Jump to content
  • Novatron
  • Engineer

    «Εξοικονόμηση κατ’ οίκον ΙΙ»: Επαναυποβολή για δήλωση εκ παραδρομής λανθασμένων στοιχείων

    Sign in to follow this  

    Από ερωτήματα που έχει δεχθεί η Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ ΥΠΕΝ, Τομέα Ενέργειας, διαπιστώθηκε ότι έχουν υποβληθεί αιτήσεις στις οποίες εκ παραδρομής έχει δηλωθεί ότι πρόκειται για:

    α) κάτοικο εξωτερικού,

    β) πρόσφατη απόκτηση ακινήτου,

    γ) μη υποχρέωση υποβολής φορολογικής δήλωσης,

    χωρίς να ισχύει κάτι από τα παραπάνω.

    Οι αιτήσεις αυτές θα πρέπει να ακυρωθούν και να επανυποβληθούν με τα σωστά στοιχεία, εντός των εν ισχύ προθεσμιών.

    Sign in to follow this  


    User Feedback


    Πως θα ακυρώσει την αίτηση αν δεν έχει το σύστημα επιλογή για διαγραφή;

     

    Μου έχει τύχει σε πελάτη να έχει δηλώσει κατά λάθος κάτοικος εξωτερικού αλλά δεν υπάρχει επιλογή διαγραφής της αίτησης.

     

    update

    Σήμερα έχει την επιλογή διαγραφής. Ευτυχώς!

    update 2

    "

    • Δεν ήταν δυνατή η επικοινωνία με την ΑΑΔΕ για επιβεβαίωση των στοιχείων ακινήτου. Παρακαλώ ξαναπροσπαθήστε αργότερα.

    "

    Διάγραψα την παλιά αίτηση και δεν μπορώ να προχωρήσω την νέα αίτηση...

    Edited by sdim

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Για ενα λάθος τικ, χάνω αριθμο πρωτοκόλλου 4000 γιατί μέσα στον πανικό της 19ης Μαρτίου που η ΑΑΔΕ δεν επιβεβαίωνε κ δεν ήξερα τι να κανω, ξαναπερνουσα τα στοιχεια κ κάπου ξεχάστηκε ενα λάθος τικ...

    Σε λα βι...

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Παιδιά, καλησπέρα!

    Έχει τύχει σε κάποιον αυτό:

    Επικαρπωτής (100%) = αιτών και το χρησιμοποιεί ο ίδιος ως κύρια κατοικία

    και υπάρχουν και δύο ψιλοί κύριοι (50-50%).

    Τους βάζουμε όλους στους συνιδιοκτήτες, με τα ΑΦΜ τους τα ΑΤΑΚ τους κανονικά..

    με το που συμπληρώσουμε τα στοιχεία αυτά, "χτυπάνε" οι δύο προηγούμενες καρτέλες! (στοιχεία ωφελούμενου & στοιχεία ακινήτου)

    Έχει τύχει σε κάποιον αυτό; Και πώς ξεπερνιέται;;

    Δε διαπιστώνω εξόφθαλμο σφάλμα..... 

    Με συνάδερφο που το συζητήσαμε, είπε ότι ξεπερνούσε αυτό το πρόβλημα, αλλάζοντας το Ε2 των ψιλών κύριων ώστε να φαίνεται ότι 

    παραχωρούν το ακίνητο στον επικαρπωτή.. κι έτσι το δεχόταν το σύστημα.. που όμως αυτό λογιστικά είναι λάθος!

    Υπάρχει παρόμοια εμπειρία; 

    Ευχαριστώ!

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Σου βγάζει το μήνυμα:

    Δεν ήταν δυνατή η επικοινωνία με την ΑΑΔΕ για επιβεβαίωση των στοιχείων ακινήτου. Παρακαλώ ξαναπροσπαθήστε αργότερα. ;

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    "Δεν ήταν δυνατή η επικοινωνία με την ΑΑΔΕ" για προσωπικά στοιχεία και στοιχεία ακινήτου.

    Έχει κάποιος σχετική ενημέρωση?

     

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Οι γραμμές επικοινωνίας λειτουργούν μόνο εργάσιμες ημέρες, και η προθεσμία τροποποίησης των δηλώσεων είναι μέχρι και την Κυριακή.

    Οπότε δεν ξέρω αν θα διορθωθεί το πρόβλημα επικοινωνίας με την ΑΑΔΕ μέχρι τότε.

    Η μόνη ίσως λύση είναι με πολλά mail, μπας και το δούνε οι διαχειριστές της πλατφόρμας.

     

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Για όλους όσους είχαν πρόβλημα με την επικοινωνία του συστήματος με την ΑΑΔΕ (και όχι μόνο) από Δευτέρα 7/5/2018 θα παρέχεται εκ νέου η δυνατότητα επεξεργασίας-ακύρωσης-επανυποβολής.

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites
    On 4/28/2018 at 2:01 ΜΜ, lloyd said:

    Σου βγάζει το μήνυμα:

    Δεν ήταν δυνατή η επικοινωνία με την ΑΑΔΕ για επιβεβαίωση των στοιχείων ακινήτου. Παρακαλώ ξαναπροσπαθήστε αργότερα. ;

    Καλημέρα! Καλό μήνα!

    Ναι αυτό το μήνυμα μου έβγαζε.. μίλησα χτες με το Υπουργείο και μου είπαν ότι και αυτοί 

    είναι "τυφλοί" σε ό,τι αφορά στα στοιχεία που έχουν πρόβλημα στο taxis,

    οπότε δεν μπορούν κι εκείνοι να μας κατατοπίσουν σχετικά με το τι χτυπάει..

    Καταλήξαμε σε αυτό που σκεφτόμαστε ήδη κι από μόνοι μας, δηλαδή να ελεγχθούν πολύ καλά

    τα στοιχεία των συγκύριων στη δήλωση Ε9 τους, μήπως κάτι δημιουργεί πρόβλημα από κει..

    Πχ ένα σύνηθες λάθος είναι να δηλώνεται ο αριθμός παροχής αντί για τον αριθμό μετρητή

    κι εκεί το διαβάζει η πλατφόρμα κι αν δεν ταυτίζονται κολλάει.

    Ενημερώσαμε τους ιδιοκτήτες να ελέγξουν τα στοιχεία αυτά και είδομεν από Δευτέρα....

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites
    4 ώρες πριν, kioanni said:

     

    Πχ ένα σύνηθες λάθος είναι να δηλώνεται ο αριθμός παροχής αντί για τον αριθμό μετρητή

    κι εκεί το διαβάζει η πλατφόρμα κι αν δεν ταυτίζονται κολλάει.

     

    Το λάθος πάντως είναι να δηλώνμεται το αντίθετο, δηλαδη ο αριθμός μετρητή αντι γτια τον αριθμο παροχης. Αυτο που λές είναι το σωστο!!

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites


    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By Engineer
      Με την έγκριση της 5ης Τροποποίησης του Οδηγού Εφαρμογής του Προγράμματος «Εξοικονόμηση κατ’ οίκον II» (βλ. σχετική ανακοίνωση 5/7/2019), ο συμβατικός χρόνος προθεσμίας υλοποίησης του έργου ανέρχεται πλέον σε δεκατρείς (13) μήνες (κεφ. 1.2 & κεφ.7.4).  Επί της άνω προθεσμίας παρέχεται η δυνατότητα δίμηνης παράτασης  (κεφ. 7.5.3).
      Το αίτημα παράτασης υποβάλλεται αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στο πληροφοριακό σύστημα. Συγκεκριμένα από το μενού «Προθεσμίες» ο χρήστης με την επιλογή του εικονιδίου στη στήλη «Αίτημα Παράτασης», θα συμπληρώσει τα στοιχεία του αιτήματος στην αναδυόμενη φόρμα καταχώρησης. Το αίτημα παράτασης υποβάλλεται το αργότερο 3 ημέρες πριν το πέρας της λήξης της προθεσμίας.
      Συνεπώς, για όσες υπαχθείσες αιτήσεις ο συμβατικός χρόνος υλοποίησης:
      λήγει στις 18/8/2019, το αίτημα παράτασης θα πρέπει να υποβληθεί το αργότερο μέχρι και τις 15/8/2019, ενώ για όσες λήγει στις 2/9/2019, το αίτημα παράτασης θα πρέπει να υποβληθεί το αργότερο μέχρι και τις 30/8/2019.
      View full είδηση
    • By Engineer
      Με την έγκριση της 5ης Τροποποίησης του Οδηγού Εφαρμογής του Προγράμματος «Εξοικονόμηση κατ’ οίκον II» (βλ. σχετική ανακοίνωση 5/7/2019), ο συμβατικός χρόνος προθεσμίας υλοποίησης του έργου ανέρχεται πλέον σε δεκατρείς (13) μήνες (κεφ. 1.2 & κεφ.7.4).  Επί της άνω προθεσμίας παρέχεται η δυνατότητα δίμηνης παράτασης  (κεφ. 7.5.3).
      Το αίτημα παράτασης υποβάλλεται αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στο πληροφοριακό σύστημα. Συγκεκριμένα από το μενού «Προθεσμίες» ο χρήστης με την επιλογή του εικονιδίου στη στήλη «Αίτημα Παράτασης», θα συμπληρώσει τα στοιχεία του αιτήματος στην αναδυόμενη φόρμα καταχώρησης. Το αίτημα παράτασης υποβάλλεται το αργότερο 3 ημέρες πριν το πέρας της λήξης της προθεσμίας.
      Συνεπώς, για όσες υπαχθείσες αιτήσεις ο συμβατικός χρόνος υλοποίησης:
      λήγει στις 18/8/2019, το αίτημα παράτασης θα πρέπει να υποβληθεί το αργότερο μέχρι και τις 15/8/2019, ενώ για όσες λήγει στις 2/9/2019, το αίτημα παράτασης θα πρέπει να υποβληθεί το αργότερο μέχρι και τις 30/8/2019.
    • By Engineer
      Οι Υπουργοί Περιβάλλοντος & Ενέργειας κ. Χατζηδάκης και Ανάπτυξης & Επενδύσεων κ. Γεωργιάδης υπέγραψαν νέα τροποποίηση της απόφασης του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας και του Υπουργού Οικονομίας και Ανάπτυξης με τίτλο: Προκήρυξη Β’ κύκλου του προγράμματος «Εξοικονόμηση κατ’ οίκον II», που θα υλοποιηθεί στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2020.
      Σύμφωνα με την τροποποίηση, καθορίζονται εκ νέου οι ημερομηνίες έναρξης υποβολής αιτήσεων ανά ομάδα Περιφερειών, ως εξής:
      Περιφέρεια Έναρξη υποβολής αιτήσεων • Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Κεντρικής Μακεδονίας, Ηπείρου, Θεσσαλίας, Δυτικής Ελλάδας Από 16.09.2019 • Δυτικής Μακεδονίας, Ιονίων Νήσων, Στερεάς Ελλάδας, Πελοποννήσου, Βορείου Αιγαίου, Κρήτης Από 19.09.2019 • Αττικής, Νοτίου Αιγαίου Από 23.09.2019  Υπενθυμίζουμε πως ενόψει της επανέναρξης του προγράμματος, στο B2Green "τρέχει" για λίγο ακόμα ερωτηματολόγιο αναφορικά με τις αλλαγές που θα θέλεαε να γίνουν στο β' κύκλο του "Εξοικονομώ II".
    • By Engineer
      Οι Υπουργοί Περιβάλλοντος & Ενέργειας κ. Χατζηδάκης και Ανάπτυξης & Επενδύσεων κ. Γεωργιάδης υπέγραψαν νέα τροποποίηση της απόφασης του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας και του Υπουργού Οικονομίας και Ανάπτυξης με τίτλο: Προκήρυξη Β’ κύκλου του προγράμματος «Εξοικονόμηση κατ’ οίκον II», που θα υλοποιηθεί στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2020.
      Σύμφωνα με την τροποποίηση, καθορίζονται εκ νέου οι ημερομηνίες έναρξης υποβολής αιτήσεων ανά ομάδα Περιφερειών, ως εξής:
      Περιφέρεια Έναρξη υποβολής αιτήσεων • Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Κεντρικής Μακεδονίας, Ηπείρου, Θεσσαλίας, Δυτικής Ελλάδας Από 16.09.2019 • Δυτικής Μακεδονίας, Ιονίων Νήσων, Στερεάς Ελλάδας, Πελοποννήσου, Βορείου Αιγαίου, Κρήτης Από 19.09.2019 • Αττικής, Νοτίου Αιγαίου Από 23.09.2019  Υπενθυμίζουμε πως ενόψει της επανέναρξης του προγράμματος, στο B2Green "τρέχει" για λίγο ακόμα ερωτηματολόγιο αναφορικά με τις αλλαγές που θα θέλεαε να γίνουν στο β' κύκλο του "Εξοικονομώ II".

      View full είδηση
    • By Engineer
      Μετάθεση ημερομηνίας έναρξης της ηλεκτρονικής υποβολής αιτήσεων του β’ κύκλου του “Εξοικονόμηση κατ’ οίκον ΙΙ”.
      Από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας ανακοινώνεται η μετάθεση για τις 16 Σεπτεμβρίου 2019 της ηλεκτρονικής υποβολής των αιτήσεων για τον Β’ κύκλο του Προγράμματος «Εξοικονόμηση Κατ΄οίκον ΙΙ».
      Η παράταση αυτή κρίθηκε αναγκαία για την καλύτερη προετοιμασία του προγράμματος και την εξυπηρέτηση των πολιτών.
      Τις επόμενες μέρες θα γίνει σχετική τροποποίηση του Οδηγού Εφαρμογής του Προγράμματος και θα ανακοινωθούν οι ακριβείς ημερομηνίες έναρξης υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων ανά ομάδα Περιφερειών.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.