Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      19.082


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      26.348


  3. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      4.743


  4. Maria Electrical Engineer

    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      353


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 01/12/2019 in Δημοσιεύσεις

  1. ....και διηρημενη ειναι και αυτοτελης καθε μια ΟΙ. Η καθαιρεση της μεσοτοιχιας δεν αλλαζει το ιδιοκτησιακο ούτε το εμπραγματο. Ειναι μια αυθαιρεσια που τακτοποιειται. Δεν δημιουργει "συνενωση", ούτε εμπράγματη ουτε πολεοδομικη Αλλά "λειτουργικη"... "Αυριο", αν δεν θελετε να μεινει ετσι, βγαζετε αδεια να ξεχωρισουν και να γινουν -όπως στην αδεια και οπως στα συμβολαια. Σκεψου οτι έχεις δυο καταστηματα που ανηκουν σε ξεχωριστους ιδιοκτητες Καθε ενας εχει την δικη του ΟΙ με το δικο του συμβολαιο και ΚΑΕΚ. Γκρεμισαν την μεσοτοιχια και τα εκμισθωνουν σε καποιον. Αρα η μονη παραβαση ειναι η καθαιρεση της μεσοτοιχιας. Ολα αυτα μπορει να σου τα εξηγησει και ο συμβ/φος... [το ίδιο και εάν συνενωνεται μια ΟΙ του υπογειου με μια ΟΙ του ισογειου [εδω αντι για μεσοτοιχία, εχεις τρυπα-σκαλα]
    2 points
  2. Όχι δεν έχεις κατά παρέκκλιση αρτιότητα ως παρόδιο γήπεδο επιφάνειας μικρότερης των 4.000 τμ, καθώς το ΣΧΟΟΑΠ καταργεί αυτές τις παρεκκλίσεις, ορίζοντας ελάχιστη κατά παρέκκλιση αρτιότητα 4.000 τμ. Οι διατάξεις για το πρόσωπο φυσικά και ισχύουν για να υπάρχει αρτιότητα, ανάλογα την περίπτωση (πχ γήπεδο προκύπτον μετά την 31/12/2003 απαιτείται πρόσωπο 25 μ σε αναγνωρισμένο προ 23 αγροτικό δρόμο κλπ, ή γήπεδο που εφάπτεται σε εθνική επαρχιακή ή δημοτική οδό, απαιτείται πρόσωπο 45 μ και βάθος 50 μ για να υπάρχει η αρτιότητα). Το άρθρο 2 αφορά γεωργοκτηνοτροφικά-πτηνοτροφικά κτίρια τα οποία κατασκευάζονται κατά παρέκκλιση του άρθρου 1 όπως αναφέρεται στο εν λόγω άρθρο.
    2 points
  3. Δεν θα το έθετα μόνο ως προς τον προβληματισμό της βεβαίωσης, αλλά κυρίως ως προς τον ορισμό της οριζόντιας διότι αν έχεις δυο διαμερίσματα το ένα επικοινωνεί με εσωτερική σκάλα μέσω του άλλου, πως ακριβώς αποτελεί διηρημένη και ανεξάρτητη ιδιοκτησία; Νομίζω αυτός ήταν ο προβληματισμός
    1 point
  4. Καλησπέρα @dryianni! H κατάταξη γίνεται βάση της εξωτερικής μονάδας ανεξαρτήτως του αριθμού των εσωτερικών, τσέκαρε το συνημμένο (βλ, πιστοποιήσεις υλικών).
    1 point
  5. Σχετικά με το παραπάνω "ερμηνευτικό" έγγραφο. Είναι απαράδεκτη η κατάσταση παραγωγής ερμηνευτικών εγγράφων τα οποία υποτίθεται ότι απαντούν σε συγκεκριμένα προβλήματα ερμηνείας νομοθετικών διατάξεων. Δεν καταλαβαίνει κανένας τίποτε αν μαζί με τη απάντηση δεν υπάρχει και το ερώτημα. Στο συγκεκριμένο το μόνο που φαίνεται είναι ότι το ερώτημα ήταν βλακώδες. Υποτίθεται ότι η διαδικασία δημοσιοποίησης των εγγράφων είναι για να βοηθούν ... Απο το πρόσφατο αυτό έγγραφο δε βγαίνει κανένα απολύτως συμπέρασμα και αποτελεί πλέον θρεπτική τροφή για πιό ευφάνταστες ερμηνείες κατά βούληση.
    1 point
  6. Μάλλον δε με διαβάζεις καν σε αυτά που γραφω, όχι ότι με παραξενεύει δηλαδή, το περίμενα. Βλεπεις να λεω οτι μενω στην Ελλαδα καπου και οτι υπογραφω ΓΕΕΚ καλε μου άνθρωπε; Αφήνω εσάς να παίζετε το κεφάλι σας κορώνα γράμματα με την αξιοπιστία των ελληνικών επιχειρήσεων και να βάζετε την υπογραφουλα σας σε ΓΕΕΚ! Και άσε εμάς που "δε ξέρουμε" να νομίζουμε ότι ξερουμε και να προοδεύουμε στο εξωτερικό. Όπως και να έχει από ότι συμπεραίνουμε και οι δύο, η συζήτηση δεν έχει και πολύ νοημα! Συνεχίστε εσείς την συζήτηση, φαίνεται η επάρκεια μερικών απο εσας (δε τα ισοπεδωνω και ολα) από τις ΓΕΕΚ που συναντάω σε διάφορες επιχειρήσεις γνωστών στην Ελλάδα. Ειδικά όταν κάνετε ΓΕΕΚ χωρίς να επισκεφτείτε τον χώρο! Η Ελλάδα ειναι μια και δε θα αλλαξει! Ζήτω το ΤΕΕ!!!
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
      Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.
      • 0 απαντήσεις
    • Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
      Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.