Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Μέρσα

    Μέρσα

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      494


  2. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      6.350


  3. Αλέξανδρος

    Αλέξανδρος

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      1.294


  4. Apostolos131

    Apostolos131

    Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      176


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 09/06/2019 in Δημοσιεύσεις

  1. επιπλέον βρήκα αυτή τη σειρά εγγράφων που ίσως βοηθούν όποιον δεν έχει γνώση για συνύπαρξη ορόφου και παταριού στην ίδια στάθμη ΔΑΟΚΑ.pdf
    2 points
  2. Η μόνη λύση είναι να απευθυνθείτε σε δικηγόρο όπως αναφέρει ο Directionless αν και εφόσον εξαντλήσετε όλες τις προσεγγίσεις με τον συνάδελφο. Αλλά έχω μια απορία: γιατί δώσατε όλα τα χρήματα μελέτης-επίβλεψης προκαταβολικά? Και γιατί το αφήσατε τόσα χρόνια? Επίσης, πρέπει να πω ότι αφού δεν υπάρχει συμφωνητικό προφανώς τα πράγματα συμφωνηθήκαν προφορικά "μεταξύ κυρίων". Δεν ξέρω τι εξήγηση σας έκανε ο μηχανικός αλλά μπορεί να ισχυριστεί (και έχει βάση ο ισχυρισμός) ότι αυτή ήταν η συμφωνία "για την μελέτη μόνο και την επίβλεψη θα του την έκανα δώρο".
    1 point
  3. Το Α'14 ως εξαμηνιαίο ειδοποιητήριο (που είχε τότε εκδοθεί) είχε το εξής: Αρχικά είχε εκδοθεί με βάση τον τότε ισχύοντα ν.3986/11, οπότε όποιος είχε πληρώσει αυτό τότε, τώρα δεν έχει αναδρομικές διαφορές να βεβαιωθούν/απαιτηθούν. Όσοι δεν το είχαν πληρώσει και πήγαν τότε από το τ.ΤΣΜΕΔΕ να εκδώσουν αυτό με την μη εφαρμογή του ν.3986/11 και πλήρωσαν τότε αυτό, τώρα έχουν αναδρομικές διαφορές να βεβαιωθούν/απαιτηθούν. [1] Επίσης για το Β'14 δεν θα εκδοθούν ειδοποιητήρια αναδρομικών διαφορών, διότι δεν υπήρχαν για αυτό διαφορές, αφού εκδόθηκε σε όλους ορθά με βάση τον τότε ισχύοντα ν.3986/11. Οπότε πέραν του Α'14 που έχει εκδοθεί (σε όσους υπάρχει αναδρομική διαφορά), υπάρχουν ακόμη τα Α'15 και Β'15 (σε όσους υπάρχει αναδρομική διαφορά) και τέλος. Πάντως καλό είναι να γίνει ένας έλεγχος και μέσα στην εβδομάδα (και σε κάθε περίπτωση όταν εμφανισθεί και σαν ενημέρωση στην σελίδα του ταμείου), διότι απ' ότι θυμάμαι δεν τα ανεβάζουν όλα την ίδια ημέρα. Καλό είναι επίσης όσοι έχουν όρεξη και χρόνο να επιβεβαιώσουν το ποσό (με χαρτί και μολύβι). Το λέω γιατί σε συνάδελφο που δεν είχε εμφανισθεί κάποιο ειδοποιητήριο αναδρομικών τις πρώτες μέρες, θεώρησε ότι δεν θα έχει αναδρομικά...αφού δεν το είχε ελέγξει (με χαρτί και μολύβι) ώστε να περιμένει όντως ειδοποιητήριο ... μετά το ξέχασε ... και.... μετά το θυμήθηκε ο ΕΦΚΑ στις οφειλές. edit: [1] Λίγη ιστορία ... τότε ήταν η πρώτη φορά που θα γίνονταν ηλεκτρονικά η έκδοσή τους και είχε καθυστερήσει σε σχέση με την ημερομηνία πληρωμής τους που τότε ήταν σταθερή (τόσο ή έκδοσή τους η ηλεκτρονική, όσο και η ταχυδρομική αποστολή τους αν δεν "δούλευε" το σύστημα με την ηλεκτρονική διαδικασία, οπότε τότε ή περιμέναμε να εκδοθούν ή πηγαίναμε από το ταμείο ενώ ταυτόχρονα εκκρεμούσε και η σχετική παράταση από το ΔΣ ... (συνημμένη ιστορική αλληλογραφία που είχα με το ΤΣΜΕΔΕ από το 2014) Binder1.pdf
    1 point
  4. φυσικά και θα ζητήσετε διάφορα, την άδεια δόμησης όλα τα σχεδία της άδειας (τοπογραφικό, διάγραμμα δόμησης , κατόψεις, τομές όψεις, ύδρευση θερμομόνωση κλπ) αποδείξεις πληρωμών (αμοιβές , υπέρ Δήμου, υπέρ τρίτων κλπ) έναρξη στο ΙΚΑ (τυχόν πληρωμές εργασιων Ικα - αν έχει γίνει το έργο)
    1 point
  5. Γιατι αυτο με τις θεωρήσεις ειναι ξεκάθαρα για να μας τα παιρνουν τα σωματεία!! Κ δε φτάνει που μας τα παίρνουν μας τρέχουν κιολας για καθε θεώρηση!μια φορά μου προέκυψε μια υδε στη Μύκονο που ειμουν για δουλεια κ έπρεπε να παω αθηνα να την θεωρισω κ να ξανά γυρναγα!! Ειναι δυνατόν να συμβαίνουν αυτα τα πραγματα ;;
    1 point
  6. Για να κάνεις χρήση της κατηγορίας 3/ιδιδ ο νόμος ορίζει 2 προυποθέσεις: Να έχεις το προβλεπόμενο κτίριο της αδείας και να μην παραβιάζει στην νέα του θέση το κτίριο πολεοδομικές διατάξεις (Δ, προκήπιο κλπ). Άρα εαν έχεις π.χ. Υ.Δ. στο κτίριο (δηλαδή διαφορετικό από το προβλεπόμενο) και η νέα του θέση είναι νόμιμη δεν μπορείς να κάνεις χρήση κατηγορίας 3/ιδιδ. Ξεκάθαρο. Εάν έχεις το προβλεπόμενο και έχεις π.χ. παραβίαση Δ πάλι δεν μπορείς να κάνεις χρήση κατηγορίας 3/ιδιδ. Πάλι Ξεκάθαρο. Τώρα με την εγκύκλιο και στις δύο περιπτώσεις που ανέφερα μπορείς να να κάνεις χρήση κατηγορίας 3/ιδιδ.
    1 point
  7. βαζεις τελειες... [οχι που δεν θα ξεγελασεις αυτο το ηλιθιο μηχανημα...]
    1 point
  8. Άκρη δεν θα βγάλεις. Οι αποκεντρωμένες είναι γενικά μεγάλο πρόβλημα διότι εκτός του ότι οι υπάλληληοι δεν έχουν ιδέα από πολεοδομική νομοθεσία και γενικά κατασκευή, απαντάνε ΠΑΝΤΑ με την γραφειοκρατηκότερη ερμηνεία που μπορεί κάποιος να φανταστεί.
    1 point
  9. 1) Το πατάρι και η Σοφίτα δεν δύναται να έχουν πρόσβαση σε εξώστες-ημιυπαιθρίους και βεράντες διότι θεωρητικά από εκεί θα μπορούσε να δημιουργηθεί ανεξάρτητη είσοδος και να χάσει την λειτουργική του εξάρτηση με τον υποκείμενο όροφο. 2) Δεν έχω βρει να προκύπτει από κάπου αλλά οι πολεοδομίες που συνεργάζομαι υπολογίζουν το 50% του υποκείμενου το οποίο καλύπτεται από στέγη (στην πράξη σε συμφέρει διότι βγαίνει πιο εργονομικό μέσο ελέυθερο ύψος)
    1 point
  10. Το θέμα της θεώρησης των ΥΔΕ ρυθμίζεται από το άρθρο 2 του Ν. 4483/1965 (που τροποποιήθηκε από το άρθρο 3 του Ν.2302/1995). Σύμφωνα με τα προηγούμενα, οι ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΤΕΣ (πλην των διπλωματούχων μηχανικών), θεωρούν την ΥΔΕ στο οικείο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ (ΠΟΣΕΗ ή ΕΕΤΕΜ). Η θεώρηση αφορά 4 πράγματα: το γνήσιο της υπογραφής, την ειδικότητα, την κατηγορία της άδειας του ηλεκτρολόγου και την χρονική διάρκεια ισχύος της άδειας. [Προφανώς, η υπάλληλος που παρέλαβε την ΥΔΕ, παρανόησε τη διαφορά μεταξύ εγγραφής στο ΤΕΕ ως εργολήπτη, και την ιδιότητα του διπλωματούχου μηχανικού πολυτεχνείου]
    0 points
  11. Σαν εγγεγραμμενος στο τεε ,πλεον με σφραγιδα του τεε δωρεαν υπογράφεις τις υδε χωρις πρόβλημα. Δεν χρειάζεται εετεμ εδω και καιρο
    -1 points
  12. Ενδιαφέρουσα ερώτηση. Οταν λέμε λανθασμενα σωματειο για τους μηχανικους Τ.Ε εννοούσαμε το 10ρικο για την θεώρηση υπογραφής που δίνανε στην ΕΕΤΕΜ. Πλέον άλλαξαν , πάλι χρειάζεται θεώρηση αλλα απο το ΤΕΕ σαν μέλος του ΔΩΡΕΑΝ .
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.