Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural

  • Σε δημόσια διαβούλευση το ΠΔ για την Ταυτότητα Κτιρίου


    Ηλεκτρονική ταυτότητα κτιρίων

    Θέτουμε σε δημόσια διαβούλευση το σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος για την Ηλεκτρονική Ταυτότητα Κτιρίου. Σκοπός του θεσμού της Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Κτιρίου, είναι η καταγραφή όλων των ακινήτων της χώρας, στην υπάρχουσα πραγματική τους κατάσταση. Γιατί είναι σημαντικό να καταλάβουμε πως για να σχεδιάσουμε την αναπτυξιακή πορεία της χώρας, θα πρέπει να έχουμε ολοκληρωμένη εικόνα του δομημένου χώρου.

     

    Ο νέος θεσμός, μέσα από την ηλεκτρονική διαδικασία που εισάγει, προάγει τη διαφάνεια στην αγορά. Αναβαθμίζει το περιουσιακό δικαίωμα κάθε πολίτη. Αποτελεί μία αναλυτική καταγραφή της κατάστασης του κτιρίου, που προάγει την ασφάλεια των συναλλαγών και αναδεικνύει την αξία κάθε ακινήτου. Η υλοποίηση της ταυτότητας του κτιρίου είναι σημαντική και για τον τομέα της ασφάλειας των κτιρίων και κατασκευών καθώς και την οριστική πάταξη της αυθαίρετης δόμησης. Αφορά την πραγματική, σε κάθε χρονική στιγμή, αποτύπωση της υπάρχουσας κατάστασης του ακινήτου και αποτελεί τον κύριο μοχλό ελέγχου των κατασκευών προς όφελος των πολιτων.

     

    Δείτε το σχέδιο της διαβούλευσης εδώ: http://www.opengov.gr/minenv/?p=5107

     

    Συμμετοχή ως 14 Ιουνίου 2013.





    giorgos1111

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    giorgos1987

    πολυ σωστα,

    +1

    το ΕΕΤΗΔΕ αφορά  τους   "ηλεκτροδοτούμενος" χωρους κατα την 17-9-2011

     

    Οσοι ειχαν κανει διακοπη πιό πριν....δεν πληρωνουν...

     

    Στις δηλωσεις φορολογιας εισοδηματος ο αριθμος παροχής αναγραφεται ως εξης

    α] τα εννεα πρωτα ψηφια του λογαριασμού της ΔΕΗ, για όσους εχουν ρεύμα

    β] ομοίως τα ιδια 9 ψηφια για οσους ειχαν ρευμα, αλλα ειναι κομενο. Τα στοιχεια τα παιρνουν απο προηγουμενο λογαριασμο

    γ] Οσοι δεν εχουν παρει ποτέ ρευμα θα γραψουν 9 "εννιαρια"

    [σχετ. οδηγιες στο TAX XEAVEN, αλλα και στα βιβλιαρακια οδηγιων  που  θα κυκλοφορησουν μεσω πολλών εφημεριδων]

     

    Η αναγραφη των λογαριασμων της ΔΕΗ, εχει σχεση με τον ελεγχο και την διασταυρωση των τμ. που αναγραφει καποιος σε Ε1, Ε2, Ε9, ΦΑΠ κλπ.

     

     

    καλα τα λες ΔΗΜΗΤΡΗ  ''Οσοι ταχαν κοψει πριν 17-9-2011''

     

    παμε τωρα

    1. οσοι τοκοψαν ΜΕΤΑ 17-9-2011    να μην ανησυχουν?

    2. οσοι τοκοψαν   και στη ΔΟΥ   δειχνουν ΕΝΟΙΚΙΑΣΤΗΡΙΟ?

    3. ΟΣΟΙ τοκοψαν και τοχουν δηλωμενο ΩΣ ΠΡΩΤΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ?

    4 οσοι ΔΕΝ εχουν κανουν ΑΥΤΟΠΑΡΑΔΟΣΗ και ειναι με εργοταξιακο?

     

     

    προς συναδελφο ΓΙΩΡΓΟ..........ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΩ να ζησω  απο  4014-ΠΕΑ - ταυτοτητα κτιριου ......και γιαυτο αν ερθουν περισσοτερα τοτε θα χαρω....κραταω πισινη απλα

     

     

    και αντε οι ΔΟΥ   απο βαρεμαρα παιζουν με τα καπακια......ΞΕΡΕΙΣ ποσοι δημοι περιμενουν να παρουν αναδρομικα τους φορους?

     

     

    υγ  σαββα σε ορισμενα συμφωνω μαζι σου αλλα σε λιγο θα μας βγει ο ΠΑΡΑΔΙΑΣ και θα μας πει οτι μια εμβαδομετρηση μπορει να κανει και ο αποφοιτος της ΑΚΤΟ !!!............

    στα υπολοιπα δεν εχω κανει ΠΟΤΕ ελεγχο καυστηρα και ακομα και στα ΠΕΑ τηλ συναδελφο Η/Μ  οταν βλεπω τιποτα παραξενο για μενα....οσο για τα φωτοβολταικα τι να σου πω απο φωτογραφιες ταχω δει μονο.........

    μην γενικευουμε γιατι εχω πολλους συναδελφους απο αλλες ειδικοτητες και ποτε δεν εχουμε διαφωνησει για τετοια θεματα.....

    ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΣΤΟ ΣΦΑΓΕΙΟ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΣΑΚΩΝΟΜΑΣΤΕ  ΑΝ ΘΑ ΜΑΣ ΣΦΑΞΟΥΝ 15  Η 16 !!!!

    Edited by akius
    • Upvote 2
    Link to comment
    Share on other sites

    1. ακομα και να το "εκοψαν" μετα,  η 17/9 ειναι "κοκκινη γραμμή"... πληρωνουν

    2. και "κομμένο" και "νοικιασμενο" ...δεν γινεται..

    3. δξ τι  είδους "πρωτη κατοικια" μπορει να ειναι ενα διαμερισμα...χωρις ρεύμα...

    [οι εξαιρεσεις για "ειδικες περιπτωσεις"  που θα κρινονταν  απο  "επιτροπες", αποτελούμενες απο εφοριακους, αστυνομικούς και κατι αλλους..ξεχαστηκαν,  μετα εγινε μονον  εφοριακοί και  σήμερα  μονον ο  εφορος, αφου ελεγξει καμμια δεκαρια εγγραφα και πιστοποιητικά..]

     

    4. Εδω ειναι τα δυσκολα...

    Ο 4021/11 μιλουσε για "δομημενους χωρους...αναλογα με την χρήση τους"

    οι οποίοι μετρωνται "οπως το ΤΑΠ" δλδ. με βαση  τον  νομο 2130

    Στον νομο  αυτον για το ΤΑΠ ρητα ορίζεται οτι ...για  τα νεοδμητα υπαρχει 7ετης απαλλαγη..[εκτος αν στο μεταξυ χρησιμοποιηθουν...]

    ΑΡΑ, Οποιαδήποτε απαιτηση καταβολής  του πρώτου και δεύτερου χαρατσιού  στα "υπο κατασκευή" ειναι παρανομη 

     

      απολύτως, όπως θα έλεγε και ο εμπνευστής του μετρου...

     

    Τωρα ακούσαμε οτι "και τα γιαπιά" θα πληρωνουν..το "νεο" χαρατσι...

    ...δεν θυμαμαι αν ψηφίστηκε ακομα ή αν επικειται η ψηφισή του [θα μας το θυμισει ο  σωτηρης]

    Αυτο που θα γινει ειναι οτι

    Με το που πας την ΟΑ για  να παρεις εργοταξιακο,  αρχιζει και "μετραει" το χαρατσι, δλδ ακομα και πριν καν βαλεις εκσκαφεα !!!!

    Πώς θα γινει ο υπολογισμος...σε ποιούς χωρους...ποια υπογεια...και ποιες αποθηκες...θα μας πούν..

    τα λεμε

    Edited by dimitris GM
    Link to comment
    Share on other sites

    δημητρη

     

    κομμενο γιατι περνει απο το διπλανο αλλα ΝΟΙΚΙΑΣΜΕΝΟ......πιστευω σε καλυψα :mrgreen:

     

    τα 7 χρονια ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΜΕΤΡΑΝΕ?

     

    απο οταν σφραγιζουν την αδεια για  ΡΕΥΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ?

    • Upvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

    εμ...καποια εξηγηση υπηρχε.. δεν μπορεί..... :smile: :-)

    [αρα "κενο" στο Ε2]

     

    Πρεπει η 7ετια να αρχιζει δυο χρονια μετα την εκδοση της  ΟΑ

    ειναι μια κλασσικη ρυθμιση και για τον ΦΑΠ και για τον ΦΜΑΠ...εμπνευσεως ...απο εποχης Δρυ....

    Link to comment
    Share on other sites

    @ akius,    ,δεν γενικευω  , ειμαι σιγουρος ομως , νομιζω το ξερεις και εσυ ,οτι μολις γινει υποχρεωτικος ο ελεγχος καυστηρα, θα κατακλυστουμε απο επιθεωρητες του 50 αρικου ,ασχετης ειδικοτητας κιολας,που θα τα δινουν πακετο ισως και τζαμπα με αλλα χαρτια ,λογω υπερδικαιωματων,....αυτο για μενα ειναι επαγγελματικη καταστροφη....δεν μπορει λοιπον  να ισχυει συνεχως τα δικα μου, δικα μου και τα δικα σου, δικα μου  στα επαγγελματικα δικαιωματα........ας ισχυσει οτι στον υπολοιπο πολιτισμενο κοσμο και στην Ελλαδα λοιπον... ,

    στο κυριως θεμα ,.....αυτο που λεω ειναι ,οτι μαζεμα και ελεγχος χαρτιων νομιμοτητας και πληροτητας , μπορει να γινει απο οποιοδηποτε μηχανικο ασχολητε με οικοδομη........αυτο αλλωστε νομιζω ειναι η ΄ταυτοτητα΄΄...........αλλιως και τοπογραφοι ας πουμε πρεπει να αποκλειστουν , αλλα και ΑΜ απο την ταυτοτητα........

    αλλα εγω βλεπω σε αλλες περιπτωσεις μεχρι τωρα ,υποκριτικα να αποκλειονται μονο ΜΜ,ΗΜ απο ολα.........

    .με ποια αιτιολογηση θα κρατα ΄΄ταυτοτητα ΄΄ ο τοπογραφος αν αποκλειστουμε εμεις;;;;

    Edited by savas76
    Link to comment
    Share on other sites

    εγω απλα λεω οτι δεν μπορω να μπω σε μΙΑ συζητηση και να χαλασω τη διαθεση μου ΠΟΥ ΔΝΕ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ

    ΕΙΔΙΚΑ οτι και αν λεμε ολοι   οι αποφασεις θα παρθουν απο αλλους χωρις να μετρησει ΚΑΘΟΛΟΥ η οποια συζητηση

     

     

    και στο ξαναλεω  υ ΥΠΕΡΑΠΛΟΥΣΤΕΥΣΗ και η διαφωνια μεταξυ μας ΠΡΙΝ ακομα ΒΓΕΙ ο νομος

    δινει πατημα στον ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΔΙΑ να πει μια εμβδομετρηση την κανει και ο ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΑΚΤΟ

    Edited by akius
    Link to comment
    Share on other sites

    συμφωνουμε σχεδον απολυτα akius.....εδω απλως συζηταμε αλλωστε ,εννοειται οτι  δεν αποφασιζουμε ,ουτε ομως  και η οποιαδηποτε διαφωνια ειναι κατι μεπτο.....  

     

    παντως  επειδη στην Ελλαδα δεν επικρατει η λογικη αλλα μονο το ΄΄λομπινγκ΄΄ , καλο ειναι ,ολα να ξεκαθαριζονται οταν βγαινει ενας νομος για διαβουλευση, και οχι μετα να εχουμε χαριστικες διευκρινιστικες εγκυκλιους.....τωρα λοιπον ειναι η ωρα να ζητηθουν οι οποιες διευκρινησεις σε αυτο το θεμα απο ολους πριν ψηφιστει........

    Link to comment
    Share on other sites

    Ερωτημα, χωρις την παραμικτη ειρωνεια, διοτι δεν γνωριζω.

    Οι ΜΜ, ΗΜ κτλ δεν μπορουσαν να κανουν τη "δουλεια" του Ν4014? (δεν μιλαω για τη βεβαιωση ΗΜ, αλλα κανονικα για την τακτοποιηση)

     

     

    Στο θεμα μας.

     

    Τα καναλια ηδη εχουν αρχισει και μιλανε για χαρατσι, για πεταμενα λεφτα, για νεο καπελο στα ακινητα, εξτρα αμοιβες χωρις τελος, μηδαμινη αξια της ηλ. ταυτοτητας, βαθεια το χερι στην τσεπη και αλλα τετοια.

     

    Το ΜΕΓΚΑ, ηδη καθορισε την αμοιβη μηχανικου στα 200Ε κατα μεσο ορο..!!!!!!

     

     

    ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ, προσοχη!!!!!

    Οι ευθυνες πλεον που βαραινουν την πλατη μας ειναι παρα πολλες.

    Μην εξευτελισετε τη δουλεια και τις αμοιβες σας!!!!!!

    Edited by terry
    • Upvote 2
    Link to comment
    Share on other sites

    Για αυτό ακριβώς terry σε παλαιότερη διένεξη είχα πεί ότι αυτήν την στιγμή που ο κόσμος δεν έχει να πληρώσει το ρεύμα του , που φορολογείται και ο αέρας που αναπνέει θα αντιμετωπιστεί ώς ένα χαράτσι και τίποτα άλλο. Επρεπε με τους νόμους των αυθαιρέτων να μπεί, όπως και μπαίνει,  η κόκκινη γραμμή του Ιούλιου 2011, να συνεχίσουν οι βεβαιώσεις για τα συμβόλαια,  και η Ταυτότητα να έρθει το 2016 εφόσον έχουν βγεί χαράτσια , έχει πέσει η φορολόγηση, ώστε να αντιμετωπιστεί με σοβαρότητα. Πώς να πείσεις κάποιον τώρα, που δεν τα βγάζει με τίποτα πέρα, που ξεπουλά κάτω από την αντικειμενική παρακαλώντας μόνο και μόνο να καλύψει χρέη,  ότι δεν είναι χαράτσι.?

    Edited by katrmp
    • Upvote 2
    Link to comment
    Share on other sites

    1. Διαφωνω.

    2. Υπαρχει περιθωριο 5 ετων για οσους μπηκαν σε Ν3843 και Ν4014 για την εκδοση της ηλ. ταυτοτητας (δηλαδη τουλαχιστον το  2018)

    3. Υπαρχει περιθωριο 10 ετων για τους υπολοιπους (δηλαδη τουλαχιστον μεχρι το 2023)

    Link to comment
    Share on other sites




    Guest
    This is now closed for further comments

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.