Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. Τις ευκαιρίες «win-win» σε όλο τον κόσμο για την αναγέννηση των δασών και την αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης, χωρίς να βλάπτονται οι άνθρωποι ή η άγρια ζωή, αποτυπώνουν νέοι χάρτες. Οι περιοχές εκτείνονται από τις ανατολικές ΗΠΑ και τον δυτικό Καναδά, μέχρι τη Βραζιλία και την Κολομβία, καθώς και σε ολόκληρη την Ευρώπη, και αθροίζουν 482 εκατομμύρια στρέμματα. Εάν οι εκτάσεις αυτές αναδασωθούν, θα απομακρύνονταν 2,2 δισ. τόνοι διοξειδίου του άνθρακα ετησίως. Παλαιότεροι χάρτες είχαν υποδείξει αρκετά μεγαλύτερες περιοχές προς αναδάσωση, ωστόσο επικρίθηκαν καθώς συμπεριέλαβαν σημαντικά οικοσυστήματα όπως οι σαβάνες και δεν έλαβαν υπόψη τους τον αντίκτυπο στα εκατομμύρια των ανθρώπων που ζουν στα δάση ή εξαρτώνται από αυτά. Οι ερευνητές που δημιούργησαν τους νέους χάρτες βασίστηκαν σε προηγούμενες εργασίες, ενώ χρησιμοποίησαν μια σκόπιμα συντηρητική προσέγγιση, προκειμένου να φωτίσουν τα σημεία με τις μεγαλύτερες δυνατότητες και τα λιγότερα προβλήματα. Επικεντρώθηκαν μόνο σε πυκνά, κλειστά δάση και απέκλεισαν περιοχές που είχαν υποστεί πυρκαγιές πρόσφατα. Το αποτέλεσμα ήταν ένας χάρτης που έδειχνε 482 εκατομμύρια στρέμματα με ευκαιρίες αναδάσωσης, μια έκταση ισοδύναμη με το μέγεθος του Μεξικού, αλλά έως και 90% μικρότερη από τους προηγούμενους χάρτες. Παρείχαν περαιτέρω επιλογές που, για παράδειγμα, αποφεύγουν τον κίνδυνο κοινωνικών συγκρούσεων με τους δασικούς πληθυσμούς, γεγονός που μείωσε τη δυνητική απομάκρυνση CO2 σε 1,5 δισ. τόνους ετησίως. Οι εν λόγω χάρτες είναι ζωτικής σημασίας καθώς η αναγέννηση δέντρων είναι η μεγαλύτερη και φθηνότερη επιλογή για την απομάκρυνση του CO2 από την ατμόσφαιρα, αλλά οι πρωτοβουλίες για τα δέντρα πρέπει να επικεντρωθούν στις πιο κατάλληλες περιοχές για να μεγιστοποιήσουν τον αντίκτυπό τους. «Η αναδάσωση δεν είναι υποκατάστατο της μείωσης των εκπομπών, αλλά ακόμη και αν μειώσουμε τις εκπομπές αύριο, θα πρέπει να απομακρύνουμε την περίσσεια CO2 από την ατμόσφαιρα», δήλωσε η δρ Susan Cook-Patton, από το The Nature Conservancy (TNC) και επικεφαλής συγγραφέας της νέας μελέτης, που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Nature Communications. «Καθώς ο αριθμός των καταστροφών που προκαλούνται από το κλίμα συσσωρεύεται παγκοσμίως, είναι όλο και πιο προφανές ότι δεν μπορούμε να χάνουμε χρόνο σε καλοπροαίρετες αλλά ασαφώς κατανοητές παρεμβάσεις», συνέχισε. Η ίδια τόνισε ότι «πρέπει να στρέψουμε γρήγορα την προσοχή μας προς τα μέρη με τα μεγαλύτερα οφέλη για τους ανθρώπους και τη φύση και τα λιγότερα αρνητικά, τα μέρη που είναι πιο πιθανό να είναι win-win» και σε αυτό ακριβώς βοηθάει η μελέτη. Ο καθηγητής Simon Lewis, από το University College του Λονδίνου, ο οποίος δεν συμμετείχε στην ομάδα μελέτης, σημειώνει, σύμφωνα με τον Guardian ότι «υπήρξαν μια σειρά από γνωστές μελέτες για το παγκόσμιο δυναμικό αναδάσωσης που κατέληξαν σε υπερβολικά υψηλούς αριθμούς. Αυτή η νέα μελέτη είναι το αντίδοτο σε αυτές τις υπερβολές. Τα νέα δάση στις περιοχές με τον χαμηλότερο κίνδυνο παγκοσμίως θα αφαιρούσαν περίπου το 5% των εκπομπών CO2 του ανθρώπου κάθε χρόνο – σημαντικό, αλλά όχι μια ασημένια σφαίρα». Οι επιλογές που δημιούργησαν οι επιστήμονες πέραν του βασικού χάρτη των 195mHa έδιναν προτεραιότητα σε τρία γενικά κριτήρια: την αποφυγή κοινωνικών συγκρούσεων, τη βελτίωση της βιοποικιλότητας και της ποιότητας των υδάτων και την επισήμανση περιοχών όπου οι κυβερνήσεις είχαν ήδη στόχους αναδάσωσης, καθιστώντας τη δράση πιο δυνατή από πολιτική άποψη. «Υπάρχει πάντα ένα σύνολο αξιών ή κινήτρων που υπεισέρχεται στον τρόπο με τον οποίο παράγεις τον χάρτη και στην απάντηση που παίρνεις», δήλωσε ο Kurt Fesenmyer, επίσης στην TNC και επικεφαλής συγγραφέας της νέας ανάλυσης. Η έκταση της γης που πληρούσε όλα τα κριτήρια ήταν μικρή – 15 εκατ. ha – οπότε οι ερευνητές ελπίζουν ότι οι κυβερνήσεις και οι ΜΚΟ θα χρησιμοποιήσουν τους διαδραστικούς χάρτες τους για να αναδείξουν τις πιο κατάλληλες λύσεις στις δικές τους χώρες. Όπως δείχνει ο διαδραστικός χάρτης, ειδικά στην Ελλάδα, υπάρχουν έως και 148.000 εκτάρια που προσφέρονται για αποκατάσταση της δασικής κάλυψης. Η αναδάσωση αυτών των εκτάσεων θα μπορούσε να δεσμεύσει 553.000 τόνους CO₂ ετησίως, που ισοδυναμεί με την απομάκρυνση 120.000 επιβατικών οχημάτων που οδηγούνται για ένα έτος. Πηγή Εικόνας: ReforestationHub.org Η εστίαση στις κοινωνικές συγκρούσεις ήταν ζωτικής σημασίας, καθώς σχεδόν 100 εκατομμύρια άνθρωποι ζουν στην περιοχή των 195 εκατ. χιλιομέτρων. «Οι προηγούμενες μελέτες συχνά απέτυχαν να εξετάσουν πώς η αναδάσωση θα μπορούσε να έχει αρνητικές επιπτώσεις στην ανθρώπινη ευημερία, ιδίως για τους φτωχούς ανθρώπους που ζουν στις απομακρυσμένες αγροτικές περιοχές που συχνά αποτελούν στόχο της αναδάσωσης», λέει ο Δρ Forrest Fleischman, στο Πανεπιστήμιο της Μινεσότα και συν-συγγραφέας της μελέτης. «Αυτές οι αρνητικές επιπτώσεις είναι πιο πιθανές όταν οι άνθρωποι δεν έχουν ασφαλή δικαιώματα γης, εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από τους φυσικούς πόρους για τρόφιμα και καύσιμα και ζουν σε χώρες όπου δεν γίνονται σεβαστά τα πολιτικά δικαιώματα», πρόσθεσε. Η αφαίρεση τέτοιων περιοχών από τον χάρτη μείωσε την έκταση των ευκαιριών αναδάσωσης κατά περίπου το ένα τρίτο, αλλά η εναπομείνασα γη θα εξακολουθούσε να απομακρύνει περίπου 1,5 δισ. τόνους CO2 ετησίως. Οι περιοχές αυτές επικεντρώθηκαν ιδιαίτερα στις ΗΠΑ, τον Καναδά, την Ευρώπη και την Αυστραλία, καθώς και στη Βραζιλία, η οποία φιλοξενεί τη σύνοδο κορυφής του ΟΗΕ για το κλίμα Cop30 τον Νοέμβριο. View full είδηση
  3. Τις ευκαιρίες «win-win» σε όλο τον κόσμο για την αναγέννηση των δασών και την αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης, χωρίς να βλάπτονται οι άνθρωποι ή η άγρια ζωή, αποτυπώνουν νέοι χάρτες. Οι περιοχές εκτείνονται από τις ανατολικές ΗΠΑ και τον δυτικό Καναδά, μέχρι τη Βραζιλία και την Κολομβία, καθώς και σε ολόκληρη την Ευρώπη, και αθροίζουν 482 εκατομμύρια στρέμματα. Εάν οι εκτάσεις αυτές αναδασωθούν, θα απομακρύνονταν 2,2 δισ. τόνοι διοξειδίου του άνθρακα ετησίως. Παλαιότεροι χάρτες είχαν υποδείξει αρκετά μεγαλύτερες περιοχές προς αναδάσωση, ωστόσο επικρίθηκαν καθώς συμπεριέλαβαν σημαντικά οικοσυστήματα όπως οι σαβάνες και δεν έλαβαν υπόψη τους τον αντίκτυπο στα εκατομμύρια των ανθρώπων που ζουν στα δάση ή εξαρτώνται από αυτά. Οι ερευνητές που δημιούργησαν τους νέους χάρτες βασίστηκαν σε προηγούμενες εργασίες, ενώ χρησιμοποίησαν μια σκόπιμα συντηρητική προσέγγιση, προκειμένου να φωτίσουν τα σημεία με τις μεγαλύτερες δυνατότητες και τα λιγότερα προβλήματα. Επικεντρώθηκαν μόνο σε πυκνά, κλειστά δάση και απέκλεισαν περιοχές που είχαν υποστεί πυρκαγιές πρόσφατα. Το αποτέλεσμα ήταν ένας χάρτης που έδειχνε 482 εκατομμύρια στρέμματα με ευκαιρίες αναδάσωσης, μια έκταση ισοδύναμη με το μέγεθος του Μεξικού, αλλά έως και 90% μικρότερη από τους προηγούμενους χάρτες. Παρείχαν περαιτέρω επιλογές που, για παράδειγμα, αποφεύγουν τον κίνδυνο κοινωνικών συγκρούσεων με τους δασικούς πληθυσμούς, γεγονός που μείωσε τη δυνητική απομάκρυνση CO2 σε 1,5 δισ. τόνους ετησίως. Οι εν λόγω χάρτες είναι ζωτικής σημασίας καθώς η αναγέννηση δέντρων είναι η μεγαλύτερη και φθηνότερη επιλογή για την απομάκρυνση του CO2 από την ατμόσφαιρα, αλλά οι πρωτοβουλίες για τα δέντρα πρέπει να επικεντρωθούν στις πιο κατάλληλες περιοχές για να μεγιστοποιήσουν τον αντίκτυπό τους. «Η αναδάσωση δεν είναι υποκατάστατο της μείωσης των εκπομπών, αλλά ακόμη και αν μειώσουμε τις εκπομπές αύριο, θα πρέπει να απομακρύνουμε την περίσσεια CO2 από την ατμόσφαιρα», δήλωσε η δρ Susan Cook-Patton, από το The Nature Conservancy (TNC) και επικεφαλής συγγραφέας της νέας μελέτης, που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Nature Communications. «Καθώς ο αριθμός των καταστροφών που προκαλούνται από το κλίμα συσσωρεύεται παγκοσμίως, είναι όλο και πιο προφανές ότι δεν μπορούμε να χάνουμε χρόνο σε καλοπροαίρετες αλλά ασαφώς κατανοητές παρεμβάσεις», συνέχισε. Η ίδια τόνισε ότι «πρέπει να στρέψουμε γρήγορα την προσοχή μας προς τα μέρη με τα μεγαλύτερα οφέλη για τους ανθρώπους και τη φύση και τα λιγότερα αρνητικά, τα μέρη που είναι πιο πιθανό να είναι win-win» και σε αυτό ακριβώς βοηθάει η μελέτη. Ο καθηγητής Simon Lewis, από το University College του Λονδίνου, ο οποίος δεν συμμετείχε στην ομάδα μελέτης, σημειώνει, σύμφωνα με τον Guardian ότι «υπήρξαν μια σειρά από γνωστές μελέτες για το παγκόσμιο δυναμικό αναδάσωσης που κατέληξαν σε υπερβολικά υψηλούς αριθμούς. Αυτή η νέα μελέτη είναι το αντίδοτο σε αυτές τις υπερβολές. Τα νέα δάση στις περιοχές με τον χαμηλότερο κίνδυνο παγκοσμίως θα αφαιρούσαν περίπου το 5% των εκπομπών CO2 του ανθρώπου κάθε χρόνο – σημαντικό, αλλά όχι μια ασημένια σφαίρα». Οι επιλογές που δημιούργησαν οι επιστήμονες πέραν του βασικού χάρτη των 195mHa έδιναν προτεραιότητα σε τρία γενικά κριτήρια: την αποφυγή κοινωνικών συγκρούσεων, τη βελτίωση της βιοποικιλότητας και της ποιότητας των υδάτων και την επισήμανση περιοχών όπου οι κυβερνήσεις είχαν ήδη στόχους αναδάσωσης, καθιστώντας τη δράση πιο δυνατή από πολιτική άποψη. «Υπάρχει πάντα ένα σύνολο αξιών ή κινήτρων που υπεισέρχεται στον τρόπο με τον οποίο παράγεις τον χάρτη και στην απάντηση που παίρνεις», δήλωσε ο Kurt Fesenmyer, επίσης στην TNC και επικεφαλής συγγραφέας της νέας ανάλυσης. Η έκταση της γης που πληρούσε όλα τα κριτήρια ήταν μικρή – 15 εκατ. ha – οπότε οι ερευνητές ελπίζουν ότι οι κυβερνήσεις και οι ΜΚΟ θα χρησιμοποιήσουν τους διαδραστικούς χάρτες τους για να αναδείξουν τις πιο κατάλληλες λύσεις στις δικές τους χώρες. Όπως δείχνει ο διαδραστικός χάρτης, ειδικά στην Ελλάδα, υπάρχουν έως και 148.000 εκτάρια που προσφέρονται για αποκατάσταση της δασικής κάλυψης. Η αναδάσωση αυτών των εκτάσεων θα μπορούσε να δεσμεύσει 553.000 τόνους CO₂ ετησίως, που ισοδυναμεί με την απομάκρυνση 120.000 επιβατικών οχημάτων που οδηγούνται για ένα έτος. Πηγή Εικόνας: ReforestationHub.org Η εστίαση στις κοινωνικές συγκρούσεις ήταν ζωτικής σημασίας, καθώς σχεδόν 100 εκατομμύρια άνθρωποι ζουν στην περιοχή των 195 εκατ. χιλιομέτρων. «Οι προηγούμενες μελέτες συχνά απέτυχαν να εξετάσουν πώς η αναδάσωση θα μπορούσε να έχει αρνητικές επιπτώσεις στην ανθρώπινη ευημερία, ιδίως για τους φτωχούς ανθρώπους που ζουν στις απομακρυσμένες αγροτικές περιοχές που συχνά αποτελούν στόχο της αναδάσωσης», λέει ο Δρ Forrest Fleischman, στο Πανεπιστήμιο της Μινεσότα και συν-συγγραφέας της μελέτης. «Αυτές οι αρνητικές επιπτώσεις είναι πιο πιθανές όταν οι άνθρωποι δεν έχουν ασφαλή δικαιώματα γης, εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από τους φυσικούς πόρους για τρόφιμα και καύσιμα και ζουν σε χώρες όπου δεν γίνονται σεβαστά τα πολιτικά δικαιώματα», πρόσθεσε. Η αφαίρεση τέτοιων περιοχών από τον χάρτη μείωσε την έκταση των ευκαιριών αναδάσωσης κατά περίπου το ένα τρίτο, αλλά η εναπομείνασα γη θα εξακολουθούσε να απομακρύνει περίπου 1,5 δισ. τόνους CO2 ετησίως. Οι περιοχές αυτές επικεντρώθηκαν ιδιαίτερα στις ΗΠΑ, τον Καναδά, την Ευρώπη και την Αυστραλία, καθώς και στη Βραζιλία, η οποία φιλοξενεί τη σύνοδο κορυφής του ΟΗΕ για το κλίμα Cop30 τον Νοέμβριο.
  4. Αν πάρω άδεια κατεδάφισης και ρίξω την περίφραξη, από τη στιγμή που δεν μπορώ να βγάλω άδεια για να φτιάξω καινούργια πώς θα μπορέσω να προστατέψω το οικόπεδο μου;. Υπάρχει περίφραξη που δεν απαιτεί άδεια;
  5. Σήμερα
  6. Ο μηχανικός μου με πληροφόρησε ότι ΔΕΝ χρειάζεται άδεια. Το ίδιο και η πολεοδομία σε τηλεφωνική επικοινωνία.
  7. Να γιατί, πριν από οποιαδήποτε εργασία, χρειάζεται μηχανικός. Με πολύ μικρό κόστος, αποφεύγονται μπελάδες, πρόστιμα κλπ. Με την προσφυγή στο ΣΥ.ΠΟ.Θ.Α. απλώς κερδίζεται χρόνος (που δεν οφελεί σε τίποτε). Η απόφαση της Υ.ΔΟΜ. δεν αλλάζει
  8. Μη βασίζεσαι στο e poleodomia, αλλά βρες το ΓΠΣ και πάρε πληροφορίες από αυτό. Κατόπιν, συζητάμε το ερώτημα
  9. Καλημέρα σας, Αντικατέστησα πεσμένη περιφραξη και σάπια πεσμενη πόρτα. Εγινε καινουριο σεναζ, το παλιο ηταν κομμάτια λογω διαβρωσης εξαιτιας ομβριων σε οικόπεδο εντός σχεδίου σε περιοχή με μη κυρωμένη πράξη εφαρμογής και προσκυρωτεο. Μου έγινε καταγγελία από τον απέναντι γιατί έφτιαξα και μικρο παρτέρι να εμποδίζει τα νερά του να μπαίνουν στο δικό μου οικοπεδο. Αυτός έχει ανεβάσει την αυλή του, δεν έχει υδρορροές ούτε φρεάτιο ούτε τίποτα. Επιβλήθηκε πρόστιμο. Δεν μπορούσε να βγει αδεια μικρής κλίμακας. Δεν μπορεί να γίνει νομιμοποίηση. Δεν βγαίνει ούτε οικοδομισιμοτητα. Είναι όλα κατεδαφιστεα. Στην ερώτηση τι θα κάνω αν κατεδαφισω την περιφραξη η πολεοδομία λέει δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Θα μείνει ξέφραγο. Έχω κάνει αίτημα θεραπείας στο ΣΥ. ΠΕ. ΘΑ Β. Έχετε υπόψη κάτι παρομοιο; Τι κάνω τωρα;
  10. Καλημέρα σας, Αντικατέστησα πεσμένη περιφραξη και σάπια πεσμενη πόρτα. Εγινε καινουριο σεναζ, το παλιο ηταν κομμάτια λογω διαβρωσης εξαιτιας ομβριων σε οικόπεδο εντός σχεδίου σε περιοχή με μη κυρωμένη πράξη εφαρμογής και προσκυρωτεο. Μου έγινε καταγγελία από τον απέναντι γιατί έφτιαξα και μικρο παρτέρι να εμποδίζει τα νερά του να μπαίνουν στο δικό μου οικοπεδο. Αυτός έχει ανεβάσει την αυλή του, δεν έχει υδρορροές ούτε φρεάτιο ούτε τίποτα. Επιβλήθηκε πρόστιμο. Δεν μπορούσε να βγει αδεια μικρής κλίμακας. Δεν μπορεί να γίνει νομιμοποίηση. Δεν βγαίνει ούτε οικοδομισιμοτητα. Είναι όλα κατεδαφιστεα. Στην ερώτηση τι θα κάνω αν κατεδαφισω την περιφραξη η πολεοδομία λέει δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Θα μείνει ξέφραγο. Έχω κάνει αίτημα θεραπείας στο ΣΥ. ΠΕ. ΘΑ Β. Έχετε υπόψη κάτι παρομοιο; Τι κάνω τωρα;
  11. Καλημέρα, ήθελα να ρωτήσω το εξής: θέλω να εκδώσω άδεια για αποπεράτωση-επισκευή αυθαιρετου &5 αρ.107 Ν.4495/17. Τι δικαιολογητικά πρέπει να υποβάλω για τη βεβαίωση όρων δόμησης? Σαν υποχρεωτικό βλέπω μόνο τη δηλώσω ανάθεσης ανάληψης της βεβαίωσης
  12. Χθες
  13. Προσπαθώ σήμερα να κάνω μια ενημέρωση αδείας, την επιλέγω και δεν ανοίγουν από κάτω οι επιλογές για να επιλέξω την ενημέρωση. Μήπως το έχει παρατηρήσει και άλλος;
  14. Πρωτη σκέψη. Τι χαζό, jesus christ, σχήμα πισίνας είναι αυτό...; Δεύτερη σκέψη. Total waste of money. Τρίτη σκέψη. Ότι ναι. Αμερικανιες. Τετάρτη, deeper σκέψη. Ετσι μοιράζεται το δημόσιο χρήμα. Greek - American style, ποιος αντιγράφει ποιον δεν έχει σημασία. Άνετα πάντως ένα projectaki που θα βλέπαμε πρώτη μούρη Μητσοτάκη και Άδωνι.
  15. Καλησπέρα συνάδελφοι, σε Ο.Τ. εντός ΓΠΣ στην Λιβαδειά αναγράφει στο e poleodomia στις χρήσεις γης ''Περιοχή Κοινωνικών Εξυπηρετήσεων'' που από το ΦΕΚ 166-Δ άρθρο 10 δεν λέει ότι περιλαμβάνεται η χρήση κατοικίας παρά μόνο φροντιστήρια. Ενδιαφέρομαι για ισόγεια οριζόντια ιδιοκτ. που έχει οικοδομικη άδεια με χρήση ως κατάστημα αλλά οι υπόλοιπο όροφοι (α, β ,γ και δ) έχουνε ανεγερθεί με οικ.αδ ως κατοικία. Γίνεται να κάνω αλλαγή χρήσης σε κατοικία από κατάστημα με ΕΕΔΜΚ?
  16. καλή η Νέα Υόρκη δεν λέω...... Αλλά δεν έχει όπως η Αθήνα 80km και..... νότια πλευρά Σαρωνικό με εκατοντάδες σημεία κολύμβησης ούτε άλλα 80km και ..... ανατολική πλευρά με Αιγαίο άλλα τόσα και περισσότερα ....
  17. Το έργο +POOL, που φιλοδοξεί να μετατρέψει το νερό του East River σε καθαρή εμπειρία κολύμβησης για το κοινό της Νέας Υόρκης, εισέρχεται επιτέλους σε φάση υλοποίησης. Ύστερα από περισσότερο από μια δεκαετία ερευνών, μελετών και θεσμικών διαδικασιών, η πλωτή πλατφόρμα βρίσκεται πλέον υπό κατασκευή στο Staten Island, με στόχο να εγκατασταθεί έξω από την προβλήτα Pier 35 στο Μανχάταν τον Μάιο του 2026. Η δομή θα υποβληθεί σε τελική αξιολόγηση από το Υπουργείο Υγείας της Νέας Υόρκης. Εφόσον λάβει έγκριση, η μικρότερη εκδοχή της +POOL — η οποία λειτουργεί ως πιλοτική εγκατάσταση — αναμένεται να ανοίξει για χρήση από το κοινό το 2027. Το +POOL σχεδιάστηκε ως πλωτή δεξαμενή που γεμίζει με ποταμίσιο νερό, το οποίο φιλτράρεται φυσικά από το ίδιο το υλικό της κατασκευής, απομακρύνοντας ιζήματα, βακτήρια και ρυπογόνες ουσίες. Σε πλήρη λειτουργία, η δομή μπορεί να φιλτράρει περισσότερα από 1 εκατομμύριο γαλόνια νερού την ημέρα, καθιστώντας την όχι απλώς χώρο αναψυχής, αλλά μέσο περιβαλλοντικής αποκατάστασης. Η δεξαμενή έχει σχήμα σταυρού (ή «+»), με διαφορετικές ζώνες για τρέξιμο, χαλάρωση, παιδικές δραστηριότητες και αθλήματα, εστιάζοντας στη διαφορετικότητα μιας εμπειρίας που ξεπερνά μια πισίνα ή μια παραλία και αλλάζει των τρόπο με τον οποίο το κοινό έρχεται σε επαφή με το υδάτινο στοιχείο. Η πλωτή πισίνα αποτελεί πρωτοβουλία του μη κερδοσκοπικού οργανισμού Friends of +POOL, με την υποστήριξη του Τμήματος Πάρκων της Νέας Υόρκης. Παράλληλα, έχει ενταχθεί στο δημοτικό πρόγραμμα PLaY που χρηματοδοτεί καινοτόμες δημόσιες υποδομές σε υδάτινα περιβάλλοντα. Μελλοντικά, εξετάζεται η δυνατότητα επέκτασης του μοντέλου σε άλλα σημεία του ποταμού, ενώ έχει ήδη προταθεί δεύτερη εγκατάσταση από το Metropolitan Museum of Art, στο πλαίσιο του έργου “Waters”. Το +POOL αντιπροσωπεύει μια νέα προσέγγιση στον σχεδιασμό δημόσιων χώρων με οικολογικό και κοινωνικό αποτύπωμα, συνδέοντας την αναψυχή με τη βιωσιμότητα και την επαφή με το φυσικό στοιχείο εντός του αστικού ιστού. Πηγή: Dezeen
  18. Το έργο +POOL, που φιλοδοξεί να μετατρέψει το νερό του East River σε καθαρή εμπειρία κολύμβησης για το κοινό της Νέας Υόρκης, εισέρχεται επιτέλους σε φάση υλοποίησης. Ύστερα από περισσότερο από μια δεκαετία ερευνών, μελετών και θεσμικών διαδικασιών, η πλωτή πλατφόρμα βρίσκεται πλέον υπό κατασκευή στο Staten Island, με στόχο να εγκατασταθεί έξω από την προβλήτα Pier 35 στο Μανχάταν τον Μάιο του 2026. Η δομή θα υποβληθεί σε τελική αξιολόγηση από το Υπουργείο Υγείας της Νέας Υόρκης. Εφόσον λάβει έγκριση, η μικρότερη εκδοχή της +POOL — η οποία λειτουργεί ως πιλοτική εγκατάσταση — αναμένεται να ανοίξει για χρήση από το κοινό το 2027. Το +POOL σχεδιάστηκε ως πλωτή δεξαμενή που γεμίζει με ποταμίσιο νερό, το οποίο φιλτράρεται φυσικά από το ίδιο το υλικό της κατασκευής, απομακρύνοντας ιζήματα, βακτήρια και ρυπογόνες ουσίες. Σε πλήρη λειτουργία, η δομή μπορεί να φιλτράρει περισσότερα από 1 εκατομμύριο γαλόνια νερού την ημέρα, καθιστώντας την όχι απλώς χώρο αναψυχής, αλλά μέσο περιβαλλοντικής αποκατάστασης. Η δεξαμενή έχει σχήμα σταυρού (ή «+»), με διαφορετικές ζώνες για τρέξιμο, χαλάρωση, παιδικές δραστηριότητες και αθλήματα, εστιάζοντας στη διαφορετικότητα μιας εμπειρίας που ξεπερνά μια πισίνα ή μια παραλία και αλλάζει των τρόπο με τον οποίο το κοινό έρχεται σε επαφή με το υδάτινο στοιχείο. Η πλωτή πισίνα αποτελεί πρωτοβουλία του μη κερδοσκοπικού οργανισμού Friends of +POOL, με την υποστήριξη του Τμήματος Πάρκων της Νέας Υόρκης. Παράλληλα, έχει ενταχθεί στο δημοτικό πρόγραμμα PLaY που χρηματοδοτεί καινοτόμες δημόσιες υποδομές σε υδάτινα περιβάλλοντα. Μελλοντικά, εξετάζεται η δυνατότητα επέκτασης του μοντέλου σε άλλα σημεία του ποταμού, ενώ έχει ήδη προταθεί δεύτερη εγκατάσταση από το Metropolitan Museum of Art, στο πλαίσιο του έργου “Waters”. Το +POOL αντιπροσωπεύει μια νέα προσέγγιση στον σχεδιασμό δημόσιων χώρων με οικολογικό και κοινωνικό αποτύπωμα, συνδέοντας την αναψυχή με τη βιωσιμότητα και την επαφή με το φυσικό στοιχείο εντός του αστικού ιστού. Πηγή: Dezeen View full είδηση
  19. Μόνο το ΦΕΚ που αναφέρεται στην οριοθέτηση του οικισμού! Κάθε άλλο είναι σαχλαμαρίτσα...
  20. Σε ΟΤΑ με λειτουργούν κτηματολόγιο, αγροτεμάχια για τα οποία υποβλήθηκε ένσταση άρθ.2, παρ.9 & έχουν κριθεί "ΔΕΚΤΕΣ" ή "ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΔΕΚΤΕΣ" & στις αρχικές εγγραφές εμφανίζονται ως "ΑΓΝΩΣΤΟΥ". Τι κάνω από 'δω και πέρα; Μπορεί να υποβληθούν ηλεκτρονικά αιτήματα εξωδικαστικών διορθώσεων πρόδηλου σφάλματος;
  21. Κατατέθηκε στη Βουλή, προς συζήτηση και ψήφιση, σχέδιο νόμου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με τίτλο: «Αναβάθμιση της ασφάλειας των σιδηροδρόμων, αξιολόγηση προσωπικού σιδηροδρόμων, ενίσχυση εποπτείας σιδηροδρομικού δικτύου, οργανωτική ενίσχυση της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων, του Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Ατυχημάτων και της εταιρείας Σιδηρόδρομοι Ελλάδος Α.Ε. και άλλες διατάξεις». Το σχέδιο νόμου οργανώνεται γύρω από τρεις βασικούς πυλώνες: Αναβάθμιση δομών ασφάλειας και τεχνολογικής εποπτείας του σιδηροδρομικού δικτύου Ίδρυση Ενιαίου Κέντρου Εποπτείας, που θα λειτουργεί ως «πύργος ελέγχου» του σιδηροδρόμου, με δυνατότητα real-time παρακολούθησης του συνόλου του δικτύου, άμεσης καταγραφής εντολών και συμβάντων, και ενεργοποίησης μηχανισμών ακινητοποίησης συρμών σε περίπτωση κινδύνου. Υποχρεωτική εγκατάσταση καμερών σε θαλάμους οδήγησης αμαξοστοιχίας, σταθμαρχεία και κρίσιμες υποδομές, καθώς και αυτοματοποιημένο λογισμικό εποπτείας. Ψηφιακή πλατφόρμα ενημέρωσης Railway.gov.gr, με ενσωματωμένο γεωεντοπισμό μέσω HEPOS (ακρίβεια έως 5 εκατοστών) και προβολή της θέσης κάθε αμαξοστοιχίας σε πραγματικό χρόνο. Καθιέρωση Ψηφιακού Μητρώου Σιδηροδρομικών Δεδομένων και ηλεκτρονικού συστήματος alerts για παραβάσεις του Κανονισμού Κίνησης. Θέσπιση νέων ασφαλιστικών δικλείδων, συμμόρφωση με το ευρωπαϊκό πλαίσιο και αυστηρότερη εκπαίδευση, αξιολόγηση και κυρώσεις για το σιδηροδρομικό προσωπικό Υποχρεωτικές ψυχομετρικές, ιατρικές και λειτουργικές δοκιμασίες για όλους τους εργαζομένους σε κρίσιμα καθήκοντα, σε συνεργασία με τις Ένοπλες Δυνάμεις. Καθιέρωση του θεσμού του Προϊσταμένου Αμαξοστοιχίας, με ρόλο διευθυντή της αμαξοστοιχίας, δυνατότητα παρέμβασης και ακινητοποίησης σε περίπτωση παραβίασης ή αδυναμίας μηχανοδηγού. Σύστημα κατηγοριοποίησης παραβάσεων και παρακολούθησης της συμπεριφοράς κάθε υπαλλήλου, με δυνατότητα απομάκρυνσης και, σε περίπτωση ολιγωρίας της εταιρείας, αναστολής άδειας λειτουργίας. Συμμόρφωση με ευρωπαϊκό πλαίσιο ως προς την ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/798 για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων. Νέα εταιρική δομή στον ΟΣΕ και οργανωτική ενίσχυση κρίσιμων φορέων Μετατροπή του ΟΣΕ σε «Ελληνικοί Σιδηρόδρομοι Α.Ε.», με διοικητική και οικονομική αυτοτέλεια, δυνατότητα προσλήψεων με ευέλικτες διαδικασίες και δυνατότητα προσέλκυσης στελεχών από τον ιδιωτικό τομέα ή το εξωτερικό. Οργανωτική ενίσχυση της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) και του ΕΟΔΑΣΑΑΜ, με ταχεία στελέχωση και σύσταση Ειδικής Μονάδας Επιθεωρητών. Θέσπιση Ενιαίου Σχεδίου Αντιμετώπισης Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων, με συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων φορέων, κρατικών και ιδιωτικών. View full είδηση
  22. Κατατέθηκε στη Βουλή, προς συζήτηση και ψήφιση, σχέδιο νόμου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με τίτλο: «Αναβάθμιση της ασφάλειας των σιδηροδρόμων, αξιολόγηση προσωπικού σιδηροδρόμων, ενίσχυση εποπτείας σιδηροδρομικού δικτύου, οργανωτική ενίσχυση της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων, του Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Ατυχημάτων και της εταιρείας Σιδηρόδρομοι Ελλάδος Α.Ε. και άλλες διατάξεις». Το σχέδιο νόμου οργανώνεται γύρω από τρεις βασικούς πυλώνες: Αναβάθμιση δομών ασφάλειας και τεχνολογικής εποπτείας του σιδηροδρομικού δικτύου Ίδρυση Ενιαίου Κέντρου Εποπτείας, που θα λειτουργεί ως «πύργος ελέγχου» του σιδηροδρόμου, με δυνατότητα real-time παρακολούθησης του συνόλου του δικτύου, άμεσης καταγραφής εντολών και συμβάντων, και ενεργοποίησης μηχανισμών ακινητοποίησης συρμών σε περίπτωση κινδύνου. Υποχρεωτική εγκατάσταση καμερών σε θαλάμους οδήγησης αμαξοστοιχίας, σταθμαρχεία και κρίσιμες υποδομές, καθώς και αυτοματοποιημένο λογισμικό εποπτείας. Ψηφιακή πλατφόρμα ενημέρωσης Railway.gov.gr, με ενσωματωμένο γεωεντοπισμό μέσω HEPOS (ακρίβεια έως 5 εκατοστών) και προβολή της θέσης κάθε αμαξοστοιχίας σε πραγματικό χρόνο. Καθιέρωση Ψηφιακού Μητρώου Σιδηροδρομικών Δεδομένων και ηλεκτρονικού συστήματος alerts για παραβάσεις του Κανονισμού Κίνησης. Θέσπιση νέων ασφαλιστικών δικλείδων, συμμόρφωση με το ευρωπαϊκό πλαίσιο και αυστηρότερη εκπαίδευση, αξιολόγηση και κυρώσεις για το σιδηροδρομικό προσωπικό Υποχρεωτικές ψυχομετρικές, ιατρικές και λειτουργικές δοκιμασίες για όλους τους εργαζομένους σε κρίσιμα καθήκοντα, σε συνεργασία με τις Ένοπλες Δυνάμεις. Καθιέρωση του θεσμού του Προϊσταμένου Αμαξοστοιχίας, με ρόλο διευθυντή της αμαξοστοιχίας, δυνατότητα παρέμβασης και ακινητοποίησης σε περίπτωση παραβίασης ή αδυναμίας μηχανοδηγού. Σύστημα κατηγοριοποίησης παραβάσεων και παρακολούθησης της συμπεριφοράς κάθε υπαλλήλου, με δυνατότητα απομάκρυνσης και, σε περίπτωση ολιγωρίας της εταιρείας, αναστολής άδειας λειτουργίας. Συμμόρφωση με ευρωπαϊκό πλαίσιο ως προς την ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/798 για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων. Νέα εταιρική δομή στον ΟΣΕ και οργανωτική ενίσχυση κρίσιμων φορέων Μετατροπή του ΟΣΕ σε «Ελληνικοί Σιδηρόδρομοι Α.Ε.», με διοικητική και οικονομική αυτοτέλεια, δυνατότητα προσλήψεων με ευέλικτες διαδικασίες και δυνατότητα προσέλκυσης στελεχών από τον ιδιωτικό τομέα ή το εξωτερικό. Οργανωτική ενίσχυση της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) και του ΕΟΔΑΣΑΑΜ, με ταχεία στελέχωση και σύσταση Ειδικής Μονάδας Επιθεωρητών. Θέσπιση Ενιαίου Σχεδίου Αντιμετώπισης Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων, με συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων φορέων, κρατικών και ιδιωτικών.
  23. Τελευταία εβδομάδα
  24. Εξώστες δεν μετράνε κάλυψη ΗΧ μετράνε κάλυψη και όγκο
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.