Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Konstantinos IB

    Konstantinos IB

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      857


  2. jbosdas

    jbosdas

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      2.555


  3. antloukidis

    antloukidis

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      3.821


  4. Συντεχνίας

    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      35


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 15/05/2021 in Δημοσιεύσεις

  1. Σίγουρα, με τα "βάρβαρα" ωράρια λειτουργίας, που οι περισσότεροι δουλεύουμε (...δουλεύαμε για μένα!), το ενδοδαπέδιο είναι ίσως πραγματικά περιττή πολύτέλεια. Το σκεφτόμουν σοβαρά μέχρι το 2018, που το σύστημα δούλευε τις περισσότερες ώρες, ...μόνο για τη γατούλα μου! Όμως από το 2019 και μετά (που σταμάτησα τη δουλειά) και ειδικά φέτος με τον covid, κατάλαβα και πραγματικά απόλαυσα! Αυτό που θέλω να πώ είναι ότι οι προσωπικές συνήθειες αλλάζουν (ο εργένης αποκτά μωρά, συνταξιοδοτείται κλπ). Ο σχεδιασμός ενός καινούργιου σπιτιού πρέπει να προβλέπει (ή τουλάχιστον να προσπαθεί να προβλέψει) τι θα γίνει μετά 10, 20 .... 50 χρόνια!
    2 points
  2. Καταλαβα τι εννοείς. Θα πρέπει να δούμε όμως πότε ελέγχουμε τις αντίστοιχες διαστάσεις... Σε καθημερινή χρήση εχουμε το 150 στον ανελκυστήρα, και φυσικά το 90 για την πρόσβαση εξασφαλίζεται. Δεν ελεγχουμε καταφυγή. Σε περίπτωση πυρκαιάς ελεγχουμε την καταφυγή και την όδευση. Αρα το 80/130 και το 0,70 αντίστοιχα και όχι το 0,90 της καθημερινής πρόσβασιμότητας...
    1 point
  3. Εκτός από το γεγονός ότι δίπλα από το παρκαρισμένο καρότσι πρέπει να μπορεί να περάσει άλλο ... Το 0,90 μ. είναι το πλάτος που θεωρείται ως το ελάχιστο καθαρό σε θύρες και διαδρόμους κατοικιών από όλες τις προδιαγραφές προσβασιμότητας που είναι υποχρεωτικές : Για νέα κτήρια : Σχεδιάζοντας για όλους (Κατοικία - παράγραφος 10.3) 10.3. ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ Απαραίτητη προϋπόθεση για την ελεύθερη κυκλοφορία όλων των χρηστών σε μια κατοικία είναι η πρόβλεψη: 10.3.1. διαδρόμων πλάτους 1.20μ με εξασφαλισμένο σε όλο το μήκος τους ελάχιστο ελεύθερο -από κάθε εμπόδιο ή έπιπλο- πλάτος 0.90μ. για υπάρχοντα κτήρια : ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β: Τεχνικές Οδηγίες Άρθρο 1 Προσβάσιμες διαδρομές 1. Ως ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ νοείται η συντομότερη, συνεχής, ασφαλής και χωρίς εμπόδια πορεία, κατάλληλου πλάτους και υλικού επικάλυψης που ακολουθεί ένα άτομο με αναπηρία ή/και εμποδιζόμενο άτομο για τη μετάβασή του από ένα σημείο σε ένα άλλο. Περιλαμβάνει ισόπεδες διαδρομές, ράμπες κατάλληλης κλίσης ή/και ανυψωτικούς μηχανισμούς καθώς και την κατάλληλη σήμανση σε μορφές προσβάσιμες στα άτομα με αναπηρία (ηχητική, φωτεινή και ανάγλυφη). 2. Σε κάθε προσβάσιμη διαδρομή πρέπει να εξασφαλίζεται : α. ελάχιστο καθαρό πλάτος 0,90μ, ελεύθερο από παντός είδους εμπόδια (εξοπλισμοί, μόνιμα ή προσωρινά αποθηκευμένα υλικά κ.λπ.) καθ’ όλο το μήκος της και ελεύθερο καθαρό ύψος 2,20μ.
    1 point
  4. Ναι φυσικά και επιτρέπεται αφού η καταφυγή ελέγχεται για πυρ. Αρα το lift δεν χρησιμοποιείται για το 1.50 αλλά για το 0.80/1.30. Φυσικά πρέπει να εχεις και min πλάτος οδευσης διαφυγης (για πεζούς) το οποιο ειναι 0.70 αν γνωρίζω καλά... (βαλε να δουλέψει το mode πυρκαϊάς δηλ...) Το 0.90 από που προκύπτει @kan62; ΠΔ-41/18 5.3.3. Πλάτος και ύψος όδευσης διαφυγής: Η μονάδα πλάτους της όδευσης διαφυγής ορίζεται σε 0,60 του μ. Το απαιτούμενο ελάχιστο πλάτος οποιασδήποτε όδευσης διαφυγής δεν επιτρέπεται να είναι μικρότερο του 0,70 του μ. - οι φωτό από ΔΔ αναρτημενα στο e-αδειες -
    1 point
  5. @janna από θέμα ύψους είσαι εντάξει. Δεν μου έχει ζητηθεί ποτέ ύψος 3,00 μ. Χωρίς να έχεις εξασφαλίσει (σε κάποιο ποσοστό, τουλάχιστον) φυσικό φωτισμό – αερισμό, ενδέχεται να συναντήσεις πρόβλημα στη διαδικασία αδειοδότησης. Πάντως σύμφωνα με την υγειονομική διάταξη, "όταν ο επαρκής εξαερισμός δεν μπορεί να επιτευχθεί με φυσικό τρόπο, τότε θα εγκαθίσταται κατάλληλη μηχανολογική εγκατάσταση".
    1 point
  6. Αφού έχει άδεια εργασίας μπορεί να ασκεί το επάγγελμα, αλλά μόνο όταν δεν χρειάζεται να λάβει αμοιβή επειδή -προφανώς- έχει κάνει διακοπή εργασιών στην εφορία. Παραδείγματος χάριν, όταν η αμοιβή είναι μηδενική ή έχει πάρει απαλλαγή από το ΤΕΕ. Στη συγκεκριμένη περίπτωση μπορεί να αναλάβει την επίβλεψη γιατί η ανάλογη αμοιβή είχε καταβληθεί παλιότερα.
    1 point
  7. Ο.Κ. Σχετικά με το επάγγελμα του ψυκτικού όχι. Είναι μέσα στον κύκλο των αδειών και του παλαιού μηχανικού ΤΕΙ.
    1 point
  8. Καλημέρα. Μπες κατ΄ αρχήν εδώ. Κοίταξε όλο το site, αν σε ενδιαφέρει και κάτι άλλο εκτός του ψυκτικού και ότι θέλεις ρώτα. Νομίζω ότι σαν ψυκτικός, αν ανοίξεις επιχείρηση και αγοράζεις φρέον, θες και μια πιστοποίηση για διαχείριση αερίων θερμοκηπίου.
    1 point
  9. Καλησπέρα κι από μένα φίλε μου. Δυστυχώς δεν υπάρχει κάτι τυποποιημένο που να πας να το ζητήσεις κάπου και από την άλλη, η δουλειά είναι πάρα πολύ μικρή για να την αναθέσεις σε μια εταιρεία ηχομόνωσης. Θα προτιμούσα όμως το δεύτερο γιατί εκτός από το υλικό έχεις να λύσεις και άλλα 3 ζητήματα, τη σχεδίαση, το χρώμα και τη στερέωση. Το μόνο που μπορώ να σε συμβουλέψω πολύ πολύ φιλικά είναι να προσπαθήσεις να κλείσεις το κενό με ένα θερμοηχομονωτικό υλικό πολυεστερικής ίνας (ενδεικτικός τύπος aritherm), αλλά επειδή αυτό για να λειτουργήσει σωστά θέλει ένα αρχικό πάχος, δεν ξέρω αν στο επιτρέπει η όλη κατασκευή. Επίσης, μπορείς να δεις τη λύση ενός καλύμματος pvc αλλά θέλει ειδική στερέωση στην κάσα (υπάρχουν υλικά) ώστε να εξασφαλίσεις ηχομονωτική συνέχεια, ή έναν συνδυασμό και των δύο (pvc + aritherm).
    1 point
  10. Με ηχομονωμένο κάλυμμα και ειδική (για τη συνέχεια της ηχομόνωσης) στερέωση πάνω στην κάσα.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
      Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.
      • 0 απαντήσεις
    • Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
      Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.