Jump to content
  • Revit - Μαθήματα BIM
ilias

Πρόβλημα με διακομιστή teemail.gr

Recommended Posts

Εδώ και μια βδομάδα - δέκα μέρες, το teemail.gr δεν δέχεται ούτε στέλνει mails. Έχει κανείς το ίδιο πρόβλημα; Ευχαριστώ!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ κανονικά και μάλιστα και μέσω outlook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

για όσους χρησιμοποιούν Mozilla Thunderbird πρέπει στις ρυθμίσεις στον διακομιστή εξερχομένων να επιλέξουν προεπιλεγμένος διακομιστής από το pull down menu και να ρυθμίσουν εξερχόμενο διακομιστή (SMTP) με βάση τις οδηγίες

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επειδή το ΤΕΕ λέει απλά να χρησιμοποιούμε τον smtp του παρόχου μας, ας γίνουμε λίγο αναλυτικότεροι κάνοντας μια λίστα:

 

Cosmote:

mail.mycosmos.gr (μόνο μέσω GPRS ή 3G, 4G APN internet)

 

Cyta:

mail-out.cyta.gr

 

Forthnet:

mailgate.forthnet.gr

smtp-auth.forthnet.gr (απαιτεί authentication)

 

Hol:

smtp.hol.gr

 

On telecoms:

smtp.on.gr

 

Otenet:

mailgate.otenet.gr

 

Vivodi:

mail.vivodinet.gr

smtp.vivodinet.gr

 

Vodafone:

μέσω GPRS: mailgprs.vodafone.gr

mail.vodafone.net.gr

mail.panafonet.gr

 

Wind:

smtp.windnet.gr

Edited by Gousgounis
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συνάδελφοι ....

 

Έχω συνδέσει το  teemail.gr με το Outlook 2007. Τα εισερχόμενα τα λαμβάνω μια χαρά. Όμως δε στέλνει κανένα εξερχόμενο και μου βγάζει συνεχώς error στη σύνδεση με τον SMTP. Έχω cyta, με SMTP

 

mail-out.cyta.gr. Help please!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δες μήπως κατα λάθος έχεις επιλέξει SSL \ TLS κρυπτογράφιση (port 465), διότι δεν υποστηρίζεται από cyta. Ρύθμισε το σε port 25.

Επίσης συνήθως δε χρειάζεται authentication για τον smtp.

 

Εαν δε βγάλεις άκρη, επικοινώνησε με την εξυπηρέτηση πελατών της εταιρίας.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δες μήπως κατα λάθος έχεις επιλέξει SSL \ TLS κρυπτογράφιση (port 465), διότι δεν υποστηρίζεται από cyta. Ρύθμισε το σε port 25.

Επίσης συνήθως δε χρειάζεται authentication για τον smtp.

 

Εαν δε βγάλεις άκρη, επικοινώνησε με την εξυπηρέτηση πελατών της εταιρίας.

 

όλα είναι ρυθμισμένα όπως πρέπει..Και πάλι δε μπορώ να στείλω emails..Θα κοιτάξω να επικοινωνήσω με τη Cyta..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγω γιατι ενω λαμβανω κανονικα e-mail όταν στελνω ..ο ληπτη δεν μπορει να τα διαβάσει. Πχ ενα αρχειο με word του βγαινουν αλαμπορνεζικα!!!!  Σε ολα λεμε τα αρχεια που στελνω ή δεν τα ανοιγει ή δεν τα διαβαζει

Share this post


Link to post
Share on other sites

gio το webmail του TEEmail είναι αρκετά παρωχημένο και προβληματικό.

Στήσε στον υπολογιστή σου ένα outlook ή thunderbird και κάνε την διαχείρισή σου από εκεί.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχω πρόβλημα να διαβάζω το teemail.gr απο το Mozzila που χρησιμοποιώ.

 

Βάζω στη ‘Ρύθμιση λογαριασμού αλληλογραφίας’:

Το όνομα σας: (βάζω το όνομα μου, όπως θα το βλέπουν οι άλλοι, όχι το login)

Διεύθυνση email: login@teemail.gr

 

Εισερχόμενων: Pop3.teemail.gr            Auto     Aυτοματος        Aυτοματος

Εξερχόμενων: SMTP.teemail.gr             Auto     Αυτόματος        Αυτόματος

Όνομα χρήστη: (εδώ βάζω το Loginname ή Loginname-teemail)

 

To μήνυμα που παίρνω είναι:

'Ο Thunderbird απέτυχε να εντοπίσει τις κατάλληλες ρυθμίσεις για το λογαριασμό σας'.

 

Υπάρχει καμία ιδέα τι κάνω λάθος, ή πρόταση τι άλλο να δοκιμάσω?

 

Ευχαριστώ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.