Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural

  • Τεχνολογία

    Τεχνολογία

    828 ειδήσεις in this category

    1. Τεχνολογία

      Engineer

      Εδώ και χρόνια υπάρχει δικαστική διαμάχη ανάμεσα στην Oracle και τη Google, εφόσον η πρώτη έχει υποβάλλει μήνυση, στην οποία υποστηρίζει ότι η Google χρησιμοποίησε το Java λογισμικό για την ανάπτυξη του Android, χωρίς ωστόσο να καταβάλλει κάποιο ποσό.
       
       
      Στις 14 Ιανουαρίου λοιπόν, ένας δικηγόρος της Oracle δήλωσε ότι υπάρχει συμφωνία ανάμεσα σε Google και Apple, προκειμένου η προεπιλεγμένη μηχανή αναζήτησης στις συσκευές iOS να είναι η μηχανή της Google. Μάλιστα, συμπλήρωσε ότι η Google καταβάλλει στην Apple ποσοστό από τα κέρδη που της αποφέρει η παρουσία της μηχανής της στις Apple συσκευές.
       
      Επιπλέον, στα καταγεγραμμένα πρακτικά της δίκης, εντοπίστηκε η δήλωση ότι η Google κατέβαλλε στην Apple το ποσό του $1 δισεκατομμυρίου το 2014. Εδώ και πολλά χρόνια κυκλοφορούν φήμες περί συνεργασίας τέτοιου είδους ανάμεσα στις δύο εταιρείες, ωστόσο καμία από τις δύο δεν έχει επιβεβαιώσει επίσημα κάτι τέτοιο. Ακόμη, όσον αφορά την προαναφερθείσα αποκάλυψη στο δικαστήριο, τόσο η Kristin Huguet, εκπρόσωπος της Apple, όσο και ο Aaron Stein, εκπρόσωπος της Google, αρνήθηκαν να κάνουν κάποια δήλωση.
       
      Εάν όντως ισχύει κάτι τέτοιο, η Apple ωφελείται οικονομικά από το επιχειρησιακό μοντέλο της Google που βασίζεται στις διαφημίσεις, το οποίο ο Tim Cook, CEO της Apple, έχει χαρακτηρίσει στο παρελθόν ως παραβίαση της ιδιωτικότητας.
       
      Ακόμη, στη συγκεκριμένη δίκη αναφέρθηκε ότι η Google καταβάλλει στην Apple το 34% των εσόδων της από την παρουσία της μηχανής αναζήτησης στις συσκευές iOS. Τόσο η Google όσο και η Apple έκαναν αίτηση για διαγραφή της συγκεκριμένης δήλωσης από τα δημόσια πρακτικά του δικαστηρίου.
       
      Μάλιστα, η Google ανέφερε στην αίτησή της ότι οι λεπτομέρειες της συμφωνίας της με την Apple είναι άκρως εμπιστευτικές. Τα πρακτικά της δίκης έχουν απομακρυνθεί από την ηλεκτρονική βάση δεδομένων του αμερικανικού δικαστηρίου.
       
      Πηγή: http://www.insomnia.gr/_/articles/apple/iphone/google-1-%CE%B4%CE%B9%CF%83%CE%B5%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%BF%CE%BC%CE%BC%CF%8D%CF%81%CE%B9%CE%BF-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-apple-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-r10967
    2. Τεχνολογία

      Engineer

      Η Google εκτιμά ότι το επόμενο έτος θα έχει καταφέρει να εγκαταστήσει αρκετά αερόστατα παροχής ασύρματου ίντερνετ στη στρατόσφαιρα για να σχηματίσει ένα μικρό «δαχτυλίδι» σε μια συγκεκριμένη περιοχή της Υφηλίου.
       
      Όπως μεταδίδει το BBC, η κίνηση αυτή θα επιτρέψει στη Google να δοκιμάσει την υπηρεσία παροχής δικτύου σε όλους τους ανθρώπους που κατοικούν στην περιοχή της εμβέλειας των αεροστάτων του φιλόδοξου προγράμματος με την ονομασία Project Loon.
       
      Η δημόσια δήλωση της Google συμπίπτει με την ανακοίνωση τριών από δίκτυα κινητής τηλεφωνίας της Ινδονησίας ότι σκοπεύουν να ξεκινήσουν δοκιμές πάνω στο σύστημα της Google. Ξεχωριστή συμφωνία υπέγραψε και η Σρι Λάνκα εκφράζοντας την επιθυμία της να ενταχθεί στο πρόγραμμα.
       
      Η Google είχε αποκαλύψει αρχικά το σχέδιό της τον Ιούνιο του 2013, όταν περίπου το 30 από τα εν λόγω αερόστατα είχαν εκτοξευθεί από τη Νέα Ζηλανδία. Από κάθε μπαλόνι κρέμονταν δύο ραδιοπομποί για τη λήψη και αποστολή δεδομένων συν ένας τρίτος εφεδρικός, ένας υπολογιστής πτήσης, ένα σύστημα GPS, ένα σύστημα ελέγχου ύψους και ηλιακοί συλλέκτες για την τροφοδοσία του εξοπλισμού με ενέργεια.
       
      Αυτό το πρωταρχικό σύστημα επιτύγχανε ταχύτητες 3G, αλλά πλέον υπάρχει η δυνατότητα παροχής ταχύτητας 10 Mbps σε συσκευές που συνδέονται μέσω κεραίας στο έδαφος. Συγκριτικά, η μέση ταχύτητα σύνδεσης 4G στη Μ. Βρετανία είναι 15 Mbit/sec.
       
      Όπως είπε στο BBC ο Μάικ Κάσιντι, αντιπρόεδρος του Project Loon, έχουν σημειωθεί σημαντικές βελτιώσεις, καθώς τα αερόστατα πλέον έχουν διάρκεια ζωής 187 ημερών έναντι δέκα ημερών στην αρχή.
       
      Επίσης, έχει συντομευθεί σημαντικά η διαδικασία εκτόξευσης, καθώς ένα γερανός επιτρέπει την εκτόξευση ενός αεροστάτου κάθε 15 λεπτά από δύο ή τρία άτομα, ενώ παλαιότερα χρειάζονταν 14 άτομα επί μία ή δύο ώρες.
       
      Βάσει σχεδιασμού, το Project Loon θα έχει πετύχει τους πρώτους σκοπούς του το 2016.
       
      «Χρειαζόμαστε περίπου 300 μπαλόνια για να δημιουργήσουμε ένα συνεχές δίκτυο γύρω από τη Γη. Όταν ένα απομακρύνεται λόγω του ανέμου, έρχεται ένα δεύτερο και το υποκαθιστά. Μέσα στο επόμενο έτος ελπίζουμε να φτιάξουμε το πρώτο μας «δαχτυλίδι» και να πετύχουμε συνεχή κάλυψη ενός είδους σε ορισμένες περιοχές» εξήγησε.
       
      Καθώς κάθε αερόστατο παρέχει κάλυψη σε μια περιοχή διαμέτρου 40 χιλιομέτρων, το αρχικό δαχτυλίδι θα καλύπτει σχετικά μικρό μέρος του πλανήτη, γύρω από τμήμα του νοτίου ημισφαιρίου.
       
      Τα αερόστατα υπερυψηλής πίεσης είναι κατασκευασμένα από σφραγισμένο πλαστικό που περιέχει αέρια ελαφρύτερα από τον ατμοσφαιρικό αέρα.
       
      Στόχος είναι να διατηρείται σε σχετικά σταθερός ο όγκος των αερόστατων ακόμα κι όταν υπάρχουν θερμοκρασιακές μεταβολές, ώστε να μένουν για περισσότερο χρόνο στον αέρα και να διατηρούν το ύψος τους.
       
      Πηγή: http://www.econews.gr/2015/10/30/google-project-loon-126405/
    3. Τεχνολογία

      Engineer

      Όπως το πηγαίνει η Google, δεν αποκλείεται μέσα στους επόμενους μήνες να έχουμε πλήρη ενσωμάτωση όλων των χαρακτηριστικών του Waze στην υπηρεσία Google Maps. Έξι χρόνια έχουν περάσει από τότε που εξαγόρασε την εφαρμογή και έκτοτε έχουμε δει αρκετά χαρακτηριστικά της να προστίθενται και στο Google Maps, οπότε δεν θα μας προκαλέσει εντύπωση αν στο κοντινό μέλλον αποφασίσει να κλείσει οριστικά το Waze.
      Το νέο χαρακτηριστικό που παρατήρησε η ιστοσελίδα 9to5Google αφορά την αναφορά περιστατικών από τους χρήστες του Google Maps. Τις προηγούμενες εβδομάδες είδαμε τη δυνατότητα αναφοράς καμερών μέτρησης ταχύτητας και ατυχημάτων, ενώ τώρα βλέπουμε την προσθήκη αναφοράς για ξαφνική κυκλοφοριακή συμφόρηση. Με αυτόν τον τρόπο θα προειδοποιείς τους οδηγούς που πλησιάζουν για την κίνηση που θα συναντήσουν, έτσι ώστε να χαμηλώσουν ταχύτητα προτού φτάσουν στην περιοχή.

      Ουσιαστικά, πρόκειται για ενίσχυση του υπάρχοντος συστήματος ενημέρωσης για την κυκλοφοριακή συμφόρηση στους δρόμους, κάτι που βλέπουμε με κόκκινο χρώμα στους δρόμους. Η Google επιθυμεί να επιταχύνει τις διαδικασίες με σχετική ανατροφοδότηση από τους οδηγούς, καθώς μπορεί να περάσει ώρα μέχρι να ενημερωθεί το σύστημα της.
      Η αναφορά των "slowdowns" έχει προστεθεί σε ορισμένους χρήστες στο κουμπί "+", όπου βρίσκονται και οι αναφορές "crash" και "speed trap". Υπενθυμίζουμε ότι πρόσφατα προστέθηκε και ενημέρωση για τα ποδήλατα και scooters της Lime, αλλά και η δυνατότητα επικοινωνίας με επιχειρήσεις απευθείας από το Google Maps.
    4. Τεχνολογία

      Engineer

      Από την έναρξη της πανδημίας, η Google έχει προσθέσει στους χάρτες της (Google Maps) μια σειρά λειτουργιών που εξυπηρετούν τον πολίτη, βοηθώντας τον να αποφύγει πολυσύχναστα καταστήματα, καθυστερήσεις που προκύπτουν στα μέσα μεταφοράς ή να γνωρίζει ανά πάσα στιγμή το που βρίσκεται το πλησιέστερο κέντρο διάγνωσης COVID-19.
      Χθες, η εταιρεία ανακοίνωσε την προσθήκη ακόμα μίας λειτουργίας, η οποία θα ενημερώνει τον χρήστη για το ποιες περιοχές παρουσιάζουν αυξημένα κρούσματα κορωνοϊού. Το νέο αυτό χαρακτηριστικό, θα παρουσιάζει ουσιαστικά τον εβδομαδιαίο μέσο όρο κρουσμάτων σε κάθε περιοχή, υποδεικνύοντας το αν ο ρυθμός μετάδοσης αυξάνεται ή μειώνεται κάθε εβδομάδα.

      Τα δεδομένα θα αντλούνται – στις ΗΠΑ – από το Johns Hopkins University, τους New York Times και τη Wikipedia που με τη σειρά τους ενημερώνονται από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, τις εθνικές κυβερνήσεις και τα τοπικά νοσοκομεία. Ωστόσο, η νέα λειτουργία δεν θα γίνει διαθέσιμη μόνο στις ΗΠΑ. Μέσα στην εβδομάδα, θα κυκλοφορήσει σε 220 χώρες σε όλον τον κόσμο, τόσο σε λογισμικό iOS όσο και Android.
    5. Τεχνολογία

      Engineer

      Μια από τις μεγαλύτερες ανακοινώσεις που έγιναν στο συνέδριο Google I/O το οποίο πραγματοποιήθηκε περίπου έξι μήνες νωρίτερα, ήταν η νέα δυνατότητα της υπηρεσίας Google Maps να επιτρέπει την λειτουργία αναζήτησης και πλοήγησης ακόμη και όταν η συσκευή του χρήστη δεν είναι συνδεδεμένη στο ίντερνετ. Το χαρακτηριστικό αυτό έγινε διαθέσιμο εδώ και μερικές ώρες, οπότε οι offline λειτουργίες του Google Maps για το Android είναι πλέον περισσότερες από ποτέ.
       
      Το νέο αυτό χαρακτηριστικό συνεργάζεται άψογα με την online έκδοση του Google Maps, επιτρέποντας στα δεδομένα του smartphone σας να χρησιμοποιούνται ή όχι, χωρίς να διακόπτουν τη λειτουργία της εφαρμογής. Τα νέα features κυκλοφόρησαν για το Android και η Google αναφέρει ότι σύντομα θα έρθουν και στο iOS.
       
      Ήδη από το 2012 υπάρχει η επιλογή για την αποθήκευση συγκεκριμένων περιοχών στο Google Maps, τώρα όμως είναι η πρώτη φορά που δίνεται και η δυνατότητα πλοήγησης/αναζήτησης. Τι μπορεί να σημαίνει αυτό; Όταν για παράδειγμα βρεθεί κάποιος σε μια περιοχή της πόλης όπου διαμένει και θέλει να βρει ένα εστιατόριο, μπορεί να κάνει μια αναζήτηση στους αποθηκευμένους χάρτες του, χωρίς να απαιτείται σύνδεση στο διαδίκτυο. Λόγω του ότι υπάρχουν περιορισμοί χώρου, όσον αφορά τις επιχειρήσεις που θα υπάρχουν ήδη αποθηκευμένες στην εφαρμογή θα μπορούμε να βρούμε μόνο τηλέφωνα, ονόματα και βαθμολογία και όχι φωτογραφίες ή κριτικές χρηστών.
       
      Μάλιστα η Google για να μην επιβαρυνθούν με κάποια έξτρα χρέωση δεδομένων οι χρήστες, έχει προβλέψει να πραγματοποιείται λήψη των offline χαρτών, μόνο με χρήση Wi-Fi. Τέλος, η εταιρεία επισήμανε ότι σε μελλοντικές εκδόσεις του Google Maps θα προστεθούν και άλλες δυνατότητες.
       
      Πηγή: http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=426003&utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook
    6. Τεχνολογία

      Engineer

      Καθημερινά θα χρειαστεί είτε λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων είτε άλλων αναγκαίων καταστάσεων να μετακινηθούμε σε διάφορα μέρη και οι χάρτες της Google είναι μία από τις πιο χρήσιμες υπηρεσίες που θα μας βοηθήσει στην πλοήγησή μας ώστε να βρεθούμε στο σημείο που επιθυμούμε κάθε στιγμή. Ίσως το ακόμη καλύτερο είναι πως η υπηρεσία συνεχώς βελτιώνεται πάντα με νέες δυνατότητες και αυτή την φορά προστίθεται σύντομα η λειτουργία υπολογισμών διοδίων και άλλων χρεώσεων που ενδέχεται να προκύψουν στη διαδρομή σας, επιτρέποντάς σας να αποφασίσετε εκ των προτέρων εάν πρέπει να αποφύγετε τους δρόμους με διόδια.

      Ενώ οι Google Maps δείχνουν την παρουσία δρόμων με διόδια εδώ και λίγο καιρό, προς το παρόν δεν εμφανίζουν τιμές διοδίων, όμως αυτό πρόκειται να αλλάξει σύντομα. Σύμφωνα με ένα μήνυμα που στάλθηκε στα μέλη του προγράμματος προεπισκόπησης των χαρτών, η υπηρεσία θα λάβει μια νέα δυνατότητα που θα εμφανίζει αυτόματα τις τιμές διοδίων και άλλα έξοδα στις διαδρομές οδήγησης.
      Η ιστοσελίδα Android Police σημειώνει ότι οι τιμές των διοδίων θα εμφανίζονται σε μια διαδρομή οδήγησης πριν ο χρήστης το επιλέξει, διευκολύνοντας τους χρήστες να βρουν την καλύτερη επιλογή που τους ταιριάζει καλύτερα.
      Αυτή η νέα δυνατότητα δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμη στους χρήστες ούτε είναι διαθέσιμη στα μέλη του προγράμματος προεπισκόπησης των χαρτών της Google. Δεν είναι σαφές εάν αυτή η δυνατότητα θα περιοριστεί σε επιλεγμένες περιοχές όπως οι ΗΠΑ ή θα είναι διαθέσιμη σε όλες τις αγορές όπου προσφέρεται η χρήση της δημοφιλέστερης υπηρεσίας της Google.
      Τι άλλο έχει προστεθεί τελευταία στους Google Maps;
      Λίγες ημέρες νωρίτερα, η γνωστή υπηρεσία για iOS συσκευές απέκτησε τελικά ένα Dark Mode μαζί με ένα σωρό νέα widget αναζήτησης για πρόσβαση σε σημαντικές πληροφορίες απευθείας από την αρχική οθόνη. Πιο πρόσφατα, η Spin and Bird συνεργάστηκε με την Google για να ενσωματώσει τα ηλεκτρικά σκούτερ και τα ποδήλατά τους να μπορούν να εντοπιστούν και ενοικιαστούν μέσω των χαρτών της Google.
    7. Τεχνολογία

      Engineer

      Η Google αναζητά συνεχώς νέους τρόπους περαιτέρω ενσωμάτωσης της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) στα προϊόντα και τις εφαρμογές της. Έτσι και τώρα, η εταιρεία έχει ξεκινήσει να διαθέτει νέες δυνατότητες στο Google Maps, οι οποίες στηρίζονται στη τεχνητή νοημοσύνη, όπως η εμφάνιση εναλλακτικών διαδρομών πλοήγησης που εξοικονομούν καύσιμα, περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον καιρό, την ποιότητα του αέρα στο περιβάλλον που βρίσκεται ο χρήστης, το Live View (ζωντανή προβολή) εσωτερικών χώρων και άλλα.

      Χάρη στην περαιτέρω εξέλιξη που έχει σημειώσει στον τομέα του AI, η Google φέρνει τώρα μια έκδοση του Live View για εξωτερικούς χώρους και σε εσωτερικούς χώρους. Σε διάφορες επιλεγμένες τοποθεσίες όπως αεροδρόμια, σταθμούς συγκοινωνίας και εμπορικά κέντρα, το Live View μπορεί τώρα να βοηθήσει τους χρήστες να βρουν το πλησιέστερο ασανσέρ ή κυλιόμενες σκάλες, την πλατφόρμα επιβίβασης, ένα κατάστημα, γραφείο εισιτηρίων, τουαλέτες, ΑΤΜ και άλλα. Στην εφαρμογή χαρτών θα εμφανίζονται βέλη και συνοδευτικές οδηγίες για να κατευθύνουν τους χρήστες με τον σωστό τρόπο, όπως όταν ταξιδεύουν ή κινούνται σε εξωτερικούς χώρους.
      Η νέα λειτουργία διατέθηκε για πρώτη φορά σε εμπορικά κέντρα σε πόλεις των ΗΠΑ, στο Σικάγο, στο Λονγκ Άιλαντ, στο Λος Άντζελες, στο Νιούαρκ, στο Σαν Φρανσίσκο, στο Σαν Χοσέ και στο Σιάτλ. Τους επόμενους μήνες, θα διατεθεί σε αεροδρόμια, εμπορικά κέντρα και σταθμούς του Τόκιο και της Ζυρίχης, ενώ θα επεκτείνεται συνεχώς και σε περισσότερες πόλεις αργότερα.

      Για όλους τους χρήστες παγκοσμίως, το Google Maps θα χρησιμοποιεί τώρα δεδομένα από την Weather Company, AirNow.gov και το Κεντρικό Συμβούλιο Ρύπανσης για να παρέχει στους χρήστες καλύτερες πληροφορίες για τον καιρό σε μια περιοχή, συμπεριλαμβανομένης της τρέχουσας και της προβλεπόμενης θερμοκρασίας.
      Θα εμφανίζονται επίσης περισσότερες πληροφορίες για την ποιότητα του αέρα, οι οποίες μπορεί να είναι ιδιαίτερα χρήσιμες για χρήστες με αλλεργίες και για χρήστες που ζουν σε μια γεμάτη καυσαέρια ή επιρρεπή σε πυρκαγιά περιοχή. Αυτή η δυνατότητα έρχεται στην Αυστραλία, τις Η.Π.Α. και την Ινδία και αργότερα θα έρθει σε περισσότερες χώρες.

      Κατά την αναζήτηση οδηγιών και διαδρομών, εάν υπάρχουν πολλές διαδρομές για τον ίδιο προορισμό, οι Χάρτες Google θα υπολογίζουν τώρα τη διαδρομή με τη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου καθώς και το χαμηλότερο αποτύπωμα άνθρακα και θα τις προτείνουν αντί να δείχνουν απλώς την ταχύτερη διαδρομή. Εάν μια φιλική προς το περιβάλλον διαδρομή αυξάνει σημαντικά την προβλεπόμενη ώρα άφιξης, η Google θα δείχνει στους χρήστες μια σύγκριση μεταξύ των διαδρομών και θα επιτρέπει στους χρήστες να επιλέξουν ποια θα ακολουθήσουν.

      Η εφαρμογή θα ενημερώνει επίσης τους χρήστες εάν η συγκεκριμένη διαδρομή περνά από μια ζώνη χαμηλών εκπομπών, όπου υπάρχουν περιορισμοί για ορισμένα οχήματα. Αυτή η δυνατότητα είναι διαθέσιμη στη Γερμανία, την Ολλανδία, τη Γαλλία, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο και αργότερα θα κυκλοφορήσει σε περισσότερες χώρες.

      Όταν ταξιδεύετε προς έναν προορισμό μέσα σε μια πόλη, το Google Maps θα δείχνει μια ολοκληρωμένη εικόνα όλων των διαθέσιμων διαδρομών, αλλά και των διαθέσιμων τρόπων μετακίνησης. Αυτό θα βοηθήσει τους χρήστες να συγκρίνουν γρήγορα διαφορετικές διαδρομές προς τον προορισμό τους και να πάρουν μια πιο ενημερωμένη απόφαση. Αυτή η δυνατότητα θα κυκλοφορήσει σε χρήστες iOS και Android παγκοσμίως μέσα στους επόμενους μήνες.

      Και τέλος, για επιλεγμένα καταστήματα στις Η.Π.Α., τα Επιχειρηματικά προφίλ στους Χάρτες και την Αναζήτηση θα εμφανίζουν πλέον επιπλέον πληροφορίες, όπως οι πάροχοι παράδοσης (delivery), τα σημεία παραλαβής και παράδοσης, τα τέλη και τα ελάχιστα όρια παραγγελιών.
      Η εφαρμογή Google Maps είναι διαθέσιμη για λήψη στο Play Store του Android και στο App Store του iOS.
      [Πηγή] : Gizmodo
    8. Τεχνολογία

      Engineer

      Μια πολυδιάστατη προεπισκόπηση των περιοχών που θέλετε να επισκεφτείτε προσφέρει το Immersive View, μια νέα υπηρεσία του Google Maps. Η ενεργοποίησή του προσφέρει μια μοναδική εμπειρία στους χρήστες επιτρέποντας να περιηγηθούν από ψηλά σε μέρη τοπόσημα της Αθήνας, όπως η Ακρόπολη.
      Η χρήση της υπηρεσίας είναι απλή και δωρεάν. Αρκεί ο χρήστης να ανοίξει το κινητό του και να επιλέξει το σημείο ενδιαφέροντος που επιθυμεί. Οι φωτορεαλιστικές εναέριες λήψεις, αν το μέρος που έχει επιλεγεί υποστηρίζεται από το Immersive View, θα εμφανιστούν σε καρτέλα κάτω και αριστερά από τον χάρτη δίνοντας τη δυνατότητα σε όλους να κάνουν ένα εικονικό αλλά ρεαλιστικό ταξίδι από ψηλά.
      Ουσιαστικά προσφέρει μια ρεαλιστική τρισδιάστατη απεικόνιση του χώρου που όμοιά της δεν υπάρχει.
      Η λειτουργία αρχικά κυκλοφόρησε σε επιλεγμένες πόλεις, όπως το Άμστερνταμ, το Λονδίνο, η Νέα Υόρκη, το Τόκιο και άλλες, σε συσκευές iOS και Android.
      Χρήση AI
      Σημαντική αναβάθμιση είναι και το Google Maps Search που χρησιμοποιεί AI για να βρει σχετικές τοποθεσίες βάσει των ενδιαφερόντων και των αναγκών του χρήστη. Εφόσον, δηλαδή, κάποιος αναζητά ένα εστιατόριο, το Google Maps θα του εμφανίσει επιλογές σχετικές με το budget tου, τις γεύσεις του και τη διαθεσιμότητα.
      Στο μεταξύ, στο πλαίσιο της ολιστικής αναβάθμισης των χαρτών, η Google μετονόμασε τη λειτουργία «Search with Live View» σε «Lens in Maps.» Με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης οι χάρτες θα μπορούν να αναγνωρίσουν μέσω της κάμερας του χρήστη τα κτήρια που αυτός κοιτάζει.
      Για παράδειγμα, εφόσον αυτός έχει βγει από ένα σταθμό του Μετρό και θέλει να γνωρίσει τον περιβάλλοντα χώρο, μπορεί απλά να πατήσει το εικονίδιο Lens και στη συνέχεια να σηκώσει το κινητό του, σκανάροντας με αυτό τα κτήρια, ώστε να ενημερωθεί για καφετέριες, ATMs κ.ο.κ.
       
    9. Τεχνολογία

      Engineer

      Ένα εντυπωσιακό βήμα στον χώρο της Εικονικής Πραγματικότητας (VR) έκανε η Google, φέρνοντας τη διάσημη υπηρεσία της Google Earth στο VR, μέσα στο VR.
       
      «Δέκα χρόνια πριν, το Google Earth άρχισε ως μια προσπάθεια να βοηθήσουμε τους ανθρώπους οπουδήποτε να εξερευνήσουν τον πλανήτη μας. Και τώρα, με πάνω από δύο δισεκατομμύρια downloads, πολλοί το έχουν κάνει. Σήμερα παρουσιάζουμε το Google Earth VR, ως το επόμενο βήμα μας για να βοηθήσουμε τον κόσμο να δει τον κόσμο. Με το Earth VR, μπορείτε να πετάξετε πάνω από μια πόλη, να σταθείτε στην κορυφή των υψηλότερων κορυφών και ακόμη και να πετάξετε στο διάστημα» αναφέρεται σε blogpost στο επίσημο blog της εταιρείας, που τιτλοφορείται «φέρνοντας ολόκληρο τον κόσμο στην Εικονική Πραγματικότητα».
       
      Η εταιρεία αναγνωρίζει πως ο κόσμος είναι...τεράστιος, οπότε «κάναμε εύκολο να βρείτε εξαιρετικά μέρη για να επισκεφθείτε. Το Earth VR έρχεται με κινηματογραφικά tour και επιλεγμένους προορισμούς που θα σας στείλουν στον Αμαζόνιο, στον ορίζοντα του Μανχάταν, στο Γκραν Κάνιον, στις ελβετικές Άλπεις και αλλού».
       

       
       
      Το download του Google Earth VR είναι δυνατόν δωρεάν στο Steam Store. Σε πρώτη φάση, είναι διαθέσιμο αρχικά στο HTC Vive.
      Ήδη οι κριτικές ανά το διαδίκτυο είναι ενθουσιώδεις, με πολλούς να επισημαίνουν ότι ενδεχομένως να πρόκειται για μια εφαρμογή που «θα κάνει τη διαφορά» για τις VR συσκευές, καθιστώντας τις επιτέλους δημοφιλείς στο ευρύ κοινό και όχι απλά θεωρούμενες «συσκευές για τους λίγους», για τις οποίες η εύρεση συμβατού λογισμικού (κυρίως games) είναι κάτι περίπλοκο.
       
      Σημειώνεται πως ήδη έχουν αρχίσει να κυκλοφορούν εδώ και μήνες (πχ στο Steam Store) παιχνίδια με ένδειξη «VR», σε συγκεκριμένη κατηγορία.
       
      Πηγή: http://www.naftemporiki.gr/story/1172597/google-earth-vr-otan-to-google-earth-sunantise-tin-eikoniki-pragmatikotita
    10. Τεχνολογία

      Engineer

      Χρειάστηκε να περάσουν 6 χρόνια για να φέρει η Google την ενότητα Timelapse της υπηρεσίας Google Earthστα smartphones. Με την τελευταία αναβάθμιση της εφαρμογής προστέθηκε υποστήριξη του Timelapse για φορητές συσκευές, επανασχεδιάστηκε σε Material Design και προστέθηκαν δύο χρόνια επιπλέον πληροφορίας στα timelapse videos που μας δείχνουν πως άλλαξε ο πλανήτης από το 1984 μέχρι το 2018.
      Η Google αναφέρει στο επίσημο blog της ότι δεν ήταν εφικτό να φέρουν τη λειτουργία Timelapse στις φορητές συσκευές επειδή οι mobile browsers δεν επέτρεπαν την αυτόματη αναπαραγωγή των videos, κάτι ιδιαίτερα μεγάλης σημασίας για να λειτουργήσει το Timelapse. Αυτό το πρόβλημα λύθηκε με την ενεργοποίηση του autoplay στους Chrome και Firefox (χωρίς ήχο).
      Μπορείτε να το ρίξετε μια ματιά από εδώ.
       
    11. Τεχνολογία

      Engineer

      Η Google μόλις κυκλοφόρησε μία από τις πιο ενδιαφέρουσες εφαρμογές κινούμενου περιεχόμενου (animation) του 2018, το Google Earth Studio, ένα εργαλείο με προγράμματα περιήγησης βασισμένο σε 3d και δορυφορικές εικόνες του Google Earth.
      Το Google Earth Studio είναι ένα εργαλείο που επιτρέπει στους χρήστες να αξιοποιήσουν πλήρως το τεράστιο αρχείο δορυφορικών και αεροφωτογραφιών της Google. Τα δεδομένα αυτά περιλαμβάνουν όχι μόνο γεωλογικές απεικονίσεις και εικόνες εδάφους (βουνά, κοιλάδες και άλλα μεγάλης κλίμακας τοπογραφικά χαρακτηριστικά), αλλά επίσης και μια αυξανόμενη αποθήκη τρισδιάστατων δεδομένων για αστικές περιοχές και μεμονωμένα κτίρια αυτών.
      Παρέχονται πληροφορίες σχετικά με το πως μπορεί να εμπλουτιστεί η εφαρμογή, συμπεριλαμβανομένης της στόχευσης της κάμερας, της επεξεργασίας καμπύλης κίνησης, των επιλογών πολλαπλών προβολών, της υπερδειγματοληψίας για αυξημένη ποιότητα προβολής και της εξαγωγής της τρισδιάστατης φωτογραφικής απεικόνισης.
      Η έκδοση-προεπισκόπηση του Earth Studio απαιτεί έναν λογαριασμό Google και αυτή τη στιγμή λειτουργεί μόνο στο Google Chrome. Η πρόσβαση παρέχεται μετά από online αίτηση.
      Παρόλο που το Earth Studio αναφέρεται ως εργαλείο για εκπαιδευτικό και ενημερωτικό κινούμενο περιεχόμενο (animation), θα μπορούσε να έχει ευρύτερες δυνατότητες στο μέλλον όσον αφορά περιεχόμενο ψυχαγωγίας κλπ.
      Δείτε το εδώ: https://www.google.com/earth/studio/
    12. Τεχνολογία

      mihail

      Google Earth Pro: Ξεχάστε τα $399/χρόνο, είναι πλέον δωρεάν!
       
      Όλοι κάποτε δοκιμάσαμε το πρόγραμμα Google Earth, κάνοντας επισκέψεις σε τοποθεσίες τις οποίες ίσως να μη δούμε ποτέ από κοντά ή βλέποντας το σπίτι μας ή τα σπίτια των συγγενών/φίλων μας. Πόσοι χρησιμοποιήσαμε το Google Earth Pro; Ελάχιστοι όπως φαίνεται, αφού η συνδρομή των /χρόνο δεν έπεισε και πολλές επιχειρήσεις να χρησιμοποιήσουν την Pro έκδοση, η οποία πλέον έγινε δωρεάν για όλους.
       
      Η διαδικασία δωρεάν απόκτησης του Google Earth Pro είναι απλή: Αρκεί να συμπληρώσετε τη https://geoauth.google.com/gev0/free_trial.html συγκεκριμένη φόρμα για να λάβετε το Pro κλειδί και στη συνέχεια να κατεβάσετε την http://www.google.com/earth/download/gep/agree.html Pro έκδοση και να την εγκαταστήσετε.
       
      Οι διαφορές της απλής και Pro έκδοσης είναι αρκετές, με τις πιο σημαντικές να είναι η εκτύπωση εικόνων σε ανάλυση 4800×3200 pixels (αντί για 1000x1000 pixels), η αυτόματη εισαγωγή χιλιάδων διευθύνσεων για καρφίτσωμα στο χάρτη, η λήψη HD βίντεο από τους χάρτες και τέλος τα περισσότερα εργαλεία για μέτρηση αποστάσεων, λειτουργίες οι οποίες μπορούν να φανούν χρήσιμες σε πολλές επιχειρήσεις.
       

       
      Πηγή: http://www.digitallife.gr/free-google-earth-pro-58918
    13. Τεχνολογία

      Engineer

      Μία «μεγάλη επένδυση» για την επέκταση των δραστηριότητων της στην Ευρώπη ανακοίνωσε η Tesla. Η επένδυση, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας θα αφορά ένα νέο «gigafactory» για παραγωγή μπαταριών και ένα κέντρο ερευνών αυτοματοποιημένων κατασκευών.
       
      Όπως αναφέρει ο Guardian, η κίνηση αυτή ακολουθεί την αγορά της γερμανικής Grohmann Engineering, η οποία θα μετονομαστεί σε Tesla Grohmann Automation. Η εταιρεία ειδικεύεται σε αυτόματα συστήματα συναρμολόγησης για την αυτοκινητοβιομηχανία, τις τηλεπικοινωνίες, τα καταναλωτικά ηλεκτρονικά και τη βιομηχανία βιοτεχνολογίας.
       
      Η συμφωνία, της οποίας οι οικονομικοί όροι δεν έγιναν γνωστοί, αναμένεται να δημιουργήσει 1.000 θέσεις εργασίας υψηλής εξειδίκευσης στη Γερμανία μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, όπως εκτιμάται σε σχετικό blogpost της εταιρείας. Σημειώνεται πως η Grohmann έχει περίπου 700 εργαζομένους και είχε έσοδα 123 εκατ. ευρώ το 2015.
       
      Η κύρια βάση της Tesla βρίσκεται στην Καλιφόρνια, με ένα κολοσσιαίο εργοστάσιο παραγωγής μπαταριών – το «Gigafactory»- να κατασκευάζεται κοντά στο Ρένο της Νεβάδα. Τα ευρωπαϊκά της κεντρικά είναι στο Άμστερνταμ και υπάρχει ένα κέντρο διανομής στο Τίλμπουργκ της Ολλανδίας.
       
      Οι εγκαταστάσεις της Grohmann θα αποτελέσουν το αρχηγείο για τον κλάδο της εταιρείας στη Γερμανία.
       
      Η εταιρεία δεν αποκάλυψε κάποιο χρονοδιάγραμμα για την κατασκευή του Gigafactory 2 στην Ευρώπη, ωστόσο ο Μασκ είπε πως αυτό θα γίνει όταν δρομολογηθεί η παραγωγή του Model 3. Μακροπρόθεσμα, η Tesla θα μπορούσε να φτάσει να έχει μέχρι και τρία εργοστάσια στην Ευρώπη, είπε, προσθέτοντας πως το Gigafactory θα μπορούσε να χρησιμοποιείται και για παραγωγή οχημάτων, καθώς η εταιρεία βελτιώνει τη γραμμή αυτοματοποιημένης παραγωγής της. Η τεχνολογία της Grohmann αναμένεται να βοηθήσει την εταιρεία του Έλον Μασκ να αυξήσει την έκταση της παραγωγής και να βελτιώσει την ποιότητά της, ενώ παράλληλα μειώνει τα κόστη, καθώς επιδιώκει να έχει επιτύχει τον στόχο της παραγωγής 500.000 ηλεκτρικών οχημάτων ετησίως ως το 2018. Η Tesla ελπίζει να έχει κατασκευάσει 80.000-90.000 οχήματα το 2016, με 50.000 να κατασκευάζονται στο δεύτερο μισό του έτους.
       
      Πηγή: http://www.naftemporiki.gr/story/1169799/gigafactory-stin-europi-skopeuei-na-kataskeuasei-i-tesla
    14. Τεχνολογία

      Engineer

      Τα γεωλογικά γεωχωρικά δεδομένα, η πληροφορία δηλαδή, που αφορά μία συγκεκριμένη τοποθεσία ή γεωγραφική περιοχή αποτελούν το «άλφα και το ωμέγα» για την υλοποίηση μίας επένδυσης ιδίως στην ενέργεια και στο περιβάλλον. Χωρίς δηλαδή, καλή γνώση των γεωλογικών δεδομένων (π.χ. προστατευμένες περιοχές κτλ.) μία μεγάλης κλίμακας επένδυση δεν είναι δυνατόν να προχωρήσει. Γι’ αυτό το γεωλογικό υπόβαθρο θεωρείται ως το πιο αναγκαίο, γεωχωρικό επίπεδο, μετά το τοπογραφικό υπόβαθρο.
      Μέχρι σήμερα, δεν έχει καταστεί εφικτή η ολοκληρωμένη απεικόνιση αυτού του είδους των δεδομένων με αποτέλεσμα οι επενδυτές να καλούνται να συνδέσουν μόνοι τους τα κομμάτια του παζλ, γεγονός που προκαλεί σημαντική καθυστέρηση σε μεγάλα έργα.
      Η πλατφόρμα
      Το διαχρονικό αυτό πρόβλημα επιδιώκουν να επιλύσουν η Κοινωνία της Πληροφορίας και το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης που δρομολογούν τη δημιουργία μίας ενιαίας ψηφιακής υποδομής μέσω της οποίας θα είναι προσβάσιμα τα γεωχωρικά δεδομένα της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ), δηλαδή του πρώην ΙΓΜΕ. Με στόχο να καταστούν διαθέσιμα τα πλούσια γεωλογικά δεδομένα που έχει η ΕΑΓΜΕ, που μετράει περισσότερα από 100 χρόνια ζωής, η Κοινωνία της Πληροφορίας έθεσε σε δημόσια διαβούλευση το τεύχος διακήρυξης του διεθνούς διαγωνισμού για τη δημιουργία πύλης ανοιχτών γεωεπιστημονικών δεδομένων (Geoportal). Πρόκειται για έργο προϋπολογισμού 3,8 εκατ. ευρώ συμπεριλαμβανομένων ΦΠΑ και δικαιώματος προαίρεσης αύξησης φυσικού αντικειμένου και υπηρεσιών συντήρησης.
      Όπως αναφέρεται στην, υπό διαβούλευση, διακήρυξη, το Geoportal θα διαθέτει γεωδεδομένα σχετικά με την ενέργεια, την επιχειρηματικότητα και την καινοτομία με την μορφή χαρτογραφικών υπηρεσιών παγκοσμίως ιστού (Web Map Service), του πρωτοκόλλου, δηλαδή, που έχει καθιερωθεί για την απεικόνιση γεωλογικών δεδομένων.
      Το έργο περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, εκτός από τη δημιουργία πύλης γεωχωρικών δεδομένων ΕΑΓΜΕ, χαρτογραφικών υπηρεσιών, υπηρεσιών ευρετηρίου, τη ψηφιοποίηση της βιβλιοθήκης της ΕΑΓΜΕ, όπως και εφαρμογές εικονικής πλοήγησης. Το υλικό της βιβλιοθήκης της ΕΑΓΜΕ αποτελείται από 11 περίπου αδημοσίευτες μελέτες και σπάνιες εκδόσεις. Το έργο πρόκειται να επιλύσει το πρόβλημα της έλλειψης διαθέσιμων γεωχωρικών δεδομένων τα οποία είναι χρήσιμα σε τομείς, όπως η ενέργεια, το περιβάλλον, μεγάλα τεχνικά έργα και κατασκευές. Αυτή τη στιγμή η πρόσβαση γίνεται μέσω αναλογικών γεωλογικών χαρτών ή σαρωμένων γεωλογικών χαρτών πράγμα που αναγκάζει τους ενδιαφερόμενους να αναπαράγουν την γραμμική πληροφορία.
      Με άλλα λόγια, όπως αναφέρουν παράγοντες της αγοράς, σε πολλές περιπτώσεις, οι επενδυτές καλούνται να προχωρήσουν σε σύνθεση διαγραμμάτων για να…αποκωδικοποιήσουν μία απάντηση από δημόσια υπηρεσία, ώστε να εντοπίσουν, για παράδειγμα, που είναι δυνατή η δημιουργία μίας μονάδας ιχθυοκαλλιέργειας.
      Μετά την ολοκλήρωση της πλατφόρμας, θα υπάρχει μόνο ένα επίσημο γεωλογικό ψηφιακό υπόβαθρο διαθέσιμο στην Εθνική Πύλη Γεωχωρικών Πληροφοριών το οποίο θα διατίθεται, θα συντηρείται και θα αναθεωρείται από την ΕΑΓΜΕ.
      «Θα πάψει πλέον η χώρα μας να αναπαράγει και να πληρώνει το ίδιο υπόβαθρο, όπως ακριβώς έγινε με τους ορθοφωτοχάρτες του κτηματολογίου», όπως αναφέρεται στη διακήρυξη του διαγωνισμού.
      Εφαρμογές εικονικής πλοήγησης
      Αυτού του είδους οι εφαρμογές αφορούν τα ηφαίστεια των οποίων ο αριθμός ήταν πολύ μεγάλος τα παλιά γεωλογικά χρόνια (δεκάδες εκατομμύρια χρόνια πριν).
      Τα παλιότερα βρίσκονται στη ανατολική Μακεδονία και τη Θράκη. Από εκεί σιγά-σιγά η ηφαιστειότητα μετακινείται προς το νότο, δημιουργώντας μεγάλο τμήμα των νησιών του Αιγαίου όπως της Λήμνου, της Λέσβου (όπου δημιούργησε και το απολιθωμένο δάσος), της Πάτμου.
      Τα ενεργά ηφαίστεια σήμερα βρίσκονται σε μια ζώνη σε σχήμα τόξου που ξεκινά από τον ισθμό της Κορίνθου και φτάνει ως τη Νίσυρο, περνώντας από τη Μήλο και τη Σαντορίνη.
      Σύμφωνα με το κείμενο της διακήρυξης, το μάγμα που γεννιέται κάτω από το νότιο Αιγαίο λόγω της υποβύθισης της Αφρικανικής λιθόσφαιρας, βρίσκει διεξόδους τα τελευταία πέντε εκατομμύρια χρόνια στον κόλπο του Σαρωνικού, όπου οικοδομεί το μεγαλύτερο μέρος της Αίγινας και τη χερσόνησο των Μεθάνων, στο κεντρικό Αιγαίο όπου οικοδομεί τα νησιώτικα συμπλέγματα της Μήλου και Σαντορίνης, και τέλος, στο ανατολικό Αιγαίο όπου δημιουργεί τη Νίσυρο με τις πέριξ αυτής νησίδες και μέρος της δυτικής Κω.
      Τα ηφαίστεια που θεωρούνται σήμερα ενεργά και έδωσαν εκρήξεις στους ιστορικούς χρόνους είναι τα Μέθανα (το 230 π.Χ.), η Μήλος (αρχές της 1ης μ.Χ. χιλιετίας), η Σαντορίνη (10 ιστορικές εκρήξεις με τελευταία αυτή του 1950 στη Νέα Καμένη), και η Νίσυρος (1873-1874 και 1887).
      Οι εφαρμογές εικονικές περιήγησης αφορούν τα ηφαίστεια σε Μέθανα, Μήλο, Κίμωλο και Σαντορίνη.
      Μέσω μίας ακόμη εφαρμογής εικονικής πλοήγησης θα ψηφιοποιηθούν τα εκθέματα του Μουσείου της ΕΑΓΜΕ στο οποίου τους χώρους θα καθίσταται δυνατή η εικονική περιήγηση σε 360 μοίρες. Οι εφαρμογές που θα δημιουργηθούν περιλαμβάνουν και τη δημιουργία δυναμικού γεωλογικού χάρτη, καταστροφικών φαινομένων και δεδομένων θερμοκρασίας και πίεσης.
      Επίσης, θα δημιουργηθεί ευρετήριο μεταδεδομένων (υπηρεσίες καταλόγου) που θα εντάσσεται στην Εθνική Υποδομή Γεωχωρικών Πληροφοριών (ΕΥΓΕΠ). Έτσι, κάποιος θα είναι σε θέση να ψάξει κατά γεωγραφική περιοχή και υποπεριοχή, γεωγραφικό μήκος-πλάτος, αλλά και μέσω διαδραστικού χάρτη.
      Για την ολοκλήρωση του έργου υπολογίζεται ότι θα απαιτηθούν 18 μήνες, με τον ανάδοχο του έργου να εκτιμάται ότι θα επιλεγεί μέσα στο 2022.
    15. Τεχνολογία

      Engineer

      Κοινό DNA με τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Tesla, μοιράζεται το eBike της εταιρείας FLUX, καθώς εκτός από τα εξελιγμένα τεχνικά του χαρακτηριστικά, ενσωματώνει και μπαταρίες όμοιες με αυτές των Tesla S.
       
      Προμηθευτής και των δύο εταιρειών είναι φυσικά η Panasonic, το όνομα της οποίας εγγυάται την αξιοπιστία των ενεργειακών στοιχείων του FLUX eBike, η κατασκευή του οποίου τέθηκε υπό χρηματοδότηση στην γνωστή ιστοσελίδα Indiegogo.
       
      Η τελική ταχύτητα του "all-terrain" FLUX αγγίζει τα 40 χλμ/ώρα και η εμβέλεια του τα 75 χιλιόμετρα. Διαθέτει ακόμα υδραυλικά φρένα Tektro, φωτιζόμενη οθόνη LCD, πέντε επίπεδα ενεργειακής διαχείρισης, σύστημα ταχυτήτων από την Shimano και θύρα USB - για να φορτίζετε το κινητό σας.
       
      Είναι εξοπλισμένο με μοτέρ 250W της κινεζικής Suzhou Bofeili Electric Technology Co. και θα διατεθεί σε τρία διαφορετικά μοντέλα : Roadster (36V 13A, 468WH) αξίας 1.499 δολαρίων, Trail (36V 13A, 468WH) αξίας 1599 δολαρίων και Attack (36V 17A, 612WH) αξίας 2199 δολαρίων - τιμές προπαραγγελίας.
       
      Σημειώστε ότι στα δύο φτηνότερα μοντέλα χρησιμοποιούνται ενεργειακά (αναβαθμίσιμα) στοιχεία από την Samsung, ενώ στο τελευταίο αποκλειστικά από την Panasonic. Η διαθεσιμότητα του FLUX θα ξεκινήσει τον Ιούλιο του 2016.
       
      Πηγή: http://www.insomnia.gr/_/articles/%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B1/cars/flux-ebike-to-tesla-s-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BA%CE%AF%CE%BD-r11833
    16. Τεχνολογία

      Engineer

      H πλατφόρμα Firedanger - Διαδραστικός Χάρτης Εκτίμησης Κινδύνου Πυρκαγιάς παρέχει έναν χάρτη εκτίμησης κινδύνου πυρκαγιάς για όλη την επικράτεια σε βάθος πέντες (5) ημερών. 
      Πρόκειται ένα διαδραστικό χάρτη εκτίμησης κινδύνου πυρκαγιάς για τον Ελλαδικό χώρο που είναι ελεύθερα προσβάσιμος στο
      www.firedanger.gr. Με τη χρήση μαθηματικών μοντέλων για μετεωρολογικές παραμέτρους, όπως η θερμοκρασία του περιβάλλοντος, η βροχόπτωση, η σχετική υγρασία και η ταχύτητα του ανέμου, υπολογίζονται τόσο η πιθανότητα εκδήλωσης και
      εξάπλωσης πυρκαγιάς όσο και ο κίνδυνος ανάφλεξης .
      Τα αποτελέσματα παρουσιάζονται σε έναν έγχρωμο διαδραστικό χάρτη με πέντε διαφορετικά επίπεδα επικινδυνότητας: πράσινο για χαμηλό κίνδυνο, μπλε για μεσαίο κίνδυνο, κίτρινο για υψηλό κίνδυνο, πορτοκαλί για πολύ υψηλό κίνδυνο και κόκκινο για κατάσταση συναγερμού.
      Έτσι, ο χρήστης μπορεί να δει την εκτίμηση για βάθος πέντε (5) ημερών και ανά τρίωρο, είτε αναζητώντας και επιλέγοντας την περιοχή ενδιαφέροντος, είτε ενεργοποιώντας την ανίχνευση της τρέχουσας τοποθεσίας του.
      Η εφαρμογή απευθύνεται τόσο σε απλούς πολίτες, όσο και σε στελέχη της τοπικής αυτοδιοίκησης, και είναι προσβάσιμη δωρεάν, μέσω της διαδικτυακής εφαρμογής.
    17. Τεχνολογία

      Engineer

      Γήπεδο μπάσκετ που χρησιμοποιεί τεχνολογία απεικόνισης LED κατασκεύασε η Nike στη Σαγκάη για να εκπαιδεύσει τα αυριανά αστέρια του μπάσκετ.
       
      Γήπεδο μπάσκετ στη Σαγκάη που χρησιμοποιεί τεχνολογία απεικόνισης LED ενσωματωμένη στο δάπεδο του αγωνιστικού χώρου κατασκεύασε η Nike προκειμένου να βοηθήσει το αστέρι του ΝΒΑ Kobe Bryant να διδάσκει τις κινήσεις του σε νέους παίκτες που συμμετέχουν στο τουρνουα RISE που διοργανώνει η εταιρεία στην Κίνα. .
       
      Στον αγωνιστικό χώρο του γηπέδου με motion-tracking και διαδραστική απεικόνιση LED καθοδηγούνται και εκπαιδεύονται νεαροί κινέζοι οι οποίοι συμμετέχουν στο διαγωνισμό που έχει σαν έπαθλο εφόσον κερδίσουν να συμμετάσχουν στο Παγκόσμιο Φεστιβάλ Μπάσκετ Nike που θα πραγματοοιηθεί στη Βαρκελώνη τον Σεπτέμβριο.
       

       

       

       
      Πηγή: http://www.ered.gr/content/Ena_diaforetiko_gipedo_mpasket_apo_tin_Nike/#.U_MLZfl_tc8
    18. Τεχνολογία

      Engineer

      Τις αναδυόμενες ευκαιρίες, αλλά και τις προκλήσεις που δημιουργεί η εφαρμογή τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης (AI) στον κλάδο των logistics και της εφοδιαστικής αλυσίδας, ανέλυσαν η ΕΥ και το Cranfield University.
      Σημειώνεται ότι ο παγκόσμιος οργανισμός της ΕΥ έχει συνάψει, από το τρίτο τρίμηνο του 2022, συμφωνία συνεργασίας με το Cranfield University, για την από κοινού προώθηση της έρευνας σε θέματα διαχείρισης εφοδιαστικής αλυσίδας. Την ευθύνη του κεντρικού συντονισμού της συνεργασίας στην περιοχή Ευρώπης, Μέσης Ανατολής, Ινδίας και Αφρικής (EMEIA), έχει το τμήμα Εφοδιαστικής Αλυσίδας και Διεπιχειρησιακών Λειτουργιών της ΕΥ Ελλάδος.
      Την εκδήλωση προλόγισε ο Δρ. Ιωάννης Κολιούσης, Associate Professor of Logistics & Supply Chain Management, Director of Executive MBA, Cranfield University, και ο κ. Glenn A. Steinberg, Partner, EY Global Supply Chain & Operations Leader. Οι ομιλητές αναφέρθηκαν στην εξελικτική πορεία της AI από το 1943 μέχρι σήμερα, με έμφαση στη ραγδαία πρόοδο του οικοσυστήματος παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης (Generative AI - GenAI) κατά τον τελευταίο χρόνο.
      Στη συνέχεια, αναλύθηκαν οι πτυχές των επιχειρήσεων που «αγγίζει» η τεχνητή νοημοσύνη – από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες έως τη συμμόρφωση και την έρευνα και ανάπτυξη – καταλήγοντας ότι κάθε οργανισμός οφείλει να επανασχεδιάσει τη στρατηγική και τις λειτουργίες του, τοποθετώντας τον άνθρωπο και τη «μηχανή» στο επίκεντρο του μετασχηματισμού, σε μία «συν-εργασία». Σύμφωνα με την EY, ένας επιτυχημένος μετασχηματισμός που οδηγεί στη δημιουργία μεγαλύτερης προστιθέμενης αξίας, βασίζεται στη σύμπραξη τριών δυνάμεων: άνθρωπος, τεχνολογία και καινοτομία.
      Η καθηγήτρια Δρ. Emel Aktas, Chair of Supply Chain Analytics, Cranfield University, στη συνέχεια, παρουσίασε αναλυτικότερα τον αντίκτυπο της AI στον κλάδο των logistics και πώς επιταχύνει τη μετάβαση από τις παραδοσιακές εφοδιαστικές αλυσίδες στις ψηφιακές, σύμφωνα με τη θεωρία της διάχυσης της καινοτομίας (Diffusion of Innovation). Παρέθεσε, επίσης, τις νέες ψηφιακές τεχνολογικές δυνατότητες που εισάγονται όπως, τα big data analytics, το edge computing και τα digital twins, υπογραμμίζοντας την κρισιμότητα για ηθική και υπεύθυνη τεχνητή νοημοσύνη.
      Οι επιχειρήσεις στην εποχή της GenAI
      Ο Δρ. Λάζαρος Πολυμενάκος, Εταίρος στο Τμήμα Συμβουλευτικών Υπηρεσιών της ΕΥ Ελλάδος, Επικεφαλής Υπηρεσιών Τεχνητής Νοημοσύνης της EY στην περιοχή ΕΜΕΙA, κατά την παρουσίασή του, τόνισε την ανάγκη οι CEOs και οι Chief Technology Officers (CTOs) να συνεργαστούν για να κατανοήσουν τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ ανθρώπων και τεχνολογίας και να αναπτύξουν μία στρατηγική για τη δημιουργία ενός οργανισμού βασισμένου στην AI.
      Σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα της EY, μέχρι το 2025, το 10% των επιχειρήσεων που υιοθετούν βέλτιστες πρακτικές AI, θα παράγουν τουλάχιστον τρεις φορές περισσότερη αξία σε σχέση με το 90% των επιχειρήσεων που δε θα το κάνουν. Ο Δρ. Πολυμενάκος εξήγησε ότι οι διοικητικές ομάδες έχουν να αντιμετωπίσουν πολλαπλές προκλήσεις στην υιοθέτηση της AI σε όλη την επιχείρηση, όπως κενά ευθυγράμμισης ως προς τις προτεραιότητες του μετασχηματισμού σε επίπεδο οργανισμού, ζητήματα κυβερνοασφάλειας και ποιότητας δεδομένων, θέματα νομικού και κανονιστικού πλαισίου, καθώς και ελλείψεις σε ανθρώπινο δυναμικό με σχετικές δεξιότητες.
      Ο ομιλητής συνέστησε στις επιχειρήσεις να ξεκινήσουν από την υιοθέτηση «από την κορυφή», συνεργαζόμενες, σε πρώτη φάση, με ειδικούς ώστε να ορίσουν την στρατηγική υιοθέτησης και διαχείρισης της ΑΙ στον οργανισμό τους, ενώ παράλληλα να ξεκινήσουν άμεσα πιλοτικά προγράμματα AI, τα οποία κλιμακωτά θα επεκτείνονται, ώστε οι εσωτερικές ομάδες εφαρμογής και χρήσης τεχνητής νοημοσύνης να αποκτήσουν σταδιακά περισσότερη εμπειρία και αυτοπεποίθηση στη χρήση της τεχνολογίας.
      Τα οφέλη και οι επιπτώσεις της AI
      Αναλυτικότερα, στις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που δημιουργούνται για τον κλάδο των logistics και της εφοδιαστικής αλυσίδας, αναφέρθηκαν ο κ. Θάνος Μαύρος, Εταίρος στο Τμήμα Συμβουλευτικών Υπηρεσιών της EY Ελλάδος, Επικεφαλής Τμήματος Εφοδιαστικής Αλυσίδας και Διεπιχειρησιακών Λειτουργιών EY Ελλάδος και EY Κεντρικής, Ανατολικής, Νοτιοανατολικής Ευρώπης και Κεντρικής Ασίας (CESA), και ο κ. Matthew Burton, Partner, EY EMEIA Supply Chain & Operations Leader, Global and EMEIA Supply Chain Solutions Leader.
      Οι ομιλητές, αφού παρουσίασαν αναλυτικά τα πεδία εφαρμογής της AI σε όλες τις φάσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας, αναφέρθηκαν σε επιλεγμένα παραδείγματα αντίστοιχων ωφελειών που προκύπτουν για τις επιχειρήσεις του κλάδου. Συγκεκριμένα, στη φάση του σχεδιασμού, μπορεί να βελτιωθεί η ακρίβεια πρόβλεψης της της επιχείρησης όσον αφορά την αποθεματοποίηση, με μείωση των αποθεμάτων έως και 35% (20%-30% χαμηλότερο κόστος διαχείρισης) και να μειωθεί κατά 8%-15% το κόστος σχεδιασμού. Στον τομέα των προμηθειών, τα οφέλη περιλαμβάνουν, μείωση κατά 25%-40% του χρόνου διεκπεραίωσης, μείωση κατά 15%-20% του χρόνου παραλαβής πρώτων υλών και, αντίστοιχα, περιορισμός του βαθμού προμήθειας προβληματικών προϊόντων κατά 40%-50%. Στην παραγωγή, αναμένεται αύξηση της παραγωγικότητας κατά 20%-25%, με εκτιμώμενο όφελος της τάξεως των 10 εκατ. έως 100 εκατ. δολ. σε περιπτώσεις όπου η παραγωγική διαδικασία πραγματοποιείται με την υποστήριξη της ΑΙ. Τέλος, στη διανομή, το κόστος logistics βελτιώνεται κατά 15%, ενώ ο χρόνος εξυπηρέτησης στις υπηρεσίες μετά την πώληση μπορεί να μειωθεί κατά 80%-90%.
      Οι κ.κ. Μαύρος και Burton ανέλυσαν, επίσης, και τις προκλήσεις που θα αντιμετωπίσουν οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην εφοδιαστική αλυσίδα και τα logistics. Συγκεκριμένα, αναφέρθηκαν στα ζητήματα ασφάλειας προσωπικών δεδομένων, επέκτασης των ψηφιακών λύσεων σε επίπεδο οργανισμού, τις τεχνολογικές υποδομές, την ενσωμάτωση των παραδοσιακών πληροφοριακών συστημάτων, την προσβασιμότητα, την ποιότητα των δεδομένων και τα ενδεχόμενα σημεία συμφόρησης δεδομένων, τη διάθεση ανάληψης ρίσκου, το κόστος εφαρμογής, τη συμμόρφωση με το κανονιστικό πλαίσιο, καθώς και τη διαθεσιμότητα ανθρώπινου δυναμικού με τις απαραίτητες δεξιότητες, σε συνδυασμό, πάντα, με τις γεωπολιτικές εντάσεις που δοκιμάζουν τις εφοδιαστικές αλυσίδες παγκοσμίως.
      Τέλος, στο πλαίσιο της παρουσίασης, έγινε αναφορά στην EY.ai, την ενοποιημένη πλατφόρμα που ανέπτυξε η ΕΥ έπειτα από επένδυση 1,4 δισ. δολ., η οποία συνδυάζει τις ανθρώπινες δυνατότητες με τη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης, στοχεύοντας να επιταχύνει την υιοθέτηση και ενσωμάτωσή της στις επιχειρήσεις, αυξάνοντας, παράλληλα, την εμπιστοσύνη.
    19. Τεχνολογία

      Engineer

      Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή χαιρετίζει την τελική συμφωνία στην οποία κατέληξαν σήμερα το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο της ΕΕ στο πλαίσιο του τελικού τριμερούς διαλόγου για τον κανονισμό σχετικά με την καθιέρωση ευρωπαϊκών πορτοφολιών ψηφιακής ταυτότητας. Με τον τρόπο αυτό ολοκληρώνεται το έργο των συννομοθετών για την εφαρμογή των αποτελεσμάτων της προσωρινής πολιτικής συμφωνίας που επιτεύχθηκε στις 29 Ιουνίου 2023 σχετικά με ένα νομικό πλαίσιο για μια ψηφιακή ταυτότητα της ΕΕ, το πρώτο αξιόπιστο και ασφαλές πλαίσιο ψηφιακής ταυτότητας για όλους τους Ευρωπαίους.
      Αυτό σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα προς την επίτευξη των στόχων του προγράμματος "Digital Decade 2030" για την ψηφιοποίηση των δημόσιων υπηρεσιών. Σε όλους τους πολίτες της ΕΕ θα προσφερθεί η δυνατότητα να έχουν ένα πορτοφόλι ψηφιακής ταυτότητας της ΕΕ (EU Digital Identity Wallet) προκειμένου να έχουν πρόσβαση σε δημόσιες και ιδιωτικές διαδικτυακές υπηρεσίες με πλήρη ασφάλεια και προστασία των προσωπικών δεδομένων σε όλη την Ευρώπη.
      Εκτός από τις δημόσιες υπηρεσίες, οι Πολύ Μεγάλες Διαδικτυακές Πλατφόρμες (Very Large Online Platforms) που ορίζονται βάσει του νόμου Digital Services Act (συμπεριλαμβανομένων υπηρεσιών όπως η Amazon, η Booking.com ή το Facebook) και οι ιδιωτικές υπηρεσίες που υποχρεούνται νομικά να πιστοποιούν τους χρήστες τους θα πρέπει να αποδέχονται το EU Digital Identity Wallet για τη σύνδεση στις διαδικτυακές υπηρεσίες τους. Επιπλέον, τα χαρακτηριστικά και οι κοινές προδιαγραφές των wallets θα καταστήσουν ελκυστικό για όλους τους παρόχους ιδιωτικών υπηρεσιών να τα αποδέχονται για τις υπηρεσίες τους, δημιουργώντας έτσι νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες. Το Wallet θα διευκολύνει επίσης τη συμμόρφωση των παρόχων υπηρεσιών με διάφορες ρυθμιστικές προϋποθέσεις.
      Εκτός από την ασφαλή αποθήκευση της ψηφιακής τους ταυτότητας, το Wallet θα επιτρέπει στους χρήστες να ανοίγουν τραπεζικούς λογαριασμούς, να πραγματοποιούν πληρωμές και να κατέχουν ψηφιακά έγγραφα, όπως άδεια οδήγησης για κινητά, ιατρική συνταγή, επαγγελματικό πιστοποιητικό ή ταξιδιωτικό εισιτήριο. Το Wallet θα προσφέρει μια φιλική προς το χρήστη και πρακτική εναλλακτική λύση για την ηλεκτρονική ταυτοποίηση που εγγυάται η νομοθεσία της ΕΕ. Το πορτοφόλι θα σέβεται πλήρως την επιλογή του χρήστη να μοιράζεται ή όχι προσωπικά δεδομένα, θα προσφέρει τον υψηλότερο βαθμό ασφάλειας που θα πιστοποιείται ανεξάρτητα με τα ίδια πρότυπα, και τα σχετικά τμήματα του κώδικά του θα διατίθενται σε ανοικτή μορφή, ώστε να αποκλείεται κάθε πιθανότητα κακής χρήσης, παράνομης παρακολούθησης, εντοπισμού ή κυβερνητικής υποκλοπής.
      Οι νομοθετικές συζητήσεις ενίσχυσαν τη φιλοδοξία του κανονισμού σε διάφορους τομείς σημαντικούς για τους πολίτες. Το Wallet θα περιέχει έναν πίνακα ελέγχου όλων των συναλλαγών που θα είναι προσβάσιμος στον κάτοχό του, θα προσφέρει τη δυνατότητα αναφοράς πιθανών παραβιάσεων της προστασίας των δεδομένων και θα επιτρέπει την αλληλεπίδραση μεταξύ των διαφόρων wallets. Επιπλέον, οι πολίτες θα μπορούν να εντάξουν το Wallet στα υφιστάμενα εθνικά συστήματα ηλεκτρονικής ταυτότητας (eID) και να επωφεληθούν από τις δωρεάν ηλεκτρονικές υπογραφές (eSignatures) για μη επαγγελματική χρήση.
      Πότε θα είναι διαθέσιμο το EU Digital Identity Wallet
      Η συμφωνία στην οποία κατέληξαν οι συννομοθέτες υπόκειται πλέον στην επίσημη έγκριση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου. Μόλις εγκριθεί επίσημα, το ευρωπαϊκό πλαίσιο για την ψηφιακή ταυτότητα θα τεθεί σε ισχύ την 20ή ημέρα από τη δημοσίευσή του στην Ευρωπαϊκή Επίσημη Εφημερίδα.
      Τα κράτη μέλη θα πρέπει να παρέχουν στους πολίτες τους τα EU Digital Identity Wallets 24 μήνες μετά την έκδοση των εκτελεστικών πράξεων που θα καθορίζουν τις τεχνικές προδιαγραφές για το EU Digital Identity Wallet και τις τεχνικές προδιαγραφές για την πιστοποίηση. Οι εν λόγω εκτελεστικές πράξεις - που θα εκδοθούν 6 και 12 μήνες μετά την έκδοση του κανονισμού - θα βασίζονται στις προδιαγραφές που αναπτύχθηκαν στο πλαίσιο του EU Digital Identity Toolbox, θέτοντας εναρμονισμένους όρους για την εφαρμογή των wallets σε όλη την Ευρώπη.
      *Η κεντρική εικόνα προέρχεται από το ElectronicID.eu
    20. Τεχνολογία

      Engineer

      Ένας νέος ευρωπαϊκός και αμερικανικός δορυφόρος ετοιμάζονται για εκτόξευση με πύραυλο της SpaceX αυτό το σαββατοκύριακο. Αποστολή του Sentinel-6 θα είναι να μετρήσει το επίπεδο της θάλασσας, χρησιμοποιώντας ακτίνες λέιζερ για να υπολογίσει τη στάθμη των ωκεανών σε συνάρτηση της τήξης των πάγων.
      «Ίσως είναι δύσκολο να το φανταστεί κανείς, αλλά από ένα ύψος 1.300 χιλιομέτρων μπορούμε να μετρήσουμε - φυσικά με κάποιους αλγορίθμους και υπολογισμούς - την αλλαγή στη στάθμη της θάλασσας με ακρίβεια χιλιοστού. Κι αυτό θα κάνει ο δορυφόρος μας», εξηγεί στο euronews ο διευθυντής Παρατήρησης Γης του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος Γιόζεφ Ασμπάχερ.
      Ο ESA ελπίζει η εκτόξευση του Sentinel-6 να πάει καλύτερα από εκείνη του Vega που πριν λίγες ημέρες απέτυχε οκτώ λεπτά μετά την απογείωση, καταστρέφοντας τους δύο δορυφόρους που μετέφερε.
      Ο Sentinel-6 θα γίνει ο όγδοος δορυφόρος της σειράς Sentinel που εντάσσεται στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Copernicus για την παρατήρηση της Γης.
      Οι δορυφόροι που είναι ήδη σε τροχιά μετρούν τα πάντα: από την ατμοσφαιρική ρύπανση μέχρι τις πλημμύρες.
      Προς το παρόν, ο ESA έχει συμβόλαια για έξι ακόμα δορυφόρους Sentinel, ώστε να μετρήσει επιπλέον παραμέτρους από το διάστημα, όπως η ξηρασία του εδάφους ή η αστικοποίηση.
      Σύμφωνα με τον Ασμπάχερ, «με αυτές τις έξι νέες αποστολές, μπαίνουμε στο Copernicus 2, την επόμενη φάση του Copernicus. Πρόκειται για διαφορετικού τύπου αποστολές με πολύ διαφορετικούς αισθητήρες. Συσκευές που μετρούν την ατμοσφαιρική ρύπανση, όργανα για τη μέτρηση του διοξειδίου του άνθρακα με πρωτοφανή ακρίβεια, μετρούμε την παγοκάλυψη των πόλων, παραμέτρους του κλίματος, της ασφάλειας τροφίμων, τόσο στη Ευρώπη όσο και παγκοσμίως».
      Η εκτόξευση του πρώτου από τους έξι δορυφόρους προγραμματίζεται για το 2025. Πρόκειται για εκείνον που θα μετρά το διοξείδιο του άνθρακα και θα διακρίνει τη διαφορά μεταξύ φυσικών και ανθρωπογενών εκπομπών.
       
    21. Τεχνολογία

      basgoud

      Το πιο ανατριχιαστικό ρομπότ του κόσμου έχει καταφέρει να φτιάξει ο καθηγητής Hiroshi Ishiguro, στο εργαστήριό του στην Οσάκα. Ο λόγος πως το ρομπότ μοιάζει εκπληκτικά με άνθρωπο είναι όχι μόνο η όψη του αλλά και ο τρόπος που επικοινωνεί με τους ανθρώπους γύρω του.
       
      Σύμφωνα με πολλούς, ο Ishiguro είναι ένα παράξενος άνθρωπος.Τις τελευταίες δύο δεκαετίες έχει αφιερώσει τη ζωή του για να δημιουργήσει το πιο αληθοφανές ανθρωποειδές ρομπότ του κόσμου.
       
      Η πρώτη δημιουργία του βασίστηκε στην εικόνα της κόρης του και το μηχάνημα αποδείχθηκε τόσο τρομακτικό για το παιδί του που το ρομπότ έπρεπε να παραμείνει κλειδωμένο σε ένα κλουβί. Αργότερα ο Ishiguro - ο οποίος ντύνεται συνεχώς στα μαύρα σαν την ιαπωνική εκδοχή του Johhny Cash - αποφάσισε να φτιάξει ένα ακόμα ρομπότ που θα έμοιαζε σαν εκείνον.
       
      Σήμερα πλέον έχει καταφέρει να δημιουργήσει την Erica, ένα ανδροειδές ρομπότ το οποίο σχεδιάστηκε για να χρησιμοποιηθεί μια μέρα, ως ρεσεψιονίστ ή ως προσωπικός βοηθός σε επιχειρήσεις ή στο σπίτι. Το ανθρωποειδές ρομπότ καλύπτεται από ρεαλιστικό δέρμα και μπορεί να πάρει διάφορες εκφράσεις στο πρόσωπό του.
       
      Επιπλέον χρησιμοποιεί ένα λογισμικό τεχνητής νοημοσύνης μέσω του οποίου μπορεί να ακούει και να απαντάει σε διάφορα αιτήματα.
       
      Όπως μάλιστα δηλώνουν όσοι έχουν δει από κοντά την Erica, είναι τόσο πραγματική που καταντά ανατριχιαστική. Την άποψη βέβαια δεν ασπάζεται ο δημιουργός της, ο οποίος την χαρακτηρίζει την πιο όμορφη φυσιογνωμία που έχει δει ποτέ, ενώ θεωρεί ότι οι διαφορές της με τους ανθρώπους είναι έως και δυσδιάκριτες.
       
      Το νέο ρομπότ έχει τόσο βελτιωμένες ικανότητες επικοινωνίας που μιλώντας κανείς μαζί του θεωρεί την συνομιλία σχεδόν φυσική. Σε μια παρουσίασή τους στον συντάκτη του bloomberg μάλιστα η Erica απέδειξε ότι μπορεί να εκφράσει μέχρι και συναισθήματα αφού εάν θεωρήσει ότι κάποιος την κοροιδεύει απειλεί πως θα σταματήσει να μιλά μαζί του.
       

       
      Έτσι αποφάσισε να συνεργαστεί με την Υπηρεσία Επιστήμης και Τεχνολογίας της Ιαπωνίας, τα Πανεπιστήμια της Οσάκα και του Κιότο, καθώς και με το διεθνές ινστιτούτο Έρευνας Προηγμένων Τηλεπικοινωνιών και κατάφερε η Erica να μπορεί να μιλήσει πολύ καλύτερα από τα προηγούμενα ρομπότ του και να επικοινωνεί -σε ένα βαθμό- μέσω και της γλώσσας τους σώματος.
       
      Η Erica ανοιγοκλείνει τα βλέφαρα, κάνει μορφασμούς με βάση τα συναισθήματα της και γέρνει το κεφάλι της ανάλογα, ενώ, όπως απέδειξε στην πρώτη της δημόσια εμφάνιση, μπορεί ακόμα και να χρησιμοποιήσεις μη λεκτικές εκφράσεις (από την ιαπωνική κουλτούρα).
       
      Πηγή http://www.insider.gr/eidiseis/bloomberg/27598/erica-pio-anatrihiastiko-rompot-toy-kosmoy
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.