Μετάβαση στο περιεχόμενο

Διαφορά ΜΜ και ΜΠΔ


Mpampiskal

Recommended Posts

Εγώ όταν ήμουν στο λύκειο δεν θυμάμαι κανέναν συμμαθητή μου να έκανε λόγο για αυτό το τμήμα των μηχανικών παραγωγής και διοίκησης χωρίς να θέλω να το υποβαθμίσω το τμήμα,απλά πιστεύω πως το επέλεγαν μαθητές που ήθελαν πολυτεχνικό τμήμα και δεν ''έπιαναν'' την βάση των μηχανολόγων...υπάρχει και ένα ποσοστό βέβαια που επέλεξε να σπουδάσει στο τει μηχανολογίας..επομένως έχουμε τους φοιτητές ΜΠΔ να ''φωνάζουν'' πως είναι μηχανολόγοι μηχανικοί,έχουμε και τους φοιτητές των τει μηχανολογίας να προσπαθούν και αυτοί αποκτήσουν επαγγελματικά δικαιώματα (δικαίως) αφού σπούδασαν-ζουν 4 χρόνια μηχανολογία...Πιστεύω πως δεν χωράει και άλλες ελληνικές πατέντες αυτή η χώρα,ας ξεκαθαρίσει το τοπίο και ο καθένας στον τομέα του

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 251
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Και μια ερώτηση σχετική στα προηγούμενα post.Στο δικό μου τμήμα ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ έχω μαζί με όλα τα άλλα μαθήματα και 5 μαθήματα οικονομικά

Αρχές οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων

Τεχνικές μελέτες και νομοθεσίας

Επιχειρηματικότητα I

Επιχειρηματικότητα II

Δεοντολογία επαγγέλματος

Μπορώ να γίνω οικονομολόγος????

Link to comment
Share on other sites

Οκ. Εγώ σου λέω ότι και να γίνει αυτό που φωνάζουμε εμείς μετά προκύπτει άλλο θέμα. Ποιος είναι αυτός που θα κρίνει μια μελέτη τι είδους είναι; Δηλαδή ποιος είναι αυτός που θα πει ας πούμε ότι τα φωτοβολταϊκά είναι ηλεκτρολογική μελέτη, ή μηχανολογική, ή χημική, ή περιβαλλοντική για να προκύψουν μετά τα ανάλογα δικαιώματα;

 

ακριβως...αλλά θα έπρεπε και πολύ παλιότερα να ξεδιαλύνουν και τα δικαιώματα μελετών θέρμανσης, ανελκυστηρα, διαφόρων μελετών αδειών κλπ κλπ και να εμπλέκονταν μονο οι μηχανολόγοι

 

 

με δυο λόγια θυμιζετε σκύλο που κυνηγάει την ουρά του

 

και τέλος το ότι τα πολυτεχνεία μας είναι #@$@ (προσφάτως το μαθαμε και επίσημα) δεν πειράζει

 

 

άλλοι ξερουν από οικοδομή λόγω σχολής!!!τι άλλο θα διαβάσουμε

 

και μιας και χρόνο έχω...

 

και παίζετε διάβασα παιχνίδια με βαθμούς εισαγωγής

 

δεν κατάλαβα .... με ποιο δικαίωμα μπήκαν στην σχολή που μπήκα εγω με εξετάσεις της πλάκας??και βγαινουμε με ίδια δικαιώματα..το 18 σήμερα ήταν 13 τότε

που είναι τα φυσικομαθηματικα των δεσμών?

σπούδαζα και παρακολουθουσα θυμάμαι τις εισαγωγικές (μαθηματικα) ...τα 3 απο τα 4 θεματα δεν ήθελα χαρτι για να τα λύσω....

στο 4ο δεν μπορούσα να κρατησω αριθμούς και ζοριζομουν χωρις να γράφω...

 

να κανουμε και εκεί έναν διαχωρισμό....

θυμαμαι ατομο στην σχολή μου δεν ηξερε την αρχικη του cos να την βγάλει απο το ολοκλήρωμα κλπ κλπ

 

αν θελουμε να παίζουμε τα λυκειοπαιδα...αφορμες άπειρες

 

 

και αυτοί που έχουν την ευθύνη για όλα αυτα να μην πω τι κάνουν....

 

υ.γ άποψη μου φίλε, εφόσον τα ΕΔ δόθηκαν μην το κουνήσεις απο το πολυτεχνείο της Κρήτης...δεν θα χάσεις

αν δεν δόθηκαν άλλαξε...θα χάσεις σε επίπεδο ίσως αλλά τα ΕΔ μετρανε στην τελική

Link to comment
Share on other sites

δεν κατάλαβα .... με ποιο δικαίωμα μπήκαν στην σχολή που μπήκα εγω με εξετάσεις της πλάκας??και βγαινουμε με ίδια δικαιώματα..το 18 σήμερα ήταν 13 τότε

που είναι τα φυσικομαθηματικα των δεσμών?

 

Καλά αυτό άστο...μιλάμε δεν γίνεται να συγκριθούν τα μαθηματικά, φυσική της δέσμης με τα τωρινά θέματα.

Link to comment
Share on other sites

ε να μην χωριστουν τα δικαιώματα των πριν και των μετα???

στην ουσία τελειώσαμε και διαφορετικές σχολές (εμφανες αυτο στις σχολές)

 

 

γι αυτό λέω....για αυτα κάποιοι έχουν ευθυνη και ξυνονται ζώντας πλουσιοπαροχα...

και εμεις "πλακωνόμαστε" σε επίπεδο 17χρονου (διαβασε τι συζητηση έγινε και τα λέμε)

 

αλλά στο κοντινο μέλλον θα αποκτήσουμε και βιομηχανία και δουλειά θα υπάρχει...οι μισθοί ελλάδας-βουλγαρίας πλησιάζουν και θα πλησιάσουν κι άλλο....

λιγο κατω εμεις (ΔΝΤ) λίγο πάνω αυτοί (ΕΕ)....να δείτε πως ερχετε η ανάπτυξη

και όλοι χαρούμενοι...

 

υ.γ δεν ανήκω πολιτικά πουθενα...απεναντιας με αυτά που βλέπω

απλά βλέπω τις αλλάγες και υποθέτω

γιατι ότι γινετε(/γινοταν) τώρα δεν μπορεί να μην γίνετε(/γινοταν) χωρις σκοπό και στόχο.

μονο χαζοί δεν είναι αυτοί που κυβερνάν/νουσαν

Link to comment
Share on other sites

υ.γ άποψη μου φίλε, εφόσον τα ΕΔ δόθηκαν μην το κουνήσεις απο το πολυτεχνείο της Κρήτης...δεν θα χάσεις

αν δεν δόθηκαν άλλαξε...θα χάσεις σε επίπεδο ίσως αλλά τα ΕΔ μετρανε στην τελική

 

Στην τελική,από τη στιγμή που είμαστε της "αρπαχτής" σα λαός,αυτό που έγραψε ο streetas έχει τη μοναδική κι ουσιώδη αξία για τους περισσότερους από εμάς.Γι αυτό πλέον οι μηχανικοί οδεύουν στον πάτο τους.Μπορεί ο "πάτος" μας να είναι λίγο πιο "ψηλά" από άλλες επαγγελματικές ομάδες,αυτό δε σημαίνει όμως ότι αρμενίζουμε καλά.

Link to comment
Share on other sites

@konst

επιτέλους ένα νέο παιδί που μπορεί να καταλάβει την φαυλότητα της όλης κατάστασης...

όσο για τα μαθήματα, φυσικά και είσαι οικονομολόγος... εννοείται... οι ΜΠΔ με λιγότερα είναι, εσύ δε θα σαι?

(πέρα από την πλάκα, ποιά σχολή κάνεις?)

 

@streetas, pappos

ομολογώ ότι στο δικό σας σύστημα (δέσμες) ήταν πολύ πιο δύσκολα τα πράγματα... αλλά μη νομίζετε, και σε μας που οι εξετάσεις είναι σχετικά εύκολες και μπορεί ένα παιδί με 13 να περάσει σε Πολυτεχνική σχολή, αυτά φαίνονται... Όπως προείπε ένας πριν, 15-20 άτομα ανα έτος είναι αυτά που πραγματικά αξίζουν, όλοι άλλοι είναι ψιλοτουρίστες, ψιλοάσχετοι, ψιλοπεραστικοί...

 

@Romanos

Αυτό ακριβώς είναι το θέμα... Ότι έχουμε δει το πάτο και αντί να κάνουμε κάτι να μην εξακολουθούμε να βυθιζόμαστε (δλδ να αλλάξουμε μυαλά και νοοτροπίες) βλέπουμε την νέα γενιά να ακολουθεί τις παλιές πρακτικές... Δώστε ΕΔ και μη σας νοιάζει...

Link to comment
Share on other sites

και εμεις "πλακωνόμαστε" σε επίπεδο 17χρονου (διαβασε τι συζητηση έγινε και τα λέμε)
Μα έχω δηλώσει, για αυτόν τον λόγο δεν κάνω συζήτηση με φοιτητές.

Και δεν γνωρίζουν και δεν έχουν παρουσιαστεί ακόμη στο επάγγελμα για να σχηματίσουν άποψη.

Δηλαδή τι να πω με αυτούς? Νηπιαγωγείο είμαστε? Πόσο έγραψες εσύ,πόσο έγραψα εγώ ?

 

ομολογώ ότι στο δικό σας σύστημα (δέσμες) ήταν πολύ πιο δύσκολα τα πράγματα... αλλά μη νομίζετε, και σε μας που οι εξετάσεις είναι σχετικά εύκολες και μπορεί ένα παιδί με 13 να περάσει σε Πολυτεχνική σχολή, αυτά φαίνονται... Όπως προείπε ένας πριν, 15-20 άτομα ανα έτος είναι αυτά που πραγματικά αξίζουν, όλοι άλλοι είναι ψιλοτουρίστες, ψιλοάσχετοι, ψιλοπεραστικοί...

 

Με το παρόν σύστημα περνάνε παιδιά στα πολυτεχνεία που με τις δέσμες ούτε ΤΕΙ δεν θα πιάνανε !!! Για αυτό και σήμερα έχει πέσει το επίπεδο ακόμη περισσότερο στις σχολές.

Link to comment
Share on other sites

Με το παρόν σύστημα περνάνε παιδιά στα πολυτεχνεία που με τις δέσμες ούτε ΤΕΙ δεν θα πιάνανε !!! Για αυτό και σήμερα έχει πέσει το επίπεδο ακόμη περισσότερο στις σχολές.

 

Συμφωνώ απολύτως...

Link to comment
Share on other sites

Που να δείτε τι γινότανε το 60 και το 70 που έμπαινε το 5 με 10 % κάθε ηλικίας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση , συνολικά 20-30000 άτομα , από τα 300.000 κάθε γενιάς και τους 130.000 υποψηφίους .

Link to comment
Share on other sites

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.