Μετάβαση στο περιεχόμενο

ΕΣΠΑ: Δικαιολογητικά - έλεγχος υλοποίησης επένδυσης


Recommended Posts

Σε περιπτωση που εχει γινει προσληψη τον 03.2009. τι κανουμε;

Προσκομιζουμε βεβαιωση απο το ΙΚΑ οτι δεν απασχολουσαμε προσωπικο το 2008;

Δινει τετοια βεβαιωση το ΙΚΑ για παρελθοντα ετη;

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 828
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Υπάρχουν αυτές οι περιπτώσεις που όπως αναφέρθηκαν, κάποιος μπορεί να έκανε πρόσληψη προσωπικού μέσα στο 2010...το θέμα είναι οτι δεν μπορεί να πάρει βεβαίωση οτι δεν απασχολεί ή δεν απασχολούσε προσωπικό...η απλή βεβαίωση απο το ΙΚΑ που μπορεί κάποιος να πάρει μέσω της δικτυακής υπηρεσίας του ΙΚΑ για "μη-οφείλες προς το ΙΚΑ" πρέπει να γίνεται δεκτή κατά τον έλεγχο..

Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφοι θα ήθελα την άποψή σας για την ασφαλιστική ενημερότητα στην ενότητα 7 του αρχείου .doc του φυσικού φακέλου με ημερομηνία 01-09-2010 (και τις νέες σημειώσεις όπου λέει στη σημείωση 4 'για είσπραξη χρημάτων από το δημόσιο').

Αναφέρει λοιπόν ασφαλιστική ενημερότητα σε ισχύ. Το ερώτημα είναι αν εννοεί την κλασική ασφαλιστική ενημερότητα για κάθε νόμιμη χρήση που μας έστειλε το ΤΣΜΕΔΕ στα τέλη Μαιου και η οποία λέει ότι ισχύει έως 31-12-2010, ή θέλει κάτι άλλο και αν αυτό το άλλο (που να αναφέρει πχ για είσπραξη χρημάτων από το δημόσιο) το δίνει το ΤΣΜΕΔΕ (αμφιβάλλω).

Και αν υποθέσουμε ότι δίνουμε αυτή την πρωτότυπη όπως λέει, μήπως έχουμε πρόβλημα με το γεγονός ότι λήγει στις 31-12-2010 γιατί αποκλείεται να έχουμε εισπράξει τα λεφτά έως τότε (πιθανόν να μην έχει τελειώσει ο έλεγχος έως τότε).

Το ερώτημα είναι λοιπόν τι κάνουμε γιατί η επόμενη ασφαλιστική ενημερότητα θα μας έρθει από το ΤΣΜΕΔΕ γύρω στο Μάρτη του 2011.

Μία λύση είναι να πάμε να πληρώσουμε άμεσα το νέο ειδοποιητήριο του ΤΣΜΕΔΕ το οποίο έχει προθεσμία πληρωμής 01-11-2010 και αποτελεί βεβαίωση ασφαλιστικής ενημερότητας μέχρι 30-06-2011 εφόσον εξοφληθεί εμπρόθεσμα όπως αναφέρει σε αυτό. Το θέμα είναι ότι πολλοί συνάδελφοι μπορεί να μην είχαν προγραμματισμένο να πληρώσουν τώρα τις εισφορές του Β' εξαμήνου του 2010.

 

Ποια είναι η άποψή σας για το θέμα?

Link to comment
Share on other sites

gedrag η "κλασική" ασφαλιστική ενημερότητα κάνει. Είτε αυτή που σου έχουν στείλει είτε πάρεις άλλη από το ΤΣΜΕΔΕ, τα ΚΕΠ ή το 1502 αν θυμάμαι καλά.

 

Από κει και πέρα, όπως και σε όλες τις συναλλαγές με το δημόσιο, η ασφαλιστική ενημερότητα πρέπει να είναι σε ισχύ όταν θα εισπράξεις τα λεφτά...Άρα, εκ των πραγμάτων, αν τα λεφτά αργήσουν και πάνε για 2011, πρέπει να έχεις εξοφλήσει ή να έχεις κάνει διακανονισμό των εισφορών σου.

 

Ελπίζω να σε κάλυψα...πάντως, επειδή όλοι έχουμε πάρει τα νέα ειδοποιητήρια, "άστο και βλέπουμε" θα πάμε οι πιο πολλοί...

Link to comment
Share on other sites

@gedrag

 

Η ασφαλιστική ενημερότητα για κάθε νόμιμη χρήση που μας έστειλε το ΤΣΜΕΔΕ η οποία λέει ότι ισχύει έως 31-12-2010 που μας στέλνει το ΤΣΜΕΔΕ ή παίρνουμε κατόπιν αίτησης επι τόπου μας καλύπτει πιστεύω..Την ώρα που γίνεται η αίτηση είναι σίγουρο πως είναι σε ισχύ..

 

Δεν μπορεί κάποιος να κάνει προβλέψεις για το πότε θα πάρει τα χρήματα για να φροντίσει να έχει την αντίστοιχη βεβαίωση σε ισχύ..αν θέλουν ας την ζητήσουν ξανά κατά την καταβολή της επιχορήγησης..

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση 1η:παρ.5 Παραστατικά

Κατα την προσφορά που είχα κάνει για το ΕΣΠΑ είχα δηλώσει ξεχωριστά plotter (π.χ. 2600εε) και χωριστά την βάση του (π.χ. 300εε).Επειδή άλλαξα προμηθετή κοπηκε μια τιμή για μηχάνημα+βάση (το κατπάστημα δεν τα τιμολογούσε χωριστά) και το τιμολόγιο γράφει μια τιμή πχ.2850 (λίγο μικρότερη της προσφοράς).

Στο βήμα 5 πως μπορώ να σπάσω την τιμή σε 2 δαπάνες, ωστε να μην χάσω τα 300εε της βάσης?

Είχε κάποιος παρόμοιο πρόβλημα?

 

 

Ερώτηση 2η:πρ.7 Πληρωμές

Όλες τις δαπάνες τις γράφψ σε βιβλίο εσόδων-εξόδων Β' κατηγορίας...

Στα στοιχεία λογιστικής εγγραφής-είδος εγγραφής τι βάζουμε?

Link to comment
Share on other sites

 

Ερώτηση 2η:πρ.7 Πληρωμές

Όλες τις δαπάνες τις γράφψ σε βιβλίο εσόδων-εξόδων Β' κατηγορίας...

Στα στοιχεία λογιστικής εγγραφής-είδος εγγραφής τι βάζουμε?

 

Ο φίλος Silent Arrow ήταν κατατοπιστικότατος στο post #198.

Link to comment
Share on other sites

Έχω διαβάσει όλο το θέμα, και δεν είδα τελικά τι θα κάνουμε με τις πληρωμές μέσω ίντερνετ. Έχει πάρει κάποιος απάντηση γύρω από το θέμα; Τι πρέπει να βάλουμε για αριθμό συναλλαγής; Την χρονοσφραγίδα, το I-CODE, κάτι άλλο;

 

Τα στοιχεία λογιστικής εγγραφής στο βήμα 7 (πληρωμές) τα έχω αφήσει κενά, και στο βήμα 9 μου επιτρέπει να κάνω υποβολή. Να προχωρήσω (αφού λυθεί το ζήτημα με τις πληρωμές μέσω ίντερνετ) ή να συμπληρώσω κάτι στα στοιχεία αυτά; Δεν περνάω στα βιβλία εσόδων/εξόδων τα καταθετήρια και τις τραπεζικές επιταγές, νομίζω ότι τα εξοφλημένα τιμολόγια - δελτία αποστολής αρκούν.

Link to comment
Share on other sites

Ο φίλος Silent Arrow ήταν κατατοπιστικότατος στο post #198.

 

νομίζω οτι το post 198 αναφέρεται στο βήμα 5 και όχι στο βήμα 7. Κατά τη γνώμη μου στο βήμα 7 στα στοιχεία λογιστικής εγγραφής δεν βάζουμε τίποτα, αφού οι αποδείξεις είσπραξης δεν μπαίνουν στα βιβλία Β κατηγορίας.

Μπορεί και κάνω λάθος βέβαια!

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.