Jump to content

Recommended Posts

Posted

ειμάστε υποχρεωμένοι από 1/1/ 2021 να κόβουμε ηλεκτρονικά τιμολόγια από οσο ξερω .. τι γίνεται με τις αποδείξεις λιανικής ;; ρωτησα το λογιστη μου και δεν ξέρει επειδή εχω και αποδείξεις λιανικής εμπορευμάτων και με υποχρεώνει να αλλάξω και εκει την ταμειακή μηχανή ( από 1/11/2020) μήπως μπορώ ή μηπως υπάρχει κάποιο λογισμικό προγραμμα που να τα κανει ολα μαζί ;;; δηλαδή τιμολόγια αποδείξεις υπηρεσιών και τιμολόγια, αποδείξεις εμπορευμάτων ;;; 

Posted

Θα ισχύσουν αυτά και για τα μπλοκάκια με καθεστώς μισθωτού;

Για να ξέρουμε, αν έχει λειτουργικό κόστος να διαπραγματευτούμε καινούριο μισθό από τώρα... (ή να την κάνουμε κιόλας...)

Posted (edited)

Ναι. Ενδεικτικά δύο λόγους που μπορώ να σκεφτώ είναι:
κυρίως ότι,

από την μία δεν προκύπτει από κάπου στην νομοθεσία ότι οι ελεύθεροι επαγγελματίες που πληρούν τις προϋποθέσεις ένταξης στο άρθρο 12 § 2 περ. στ' του ΚΦΕ εξαιρούνται και

από την άλλη υπάρχει και η χρονική αλληλουχια, αφού οι ανωτέρω προϋποθέσεις εξετάζονται αν ισχύουν πρακτικά, στο τέλος του έτους ενώ οι υποχρεώσεις που προκύπτουν από τα mydata προηγούνται/δημιουργούνται κατά την διάρκεια του έτους π.χ. η καταχώρηση των παραστατικών που εκδίδουμε αλλά και ο χαρακτηρισμός των παραστατικών (ξεχωριστά της αξίας και του ΦΠΑ) που λαμβάνουμε, έως την 20η του επόμενου μήνα της τιμολόγησης. Επομένως δεν μπορεί η φορολογική διοίκηση (αλλά και εσύ) να γνωρίζει εκ των προτέρων --πριν τις 31/12-- ότι θα πληρούνται οι προυποθέσεις ένταξης στο άρθρο 12 § 2 περ. στ' του ΚΦΕ αλλά γνωρίζει (και εσύ) ότι πρέπει π.χ. οι τιμολογήσεις να έχουν χαρακτηρισθεί σε τακτά χρονικά διαστήματα.

Edited by georgegaleos
Posted

Οι δυο μήνες στη δημόσια ζωή είναι πολύς χρόνος αφού η γενικότερη νοοτροπία είναι ωχ αδερφέ ας περιμένουμε μέχρι τελευταία στιγμή και βλέπουμε. Με τα μέχρι στιγμής δεδομένα νομίζω ότι θα ενημερώνουμε από του χρόνου ένα ας πούμε ηλεκτρονικό βιβλίο εσόδων εξόδων. Τα χάρτινα τιμολόγια μάλλον συνεχίζονται αλλά θα γίνεται και ηλεκτρονική ενημέρωση.

  • 4 weeks later...
Posted

Εχει ασχοληθει κανενας με καποιο προγραμμα ηλεκτρονικης τιμολογησης να μας πει τη γνωμη του?

Posted

Δεν έχω, αλλά το συζήτησα πολύ πρόσφατα με το λογιστή μου. Ούτε οι ίδιοι δεν έχουν καταλήξει κάπου λόγω υψηλού κόστους ή ελλείψεων στο λογισμικό. Γενικά δεν έχει γίνει η κατάλληλη προετοιμασία για τις αλλαγές και γι’ αυτό το λόγο δεν αποκλείεται να υπάρξει παράταση. Αν έχεις λίγα τιμολόγια μπορείς να χρησιμοποιείς τη myDATA της ΑΑΔΕ. Αυτό σκοπεύω να κάνω εγώ. 

  • 2 weeks later...
Posted

Κι εμένα με ενημέρωσε ο λογιστής μου ότι από το νέο έτος θα πρέπει να προμηθευτώ ένα λογισμικό για ηλεκτρονική τιμολόγηση.

Επειδή δεν είμαι ενημερωμένος για το θέμα εκτός από τις δύο κουβέντες του λογιστή μου, μπορεί να κάποιος να μας πει τι παίζει;

Η πλατφόρμα myDATA τι ακριβώς κάνει, απλά θα καταχωρούμε τα τιμολόγια εσόδων-εξόδων ή εκδίδουμε στοιχεία και απο κει;

 

Posted

@giorgosv~Στην πλατφόρμα θα καταχωρούμε τα τιμολόγια που θα λαμβάνουμε ή θα εκδίδουμε με το γνωστό τρόπο. Γιατί να πάρεις λογισμικό; Αφού μπορείς να μπαίνεις και να τα καταχωρείς μόνος σου. Γενικά μην βιάζεσαι για την ηλεκτρονική τιμολόγηση.

  • Like 1
  • 2 weeks later...
Posted

Ψάχνω να βρω κάποιο δείγμα του παραστατικού που εκδίδεται από την πλατφόρμα mydata της ΑΑΔΕ αλλά δεν βρίσκω κάτι.

Έχει εκδώσει κάποιος ή έχει συναντήσει τέτοιο παραστατικό;

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.