Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 16/08/2019 σε όλες τις περιοχές
-
Δεν κάνουμε υποθέσεις. Κάνε πρώτα αυτοψία να διαπιστώσεις τι έχει γίνει. Η κατασκευή υποστυλωμάτων μας προϊδεάζει για κατασκευή σκελετού και πλάκας φυσικά. Αλλιώς γιατί να κατασκευάσει 2 υποστυλώματα σκυροδέματος όπως αναφέρεις στο αρχικό σου μήνυμα; Θεωρητικά η αλλαγή σκελετού δεν θα έπρεπε να πραγματεύεται στο ν. 4495. Όμως για μικρής έκτασης μεταβολές θα μπορούσα να δεχτώ την παλαιότητα του προ 55 και να υπάγω τις επιπλέον-μετά το 1955 αυθαιρεσίες ως κατηγορία 4 (εκμεταλλευόμενος το ότι μας λέει να βάλουμε "ναι" στην ύπαρξη άδειας, σε προ 55 κτίσμα). Τώρα, για μεγάλης έκτασης αλλαγές, όπως η κατασκευή νέου σκελετού οπλισμένου σκυροδέματος, κατά τη γνώμη μου άρει την παλαιότητα του προ 55 κτίσματος και θα το υπολόγιζα ως κτίσμα πλήρως αυθαίρετο.1 point
-
Ισχύει το 1/3 των μαθημάτων. Κ εγώ έτσι ταξίδεψα1 point
-
Καλησπέρα σε όλους, όσοι μένετε Αθήνα καλό είναι να απευθυνθείτε στο φροντιστήριο Πολυτοπο στον Πειραιά. Ο ιδιοκτήτης λέγεται Ηλίας και έχει ύλη των μαθημάτων για την ΑΕΝ της Χίου. Σε καμία περίπτωση μην γραφτείτε στου Ασπροπύργου, θα βλαστημισετε. Τα μαθήματα είναι πολύ εύκολα κ δεν χρειάζονται παρακολούθηση1 point
-
δεν είναι απλά θέμα οικολογικής συνείδησης αλλά χωροταξικής αντίληψης για την πόλη όπου ειδικά στην ελλάδα όπου πόλη πρώτη λύση κόψε δέντρο. Και φυσικά το θέμα επικινδυνότητας είναι το Α και το Ω.... να απαιτηθεί απο την ΔΕΗ να λύση το πρόβλημα με τον στύλο της και τα καλώδια του... ας το μετακινήσουν ή ας βρούν αλλη λύση. Στην τελική όταν τον έβαλαν εκει τον στύλο της ΔΕΗ το δέντρο υπήρχε απο πρίν τουλάχιστον 30 χρόνια κι ας είχαν φροντίσει να προβλέψουν οτι τα δέντρα μεγαλώνουν στον χρόνο.... (οπότε πάλι δεν είναι φυσικός νόμος το δέντρο πρέπει να κοπεί) Τώρα αν βαριούνται να χάνουν χρόνο κλπ κλπ... ας κόψουν κι ας αγοράζουν μετά ιονιστές για να καθαρίζουν τον αέρα σπίτι τους....1 point
-
Χιλιάδες δέντρα ειδικά ελιές και νερατζίες έχουν κοπεί σε αστικά συγκροτήματα σε όλες τις πόλεις τις Ελλάδα (και σίγουρα στην Αθήνα και τα πέριξ που γνωρίζω) από την δεκαετία μετα το 60 και 70 διότι έπεφταν λέει οι ελιές στα πεζοδρόμια και τους τα λέρωναν ή ενοχλούσαν το παρκάρισμα στα αμάξια…. Αποτέλεσμα τσιμέντο όλα…. Και η κολώνα της ΔΕΗ τσιμέντο όλα…. Δεν θα ήταν κακό (ειδικά αφού είσαι και μηχανικός περιβάλλοντος) να τους πείσεις να κρατήσουν το δέντρο που έκανε 70 χρόνια να φτάσει στο ύψος τους και δίνει δωρεάν και απλόχερα οξυγόνο στα παράθυρα του σπιτιού τους… Οι πλάκες πεζοδρομίου πχ και κολώνεςΔΕΗ δεν θα χρειαστούν 70 χρόνια να γίνουν…. (απλά μια άποψη και δεν υπάρχει πρέπει να κοπεί δέντρο)1 point
-
1 point
-
αυτη ειναι η σωστη περγκολα... για οσους θυμουνται....τοτε...την λεγαμε "κρεβατινα" και φυσικα θα ειναι στον ακαλυπτο, "χωρις περιορισμο θεσης"1 point
-
Δεν είμαι με κανένα πρόγραμμα. Δηλαδή δεν υπάρχει κανένα συμβόλαιο ακόμα. Δεν μίλησα με κανέναν.-1 points
-
Περίμενα κάποιος να έχει ένα ασυμπλήρωτο υπόδειγμα συμβολαίου να διαβάσω. Πρώτα μαθαίνουμε, μετά μιλάμε με κρατικούς υπάλληλους μη μας ξεφύγουν κουβέντες.-1 points
-
Υπάρχει καμία υποχρέωση για περιοδικό έλεγχο της εγκατάστασης από τον ΔΕΔΔΗΕ ή μηχανικό για έκδοση κάποιου πιστοποιητικού κάθε τόσο;-1 points
-
Το εξοχικό επίτηδες είναι εκτός δικτύου για να γλυτώσω τα πάγια. Και τα έξοδα σύνδεσης γιατί απαιτούνται κολώνες κλπ. Δεν έχει και πολύ κατανάλωση. Μόνο ψυγείο και φως led αρχικά. Με πρόχειρο υπολογισμό 6 πάνελ των 250 W και 150 Ah μπαταρίες στα 24 V μια χαρά φτάνουν. Δεν χρειάζεται να ξηλωθεί όλη η εγκατάσταση. Μόνο μία σειρά πάνελ ίσως. Βάζουμε και άλλου τύπου κονέκτορες αν χρειαστεί. Στα 20-30 χρόνια ζωής των φωτοβολταϊκών μιλάμε για 20-30 αποσυνδέσεις και επανασυνδέσεις. Κάτι θα υπάρχει κατάλληλο. Εννοείται ότι θα μπουν και διακόπτες, για ασφαλέστερη αφαίρεση. Πες μερικά, δεν είμαι τόσο άσχετος από ηλεκτρολογικά και ηλεκτρονικά.-1 points
-
Όχι θα φωνάξω κάποιον σαν εσένα την πρώτη φορά.-1 points
-
Η ταράτσα είναι κοινόχρηστη. Αν μπουν φωτοβολταϊκά, θα είναι και το ώφελος κοινόχρηστο. Μπορεί μία οικιακή επένδυση φωτοβολταϊκών να "συνδεθεί" ή μάλλον να συσχετιστεί με τον κοινόχρηστο μετρητή του ασανσέρ;-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-