Jump to content
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    Τεράστια καθίζηση εδάφους στη Βρετανία- Ρωγμή 275 μέτρων άνοιξε τη γη στα δύο

    Sign in to follow this  

    Κόπηκε στα δύο η γη στην περιοχή Dorset της Βρετανίας. Η καθίζηση του εδάφους δημιούργησε ρωγμή 275 μέτρων στην πλαγιά.

     

    Η ρωγμή δημιουργήθηκε στο γκρεμό της πλαγιάς, όταν το έδαφος υποχώρησε εξαιτίας των βροχοπτώσεων.

     

     

    Τα νερά της βροχής διέρρευσαν μέσω του ασβεστόλιθου και αναμίχθηκαν με το χώμα, το οποίο προσθέτει βάρος στο γκρεμό και επιταχύνει την καθίζηση.

     

     

    Οι αρχές αναγκάστηκαν να κλείσουν ένα μονοπάτι προς την πλαγιά, θεωρώντας πως το έδαφος θα υποχωρήσει περισσότερο, ενώ προειδοποίησαν τους ανθρώπους να μείνουν μακριά από την «ασταθή» περιοχή, η οποία αναμένεται να «βυθιστεί».

     

    land.jpg?itok=7DVGuPpb

     

    land2.jpg?itok=JLW1AqpB

     

    land3.jpg?itok=BdXOTsRd

     

    land4.jpg?itok=e2qdCfg2

     

    Πηγή: http://www.topontiki.gr/article/167654/terastia-kathizisi-edafoys-sti-vretania-rogmi-275-metron-anoixe-ti-gi-sta-dyo-photos


    Sign in to follow this  


    User Feedback


    Είχα εργασθεί παλιότερα στην περιοχή του Dorset. Μιλάμε για τεράστιες κατολισθητικές περιοχές υπό συνεχή αστάθεια. Θυμάμαι πόσο διέφεραν οι τιμές των αποκλισιομέτρων από μήνα σε μήνα και τις τοπικές παραμορφώσεις που είχε το οδικό δίκτυο.

     

    http://www.dailymail.co.uk/news/article-3547874/Huge-landslide-opens-900ft-crack-cliff-Jurassic-Coast-near-Weymouth-Dorset.html

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Φαίνεται που ήταν το φρύδι κάποτε... Μπροστά στην ακτογραμμή... Και κάποτε θα ήταν ακόμα πιο μπροστά φαντάζομαι... Εντυπωσιακό... Και σε μεγάλο μήκος!!!

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites


    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By Engineer
      Η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου μετέθεσε για μια πενταετία νωρίτερα την αρχική δέσμευσή της για πλήρη απαγόρευση πωλήσεων νέων αυτοκινήτων με συμβατικούς κινητήρες, βενζίνης, πετρελαίου ή υβριδικής τεχνολογίας. Έτση η καταληκτική χρονική προθεσμία ορίζεται για το 2035 από το 2040 που ήταν το αρχικό χρονοδιάγραμμα, όπως ανακοίνωσε προ ημερών Βρετανός πρωθυπουργός, Μπόρις Τζόνσον. Ωστόσο, αρκετοί ειδήμονες για ζητήματα κλιματικής αλλαγής αντέτειναν πως ο κ. Τζόνσον, δεν γνωρίζει ούτε ποιό είναι το διακύβευμα, αλλά ούτε έχει επιδείξει προθυμία να χρηματοδοτήσει την αναγκαία δράση.
      Η μεταφορά της προθεσμίας το 2035, όπως αναφέρει το BBC, έγινε διότι οι επιστήμονες κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου, προειδοποιώντας ότι για να εκπληρωθεί ο στόχος του Ηνωμένου Βασιλείου για μηδενικές εκπομπές ρύπων έως το 2050, η διορία για το 2040 δεν θα επαρκούσε.
      Η αλλαγή προγραμματισμού εντάχθηκε στην εκδήλωση που έγινε στο Λονδίνο και αφορά στην προαναγγελία της ετήσιας διεθνούς διάσκεψης των Ηνωμένων Εθνών για το Κλίμα, που θα πραγματοποιηθεί, φέτος, στην Γλασκώβη (COP 260.) Ο κ. Τζόνσον δήλωσε ότι το 2020 θα αποτελέσει έτος-σταθμό για την ανάληψη δράσης κατά της κλιματικής αλλαγής και τόνισε ότι, εάν είναι εφικτό, θα μετατεθεί για ακόμη νωρίτερα η προθεσμία για την απαγόρευση των πωλήσεων συμβατικών οχημάτων στη χώρα. Και ενώ αρχικά, όταν έγινε η πρώτη ανακοίνωση, τον Ιούλιο του 2017, δεν είχαν συμπεριληφθεί στην απαγόρευση τα υβριδικά αυτοκίνητα που συνδυάζουν καθαρή και συμβατική τεχνολογία κίνησης, πλέον έχουν ενταχθεί και αυτά στον κατάλογο της απαγόρευσης.
      Τούτο σημαίνει πως από τη στιγμή που τεθεί σε ισχύ η απαγόρευση, οι Βρετανοί καταναλωτές θα μπορούν να αποκτούν όχημα το οποίο θα κινείται, είτε με υδρογόνο, είτε με ηλεκτρική ενέργεια. Και ενώ ο Μπόρις Τζόνσον αναφερόταν, προ ημερών, στην ευθύνη των χωρών απέναντι στον πλανήτη, μόλις στα τέλη της προηγούμενης εβδομάδας απέλυσε την πρώην πρόεδρο της επιτροπής για τη διοργάνωση της διάσκεψης COP 26, Kλερ Ο’ Νιλ. Σε επιστολή που απηύθυνε στον Μπόρις Τζόνσον, αναφέρει με πικρία, ότι δεν έλαβε τη στήριξη που ανέμενε από την κυβέρνηση, ώστε να διεκπεραιώσει το έργο της, ούτε σε επίπεδο στελεχών, ούτε σε επίπεδο χρηματοδότησης. H κα. Ο’ Νιλ επισήμανε ακόμα ότι ο πρωθυπουργός της είχε εξομολογηθεί πως δεν κατανοούσε ακριβώς το τί σημαίνει κλιματική αλλαγή, αναφέρει το BBC.

      View full είδηση
    • By Engineer
      Η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου μετέθεσε για μια πενταετία νωρίτερα την αρχική δέσμευσή της για πλήρη απαγόρευση πωλήσεων νέων αυτοκινήτων με συμβατικούς κινητήρες, βενζίνης, πετρελαίου ή υβριδικής τεχνολογίας. Έτση η καταληκτική χρονική προθεσμία ορίζεται για το 2035 από το 2040 που ήταν το αρχικό χρονοδιάγραμμα, όπως ανακοίνωσε προ ημερών Βρετανός πρωθυπουργός, Μπόρις Τζόνσον. Ωστόσο, αρκετοί ειδήμονες για ζητήματα κλιματικής αλλαγής αντέτειναν πως ο κ. Τζόνσον, δεν γνωρίζει ούτε ποιό είναι το διακύβευμα, αλλά ούτε έχει επιδείξει προθυμία να χρηματοδοτήσει την αναγκαία δράση.
      Η μεταφορά της προθεσμίας το 2035, όπως αναφέρει το BBC, έγινε διότι οι επιστήμονες κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου, προειδοποιώντας ότι για να εκπληρωθεί ο στόχος του Ηνωμένου Βασιλείου για μηδενικές εκπομπές ρύπων έως το 2050, η διορία για το 2040 δεν θα επαρκούσε.
      Η αλλαγή προγραμματισμού εντάχθηκε στην εκδήλωση που έγινε στο Λονδίνο και αφορά στην προαναγγελία της ετήσιας διεθνούς διάσκεψης των Ηνωμένων Εθνών για το Κλίμα, που θα πραγματοποιηθεί, φέτος, στην Γλασκώβη (COP 260.) Ο κ. Τζόνσον δήλωσε ότι το 2020 θα αποτελέσει έτος-σταθμό για την ανάληψη δράσης κατά της κλιματικής αλλαγής και τόνισε ότι, εάν είναι εφικτό, θα μετατεθεί για ακόμη νωρίτερα η προθεσμία για την απαγόρευση των πωλήσεων συμβατικών οχημάτων στη χώρα. Και ενώ αρχικά, όταν έγινε η πρώτη ανακοίνωση, τον Ιούλιο του 2017, δεν είχαν συμπεριληφθεί στην απαγόρευση τα υβριδικά αυτοκίνητα που συνδυάζουν καθαρή και συμβατική τεχνολογία κίνησης, πλέον έχουν ενταχθεί και αυτά στον κατάλογο της απαγόρευσης.
      Τούτο σημαίνει πως από τη στιγμή που τεθεί σε ισχύ η απαγόρευση, οι Βρετανοί καταναλωτές θα μπορούν να αποκτούν όχημα το οποίο θα κινείται, είτε με υδρογόνο, είτε με ηλεκτρική ενέργεια. Και ενώ ο Μπόρις Τζόνσον αναφερόταν, προ ημερών, στην ευθύνη των χωρών απέναντι στον πλανήτη, μόλις στα τέλη της προηγούμενης εβδομάδας απέλυσε την πρώην πρόεδρο της επιτροπής για τη διοργάνωση της διάσκεψης COP 26, Kλερ Ο’ Νιλ. Σε επιστολή που απηύθυνε στον Μπόρις Τζόνσον, αναφέρει με πικρία, ότι δεν έλαβε τη στήριξη που ανέμενε από την κυβέρνηση, ώστε να διεκπεραιώσει το έργο της, ούτε σε επίπεδο στελεχών, ούτε σε επίπεδο χρηματοδότησης. H κα. Ο’ Νιλ επισήμανε ακόμα ότι ο πρωθυπουργός της είχε εξομολογηθεί πως δεν κατανοούσε ακριβώς το τί σημαίνει κλιματική αλλαγή, αναφέρει το BBC.
    • By Vardas Konstantinos
      Χαίρετε στην ομάδα
      Τελειώνω μηχανικός περιβάλλοντος τον ερχόμενο Φεβρουάριο και πλέον εχω μετακομίσει στην Αγγλία όπου σκοπεύω να ξεκινήσω την αναζήτηση εργασίας στο πεδίο μου. Ωστόσο δεν γνωρίζω τιποτα περί νομοθεσίας και δικαιωμάτων. Στην Ελλάδα γνωρίζω ότι για να εργαστεί κάνεις σαν μηχανικός πρέπει να δώσει εξετάσεις στο ΤΕΕ και να ξεκινήσει να πληρώνει τις εισφορές. Επίσης από όσο γνωρίζω, για τους τίτλους σπουδών που έχουν αποκτηθεί στο εξωτερικό είναι απαραίτητη η αναγνώριση τους για να μπορεί κάποιος να εργαστεί στην Ελλάδα. Στην Αγγλία υπάρχει κάποιο αντίστοιχο ΤΕΕ όπου πρέπει να γραφτούμε για να έχουμε το δικαίωμα να εργαστούμε; Επίσης πρέπει πρώτα να αναγνωρίσω το πτυχίο μου εδώ για να μπορώ να εργαστώ;
      Τέλος οποία συμβουλή και πληροφορία θα ήταν πολύ σημαντική για το ξεκίνημα εδώ.
    • By mari-23
      Καλησπέρα σας,
      Πέρσι στην πολυκατοικία που νοικιάζω ένα διαμέρισμα έκοψαν την κεντρική θέρμανση και έβαλαν αυτονομία όσοι ήθελαν. Στο δικό μου διαμέρισμα ο ιδιοκτήτης δεν έβαλε και έτσι χρησιμοποιήσαμε τα κλιματιστικά για τη θέρμανση.
      Στα μέσα του χειμώνα πίσω από το κρεβάτι διαπίστωσα ότι ο τοίχος ήταν καλυμμένος με μαύρη μούχλα, σε ύψος περίπου 50cm και ο τοίχος ήταν πολύ υγρός. Το χρώμα είχε φυσικά φουσκώσει, αλλά περιορίστηκα στο καθάρισμα και δεν μπήκα στη διαδικασία να αφαιρέσω το παλιό χρώμα και να βάψω για λόγους οικονομικούς, αλλά και επειδή δε φαινόταν η ζημιά, μιας και την κάλυπτε η πλάτη του κρεβατιού. 
      Φυσικά καθάρισα τη μούχλα και ανά διαστήματα τραβούσα το κρεβάτι και έλεγχα και δεν είχε ξαναεμφανιστεί. Επίσης όλα ήταν στεγνά.
      Εν το μεταξύ ο τοίχος εμφάνιζε και μια διαγώνια ρωγμή, από την κορυφή του ταβανιού μέχρι το πάτωμα, που υπέθετα πως είναι από το χρώμα που είχε φουσκώσει ...
      Το χρώμα συνέχισε να φουσκώνει και είπαμε φέτος να το φτιάξουμε. Έτσι μπήκα πριν λίγο στην διαδικασία να βγάλω όλο το παλιό χρώμα. Και ναι μεν δεν είχε μούχλα το χρώμα, όμως από μέσα και σε ύψος 30-40 cm από το έδαφος υπάρχει στον μισό τοίχο μούχλα... ως λεκέδες περισσότερο - καμία σχέση με την περσινη κατάσταση. Παρ' όλα αυτά ο τοίχος είναι στεγνός.
      Αλλά το χειρότερο είναι η ρωγμή, η οποία αφαιρώντας το παλιό χρώμα (το οποίο έβγαινε σα χαρτί, με απίστευτη ευκολία στα περισσότερα σημεία) μου μοιάζει πολύ μεγάλη ... και επίσης δεν είναι μία, αλλά δυο παράλληλες που ενώνονται σε μια οσο πάμε προς τα κάτω. 
      Είναι δυνατόν η ρωγμή να προκλήθηκε από την υγρασία; Πρέπει να καλέσουμε μηχανικό να δει το πρόβλημα ή νομίζετε πως υπερβάλω και με στοκάρισμα, αστάρωμα κλπ, όλα θα είναι οκ;
      Το σπίτι είναι ισόγειο, ελαφρα υπερυψωμένο και από κάτω είναι το υπόγειο με τον παλιό λέβητα κλπ. Η πολυκατοικία είναι κατασκευής τέλη 70. Ο τοίχος που αναφέρομαι ειναι μεσοτοιχία με το διπλανό διαμέρισμα που δεν κατοικείται εδώ και τουλάχιστον 10 χρόνια. Όμως ειδικά το συγκεκριμένο δωμάτιο αερίζεται υπερβολικά καλά (ακόμα και τον χειμωνα η μπαλκονόπορτα είναι ανοιχτη τουλάχιστον 20cm για πολλές ώρες κάθε μέρα)

      Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας

    • By Engineer
      Οι προσπάθειες σταδιακής κατάργησης του άνθρακα στο Ηνωμένο Βασίλειο αρχίζουν να αποδίδουν αποτελέσματα, καθώς το τρέχον έτος η χώρα έχει ήδη ξεπεράσει τις 1.000 ώρες χωρίς να παράξει ενέργεια από καύση άνθρακα.
      Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε το MyGridGB, ένας ανεξάρτητος ιστότοπος που παρακολουθεί τη μετάβαση της βρετανικής ενέργειας στις ανανεώσιμες πηγές, το Ηνωμένο Βασίλειο έχει ήδη συμπληρώσει 1.048 αθροιστικές ώρες χωρίς παραγωγή άνθρακα το 2018, καταρρίπτοντας με ευκολία τα ρεκόρ προηγούμενων ετών. Συγκεκριμένα, το 2016 η Βρετανία συμπλήρωσε συνολικά 210 ώρες χωρίς καύση άνθρακα και το 2017 624 ώρες. Η φετινή αύξηση είναι της τάξεως του 400% και 67% αντίστοιχα από τότε, και ακόμη βρισκόμαστε μόνο στα μισά του έτους.
      Η βιομηχανία άνθρακα πίστευε ότι το ισχυρό κύμα κακοκαιρίας τον περασμένο χειμώνα θα αποδείκνυε την ανάγκη για ενέργεια από άνθρακα, καθώς η πτώση θερμοκρασιών ταυτόχρονα με προβλήματα εφοδιασμού με φυσικό αέριο απείλησαν την ενεργειακή ασφάλεια. Ωστόσο, το περιστατικό ήταν μόνο μια σύντομη ανωμαλία προτού η κατάσταση επανέλθει στη νέα πραγματικότητα.
      Το 2018 χαρακτηρίζεται από αρνητικά για τον άνθρακα ρεκόρ, καθώς στα τέλη Απρίλη το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας της χώρας έφτασε τις 55 συνεχόμενες ώρες χωρίς τη χρήση άνθρακα, ακολουθούμενο αμέσως από ένα νέο ρεκόρ 76 συνεχόμενων ωρών.
      Νωρίτερα τον ίδιο μήνα, προκαταρκτικά στατιστικά της κυβέρνησης έδειξαν ότι η αιολική και η ηλιακή ενέργεια αποτελούν συνδυαστικά τη δεύτερη μεγαλύτερη πηγή ηλεκτρικής ενέργειας της χώρας μετά το φυσικό αέριο. Αυτό επιβεβαιώθηκε πριν από μερικές εβδομάδες, όταν το Υπουργείο Επιχειρήσεων, Ενέργειας και Βιομηχανικής Στρατηγικής του Ηνωμένου Βασιλείου δημοσίευσε στοιχεία που έδειξαν ότι η ανανεώσιμη ενέργεια αντιπροσώπευε το 30% της συνολικής παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας της χώρας κατά το πρώτο τρίμηνο του 2018, ξεπερνώντας την πυρηνική ενέργεια. 

      View full είδηση
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.