Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural


  • Αλματώδης άνοδος του αεροδρομίου της Κωνσταντινούπολης


    Το πολυσύχναστο αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης κατάφερε να ξεπεράσει το 2015 το αεροδρόμιο Ataturk της Κωνσταντινούπολης μπαίνοντας στην "τριάδα" των κορυφαίων αεροδρομίων για πρώτη φορά καθώς η βασική εταιρεία της χώρας, Turkish Airlines, συνεχίζει την ταχεία ανάπτυξή της την ώρα που οι απανωτές απεργίες της Lufthansa ζημιώνουν το γερμανικό κόμβο.

     

    Σύμφωνα με το πρακτορείο Bloomberg, στην κορυφή παραμένει το αεροδρόμιο Heathrow του Λονδίνου, το οποίο αποτελεί τη βάση της British Airways, ενώ στο Παρίσι το Charles de Gaulle, το οποίο κατέγραψε πτώση για πρώτη φορά μετά από σχεδόν δυο χρόνια εξαιτίας των τρομοκρατικών επιθέσεων του Νοεμβρίου, κατέλαβε τη δεύτερη θέση.

     

    ataturk_airport.jpgΗ επιβατική κίνηση στην Φρανκφούρτη αυξήθηκε κατά 2,5% στους 61,04 εκατομμύρια επιβάτες, λιγότερο από 4% που ήταν ο στόχος τους αφού οι απεργίες κόστισαν 4.700 πτήσεις της εταιρείας Lufthansa το Νοέμβριο.

     

    Το αεροδρόμιο Ataturk ξεπέρασε εκείνο της Μαδρίτης στην Ισπανία αλλά και του Αμστερνταμ το 2014, σημείωσε άλμα της τάξης του 8,2% στους 61.32 εκατομμύρια επιβάτες ανταγωνίζοντας ως "κόμβος" άλλα αεροδρόμια όπως του Ντουμπάι στο οποίο έχει βάση η Emirates.

     

    Το αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης έχει προσθέσει πάνω από 16 εκατομμύρια επιβάτες μέσα σε τρία χρόνια σε σχέση με κάτω από 4 εκατομμύρια στη Φρανκφούρτη.

     

    Κι αυτό, για κάποιους αναμένεται να είναι μόνο η αρχή καθώς η Turkish Airlines σχεδιάζει να διπλασιάσει το στόλο της σε περίπου 440 αεροσκάφη μέχρι το τέλος του 2021.

     

    Σημειώνεται, πάντως, ότι εκτός της Lufthansa και η Fraport φαίνεται να μην τα πηγαίνει και τόσο καλά την ώρα που ενισχύεται η Eurowings (ο βραχίονας χαμηλού κόστους που έχει βάσεις σε Κολωνία και Βιέννη).

     

    http://www.ered.gr/el/content/Almatodis_anodos_tou_aerodromiou_tis_Konpolis_/#.Vp0BqPmLTDc





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments

    Πληροφοριακά, ο Ελ. Βενιζέλος βρίσκεται στην 30η θέση πανευρωπαϊκά με 15,196,369 επιβάτες το 2014 και 18,086,894 το 2015. "Φτωχή συγκομιδή" αν αναλογιστούμε πως κατασκευάστηκε με προοπτική να γίνει μεγάλο hub για την ευρύτερη περιοχή... Επίσης, συνυπολογίστε το γεγονός πως είναι το μοναδικό αεροδρόμιο πρωτεύουσας χώρας.
    Λόγου χάριν, η Μόσχα έχοντας δύο αεροδρόμια, συνολικά είχε 64.608.000 επιβάτες. Επίσης, το 2ο αεροδρόμιο της Κων/πολης Sabiha Gökçen Airport είχε ακόμα 28,112,438 επιβάτες. Δηλαδή, και τα δύο αεροδρόμια μαζί σχεδόν 90 εκατομμύρια επιβάτες!!
     

    Link to comment
    Share on other sites

    Μήπως υπάρχει κάποιο λάθος στο άρθρο.

     

    Ο τίτλος είναι "Αλματώδης άνοδος του αεροδρομίου της Κωνσταντινούπολης".

     

    Στην πρώτη παράγραφο αναφέρεται οτι "το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης ξεπέρασε το αερόδρομοιο Ataturk της Κωνσταντινούπολης".

     

    Και ο πίνακας παρακάτω επιβεβαιώνει τον τίτλο του άρθρου και το αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης είναι πάνω από αυτό της Φρανκφούρτης στις θέσεις.

     

    Λογικά η πρώτη παράγραφος έχει λάθος.

    Link to comment
    Share on other sites

    ....

    Το Ελευθέριος Βενιζέλος γιατί δεν ανταγωνίζεται?

    Διότι δεν έχει αερομεταφορέα σημαντικού μεγέθους της ίδιας της χώρας όπως έχουν όλοι οι άλλοι. (ότι είχαμε το σουτάραμε).

    Οπότε (θα) περιμένει από ότι περισσέψει υποχρεωτικά από τους άλλους. Και έχει πτήσεις κατά κανόνα προς κι από Ελλάδα κι όχι πέρασμα και αλλαγές.

    Παράδειγμα η Τουρκία με της δική της αεροπορική εταιρία που πριν μερικά χρόνια δεν είχε ούτε τις μισές διαδρομές της τότε Ολυμπιακής τώρα δεν υπαρχει χώρα του κόσμου (αν δεν κάνω λάθος) που να μη έχει πτήσεις.

    Τίποτα τυχαίο. Εμείς απαξιώνουμε ότι είχαμε (με τα όποια προβλήματα τους) εκεί αξιοποιούν ότι δεν είχαν καν.

    • Upvote 5
    Link to comment
    Share on other sites

    δεν κανεις λαθος οι τουρκικες πετανε στα περισσοτερα μερη του κοσμου απο οποιαδηποτε αλλη εταιρια.

     

    το ελ/βε σιγουρα δεν σχεδιαστηκε για hub , ειναι παρα πολυ μικρο ακομα και με χρηση του κομματιου που ειναι εκτος λειτουργιας απο κατασκευης. 

     

    το barajas πχ ειναι τουλαχιστον 2.5 φορες μεγαλυτερο. το schiphol  ακομα μεγαλυτερο , το ατατουρκ στο διεθνες κομματι του (γιατι με το κομματι του εσωτερικου ουσιαστικα ειναι μεσοτοιχια , κανα χιλιομετρο με τα ποδια) επισης 3 φορες μεγαλυτερο. 

     

    το θεμα ιενια οτι για να πιασεις αυτην την κινηση πρεπει να πετας οχι μονο μεγαλα αεροδρομια της ευρωπης αλλα και σε περιφεριακα.

     

    τη νοημα εχει πχ να φυγεις απο αμβουργο για οσακα αν θελεις πανω απο 3 πτησεις μεσω ελ/βε οταν πας με 2 μονο μεσω μοναχου, φρανκτφουρτης, ντοχα , ντουμπαι (και δεν θυμαμαι που αλλου)

    Link to comment
    Share on other sites



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.