Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Saturnus

    Saturnus

    Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      32


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      19.064


  3. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      7.487


  4. ekechagi

    ekechagi

    Members


    • Πόντοι

      39

    • Περιεχόμενα

      125


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 17/04/2023 in Δημοσιεύσεις

  1. Τα περιφράγματα μπορούν να είναι μέχρι 3 μ. και το συμπαγές τμήμα μέχρι 1,50 μ. 1ον) Όχι πάνω από το 1,50 μ. 2ον) Μόνο περίφραξη με πρόχειρη κατασκευή (π.χ. συρματόπλεγμα) γίνεται με μικρής κλίμακας.
    2 points
  2. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά. Σύμφωνα με την εγκύκλιο 2 Ν. 4495/17 η αυθαίρετη απόληξη κλιμακοστασίου δύναται να υπολογιστεί με αναλυτικό. Αν η υπέρβαση ύψους δεν συντελεί σε υπέρβαση επιτρεπόμενου ύψους περιοχής, αυτή θα τακτοποιηθεί με μια λοιπή παράβαση. Αναφορικά με την αποθήκη, εφόσον αυτή υπαχθεί στην κατηγορία 3, δεν εφαρμόζεται κάποιο επιπλέον πρόστιμο για την υπέρβαση ύψους (ακόμη και αν υπερβαίνει το μέγιστο της περιοχής). Οι κατασκευές που δεν υλοποιήθηκαν δεν συνιστούν παράβαση καθώς δεν φαίνεται να οδηγούν σε παραβίαση πολεοδομικών διατάξεων (σχετ. εγκ. 3 Ν. 4178). Με τη σειρά μου να ρωτήσω, εάν η αποθήκη θα αποτελεί και αυτή κοινόχρηστο χώρο, ή θα κατέχεται από κάποιο φερόμενο ιδιοκτήτη;
    1 point
  3. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά. @Paul_Mix H κατάσταση είναι περίεργη στα γήπεδα εκτός σχεδίου με πρόσωπο σε χωματόδρομο. Τα δημοσιεύματα λένε ότι επίκειται (μάλλον μετεκλογικά...) ότι θα υπάρξει νομοθετική ρύθμιση με κατ εξαίρεση οικοδομησιμότητα μέχρι το 2025 για τα προ 85 όπως αναφέρει ο συνάδελφος @ntanos να οικοδομούνται χωρίς να απαιτείται πρόσωπο σε αναγνωρισμένο κοινόχρηστο, ενώ για τα γήπεδα, υφιστάμενα μετά το 1985 και μέχρι το 2003 έχουν αναφερθεί κάποιες προϋποθέσεις αλλά μόνο στα δημοσιεύματα. Η κατάσταση όπως αναφέρω είναι περίεργη, διότι ενώ τόσο το ΠΔ του 85 (φεκ 270/δ) και ο ν. 3212/03 είναι σε ισχύ, το ΣτΕ, δεν έλαβε υπόψη του το Ν. 3212/03 όπου ρητά αναφέρεται ότι για τα γήπεδα προ ισχύος του δεν απαιτείται πρόσωπο 25 μ σε αναγνωρισμένο δρόμο και ερμήνευσε "περιέργως" το ΠΔ του 85 θεωρώντας ότι πρέπει στην υποπερίπτωση α του άρθρου 1 να υπάρχει πρόσωπο σε αναγνωρισμένο κοινόχρηστο δρόμο. Σε κάθε περίπτωση, η γνώμη μου είναι να λάβεις και μια υπεύθυνη δήλωση από τον ιδιοκτήτη ότι αυτός έχει λάβει γνώση της υπ αριθμ απόφασης 176/23 ΣΤΕ περί απαίτησης προσώπου σε αναγνωρισμένο δρόμο γηπέδων ελάχιστης επιφάνειας 4.000 τμ για την οικοδομησιμότητά τους και εκκρεμεί η εναρμόνιση της πολεοδομικής νομοθεσίας με την εν λόγω απόφαση.
    1 point
  4. Πριν τον καταιγισμό δημοσιεύσεων σχετικά με την ερμηνεία του όρου "διαφορετική διαμερισμάτωση", η συνάδελφος Eleni St έθεσε κάποια ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν (όπως επιβάλλουν οι κανόνες ευγενείας). @Eleni St Για το 1: Ναι (δ.δ. και λοιπή για τα ανοίγματα). Για το 2: Πρέπει να σχεδιάσεις νέα κάτοψη ορόφου όπου θα αποτυπώνονται οι τωρινές ιδιοκτησίες. Για το 3: Και αποτύπωση και περιγραφή των αυθαιρεσιών που τακτοποιούνται.
    1 point
  5. Εάν έχουν συσταθεί οι κάθετες πριν τις 28.7.2011, δεν επηρεάζουν οι αυθαιρεσίες της Α την επιτρεπόμενη δόμηση της Β.
    1 point
  6. Όχι, δεν μπορεί εφόσον δεν τηρείται η ελάχιστη απόσταση από το ρέμα που προβλέπεται από τον νόμο.
    1 point
  7. <1 Ω. Ό,τι συμφωνήσεις και πληρωθείς, παραδίδεις.
    0 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
      Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.
      • 0 απαντήσεις
    • Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
      Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.