Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. Κατάτμηση δεν έχει γίνει και παραμένει αυτούσιο του αναδασμού. Με εξασφαλίζει το μήκος προσώπου όμως που είναι 1,51μ? Δεν υπάρχει απαίτηση για ελάχιστο πρόσωπο?
  3. Εάν δεν έχει γίνει κατάτμηση μετα το 11 ώστε να θέλεις 15 μ πρόσωπο,νομίζω είσαι οκ.Έχεις και τα 4 μέτρα πλάτος,αρα.....
  4. Καλησπέρα σας. Έχω οικόπεδο το οποία βρίσκεται εντός Ο.Τ. στο οποίο υφίσταται κοινότική έκταση του Δήμου. Για το εν λόγω Ο.Τ. έχει γίνει πράξη τακτοποίησης το 2006 στο οποίο προσκυρώνει την κοινοτική έκταση σε όμορο οικόπεδο. Το εν λόγω οικόπεδο που προσκυρώνει την κοινοτική έκταση σύμφωνα με την πράξη τακτοποίησης, δεν έχει κάνει συμβόλαιο προσκύρωσης με τον Δήμο. Μάλιστα έχει κάνει αποδοχή κληρονομιάς μεταγενέστερη της πράξης που αποδέχεται τα μέτρα του οικοπέδου χωρίς την προσκύρωση. Ποια η γνώμη σας ; Εγώ στην αρτιότητα του δικού μου οικοπέδου αφού υφίσταται πράξη τακτοποίησης σύμφωνα με την οποία προσκυρώνει την κοινοτική έκταση στο όμορο, είμαι άρτιος και οικοδομήσιμος ή είμαι άρτιος και μη οικοδομησιμος διότι πρώτα πρέπει ο όμορος να προσκυρώσει την έκταση που του δίνει η πράξη ;
  5. Αυτο που με προβληματίζει είναι το μήκος προσώπου στο τμήμα εντός οικισμού στη νότια πλευρά και αν το 1,51μ, όπως θα δείτε στο σκαρίφημα, εξασφαλίζει οικοδομησιμότητα. topografiko.pdf
  6. Ευχαριστω για την απαντηση συναδελφε tetris. στην περιπτωση μου το σχεδιο ειναι πριν τον 1337/1983 (το σχεδιο εχει εφαρμοστει και ο δρομος ειναι ασφαλτοστρωμενος και με κρασπεδο)
  7. Αν έχεις πρόσωπο σε δημοτική οδό θα χρειαστεί παραχώρηση σε κοινή χρήση για να έχει σε όλο το πρόσωπο πλάτος οδού τουλάχιστον 4 μέτρα. Τι σε προβληματίζει; Ανέβασε τοπογραφικό.
  8. Σήμερα
  9. Φίλε ΙΑΣΟΝΑ Προσωπικά δεν θα με πείραζε (π.χ. για 1 φίλο μου) να κάνω (1 Η.Τ.Κ. για όλο το κτίριο) δηλ το 1/10 της δουλειάς όπως την προσδιορίζεις (10 Η.Τ.Κ για κάθε αρχική και για κάθε νέα) και να πάρω τα μισά τα λεφτά. Που το στηρίζω! στα: άρθ 52 παρ 1 1. Σκοπός της Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Κτιρίου και της Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Αυτοτελούς Διηρημένης Ιδιοκτησίας είναι η αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης του κτιρίου ή της διηρημένης ιδιοκτησίας, αντιστοίχως, και των αδειών τους, καθώς και η παρακολούθηση και ο έλεγχος των μεταβολών τους, κατά τη διάρκεια του χρόνου ζωής τους. άρθ 53 παρ 1 και 4 1. Ηλεκτρονική Ταυτότητα Κτιρίου: ο φάκελος που περιλαμβάνει τα στοιχεία του κτιρίου, που ορίζονται στην παρ. 1 του άρθρου 54 και ειδική αναφορά στον αριθμό ΚΑΕΚ του οικοπέδου ή γηπέδου, εφόσον υφίσταται. 4. Εξουσιοδοτημένος μηχανικός: ο μηχανικός που ορίζεται από τους κυρίους του έργου και είναι υπεύθυνος για την εφαρμογή της πολεοδομικής νομοθεσίας, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις. άρθ 54 παρ 1 και 5 1. Η Ηλεκτρονική Ταυτότητα Κτιρίου περιλαμβάνει τα εξής στοιχεία: α) το στέλεχος της οικοδομικής άδειας του κτιρίου, με τις αναθεωρήσεις της, β) τα σχέδια που συνοδεύουν την οικοδομική άδεια, καθώς και η μελέτη προσβασιμότητας ΑμεΑ και εμποδιζόμενων ατόμων, εφόσον απαιτείται, γ) το πιστοποιητικό ενεργειακής απόδοσης του κτιρίου ή τμημάτων αυτού, δ) το πιστοποιητικό ελέγχου κατασκευής, εφόσον έχει εκδοθεί, ε) δηλώσεις υπαγωγής σε νόμους αναστολής επιβολής κυρώσεων επί αυθαιρέτων, στ) τα σχέδια κατόψεων, τα οποία αποτυπώνουν το κτίριο στην πραγματική του κατάσταση, όταν αυτή δεν προκύπτει από τα στοιχεία των περ. α΄ , β΄ και ε΄, ζ) το δελτίο δομικής τρωτότητας ή τη τεχνική έκθεση στατικού ελέγχου, που συνοδεύει αίτηση υπαγωγής στον ν. 4178/2013 (Α΄ 174) ή τον παρόντα ή τη μελέτη στατικής επάρκειας, εφόσον απαιτείται, σύμφωνα με το άρθρο 99, η) τον πίνακα χιλιοστών και τη μελέτη κατανομής δαπανών του κτιρίου, εφόσον υπάρχουν. 5. Εάν προηγηθεί η έκδοση Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Κτιρίου για κτίριο που περιλαμβάνει αυτοτελείς διηρημένες ιδιοκτησίες, δεν εκδίδεται Ηλεκτρονική Ταυτότητα για τις επιμέρους διηρημένες ιδιοκτησίες. και τέλος στην 2/μηνη ισχύ της (που την βρήκαν οι Συμβ/φοι την στιγμιαία ισχύ της ! - ΕΓΚΥΚΛΙΟ 16η/21-5-24 των Συμ/φων : 9 Σύσταση οριζοντίων / καθέτων ιδιοκτησιών και μεταβίβαση στην ίδια συμβολαιογραφική πράξη / σε περισσότερες διαδοχικές συμβολαιογραφικές πράξεις την ίδια μέρα )
  10. Καλημέρα συνάδελφοι. Ιδιοκτήτης κατέχει αυτούσιο τεμάχιο αναδασμού (παραχώρηση έκτασης από το δημόσιο), το οποίο τέμνεται από το όριο οικισμού, με απόφαση νομάρχη (έτος 1988). Το εντός τμήμα έχει εμβαδόν 1350τμ, ενώ το συνολικό εμβαδόν είναι 3.400τμ. Για το εντός οικισμού τμήμα, με εφαρμογή του ορίου οικισμού, απομένει πρόσωπο στη δημοτική οδό 1,60μ., με το πλάτος αυτής να είναι >4,00μ. Η οδός μετά το όριο χαρακτηρίζεται ως αγροτική. Το ερώτημα είναι, αν το εντός οικισμού τμήμα είναι οικοδομήσιμο, με πρόσωπο επί δημοτικής το 1,60μ. Έχω υπόψην την απόφαση από την Π.Ε. Ηρακλείου Κρήτης, αλλά η οποία δεν αποτελεί και νομοθέτημα.
  11. Δίνει πρόσωπο, ως εκτός σχεδίου, σφόσον έχει ολοκληρωθεί (μεταγραφεί) η πράξη εφαρμογής
  12. Εννοείται πως θα τα περάσω σαν ΥΔ και παραβίαση πλαγίων αποστάσεων. Θα τα περάσω όμως και σαν ΥΚ; Οπότε μου λες πως για τα νόμιμα τετραγωνικά που παραβιάζουν τις πλάγιες ακολουθώ το παραπάνω αλλά δεν τα συνυπολογίζω στο ποσοστό από όπου και προκύπτει σε ποια κατηγορία ανήκει η δήλωση; Ευχαριστώ πολύ!
  13. Καλημέρα και Καλό Φθινόπωρο! Θα ήθελα με μεγάλη μου χαρά να ενημερώσω την ομάδα ότι η ΔΕΔΔΗΕ προέβη στην μετατόπιση των εναέριων καλωδίων που είχαν τοποθετηθεί πάνω από το σπίτι μου και έληξε οριστικά η ταλαιπωρία μου μετά από 18 μήνες προφορικών και έγγραφων διαμαρτυριών. Ήταν απίστευτη η ανακούφιση όταν μετέφεραν τα καλώδια και αποκαταστάθηκε το δίκαιο. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους έβαλαν το λιθαράκι τους σε αυτή την μαραθώνια προσπάθεια και να πω ότι ποτέ μην εγκαταλείπετε την προσπάθειά σας, όταν έχετε δίκιο και να το διεκδικείτε με επιμονή και υπομονή ακόμη και αν φαίνεται ακατόρθωτο. Να είστε όλοι/ες καλά !
  14. Καλησπέρα συναδελφοι. Θα ηθελα να ρωτήσω αν εκτος σχεδίου ακίνητο το οποίο έχει πρόσωπο σε δρόμο περιμετρικό του σχεδίου πόλεως θεωρειται ότι έχει πρόσωπο σε δημοτική οδό. Το σχέδιο αποτυπώνει την περιμετρική οδό με πρασινες γραμμές εκατερωθεν. Δίνει όμως αυτή η οδός πρόσωπο και στα απέναντι εκτός σχεδίου ακίνητα?
  15. Γράφω ως ιδιώτης, κάτοχος οικοπέδου και όχι ως σχεδιαστής αλλά ναι οκ
  16. @HAROUL Λόγω του δρόμου διανομής (μη κύριο οδικό δίκτυο) θα χρειαστείς έγκριση εισόδου-εξόδου και όχι μελέτη κυκλοφοριακής σύνδεσης. Η συζήτηση όμως δεν μπορεί να γίνει εάν δεν έχεις πρώτα συντάξει τοπογραφικό διάγραμμα. Υπάρχουν γεωμετρικοί περιορισμοί (μήκη ορατότητας, μη ύπαρξη εμποδίων κλπ) απόσταση από διασταύρωση κλπ που αποτελούν κριτήρια για την χορήγηση άδειας εισόδου εξόδου. Μπορεί δηλαδή ένα παρόδιο γήπεδο να μην πληροί τις προϋποθέσεις κυκλοφοριακής σύνδεσης ή έγκρισης εισόδου εξόδου και έτσι το εν λόγω γήπεδο να καθίσταται μη οικοδομήσιμο για συγκεκριμένες αιτούμενες χρήσεις. Άρα, πριν από κάθε ενέργεια, ο υποψήφιος επενδυτής θα πρέπει να προβεί σε σύνταξη τοπογραφικού διαγράμματος και αίτηση για χορήγηση έγκρισης εισόδου εξόδου ή κυκλοφοριακής σύνδεσης (αναλόγως της αιτούμενης δραστηριότητας και το πόσο αυτή επιβαρύνει τον κυκλοφοριακό φόρτο μιας οδού). Η αιτούμενη κτιριακή εγκατάσταση κέντρου αποκατάστασης ενδέχεται να εντάσσεται στις κτιριακές εγκαταστάσεις κατηγορίας Α (νοσοκομεία, κλινικές κλπ) δηλαδή με χρήση που αποσκοπεί σε εξυπηρέτηση των κινούμενων σε οδούς, επιβαρύνοντας τον κυκλοφοριακό φόρτο και στο βασικό οδικό δίκτυο θα απαιτούνταν κυκλοφοριακή σύνδεση (κάτι σαν αυτές που βλέπεις στα πρατήρια υγρών καυσίμων η τα μεγάλα πολυκαταστήματα) αλλά τηρώ επιφύλαξη για το ότι δεν θα απαιτηθεί τέτοια σύνδεση αφού επί της ουσίας το γήπεδο δεν έχει πρόσωπο σε κύριο οδικό δίκτυο. Τα υπόλοιπα χρήζουν τοπογραφικής μελέτης από έμπειρο τοπογραφο μηχανικό (αν κουμπώνουν σωστά οι πινακίδες της διανομής με την υφιστάμενη κατάσταση κλπ) και υπάρχουν άλλα θέματα στο φόρουμ για να συζητηθούν.
  17. @af.civileng Καλημέρα. Για λόγους υπολογισμού προστίμου θα πρέπει να μπει το εμβαδόν παραβίασης Δ ως Υ.Δ αλλιώς δεν υπολογίζεται η παράβαση. Αυτό όμως δεν σημαίνει αύξηση πολεοδομικών μεγεθών κάλυψης και δόμησης. Αυτό θα το αναφέρεις ρητά στην Τ.Ε και δεν θα συνυπολογίσεις το εμβαδόν που εφαρμόζεις για την παραβίαση της Δ (αναφέρομαι στο νόμιμο κτίριο και όχι σε αυθαίρετες επεκτάσεις) στην εύρεση κατηγορίας.
  18. Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα, Έχω περίπτωση που ακίνητο εκτός σχεδίου έχει μικρές επεκτάσεις στο σχήμα του (stretching), κλείσιμο ΗΧ καθώς και μετατροπή του γκαράζ σε ΧΚΧ. Όλα αυτά βάσει των υπολογισμών μου εμπίπτουν στην Κατηγορία 4 βάσει των ποσοστών υπέρβασης κάλυψης και δόμησης. Αλλά μετά από τοπογραφικό συναδέλφου, διαπιστώθηκε πως το μεγαλύτερο μέρος της κατοικίας κείτεται σε σημείο που παραβιάζει πλάγιες αποστάσεις. Για να γίνω ακόμα πιο κατανοητός, μέρος του ακινήτου που είναι νόμιμο ως προς το περίγραμμα και τις διαστάσεις, κείτεται σε σημείο που παραβιάζει τις απαιτούμενες πλάγιες αποστάσεις. Στους υπολογισμούς μου για τα αυθαίρετα θα υπολογίσω και αυτό το εμβαδόν; Γιατί αν ακολουθήσω αυτή την οδό, το ακίνητο εμπίπτει στην κατηγορία 5. Πως αντιμετωπίζονται τέτοιες περιπτώσεις; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
  19. @GeorgeVasil Καλημέρα και καλή βδομάδα... Τοπογραφικο θα κάνουμε και σχετικά άμεσα καθότι είναι και υποχρεωτικό για την πώληση. Το ερώτημα το έθεσα καθαρά για να καταλάβω, αρχικά αν όντως απαιτείται κυκλοφοριακή μελέτη και αν απαιτείται εάν υπάρχουν και περιπτώσεις που λόγω της κυκλοφοριακής μελέτης δεν είναι εφικτή η υλοποίηση ενός έργου...
  20. Προηγείται όλων η τροποποίηση της ΣΟΙ. Συνεννόηση με συμβολαιογράφο πριν οποιαδήποτε κίνηση, διότι οι περισσότεροι είναι κόπανοι... Κάτα τη γνώμη μου: Πρώτα βγάζεις 4 ταυτότητες. 3 για κάθε "παλιά" ιδιοκτησία και 1 για τα κοινόχρηστα (σε αυτά θα είναι και οι "νέες"). Ξεκινάει την τροποποίηση της ΣΟΙ και δεν την ολοκληρώνει, έως ότου του παραδώσεις 6 νέες ταυτότητες. Μία για κάθε ΟΙ και μια για τα κοινόχρηστα. Δηλαδή, τροποποιήσεις των παλιών 3 για να περάσουν τα νέα χιλιοστά, 2 νέες για τις νέες (με τα δικά τους πλέον χιλιοστά) και 1 για τους νέους πλέον κοινόχρηστους. Φτιάχνεις παραλλήλως και νέο Πίνακα Κατανομής Χιλιοστών. Ολοκληρώνεται η ΣΟΙ, η οποία θα αναφέρει πλέον την υφιστάμενη κατάσταση. Βεβαίως ο κάθε συμβολαιογράφος έχει το βιλαέτι του και κάνει ό,τι του υπαγορεύσει η ευθυνοφοβία του. Υ.Γ. Σε συμφέρει αυτή η διαδικασία, κυρίως για το λόγο ότι, θα χρεώσεις 10 ταυτότητες... Δε νομίζω να είσαι κι εσύ "φιλανθρωπικό ίδρυμα";
  21. Καλημέρα Βασίλη (για να μην με πεις αγενή....), Δεν βοηθάς να το καταλάβω.... Το ρωτάω αλλιώς... Η υφιστάμενη ΣΟΙ πόσες οριζόντιες ιδιοκτησίες αναφέρει; Αν αναφέρει μόνο τις 3 "παλιότερες", είναι όλες του ιδίου ιδιοκτήτη; Αν όχι, υπάρχει συμφωνία των ιδιοκτητών για μείωση των χιλιοστών τους (από τις υφιστάμενες ιδιοκτησίες τους) και απόδοση αυτών (χιλιοστών) στις νέες "ιδιοκτησίες";
  22. Το Πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3» αφορά την επιδότηση αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων και φορτιστών. Αντικείμενο της δράσης είναι ο καθορισμός των όρων, των προϋποθέσεων και της διαδικασίας για την επιδότηση της αγοράς ή χρονομίσθωσης αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος (Η/Ο), συμπεριλαμβανομένων των αυτοκινήτων, δικύκλων, τρικύκλων και ποδηλάτων. Αποφάσεις Έγκρισης 9η Απόφαση Έγκρισης πίστωσης πληρωμής για το Κινούμαι Ηλεκτρικά Γ' Κύκλος 8η Απόφαση Έγκρισης πίστωσης πληρωμής για το Κινούμαι Ηλεκτρικά Γ' Κύκλος 7η Απόφαση Έγκρισης πίστωσης πληρωμής για το Κινούμαι Ηλεκτρικά Γ' Κύκλος 6η Απόφαση Έγκρισης πίστωσης πληρωμής για το Κινούμαι Ηλεκτρικά Γ' Κύκλος 5η Απόφαση Έγκρισης πίστωσης πληρωμής για το Κινούμαι Ηλεκτρικά Γ' Κύκλος 4η Απόφαση Έγκρισης πίστωσης πληρωμής για το Κινούμαι Ηλεκτρικά Γ' Κύκλος 3η Απόφαση Έγκρισης πίστωσης πληρωμής για το Κινούμαι Ηλεκτρικά Γ' Κύκλος 2η Απόφαση Έγκρισης πίστωσης πληρωμής για το Κινούμαι Ηλεκτρικά Γ' Κύκλος 1η Απόφαση Έγκρισης πίστωσης πληρωμής για το Κινούμαι Ηλεκτρικά Γ' Κύκλος Χρήσιμα Αρχεία ΚΥΑ 2η τροποποίηση της Δράσης ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ Γ'- κύκλος ΚΥΑ 1η τροποποίηση της Δράσης ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ Γ'- κύκλος ΚΥΑ ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ Γ'- ΦΕΚ Λίστα Επιλέξιμων Επιβατικών ΙΧ και Επαγγελματικών Οχημάτων (BEV) Κατηγοριών Ν1/Μ1 Λίστα Επιλέξιμων Οχημάτων Τύπου L Ποσοστά Επιδότησης - Δικαιούχοι Τεύχος Απαιτούμενων Δικαιολογητικών Τεύχος των Υπεύθυνων Δηλώσεων Λίστα Επιλέξιμων Φορτιστών Τεχνικές Προδιαγραφές Ηλεκτρικών Ποδηλάτων Τεxνικές Προδιαγραφές Σημείων Επαναφόρτισης Οδηγός Χρήσης Προσωπικά δεδομένα View full είδηση
  23. Το Πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3» αφορά την επιδότηση αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων και φορτιστών. Αντικείμενο της δράσης είναι ο καθορισμός των όρων, των προϋποθέσεων και της διαδικασίας για την επιδότηση της αγοράς ή χρονομίσθωσης αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος (Η/Ο), συμπεριλαμβανομένων των αυτοκινήτων, δικύκλων, τρικύκλων και ποδηλάτων. Αποφάσεις Έγκρισης 9η Απόφαση Έγκρισης πίστωσης πληρωμής για το Κινούμαι Ηλεκτρικά Γ' Κύκλος 8η Απόφαση Έγκρισης πίστωσης πληρωμής για το Κινούμαι Ηλεκτρικά Γ' Κύκλος 7η Απόφαση Έγκρισης πίστωσης πληρωμής για το Κινούμαι Ηλεκτρικά Γ' Κύκλος 6η Απόφαση Έγκρισης πίστωσης πληρωμής για το Κινούμαι Ηλεκτρικά Γ' Κύκλος 5η Απόφαση Έγκρισης πίστωσης πληρωμής για το Κινούμαι Ηλεκτρικά Γ' Κύκλος 4η Απόφαση Έγκρισης πίστωσης πληρωμής για το Κινούμαι Ηλεκτρικά Γ' Κύκλος 3η Απόφαση Έγκρισης πίστωσης πληρωμής για το Κινούμαι Ηλεκτρικά Γ' Κύκλος 2η Απόφαση Έγκρισης πίστωσης πληρωμής για το Κινούμαι Ηλεκτρικά Γ' Κύκλος 1η Απόφαση Έγκρισης πίστωσης πληρωμής για το Κινούμαι Ηλεκτρικά Γ' Κύκλος Χρήσιμα Αρχεία ΚΥΑ 2η τροποποίηση της Δράσης ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ Γ'- κύκλος ΚΥΑ 1η τροποποίηση της Δράσης ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ Γ'- κύκλος ΚΥΑ ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ Γ'- ΦΕΚ Λίστα Επιλέξιμων Επιβατικών ΙΧ και Επαγγελματικών Οχημάτων (BEV) Κατηγοριών Ν1/Μ1 Λίστα Επιλέξιμων Οχημάτων Τύπου L Ποσοστά Επιδότησης - Δικαιούχοι Τεύχος Απαιτούμενων Δικαιολογητικών Τεύχος των Υπεύθυνων Δηλώσεων Λίστα Επιλέξιμων Φορτιστών Τεχνικές Προδιαγραφές Ηλεκτρικών Ποδηλάτων Τεxνικές Προδιαγραφές Σημείων Επαναφόρτισης Οδηγός Χρήσης Προσωπικά δεδομένα
  24. Καλημέρα ΙΑΣΟΝΑ Η οικοδομή κατά την Ο.Α ήταν τριώροφη κερ/πής επί πυλωτής ενώ κατά την κατασκευή στην πυλωτή δημιουργήθηκε μια Ο.Ι και στη στέγη σοφίτα με αποτέλεσμα πριν την μεταβίβαση των 2 νέων Ο.Ι να απαιτείται ολική τροπ/ση ης Σ.Ο.Ι
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.