Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. Και με τα ακριβή αντίγραφα των εγκεκριμένων μελετών που έχεις, μπορείς να κάνεις ανασύσταση ανά πάσα στιγμή
  3. Σήμερα
  4. Έχεις στη διάθεσή σου εγκεκριμένα σχέδια! Δεν είναι διαφορετικά από αυτά που είχε η πολεοδομία, ούτε έχουν μικρότερη αξία! Προχώρα σε ρύθμιση!
  5. Χθες
  6. Καλησπέρα. Έχω υπόθεση ΗΤΚ οριζόντιας ιδιοκτησίας 90τμ σε πολυκατοικία με ΟΑ του 1996 εντός σχεδίου, της οποίας ο φάκελος έχει απωλεσθεί. Ευτυχώς έχω τη Β σειρά σχεδίων σφραγισμένη από την πολεοδομία, και τα σχέδια της ΣΟΙ. Το 2011 έγινε μία τακτοποίηση ημιυπαίθριων και τώρα θα χρειαστέι να γίνει υπαγωγή στον 4495 για να δηλωθεί κι ένας αυθαίρετος εξώστης. Πιστεύετε χρειάζεται να ασχοληθώ με ανασύσταση, ή μπορώ να προχωρήσω με την κατάθεση των εγκεκριμένων σχεδίων στα αντίστοιχα πεδία στο σύστημα αυθαιρέτων και στης ΗΤΚ; Μιλάμε για κτίριο 1400τμ...
  7. δεν υπαρχει περιορισμος.
  8. Καλησπερα ποια ειναι η τιμή για 4495 στην περιοχη Λεωφ. ΚΑΛΥΜΝΟΥ ΒΟΥΛΑ Χ=479983.27 , Υ=4187855.45 Ευχαριστώ πολύ
  9. Θα μπλέξει στα συμβολαιογραφικά αν βάλεις 2 χρήσεις στην ίδια Ο.Ι. Εξάλλου το να θέσεις ως χρήση την επικρατούσα δεν είναι λάθος. Για παράδειγμα, έχεις μια βιομηχανία και σε ένα μικρό χώρο της πουλάει και προϊόντα της. Ο χώρος πώλησης δεν της μεταβάλλει τη χρήση. Κάπως έτσι να το δεις. Άσε που μπορεί κάποια μίσθωση να λήξει και ο χώρος να παραμείνει μετά χωρίς εγκατεστημένη δραστηριότητα.
  10. ευχαριστώ για την απάντηση. Και οι 2 χρήσεις επιτρέπονται από τις χρήσεις γης της περιοχής. Επικρατούσα χρήση είναι αυτή της αποθήκευσης με 75% περίπου. Και οι 2 χρήσεις δεν είναι αυτές της οικοδομικής άδειας, αλλά έχουν τακτοποιηθεί με λοιπή παράβαση, από κύρια σε κύρια. Αν μία Ο.Ι πρέπει αυστηρά να έχει μια χρήση, θα μπορούσα να βάλω την αποθήκευση και στα σχόλια να αναφέρω την άλλη χρήση? Καμιά ιδέα?
  11. Κατανοητό, ευχαριστώ πολύ και πάλι
  12. Θα λάβεις Υ.Δ από τον ιδιοκτήτη στην οποία θα δηλώνει υπεύθυνα (πέραν των άλλων που αναγράφουμε στην Υ.Δ ιδιοκτήτη για την υπαγωγή) ότι δεν έχει εκδοθεί Ο.Α. Αντίστοιχα, αν είχε εκδοθεί θα δήλωνε ότι είχε. Δεν είσαι μάγος, ούτε ντέτεκτιβ να ψάχνεις. Αν όμως δεν του αρέσει αυτή η λύση, ας χρεωθεί τριπλάσια αμοιβή και 2 χρόνια καθυστέρηση. Το πρόβλημα και η λύση δικά του. Όχι δικά σου.
  13. Σε επαγγελματικά βιοτεχνικά/βιομηχανικά κτίρια η έννοια χώρου βοηθητικής χρήσης είναι αρκετά "δυσνόητη" καθώς κάθε χώρος συντελεί στην χρήση της μονάδας. Θα μπορούσες να βάλεις και τα πατάρια με την κύρια-βάσει του κτιριοδομικού- χρήση που έχει το κτίριο.
  14. @Pavlos33 Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, αλλά δεν είναι ασυμβίβαστο/αδόκιμο να γίνει τακτοποιήση/ΗΤΚ χωρίς ΟΑ, ενώ έχουν γίνει τακτοποιήσεις και ταυτότητες για άλλες ΟΙ με την ΟΑ; Ανασύσταση μου φαίνεται αδύνατον να γίνει καθώς εκτός του ότι υπάρχουν ήδη τα σχέδια, θα πρέπει να γίνει για όλο το κτήριο αν καταλαβαίνω καλά (που αποκλείεται).
  15. ευχαριστώ για την απάντηση. όχι, δεν είναι τακτοποιημένα το πατάρια, νόμιμα είναι. Πρόκειται για μεγάλο επαγγελματικό κτίριο με άδεια της δεκαετίας του 60 (δεν υπήρχαν συντελεστές δόμησης τότε). Το κτίριο είναι μακρόστενο και έχει 2 πατάρια, ένα στο ένα άκρο και ένα στο άλλο. Στο ένα πατάρι (σύμφωνα με την κάτοψη της άδειας) υπήρχαν γραφεία και υπάρχουν και σήμερα. Το άλλο πατάρι (σύμφωνα με την κάτοψη της άδειας) ήταν ανοιχτό και είναι ανοιχτό και σήμερα. Το πατάρι με τα γραφεία υποθέτω είναι κύρια χρήση, το ανοιχτό πατάρι όμως? ευχαριστώ
  16. Σε τέτοιες περιπτώσεις εκτιμώ ότι η ανασύσταση δεν συμφέρει και δεν προτείνεται. Καλύτερα να το πας σαν να μην είχε Ο.Α και να ξεμπερδεύεις. Η τομή είναι απαραίτητη για να κρίνεις τυχόν υπέρβαση ύψους της οριζόντιας. Η χρήση πληροφορίας από την ΠΣΟΙ για το ύψος προφανώς και δεν είναι σωστή καθώς η σύγκριση των αυθαιρεσιών γίνεται αποκλειστικά βάσει των εγκεκριμένων σχεδίων της οικοδομικής άδειας.
  17. Καλησπέρα σε όλους, Για διαμέρισμα ισογείου με ΟΑ του 1961, η πολεοδομία στη Συγγρού με έχει συνδέσει με Κάιρο εδώ και 3 μήνες. Βρήκα συνάδελφο που έχει τακτοποιήσει το κατάστημα στο ισόγειο για να μου προωθήσει τα σχέδια και με ενημέρωσε πως έχει μόνο το στέλεχος, την κάτοψη του ορόφου και το τοπογραφικό. Η τακτοποίηση του έγινε με αυτά και για το ύψος ανέφερε αυτό που υπάρχει στη ΣΟΙ. Επιπλέον, διάβασα στο forum πως το ΔΚ είναι απαραίτητο για άδειες μετά το 1965. Θεωρείτε πρέπει να γίνει ανασύσταση μόνο για την τομή; Ή θα πρέπει να δηλωθεί εξ ολοκλήρου αυθαίρετο πάλι λόγω της τομής; (οι αυθαιρεσίες είναι λοιπές και διαμερισμάτωση). Τα Η/Μ, υδραυλικά, ξυλότυποι κτλ για την ταυτότητα είναι απαραίτητα ή μπορούν να παραλειφθούν σε αυτήν την περίπτωση με τη βεβαίωση από την πολεοδομία (που φαντάζομαι ότι έχει ο συνάδελφος, δεν το έχει τσεκάρει ακόμα). Ευχαριστώ πολύ.
  18. Αρχικά θα ελέγξεις ποια είναι η νόμιμη χρήση και αν υπάρχει εγκατάσταση αυθαίρετης-μη τακτοποιημένης χρήσης. Η Ο.Ι πρέπει να έχει μια χρήση. Στην περίπτωσή σου αν για παράδειγμα η χρήση επαγγελματικής αποθήκης είναι νόμιμη, αυτή θα βάλεις. Σύμφωνα με τις χρήσεις βάσει κτιριοδομικού κανονισμού επιλέγεις "αποθήκευση"
  19. η ΥΔΟΜ είναι υποχρεωμένη να βγάλει τα πρόστιμα - να τα βεβαιώσει στην Δ.Ο.Υ- και να σου δώσει την Ο.Α. νομ/σης. Τα υπόλοιπα δηλαδή η εφ' άπαξ εξόφληση ή η καταβολή σε 30 δόσεις του προστίμου είναι δουλειά της ΔΟΥ και όχι της ΥΔΟΜ. Αλίμονο αν η ΥΔΟΜ απαιτούσε πριν την έκδοση της Ο.Α την εφ' άπαξ εξόφληση του προστίμου, ενώ άλλα προβλέπεται από άλλη νομοθεσία!
  20. καλησπέρα, στην ηλεκτρονική ταυτότητα, τα πατάρια μπαίνουν ως κύρια χρήση ή εξαρτάται από την προσμέτρηση τους στο συντελεστή δόμησης? ευχαριστώ
  21. καλησπέρα, επαγγελματικό κτίριο με ισόγειο και υπόγειο. Στο ισόγειο (που είναι όλο μία οριζόντια ιδιοκτησία) υπάρχουν 2 χρήσεις από 2 ξεχωριστές εταιρείες που μισθώνουν το κάθε τμήμα. Ας πούμε 450τμ επαγγελματική αποθήκη και 150τμ εμπόριο. Στην ηλεκτρονική ταυτότητα, στις χρήσεις, θα κάνουμε 2 καταχωρίσεις, μία για την κάθε χρήση με τα τετραγωνικά της? ευχαριστώ
  22. Αν δεν υπάρχει σοβαρός λόγος, καλό είναι να περιορίζεται η έκδοση πολλών τιμολογίων με μικρά ποσά το καθένα
  23. Το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας ανακοινώνει την παράταση της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων για το πρόγραμμα «Συστήματα Αποθήκευσης στις Επιχειρήσεις», έως και την Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου του 2025. Στόχος της παράτασης είναι να δοθεί η δυνατότητα σε περισσότερες επιχειρήσεις να συμμετάσχουν στο Πρόγραμμα, να αξιοποιήσουν τους διαθέσιμους πόρους και να εγκαταστήσουν ένα σύστημα αποθήκευσης στον φωτοβολταϊκό τους σταθμό, ώστε να μπορέσουν να καλύψουν ακόμα μεγαλύτερο μέρος των καταναλώσεών τους και να μειώσουν ακόμα περισσότερο το ενεργειακό τους κόστος. Οι τρεις επιπλέον μήνες έως τη νέα καταληκτική ημερομηνία θα διευκολύνουν τους υποψήφιους δικαιούχους για τη συλλογή, καθώς και την ορθή και πλήρη προσκόμιση των απαιτούμενων δικαιολογητικών που προβλέπονται για την υποβολή της αίτησης στον σχετικό οδηγό του Προγράμματος. Υπενθυμίζεται ότι: Το πρόγραμμα, συνολικού ύψους 153,7 εκατ. ευρώ, επιχορηγεί επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως μεγέθους και κλάδου οικονομικής δραστηριότητας, για την εγκατάσταση συστημάτων αποθήκευσης (μπαταρίες). Στις πολύ μικρές και μικρές επιχειρήσεις θα κατανεμηθούν 100.000.000 ευρώ και στις μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις 53.740.000 ευρώ. Η επιδότηση των συστημάτων αποθήκευσης (μπαταρίας) αφορά στην εγκατάσταση – προσθήκη είτε σε φωτοβολταϊκά συστήματα που βρίσκονται σε φάση σχεδιασμού – ανάπτυξης – κατασκευής, είτε σε υφιστάμενα, ενεργά φωτοβολταϊκά συστήματα. Και στις δύο περιπτώσεις επιδοτείται αποκλειστικά το σύστημα αποθήκευσης. Η ένταση της ενίσχυσης ανέρχεται σε 50% για μικρές επιχειρήσεις, 40% για μεσαίες επιχειρήσεις και 30% για μεγάλες επιχειρήσεις, ενώ το συνολικό ύψος της ενίσχυσης που λαμβάνει κάθε δικαιούχος υπολογίζεται σε επίπεδο ενιαίας επιχείρησης και δεν μπορεί να υπερβαίνει για τις κύριες δαπάνες τα 400.000 ευρώ ανά δικαιούχο. Οι αιτήσεις υπάγονται στη βάση της άμεσης αξιολόγησης FIFO (First In – First Out) και θα εντάσσονται μέχρι εξαντλήσεως του διαθέσιμου προϋπολογισμού. Οι αιτήσεις κατατίθενται μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του προγράμματος: http://exoikonomo-epixeiro-fotovoltaika.gov.gr. Οι ενδιαφερόμενοι για περισσότερες πληροφορίες μπορούν να καλούν στο τηλέφωνο 213 151 3740 (καθημερινές, 9:00 π.μ. – 5:00 μ.μ.). Το παραπάνω πρόγραμμα υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης – NextGeneration EU. Φορέας διαχείρισης και ελέγχου του προγράμματος είναι η Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας/Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας Α.Ε. (ΕΕΣΥΠ). View full είδηση
  24. Το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας ανακοινώνει την παράταση της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων για το πρόγραμμα «Συστήματα Αποθήκευσης στις Επιχειρήσεις», έως και την Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου του 2025. Στόχος της παράτασης είναι να δοθεί η δυνατότητα σε περισσότερες επιχειρήσεις να συμμετάσχουν στο Πρόγραμμα, να αξιοποιήσουν τους διαθέσιμους πόρους και να εγκαταστήσουν ένα σύστημα αποθήκευσης στον φωτοβολταϊκό τους σταθμό, ώστε να μπορέσουν να καλύψουν ακόμα μεγαλύτερο μέρος των καταναλώσεών τους και να μειώσουν ακόμα περισσότερο το ενεργειακό τους κόστος. Οι τρεις επιπλέον μήνες έως τη νέα καταληκτική ημερομηνία θα διευκολύνουν τους υποψήφιους δικαιούχους για τη συλλογή, καθώς και την ορθή και πλήρη προσκόμιση των απαιτούμενων δικαιολογητικών που προβλέπονται για την υποβολή της αίτησης στον σχετικό οδηγό του Προγράμματος. Υπενθυμίζεται ότι: Το πρόγραμμα, συνολικού ύψους 153,7 εκατ. ευρώ, επιχορηγεί επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως μεγέθους και κλάδου οικονομικής δραστηριότητας, για την εγκατάσταση συστημάτων αποθήκευσης (μπαταρίες). Στις πολύ μικρές και μικρές επιχειρήσεις θα κατανεμηθούν 100.000.000 ευρώ και στις μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις 53.740.000 ευρώ. Η επιδότηση των συστημάτων αποθήκευσης (μπαταρίας) αφορά στην εγκατάσταση – προσθήκη είτε σε φωτοβολταϊκά συστήματα που βρίσκονται σε φάση σχεδιασμού – ανάπτυξης – κατασκευής, είτε σε υφιστάμενα, ενεργά φωτοβολταϊκά συστήματα. Και στις δύο περιπτώσεις επιδοτείται αποκλειστικά το σύστημα αποθήκευσης. Η ένταση της ενίσχυσης ανέρχεται σε 50% για μικρές επιχειρήσεις, 40% για μεσαίες επιχειρήσεις και 30% για μεγάλες επιχειρήσεις, ενώ το συνολικό ύψος της ενίσχυσης που λαμβάνει κάθε δικαιούχος υπολογίζεται σε επίπεδο ενιαίας επιχείρησης και δεν μπορεί να υπερβαίνει για τις κύριες δαπάνες τα 400.000 ευρώ ανά δικαιούχο. Οι αιτήσεις υπάγονται στη βάση της άμεσης αξιολόγησης FIFO (First In – First Out) και θα εντάσσονται μέχρι εξαντλήσεως του διαθέσιμου προϋπολογισμού. Οι αιτήσεις κατατίθενται μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του προγράμματος: http://exoikonomo-epixeiro-fotovoltaika.gov.gr. Οι ενδιαφερόμενοι για περισσότερες πληροφορίες μπορούν να καλούν στο τηλέφωνο 213 151 3740 (καθημερινές, 9:00 π.μ. – 5:00 μ.μ.). Το παραπάνω πρόγραμμα υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης – NextGeneration EU. Φορέας διαχείρισης και ελέγχου του προγράμματος είναι η Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας/Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας Α.Ε. (ΕΕΣΥΠ).
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.