Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural

  • webTV

    Michanikos.gr webTV

    615 ειδήσεις in this category

    1. webTV

      GTnews

      Η τουρκική εταιρεία Limak ολοκλήρωσε την πρώτη φάση ένα μήνα πριν από τη λήξη της προθεσμίας, ενώ το γήπεδο πρέπει να είναι έτοιμο έως τις 30 Νοεμβρίου 2024. Η Μπαρτσελόνα κυνηγά την εκπληκτική Χιρόνα και την αιώνια αντίπαλό της Ρεάλ Μαδρίτης στο πρωτάθλημα, ενώ στο Champions League η αιφνιδιαστική ήττα από τη Σαχτάρ Ντόνετσκ ανέβαλε το ραντεβού με πρόκριση στους «16». Εκεί όμως που οι «Μπλαουγκράνα» βρίσκονται σε καλύτερη θέση από το αναμενόμενο είναι οι εργασίες για το νέο «Καμπ Νου».
      Όπως αναφέρει η καταλανική εφημερίδα Sport, η εταιρεία που είναι υπεύθυνη για την κατεδάφιση τμήματος του γηπέδου της Βαρκελώνης, η Limak, κατάφερε να επιφέρει το τέλος της πρώτης φάσης των εργασιών κατά ένα μήνα, δεδομένου ότι η προθεσμία είχε οριστεί για τέλη Δεκεμβρίου. Έχουν περάσει μόλις πέντε μήνες από τότε που η τουρκική εταιρεία ξεκίνησε τη φάση κατεδάφισης, την πρώτη από τις τρεις.
      «Ο χρόνος είναι χρήμα», είπε ο Εμπρού Οζντεμίρ, πρόεδρος της Limak Holding. «Ο χρόνος είναι ουσιαστικός για εμάς. Υπάρχει λόγος που έχουμε το ρεκόρ για να ολοκληρώσουμε νωρίς τα έργα μας».
      Το στάδιο της Βαρκελώνης, το οποίο θα πάρει το όνομα του κύριου χορηγού (Spotify), θα πρέπει να είναι έτοιμο έως τις 30 Νοεμβρίου 2024, ακριβώς ένα χρόνο από τώρα. «Η “Μπάρτσα” μας είπε ότι αυτή η ημερομηνία είναι αδιαπραγμάτευτη. Και μέχρι αυτή την ημερομηνία θα φτιάξουμε το νέο γήπεδο», πρόσθεσε ο Οζντεμίρ.
      Για να μην σταματήσει σε αυτόν τον μήνα που κέρδισε με την πρώτη φάση της κατεδάφισης, η Limak σκοπεύει να προσθέσει 1.500 επιπλέον εργαζομένους προκειμένου να αποφύγει κάθε είδους επιβράδυνση.
      Οι λόγοι για τους οποίους η τουρκική εταιρεία είναι σε θέση, στις περισσότερες περιπτώσεις, να προβλέπει προθεσμίες, εξηγούνται από τον διευθύνοντα σύμβουλο Χαλντούν Φιράτ: «Έχουμε ένα καινοτόμο κατασκευαστικό μοντέλο, το οποίο περιλαμβάνει την παράλληλη εργασία σε διαφορετικές πτυχές της εργασίας. Δεν χρειάζεται να ξεκινήσουμε το θεμέλιο μέχρι να ολοκληρώσουμε την κατεδάφιση.
      Αυτό σημαίνει ότι το επίπεδο εκτέλεσής μας είναι πολύ υψηλότερο. Κάποιοι εργαζόμενοι φροντίζουν την πλάκα, άλλοι τη δομή και άλλοι, ίσως, στην άλλη πλευρά του γηπέδου, να εγκαταστήσουν το Wi-Fi. Είναι πραγματικό αίνιγμα αν δεν το έχετε συνηθίσει, αλλά εμείς το έχουμε συνηθίσει».
      Επιπλέον, στον προγραμματισμό εργασίας της Μπαρτσελόνα υποτίθεται ότι η εταιρεία θα εργαζόταν πέντε ημέρες την εβδομάδα, αλλά χάρη στο μεγάλο εργατικό δυναμικό, το οποίο μπορεί να πραγματοποιήσει πολλές βάρδιες, η Limak έχει προγραμματίσει εργασίες  τουλάχιστον έξι ημέρες την εβδομάδα και, όταν είναι δυνατόν, και Κυριακές.
      Προφανώς, στο συμβόλαιο μεταξύ Limak και Μπαρτσελόνα υπάρχουν μπόνους για την κατασκευαστική εταιρεία εάν καταφέρει να ολοκληρώσει τις εργασίες πριν από την προθεσμία της 30ης Νοεμβρίου 2024, δεδομένου ότι ο σύλλογος θα αυξήσει τα έσοδα του χάρη στο νέο «Spotify Καμπ Νου», που θα φτάσει σε χωρητικότητα έως και 110.000 θέσεις μετά την ολοκλήρωσή του.
       
    2. webTV

      Engineer

      Βρίσκεται στο νοτιότερο σημείο της νορβηγικής ακτογραμμής, εκεί όπου συναντιούνται οι καταιγίδες από το Βορρά και το Νότο. Τα θαλάσσια είδη ευδοκιμούν εδώ τόσο στα αλμυρά όσο και στα υφάλμυρα νερά για να συμβάλουν στη βιοποικιλότητα της περιοχής. Το εστιατόριο που έχει σχεδιαστεί από τους αρχιτέκτονες της Snøhetta λειτουργεί επίσης ως ερευνητικό κέντρο για τη θαλάσσια ζωή, παρουσιάζοντας αφιερώματα στην άγρια πανίδα της θάλασσας και στη βραχώδη ακτή της νότιας άκρης της Νορβηγίας.
          Στα Νορβηγικά, το «under» έχει τη διπλή έννοια του «κάτω» και του «θαύματος». H μονολιθική μορφή 34 μέτρων του κτηρίου, μισή βυθισμένη στη θάλασσα, διαχωρίσει την επιφάνεια του νερού για να ακουμπήσει απευθείας στον βυθό πέντε μέτρα πιο κάτω.

      Η κατασκευή έχει σχεδιαστεί για να ενσωματώνεται πλήρως στο θαλάσσιο περιβάλλον της με την πάροδο του χρόνου, καθώς η τραχύτητα του κελύφους από σκυρόδεμα θα λειτουργεί ως τεχνητός ύφαλος, φιλοξενώντας τα φύκια και άλλα θαλάσσια στοιχεία.

      Με τα μεγάλα τοιχώματα από μπετόν να κείνται επί της απόκρημνης ακτογραμμής, η κατασκευή είναι κατασκευασμένη για να αντέχει σε μεγάλες πιέσεις από τις δύσκολες συνθήκες της θάλασσας. Όπως ένα βυθισμένο περισκόπιο, το τεράστιο παράθυρο του εστιατορίου προσφέρει θέα στον βυθό καθώς αλλάζει καθ 'όλη τη διάρκεια των εποχών και τις ποικίλες καιρικές συνθήκες.    Το έργο ολοκληρώθηκε το 2019, απολαύστε το και να θέλετε μπορείτε να κλείστε μια θέση...                         Πληροφορίες και εικόνες από snohetta.com    
    3. webTV

      GTnews

      Αξιοποιώντας την παρουσία στην Αθήνα, των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου της Αμερικανικής Εταιρείας Πολιτικών Μηχανικών (ASCE – American Society of Civil Engineers), προκειμένου να πραγματοποιήσουν συναντήσεις εργασίας και τεχνικές επισκέψεις, το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας διοργάνωσε, σε συνεργασία  με τον Σύλλογο Πολιτικών Μηχανικών  Ελλάδας και το Ελληνικό Τμήμα του ASCE (ASCE Hellenic Section (Greece)), διεθνές συμπόσιο με τίτλο “Sustainability and Infrastructure“, με τη συμμετοχή ομιλητών από τους επισκέπτες αλλά και Ελλήνων στελεχών της πολιτικής, ακαδημαϊκής και επιχειρηματικής κοινότητας.
      Έχει καταστεί επιτακτική ανάγκη για τους Μηχανικούς και τους επαγγελματίες του κατασκευαστικού κλάδου να παρακολουθούν τις εξελισσόμενες απαιτήσεις του σύγχρονου κόσμου και να κατανοούν τις αναδυόμενες τάσεις και τεχνολογίες που μπορούν να αξιοποιηθούν για τη δημιουργία ανθεκτικών και βιώσιμων  έργων υποδομής.
      Με δεδομένο τον κρίσιμο ρόλο που διαδραματίζουν οι υποδομές στη διαμόρφωση ενός βιώσιμου μέλλοντος, το Συμπόσιο θα απασχολήσουν :
      Οι προηγμένες τεχνικές απογραφής και οι συστηματικές πρακτικές διαχείρισης των υποδομών σε όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής τους,  για βέλτιστη αξιοποίηση των πόρων και ελαχιστοποίηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός αξιοποιώντας τεχνολογίες BIM και Digital Twins για την ενίσχυση της βιωσιμότητας στις φάσεις σχεδιασμού, μελέτης και συντήρησης των έργων υποδομής. Δομικά υλικά με χαμηλό ανθρακικό αποτύπωμα για μείωση των οικολογικών επιπτώσεων των κατασκευαστικών δραστηριοτήτων. Η παραγωγή καθαρής ενέργειας, οι ΑΠΕ και η υλοποίηση πρωτοποριακών έργων περιβάλλοντος, που συμβάλλουν στην αειφόρο ανάπτυξη. Παράλληλα, σε μια εποχή αυξημένης περιβαλλοντικής συνείδησης, οι κυβερνήσεις και οι οργανισμοί υιοθετούν όλο και περισσότερο πολιτικές πράσινων δημόσιων προμηθειών που ενσωματώνουν κριτήρια βιωσιμότητας για φιλικά προς το περιβάλλον και με κοινωνικά υπεύθυνα έργα.
      Παρακολουθείστε το συμπόσιο εδώ: 
       
    4. webTV

      Engineer

      Οι Γερμανικοί Σιδηρόδρομοι (Deutsche Bahn) και συγκεκριμένα η θυγατρική εταιρεία «Deutsche Bahn Regio», παρουσίασαν το νέο περιφερειακό σιδηρόδρομο του μέλλοντος, με την επωνυμία «IdeenzugCity», ένα «concept» για την δημιουργία του νέου περιφερειακού σιδηροδρόμου του μέλλοντος, με σημαντικές βελτιώσεις όσον αφορά την άνεση, την χωρητικότητα και την αξιοπιστία. Ο πρότυπος εκθεσιακός σιδηρόδρομος σχεδιάσθηκε από την «Deutsche Bahn Regio» και υλοποιήθηκε από την «Hubl&Hubl», με τη χρήση τεχνολογικού εξοπλισμού από περισσότερους από 40 προμηθευτές.
      Στα χαρακτηριστικά του περιλαμβάνονται καθίσματα που ανοίγουν και κλείνουν με το πάτημα ενός κουμπιού, έχοντας με αυτό τον τρόπο την δυνατότητα να προσφέρει έως και 40% μεγαλύτερη χωρητικότητα τις ώρες αιχμής μέσω αύξησης των θέσεων ορθίων και μεγαλύτερη άνεση τις υπόλοιπες ώρες με αυξημένο αριθμό θέσεων καθήμενων.
      Παράλληλα γίνεται δεκτή η μεταφορά για ποδήλατα ή και καρότσια για βρέφη και μικρά παιδιά. Την ίδια στιγμή, ο μεγαλύτερος αριθμός στηριγμάτων για όρθιους επιβάτες εξασφαλίζει μεγαλύτερη άνεση, ενώ οι θέσεις Multiflex μπορούν να περιστρέφονται γύρω από τον άξονά τους και να μετακινούνται προς όλες τις κατευθύνσεις ανάλογα με τις ανάγκες των επιβατών.
      Εργασία στο... τρένο

      Το σχέδιο περιλαμβάνει επίσης και μία ζώνη «City Working» που διαθέτει καθίσματα για τραπεζάκια με φορητούς υπολογιστές και αναδιπλούμενες οθόνες που εξασφαλίζουν την ιδιωτικότητα των χρηστών και οι οποίες μπορούν να συνδέονται με τις συσκευές του επιβάτη. Τα παράθυρα του συγκεκριμένου βαγονιού μετατρέπονται σε οθόνες οι οποίες προσφέρουν πληροφορίες για τους επιβάτες και δείχνουν που βρίσκονται οι θέσεις για ποδήλατα ή καρότσια βρεφών και μικρών παιδιών, ενώ όταν ο συρμός είναι εν κινήσει γίνονται και πάλι διαφανή.

      Στη μετόπη του συρμού η πινακίδα προορισμού προσφέρει θέαση από γωνία 180 μοιρών, ενώ ο φωτισμός LED στο εξωτερικό των βαγονιών αλλάζει χρώμα ανάλογα με το δρομολόγιο αλλά και την πληρότητα στο εσωτερικό τους σε ζωντανό χρόνο. Αν και προς το παρόν, δεν προβλέπεται η κατασκευή του νέου σιδηροδρόμου σε ευρεία κλίμακα πολλά από τα χαρακτηριστικά του θα ενσωματωθούν σε άλλους συρμούς που κυκλοφορούν στη Γερμανία.

      Με αυτό τον τρόπο στοιχεία από το χώρο των επιβατών θα τοποθετηθούν στις ηλεκτράμαξες Class 423 του προαστιακού σιδηροδρόμου (S-Bahn) του Μονάχου και από το εξωτερικό του «IdeenzugCity» στους συρμούς του προαστιακού σιδηροδρόμου της Στουτγάρδης.
      Τέλος, οι θέσεις εργασίας και τα παράθυρα που μετατρέπονται σε οθόνες θα δοκιμασθούν από τον προσεχή Οκτώβριο στον προαστιακό του Αμβούργου, ενώ από το 2022 διώροφα βαγόνια επιβατών θα δοκιμασθούν σε δρομολόγια στο Μόναχο.
      Δείτε ένα virtual tour στο τρένο:
      https://ideenzug-event.de/virtual-tour/ideenzugcity/?language=en
       
    5. webTV

      Engineer

      Ένα δέντρο για κάθε πολίτη. Η φύτευση δέντρων σε μια μεγαλούπολη είναι και δυνατή και απαραίτητη. Το πρότζεκτ "Forestami" στη μητροπολιτική περιοχή του Μιλάνου είναι το πρώτο του είδους του στην Ιταλία κι ένα από τα πιο προηγμένα στην Ευρώπη.
      Όπως εξηγεί ο πρόεδρος της επιστημονικής επιτροπής Στέφανο Μποέρι, «το "Forestami" είναι ένα πρότζεκτ, αλλά και μια ανάγκη, ένα όνειρο, διότι μιλάμε για μια έντονη αύξηση του αριθμού των δέντρων, ειδικά των ψηλών δέντρων, στη μητροπολιτική περιοχή του Μιλάνου για τα επόμενα χρόνια».
      «Πρώτα χρειάζεται να φανταστούμε μια πολιτισμική αλλαγή. Εκεί όπου έχουμε άσφαλτο, τώρα θα πρέπει να δούμε πράσινες ανοικτές περιοχές με πράσινο και δέντρα, περιοχές, όπου οι άνθρωποι μπορούν να ζήσουν. Αυτός είναι ένας από τους στόχους που έχουμε θέσει», σύμφωνα με την επιστημονική διευθύντρια του "Forestami" Μαρία Κιάρα-Παστόρε.
      Στόχος είναι να φυτευθούν έως και τρία εκατομμύρια δέντρα μέχρι το 2030. Ίσως φαίνεται πολύ φιλόδοξο, όμως το "Forestami" άρχισε με το δεξί και ήδη έχουν φυτευθεί 330.000 δέντρα. Παρ' όλα αυτά, το "Forestami" δεν είναι μόνο η φύτευση δέντρων, αλλά και ο καθαρισμός του αέρα, η μείωση της ενεργειακής κατανάλωσης και η βελτίωση της ποιότητας ζωής.
      Όμως η φύτευση δέντρων σε μια μεγαλούπολη είναι ωφέλιμη και για ολόκληρο τον κόσμο.
      Σύμφωνα με τον Μποέρι, «η φύτευση δέντρων είναι ο πιο αποτελεσματικός, συμπεριληπτικός, δημοκρατικός, επειδή εμπλέκει τους πάντες, και οικονομικός τρόπος για να επιβραδυνθούν οι συνέπειες της υπερθέρμανσης του πλανήτη και της κλιματικής αλλαγής. Φύτευση δέντρων σε μια πόλη σημαίνει μείωση του διοξειδίου του άνθρακα».
      Οι μεγαλουπόλεις ευθύνονται μέχρι και για το 75% της παραγωγής διοξειδίου του άνθρακα παγκοσμίως. Με άλλα λόγια φέρουν ευθύνη για την κλιματική αλλαγή. Τα δέντρα μπορούν να απορροφήσουν τα μικροσωματίδια, τα οποία έχουν εξαιρετικά ακραία επίπτωση στην ποιότητα ζωής των ανθρώπων που ζουν σε αστικές περιοχές.
      Η Μαρία Κιάρα-Παστόρε εξηγεί πως «μπορούμε να αναλογιστούμε ότι τρία εκατομμύρια δέντρα σημαίνει 5% αύξηση της φυλλώδους κάλυψης. Στο Πολυτεχνείο του Μιλάνου υπολογίσαμε πως, όταν ξεκινούσαμε, αυτή η επιφάνεια ήταν 16% και ο στόχος ήταν να ξεπεράσουμε το 20%, δηλαδή να δουλέψουμε πάνω στην αύξηση της φυλλώδους κάλυψης, η οποία καθορίζει το ευ ζην μας».
      Περισσότεροι από τρία εκατομμύρια άνθρωποι ζουν στη μητροπολιτική περιοχή του Μιλάνου. Μέχρι το 2030, κάθε πολίτης θα έχει το δικό του δέντρο, το οποίο θα παρέχει καλύτερο αέρα και ποιότητα ζωής, ενώ την ίδια ώρα θα συνδράμει στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής.
      Η ιστοσελίδα του έργου: https://forestami.org/
       
    6. webTV

      Engineer

      Μια παραδοσιακή φυτεία ρυζιού στην Κίνα, «γυρισμένη» τα έξω, μέσα.
       
      Έτσι ακριβώς είναι η βιβλιοθήκη που σχεδίασε το ολλανδικό γραφείο MVRDV στην κινεζική πόλη Τιαντζίν: ένα τετράγωνο κτίριο το οποίο εσωκλείει μια σειρά από ομόκεντρα επίπεδα σαν αναβαθμίδες. Όπου οι αναβαθμίδες είναι οι διάδρομοι, όπως τους ξέρουμε, μιας συμβατικής βιβλιοθήκης ανάμεσα σε ράφια με βιβλία.
       
      Στο κέντρο του χώρου, μια γιγάντια φωτεινή σφαίρα, που κάνει το κτίριο να μοιάζει με μάτι, στον περαστικό. Γι' αυτό και η Tianjin Binhai Library καθιερώθηκε στο Διαδίκτυο ως «Το Μάτι».
       
      Χρειάστηκαν τρία χρόνια για να ολοκληρωθεί η κατασκευή αυτής της βιβλιοθήκης-μαμούθ, που καλύπτει πάνω από 33 τετραγωνικά χιλιόμετρα και μπορεί να στεγάσει 1,2 εκατομμύρια βιβλία!
       
      Πηγή: http://www.ered.gr/el/structures/To_Mati_i_pio_theamatiki_bibliothiki_ston_kosmo/
       
      Περισσότερα για το έργο: https://www.mvrdv.nl/projects/tianjin-binhai-library
       

       

       
       

       

       

       

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.