Jump to content
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural


  • Πόσα στρέμματα εκδάσωσης από το Σέιχ Σου θα απαιτηθούν για την κατασκευή του Flyover στην Θεσσαλονίκη;


    Μεγάλη συζήτηση προκάλεσε ακόμα και πρόσφυγες στο ΣτΕ το πόσα δέντρα θα κοπούν από το Σέιχ Σου για να γίνει το Flyover.

    Mια ανάρτηση βάζει νέα ερωτηματικά για τα στρέμματα δάσους που θα κοπούν για να περάσει η υπερυψωμένη ταχεία λεωφόρος.

    Η μελέτη του έργου όπως έχει δημοσιοποιηθεί προβλέπει την εκδάσωση 75 στρεμμάτων.

    Στην παρουσίαση του έργου ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών ενημέρωσε ότι θα κοπούν συνολικά 82 στρέμματα. Οι κοπές δέντρων που θα γίνουν  επηρεάζουν μόλις το 0,25% της συνολικής επιφάνειας του περιαστικού δάσους του Σέιχ Σου. 

    Ως το πρώτο μεγάλο οδικό έργο ΣΔΙΤ στη χώρα χαρακτήρισε το πρότζεκτ ο Παναγιώτης Γαρδελίνος, εκ μέρους της κατασκευάστριας κοινοπραξίας, διαβεβαίωσε ότι η εμπειρία του σχήματος ΑΒΑΞ-Μytilineos διασφαλίζει την έγκαιρη υλοποίηση έργου με σεβασμό στο οικοσύστημα με το οποίο συγγενεύει.

    Πρόσθετες πληροφορίες που αφορούν το περιβάλλον είναι ότι το 35%-40% της κίνησης θα εκτρέπεται στο flyover, κάτι που σημαίνει ότι η σημερινή χωρητικότητα της περιφερειακής θα διπλασιαστεί και ότι θα υπάρξει μείωση ηχορρύπανσης (γιατί θα τοποθετηθούν παντού ηχοπετάσματα) και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (καθώς στον σημερινό δρόμο το μεγάλο πρόβλημα είναι οι μεγάλες κλίσεις, που αναγκάζουν τα βαρέα οχήματα να επιβραδύνουν).

     





    GTnews

    User Feedback

    Recommended Comments

    There are no comments to display.



    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.