Μετάβαση στο περιεχόμενο

dib

Core Members
  • Περιεχόμενα

    5.009
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    20

dib last won the day on Απρίλιος 25

dib had the most liked content!

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    Αττικής
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Μηχανολόγος Μηχανικός

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

22.536 profile views

dib's Achievements

Explorer

Explorer (5/15)

  • Helpful Rare
  • Well Followed Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare

Recent Badges

1,4k

Φήμη στην κοινότητα

  1. Αφού θα γίνει αλλαγή χρήσης όλο το κτήριο, με ΕΕΜΚ ή κανονική άδεια, απαιτείται παθητική και πας με το ΠΔ 41/18. Την ενεργητική, ανάλογα τι είναι και τι φτιάχνει, θα την κάνεις με την ΚΥΑ 136860/1673/Φ15/2018 ή με την ΥΑ Φ.15/οικ.1589/104/2006.
  2. Όλοι οι νόμοι περί άδεια λειτουργίας επιχειρήσεων απο την δ/νση Ανάπτυξης, ανέφεραν ως προαπαιτούμενο το πιστοποιητικό πυρασφάλειας, και για να εκδοθεί αυτό, έπρεπε να υποβληθεί ενεργητική μελέτη στη πυροσβεστική! Τώρα, τι έκανε ο συνάδελφος το 2007, μόνο αυτός ξέρει! Μπορεί ο ΥΔΟΜ να μην ζητάει ενεργητική μελέτη ή ο μηχανικός να μην θέλει να κάνει ενεργητική μελέτη (με ευθύνη του), όμως, επειδή η αποθήκη θα πάρει άδεια λειτουργίας απο τη δ/νση Ανάπτυξης (μέσω του OpenBuissnes), πιστεύω οτι σίγουρα θα ζητήσει πιστοποιητικό πυρασφάλειας. Ως εκ τούτου, η εγκεκριμένη μελέτη θα πρέπει να αναρτηθεί στο e adeies της ΥΔΟΜ, για έκδοση της διοικητικής πράξης ή για ενημέρωση φακέλου, Η διαδικασία αναφέρεται στη παργ. 2.2 του άρθρου 3, της 13/2021. Επειδή συνάδελφε βλέπω είσαι Θεσσαλονίκη και δεν ξέρω τι θεό πιστεύουν εκεί πάνω, σε μας αυτή τη διαδικασία ζητάνε εδω κάτω στην Αττική.
  3. Απο οτι γνωρίζω, αν είναι σε ισχύ η ΠΠΔ, ισχύει και για τον νεο ιδιοκτήτη, γιατί η ΠΠΔ αφορά την επιχείρηση, όχι τον επιχειρηματία.
  4. Μετά το '21 που τέθηκε σε εφαρμογή το e adeies για πυροσβεστική, απαιτείται μελέτη, υποβολή και έγκριση αυτής, απο την πυροσβεστική της περιοχής.
  5. 1. Θέλει αλλαγή χρήσης. 2. Δ/νση Ανάπτυξης της Περιφέρειας που ανήκει το ακίνητο 3. Δες το Κτηριοδομικό Κανονισμό 4. Για Γενική Κατοικία, πρέπει να αναφέρεται ρητά στο ΦΕΚ με τις χρήσεις γης της περιοχής, αλλιώς πας σε περιοχές ΒΙΠΑ, ΒΙΟΠΑ, Μ, κλπ., που είναι όλες εκτός σχεδίου.
  6. Όλα τα ξέκωλα εκεί μαζεύονται...και πιστεύουν, οτι πηγαίνοντας εκεί έχουν πιάσει το Πάπα απο τις <κουδουνίστρες>! 😡
  7. Υπολογίζεις το χώρο που θα τοποθετηθούν οι φιάλες. Αν είναι ενιαίος χώρος, τότε όλο το χώρο.
  8. Σωστά απάντησε το υγειονομικό! Δεν μπορεί τα τρόφιμα και ο εξοπλισμός του να κάνουν βόλτα ''Κολιάτσου - Παγκράτι'' για να πάνε απο το ένα μέρος στο άλλο! Το ότι έτσι είναι 25 χρόνια η κατάσταση, πριν 25 χρόνια, ίσως πληρούσε τς προϋποθέσεις λειτουργίας, σήμερα όχι!
  9. Αν οι εγκεκριμένες μελέτες είναι σε έντυπη μορφή, θα πρέπει πριν ξεκινήσετε την υλοποίηση των μέτρων, να τις αρχειοθετήσετε και στη συνέχεια να ξεκινήσουν οι εργασίες. Μετά την υλοποίηση των μέτρων, ακολουθείτε τα βήματα 2) & 3) του προηγούμενου μηνύματος μου.
  10. 1) Θα υλοποιήσετε τα ενεργητικά & ενδεχομένως παθητικά μέτρα που αναφέρονται στις αντίστοιχες εγκεκριμένες μελέτες. 2) Αφου υλοποιηθούν τα μέτρα, θα κάνετε αιτηση στο e-adeies για χορήγηση πιστοποιητικού πυρασφάλειας, θα εκδώσετε τις απαραίτητες Υπ. Δηλώσεις των εμπλεκομένων ατόμων (μηχανικών και υπεύθυνων συνεργείων) στην υλοποίηση των μέτρων και θα αναρτήσετε στο e-adeies όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά που αναφέρονται στη πλατφόρμα e-adeies και την Πυρ. Διάταξη 13/2021. Μεταξύ άλλων, θα πρέπει να πληρωθεί το ανταποδοτικό τέλος υπερ ΤΕΕ 20€ και το παράβολο 15€ για έκδοση του βιβλίου ελέγχου συντήρησης, για κάθε εγκατάσταση. 3) Μετά απο (ενδεχομένως) κάποια/ες παρατηρήσεις απο την Πυροσβεστική για συμπλήρωση ή διόρθωση κάποιων στοιχείων στα δικαιολογητικά που αναρτήσατε, θα εκδοθεί το πιστοποιητικό.
  11. Αν δεν ξέρουν να απαντήσουν, που ειναι αρμόδιοι αλλά και υποχρεωμένο να γνωρίζουν, ..... να το κλείσουν το ''μαγαζί'' και να πανε σπίτι τους να πλύνουν κανα πιάτα, να φανούν τουλάχιστον χρήσιμοι σε κάτι! Άντε γιατι τα έχω πάρει με τα κωθώνια της δημόσιας διοίκησης!!!! 😡 Επι του θέματος.... αφού πρέπει να προηγηθεί η ηλεκτρονική καταχώρηση της υφιστάμενης άδειας λειτουργίας (του πατέρα), επιλέγεις τη Γνωστοποίηση Λειτουργίας... στη συνέχεια μπαίνεις στο σύστημα με τα στοιχεία του γιού και κάνεις τη μεταβίβαση.
  12. ΟΚ... αν θέλεις, μπορείς να βγάλεις 2 ΠΕΑ, ένα για κάθε κατοικία με σύνολο 150τμ η κάθε μια. edit Το κάθε ΠΕΑ, πρέπει να βγει όσο είναι και η ΜΕΑ
  13. Λες 2 μονοκατοικίες αλλά δε λες πόσο είναι η κάθε μια...το μισό του 250+100 ή η κάθε μια 250+100?
  14. Αν είναι μονοκατοικία, στα 250τμ μετράει το σύνολο των τμ. (ΘΖ + ΜΘΧ).
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.