Jump to content
  • Revit - Μαθήματα BIM
kapas2004

Εγκατάσταση συστημάτων POS σε μηχανικούς

Recommended Posts

@pirsogiannisκαι επιπλέον του τρόπου πληρωμής που παρέθεσε ο συνάδερφος @papathvas υπάρχει και εφαρμογή κινητού για on the go  χρήση με 20 δωρεάν συναλλαγές. Η χρήση της online εφαρμογής στη σελίδα της viva είναι σε κάθε περίπτωση δωρεάν. Εκεί που υπάρχει προμήθεια είναι για την μεταφορά των χρημάτων σε λογαριασμό σου σε άλλη τράπεζα ωστόσο μέσω viva έχεις την δυνατότητα για αρκετές πληρωμές δικτύων κοινής ωφέλειας, κινητής, αγορών εισητηρίων, ηλεκτρονικών αγορών κλπ οπότε μπορείς να την αποφύγης σε έναν βαθμό την μεταφορά σε άλλη τράπεζα. Θυμάμαι τότε που ψάχναμε με είχαν βοηθήσει αρκετά τα σχετικά post του συνάδερφου @georgegaleos που παρέθετε κάθε λεπτομέρεια. Αν σε ενδιαφέρει και ανατρέξεις θα σε βοηθήσουν.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/6/2019 at 10:44 ΠΜ, pirsogiannis said:

Να κάνω μια ερώτηση και διορθώστε με αν θυμάμαι λάθος:

Όταν γεννήθηκε η υποχρέωση αγοράς pos το ΤΕΕ θυμάμαι πως είχε κάνει μια συνολική συμφωνία με κάθε μία από τις τράπεζες, για την αγορά pos από μηχανικούς. Και κάθε τράπεζα όριζε τί πληρώνεις για ασύρματο/ενσύρματο, τί χρεώνει ανά συναλλαγή κλπ κλπ...

Αγόρασα τότε από μία τράπεζα, ωστόσο το pos δεν χρησιμοποιήθηκε ποτέ. ας μην κοροιδευόμαστε ο τζίρος είναι μικρός και κανείς ιδιώτης δεν μπαίνει στην διαδικασία να πληρώσει με κάρτα. με πήραν από την τράπεζα τηλέφωνο πριν λίγες μέρες και μου λένε να επιβληθεί ένα πάγιο 3ευρώ/μήνα +ΦΠΑ για το pos. Τους ρώτησα εάν προβλέπονταν κάτι τέτοιο στην αρχική μας σύμβαση και μου λένε όχι, αλλά υπήρχε το πεδίο που λέει ότι η τράπεζα δύναται να αλλάξει τους όρους της παρούσας χωρίς την προηγούμενη ενημέρωση μου.. ακούω πως και σε άλλους συναδέλφους έπεσαν τηλέφωνα. γενικώς πώς το αντιμετωπίζετε?

Συνάδελφε σε εμένα για την ώρα έπεσε τηλέφωνο. Σε άλλον συνάδελφο εστάλη και επιστολή. Προσπαθώ να καταλάβω με ποια λογική μπορεί μια τράπεζα να τροποποιεί οποιοδήποτε όρο μιας σύμβασης πατώντας στις γενικότητες που αναφέρεις. Και τέλος πάντως το ΤΕΕ τί κάνει; Η προσφορά που έδωσε η τράπεζα προς το ΤΕΕ δεν είναι δεσμευτική;

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ετοίμασα το εξής μειλ:

Καλημέρα

Με το παρόν μήνυμα ταχυδρομείου θα ήθελα να σας ενημερώσω για το εξής θέμα:
Το καλοκαίρι του 2015 το ΤΕΕ έθεσε υπόψιν των μελών του προσφορές από τις τέσσερις μεγάλες ελληνικές τράπεζες, που αφορούσαν προσφορές των τραπεζικών ιδρυμάτων προς τα μέλη του ΤΕΕ-μηχανικούς σε ότι αφορά την αγορά και την χρήση τερματικού POS.
Σήμερα, τέσσερα χρόνια μετά, από την τράπεζα ........... από την οποία και αγόρασα το εν λόγω τερματικό POS μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με ενημέρωσαν ότι θα πρέπει να μου επιβληθεί μηνιαία χρέωση για την κατοχή του εν λόγω τερματικού. Κάτι τέτοιο σαφώς και δεν προβλέπεται από την σύμβαση που υπέγραψα κατά την αγορά του POS, και ούτε προβλεπόταν στην προσφορά που είχε θέσει η εν λόγω Τράπεζα υπόψιν του ΤΕΕ. Όταν τους το υπενθύμισα η απάντηση τους ήταν πως "οι όροι της σύμβασης μπορούν να τροποποιηθούν χωρίς προηγούμενα να ενημερώσει η Τράπεζα τον έτερο συμβαλλόμενο"...
Μαθαίνω κι από πολλούς άλλους συναδέλφους ότι έχουν δεχθεί παρόμοιες οχλήσεις κι από άλλα Τραπεζικά Ιδρύματα. Είναι ενήμερο το Τεχνικό Επιμελητήριο γι'αυτό το θέμα? Προτίθεται να κάνει κάτι?
Με εκτίμηση 
 
Σκέφτομαι να το στείλω στις διευθύνσεις που βλέπω εδώ και ειδικότερα:
 
Αν έχει κανείς πρόταση για το πού αλλού να σταλεί ας την κάνει. Αν σταλεί μαζικά μπορεί και να πετύχουμε κάτι.
Στο παραπάνω τυποποιημένο μειλ αναφέρομαι στην τράπεζα Πειραιώς. Για να είμαι ειλικρινής δεν γνωρίζω τί προβλεπόταν από τις άλλες τράπεζες ωστόσο από την εν λόγω είναι σαφές ότι δεν προβλεπόταν και παραβαίνουν τους όρους της σύμβασης.
Edited by pirsogiannis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μιας και το πιάσαμε και μιας και λήγει τον άλλο μήνα η διετία που ειναι το συμβόλαιο με την ΕΤΕ για το POS με 
3,90/μήνα, φόβαμαι για αυξήσεις και σκέφτομαι να κάνω viva wallet μιας και είναι και δωρεάν. 

Καπου κυκλοφορούσαν κάτι οδηγίες για το πώς ανοίγεις λογαριασμό viva wallet. Είναι λες και ανοίγεις νέο λογαριασμό ή συνδέεις
στην υπηρεσία εναν υπάρχοντα λογαριασμο?
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 minutes ago, laxanos said:

Είναι λες και ανοίγεις νέο λογαριασμό

μέχρι στο σημέιο αυτό είσαι καλυμμένος αναφορικά στην υποχρέωση

και αν θες

 

52 minutes ago, laxanos said:

συνδέεις στην υπηρεσία εναν υπάρχοντα λογαριασμο

τραπεζικό αν θες π.χ. να πάρεις το φυσικό χρήμα (εννοείται βέβαια με κάποια ...σοβαρή ... προμήθεια για την μεταφορά). Εχει πάντως αν δεν θες φυσικό χρήμα αρκετές εργασίες που μπορεί να κάνεις για να βγάλεις το βάρος από πάνω ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ανοίγεις δωρεάν επαγγελματικό λογαρισμό και τον συνδέσεις με το δωρεάν pos τους. Σε μια ώρα θα τα έχεις κάνει όλα. Δεν είσαι υποχρεωμένος να συνδέεις κάθε επαγγελματικό με pos. Είσαι υποχρεωμένος να δηλώνεις κάθε επαγγελματικό.Απλά.εγώ αυτό έχω κάνει. 'ετσι κι αλλιώς όποιος θέλει τα καταθέτει συνήθως σε τράπεζα. Δεν μου ζήτησε ποτέ κανείς μέχρι τώρα κάρτα...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Μόλις με πήραν τηλέφωνο από την τράπεζα Πειραιώς.

Είχα αγοράσει POS, επειδή ήταν υποχρεωτικό. Δεν το χρησιμοποιώ, καθώς στα χαρτιά είμαι ελεύθερος επαγγελματίας, στην πράξη είμαι μισθωτός (μπλοκάκι).

Μάλιστα, τους το είχα ξεκαθαρίσει τότε, πως θέλω το πιο απλό μηχάνημα, να το αγοράσω, και να μην ξαναπληρώσω τίποτα μηνιαίως, αφού δεν πρόκειται να το χρησιμοποιήσω. Το είχαν δεχτεί, το αγόρασα 99 ευρώ + ΦΠΑ, το δήλωσα στο ταξις, δεν το έβγαλα καν από το κουτί του.

Και σήμερα θυμήθηκαν ότι επειδή δεν το χρησιμοποιώ, θα μου βάζουν πάγιο μηνιαίο τέλος, 3 ευρώ + ΦΠΑ.

Για το γαμώτο και μόνο, τους είπα ότι παύει η συνεργασία μας. Aυτοί μου είπαν ΟΚ, και να τους το γυρίσω πίσω (πράγμα που δεν με νοιάζει, αλλά, γιατί να τους το γυρίσω; Αφού το έχω αγοράσει)

Ερωτώ λοιπόν:

Γνωρίζετε κάποια τράπεζα που να δίνει POS ΧΩΡΙΣ πάγια τέλη;

Ή, εναλλακτικά, αυτό το viva, συμφέρει; Είναι σύμφωνα με το νόμο για να δηλωθεί στο ταξις;

Γιατί ως μπλοκάκιας, δεν θα το χρησιμοποιήσω ποτέ, παρά μόνο, για το τυπικό του πράγματος.

Ευχαριστώ.

ΥΓ: Νταβατζήδες...

😤😡🤬

Edited by Billy_Huge

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@Billy_Huge, βασικά δεν το έχεις αγοράσει (η αγορά γενικότερα τερματικού κοστίζει πολύ περισσότερο). Αν δεις το παραστατικό που έχεις το ποσό αυτό (99€+φπα) αυτό αφορά χρέωση τέλους ενεργοποίησης του ενσύρματου τερματικού.


Ενημερωτικά όσοι έχετε vivawallet έχει απενεργοποιηθεί από τον Ιούλιο του 2019 η δυνατότητα χρέωσης κάρτας του πελάτη με την απευθείας διαδικασία μέσω της εφαρμογής. Οπότε αν επιθυμείτε την ενεργοποίηση θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την viva.

Η χρέωση κάρτας σε κάθε περίπτωση εξακολουθεί να μπορεί να γίνεται, αλλά μέσω της διαδικασίας αποστολής ειδοποίησης, όπου κατά την γνώμη μου είναι πιο ασφαλής διαδικασία για τον πελάτη μιας και δεν θα χρειαστεί να μας γνωστοποιήσει τόσο τον αριθμό της κάρτας του όσο και τον τριψήφιο αριθμό ασφαλείας (CCV) της κάρτας του.
 

Edited by georgegaleos

Share this post


Link to post
Share on other sites

δεν κατάλαβα. ΜΕ το freepos δεν μπορουμε να χρεωσουμε κάρτα πελάτη?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Μπορείς, αλλά είναι αν θυμάμαι καλά τότε που το κοιτούσα ήταν πιο ακριβή ως διαδικασία.

Αυτό που εννοώ με αυτά που ανέφερα στην προηγούμενη ανάρτησή μου τα δείχνω στο παρακάτω σχήμα.

1.jpg

Edited by georgegaleos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.