Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural

  • webTV

    Michanikos.gr webTV

    616 ειδήσεις in this category

    1. webTV

      Engineer

      Τα υποθαλάσσια τούνελ κατασκευάζονται για να παρέχουν την δυνατότητα απρόσκοπτης οδικής-συγκοινωνιακής επικοινωνίας ανεξαρτήτων καιρικών συνθηκών.
      Το βίντεο παρουσιάζει 7 από τα πιο εντυπωσιακά και ασυνήθιστα τούνελ του κόσμου.
       
    2. webTV

      Engineer

      Ξεκίνησε το ταξίδι του από τη δυτική Γαλλία πριν από ένα χρόνο και εδώ και τρεις μήνες ταξιδεύει με απόλυτη αυτονομία στη Μεσόγειο. Το Energy Observer το πρώτο πλοίο που κινείται αποκλειστικά με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και υδρογόνο κατέπλευσε στη Μαρίνα Φλοίσβου, στο Φάληρο. Έχει διανύσει 7.000 ναυτικά μίλια χωρίς να παράξει εκπομπές αερίων θερμοκηπίου.
      Ως πρώτος πρεσβευτής των στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ για τη Γαλλία, μεταφέρει το μήνυμα πως η οικολογική μετάβαση περνά από την ενίσχυση της ενεργειακής αυτονομίας και την προστασία των οικοσυστημάτων.
      Ο Κριστόφ Σαντεπί, πρέσβης της Γαλλίας στην Ελλάδα μιλά για το Energy Observer: «Σε όλη την Ευρώπη, σε όλον τον κόσμο, πρέπει να έχουμε ένα ενεργειακό μίγμα όπου το μερίδιο των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας δεν θα σταματά να αυξάνεται. Βλέπουμε πως αυτό είναι εφικτό. Βλέπουμε ότι μπορούμε να έχουμε ένα αυτόνομο πλοίο με 100% καθαρή ενέργεια και 100% ανανεώσιμη. Εδώ έχουμε το εξαιρετικό παράδειγμα της θέλησης μιας ομάδας που είναι πεπεισμένη ότι πρέπει να καταβάλουμε συλλογικά προσπάθειες για την επίτευξη της ενεργειακής μετάβασης, την επίτευξη της οικολογικής μετάβασης.»
      Το πρωτοποριακής τεχνολογίας πλοίο έκανε μια στάση και στην Τήλο, το νησί που είναι πολύ κοντά στην πλήρη ενεργειακή αυτονομία. Η επιστημονική ομάδα του βρήκε στην Ελλάδα ιδανικό πεδίο ερευνών έκανε όμως και σειρά αρνητικών διαπιστώσεων.
      https://twitter.com/VicErussard/status/1009050283429781504
      Ο Βικτοριέν Ερυσάρ, δημιουργός και καπετάνιος του Energy Observer μιλά για την ελληνική εμπειρία τους: «Ήταν μεγάλη απογοήτευση η διαπίστωση πως έχουμε πολύ μικρό κεφάλαιο υποθαλάσσιας πανίδας. Σχεδόν δεν υπήρχαν ψάρια. Ήταν κάπως τρομακτικό. Το πρόβλημα προφανώς προέρχεται από την τουριστική πίεση, την υπεραλιεία ενώ μεγάλο πρόβλημα είναι η εξαφάνιση των λιβαδιών της Ποσιδωνίας. Προσωπικά, προβληματίζομαι από το πρόβλημα των μικροπλαστικών. Είναι πραγματικά τρομακτικό και είναι επείγον να βρούμε εναλλακτικές λύσεις, είναι εξαιρετικά σημαντικό.»
      Η ομάδα Energy Observer καταγράφει ευρήματα, στόχους, προτεραιότητες και καινοτομίες που αναπτύσσονται στην Ελλάδα στο ντοκιμαντέρ η «Οδύσσεια του μέλλοντος».
      Σχετικά με το «Energy Observer»
      Είναι το πρώτο ενεργειακά αυτόνομο πλοίο υδρογόνου χωρίς εκπομπές αερίων θερμοκηπίου και λεπτών σωματιδίων. Αυτό το πλοίο του μέλλοντος κινείται με ηλεκτρικό ρεύμα που παράγεται από ένα μίγμα ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και ένα σύστημα παραγωγής υδρογόνου απαλλαγμένο από το διοξείδιο του άνθρακα από θαλασσινό νερό.
      Η τεχνολογική και επιστημονική αυτή πρόκληση αποσκοπεί στο να δοκιμάσει σε ακραίες συνθήκες προηγμένες τεχνολογίες που προδιαγράφουν τα ενεργειακά δίκτυα του αύριο, εφαρμόσιμα στο επίγειο περιβάλλον.
      Το «Energy Observer» πραγματοποιεί σήμερα μια πραγματική Οδύσσεια του μέλλοντος διάρκειας έξι ετών (2017-2022), σε 50 χώρες, πραγματοποιώντας 101 στάσεις, υπό την επιμέλεια του Victorien Erussard, ιδρυτή και κυβερνήτη και του Jérôme Delafosse, υπεύθυνου αποστολής και δημιουργού των ντοκιμαντέρ. Ένας γύρος του κόσμου για να γίνει βιτρίνα των καινοτομιών στον τομέα της οικολογικής μετάβασης, με σκοπό την ευαισθητοποίηση του ευρύ κοινού στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, την βιοποικιλότητα, την αγροοικολογία, την κινητικότητα και τη κυκλική οικονομία, κατά τη διάρκεια των στάσεων που πραγματοποιεί στην πορεία του, στα κοινωνικά δίκτυα και μέσω μια συλλογής ντοκιμαντέρ.
      Η εκστρατεία αυτή του 21ου αιώνα έχει ως σταθερά την εφαρμογή των 17 Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ, όπου το Energy Observer είναι ο πρώτος Πρεσβευτής για τη Γαλλία.
      Το «Energy Observer» τελεί υπό την αιγίδα του Προέδρου της Γαλλικής Δημοκρατίας κ. Emmanuel Macron, διαθέτοντας επίσης την επίσημη υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, της UNESCO και του Διεθνούς Οργανισμού Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας- IRENA.
       
       
    3. webTV

      Engineer

      Τη δυνατότητητα της εικονικής περιήγησης δίνει η Ολυμπία Οδός, ένας από τους μεγαλύτερους αυτοκινητοδρόμους της χώρας που ολοκληρώθηκε πρόσφατα.
      Με την ευκαιρία της ολοκλήρωσης του έργου, η Ολυμπία Οδός παρουσίασε μια πρωτοποριακή εικονική περιήγηση για 15 επιλεγμένα σημεία κατά μήκος του αυτοκινητόδρομου, με τεχνολογία 360 μοιρών υψηλής ευκρίνειας και λειτουργικότητας με στόχο να «συστήσει» ξανά στο κοινό τη Βόρεια Πελοπόννησο ως προορισμό.
      Το «ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ Virtual Tour» βασίζεται σε εντυπωσιακά επίγεια και εναέρια σφαιρικά πανοράματα. Τα επίγεια δημιουργούν την αίσθηση του ταξιδιού από προορισμό σε προορισμό, κατά μήκος της διαδρομής και τα εναέρια δίνουν στο χρήστη  τη δυνατότητα να «κατοπτεύσει» τη διαδρομή από ψηλά.
      Το καινοτόμο και πιο εντυπωσιακό στοιχείο είναι η δυνατότητα περιήγησης μεταξύ σημείων που εκτείνονται  σε μήκος 200 χιλιομέτρων, γεγονός που επιτρέπει στο χρήστη να «ταξιδέψει», για παράδειγμα, από τις Σκιρωνίδες Πέτρες στη Λίμνη Στυμφαλία ή να κάνει ακόμη και μια μικρή βόλτα κατά μήκος του Βουραϊκού.  Για κάθε προορισμό, υπάρχει πληροφοριακό υλικό στα ελληνικά και στα αγγλικά, αλλά και φωτογραφίες.
      Σε αυτή την κατεύθυνση  η Ολυμπία Οδός επιδιώκει να παρακινήσει τους ταξιδιώτες, από την Ελλάδα αλλά και από τον κόσμο. Ιδιαίτερα, μάλιστα, τους νέους ανθρώπους, οι οποίοι είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία και αναζητούν εύκολους και γρήγορους τρόπους πρόσβασης σε ταξιδιωτικό περιεχόμενο.
      Απώτερη  φιλοδοξία είναι η εφαρμογή αυτή να στηρίξει και να δικτυωθεί με τις άλλες, πολύ αξιόλογες δράσεις – τοπικών και άλλων φορέων – που στοχεύουν στην ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής κατά μήκος του δρόμου.
      Με αυτό το σκεπτικό, η εφαρμογή – εκτός από τον ιστότοπο της Ολυμπίας Οδού – θα είναι διαθέσιμη και στους ειδικούς ανοιχτούς χώρους που ήδη δημιουργούνται, μέσα στους Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (ΣΕΑ) κατά μήκος του αυτοκινητοδρόμου.
      Νέα υπηρεσία πρόβλεψης κυκλοφορίας
      Πρόσφατα η Ολυμπία Οδός εγκανίασε και μία καινοτόμο υπηρεσία πρόβλεψης της κυκλοφορίας στους οδηγούς μέσω του www.olympiaodos.gr, με στόχο τον καλύτερο προγραμματισμό των ταξιδιών μας.
      Με την εφαρμογή αυτή, οι ταξιδιώτες έχουν πλέον τη δυνατότητα να λαμβάνουν δύο πληροφορίες:
      1. Να βλέπουν την τρέχουσα κυκλοφορία σε δύο σταθερά σημεία του αυτοκινητόδρομου, στα διόδια της Ελευσίνας και τα
      διόδια του Ισθμού κατά την αναγραφόμενη μέρα και ώρα. Συγκεκριμένα, στην εφαρμογή αποτυπώνεται η πυκνότητα της κυκλοφορίας των προηγούμενων τελευταίων 15′ της ώρας.
      2. Η αποτύπωση είναι γραφιστική, αφορά και τα δύο ρεύματα κυκλοφορίας (προς Πάτρα και προς Αθήνα) και σημαίνεται με διαφορετικούς χρωματισμούς ανάλογα με την έντασή της (χαμηλή, μέτρια, υψηλή). Να βλέπουν την πρόβλεψη της κυκλοφορίας στους παραπάνω σταθμούς (Ελευσίνα, Ισθμός) και για τις δύο κατευθύνσεις για τις επόμενες 72 ώρες.
      Η εφαρμογή τίθεται πιλοτικά σε λειτουργία για δύο σημεία του τμήματος Ελευσίνα-Κόρινθος που συγκεντρώνουν μεγάλη κυκλοφορία στις μεγάλες μαζικές εξόδους, όπως τα Χριστούγεννα, οι Απόκριες, το Πάσχα και ο Δεκαπενταύγουστος.
      Που είναι διαθέσιμη Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη μέσω της ιστοσελίδας www.olympiaodos.gr στην επιλογή του μενού ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ (https://www.olympiaodos.gr/operation/Stathmoi-Diodion-Provlepsi-Kykloforias/).
      Πως λειτουργεί η εφαρμογή- τι στοιχεία περιλαμβάνει
      Η εφαρμογή στηρίζεται σε ένα μοντέλο που παρέχει προβλέψεις της κυκλοφορίας, στο οποίο εισάγονται:
      • δεδομένα διελεύσεων από τους συγκεκριμένους σταθμούς διοδίων
      • στατιστικά στοιχεία κυκλοφορίας
      • στοιχεία ημερολογίου (γιορτές και αργίες) και
      • μετεωρολογικές προβλέψεις.
    4. webTV

      Engineer

      Αρχαία Μεσσήνη, Η πόλη ιδρύθηκε το 370 π.Χ.όταν ο Θηβαίος στρατηγός Επαμεινώνδας απελευθέρωσε τη περιοχή από τη σπαρτιατική επιρροή και επέλεξε τους πρόποδες του όρους Ιθώμη για να χτίσει την πρωτεύουσα των ελεύθερων Μεσσηνίων. Εδώ σε αυτόν τον αρχαιολογικό χώρο η Στέγη προοετοιμάζει ένα project που θα ζωντανέψει ξανά την αρχαία πόλη, μέσω του ήχου.
      Το Tuned City είναι ένα διεθνές project που εξερευνά την ιστορία, την αρχιτεκτονική και την παράδοση του αστικού χώρου, μέσω του ήχου και της ακρόασης. Οι προηγούμενοι σταθμοί του Tuned City συνήθως λαμβάνουν χώρα σε κεντρικές ευρωπαϊκές μητροπόλεις, όπως το Βερολίνο (2008), το Ταλίν (2011) και οι Βρυξέλλες (2013). Αυτή τη χρονιά, το Tuned City πραγματοποιείται στην Αρχαία Μεσσήνη και αναζητά την υποδειγματική «ιδεατή πόλη»: την αρχαιοελληνική πόλιν. 
      https://player.vimeo.com/video/261124275?title=0&byline=0&portrait=0&color=07a2c1&wmode=transparent




      Τι θα προσπαθήσουμε να ανακαλύψουμε μέσω του Tuned City στην Αρχαία Μεσσήνη:
      Έχει ήχο σήμερα μια αρχαία πόλη που έχει μετατραπεί σε ιστορικό μνημείο;  Και πώς την αφουγκραζόμαστε εμείς ως ιστορία, ως τοποθεσία, ως μυθολογία και ως περιβάλλον; Η Αρχαία Μεσσήνη μεταμορφώνεται σε ένα ανεξάντλητο ηχοτοπίο και μας επανασυστήνεται.
      Ηχητικές εγκαταστάσεις, μουσικά και διαδραστικά δρώμενα, ομιλίες και περίπατοι, μας προσκαλούν να εξερευνήσουμε τη μνήμη της ιστορίας, μέσα από μια εντελώς νέα και ταυτόχρονα προσωπική προοπτική, που έχει ως άξονα της τον ήχο και την ακρόαση. Κάθε ημέρα των εκδηλώσεων είναι εστιασμένη σε ένα κεντρικό θέμα: Πολιτικές της Ακρόασης, Μέσα και Υλικότητες, Φασματικές Ατμόσφαιρες.  
      Η Στέγη καλύπτει το αντίτιμο του εισιτηρίου για την είσοδο του κοινού στον αρχαιολογικό χώρο. Δυνατότητα προκράτησης δελτίων εισόδου.
      Δείτε πληροφορίες για τη διαμονή και τη μεταφορά του κοινού από και προς την Αρχαία Μεσσήνη: http://www.sgt.gr/gre/SPG2027/
      Info: Tuned City, Αρχαία Μεσσήνη, 1-3 Ιουνίου. Είσοδος ελεύθερη.ι ένα διεθνές project που εξερευνά την ιστορία, την αρχιτεκτονική και την παράδοση του αστικού χώρου, μέσω του ήχου και της ακρόασης. Οι προηγούμενοι σταθμοί του Tuned City συνήθως λαμβάνουν χώρα σε κεντρικές ευρωπαϊκές μητροπόλεις, όπως το Βερολίνο (2008), το Ταλίν (2011) και οι Βρυξέλλες (2013). Αυτή τη χρονιά, το Tuned City πραγματοποιείται στην Αρχαία Μεσσήνη και αναζητά την υποδειγματική «ιδεατή πόλη»: την αρχαιοελληνική πόλιν. [Πηγή: www.doctv.gr]
      Το Tuned City είναι ένα διεθνές project που εξερευνά την ιστορία, την αρχιτεκτονική και την παράδοση του αστικού χώρου, μέσω του ήχου και της ακρόασης. Οι προηγούμενοι σταθμοί του Tuned City συνήθως λαμβάνουν χώρα σε κεντρικές ευρωπαϊκές μητροπόλεις, όπως το Βερολίνο (2008), το Ταλίν (2011) και οι Βρυξέλλες (2013). Αυτή τη χρονιά, το Tuned City πραγματοποιείται στην Αρχαία Μεσσήνη και αναζητά την υποδειγματική «ιδεατή πόλη»: την αρχαιοελληνική πόλιν. [Πηγή:
    5. webTV

      Engineer

      Ένα επεξηγηματικό βίντεο, διάρκειας περίπου 10 λεπτών, το οποίο περιγράφει τι είναι το φαινόμενο μεταφοράς της αφρικανικής σκόνης και ποιες είναι οι επιπτώσεις που επιφέρει από όπου περνά και κατακάθεται, επιμελήθηκε το Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών και το meteo.gr.
      «Με τη μεταφορά σκόνης να είναι πλέον πολύ συχνό φαινόμενο και να επηρεάζει σχεδόν το σύνολο της χώρας, καλό είναι οι πολίτες να γνωρίζουν τι ακριβώς θα πρέπει να προσέχουν», αναφέρει η προγνωστική ιστοσελίδα.
      Δείτε το βίντεο:
       
    6. webTV

      Engineer

      Τα μεγαλύτερα επιτεύγματα – έργα που έχει να επιδείξει η Ελλάδα, τα τελευταία χρόνια, στους κλάδους των Υποδομών και των Μεταφορών παρουσιάστηκαν στο εισαγωγικό video του 2ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών που διεξήχθη στις 15 και 16 Μαΐου 2018 στην Αθήνα από τις ιστοσελίδες metaforespress.gr και ypodomes.com.
       
    7. webTV

      Engineer

      Το παραποτάμιο δάσος του Νέστου αποτελούσε ένα από τα μεγαλύτερα υδροχαρή δάση της Μεσογείου. Στις αρχές του περασμένου αιώνα είχε έκταση 120.000 στέμματα και καταλάμβανε σχεδόν το 1/4 της συνολικής έκτασης του δέλτα. Οι διαδοχικές εκχερσώσεις από τις αρχές της δεκαετίας του ’50 και η ευθυγράμμιση της κοίτης του ποταμού την ίδια εποχή που ανακόπτει τη λειτουργία του δελταϊκού συστήματος, είχαν ως αποτέλεσμα τη δραματική συρρίκνωση του μεγαλοπρεπούς άλλοτε δάσους.
      Κατά τη διάρκεια της κατοχής και ιδιαίτερα στα δύο πρώτα δύσκολα χρόνια οι κάτοικοι της περιοχής επιβίωσαν κυριολεκτικά χάρη στο παραποτάμιο δάσος. Οι βουλγαρικές δυνάμεις κατοχής ανακήρυξαν το παραποτάμιο δάσος εθνικό πάρκο, απαγόρευσαν κάθε χρήση και μόνο ο Βούλγαρος μονάρχης είχε το δικαίωμα να κυνηγά εκεί. Επίσης, σε όλη τη διάρκεια της κατοχής το αδιάβατο δάσος του δέλτα χρησίμευε ως καταφύγιο και ορμητήριο των ανταρτών.
      Σήμερα, παρά το γεγονός ότι το παραποτάμιο δάσος του Νέστου περιορίζεται σε μόλις 8.000 περίπου στρέμματα, αποσπασματικά σωζόμενα εκατέρωθεν των αναχωμάτων του ποταμού, εξακολουθεί να κατέχει τα πρωτεία, ως το μοναδικό σε έκταση φυσικό παρόχθιο δάσος της Ελλάδας, και ως το ωραιότερο υδροχαρές δάσος της Ευρώπης. Στο δάσος απαντούν περισσότερα από 800 είδη ασπόνδυλων και σπονδυλωτών ζώων και 340 είδη φυτών, πολλά εκ των οποίων προστατεύονται από την Κοινοτική και την εθνική νομοθεσία. Λόγω του μεγάλου αριθμού ειδών το παραποτάμιο δάσος αποτελεί τμήμα του Εθνικού Πάρκου Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και περιλαμβάνεται εντός των ορίων του Τόπου Κοινοτικής Σημασίας «Δέλτα Νέστου και λιμνοθάλασσες Κεραμωτής – ευρύτερη περιοχή και παράκτια ζώνη (GR1150010)».
           Η αξία του παραποτάμιου δάσους Νέστου σε συνδυασμό με το ιστορικό διαχείρισής του, ανέδειξαν την ανάγκη για την εκπόνηση ενός ολοκληρωμένου έργου αποκατάστασης και ανάδειξης της περιοχής.
      Το δέλτα του ποταμού Νέστου, έκτασης 550.000 στρεμμάτων, αποτελεί «Υδροβιότοπο Διεθνούς σημασίας. Εκτείνεται από τη Νέα Καρβάλη έως τα Άβδηρα, και προστατεύεται από τη συνθήκη Ramsar και το NATURA 2000.
      Δείτε την περιοχἠ στον χάρτη –> http://wikimapia.org/19330150/el/Μέγα-Δάσος-Κοτζά-Ορμαν
      Πληροφορίες –> Οικοτουριστικὸς οδηγός – EKBY, ΝΕΣΤΟΣ παραποτάμιο δάσος αποκατάσταση και ανάδειξη –> http://www.ekby.gr/nestos/
       
       
    8. webTV

      Engineer

      Οι Μυκήνες βρίσκονται κοντά στο βουνό Τρητός κι απέναντι απ' τον Αργολικό κόλπο. Κατά τη δεύτερη χιλιετηρίδα π.Χ, οι Μυκήνες ήταν ένα από τα μεγαλύτερα κέντρα του ελληνικού πολιτισμού. Η περίοδος της ελληνικής ιστορίας 1600 π.Χ. - 1100 π.Χ. ονομάζεται «μυκηναϊκή», από τη δύναμη και την αίγλη της πόλης των Μυκηνών.
      Οι Δελφοί ήταν αρχαία ελληνική πόλη στην οποία λειτούργησε το σημαντικότερο μαντείο της ελληνικής αρχαιότητας. Ο Όμητος αναφέρει την πόλη και ως Πυθώ.
      Στην αρχή ήταν μία από τις πόλεις της αρχαίας Φωκίδας, αλλά σταδιακά ο ρόλος της πόλης ενισχύθηκε και εξελίχθηκε σε ιερή πόλη των αρχαίων Ελλήνων.
      Βλέπουμε τους δύο σημαντικούς ιστορικούς τόπους όπως είναι σήμερα, σε μια «πτήση» με drone. Μπορεί να μην έχουν την αίγλη του παρελθόντος, όμως ακόμα χαζεύει κανείς από την ομορφιά.
       
       
       
    9. webTV

      Engineer

      Χτισμένη στο σταυροδρόμι Δύσης και Ανατολής, το Ντουμπάι είναι ο τέταρτος δημοφιλέστερος τουριστικός προορισμός στον πλανήτη. Πόλη του μέλλοντος με βαθιές ρίζες στην ιστορία, προσφέρει υψηλή τέχνη, πρωτοπόρα αρχιτεκτονική, συναρπαστική κουζίνα, extreme sports, πλούσια αγορά.
       
    10. webTV

      Engineer

      Ονομάζεται Skylon και πρόκειται για ένα φουτουριστικό σκάφος σχεδιασμένο για να μπορεί να λειτουργεί και ως επιβατηγό αλλά και ως εμπορικό αεροσκάφος μεταφέροντας ταχύτατα ανθρώπους και φορτία στον πλανήτη ενώ επίσης θα μπορεί να λειτουργεί και ως διαστημικό σκάφος.
       Οι ειδικοί το ονομάζουν «διαστημοπλάνο» και η αρχική ιδέα για τον σχεδιασμό του προτάθηκε τη δεκαετία του 1980 από τη British Aerospace και τη Rolls Royce. 
      Όμως το Hotol όπως ονομάστηκε το προτεινόμενο σκάφος είχε σημαντικές τεχνικές αδυναμίες και έτσι η κατασκευή του εγκαταλείφθηκε. Όμως ορισμένοι από όσους αρχικά ασχολήθηκαν με αυτή την πρόταση συνέχισαν την εργασία τους και προχώρησαν σε βελτιώσεις. 
      Δημιούργησαν την εταιρία Reaction Engines Limited (REL) και αποφάσισαν να σχεδιάσουν ένα σκάφος με βάση ένα νέο επαναστατικό σύστημα προώθησης, το Sabre. Πριν από λίγο καιρό Ευρωπαϊκός Οργανισμός Διαστήματος (ESA) ανακοίνωσε ότι θα συμμετάσχει στη χρηματοδότηση της κατασκευής του Skylon και με χθεσινή της ανακοίνωση η REL έκανε γνωστό ότι η Rolls Royce και η Boeing θα συμμετάσχουν και αυτές με ένα ποσό που θα αγγίξει τα 37 εκατ. δολάρια. 
      Η συμμετοχή των δύο εταιρειών θα επιταχύνει την κατασκευή του Skylon και σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις αυτή θα ολοκληρωθεί το 2020. Αν πράγματι σε δύο χρόνια το Skylon είναι έτοιμο τότε υπολογίζεται ότι το 2025 θα έχουν ολοκληρωθεί οι δοκιμές του και αν όλα έχουν πάει καλά θα είναι έτοιμο να ξεκινήσει τις πτήσεις.
      Το Skylon θα χρησιμοποιεί ένα υβριδικό κινητήρα που συνδυάζει τις λειτουργίες των πυραυλοκινητήρων αλλά και των κινητήρων τύπου τζετ. Το καύσιμο του είναι μίγμα υδρογόνου-οξυγόνου και όταν το σκάφος θα βρίσκεται σε μικρά ύψη το απαιτούμενο οξυγόνο θα λαμβάνεται από την ατμόσφαιρα. Άλλο σημαντικό
      πλεονέκτημα του Skylon είναι επίσης ότι μπορεί να χρησιμοποιεί κοινά αεροδρόμια για την προσγείωση και απογείωσή του. Το Skylon θα μπορεί να μεταφέρει ανθρώπους και φορτία οπουδήποτε στη Γη μέσα σε διάστημα μάξιμουμ τεσσάρων ωρών! Θα μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί στον τομέα του διαστημικού τουρισμού μεταφέροντας επιβάτες έξω από τη γήινη ατμόσφαιρα αλλά και να μεταφέρει φορτία (π.χ δορυφόρους) στο Διάστημα.
       
    11. webTV

      Engineer

      Η πρώτη στον κόσμο κατοικία που κατασκευάσθηκε επί τόπου όχι από οικοδόμους αλλά από ένα ρομποτικό τρισδιάστατο εκτυπωτή, δημιουργήθηκε στη Νάντ της Γαλλίας και περιμένει τους πρώτους ενοίκους της να εγκατασταθούν τον Ιούνιο.
      Είναι ένα σπίτι 95 τετραγωνικών με πέντε δωμάτια, που δημιουργήθηκε από ερευνητές του Πανεπιστημίου της Νάντ, του αρχιτεκτονικού γραφείου TICA, των γαλλικών εταιρειών Bouygues και Lafarge Holcim και του δημοτικού οργανισμού στέγασης της πόλης, στο πλαίσιο του προγράμματος Yhnova.
      Ο ρομποτικός εκτυπωτής BatiPrint3D χρησιμοποίησε ένα πολυμερές υλικό που μπορεί να αντέξει για ένα αιώνα τουλάχιστον, προκειμένου να δημιουργήσει κούφιους τοίχους, που μετά γεμίστηκαν με τσιμέντο. Η τρισδιάστατη εκτύπωση διήρκεσε μόνο 18 μέρες και το κόστος ανήλθε σε περίπου 4.000 δολάρια, αποδεικνύοντας ότι οι τεχνολογίες προσθετικής κατασκευής μπορούν πλέον να παράγουν φθηνές κατοικίες.


       Το σπίτι σε σχήμα Υ είναι επίσης «έξυπνο», καθώς διαθέτει πολλούς ηλεκτρονικούς αισθητήρες που παρακολουθούν την ποιότητα του αέρα στους εσωτερικούς χώρους, την υγρασία, τη θερμοκρασία, την αντοχή των κατασκευαστικών υλικών κ.ά. Επίσης καταγράφουν και αξιολογούν τις θερμικές ιδιότητές του κτιρίου, ώστε να μειώνεται το ενεργειακό κόστος για τους ενοίκους.
      «Είναι αυτό το μέλλον; Είναι μια λύση και μια ενδιαφέρουσα κατασκευαστική πρόταση, επειδή δημιουργούμε το σπίτι άμεσα και επιτόπου, ενώ χάρη στο ρομπότ είμαστε σε θέση να φτιάξουμε τοίχους με πολύπλοκα σχήματα», δήλωσε ο καθηγητής Μπενουά Φουρέ, σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερς.
      Στο σπίτι θα μείνει μια οικογένεια της πόλης που δικαιούται κοινωνική στέγαση. Οι αρχές της Νάντ σχεδιάζουν να φτιάξουν και άλλα τέτοια σπίτια για να τα παραχωρήσουν σε οικογένειες.
       
    12. webTV

      Engineer

      Μια εξαιρετική 3D αναπαράσταση της Παλιάς Θεσσαλονίκης, μια οπτική σύγκριση του παλιού με το σήμερα.
       
      Πηγή: https://www.thessalonikiartsandculture.gr/thessaloniki/palia-thessaloniki/3d-anaparastasi-tis-palaias-thessalonikis/
    13. webTV

      Engineer

      Δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι ένα μουσείο αυτοκινήτου συγκαταλέγεται στα 5 κορυφαία μουσεία της Ελλάδας, σύμφωνα με το Τrip Advisor. Η τεράστια κληρονομιά της χώρας μας σε αρχαίο πολιτισμό και η ελάχιστη παρουσία της στη βιομηχανία της αυτοκίνησης καθιστά μάλλον παράδοξο αυτό το γεγονός, το οποίο όμως είναι πέρα για πέρα αληθινό. Και μάλιστα ακόμα πιο εντυπωσιακό, αν αναλογιστούμε ότι το Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου, ένα κόσμημα της χώρας μας, δημιουργήθηκε χάρη στο όραμα και στην προσπάθεια ενός και μόνου ανθρώπου, του Θεόδωρου Χαραγκιώνη.
       
      Το Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου-Ίδρυμα Θεοδώρου & Γιάννας Χαραγκιώνη, όπως είναι η πλήρης ονομασία του, ξεκίνησε να λειτουργεί από το Μάρτιο του 2011 στο κέντρο της Αθήνας. Στο μουσείο μπορεί κανείς να θαυμάσει 120 από τα 350 περίπου αυτοκίνητα της συλλογής του κ. Χαρακγιώνη, τα οποία εκτίθενται εναλλασσόμενα. Στον ίδιο χώρο, υπάρχει ένα συνεργείο του 1930 με περισσότερα από 3.000 αντικείμενα, 72 ιστορικοί τροχοί, 32 ιστορικά τιμόνια και το αρχείο της ΕΛΠΑ, αποτελούμενο από 90 κομμάτια.
       
      Τα πιο σπάνια αυτοκίνητα που μπορεί να δει κανείς στο μουσείο είναι το BMW 319 / 328 Motto Streamliner με αλουμινένιο άβαφο αμάξωμα του 1950, το Jovett Jupitter ABBOTT Coupe, το εμπροσθοκίνητο σπορ βρετανικό αυτοκίνητο με σωληνωτό σασί και επίπεδο (μπόξερ) κινητήρα κατασκευασμένο από την καροσσερί ABBOTT (σε δύο μόνο αντίγραφα, με το ένα να έχει καταστραφεί) και το PIPER GTR, το πρωτότυπο της PIPER για τη συμμετοχή της στο LEMANS του 1969.
       
      Το ακριβότερο μοντέλο που κοσμεί το Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου είναι μια Maserati με αμάξωμα Barchetta, μοντέλο 350S, του 1957. H αξία της δεν μπορεί να προσδιοριστεί, καθώς πρόκειται για ένα πολύ ξεχωριστό τετράτροχο, δεδομένου ότι έχει συμμετάσχει σε σημαντικούς αγώνες με μεγάλους οδηγούς και έχει παραχθεί σε τρία μόνον αντίτυπα.
       
      Από την έναρξη λειτουργίας του, το Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου παρουσιάζει μια σταθερά ανοδική πορεία και υπολογίζεται πως περίπου 120.000 άτομα το έχουν επισκεφθεί, τα τελευταία τρία χρόνια. Η σημαντικότητά του μάλιστα περνά συχνά τα ελληνικά σύνορα. Με τον τίτλο «Προορισμός διακοπών - Αθήνα», το γνωστό γερμανικό περιοδικό αυτοκινήτου Auto Motor und Sport, στη ρουμανική του έκδοση Μαρτίου 2018, αφιερώνει ένα δισέλιδο θέμα στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου-Ίδρυμα Θεοδώρου & Γιάννας Χαραγκιώνη, θεωρώντας το έναν σημαντικό λόγο για να επισκεφθεί κανείς την Αθήνα, που εκτός από την περίφημη κλασική ιστορία της, προσφέρει μια από τις σημαντικότερες ευρωπαϊκές συλλογές αυτοκινήτων.
       
      Περισσότερα σχετικά με τις ώρες λειτουργίες και άλλες πρακτικές πληροφορίες , μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του Ελληνικού Μουσείου Αυτοκινήτου στη διεύθυνση http://www.hellenicmotormuseum.gr
       

       
      Πηγή: http://www.insider.gr/epiheiriseis/aytokinito/79988/toyristikos-proorismos-elliniko-moyseio-aytokinitoy-pics-vid
    14. webTV

      Engineer

      Το διαστημικό σκάφος New Horizons (Νέοι Ορίζοντες) της Αμερικανικής Διαστημικής Υπηρεσίας (NASA) τράβηξε τις πιο μακρινές από τη Γη φωτογραφίες που έχουν ποτέ τραβηχτεί, σπάζοντας το προηγούμενο ρεκόρ που κατείχε από το 1990 το σκάφος Voyager 1.
       
      Η αμερικανική διαστημοσυσκευή, η οποία μελέτησε τον Πλούτωνα για πρώτη φορά τον Ιούλιο του 2015, έχει πια βάλει πλώρη για τα μυστηριώδη σώματα της ακόμη πιο μακρινής Ζώνης Κάιπερ (Kuiper Belt Objects - KBO).
       
      Ευρισκόμενο σε απόσταση περίπου 6,12 δισεκατομμυρίων χιλιομέτρων από τον πλανήτη μας ή σχεδόν 41 αστρονομικών μονάδων (δηλαδή 41 φορές τη μέση απόσταση Γης-Ήλιου), το New Horizons έστρεψε την τηλεσκοπική κάμερά του και φωτογράφισε στις 5 Δεκεμβρίου δύο σώματα ΚΒΟ, τα «2012 ΗΖ84» και «2012 ΗΕ85». Οι φωτογραφίες έφθασαν τώρα στη Γη και η NASA τις έδωσε στη δημοσιότητα.
       
      Στην πραγματικότητα το ρεκόρ του Voyager είχε σπάσει για πρώτη φορά την ίδια μέρα, δύο ώρες νωρίτερα, όταν η κάμερα Long Range Reconnaissance Imager (LORRI) του New Horizons φωτογράφισε ένα ανοιχτό αστρικό σμήνος του γαλαξία μας. Δύο ώρες αργότερα, τράβηξε τις ακόμη πιο μακρινές φωτογραφίες των δύο ΚΒΟ.
       
      Στις 14 Φεβρουαρίου 1990 το Voyager 1, ευρισκόμενο σε απόσταση 6,06 δισεκατομμυρίων χιλιομέτρων (40,5 αστρονομικών μονάδων) από τη Γη, είχε τραβήξει μια διάσημη φωτογραφία του πλανήτη μας ως μιας ωχρής μπλε κουκίδας. Η φωτογραφία εκείνη (γνωστή διεθνώς “Pale Blue Dot”) είχε δημιουργηθεί από μια σύνθεση 60 εικόνων. Επειδή το σκάφος έκλεισε τις κάμερές του λίγο μετά το «πορτρέτο» της Γης, το ρεκόρ απόστασης εκείνης της φωτογραφίας δεν απειλήθηκε για περισσότερα από 27 χρόνια.
       
      «Το New Horizons είναι εδώ και πολύ καιρό μία αποστολή με πρωτιές - η πρώτη που εξερεύνησε τον Πλούτωνα, η πρώτη που θα εξερευνήσει τη Ζώνη Κάιπερ, το πιο γρήγορο διαστημικό σκάφος που έχει ποτέ εκτοξευθεί. Και τώρα μπορέσαμε να τραβήξουμε φωτογραφίες από μεγαλύτερη απόσταση από τη Γη από κάθε άλλο διαστημικό σκάφος στην ιστορία», δήλωσε ο επικεφαλής ερευνητής του New Horizons Άλαν Στερν του Νοτιοδυτικού Ινστιτούτου Ερευνών του Κολοράντο.
       
      Το σκάφος έχει «ραντεβού» με ένα ΚΒΟ, το σώμα «2014 MU69», την 1η Ιανουαρίου του 2019. Θα πρόκειται για το πιο απομακρυσμένο «ραντεβού» με ουράνιο αντικείμενο στη διαστημική ιστορία. Συνολικά, το New Horizons θα μελετήσει τουλάχιστον 20 ΚΒΟ, νάνους πλανήτες και «Κενταύρους» (πρώην ΚΒΟs με ασταθείς τροχιές που διασταυρώνονται με τις τροχιές των γιγάντιων πλανητών του ηλιακού μας συστήματος).
       
      Αυτή τη στιγμή, το σκάφος βρίσκεται σε θαυμάσια κατάσταση και έχει περιέλθει σε «ύπνωση». Οι χειριστές του από το Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Φυσικής του Πανεπιστημίου Τζονς Χόπκινς (εκεί ακριβώς όπου άφησε εποχή ο «δικός μας» Σταμάτης Κριμιζής) θα το ξυπνήσουν από τον ηλεκτρονικό ύπνο του στις 4 Ιουνίου, ώστε να προετοιμασθεί για το ιστορικό «ραντεβού» της Πρωτοχρονιάς του 2019.
       
      (Με πληροφορίες από το ΑΠΕ-ΜΠΕ)
       

       
      Πηγή: http://www.huffingtonpost.gr/entry/to-diastemiko-skafos-new-horizons-spaei-to-rekor-travontas-tis-pio-makrines-apo-te-ye-fotoyrafies_gr_5a7eaf1be4b08dfc93045009?utm_hp_ref=gr-tech
    15. webTV

      Engineer

      Video της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από την δοκιμαστική λειτουργία της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Τιθορέα-Λιανοκλάδι.
       

       
      Πηγή: http://www.ypodomes.com/index.php/alles-ypodomes/videos/item/44764-video-i-proti-episimi-volta-tou-ilektrikoy-trainou-sti-siragga-kallidromou
    16. webTV

      Engineer

      Το επόμενο ολλανδικό project στην περιοχή βορειότερα του Amsterdam, είναι η γειτονιά Floriade της πόλης Almere, η οποία το 2022 σύμφωνα με τον προγραμματισμό θα αποτελεί την πρασινότερη και οικολογικότερη γειτονιά σε ολόκληρο τον κόσμο. Δείτε το video του project:
       

       




      Πηγή εικόνων: https://www.mvrdv.nl/projects/23/almere-floriade-2022
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.