Όλη η δραστηριότητα
Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα
- Past hour
- Σήμερα
-
Όχι, δεν εννοώ ναό, ούτε τεμενος (αν αυτό εννοείς με τον όρο «ναό»). Σε όσα αναφέρεις, συμφωνώ (και πώς θα μπορούσα διαφορετικά), αφού όπως είπες και εσύ η θεωρία είναι γνωστή και ο πίνακας ελάχιστων ανεκτών στάθμεων ΠΑ 2.1, δεδομένος στο σώμα του κανονισμού. Πάντως όχι, τίποτα εκ των τριών δεν ισχύει απ' όσα ανέφερες. Δεν γνωρίζω με τι «πάτε» γενικά (χωρίς κάποια υπόνοια ειρωνείας, για να μην παρεξηγηθώ), απλώς αυτό που αναφέρεις παραπάνω, με αυτό πού διατυπώνεται στον ΚΑΔΕΤ (και παρέθεσα νωρίτερα), έρχονται σε σύγκρουση. Για αυτό και το ερώτημά μου ήταν πολύ συγκεκριμένο. Παρεμπιπτόντως, εφόσον όλα πάνε με γΙ ίσο με ένα, ποιά η χρησιμότητα του πίνακα που αναφέρει τις κατηγορίες σπουδαιοτητας κατασκευών, στο σώμα του Κανονισμού; Μόνον για τον ορισμό των ελάχιστων ανεκτων στάθμεων;
-
@sdtopo Το "2" μας μπερδεύει λίγο. Υποθέτω ότι περιγράφει την περίπτωση οικοπέδου με μεγαλύτερο πρόσωπο από το απαιτούμενο για την κατά κανόνα αρτιότητα. Οπότε, επιτρέπεται να μην διαθέτει σε όλο το μήκος προσώπου πλήρως διανοιγμένο δρόμο, αλλά μόνο στο απαιτουμενο μήκος προσώπου και υπό την αίρεση ότι το μη διανοιγμένο θα είναι μικρότερο του 50%συνολικού μήκους. Να δώσω παράδειγμα. Έστω αρτιότητα κατά κανόνα 10/200. Οικόπεδο 300 τμ με πρόσωπο 15 μ. Δεν μπορεί να εφαρμοστεί το 2, καθώς το μισό των 15 μ είναι τα 7,5 μ και αν αφήσει αδιάνοιχτο δρόμο στα 7,50 μέτρα, σημαίνει ότι θα έχει διανοιγμένο στα υπόλοιπα 7,50, όπου τότε δεν θα έχει οικοδομησιμότητα καθώς το απαιτούμενο πρόσωπο είναι 10 μέτρα. Το έχω αντιληφθεί σωστά;
-
@ppanag καλησπέρα, αυτά είναι τα ελάχιστα αλλά έχω την αίσθηση ότι ακόμα ζητάνε υπ. δηλώσεις από τους εργαζόμενους όταν πας να κάνεις αποπεράτωση.
-
Με καλή διάθεση και πολύ πολύ υπομονή όλα γίνονται! Υ.Γ. Ξέρεις πόσο πρέπει να χρεώσεις για αυτή τη δουλειά;
-
Αν εννοείς ναό (κατ. ΙΙΙ) η ελάχιστη στάθμη είναι Β1, αν πάλι είναι απλό κτήριο η ελάχιστη είναι Γ1. Αν πέρασε με Β3+ τα ενδεχόμενα είναι 3 : 1) υπάρχει απόφαση Δημόσιας αρχής γι' αυτό (το θεωρώ απίθανο), 2) είναι κατ. ΙΙ παλαιότητας προ 1995 ή 3) "κόπηκε το ρεύμα" στο Συμβούλιο την ώρα που το πέρναγαν και δεν το είδε κανείς. Σε κάθε περίπτωση στον ΚΑΔΕΤ, πάμε με γΙ=1 παντού (θεωρείται ότι έχει ενσωματωθεί στους συντελεστές που ορίζει η ελάχιστα ανεκτή στάθμη επιτελεστικότητας).
-
Συνάδελφοι καλησπέρα, Έχει κάποιος εμπειρία από τον χρόνο που απαιτείται για την μεταγραφή κυρωμενης πράξης εφαρμογής στο Κτηματολόγιο; Νόμιζα ότι είναι υπόθεση εξαμήνου, αλλά βλέπω για παράδειγμα ότι η κάτω Μπαλάνα Παλλήνης που κυρώθηκε τον 3ο του 24, έχει εκτιμώμενο χρόνο ολοκλήρωσης της μεταγραφής εντός του 26 (στην εφαρμογή πληροφόρησης για την πρόοδο των πολεοδομικών μελετών του Δήμου Παλλήνης). Επειδή ακολουθούν οι κυρώσεις των πράξεών εφαρμογής των υπολοίπων πολεοδομικών ενοτήτων της Παλλήνης (και νομίζω ότι υπάρχουν σε εξέλιξη και κάποια σχέδια στη Ραφήνα), έχετε κάποια εκτίμηση για τον χρόνο που θα χρειάζεται για την μεταγραφή στο Κτηματολόγιο κυρωμενης πράξης εφαρμογής;
-
@akis73 αυτά που αναφέρεις ισχύουν, αλλά είναι αυτά με τα οποία ΔΕΝ απαιτείται υπεύθυνη δήλωση ή σύμβαση για το ημερομίσθιο. Σωστά;
-
Rizakai joined the community
-
1.Το γήπεδο είναι οικοδομήσιμο βάσει τοπογραφικού που συντάχθηκε και βεβαίωσης του τοπογράφου. 2. Επισκέφθηκα μηχανικό και η απάντηση του ήταν ότι πρέπει να κάνουμε ερώτημα στην τοπική πολεοδομία. Για αυτό το λόγο πριν προχωρήσω σε ερώτημα στην πολεοδομία έκανα την ερώτηση στο φόρουμ. Γειά τα επιπλέων στοιχεία που χρειάζονται για να πάρω απάντηση από το φόρουμ μπορώ να τα ανεβάσω όταν μου πουν τι ακριβώς χρειάζεστε. Οι δρόμοι είναι χαρακτηρισμένοι αλλά όχι αναγνωρισμένοι με βάση το τοπογραφικό. Επίσης για την αμοιβή είμαι πρόθυμος να την δώσω αλλά σε ποιον;
-
Συγνώμη που επανέρχομαι-αλλά η γραφειοκρατία για μένα δεν έχει τελειωμό! Είχα δήλωση 4178 πλήρως περαιωμένη (μάλιστα σύμφωνα με το Ν μπορούσα μέχρι 31-12-25 να ανεβάσω οτιδήποτε) για 5/όροφη οικοδομή με 10 διαμερίσματα και ένα κατάστημα Επειδή υπήρξε ενδιαφέρον για την αγορά 1 διαμερίσματος από το "σπίτι 2" συνάδελφος έκανε την Η.Τ.Κ για το διαμέρισμα ενός ορόφου το οποίο παρουσίαζε διαφορά εμβαδού λίγο παραπάνω από το 2%. Λόγω αυτής της διαφοράς απαιτείται μονομερής τροπ/ση Ο.Ι Κατά το ΤΕΕ στο οποίο απευθύνθηκα (λόγω διαφωνίας μου με την Συμβ/φο-επικαλούμενη το Σύλλογό της) απαιτείται (χωρίς περαιτέρω επεξηγήσεις) η μεταφορά της δήλωσης στον 4495/17 'Έκανα λοιπόν την μεταφορά και τώρα απαιτούνται: 1. όλα τα σχέδια να τα ξαναλλάξω-(να τα κάνω pdf και να τα υπογράψω ηλεκτρονικά)-2. να σβήσω τα παλιά παλιά 3. να τα ξανανεβάσω -4.να ξανασυντάξω Τ.Ε -5.να συντάξω Τ.Ε απαλλαγής-6. Να κάνω 9 ΠΕΑ - 7. να αρχειοθετήσω την Η.Τ.Κ του διαμερίσματος του συναδέλφου-8. να συντάξω 9. να συντάξω συμφωνητικά 10, Να συντάξω Υ.Δ 11. να συντάξω εξουσιοδοτήσεις ....
-
Κρασπέδου ή πεζοδρομίου? Τακτοποίηση υπέρβασης ΡΓ δεν γίνεται. Πέραν του ότι τίθεται θέμα προσώπου του οικοπέδου. Πάντως, θα πρέπει να ελεγχθούν τόσο η παλαιότητα του κτίσματος όσο και του ρυμοτομικού σχεδίου. Για το λόγο αυτό, δεν μπορεί (επειδή λείπουν βασικά στοιχεία) να δοθεί απάντηση από το φόρουμ
-
Η κότα ή τα αυγό?? Μα τα έχουν καταμπερδέψει όλα- σε σημείο που κανένας μας να μην γνωρίζει τι ισχύει! Και δεν φτάνει μόνο αυτό αλλά προβλέπω ότι θα τα μπερδέψουν ακόμη περισσότερο σύμφωνα με όσα κυκλοφορούν περί προσθήκης στο e-άδειες και άλλων περιπτώσεων έκδοσης Ο.Α Και όμως εγκύκλιος λέει ρητά και τονισμένα ΟΧΙ εγκυκλιοσ για προεγκρισεις και κατηγοριες αδειών 3-8-21.pdf
-
Σε παραβίαση ρυμοτομικής κατά 30cm στο τμήμα του κρασπέδου σε κατοικια παλια προ του 1975 ,τι θα μπορουσε να γινει για το τμημα αυτο το οποιο ειναι 30cm που βγαινει απο την ρυμοτομικη επι 10 μετρα το μηκος της πλευρας αυτης του σπιτιου,καποιος τροπος για τακτοποιηση και οτιδηποτε μπορει να συμβαλει? Ευχαριστω
-
Απάντησα. Από τη στιγμή που η όποια βεβαίωση περιέχει ανακρίβειες (για να το θεσω ευγενικά), είναι για πέταμα. Ακόμη και πρόσφατη να ήταν, ακόμη και με υπογραφή υπουργού (ή προέδρου δημοκρατίας, κλπ) οφείλουμε να ελέγχουμε τα πάντα διότι, σε περίπτωση "στραβής", θα την πληρώσει ο υπογράφων τη δήλωση 651/77. Και, φυσικά, δεν μπορείς να επικαλεστείς το οποιοδήποτε χ έγγραφο διότι ο 651 είναι σαφής. συμπλ. ο σκεπτικισμός, δεν έβλαψε ποτέ κανέναν και, για να το πάω "πιο μακριά" http://www.ndimou.gr/el/keimena/anthologia/dokimia/amfivolia/
-
Συμφωνώ σε όλα όσα είπες και για αυτό είπα ότι εγώ θα το έβγαζα μη άρτιο. Η ερώτηση μου όμως έχει να κάνει με το αν έχει κάποια ισχύ η βεβαίωση του Δήμου.
-
1. Πώς είσαι σίγουρος ότι το γήπεδο είναι οικοδομήσιμο? 2. Για να ελεγχθεί αυτό, αλλά και για να πάρεις απαντήσεις στα υπόλοιπα, επισκέπτεσαι μηχανικό. Για να πάρεις απάντηση από το φόρουμ, χρειάζονται περισσότερα στοιχεία(*) 3. Γράφε με μεγαλύτερα στοιχεία (*) π.χ. συμβόλαια, συγκεκριμένη θέση ακινήτου, χαρακτηρισμός δρόμων κλπ. Για να γίνει πλήρης και σωστός έλεγχος, απαιτείται και η αντίστοιχη αμοιβή...
-
Τα υλικά και τα πάχη τους (πρέπει να) υπάρχουν στην αρχιτεκτονική μελέτη
-
Με το προσύμφωνο ΔΕΝ επέρχεται κατάτμηση. Η "βεβαίωση" του Δήμου είναι για τα σκουπίδια. Κανονικά, πρέπει να αγνοούμε οποιοδήποτε σχετικό έγγραφο και να κάνουμε έλεγχο εξ αρχής. Και για την Ιστορία: Κατάτμηση επέρχεται με τη μεταγραφή του συμβολαίου μεταβίβασης
-
Και να επιλεγεί και να εγκριθεί από το ανώτατο γνωμοδοτικό όργανο (εσχάτως μάλιστα, Β3+ συγκεκριμένα, σε μνημείο οθωμανικό). Παρεμπιπτόντως και σε ό,τι αφορά το παραπάνω, το γΙ λαμβάνει τιμές διαφορετικές από αυτές που ορίζει ο ΕΚ8-1 σε όλες τις Σ.Ε. ή μόνο σε όσες είναι διάφορες του Α1-Β1-Γ1 (δηλαδή, αυτών που αντιστοιχούν στο agref). Κάποιοι συνάδελφοι ερμηνεύουν τη διατύπωση ως "παντού", εγώ προσωπικά όπως το διαβάζω, μόνο όπου η Σ.Ε. ειναι διάφορη των Α1-Β1-Γ1 (είτε προς τα πάνω, είτε προς τα κάτω). Εν τω μεταξύ, τι φοβερή πατέντα είναι αυτή, να μειώνεται πέραν της επιλεγείσας στάθμης επιτελεστικοτητας, ο σεισμός κατά 1/γΙ; Αναφέρομαι προφανώς σε κατασκευές με γΙ=1,20 (κατηγορία ΙΙΙ).
-
Αποθήκη στον ακάλυπτο χώρο
dimitris GM replied to stavgian's θέμα in Ν. 4495/17 - Αντιμετώπιση Αυθαίρετης Δόμησης
α] θα δεις το αρθρο 98 παρ. 5 [εκ κατασκευης] β] Αν υποθεσουμε οτι , η οικοδομη χτισθηκε πριν το 1993, αρα δεν εισαι εκ κατασκευης. Κατα τα λοιπα, εαν συμφωνει το 100%, ολα τακτοποιουνται -
Σε νέα πληρωμή δικαιούχων στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ» και «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ» προχωρά το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Ειδικότερα, θα πιστωθεί με την 29η απόφαση έγκρισης πίστωσης, στους λογαριασμούς 20 δικαιούχων του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ», το ποσό των 155.314,38 ευρώ. Από αυτά, το ποσό των 57.000 ευρώ αφορά 9 φυσικά πρόσωπα και το ποσό των 98.314,38 ευρώ αφορά 11 νομικά πρόσωπα. Συνολικά θα επιδοτηθούν 23 ηλεκτρικά οχήματα. Από τον Νοέμβριο του 2023, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει καταβάλει επιδοτήσεις συνολικού ποσού 55.359.273,91 ευρώ σε 14.085 δικαιούχους για αγορά ή μίσθωση ηλεκτρικού οχήματος. Συνολικά, από την έναρξη του Προγράμματος, τον Ιούλιο 2022, έχουν καταβληθεί 60.589.747,53 ευρώ. Σύμφωνα με την προκήρυξη της δράσης, το «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ» ολοκληρώνεται στις 30 Ιουνίου 2025. Επιπλέον, θα πιστωθεί με την 8η απόφαση έγκρισης πίστωσης, στους λογαριασμούς 519 δικαιούχων του Προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ», το ποσό των 4.380.598,04 ευρώ. Από αυτά, το ποσό των 2.161.206,13 ευρώ αφορά 272 φυσικά πρόσωπα και το ποσό των 2.219.391,91 ευρώ αφορά 247 νομικά πρόσωπα. Συνολικά θα επιδοτηθούν 653 ηλεκτρικά οχήματα. Συνολικά, από την έναρξη του Προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ», τον Ιούνιο του 2024, έχουν καταβληθεί 27.101.524,14 ευρώ.
-
- κινούμαι ηλεκτρικά
- κινούμαι ηλεκτρικά 2
- (and 3 more)
-
Σε νέα πληρωμή δικαιούχων στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ» και «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ» προχωρά το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Ειδικότερα, θα πιστωθεί με την 29η απόφαση έγκρισης πίστωσης, στους λογαριασμούς 20 δικαιούχων του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ», το ποσό των 155.314,38 ευρώ. Από αυτά, το ποσό των 57.000 ευρώ αφορά 9 φυσικά πρόσωπα και το ποσό των 98.314,38 ευρώ αφορά 11 νομικά πρόσωπα. Συνολικά θα επιδοτηθούν 23 ηλεκτρικά οχήματα. Από τον Νοέμβριο του 2023, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει καταβάλει επιδοτήσεις συνολικού ποσού 55.359.273,91 ευρώ σε 14.085 δικαιούχους για αγορά ή μίσθωση ηλεκτρικού οχήματος. Συνολικά, από την έναρξη του Προγράμματος, τον Ιούλιο 2022, έχουν καταβληθεί 60.589.747,53 ευρώ. Σύμφωνα με την προκήρυξη της δράσης, το «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ» ολοκληρώνεται στις 30 Ιουνίου 2025. Επιπλέον, θα πιστωθεί με την 8η απόφαση έγκρισης πίστωσης, στους λογαριασμούς 519 δικαιούχων του Προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ», το ποσό των 4.380.598,04 ευρώ. Από αυτά, το ποσό των 2.161.206,13 ευρώ αφορά 272 φυσικά πρόσωπα και το ποσό των 2.219.391,91 ευρώ αφορά 247 νομικά πρόσωπα. Συνολικά θα επιδοτηθούν 653 ηλεκτρικά οχήματα. Συνολικά, από την έναρξη του Προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ», τον Ιούνιο του 2024, έχουν καταβληθεί 27.101.524,14 ευρώ. View full είδηση
-
- κινούμαι ηλεκτρικά
- κινούμαι ηλεκτρικά 2
- (and 3 more)