Jump to content
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    Ο αυτοκινητόδρομος που περνάει μέσα από κτήριο

    Το Gate Tower Building είναι ένα περίεργο συγκρότημα γραφείων με 16 ορόφους, που βρίσκεται στην Οσάκα της Ιαπωνίας. Αυτό που το κάνει περίεργο είναι ένας αυτοκινητόδρομος που περνάει μέσα από το συγκεκριμένο κτήριο. Για την ακρίβεια, καταλαμβάνει τους ορόφους 5 έως 7, στους οποίους τα ασανσέρ δεν σταματάνε καν για λόγους ασφαλείας.

     

    Ο αυτοκινητόδρομος έχει τη μορφή γέφυρας σε αυτό το σημείο. Το βάρος του στηρίζεται από κολώνες, τοποθετημένες με τέτοιο τρόπο ώστε να εξασφαλίζεται ότι δεν υπάρχει ποτέ καμία επαφή μεταξύ του δρόμου και του κτηρίου. Παράληλλα, για το σημείο του δρόμου που βρίσκεται στο εσωτερικό του κτηρίου έχουν γίνει ειδικές κατασκευές, ώστε ο θόρυβος και οι δονήσεις που προκαλούνται από τα διερχόμενα οχήματα να μη γίνονται αντιληπτές από τους ενοίκους και τους εργαζομένους.

     

    road_building_1.jpg

     

    Η ιδέα για την εξαιρετικά σπάνια αυτή κατασκευή προέκυψε σαν μια συμβιβαστική λύση μεταξύ των αρχών της πόλης και των ιδιοκτητών του οικοπέδου στο οποίο είναι χτισμένο το Gate Tower Building. Όταν ο αυτοκινητόδρομος ξεκίνησε να κατασκευάζεται, είχε ήδη αποφασιστεί ότι θα περάσει πάνω από το συγκεκριμένο οικόπεδο. Οι ιδιοκτήτες του οικοπέδου ωστόσο αρνήθηκαν να το παραχωρήσουν και είχαν ήδη σχεδιάσει την ανέγερση του 16όροφου κτηρίου. Έτσι και μετά από διαμάχες που κράτησαν πέντε χρόνια, βρέθηκε η πρωτότυπη αυτή λύση. Μάλιστα, για την υλοποίηση του σχεδίου χρειάστηκε να αναθεωρηθούν μερικώς κάποιοι από τους κανόνες δόμησης, αφού σε αντίστοιχες περιπτώσεις ο δρόμος πρέπει να κατασκευάζεται υπογείως.

     

    road_building_2.jpg

     

    road_building_3.jpg

     

    road_building_4.jpg

     

    road_building_5.jpg

     

    road_building_6.jpg

     

    Περισσότερα: Δείτε τον αυτοκινητόδρομο που περνάει μέσα από κτήριο | E-Radio.gr Blog - http://www.e-radio.gr/blog/post.asp?uid=19070&fb_action_ids=10151864371642954&fb_action_types=og.likes&fb_source=other_multiline&action_object_map=%7B%2210151864371642954%22%3A444896638956101%7D&action_type_map=%7B%2210151864371642954%22%3A%22og.likes%22%7D&action_ref_map=%5B%5D




    User Feedback


    εμεις εδω κανουμε το αναποδο ΕΥΚΟΛΑ.....

    σε δρομο χτιζουμε σπιτια

    • Upvote 4

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Μη γίνει γνωστό στην Ελλάδα αυτό, γιατί φανταστείτε τι έχουν να δουν τα μάτια μας (πέρα από αυτά που βλέπουν ήδη)

    • Upvote 1

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Θεωρώ πως είναι αντιαισθητικό και σαν μεμονωμένο έργο και στο σύνολο της περιοχής.

    • Upvote 1

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    ...το θεμα ειναι οτι οι ανθρωποι ειχαν ενα προβλημα κ το λυσανε. Εδω ακομα θα εξεταζαμε αν το προβλημα ειναι αριστερο ή δεξιο.

    • Upvote 2

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Εντυπωσιακό !

    ΑΝ κι συνειρμοί μας οδηγούν στο Μονακό, όπου κι ο αγώνας της F1 περνά μέσα απο πολυώροφο κτίριο.

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Κατά τη γνώμη μου οι υπερκείμενες ιδιοκτησίες εμπίπτουν στην §2α του άρθρου 2 (εγκεκριμένος κοινόχροιστος χώρος) και δεν τακτοποιούνται.  

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Δεν είναι κάτι το πρωτόγνωρο εδώ που τα λέμε. Και στην Στουτγάρδη υπάρχει δρόμος ανάλογος αλλά σε πιο χαμηλή στάθμη που περνά μέσα από το κτιριακό συγκρότημα.

     

    Αλλά από το 1930 -35 αν θυμάμαι καλά ο γνωστός αρχιτέκτονας Le Corbusier είχε κάνει μελέτες σχετικές που συνδύαζε τους δρόμους με τα κτίρια….

     

    post-52581-0-72414400-1381853817_thumb.jpg Περνούσαν μέσα και κάτω από τις πυλωτές και συνδυασμό με την ταράτσα των κτιρίων ως δρόμους….

     

    Υπάρχει ολόκληρο κεφαλαίο στην ιστορία της αρχιτεκτονικής για αυτά με τα θετικά τους συμπεράσματα αλλά και με την γνώση που αποκτήθηκε ακόμα κι από τα αρνητικά τους.

     

     

    Φυσικά υπήρξε εδώ στην Ελλάδα ειδικά με τους Πολεοδομικούς «Κανονισμούς» η χρήση μερικών από αυτά για δικαιολογία στην κακοποίηση της πόλης. Παράδειγμα οι Στοές στην πολεοδομική νομοθεσία και καλά στον Le Corbusier τις απέδιδαν για ενοποίηση χώρων της πόλης, ήταν όμως το πρόσχημα για να δίνουν μεγαλύτερη κάλυψη σε οικόπεδα φτάνοντας ακόμα και στο 100% αρκεί στο ισόγειο να είχε στοά…

     

    Η ιστορία μερικές φόρες είναι χρήσιμη για να διαβάζεις το σήμερα

     

    (να με συγχωρέσουν οι συνάδελφοι αρχιτέκτονες που μερικά θέματα της ιστορίας τα ανέφερα εντελώς αποσπασματικά και ασύνδετα με όλα τα άλλα που είχαν)

     

    post-52581-0-50090700-1381853855_thumb.jpg

     

     

    post-52581-0-16529400-1381853880.jpg

     

     

    post-52581-0-62102900-1381853934.jpg

     

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites


    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By Engineer
      Οι Δημόσιες Συμβάσεις που αποτελούν το 17% της Ελληνικής Οικονομίας και το 14% της Ευρωπαϊκής όταν είναι Πράσινες, εκτός από την προστασία του περιβάλλοντος δημιουργούν και μια νέα αγορά και εκατομμύρια θέσεις εργασίας.
      Στην Ολλανδία που είναι μια από τις πρωτοπόρες χώρες στον κόσμο στις Πράσινες Δημόσιες Συμβάσεις και στις Πράσινες Τεχνολογίες, ετοιμάζονται να κατασκευάσουν τους πρώτους δρόμους της χώρας τους από ανακυκλωμένα πλαστικά, τα οποία συλλέγουν στους ωκεανούς. 
      Να θυμίσουμε ότι ήδη έχουν πρώτοι κατασκευάσει την «ηλιακή πίστα για ποδήλατα» χωρίς έξοδα στο δρόμο για τον φωτισμό. 
      Τώρα το Ρότερνταμ και θα είναι η πρώτη πόλη που τα αυτοκίνητα δεν θα κυκλοφορούν πλέον σε άσφαλτο αλλά σε ανακυκλωμένα πλαστικά που έχουν περισυλλεγεί στους ωκεανούς. Μια ύλη εντελώς δωρεάν αφού υπάρχουν όλο και περισσότερα «αποθέματα» πλαστικών στους ωκεανούς κάθε χρόνο.
      Τα πλαστικά που συγκεντρώνονται θα ανακυκλώνονται και θα μεταφορφώνονται σε προκάτ μπλοκ, σαν ένα γιγαντιαίο lego. Θα μπαίνουν το ένα μέσα στο άλλο και ο δρόμος θα είναι έτοιμος! Η εταιρεία που μελέτησε το σχέδιο είναι η PlasticRoad- VolkerWessels, η οποία αναμένεται να δώσει μια νέα ζωή στα επικίνδυνα πλαστικά που «ψαρεύονται» στις θάλασσές μας. Η ιδέα πίσω από την εφεύρεση είναι να σταματήσουμε να κατασκευάζουμε δρόμους από άσφαλτο οι οποίοι προκαλούν ατμοσφαιρική μόλυνση και να περάσουμε στην αντίθετη τροχιά: κάτι μολυσμένο να προκαλεί καλό.
      Αυτοί οι δρόμοι από πλαστικό θα είναι πιο ανθεκτικοί και θα προσφέρουν στα αυτοκίνητα καλύτερη εφαρμογή στο έδαφος. «Το πλαστικό υλικό προσφέρει περισσότερα πλεονεκτήματα σε σχέση με τα υλικά που χρησιμοποιούσαμε ως σήμερα στην κατασκευή», δηλώνει, με ενθουσιασμό ο Rolf Mars, εκπρόσωπος της VolkerWessels, στην βρετανική εφημερίδα The Guardian.
      «Αυτά τα πλεονεκτήματα βρίσκονται τόσο στην ευκολία κατασκευής νέων δρόμων, όσο και στην καθημερινή τους χρήση και στην συντήρησή τους», προσθέτει.
      Πράγματι, οι πλαστικοί δρόμοι μπορούν να κατασκευαστούν πολύ πιο γρήγορα αφού τα κομμάτια είναι προκατασκευασμένα. Αρκεί να τα τοποθετήσει κάποιος το ένα μέσα στο άλλο. Οι δημιουργοί της PlasticRoad υπολόγισαν ότι ενώ ένας συνηθισμένος δρόμος παίρνει μήνες για να κατασκευαστεί, ένας πλαστικός δρόμος απαιτεί μόνο μερικές εβδομάδες.
      Ο πλαστικός δρόμος, επιπλέον, είναι πιο ανθεκτικός και στέρεος. Μπορεί να αντέξει διαφορές θερμοκρασίας, από το -40°C ως το 80°C, χωρίς να χαλάει από το κρύο ή τη ζέστη. Το υλικό είναι εύκαμπτο και είναι ευκολότερο να εφαρμόσει κάποιος σωληνώσεις και καλώδια, στο εσωτερικό του πλαστικού δρόμου.
      Το πιο εύκολο κομμάτι των πλαστικών δρόμων είναι η συντήρηση ή η αντικατάσταση ενός χαλασμένου κομματιού: αρκεί να αφαιρέσει κάποιος το κομμάτι και να το αντικαταστήσει με ένα καινούριο μπλοκ, μέσα σε μερικές ώρες.
      Η Ολλανδία δεν είναι η πρώτη χώρα που κατασκευάζει πλαστικούς δρόμους. Ηδη ο Καναδάς, η Αγγλία και η Ινδία έχουν δοκιμάσει τη μέθοδο, με επιτυχία.
      Εδώ, δρόμοι στο Βανκούβερ του Καναδά:
      Δείτε και το video
       

      View full είδηση
    • By Engineer
      Οι Δημόσιες Συμβάσεις που αποτελούν το 17% της Ελληνικής Οικονομίας και το 14% της Ευρωπαϊκής όταν είναι Πράσινες, εκτός από την προστασία του περιβάλλοντος δημιουργούν και μια νέα αγορά και εκατομμύρια θέσεις εργασίας.
      Στην Ολλανδία που είναι μια από τις πρωτοπόρες χώρες στον κόσμο στις Πράσινες Δημόσιες Συμβάσεις και στις Πράσινες Τεχνολογίες, ετοιμάζονται να κατασκευάσουν τους πρώτους δρόμους της χώρας τους από ανακυκλωμένα πλαστικά, τα οποία συλλέγουν στους ωκεανούς. 
      Να θυμίσουμε ότι ήδη έχουν πρώτοι κατασκευάσει την «ηλιακή πίστα για ποδήλατα» χωρίς έξοδα στο δρόμο για τον φωτισμό. 
      Τώρα το Ρότερνταμ και θα είναι η πρώτη πόλη που τα αυτοκίνητα δεν θα κυκλοφορούν πλέον σε άσφαλτο αλλά σε ανακυκλωμένα πλαστικά που έχουν περισυλλεγεί στους ωκεανούς. Μια ύλη εντελώς δωρεάν αφού υπάρχουν όλο και περισσότερα «αποθέματα» πλαστικών στους ωκεανούς κάθε χρόνο.
      Τα πλαστικά που συγκεντρώνονται θα ανακυκλώνονται και θα μεταφορφώνονται σε προκάτ μπλοκ, σαν ένα γιγαντιαίο lego. Θα μπαίνουν το ένα μέσα στο άλλο και ο δρόμος θα είναι έτοιμος! Η εταιρεία που μελέτησε το σχέδιο είναι η PlasticRoad- VolkerWessels, η οποία αναμένεται να δώσει μια νέα ζωή στα επικίνδυνα πλαστικά που «ψαρεύονται» στις θάλασσές μας. Η ιδέα πίσω από την εφεύρεση είναι να σταματήσουμε να κατασκευάζουμε δρόμους από άσφαλτο οι οποίοι προκαλούν ατμοσφαιρική μόλυνση και να περάσουμε στην αντίθετη τροχιά: κάτι μολυσμένο να προκαλεί καλό.
      Αυτοί οι δρόμοι από πλαστικό θα είναι πιο ανθεκτικοί και θα προσφέρουν στα αυτοκίνητα καλύτερη εφαρμογή στο έδαφος. «Το πλαστικό υλικό προσφέρει περισσότερα πλεονεκτήματα σε σχέση με τα υλικά που χρησιμοποιούσαμε ως σήμερα στην κατασκευή», δηλώνει, με ενθουσιασμό ο Rolf Mars, εκπρόσωπος της VolkerWessels, στην βρετανική εφημερίδα The Guardian.
      «Αυτά τα πλεονεκτήματα βρίσκονται τόσο στην ευκολία κατασκευής νέων δρόμων, όσο και στην καθημερινή τους χρήση και στην συντήρησή τους», προσθέτει.
      Πράγματι, οι πλαστικοί δρόμοι μπορούν να κατασκευαστούν πολύ πιο γρήγορα αφού τα κομμάτια είναι προκατασκευασμένα. Αρκεί να τα τοποθετήσει κάποιος το ένα μέσα στο άλλο. Οι δημιουργοί της PlasticRoad υπολόγισαν ότι ενώ ένας συνηθισμένος δρόμος παίρνει μήνες για να κατασκευαστεί, ένας πλαστικός δρόμος απαιτεί μόνο μερικές εβδομάδες.
      Ο πλαστικός δρόμος, επιπλέον, είναι πιο ανθεκτικός και στέρεος. Μπορεί να αντέξει διαφορές θερμοκρασίας, από το -40°C ως το 80°C, χωρίς να χαλάει από το κρύο ή τη ζέστη. Το υλικό είναι εύκαμπτο και είναι ευκολότερο να εφαρμόσει κάποιος σωληνώσεις και καλώδια, στο εσωτερικό του πλαστικού δρόμου.
      Το πιο εύκολο κομμάτι των πλαστικών δρόμων είναι η συντήρηση ή η αντικατάσταση ενός χαλασμένου κομματιού: αρκεί να αφαιρέσει κάποιος το κομμάτι και να το αντικαταστήσει με ένα καινούριο μπλοκ, μέσα σε μερικές ώρες.
      Η Ολλανδία δεν είναι η πρώτη χώρα που κατασκευάζει πλαστικούς δρόμους. Ηδη ο Καναδάς, η Αγγλία και η Ινδία έχουν δοκιμάσει τη μέθοδο, με επιτυχία.
      Εδώ, δρόμοι στο Βανκούβερ του Καναδά:
      Δείτε και το video
       
    • By Ελένη Μ.
      Καλησπέρα σας. Θα μου ήταν αρκετά χρήσιμη η έμπειρη γνώμη σας σχετικά με το ζήτημα που αντιμετωπίζω. Έχουμε λοιπόν ένα οικόπεδο ενός στρέμματος περίπου, εντός οικισμού, το οποίο περιέχει δυο κατοικίες νόμιμες, χτισμένες μεταξύ 1975-77. Από το 1980-81 έχει γίνει πρόβλεψη για διάνοιξη νέας δημοτικής οδού και κατάργησης αυτής που εφάπτεται τώρα του οικοπέδου, η οποία θα περνάει μέσα από το οικόπεδό μας και μέσα από την μια οικία. Πριν χρόνια είχε ρωτήσει ο παππούς μου στον δήμο σχετικά με δυνατότητα αποζημίωσης, μιας και τότε κατοικούσε ο ίδιος στο σπίτι που (κάποτε) θα απαλλοτριωνόταν, και του είχαν πει ότι δε θα δικαιούται(όταν φτάσει εκείνη η ώρα) επειδή θα πάρουν αξία τα δυο χωριστά οικόπεδα που θα προκύψουν!
      Ο παππούς πλέον έχει πεθάνει, βέβαια το θέμα με την διάνοιξη του δρόμου έχει παγώσει εδώ και 38 χρόνια και πιθανόν να ακολουθήσουν κι άλλα 138 αφού ο δήμος πλέον δεν έχει λεφτά(έχει ήδη μείνει στη μέση εδώ και μια δεκαετία άλλο έργο επέκτασης οδικού δικτύου).
      Σκεφτόμουν, λοιπόν, αν έχω το δικαίωμα - κι αν αξίζει και το ρίσκο - να εκμεταλλευτώ για ιδιοκατοίκηση την οικία που κάποτε(ίσως και σε 100 χρόνια) θα απαλλοτριωθεί. Να φέρω δηλαδή μηχανικό να την ελέγξει και να γίνει όποιο αναγκαίο φρεσκάρισμα και ανακαίνιση χρειαστεί. Αν αυτό δεν επιτρέπεται ή δε συμφέρει, υπάρχει κάποια ενέργεια που θα μπορούσε να κάνει η οικογένειά μου, όπως π.χ. ένσταση ως προς την διάνοιξη του δρόμου; Υπάρχει περίπτωση να ακυρωθεί το έργο αυτόματα αφού δεν υλοποιήθηκε μετά το πέρας τόσων δεκαετιών;
      Ευχαριστώ.
    • By ΝΙΚΟΣΤΡΙ
      A ribbon cutting ceremony to commemorate the completion of the Intermodal Access Road project was held with representatives from NSA Souda Bay, Naval Facilities Engineering Command Europe Africa Southwest Asia (NAVFAC EURAFSWA), 115th Hellenic Air Force, and construction contractor Michael M. Tsontos, SA, on July 25, 2018.
      This project was a U.S. funded effort to connect the 115th Hellenic Air Force base in Mouzouras Village with the Hellenic Navy Base, Marathi, to provide a more direct route between the two bases to improve transportation of critical equipment, logistics materials, and supplies.
      “The completion of this project eliminated the need to transport over busy public roads and allowed these evolutions to bypass more populated areas,” said Lt. Ryan White, NSA Souda Bay Public Works Officer. “It significantly increases and improves NSA Souda Bay's abilities to support our combatant commands and others by providing for a dedicated and safer transport route.”
      The project cost $1.3 million and took approximately 23 months primarily due to a significant amount of coordination with local landowners and Hellenic authorities.
      The road begins at the intersection at the 115th Hellenic Air Force base gate and follows the existing road around the northeast perimeter of the base and continues along the JP5 fuel maintenance road, crosses the ridge line with an S curve, and terminates at the intersection with the main road to Hellenic Navy Base, Marathi. The road is now open to public traffic.
      NSA Souda Bay enables the forward operations and responsiveness of U.S. and allied forces in support of Navy Region, Europe, Africa, Southwest Asia’s mission to provide services to the fleet, fighter, and family.    
      Intermodal Road Project Ribbon Cutting Ceremony
      By Joel Diller
      NSA Souda Bay Public Affairs

      View full είδηση
    • By ΝΙΚΟΣΤΡΙ
      A ribbon cutting ceremony to commemorate the completion of the Intermodal Access Road project was held with representatives from NSA Souda Bay, Naval Facilities Engineering Command Europe Africa Southwest Asia (NAVFAC EURAFSWA), 115th Hellenic Air Force, and construction contractor Michael M. Tsontos, SA, on July 25, 2018.
      This project was a U.S. funded effort to connect the 115th Hellenic Air Force base in Mouzouras Village with the Hellenic Navy Base, Marathi, to provide a more direct route between the two bases to improve transportation of critical equipment, logistics materials, and supplies.
      “The completion of this project eliminated the need to transport over busy public roads and allowed these evolutions to bypass more populated areas,” said Lt. Ryan White, NSA Souda Bay Public Works Officer. “It significantly increases and improves NSA Souda Bay's abilities to support our combatant commands and others by providing for a dedicated and safer transport route.”
      The project cost $1.3 million and took approximately 23 months primarily due to a significant amount of coordination with local landowners and Hellenic authorities.
      The road begins at the intersection at the 115th Hellenic Air Force base gate and follows the existing road around the northeast perimeter of the base and continues along the JP5 fuel maintenance road, crosses the ridge line with an S curve, and terminates at the intersection with the main road to Hellenic Navy Base, Marathi. The road is now open to public traffic.
      NSA Souda Bay enables the forward operations and responsiveness of U.S. and allied forces in support of Navy Region, Europe, Africa, Southwest Asia’s mission to provide services to the fleet, fighter, and family.    
      Intermodal Road Project Ribbon Cutting Ceremony
      By Joel Diller
      NSA Souda Bay Public Affairs
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.