Jump to content
  • Novatron
  • Engineer

    Engineer

    Δείτε τα εντυπωσιακά πλάνα από το πρώτο επίσημο βίντεο για την Ιόνια Οδό

    Sign in to follow this  

    Η Ιόνια Οδός (Αυτοκινητόδρομος 5, Α5) είναι ένας σχεδιασμένος και υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομος στην Ελλάδα με μήκος 196km. Θα ξεκινάει από την Πάτρα, κοντά στο Ρίο Αχαΐας, θα διέρχεται από Μεσολόγγι, Αγρίνιο, Αμφιλοχία, Άρτα και θα καταλήγει στα Ιωάννινα όπου θα συνδέεται με την Εγνατία.

     

    Είναι τμήμα της Ευρωπαϊκής Οδού 55 (Ε55) από το Αντίρριο μέχρι και τον Α/Κ Αμφιλοχίας, ενώ από εκεί έως τη σύνδεσή του με την Εγνατία οδό στον κόμβο Πεδινής θα αποτελεί την Ευρωπαϊκή οδό 951 (Ε951). Η κατασκευάστρια εταιρία είναι η Νέα Οδός, η οποία έχει αναλάβει και ένα τμήμα του Α1.

     

    Η Ιόνια Οδός είναι ο δυσκολότερος υπό κατασκευή Αυτοκινητόδρομος. Η χάραξη του δρόμου περνά από πολύ δύσκολα ανάγλυφα εδάφους και κυρίως είναι πάνω στη ραχοκοκαλιά της οροσειράς της Πίνδου. Ο δρόμος ξεκινά μετά τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου και συνεχίζει περνώντας από το Μεσολόγγι, το Αγρίνιο, την Αμφιλοχία, την Άρτα φτάνει στα Ιωάννινα όπου και συναντά την Εγνατία Οδό.

     

    Οι Νομοί που διασχίζει είναι οι Αιτωλοακαρνανίας, Άρτας, Πρέβεζας, Ιωαννίνων. Η ολοκλήρωσή του, η οποία προβλέπεται να γίνει τον Δεκέμβριο του 2015, αναμένεται να δώσει μεγάλη ώθηση για την ανάπτυξη της περιοχής που θεωρείται σύμφωνα με στοιχεία της ΕΕ απο τις πιο φτωχές στην Ευρώπη.

     

    https://www.youtube.com/watch?v=xr3Ve25xn4o

     

    Πηγή στοιχείων για την Ιόνια Οδό: http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%99%CE%BF%CE%BD%CE%AF%CE%B1_%CE%9F%CE%B4%CF%8C%CF%82

     

    Πηγή video: http://www.ypodomes.com/index.php/alles-upodomes/videos/item/27344-%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CF%84%CE%B5-%CF%84%CE%B1-%CE%B5%CE%BD%CF%84%CF%85%CF%80%CF%89%CF%83%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AC-%CF%80%CE%BB%CE%AC%CE%BD%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF-%CF%80%CF%81%CF%8E%CF%84%CE%BF-%CE%B5%CF%80%CE%AF%CF%83%CE%B7%CE%BC%CE%BF-%CE%B2%CE%AF%CE%BD%CF%84%CE%B5%CE%BF-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B9%CF%8C%CE%BD%CE%B9%CE%B1-%CE%BF%CE%B4%CF%8C


    Sign in to follow this  


    User Feedback


    To τμήμα Αμφιλοχία-Άρτα είναι μακράν το χειρότερο και πιο επικίνδυνο τμήμα. Όχι ότι υστερεί το Αντίρριο-Μεσολόγγι ή το Άρτα-Ιωάννινα...

    Απεναντίας τα περίπου 60 χιλιόμετρα της Ιονίας που έχουν παραδοθεί στο τμήμα Μεσολόγγι-Αγρίνιο είναι πραγματική όαση.

    Το παρήγορο πάντως είναι πως τα έργα προχωρούν και στα υπόλοιπα τμήματα και μακάρι το έργο να τελειώσει το συντομότερο δυνατόν γιατί η σημερινή χάραξη της συγκεκριμένης "εθνικής" είναι απλά απαράδεκτη..

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    A... προχωράνε δηλαδή, γιατί ετοιμαζόμουν να πω (και σκάσανε τώρα αυτοί...) ότι στις εξαγγελίες, μακέτες, video, προείσπραξη διοδίων.... είναι άριστοι.

    Ας πιάσουνε και κανένα κασμά... οι κασμάδες.

     

    Πάντως μια και σπούδασα Πάτρα, και τα Γιάννενα ήταν λατρεμένη πόλη, για πολούς λόγους... χεχεχε, κάπου εκεί στο Μενίδι... ήταν τι να πω...... άθλιος δρόμος.

     

    Πάντως, έχουμε και εδώ το καμάρι μας τον ΒΟΑΚ.... δύσκολα βρίσκεις καλύτερο κελεπούρι....

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    καπου εκει οπως το Μενιδι ειναι σημεια οδηγικης απολαυσης για καποιους......

     

    Παντως για εμενα το ασχημο σε αυτη τη διαδρομη (για την ακριβεια σε καποια τμηματα της) ειναι οτι για πολλα χιλιομετρα δεν μπορουσες να προσπερασεις (νομιμα και με ασφαλεια). Ειδικα στο τμημα Αντιριο-Μεσολλογι συγκεκριμενες μερες δημιουργουνταν πολυ μεγαλες ουρες.

    Επισης προς την Αμφιλοχι ο δρομος ειναι κυριολεκτικα σπαστηρι αναρτησεων. Το οδοστρωμα ειναι σουρωτηρι απο λακουβες.

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites


    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By Engineer
      Μια μεγάλη επιχείρηση μεταφοράς πτερυγίων ανεμογεννητριών από το Λαύριο προς την Θήβα βρίσκεται σε εξέλιξη, κατά τις νυχτερινές ώρες, την τρέχουσα και την επόμενη εβδομάδα, μέσω της Ολυμπίας Οδού.
      Συγκεκριμένα, τα ξημερώματα της 10ης Δεκεμβρίου ολοκληρώθηκε με επιτυχία η αναστροφή των 2 πρώτων υπερμεγεθών οχημάτων μεταφοράς πτερυγίων ανεμογεννήτριας, μήκους 75 μέτρων έκαστο, στην περιοχή των διοδίων Ελευσίνας.

      Ήταν η πρώτη από συνολικά 7 διελεύσεις (2 ή 3 οχημάτων κάθε φορά) που προβλέπεται να ολοκληρωθούν μέχρι τις 19 Δεκεμβρίου, με στόχο τη μεταφορά των πτερυγίων στο υπό κατασκευή αιολικό πάρκο στη θέση Κορομπίλι, του νομού Βοιωτίας.
      Η αναστροφή στην περιοχή της Ελευσίνας ήταν αναγκαία, καθώς δεν ήταν δυνατή λόγω του ιδιαίτερα μεγάλου μήκους, η εκτέλεση της δεξιάς στροφής στον κόμβο Μεταμόρφωσης της Αττικής Οδού προς την Εθνική Οδό Αθηνών – Λαμίας.
      Για την επιχείρηση αυτή,  το προσωπικό της Λειτουργίας της Ολυμπίας Οδού χρειάστηκε να αποκλείσει τη δεξιά και μεσαία λωρίδα στην περιοχή πριν από το Σταθμό Διοδίων Ελευσίνας, όπου τα υπερμεγέθη οχήματα στάθμευσαν προσωρινά και να αφαιρέσει το διαχωριστή των διοδίων.

      Εν συνεχεία, με τη συνδρομή της Τροχαίας, έγινε ολιγόλεπτος αποκλεισμός της κυκλοφορίας και των δύο ρευμάτων, προκειμένου να εκτελεστεί με ασφάλεια η αναστροφή των υπερμεγεθών οχημάτων στο χώρο της χοάνης των διοδίων.

       
    • By Engineer
      Μια μεγάλη επιχείρηση μεταφοράς πτερυγίων ανεμογεννητριών από το Λαύριο προς την Θήβα βρίσκεται σε εξέλιξη, κατά τις νυχτερινές ώρες, την τρέχουσα και την επόμενη εβδομάδα, μέσω της Ολυμπίας Οδού.
      Συγκεκριμένα, τα ξημερώματα της 10ης Δεκεμβρίου ολοκληρώθηκε με επιτυχία η αναστροφή των 2 πρώτων υπερμεγεθών οχημάτων μεταφοράς πτερυγίων ανεμογεννήτριας, μήκους 75 μέτρων έκαστο, στην περιοχή των διοδίων Ελευσίνας.

      Ήταν η πρώτη από συνολικά 7 διελεύσεις (2 ή 3 οχημάτων κάθε φορά) που προβλέπεται να ολοκληρωθούν μέχρι τις 19 Δεκεμβρίου, με στόχο τη μεταφορά των πτερυγίων στο υπό κατασκευή αιολικό πάρκο στη θέση Κορομπίλι, του νομού Βοιωτίας.
      Η αναστροφή στην περιοχή της Ελευσίνας ήταν αναγκαία, καθώς δεν ήταν δυνατή λόγω του ιδιαίτερα μεγάλου μήκους, η εκτέλεση της δεξιάς στροφής στον κόμβο Μεταμόρφωσης της Αττικής Οδού προς την Εθνική Οδό Αθηνών – Λαμίας.
      Για την επιχείρηση αυτή,  το προσωπικό της Λειτουργίας της Ολυμπίας Οδού χρειάστηκε να αποκλείσει τη δεξιά και μεσαία λωρίδα στην περιοχή πριν από το Σταθμό Διοδίων Ελευσίνας, όπου τα υπερμεγέθη οχήματα στάθμευσαν προσωρινά και να αφαιρέσει το διαχωριστή των διοδίων.

      Εν συνεχεία, με τη συνδρομή της Τροχαίας, έγινε ολιγόλεπτος αποκλεισμός της κυκλοφορίας και των δύο ρευμάτων, προκειμένου να εκτελεστεί με ασφάλεια η αναστροφή των υπερμεγεθών οχημάτων στο χώρο της χοάνης των διοδίων.

       

      View full είδηση
    • By Engineer
      Παρουσίαση καταστροφικών καταρρεύσεων ή αστοχιών διαφόρων κατασκευών, παλαιοτέρων ή νεωτέρων, με σύντομη αναφορά στα αίτια που τις προκάλεσαν.
      Γέφυρα του αυτοκινητοδρόμου I-35W επί του Mississippi στην Μιννεάπολη, MN , των ΗΠΑ

      Η χαλύβδινη τοξ ωτή γέφυρα των οκτώ λωρίδων κυκλοφορίας κατέρρευσε ξαφνικά σε ώρα κυκλοφοριακής αιχμής το 2007, με αποτέλεσμα να χάσουν την ζωή τους 13 άτομα και να τραυματισθούν άλλα 145. Η γέφυρα αυτή, κατασκευής του 1967, είχε χαρακτηριστεί "δομικά ανεπαρκής" από τις Ομοσπονδιακές Αρχές, τόσο το 1991, όσο και το 2005, και είχε προγραμματιστεί η αντικατάστασή της το 2020. Την στιγμή της κατάρρευσης επάνω στην γέφυρα βρισκόταν,επιπρόσθετα, 260 ton υλικών και εξοπλισμού για την εκτέλεση επισκευών, πράγμα που επιβάρυνε ακόμη περισσότερο τα κομβοελάσματα του καταστρώματος που ήταν ήδη υποδιαστασιολογημένα. Στην κατάρρευση ενεπλάκησαν περί τα 100 οχήματα και οι επιβάτες τους, μαζί με το προσωπικότου συνεργείου κατασκευής κατέληξαν στα νερά ή τα πρανή του ποταμού, στα -35 m Γέφυρα Στενών Tacoma , Πολιτεία Ουάσιγκτον, ΗΠΑ

      Η κρεμαστή αυτή γέφυρα που δόθηκε στην κυκλοφορία την 1η Ιουλίου 1940, κατέρρευσε μάλλον θεαματικά μόλις τέσσερις μήνες αργότερα. Οι εργαζόμενοι παρατήρησαν ότι η γέφυρα, την οποία αποκαλούσαν "Galloping Gertie" (Η Γκέρτυ που καλπάζει), παρουσίαζε ταλαντώσεις ήδη από το στάδιο της κατασκευής της, πράγμα που προκαλούσε ακόμη και ναυτία σε κάποιους απ' αυτούς. Η έλλειψη αντιανεμίων δικτυωτών συνδέσμων και η περιορισμένη ακαμψία του καταστρώματος,επιλογές που έγιναν για την ελάττωση του κόστους κατασκευής, είχαν ως αποτέλεσμα την ελαστική αστάθεια της κατασκευής, η οποία τέθηκε σε συντονισμό με την πνοή ενός μέτριου ανέμου, με ταλαντώσεις διαρκώς αυξανομένου εύρους που οδήγησαν σε αλυσωτή αστοχία και τελικώς την κατάρρευση της γέφυρας. Η αυξανόμενη ταλάντωση και η επικείμενη κατάρρευση έγιναν εγκαίρως αντιληπτά από τους διερχόμενους, οι οποίοι είχαν τον απαιτούμενο χρόνο να απομακρυνθούν και έτσι δεν υπήρξαν θύματα
      Συγκρότημα κατοικιών Lotus Riverside, Shanghai, Κίνα

      Το 2009, ένα από τα έντεκα 13 ώροφα κτίρια αυτού του συγκροτήματος διαμερισμάτων ανατράπηκε και "προσγειώθηκε" σχεδόν άθικτο περνώντας ξυστά από γειτονικό κτίριο. Κατά την κατασκευή υπόγειου χώρου στάθμευσης κάτω από το κτίριο τα προϊόντα των εκσκαφών είχαν αποτεθεί σε κοντινό χώρο υγειονομικής ταφής. Το πρόσθετο αυτό φορτίο προκάλεσε ολίσθηση των πρανών παρακειμένου ποταμού, με αποτέλεσμα να εισέλθουν νερά στην βάση του κτιρίου που σταδιακά μετέτρεψαν το έδαφος θεμελίωσης σε λάσπη, πράγμα που οδήγησε στην ανατροπή του κτιρίου.
      Επιμέλεια: Αναγνωστόπουλος Παναγιώτης (Πολ. Μηχ.)
      Δείτε αναλυτικά όλα τα έργα: 430412890-Some-of-the-Worst-Structural-Failures.pdf

      View full είδηση
    • By Engineer
      Παρουσίαση καταστροφικών καταρρεύσεων ή αστοχιών διαφόρων κατασκευών, παλαιοτέρων ή νεωτέρων, με σύντομη αναφορά στα αίτια που τις προκάλεσαν.
      Γέφυρα του αυτοκινητοδρόμου I-35W επί του Mississippi στην Μιννεάπολη, MN , των ΗΠΑ

      Η χαλύβδινη τοξ ωτή γέφυρα των οκτώ λωρίδων κυκλοφορίας κατέρρευσε ξαφνικά σε ώρα κυκλοφοριακής αιχμής το 2007, με αποτέλεσμα να χάσουν την ζωή τους 13 άτομα και να τραυματισθούν άλλα 145. Η γέφυρα αυτή, κατασκευής του 1967, είχε χαρακτηριστεί "δομικά ανεπαρκής" από τις Ομοσπονδιακές Αρχές, τόσο το 1991, όσο και το 2005, και είχε προγραμματιστεί η αντικατάστασή της το 2020. Την στιγμή της κατάρρευσης επάνω στην γέφυρα βρισκόταν,επιπρόσθετα, 260 ton υλικών και εξοπλισμού για την εκτέλεση επισκευών, πράγμα που επιβάρυνε ακόμη περισσότερο τα κομβοελάσματα του καταστρώματος που ήταν ήδη υποδιαστασιολογημένα. Στην κατάρρευση ενεπλάκησαν περί τα 100 οχήματα και οι επιβάτες τους, μαζί με το προσωπικότου συνεργείου κατασκευής κατέληξαν στα νερά ή τα πρανή του ποταμού, στα -35 m Γέφυρα Στενών Tacoma , Πολιτεία Ουάσιγκτον, ΗΠΑ

      Η κρεμαστή αυτή γέφυρα που δόθηκε στην κυκλοφορία την 1η Ιουλίου 1940, κατέρρευσε μάλλον θεαματικά μόλις τέσσερις μήνες αργότερα. Οι εργαζόμενοι παρατήρησαν ότι η γέφυρα, την οποία αποκαλούσαν "Galloping Gertie" (Η Γκέρτυ που καλπάζει), παρουσίαζε ταλαντώσεις ήδη από το στάδιο της κατασκευής της, πράγμα που προκαλούσε ακόμη και ναυτία σε κάποιους απ' αυτούς. Η έλλειψη αντιανεμίων δικτυωτών συνδέσμων και η περιορισμένη ακαμψία του καταστρώματος,επιλογές που έγιναν για την ελάττωση του κόστους κατασκευής, είχαν ως αποτέλεσμα την ελαστική αστάθεια της κατασκευής, η οποία τέθηκε σε συντονισμό με την πνοή ενός μέτριου ανέμου, με ταλαντώσεις διαρκώς αυξανομένου εύρους που οδήγησαν σε αλυσωτή αστοχία και τελικώς την κατάρρευση της γέφυρας. Η αυξανόμενη ταλάντωση και η επικείμενη κατάρρευση έγιναν εγκαίρως αντιληπτά από τους διερχόμενους, οι οποίοι είχαν τον απαιτούμενο χρόνο να απομακρυνθούν και έτσι δεν υπήρξαν θύματα
      Συγκρότημα κατοικιών Lotus Riverside, Shanghai, Κίνα

      Το 2009, ένα από τα έντεκα 13 ώροφα κτίρια αυτού του συγκροτήματος διαμερισμάτων ανατράπηκε και "προσγειώθηκε" σχεδόν άθικτο περνώντας ξυστά από γειτονικό κτίριο. Κατά την κατασκευή υπόγειου χώρου στάθμευσης κάτω από το κτίριο τα προϊόντα των εκσκαφών είχαν αποτεθεί σε κοντινό χώρο υγειονομικής ταφής. Το πρόσθετο αυτό φορτίο προκάλεσε ολίσθηση των πρανών παρακειμένου ποταμού, με αποτέλεσμα να εισέλθουν νερά στην βάση του κτιρίου που σταδιακά μετέτρεψαν το έδαφος θεμελίωσης σε λάσπη, πράγμα που οδήγησε στην ανατροπή του κτιρίου.
      Επιμέλεια: Αναγνωστόπουλος Παναγιώτης (Πολ. Μηχ.)
      Δείτε αναλυτικά όλα τα έργα: 430412890-Some-of-the-Worst-Structural-Failures.pdf
    • By Engineer
      Συνολικό πακέτο αντιπλημμυρικών έργων προετοιμάζει το Υπουργείο Υποδομώνσε για όλες τις παραχωρήσεις. Στόχος είναι να θωρακιστούν οι περιοχές από όπου διέρχονται οι άξονες και που έχουν εμφανιστεί πλημμυρικα φαινόμενα. Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις το σχετικό ποσό θα φτάσει τα 350εκατ.ευρώ. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να ολοκληρωθούν οι μελέτες.
      Σύμφωνα με πηγές από το Υπ.ΥΠΟΜΕ, σήμερα έχουν κατατεθεί σε κάποιες περιπτώσεις μελέτες και  σε κάποιες άλλες προμελέτες. Αυτό που επιχειρείται αυτή την εποχή είναι να συγκεντρωθούν και να ωριμάσουν μελετητικά όλα τα απαραίτητα έργα, να τρέξει η έγκριση των περιβαλλοντικών όρων προκειμένου να οριστικοποιηθεί ποια έργα προκρίνονται προς υλοποίηση.
      Στη συνέχεια θα υπογραφεί συμφωνία με κάθε παραχώρηση και ακολούθως θα δεσμευτούν οι αντίστοιχες πιστώσεις.  Σύμφωνα με πηγές του ypodomes.com η χρηματοδότηση θα καλυφθεί από το εθνικό σκέλος του ΕΣΠΑ.
      Στα 40εκατ.ευρώ υπολογίζονται περίπου τα αντιπλημμυρικά έργα για την θωράκιση των περιοχών που διέρχεται η Ιόνια Οδός. Σύμφωνα με απαντητικές επιστολές του Υπουργείου Υποδομών σε σχετική ερώτηση του βουλευτή Δ.Κωνσταντόπουλου, τον Νοέμβριο του 2017, δόθηκε εντολή στην Νέα Οδό, να εκπονήσει αδαπάνως για το Δημόσιο τις οριστικές υδραυλικές μελέτες, τις αναγκαίες περιβαλλοντικές, γεωτεχνικές και στατικές μελέτες καθώς και μελέτες οριοθέτησης υδατορεμάτων.
      Οι περιοχές που είχαν οριστεί για να εκτελεστούν τα αντιπλημμυρικά έργα είναι στην περιοχή της Αιτωλοακαρνανίας και είναι οι παρακάτω:
      1. Κατασκευή τάφρου κοντά στο Νεκροταφείο Ρίζας, χ.θ. 6+120 έως 6+280.
      2. Έργα προστασίας γεφυρών Π.Ε.Ο. & της Σ.Γ. και γεωτρήσεων Μεσολογγίου καθώς έργο προστασίας βάθρων γέφυρας Ιόνιας Οδού και κατασκευή υδροληψίας αρδευτικών δικτύων Γαλατά και Αγ. Γεωργίου στον ποταμό Εύηνο, περί την χ.θ. 19+300.
      3. Καθαρισμός και Αποκατάσταση ρέματος Ζεστής, χ.θ. 28+341.
      4. Καθαρισμός και Αποκατάσταση ρέματος Αγριλιάς, χ.θ. 32+212,70 έως χ.θ. 33+534,70.
      5. Συλλεκτήρας κατά μήκος της Π.Ε.Ο. από την οδό Αγ. Αθανασίου έως το ρέμα Αγριλιάς, χ.θ. 33+944,58.
      6. Νέα τάφρος στην περιοχή του Μεσολογγίου, περί την χ.θ. 172 +480 έως 172+872.
      7. Καθαρισμός και Αποκατάσταση ρέματος Χρυσοβέργι Ανατολικό χ.θ. 50+897,80 και Δυτικό περί την χ.θ. 48+515,
      8. Αποδέκτης ευρύτερης περιοχής κόμβου Χαλικίου, χ.θ. 50+253,80 έως χ.θ. 50+897,80.
      9. Καθαρισμός και Αποκατάσταση ρέματος Χαβάς, περί την χ.θ. 106+414,60.
      10. Καθαρισμός και Αποκατάσταση ρέματος Κακαβάκια, περί την χ.θ. 106+997,80.
      Η ΩΡΙΜΑΝΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
      Σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com από την πλευρά της Νέας Οδού, οι μελέτες αυτές εκπονήθηκαν και παραδόθηκαν στην αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Υποδομών. Ένα άλλο στοιχείο που βοηθά προς την κατεύθυνση της υλοποίησης αυτών των έργων είναι πως το 2018 ολοκληρώθηκε το Σχέδιο Διαχείρισης Κινδύνων Πλημμύρας Λεκανών Απορροής ποταμών του Υδατικού Διαμερίσματος Δυτικής Στερεάς Ελλάδας. Το σχετικό ΦΕΚ εκδόθηκε στις 6-7-2018 (Τεύχος Β’ Αρ. 2686).
      Μία από τις κινήσεις που πρέπει να γίνουν σύμφωνα με άλλο απαντητικό έγγραφο είναι ο χαρακτηρισμός των έργων αυτών, από το Υπουργείο Υποδομών, ως ειδικά και σημαντικά έργα Εθνικού Επιπέδου (σύμφωνα με την παρ.4 του άρθρου 10 του ν.769/1977 (ΦΕΚ 245 Α`).
      ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ
      Αντιπλημμυρικά έργα όμως προγραμματίζονταιι και στην Αττική, στην Εθνική Οδό Αθήνας-Θεσσαλονίκης που είναι ευθύνη και πάλι της Νέας Οδού. Σε αυτή την περίπτωση εξετάζεται η πραγματοποιίηση στα Ρέματα, Χελιδονούς και ο Κοντοχρήστος έχουν κατατεθεί προμελέτες στο Υπουργείο.

      View full είδηση
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.