Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Ένα νέο μεταφορικό μέσο με χαρακτηριστικά μετρό, τραμ και λεωφορείου αναμένεται σύντομα να κάνει την παρθενική του εμφάνιση στους δρόμους της Κίνας. Το «υβριδικό» μοντέλο της CRRC δεν έχει ανάγκη ούτε από οδηγό ούτε από γραμμές στο έδαφος για να κινηθεί.

     

    Πρόκειται για το Autonomous Rail Transit (ART) που σύμφωνα με το Κινεζικό Πρακτορείο Ειδήσεων και τη βρετανική «Ιντιπέντεντ», χρησιμοποιεί αισθητήρες για να ανιχνεύει τις διαστάσεις του δρόμου και καθοδηγείται από τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης.

     

     

     

    Το πρωτότυπο μοντέλο έχει αναπτύξει η κινεζική σιδηροδρομική εταιρεία CRRC Zhuzhou Locomotive.

     

    Το νέο μέσο, που άρχισε να αναπτύσσεται το 2013, αναμένεται να ενταχθεί στο σύστημα δημοσίων μεταφορών της πόλης Zhuzhou της επαρχίας Χουνάν το 2018.

     

    Το ηλεκτροκίνητο ART, σύμφωνα με τους δημιουργούς του, είναι φθηνότερο από το μετρό, πιο εύχρηστο από λεωφορείο και πιο ευέλικτο από τραμ.





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments

    Ήρωνας

    Δημοσιεύτηκε

    Καλό σαν ιδέα, άλλωστε οι περισσότερες ιδέες ξεκινούν απο κάτι υποσχόμενο και μετά εξελίσσονται.

    Αλλα προς το παρόν μου φαίνεται απλά ως ένα ελαφρώς μεγαλύτερο λεωφορείο, χωρίς την ευελιξία των λεωφορείων.
    Επίσης θα χρειαστεί πολύ καλή μελέτη και χωροθέτηση του δρομολογίου μέσα στις πόλεις.
    Σίγουρα είναι ανεφάρμοστο για την Ελλάδα, εκτός αν εξοπλιστεί με ρόδες τύπου monster-truck και περνάει πάνω απο όλα τα διπλοπαρκαρισμένα :)

    • Upvote 1
    Anton_civeng

    Δημοσιεύτηκε

    μα όχι,......

    θα πρέπει να το φέρουν αυτό το τραίνο στην Ελλάδα,

    αφού δεν έχει τροχιές,

    θα γλυτώσουμε από τους εκτροχιασμούς........ :mrgreen: :mrgreen:

    Konstantinos IB

    Δημοσιεύτηκε

    Άσε να το δοκιμάσουν πρώτα και βλέπουμε...Για την ώρα κρατάμε την υλοποίηση μιας πραγματικά πρωτοποριακής ιδέας.

    Anton_civeng

    Δημοσιεύτηκε

    ...μα υπάρχει σκληρότερη πίστα δοκιμών γι αυτό από τους Ελληνικούς δρόμους και συμπεριφορές...;

    αν περάσει από το test : "Greek reality"....

    θα πάρει έγκριση τύπου και όλα τα compliances για απανταχού γης....  :D

    Konstantinos IB

    Δημοσιεύτηκε

    Χα χα αυτό σκεπτόμουν. Παρά την μικρή μέγιστη ταχύτητά του, είμαι πολύ περίεργος (σαν μηχανικός) να δω τη συμπεριφορά του σε ακαριαία πέδηση πάνω σε βρεγμένο ελληνικό δρόμο.  

     

    'Ύστερα αυτές οι συγκρίσεις με αφήνουν λίγο προβληματισμένο:

    Το ηλεκτροκίνητο ART, σύμφωνα με τους δημιουργούς του, είναι φθηνότερο από το μετρό, πιο εύχρηστο από λεωφορείο και πιο ευέλικτο από τραμ.

    pankrok

    Δημοσιεύτηκε

    ...μα υπάρχει σκληρότερη πίστα δοκιμών γι αυτό από τους Ελληνικούς δρόμους και συμπεριφορές...;

    αν περάσει από το test : "Greek reality"....

    θα πάρει έγκριση τύπου και όλα τα compliances για απανταχού γης....  :D

    αν περασει chinese reality δε θελει τιποτα αλλο. 

     

    καμια σχεση...

    BAS

    Δημοσιεύτηκε

    Θυμάμαι πριν 20 χρόνια στο Αμστερνταμ ότι κάποια λίγα τράμ είχαν τροχούς με λάστιχα , προφανώς πήγαιναν σε κάποια μέρη που δεν είχαν στρωθεί γραμμές , αλλά έτσι έκαναν δρομολόγια πάνω στις γραμμές όπου υπήρχαν . 

     

    Θα μπορούσαν κάποιες τέτοιες λύσεις να εφαρμοστούν σε συγκεκριμένες γραμμές σε πολύ φαρδείς δρόμους , όπως η επέκταση που θέλουν από το Σύνταγμα μέχρι το Αρχαιολογικό Μουσείο .

    Anton_civeng

    Δημοσιεύτηκε

    αν περασει chinese reality δε θελει τιποτα αλλο. 

     

    καμια σχεση...

     

     

    μμμ.....!

    μάλλον σου διαφεύγει ότι αυτοί δεν πολυσκοτίζονται,.....

    ειδικά για τα "εντός επικρατείας" τους.... 

    Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Πειραιά - ΚΙΝΑ.pdf

    pankrok

    Δημοσιεύτηκε

    δε μου διαφευγει τιποτα

    τα τελευταια 2 χρονια εχω περασει πανω απο 160 μερες στη shanghai και ξερω πως οδηγουν.

     

    ειμαστε σκανδιναβοι μπορστα τους.

     

    αμα δεν μπεις σε ταξι στην shanghai δεν εχεις δει τιποτα (ενταξει υπαρχει και η αιγυπτος)

    Anton_civeng

    Δημοσιεύτηκε

    και όμως  ............. ..............!

     

    διότι με το συνημμένο που κατέθεσα προφανώς δεν αναφερόμουν στον τρόπο οδήγησης τους  .......

     

    αλλά στο πόσο υπολογίζουν την ποιότητα και την ασφάλεια στα μέρη τους...

    ώστε να τους έννοιαζε να κάνουν το test που λέγαμε ........



    Please sign in to comment

    You will be able to leave a comment after signing in



    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.