Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural


  • Ανοικτές Υπηρεσίες ΓαιαΟΣΕ Α.Ε.


    Η ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε. είναι επιχείρηση δημόσιας ωφέλειας, με μέτοχο το Ελληνικό Δημόσιο, που δραστηριοποιείται στον χώρο της ανάπτυξης και διαχείρισης της σιδηροδρομικής ακίνητης περιουσίας καθώς και στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας μέσω ΑΠΕ.

     

    Η ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε. είναι ένας από τους μεγαλύτερους διαχειριστές ακινήτων σε ολόκληρη τη χώρα και διαχειρίζεται εκτάσεις 100.000 στρεμμάτων και πλήθος κτιρίων άνω των 4500 με εμβαδόν 540.000 τ.μ.

     

    Για όρια απαλλοτρίωσης σιδηροδρομικών γραμμών (πλην προαστιακού) και διάφορα άλλα στοιχεία. εδώ:

     

    http://gaiaose.maps.arcgis.com/home/





    tetris

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    ενας από τους μεγαλύτερους ιδιοκτήτες είναι η ΔΕΗ-ΔΕΔΔΗΕ

    αυτό το 1 χιλιοστό σε κάθε υποσταθμό που αναγκαστικά χάριζες κατή την Ο.Α   πρέπει ναναι πολλά σε αξία

    Link to comment
    Share on other sites

    Ο λόγος της ανάρτησηςμ είναι η ενημέρωση των συναδέλφων για τα γεωχωρικά δεδομένα (όρια απαλλοτρίωσης σε ΕΓΣΑ ΄87), τα οποία διατίθενται πλέον ελεύθερα.

    • Upvote 4
    Link to comment
    Share on other sites

    Ο λόγος της ανάρτησηςμ είναι η ενημέρωση των συναδέλφων για τα γεωχωρικά δεδομένα (όρια απαλλοτρίωσης σε ΕΓΣΑ ΄87), τα οποία διατίθενται πλέον ελεύθερα.

    +1

    βασικά στη ΓΑΙΟΣΕ (επί του συγκεκριμένου και μόνον) και τους συναδέλφους τοπογράφους εκεί που και πριν τη δημοσιοποίηση ήταν εξυπηρετικότατοι

    Link to comment
    Share on other sites

    όντως, τέτοια εξυπηρέτηση από δημόσιο φορέα δεν έχω ξανασυναντήσει

    ας είναι καλά ο συνάδελφος Σ.Ξ., που όσες φορές χρειάστηκα όρια απαλλοτρίωσης με εξυπηρέτησε άμεσα

    Link to comment
    Share on other sites

    Υπάρχουν περιπτώσεις με αποκλίσεις, κατά τις οποίες φαίνεται ότι το πολύγωνο της απαλοτρίωσης είναι μετατοπισμένο σε σχέση με την υφιστάμενη κατάσταση. Το έχω δει σε παλαιές γραμμές ΟΣΕ (εκτός λειτουργίας πλέον), για να είμαι ξεκάθαρος. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, γεωαναφέροντας το παλαιό tiff πάνω σε ομόλογα σημεία (κυρίως υπάρχοντα κτίσματα του ΟΣΕ που φαίνονται στο διάγραμα), προέκυπταν διαφορές άνω του μέτρου.

     

    Τώρα το τι κάνουμε σε ένα τοπογραφικό διάγραμμα... δεν βάζω το χέρι μου στην φωτιά, αλλά θα προέκρινα την εργασία πάνω στα original δεδομένα (γεωαναφορά παλαιού διαγράμματος) και όχι ένα πολύγωνο που προέκυψε σε κάποιες περιπτώσεις λίγο "βιαστικά". Προφανώς είναι αξιοπρεπής προσπάθεια, αλλά δεν αποτύπωσαν και με gps κάθε κτίσμα του ΟΣΕ ούτε είχαν ορθοφωτοχάρτες ακριβείας για την γεωαναφορά.

    Edited by ntanos
    Link to comment
    Share on other sites

    Και όμως συνάδελφε αποτυπώθηκε κάθε κτίσμα (με GPS ή με Total Station), όπως και όλα τα στοιχεία της γραμμής, τα τεχνικά, τα ορόσημα, κλπ. Ως προς τα όρια απαλλοτρίωσης γενικά για την κλίμακα σύνταξης σε αρκετά καλό επίπεδο, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν αποκλίσεις (ακόμα και πάνω από 1 μέτρο που αναφέρει ο έτερος συνάδελφος) κυρίως σε εφαρμογές παλαιών διαγραμμάτων. Το βασικό σφάλμα προκύπτει από τις διαφορές στην εφαρμογή του άξονα της γραμμής στο έδαφος καθώς και νεωτερες παραλλαγές του, καθώς αυτός αποτελεί τον άξονα της απαλλοτρίωσης. 

    Link to comment
    Share on other sites




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.