Μετάβαση στο περιεχόμενο

Περί επαγγελματικών δικαιωμάτων (γενικά)


Recommended Posts

Πόση ντροπή θα πρέπει να αισθάνονται κάποιοι στην Καραγιώργη Σερβίας για αυτή τη κατάντια;

 

To TEE μεταφέρθηκε εδώ κ κάνα χρόνο Νίκης 4 στο Σύνταγμα.Το επισημαίνω διότι αν βάλει κανένας ανενημέρωτος μουρλός βόμβα στην Καραγεώργη Σερβίας, οι μόνοι που θα τη γλυτώσουν θα είναι οι μηχανικοί.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Ας αναλογιστούμε ότι στο εξωτερικό γίνεσαι μηχανικός σε 3 έτη (δε συμφωνώ) ή στο Ελληνικό ΤΕΙ σε 3,5 και ότι πριν ξεκινησεις να μπαίνεις στην ειδικότητα πρέπει να κάνεις τα γενικά μαθήματα, μαθηματικά, φυσική υπολογιστές, γλώσσες. Μετά από τα γενικά πόσος χρόνος μένει για τα υπόλοιπα;

Επίσης καλό είναι τα ΤΕΙ να λένε για δικαιώματα, αλλά δεν είδα ποτέ να αναρωτιούνται πώς μαθητες που δεν γνωρίζουν μαθηματικά της 1ης γυμνασίου καταφέρνουν να τελειώνουν τμήμα μηχανολογίας ή ηλεκτρολογίας. Υπαρχουν ικανότατοι συνάδελφοι από ΤΕΙ αλλά έπρεπε οι ιδιοι να πιέσουν ώστε να μην μπαίνεις στο ΤΕΙ η να μην τελειώνεις αν δεν έχεις την ικανότητα και το ταλέντο. Ομοίως για νέα τμήματα πολυτεχνείων που έχουν χαμηλότατες βάσεις, θα θελα το ΤΕΕ και οι ενώσεις των μηχανικών να βάζουν πλαφον στην βάση εισαγωγής.

 

Δεν συμφωνώ .

 

Πρώτων

 

Οι μηχανικοί της Αγγλίας μαζί με το Master έχουν 4 έτη σπουδές .Υπάρχουν όμως και μηχανικοί του εξωτερικού που μαζί με το Master έχουν άνω των 5 ετών σπουδές .

 

Δεύτερων

 

Όλοι έχουν δικαίωμα στην εκπαίδευση .Το να μην μπαίνει κάποιος στο ΤΕΙ ή στο ΑΕΙ επειδή το θέλουν κάποιοι άλλοι είναι ακραίο και επιπλέον δεν μας συμφέρει .Το να μην έχει την δυνατότητα να το αποφοιτήσει είναι δικό του θέμα.

Το να το τελειώσει χωρίς να ξέρει , πάλι είναι δικό του θέμα αλλά δεν κερδίζει τίποτα αφού ουσιαστικά δεν θα γνωρίζει τίποτα και δεν θα μπορεί να εργαστεί σαν τεχνίτης , σαν μηχανικός και άλλα .

 

Γιατί λοιπών δεν μας συμφέρει?

 

Διότι χάνουμε σαν χώρα το συνάλλαγμα και επιπλέον τα παιδία αυτά καταφεύγουν στο εξωτερικό σε πολυτεχνεία που είναι υπεράνω των ΤΕΙ και γίνονται ισότιμοι των αντίστοιχων Ελληνικών Πολυτεχνείων .Ουσιαστικά μεγαλώνει ο ανταγωνισμός στον κλάδο μας και τους δίνουμε επιπλέον δικαιώματα όπως είναι η σφραγίδα.

Άρα λοιπών εμείς είμαστε στην ουσία οι χαμένοι .

 

Τρίτων

 

Κανένα ΤΕΕ δεν έχει δικαίωμα να συμπεριφερθεί με αυτόν τον τρόπο που περιγράφεις διότι η στάση του τότε θα ήταν παράνομη .

 

Αυτός που δεν είναι καλός στο επάγγελμα του αυτός είναι καταδικασμένος να αποτύχει στην ζωή του και δεν χρειάζεται να τον κόβει ο καθηγητής στο μάθημα του ή το ΤΕΕ.

 

Τέλος

 

Αναρωτήθηκες ποτέ ότι και τα υψηλόβαθμης στάθμης Ελληνικά Πολυτεχνεία έχουν αιώνιους φοιτητές οι οποίοι ασχολούνται με τα κομματικά και όχι με τα μαθήματα τους .Αυτούς τι έπρεπε να τους κάνουμε ?

 

Τι δουλεία λοιπών έχει η κομματικοποίηση στα Ελληνικά ΑΕΙ και ΤΕΙ που παρεμπιπτόντως αποτελεί και πρωτοτυπία και που επιπλέον μας αποκρίνει από την βασική ουσία του ιδρύματος που είναι η εκπαίδευση?

Link to comment
Share on other sites

...βόμβα...

 

Μη λες τέτοια μη λες τέτοια. Τώρα έχει και πολλούς...ανατολίτες κάτω - την έχουν την κακιά τη συνήθεια.

 

...Να θεσπιστούν επαγγελματικοί φορείς ανά ειδικότητα, όπως σε κάθε πολιτισμένη χώρα, που ο κάθε ένας να φροντίζει για το καλύτερο δυνατό για τα μέλη του...

 

Όπως έχει η κατάσταση το θεωρώ το πρώτο που πρέπει να γίνει!

Link to comment
Share on other sites

Πάντως αυτό με τα μαθηματικά έχει παραγίνει. Σήμερα τα παιδιά διδάσκονται το 1/3 της ύλης των μαθηματικών που είχα διδαχθεί εγώ πριν από 15 χρόνια. Εγώ είχα διδαχθεί τα 3/5 της ύλης που είχαν διδαχθεί οι μαθητεύσαντες μέχρι το 1987. Αυτοί με τη σειρά τους είχαν τα 4/5 της ύλης των προγενέστερων. Αν το πάμε έτσι λοιπόν δεν βγαίνει νόημα δεδομένου του ευμετάβλητου της διδαχθείσας ύλης. Ουσιαστικά αυτό σημαίνει ότι εάν κάποιος φοιτεί στις σχολές χωρίς να έχει το αντίστοιχο υπόβαθρο έχει την επιλογή είτε να το αποκτήσει είτε να τα παρατήσει. Ξέρω πχ παιδιά από τα πρώην Τεχνικά Λύκεια τα οποία έσκασαν ένα κάρο λεφτά σε φροντιστήρια για να καταφέρουν να περάσουν μαθήματα όπως τα μαθηματικά, Υπολογισμούς κατασκευών ΙΙ κλπ μπας και πάρουν το πτυχίο τους.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως αυτό με τα μαθηματικά έχει παραγίνει.

 

αμ η κακόμοιρη Ελληνική γλώσσα που επιστήμονες άνθρωποι δεν μπορούμε να τη χρησιμοποιήσουμε σωστά και την καταστρέφουμε..βλέπεις όλη τη μέρα λύνουμε εξισώσεις και την χρήση της γλώσσας δεν την χρειαζόμαστε...

 

@NIKOLAOSK : είπες

(----------------------------------------------------------------------------

Δεύτερων

 

Όλοι έχουν δικαίωμα στην εκπαίδευση .Το να μην μπαίνει κάποιος στο ΤΕΙ ή στο ΑΕΙ επειδή το θέλουν κάποιοι άλλοι είναι ακραίο και επιπλέον δεν μας συμφέρει .Το να μην έχει την δυνατότητα να το αποφοιτήσει είναι δικό του θέμα.

Το να το τελειώσει χωρίς να ξέρει , πάλι είναι δικό του θέμα αλλά δεν κερδίζει τίποτα αφού ουσιαστικά δεν θα γνωρίζει τίποτα και δεν θα μπορεί να εργαστεί σαν τεχνίτης , σαν μηχανικός και άλλα .

 

Γιατί λοιπών δεν μας συμφέρει?

 

Διότι χάνουμε σαν χώρα το συνάλλαγμα και επιπλέον τα παιδία αυτά καταφεύγουν στο εξωτερικό σε πολυτεχνεία που είναι υπεράνω των ΤΕΙ και γίνονται ισότιμοι των αντίστοιχων Ελληνικών Πολυτεχνείων .Ουσιαστικά μεγαλώνει ο ανταγωνισμός στον κλάδο μας και τους δίνουμε επιπλέον δικαιώματα όπως είναι η σφραγίδα.

Άρα λοιπών εμείς είμαστε στην ουσία οι χαμένοι .

-----------------------------------------------------------------------------------------------------)

 

κε πολυμηχανικέ (όπως λέμε πολυεργαλείο..άσχετο), θεωρείς ότι τα ΤΕΙ βγάζουν τεχνίτες ? με τον συσχετισμό σου που υπογράμμισα ?

Γνωρίζεις τόσο καλά τις σχολές που σπουδάζουν όλοι οι του εξωτερικού κι έχεις καταλήξει στα συγκεκριμένα συμπεράσματα ? ή να σου θυμίσω τις Βουλγαρίες και τους τενεκέδες το λάδι της Καλαμάτας ??

Ποιός έχει το δικαίωμα στον σημερινό κόσμο να εμποδίσει τον άλλον να πάει να σπουδάσει όπου θέλει και μπορεί επειδή όταν θα επιστρέψει θα γίνει ανταγωνιστής του και θα του πάρει την δουλειά ?

Link to comment
Share on other sites

NIKOLAOSK φαίνεται οτι ή ήσουν πολλά χρόνια στο εξωτερικό ή κάποιο άλλο πρόβλημα παίζει διότι το πρώτον δεν έχει ω, καθώς επίσης και το λοιπόν τουλάχιστον τα τελευταία 30 χρόνια που μπορώ να γνωρίζω.

Απο εκεί και πέρα αν όντως έχεις αυτήν τη γνώμη για τα ΤΕΙ περι τεχνιτών να το κοιτάξεις το θέμα λίγο διότι τα κόμπλεξ ανωτερότητας μπορούν να γίνουν επικίνδυνα.

Άντε να σοβαρευτούμε λίγο!!!

Link to comment
Share on other sites

Hρεμείστε , για μένα μόνο μία είναι η λύση.

Ταυτόχρονη αναθεώρηση της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και των επαγγελματικών δικαιωμάτων.

Αν γίνει ένα από τα δύο χωρίς την ταυτόχρονη προσαρμογή του άλλου τα προβλήματα θα διαιωνίζονται.

Link to comment
Share on other sites

Hρεμείστε , για μένα μόνο μία είναι η λύση.

Ταυτόχρονη αναθεώρηση της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και των επαγγελματικών δικαιωμάτων.

Αν γίνει ένα από τα δύο χωρίς την ταυτόχρονη προσαρμογή του άλλου τα προβλήματα θα διαιωνίζονται.

 

Οτι και να γινει, αν δεν υπαρχει συνεργασια μεταξυ των διαφορετικων ειδικοτητων και μεταξυ ΠΕ-ΤΕ δεν κανουμε δουλεια...

Εστω οτι γινεται αυτο που λες..Πες μου ποσοι ΠΜ δεν θα εξεγερθουν αν τους κοψεις αρχ-τοπογραφικο-ΗΜ....

 

Ειναι πολυ βαθη το προβλημα και δεν ξερω αν λυνεται με βαθιες τομες ή με πιο ηπιες μεθοδους...

Link to comment
Share on other sites

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.