Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      17.208


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      25.855


  3. maneni

    maneni

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      1.673


  4. pavla

    pavla

    Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      112


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 13/08/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Εφ' όσον δεν υπάρχει σύσταση, άρα ούτε κοινόχρηστα/κοινόκτητα, δε γίνεται να λόγιστεί ως πολυκατοικια. Αλλά και αυτό να γινόταν, κάθε ΑΦΜ μπορεί να κάνει μόνο 1 αιτηση. Μπορεί να κάνει αίτηση για τα άλλα 2 μέσω διαφορετικών επικαρπωτών, οι οποίοι θα πρέπει να δηλώνουν το κάθε διαμέρισμα ως κύριά τους κατοικία.
    1 point
  2. Εδώ δεν υπάρχει κάποια κρίση. Είναι απολύτως ξεκάθαρο ότι δεν θα υποβληθεί Μ.Σ.Ε. η Τ.Ε.Σ.Ε θα περιλαμβάνει τα 2 κριτήρια που εφαρμόζει και δικαιολογούν την απαλλαγή. Απλά και όμορφα χωρίς περιττά πράγματα.
    1 point
  3. να διευκρινισω οτι, θεωρω οτι εννοει αυτος ανευ περιορισμου τα "οικονομικα" πανε για τον "αυτον που τον επιβαρυνει" Απο την εγκ.2... Για την εφαρμογή της παρ. 1, οι μειώσεις εφαρμόζονται για αυθαίρετες κατασκευές και αυθαίρετες αλλαγές χρήσης χωρίς τον περιορισμό κύριας κατοικίας. Η φορολογική επιβάρυνση ατόμου από άτομο με ειδικές ανάγκες αποδεικνύεται από τα στοιχεία της τελευταίας φορολογικής δήλωσης, η οποία και υποβάλλεται στο πληροφοριακό σύστημα. Διευκρινίζουμε ότι στην έκφραση «ποσοστό αναπηρίας 80% και άνω» νοείται ίσο ή μεγαλύτερο του ποσοστού 80%. Στην έννοια του ατομικού ή οικογενειακού εισοδήματος νοείται το φορολογητέο εισόδημα όπως προκύπτει από τη φορολογική δήλωση, ενώ αρκεί η ικανοποίηση ενός από τα δύο οικονομικά κριτήρια (του ατομικού ή του οικογενειακού εισοδήματος) για την εφαρμογή του μειωτικού συντελεστή. δες πιο πανω την συζητηση...μην τυχον θυμαμαι λαθος..
    1 point
  4. Μου έχει εμφανίσει μόνο τα χρέη από ΕΤΑΑ ΤΣΜΕΔΕ. Τρεις σειρές: ΤΣΜΕΔΕ/Κ/19955, ΤΣΜΕΔΕ/Π2/19955 και ΤΣΜΕΔΕ/Π1/19955. Στη ρύθμιση κρατάει το ΤΣΜΕΔΕ/Κ/19955 ακέραιο και πάει και μειώνει τα άλλα δύο με 85%. Στο καινούριο σύνολο βάζει τόκους και το διαιρει με τις δόσεις που έχω επιλέξει. Από εκεί βγαίνει και το ποσό της δόσης. Δεν μου έχει εμφανίσει χρέη από ΕΤΕΑΕΠ. (μιλάμε πάντα για προ ΕΦΚΑ δηλαδή προ του 2017).
    1 point
  5. Αυτή την πινακίδα ΓΥΣ την βρήκες μόνος σου ή υπάρχει πάνω σε κάποιο παλιό τοπογραφικό το οποίο δεν διαθέτει πίνακα συντεταγμένων; Ακόμη και να βρεις ένα σημείο, τα όρια του γεωτεμαχίου τα γνωρίζεις, ώστε να μπορέσεις να χαράξεις κατά προσέγγιση μια κλειστή πολυγωνική γραμμή; Μήπως θα ήταν προτιμότερο να απευθυνθείς σε ένα τεχνικό γραφείο να σου κάνει τη δουλειά σου;
    1 point
  6. Η άδεια αφού δεν έχει ανακληθεί είναι ισχυρή. Το αν έκανε απατεωνιά ο τότε μηχανικός δεν είσαι υποχρεωμένος να το ξέρεις και να το ψάξεις, εκτός και αν έχεις κάποια από τις περιπτώσεις του παραρτήματος Α. Έχεις μια νόμιμη-μη ανακληθείσα άδεια και κτίρια που φαίνονται στην Ο.Α και στην μεταγενέστερη άδεια. Επιλέγεις "ΝΑΙ" στην ύπαρξη Ο.Α στο ακίνητο.
    1 point
  7. Για να ακριβολογούμε δεν απαλλάσσεται από την κατεδάφιση αλλά τελεί σε καθεστώς αναστολής μέχρι να κριθεί οριστικά. Έτσι έγραφε ο τότε νόμος. Φυσικά ακόμη τα τότε με ν. 1337 τακτοποιημένα, ακόμη κρίνονται. Τα έχω εξηγήσει και παραπάνω για το λόγο που δεν απαιτείται Μ.Σ.Ε και για την περίπτωση που υπαχθούν όπως αναφέρει η συνάδελφος στο ερώτημά της, τα 40 τμ, θα έχει κατηγορία 2 η οποία δημιουργεί απαλλαγή και συνεπώς εξετάζει μόνο τα 15 τμ τα οποία πληρούν άλλο κριτήριο απαλλαγής. Διαβάστε και το νόμο και την σχετική απόφαση περί ΜΣΕ σε αυθαίρετα που υπάγονται στο ν. 4495. Συνήθως, οι παλιές δηλώσεις Ν. 1337/83 έχουν λάθη και σε πολλές περιπτώσεις είναι εντελώς λανθασμένες από άποψη αποτύπωσης. Συμφέρει τον ιδιοκτήτη να υπάγει στο ν 4495 ως κατηγορία 2 τα τότε τακτοποιημένα με Ν. 1337 για να αποκτήσει μέσω της κατηγορίας 2 την οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση και να αποκαταστήσει φυσικά τη νομιμότητα του ακινήτου λόγω της άλλοτε λανθασμένης αποτύπωσης που είχε γίνει. Θυμίζω επίσης ότι η Τ.Ε.Σ.Ε δεν έχει θεσμοθετημένες προδιαγραφές σύνταξης οπότε μη γράφετε "παπάδες" μέσα που μπορεί να σας εκθέσουν στο μέλλον. Η προσωπική μου άποψη και αυτό εφαρμόζω είναι ότι πρέπει να γράφονται μόνο τα κριτήρια που χρησιμοποιήθηκαν και μέσω αυτών επέρχεται απαλλαγή από την Μ.Σ.Ε. Τίποτα παραπάνω και ειδικά τίποτα που να αφορά αντοχές και στατικές επάρκειες.
    1 point
  8. Με τον τοπογράφο σου επικοινωνήσατε να του εκφράσεις το ερώτημα; Αφού δεν είσαι σίγουρη ενδεχομένως να υπάρχει λάθος στην εξάρτηση. Μπορεί και όχι. Μιλήστε πρώτα ως συνεργάτες μεταξύ σας. Μη ψάχνετε μόνοι σας και μέσω ίντερνετ πάντα τη λύση.
    1 point
  9. ισχυει η παρ. 2 του 103 η οποία πουθενα δεν γραφει για περιορισμο σε τμ. Μονον με νομο θα μπορουσαν να τροποποιησουν το αρθρο 103 και να να ορισουν "πλαφον" αλλα δεν το εκαναν, διοτι ετσι, θα συνομολογουσαν οτι "μεχρι την τροποποιηση" καλως γινονταν οι τακτοποιησεις χωρις περιορισμο και οτι μονον απο την τροποποιηση του νομου και μετα θα ίσχυε η "νεα ρυθμιση" Προτιμησαν μια "εγκυκλιο" η οποια δεν μπορει να παραγει δικαιο και να τροποποιει τον νομο, ούτε αναδρομικά ούτε στον παρον ουδέ στο μελλον. .
    1 point
  10. σωστα πλαφον εχει στο "κυρια και μοναδικη" του 100 παρ. 12. Το αρθρο 103 αναφερεται σε ειδικες ομαδες πληθυσμου - στην παρ. 1 "ανεξαρτητως περιορισμου κυριας κατοικιας" - ενω στις παρ. 2 εως και 8 μονον ζηταει "κυρια" χωρις πλαφον σε τμ., με βαση "εισοδηματικα κριτηρια" [εκτος όπου οριζει καποια ορια σε τμ στην παρ. 4 και στην παρ.8]
    1 point
  11. Για όσους ενδιαφέρονται να κάνουν προμετρήσεις στο Archicad, έχω περάσει τις βασεις του ATOE, ETOE, Περιγραφικου, και 4495 στο Archicad. Παράλληλα έφτιαξα και μια εφαρμογή σε ιστοσελίδα που παράγει property objects και κάνει και συνδυασμένα property objects με σκοπό τον υπολογισμό των composite και τα complex profiles.
    1 point
  12. Θέλω να επισημάνω στους ιδιώτες που αναζητούν απαντήσεις σε ερωτήματα που ανήκουν σε αυτή εδώ την ενότητα ότι απαντήσεις μέσω ενός φόρουμ δεν είναι δεσμευτικές ως προς την ορθότητα των απαντήσεών τους και κατ' επέκταση δεν είναι σώφρον να βασιστείτε σε αυτές. Επίσης ο χώρος αυτός εδώ είναι κοινότητα μηχανικών από μηχανικούς για μηχανικούς. Όσοι δεν είστε μην τους προσποιείστε γιατί η μη ύπαρξη τεχνικού υπόβαθρου και δη μηχανικού σας προδίδει από την 1η κουβέντα. Επίσης τονίζω ότι εδώ δεν είναι ΚΕΠ να ρωτάτε ό,τι σας κατέβει, ή έστω ό,τι έχετε απορία. Οι μηχανικοί αμείβονται για τις υπηρεσίες αυτές και δεν τις δίδουν δωρεάν. Δεν είμαστε χομπίστες. Η δουλειά μας είναι. Η μόνη λύση στους προβληματισμούς σας και τα μελλοντικά σας σχέδια είναι να βρείτε έναν μηχανικό της εμπιστοσύνης σας και να συζητήσετε ό,τι επιθυμείτε. Αρρώστια ---> πάω γιατρό Δίκη----> πάω δικηγόρο Τεχνικά θέματα---->Πάω ΜΗΧΑΝΙΚΟ !! όχι michanikos.gr
    1 point
  13. Version 2.00

    25.557 downloads

    ΣΑΥ και ΦΑΥ σε αρχείο .xls και σε αρχείο .doc
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.