Μετάβαση στο περιεχόμενο

Άδεια λειτουργίας καταστήματος υγειονομικού ενδιαφέροντος (εστιατόρια κλπ)


Recommended Posts

1. Με την βεβαίωση της πολ/μίας που έχεις νομίζω είναι αρκετό. Το δέχεσαι όπως είναι, και προχωράς. Είναι το ΦΕΚ-2496 Β/4-11-2011, αλλά δεν νομίζω ότι αναφέρεται στη μεταφορά της αρμοδιότητας για βεβαίωση νομιμότητας σε ΚΥΕ από την πολεοδομία στους μηχανικούς.

2. Δεν χρειάζεται αλλαγή χρήσης αρκεί να πληρεί τους όρους της νέας χρήσης, αυτό ψάξτο.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 412
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Ευχαριστώ SIRADRAB. Συμφωνώ με αυτά που λες. Αν και πολλοί εδώ στο φόρουμ μιλούν για απαίτηση αλλαγής χρήσης. Δεν ξέρω πραγματικά τι ισχύει.

 

Έχοντας στα χέρια μου μόνο τη βεβαίωση της πολεοδομίας ότι ο φάκελος της άδειας έχει χαθεί, είμαι καλυμμένος σε πιθανές μελλοντικές καταγγελίες αν δηλώσω στην αποτύπωσή μου ότι το κατάστημα είναι νόμιμο, από τη στιγμή που δεν υπάρχουν σχέδια της άδειας για να δω αν όλα έγιναν σωστά;

 

Κ επίσης τι ισχύει με τις αμοιβές; Εγώ ουσιαστικά έχω αναλάβει μόνο το κομμάτι της αποτύπωσης και του σχεδιασμού της κάτοψης. Πρέπει να περάσω από το σύστημα των αμοιβών; Ή μόνο ΑΠΥ;

Link to comment
Share on other sites

Αν και πολλοί εδώ στο φόρουμ μιλούν για απαίτηση αλλαγής χρήσης. Δεν ξέρω πραγματικά τι ισχύει.

 

Συμφωνα με το Ε γγρ-34837/10-4-92 δε χρειάζεται αλλαγή χρήσης:

 

Αναφερόμενοι στο πιο πάνω σχετικό έγγραφό σας, σας γνωρίζουμε τα εξής:

Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες χώροι κυρίας χρήσεως, που αποτελούν τμήματα κτιρίων ανεγερθέντων με τις προ της ισχύος του ΓΟΚ/85 πολεοδομικές διατάξεις, λειτουργούν αποδεδειγμένα με βεβαιώσεις των αρμοδίων φορέων τους ως επαγγελματικοί χώροι των οποίων όμως η συγκεκριμένη χρήση δεν καθορίζεται στα σχέδια της εγκεκριμένης μελέτης αλλά είναι επιτρεπτή στην περιοχή, τότε οι χώροι αυτοί εξακολουθούν να λειτουργούν ως έχουν χωρίς να απαιτείται η έκδοση οικοδομικής άδειας για την αλλαγή της χρήσης τους.

Επί πλέον στοιχεία με τα οποία μπορεί να αποδειχθεί η λειτουργία των υπόψη χώρων εκτός από τις βεβαιώσεις που προαναφέρονται είναι τα έγγραφα εφορίας, αστυνομίας, εμπορικών επιμελητηρίων και συναφών επαγγελματικών οργάνων. Η αλλαγή ιδιοκτήτου ή ενοικιαστού σ' αυτούς δεν επηρεάζει την προηγούμενη διαδικασία.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Μανώλη

δεν πρέπει να τον βολεύει αυτή η εγκύκλιος γιατί δεν έχει την άδεια της οικοδομής

Πως την ερμηνεύεις αυτή την εγκύκλιο;

 

Μία ερμηνεία είναι και η εξής:

Ας υποθέσουμε ότι έχουμε ένα χώρο (σε κύριο αναφέρεται η εγκύκλιος)

-και άρα απαιτείται τουλάχιστο να έχει (υπόγειο κατά ΓΟΚ 73 μπορεί να είναι;-ερώτημα ;)

ελευθ ύψος τουλάχιστο 2.70μ –ΓΟΚ 73

ή 2.40 –ΓΟΚ 55

(και όλα αυτά επειδή στην εγκύκλιο αναφέρεται σε κτίρια προ του ΓΟΚ 85)

 

Και λειτουργεί (πρόσεξε όχι λειτουργούσε ) ως ξυλουργείο ή μηχανουργείο ή τεχνικό γραφείο ή κουρείο (επαγγελματικοί χώροι)

 

Στην οικ άδεια ας υποθέσουμε δεν αναγράφει καμιά χρήση ή αναφέρει αποθήκη

 

Τότε όπως λέει η εγκ μπορούν να συνεχίσουν να λειτουργούν εφ’ όσον το επιτρ η «χρήση γης»

είτε ως ξυλουργείο ή μηχανουργείο ή τεχνικό γραφείο ή κουρείο

 

χωρίς η πολεοδομία να μπορεί σου επιβάλλει να κάνεις αλλαγή χρήσης ή πρόστιμα (αυθαίρετης αλλ χρήσης)

επειδή στην οικ άδεια (άρα πρέπει να υπάρχει φάκελος)

είτε δεν φαίνεται η χρήση (ξυλουργείου ή μηχανουργείου ή τεχνικού γραφείου ή κουρείου)

ή δεν αναγράφει καμία χρήση

η αναγράφει αποθήκη

 

Y.G εννοείται φυσικά και το εξής:

ότι αν θέλω να το αλλάξω σε άλλη χρήση -πάλι απαιτείται εκδ/ση ο.α αλλ χρήσης

Edited by ΚΑΝΑ
Link to comment
Share on other sites

Μια γνώμη θα ήθελα συνάδελφοι για το εξής:

με κάλεσαν για αποτύπωση ισογείου καταστήματος ΥΕ με υπόγειο, στο οποίο υπόγειο υπάρχουν 2 WC και προθάλαμος. Πηγαίνοντας στην Πολεοδομία να πάρω αντίγραφα αδείας βλέπω ότι δείχνει 1 WC και προθάλαμο. Πριν ξαναπάω από εκεί για να ρωτήσω, εσείς τί γνώμη έχετε?Υπάρχει περίπτωση να μπορέσω να το περάσω ως εσωτερική διασκευή, που βάσει ΝΟΚ χρειάζεται έγγραφη ενημέρωση ή θα χρειαστώ άδεια με αναλυτικούς κλπ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Καλησπερα συναδελφοι,

Εχω μια περιπτωση καστηματος με νομιμη Ο.Α. του 1981 το οποιο εχει διαφορετικη διαμερισματωση οποτε του κανω 4014. Στην συνεχεια ο πελατης μου ζηταει να του κανω αλλαγη χρησης (απο καταστημα σε καταστημα υγιεινομικου ενδιαφεροντος) και διαπιστωνουμε οτι αν του βαλω την αλλαγη χρησης μεσω του 4014 πληρωνει τα μαλλιοκεφαλα του (100τμ με Τ.Ζ. 2100) οποτε παμε για αλλαγη χρησης με την παραδοσιακη διαδικασια (η οποια δεν ειναι πλεον τοσο παραδοσιακη). Η ερωτηση μου ειναι: εχοντας βαλει στην διαμερισματωση ολες τις αλλαγες που εχουν γινει στο καταστημα το οποιο δεν θα δεχθει καμμια αλλη αλλαγη πως κανω την αλλαγη χρησης με τον 4030 και ποια δικαιολογητικα τελικα χρειαζονται? Το εχει κανει κανεις?

 

Ευχαριστω πολυ

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.