Μετάβαση στο περιεχόμενο

Περί επαγγελματικών δικαιωμάτων (γενικά)


Recommended Posts

αλλά παρ’ όλα αυτά αντί να μισαλλοδοξούν επαναπαυόμενοι στις δάφνες και τα διπλώματά τους, μας δέχονται και συνεργάζονται μαζί μας

και ποιος σου είπε ότι υπαρχει εστω και ενας του πολυτεχνείου που θα αρνηθεί συνεργασία με ΤΕ ,οταν προκύπτει κερδος?

και με αποφοιτο Α δημοτικου συνεργαζοντε.ολοι.ΠΕ και ΤΕ κλπ κλπ.μπροστα στο κερδος

δεν υπαρχουν διαβαθμίσεις

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Είδες τελικά το πολύ το νταβαντούρι τι κάνει? Τι γίνεται με το προσχέδιο λοιπόν? Δίνουμε στους Πολιτικών Δομικών Έργων ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ απεριοριστα δικαιώματα για οικοδομοτεχνικά έργα. Οπότε πλέον φαντάζομαι ότι και ένας πολιτικών Δομικών Έργων με το που βγει από τη σχολή θα μπορεί να μελετήσει ένα 6όροφο κτίριο γραφείων και κατοικιών.

Άραγε θα δεχτούν οι δυνάδελφοι Τ.Ε. αυτό το δικαίωμα ή θα πρυτανεύσει η λογική και θα τα αποποιηθούν, με το σκεπτικό ότι δε διαθέτουν την απαιτούμενη εμπειρία, όπως ισχυρίζονται :roll:

 

Υ.Γ. Πόσα να είναι άραγε τα ιδιωτικα οικοδομοτεχνικά έργα σπουδαιότητας Σ3 ή Σ4 στην Ελλάδα?

Link to comment
Share on other sites

Kανένα , πρόκειται για μεγάλα δημόσια έργα μουσεία κτλ...............

Ο καθένας παλεύει για να κερδίσει ότι μπορεί παραπάνω και εκθέτει τα επιχειρήματα του με βάση το συμφέρον του.

Αυτό που με προβληματίζει είναι τα απεριόριστα και στον αντισεισμικό , μιας και τα περισσότερα ελληνικά στατικά προγράμματα είναι black box.

Link to comment
Share on other sites

Είδες τελικά το πολύ το νταβαντούρι τι κάνει? Τι γίνεται με το προσχέδιο λοιπόν? Δίνουμε στους Πολιτικών Δομικών Έργων ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ απεριοριστα δικαιώματα για οικοδομοτεχνικά έργα. Οπότε πλέον φαντάζομαι ότι και ένας πολιτικών Δομικών Έργων με το που βγει από τη σχολή θα μπορεί να μελετήσει ένα 6όροφο κτίριο γραφείων και κατοικιών.

Άραγε θα δεχτούν οι δυνάδελφοι Τ.Ε. αυτό το δικαίωμα ή θα πρυτανεύσει η λογική και θα τα αποποιηθούν, με το σκεπτικό ότι δε διαθέτουν την απαιτούμενη εμπειρία, όπως ισχυρίζονται :roll:

 

Υ.Γ. Πόσα να είναι άραγε τα ιδιωτικα οικοδομοτεχνικά έργα σπουδαιότητας Σ3 ή Σ4 στην Ελλάδα?

 

Κανένας δε θα τα πάρει εξ'αρχής. Αλλά γιατί να μην τα έχει ούτε κάποιος Μηχανικός (μη ντεπεστε να το πειτε, Μηχανικός) Δομικών Έργων με πολυετή εμπειρία; Δηλαδή, εσείς θα έχετε τα ΑΠΑΝΤΑ (και όχι μόνο της ειδικότητας) κατευθείαν , και εμείς θα απολογηθούμε που μας δίνουν τα αυτονόητα; Ε και στην τελική αν τόσο πια σας κόφτει το τι κάνουμε, ας μας τα δίνουν σταδιακά, πχ στα 5 χρόνια να μπορείς να αναλάβεις ένα τετραόροφο. και μετά από 6-7 περισσότερους.

Όσο για τα Σ3 και Σ4, ξαναλέω ότι δεν είναι η μόνη μας διαφορά. Όσα και να ναι κρατήστε τα. Τα σπουδαία στους σπουδαίους. Και να σου υπενθυμίσω ότι σε αντίθεση με εμάς, έχετε δικαίωμα και σε χωράφια άλλων ειδικότήτων.

Άρα, η διαφορά μας δεν είναι μόνο τα Σ3 και Σ3.

Φίλε spy, να δω τι άλλο επιχείρημα θα βρείτε. Μήπως θέλεις να σου υπενθυμίσω τη συμμετοχή των ΤΕ, στις συζητήσεις των στατικών προγραμμάτων, ή μήπως τον άλλο που βγήκε και έλεγε ότι θέλει στατικό πρόγραμμα ίσα-ίσα για να βγάζει τεύχος και να ξεμπερδεύει με την πολεοδομία, χωρίς να τον ενδιαφέρει η ορθότητα των αποτελεσμάτων που βγάζει το πρόγραμμα;

Κακός επαγγελματίας μπορεί να είναι οποιοσδήποτε. Μη βιάζεστε να βγάλετε συμπεράσματα. Λίγες είναι οι πατάτες διπλωματούχων; Τι σημαίνει όμως αυτό, ότι επειδή κάποιοι, που πιστεύω ότι είναι ελάχιστοι, αντιπροσωπεύουν τον κλάδο ΠΕ; Αλλά και πόσες μελέτες που έχουν γίνει απο ΤΕ, με υπογραφή διπλωματούχου, έγιναν μια χαρά δεκτές απο την πολεοδομία, και ούτε έπεσαν τα κτιρια με τον πρώτο σεισμό. Λες να υπάρχει πρόβλημα, αν την υπογραφή τι βάζει καυτεθείαν ο ΤΕ;

Ας προσπαθήσουμε να κρατήσουμε τη συζήτηση σε ένα επίπεδο που αρμόζει σε επιστήμονες και εν δυνάμει επιστήμονες. Υπονοούμενα για την αξία της "αντίπαλης" πλευράς δε νομίζω ότι βοηθάνε στη συζήτηση. Το πιο εύκολο είναι να αρχήσουμε να σφαζόμαστε με το "γάντι" πετώντας υπονοούμενα. Εδώ είμαστε να συζητήσουμε παραθέτοντας επιχειρήματα. Απευθύνομαι και στους ΤΕ και στους ΠΕ.

Και κάτι τελευταίο. Γιατί το ΤΕΕ δε συγκροτεί μια ομάδα η οποία να αξιολογήσει και να εκγρίνει τα προγράμματα που κυκλοφορούν στην αγορά; Ορίστε μια πολύ καλή ευκαιρία για να έρευνα. Ας αρχήσει να πιστοποιεί τεχνικά λογισμικά. Πρέπει να πάθουμε για να μάθουμε, ή θα είναι στη διακριτική ευχέρεια καθενός το αν θα αξιολογήσει τα αποτελέσματα που δίνουν τα προγράμματα;

Link to comment
Share on other sites

Αλλά γιατί να μην τα έχει ούτε κάποιος Μηχανικός (μη ντεπεστε να το πειτε, Μηχανικός) Δομικών Έργων με πολυετή εμπειρία;

 

Κατ' αρχήν μίλησα για συναδέλφους Τ.Ε. Νομίζω ότι αυτό δίνει απάντηση στην απορία σου.

Με αυτό το σκεπτικό ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΩΝ ΤΕΙ?????Ας γίνουν όλα Πολυτεχνεία όχι όμως με υποβάθμιση. Και μη μιλήσουμε για επίπεδο ΤΕΙ γιατί ούτε ΟΛΟΙ οι διδάσκοντες διαθέτουν ακόμα και σήμερα απαραίτητα κάποιο διδακτορικό ούτε Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ αυτών που σπουδάζουν είναι και οι καλύτεροι επιστήμονες. Και μη μου πεις ότι ένας μαθητής Λυκείου που δεν μπορούσε να κατανοήσει ολοκληρώματα και φυσική Γ' Λυκείου είναι σε θέση να αντιμετωπίσει θέματα στατικότητας 5όροφου κλπ σχετικά θέματα. Και από προσωπική εμπειρία δε γίνεται 20 σπουδαστές του τμήματος Γεωπληροφορικής και Τοπογραφίας του ΤΕΙ Σερρων, έστω του Α' έτους, να μην ξέρουν τι πάει να πει κλίμακα. Πώς θα πάνε αυτά τα παιδιά μόνα τους να κάνουν Τοπογραφικές εργασίες? Αλλά όλα τα έχουμε θυσιάσει στο βωμό του κέρδους και της ψηφοθηρίας

Και για να δοθεί μια απάντηση για τους αποφοιτήσαντες σε κολέγια του εξωτερικού τουλάχιστον αυτοί μέχρι πρότινος έδιναν ένα ΔΙΚΑΤΣΑ. Πλέον είναι κι εκεί μπερδεμένα τα πράγματα.

Όλα αυτά βέβαια δε σημαίνουν ότι και τα ελληνικά Πολυτεχνεία είναι η καλύτερη των περιπτώσεων...

Link to comment
Share on other sites

πραγματικά δεν καταλαβαίνω την ύπαρξη των Τ.Ε.Ι πλέον,τι εξυπηρετούν ακριβώς? γιατί να υπάρχουν μηχανικοί 2 ταχυτήτων? πάντα υπήρχαν τεχνίτες και μηχανικοί, οποιοδήποτε ενδιάμεσο στάδιο τι νόημα έχει?

Link to comment
Share on other sites

Κατ' αρχήν μίλησα για συναδέλφους Τ.Ε. Νομίζω ότι αυτό δίνει απάντηση στην απορία σου.

Με αυτό το σκεπτικό ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΩΝ ΤΕΙ?????Ας γίνουν όλα Πολυτεχνεία όχι όμως με υποβάθμιση. Και μη μιλήσουμε για επίπεδο ΤΕΙ γιατί ούτε ΟΛΟΙ οι διδάσκοντες διαθέτουν ακόμα και σήμερα απαραίτητα κάποιο διδακτορικό ούτε Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ αυτών που σπουδάζουν είναι και οι καλύτεροι επιστήμονες. Και μη μου πεις ότι ένας μαθητής Λυκείου που δεν μπορούσε να κατανοήσει ολοκληρώματα και φυσική Γ' Λυκείου είναι σε θέση να αντιμετωπίσει θέματα στατικότητας 5όροφου κλπ σχετικά θέματα. Και από προσωπική εμπειρία δε γίνεται 20 σπουδαστές του τμήματος Γεωπληροφορικής και Τοπογραφίας του ΤΕΙ Σερρων, έστω του Α' έτους, να μην ξέρουν τι πάει να πει κλίμακα. Πώς θα πάνε αυτά τα παιδιά μόνα τους να κάνουν Τοπογραφικές εργασίες? Αλλά όλα τα έχουμε θυσιάσει στο βωμό του κέρδους και της ψηφοθηρίας

Και για να δοθεί μια απάντηση για τους αποφοιτήσαντες σε κολέγια του εξωτερικού τουλάχιστον αυτοί μέχρι πρότινος έδιναν ένα ΔΙΚΑΤΣΑ. Πλέον είναι κι εκεί μπερδεμένα τα πράγματα.

Όλα αυτά βέβαια δε σημαίνουν ότι και τα ελληνικά Πολυτεχνεία είναι η καλύτερη των περιπτώσεων...

 

Κινέζικα μιλάω; Δηλαδή από αυτά που διαβάζεις καταλαβαίνεις ότι ζητάμε να γίνουμε ίσοι και όμοιοι με Πολυτεχνικούς;

Για το επίπεδο των διδασκόντων έχω μιλήσει στο παρελθόν.

Τώρα για το επίπεδο των φοιτητών, είπα στην αμέσως προηγούμενη σελίδα, ότι αυτοί που μπήκαν στο ΤΕΙ λόγω της χαμηλής βάσης, χωρίς να ξέρουν τι είναι το ολοκήρωμα, δεν πρόκειται να περάσουν ούτε τα μισα μαθήματα από το πρώτο εξάμηνο, ώσπου κάποια στιγμή απογοητευμένοι θα τα παρατήσουν. Όσο για αυτό, άσε με να ξέρω καλύτερα, γιατί το βλέπω "εκ των έσω" που λένε. Εσύ πραγματικά έχεις δει πολλούς που δεν ξέρουν τι είναι κλίμακα, να περνάνε μαθήματα; Γιατί εγώ έχω πραγματικό παράδειγμα από φοιτητές ΠΜ μεγάλων εξαμήνων, που είχαν περάσει τα μαθηματικά σας, τα οποία ομολογουμένως είναι πολύ δύσκολα, δεν μπόρεσαν να λύσουν τα θέματα από τα δικά μας Μαθηματιά Ι, τα οποία να σου πω ότι είναι γελοία. Να σημειώσω ότι όταν τα είδαν στην αρχή γελούσαν, και όταν κάθησαν να τα λύσουν δεν πέρασαν ούτε τη βάση. Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι επειδή είχαν καιρό να ασχοληθούν, και πήγαν να τα αντιμετοπίσουν και λίγο επιπόλαια, δεν μπόρεσαν να αποδείξουν ότι όντως ξέρουν μαθηματικά. Δεν λέω απλώς ότι ξέρουν. Και το λέω και το πιστεύω ότι ξέρουν μαθηματικά. Αλλά τι σημαίνει αυτό; Η αποτυχία αυτών είναι ο κανόνας; Όχι. Έτυχε. Αλλά μη γενικεύουμε χρησιμοποιώντας τέτοια παραδείγματα, που ξέρουμε ότι είναι μεν πραγματικά, όχι όμως αντιπροσωπευτικά του συνόλου που προσπαθουμε να περιγράψουμε. Για όνομα του Θεού.

Link to comment
Share on other sites

Κύριοι επιτέλους σταματήστε, οι εξελίξεις προχωράνε, τα πράγματα αλλάζουν, αυτοί που αντιστέκονται στις αλλαγές είναι και αυτοί που μένουν πίσω.

Μην ξεχνάτε ότι αύριο μεθαύριο θα έρθουν μηχανικοί από Βουλγαρία και Ρουμανία, έχετε δουλέψει μαζί τους???? Και πράγματα έχουν γνώσεις και ξέρουν.

 

500euro μισθό και είναι όχι απλά υψηλόμισθοι αλλά σουπερ μηχανικοί.

Όταν θα έρθουν άδω και θα παίρνουν 700 και 800 euro και θα είμαστε όλοι στην γύρα για να βγάλουμε το μεροκάματο για τα παΐδια μας, θα μου λέτε για ΤΕΙ και πολυτεχνεία??? Για επαγγελματικά δικαιώματα και κτίρια κατηγορίας Σ3????

 

Χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν, γιατί δεν μου αρέσει αυτό το μπάχαλο κάθε φορά που γίνετε.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή όσοι διαφωνούμε με τους αποφοίτους ΤΕΙ αντιστεκόμαστε στις αλλαγές και μένουμε πίσω από τις εξελίξεις? Περίεργη θεώρηση...

Link to comment
Share on other sites

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.