Συγκεκριμένα, μετά την αντικατάσταση προβλέπεται πρακτική παραγραφή – με όριο τα 25 έτη απ' την παραβίαση των κανόνων.
Παραδοσιακά, η Πολιτεία προσέθετε συνεχώς ευθύνες στους Μηχανικούς με αποκορύφωμα τον Ν.2331/1995 (τροποποίηση άρθρου 286 του Ποινικού Κώδικα) όπου - μέσω μιας πρωτοφανούς (σε σχέση με τη διεθνή πρακτική) ποινικοποίησης - είχε καταστεί πρακτικά αιώνια η ευθύνη (ή η αμέλεια) του Μηχανικού.
Η παραπάνω εξέλιξη κρίνεται θετική - τουλάχιστον σε 1η ανάγνωση.
Από μεριάς προεδρείου Δ.Σ., παρακολουθούμε το θέμα και οφείλουμε Ευχαριστίες σε αυτούς που υπερασπίζονται τον Κλάδο στις σημερινές δύσκολες συνθήκες.
Θα επανέλθουμε με αναλυτικότερη ενημέρωση.
Βασίλειος Μπαρδάκης
Πολιτικός Μηχανικός, Δρ
Πρόεδρος Σ.Π.Μ.Ε."
5356
• 18