Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      17.217


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      25.856


  3. Anton_civeng

    Anton_civeng

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      931


  4. civilpablo

    civilpablo

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      344


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 06/07/2019 in Δημοσιεύσεις

  1. Οι κόμποι είναι πλέον γνωστοί, το χτένι θα φτάσει εκεί σε 6 μήνες ... Δημοσιεύθηκαν σε ΦΕΚ : Α) 2871Β/5.7.2019 "Διαδικασίες εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών και χρήσεων του Τμήματος Δ΄ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗΣ ΔΟΜΗΣΗΣ του ν.4495/2017" Β) 2872Β/5.7.2019 "Διαδικασίες δειγματοληπτικού ελέγχου Δηλώσεων Αυθαιρέτων, ηλεκτρονικής κλήρωσης και έκδοσης των διοικητικών πράξεων του άρθρου 108 του ν.4495/2017" Διαδικασίες εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων.pdf Διαδικασίες δειγματοληπτικού ελέγχου.pdf
    2 points
  2. Ωραία, με στέλνουν πιο γρήγορα προς τη διαγραφή από τα μητρώα ελεγκτών γιατί μέχρι τώρα το σκεφτόμουν.
    2 points
  3. Παύλο με την καλησπέρα μου, αφού μας λέει ο συνάδελφος ότι είναι προ '83=> ΚΑΤ2,....... τι πλάτος να 'χει μέτρα δύο και χίλια δέκα δύο, (κατά Ρασούλη)... αφού ως εξώστης απαλάσσεται από Μ.Σ.Ε λόγω ΚΑΤ2 ούτως ή αλλέωςςςς??.....
    2 points
  4. [ξεκινησες σαν συνεχεια της απαντησης και δεν προσεξα οτι ειναι "αλλη ερωτηση"] κατα τα λοιπα, επι ανηλικων ισχυει αυτο: Άρθρο 1624. Πράξεις με άδεια του δικαστηρίου: Ο επίτροπος, χωρίς τη γνωμοδότηση του εποπτικού συμβουλίου και την άδεια του δικαστηρίου, δεν έχει το δικαίωμα στο όνομα του ανηλίκου: 1. να διαθέτει την περιουσία του ανηλίκου συνολικά ή κατά ένα μέρος της. 2. να εκποιεί ή να αποκτά με αντάλλαγμα ακίνητο ή εμπράγματο δικαίωμα σε ξένο ακίνητο. 3. να εκχωρεί απαίτηση που έχει αντικείμενο τη μεταβίβαση ακινήτου στον ανήλικο. 4. να εκποιεί τους τίτλους και τα πολύτιμα αντικείμενα του άρθρου 1614. 5. να επιχειρεί οποιοδήποτε έργο σε ακίνητο του ανηλίκου που η δαπάνη του υπερβαίνει το όριο της τρίτης παραγράφου του παρόντος άρθρου. 6. να εκποιεί εμπορική, βιομηχανική ή άλλη επιχείρηση που περιλαμβάνεται στην περιουσία του ανηλίκου, να αποφασίζει τη διάλυση και την εκκαθάρισή της, καθώς και να ιδρύει νέα επιχείρηση. 7. να εκμισθώνει ακίνητο του ανηλίκου για χρόνο που υπερβαίνει τα εννέα έτη. 8. να δανείζει ή να δανείζεται. 9. να παραιτείται από ασφάλεια για απαίτηση του ανηλίκου ή να ελαττώνει μια τέτοια ασφάλεια. 10. να συνάπτει συμβιβασμό ή συμφωνία περί διαιτησίας για αντικείμενο που η αξία του υπερβαίνει το όριο της τρίτης παραγράφου του παρόντος. 11. να εγγυάται ή να αναδέχεται από επαχθή αιτία ξένο χρέος, με την επιφύλαξη του δεύτερου εδαφίου του άρθρου 1623. Οι παραπάνω διατυπώσεις, όταν αφορούν διαθέσεις, απαιτούνται και για τις σχετικές υποσχετικές συμβάσεις. Η άδεια του δικαστηρίου μπορεί να δίνεται υπό όρους. Το όριο πέρα από το οποίο δεν μπορεί ο επίτροπος να επιχειρεί τις πράξεις αριθμ. 5 και 10 της πρώτης παραγράφου του παρόντος ισούται με το ποσό της ετήσιας δαπάνης του ανηλίκου που έχει προσδιοριστεί σύμφωνα με το άρθρο 1612. και, επι γονικης μεριμνας, ισχυουν οι παραπανω οροι "Οι ανήλικοι που δεν έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους, εφόσον έχουν τους γονείς τους, τελούν υπό τη γονική μέριμνα αυτών (1510 και 1515 ΑΚ) και δεν μπορούν να διαχειριστούν την περιουσία τους[1]. Κατά τα προβλεπόμενα στο άρθρο 1526 ΑΚ, «Οι γονείς δεν μπορούν, χωρίς την άδεια του δικαστηρίου, να επιχειρήσουν στο όνομα του τέκνου τις πράξεις που απαγορεύονται και στον επίτροπο ανηλίκου χωρίς άδεια του δικαστηρίου». Πρόκειται για διάταξη αναγκαστικού δικαίου, η εφαρμογή της οποίας δεν μπορεί να αποκλειστεί με αντίθετη συμφωνία (3 ΑΚ), αφού βρίσκεται έξω από τα όρια της αυτονομίας της ιδιωτικής βουλήσεως[2]. Οι πράξεις, λοιπόν, που επιχειρούν οι γονείς στο όνομα του τέκνου ως νόμιμοι αντιπρόσωποί του, για τις οποίες απαιτείται προηγούμενη άδεια του δικαστηρίου, είναι εκείνες για τις οποίες απαιτείται άδεια και για τον επίτροπο, ήτοι οι απαριθμούμενες στα άρθρα 1624 και 1625 ΑΚ. Γνωμοδότηση, ωστόσο, του εποπτικού συμβουλίου (1634 ΑΚ), η οποία απαιτείται για τον επίτροπο, δεν απαιτείται στην προκειμένη περίπτωση, αφού η διάταξη (1526 ΑΚ) αρκείται μόνο στην άδεια του δικαστηρίου, διότι η ύπαρξη εποπτικού συμβουλίου είναι ασυμβίβαστη με τη γονική μέριμνα. Επομενως, οι γονεις χρειαζονται αδεια δικαστηριου
    1 point
  5. δλδ, αυτος που δεν ξερει αγγλικά, αντι να τρέχει σε διερμηνεα... μηπως θα ηταν προτιμωτερο να βρει εναν ειδικο που ξερει τα ελληνικα???? [παρακληση, μην κανετε "επικινδυνες" αναρτησεις..] υγ δεν εβαλα εγω την αρνητικη, αλλά, ουσιαστικα, την θεωρώ σωστη
    1 point
  6. Για να δούμε θα υπάρξει η διαπιστωτική πράξη ή θα μείνει το πυροτέχνημα. Συμφωνώ με το συνάδελφο ΚΑΝΑ. Εμπλοκές από πολλά μέρη με απρόβλεπτες συνέπειες προς πάσα κατεύθυνση. Θεωρώ ότι τα πρώτα "θύματα" στην όλη διαδικασία θα είναι οι συνάδελφοι ελεγκτές που θα επιχειρήσουν να προβούν σε έλεγχο δήλωσης αυθαιρέτου, γνωρίζοντας τις παθογένειες των αυθαιρετονόμων και των δηλώσεων. Άρθρο 9 Έναρξη λειτουργίας Η έναρξη λειτουργίας πραγματοποιείται με διαπιστω- τική πράξη του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, η οποία πρέπει να εκδοθεί μέχρι έξι (6) μήνες μετά την δημοσίευση της παρούσας. Άρθρο 10 Μεταβατική διάταξη Μέχρι τη στελέχωση και λειτουργία των Τοπικών και Περιφερειακών Παρατηρητηρίων οι αρμοδιότητες της παρούσας ασκούνται από τις Υπηρεσίες Δόμησης (Υ.ΔΟΜ.).
    1 point
  7. Εύγε! Μάλλον θα γίνουμε μαλλιά κουβάρια όλοι μας ιδιοκτήτες-μηχανικοί- ελεγκτές δόμησης-διαμεσολαβητές -τοπικά παρατηρητήρια -ΥΔΟΜ-Εισαγγελείς-δικηγόροι και με τους ρυθμούς που ήδη αποδίδεται η δικαιοσύνη μάλλον θα πεθαίνουμε και θα εκκρεμούν οι υποθέσεις μας είτε ως μηχανικών είτε ως ελεγκτών είτε ως ιδιοκτητών είτε ως διαμεσολαβητών
    1 point
  8. Αντώνη καλημέρα. Σωστά το επισημαίνεις....μάλλον υπερέβαλα στη λεπτομέρεια. Ολόσωστο το ασμα του συγχωρεμένου του Παπάζογλου. +1
    1 point
  9. Για δούλεψέ το από Δευτέρα, μήπως γίνεται κάποια συντήρηση. Δε φαίνεται για κλασσικό μήνυμα λάθους χρήστη αυτό.
    1 point
  10. Οι "τακτοποιήσεις" με τους αυθαιρετονόμους δεν "αποδίδουν ιδιοκτησιακά" (δηλαδή, τον ρύθμισα, άρα τον έκανα δικό μου) τους χώρους που ρυθμίζονται!!!
    1 point
  11. Σημαντική είδηση, Δημήτρη, για τους μηχανικούς ΔΥ, έστω και αν τα ποσά που θα διανεμηθούν είναι πολύ μικρά σε σχέση με εκείνα της εποχής του 1993, όταν ο Μάνος, ως Υπουργός Εθνικής Οικονομίας, υπέγραψε πρώτος την κοινή υπουργική απόφαση (και όχι τελευταίος ως είθισται), λίγες μέρες πριν πέσει η τότε κυβέρνηση, ικανοποιώντας το αίτημα της ΕΜΔΥΔΑΣ για αύξηση των πενιχρών μισθών των μηχανικών ΔΥ. Ως συντάκτης του κειμένου αυτής της απόφασης, αισθάνομαι ικανοποιημένος που ακόμη και μετά από 26 χρόνια παράγει αποτελέσματα.
    1 point
  12. https://www.b2green.gr/el/post/70058/apofasi-gia-ti-diacheirisi-diathesi-kai-katanomi-tis-kratisis-6°-oo-(exi-tois-chiliois)-ton-michanikon
    1 point
  13. Ο Φαέθων βέβαια το πάει αλλού.Οι ερωτοαπαντήσεις δεν πέρασαν από διαύγεια , οπότε ήμασταν υποχρεωμένοι να τις βρούμε από κάπου και συγκεκριμένα στο διαδίκτυο?ΔΕν έπρεπε να είναι έντυπες ενημερώσεις σε κάποια υπηρεσία? (αυτό εννοείς φαέθων?)
    1 point
  14. Λοιπόν το να κάνει κανείς μόνος του την σύνδεση της ηλεκτρικής κουζίνας είναι σαν να βάζει το χέρι του στην πρίζα, αλλά αν ξέρεις τι θα κάνεις δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Εδώ θα βρείτε τις οδηγίες πως να το κάνετε μόνοι σας με την βοήθεια ενός πολύμετρου. Στα αγγλικά είναι το βίντεο http://youtu.be/ZNX_w48FsZ0
    -3 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.