Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural


  • Τα μεγάλα έργα φεύγουν από την Περιφέρεια και επιστρέφουν στην Αττική


    Μετά από 12 χρόνια με μεγάλα έργα σε όλη την Περιφέρεια το κέντρο των νέων μεγάλων Υποδομών της χώρας επιστρέφει στην Αττική με την Θεσσαλονίκη να μπαίνει στο κάδρο επίσης.

     

    Την περίοδο 2004-2016 όλο το βάρος για νέα έργα μετατοπίστηκε στην κατασκευή των αυτοκινητόδρομων που θα καλύπτουν την Ηπειρωτική Ελλάδα, έργα που εκτελούνται ακόμα και σήμερα, ενώ εκατοντάδες, άλλα έργα είχαν ως στόχο η Περιφέρεια να πλησιάσει σε υποδομές την Αθήνα αλλά και άλλες Ευρωπαϊκές Περιφέρειες.

     

    Αυτός ο στόχος λίγο-πολύ έχει επιτευχθεί και απομένουν κάποια νέα συμπληρωματικά έργα και το κέντρο βάρους επιστρέφει κατά βάση στην Αθήνα.

     

    Στην πρωτεύουσα σε επίπεδο μεγάλων έργων αυτή την 12 ετία είδαμε κάποια σιδηροδρομικά έργα (που ακόμα παλεύουν να ολοκληρωθούν), την επέκταση του Μετρό και του Τραμ.

     

    Τώρα έρχεται μία νέα μεγάλη γενιά έργων που περιλαμβάνει την κατασκευή της 4ης Γραμμής Μετρό στην πόλη, την επέκταση του Προαστιακού σε Λαύριο και Ραφήνα, τις νέες επεκτάσεις της Αττικής Οδού προς Λαύριο και προς Λ.Βουλιαγμένης, την τεράστια επένδυση της αξιοποίησης του Ελληνικού, τον νέο προβλήτα κρουαζιέρας στον Πειραιά, τον νέο Κεντρικό Σταθμό Υπεραστικών Λεωφορείων στον Ελαιώνα, τον Εμπορευματικό Σταθμό στο Θριάσιο, την υπογειοποίηση του σιδηρόδρομου στο τμήμα Ρουφ-3 Γέφυρες, την νέα σιδηροδρομική γραμμή Θριάσιο-Θήβα, και την υπογειοποίηση της Γραμμής 1 στο τμήμα Φάληρο-Πειραιάς.

     

    Σε αυτό το κάδρο των μεγάλων έργων υποψηφιότητα θέτουν επίσης και κάποια άλλα έργα τα οποία μέχρι σήμερα είναι σε δεύτερη μοίρα τα οποία είναι μεταξύ άλλων οι επεκτάσεις της Γραμμής 2 προς Ίλιον και προς Γλυφάδα, η επέκταση του δικτύου Τραμ σε άλλες περιοχές (Πατησίων, Αργυρούπολη, Κερατσίνι, Φρεατύδα κ.α) κ.α.

     

    Την ίδια ώρα η Θεσσαλονίκη επίσης μπαίνει σε τροχιά νέων μεγάλων έργων με σημαία φυσικά το Μετρό Θεσσαλονίκης. Εκεί, θα δούμε να ολοκληρώνεται η πρώτη φάση κάλυψης της πόλης με Μετρό με τις επεκτάσεις προς Εύοσμο/Κορδελιό, Ευκαρπία και Αεροδρόμιο. Στα υπόλοιπα έργα θα έχουμε τον Δυτικό Προαστιακό Σιδηρόδρομο, την ολοκλήρωση του 6ου Προβλήτα, την επέκταση του Αεροσταθμού του Αεροδρομίου Μακεδονία ενώ υποψηφιότητα έχουν θέσει: η ανάπτυξη δικτύου Τραμ ως συμπληρωματικό στο Μετρό, η πολυθρύλητη Θαλάσσια Αστική Συγκοινωνία, η ανακαίνιση της Ανατολικής Περιφερειακής κ.α.

     

    Σε όλα τα παραπάνω πλάνα απαραίτητη προϋπόθεση είναι να λειτουργήσει θετικά το Πακέτο Γιουνκέρ, το Νέο ΕΣΠΑ αλλά και να δρομολογηθούν όσα απο αυτά δεν χωρέσουν τελικά στο επόμενο ΕΣΠΑ της περιόδου 2021-2027.

     

    Πηγή: http://www.ypodomes.com/index.php/alles-ypodomes/endiaferouses-eidiseis/item/35220-ta-megala-erga-feygoun-apo-tin-perifereia-kai-epistrefoun-stin-attiki





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    τα είπε ο Αλέξης πιο πάνω Κανονικά τα έργα πρέπει να είναι εκεί που θα δώσουν ανάπτυξη και επιστροφή των χρημάτων τους μετά  και αυτό είναι στην περιφέρεια Αλλά αυτό δεν φαίνεται άμεσα , ενώ το έργο στην Αθήνα το βλέπει το 60 % του εκλογικού σώματος Πάντως χρειάζεται εργασία ένα μεγάλο τμήμα του Λεκανοπεδίου και της Θεσσαλονίκης , επομένως είναι αναγκαιότητα αυτήν την στιγμή  Ελπίζω να είναι προσωρινή η απόφαση και να συνεχιστούν παράλληλα και στην περιφέρεια Να πω την αλήθεια τα έργα στην περιοχή μου τα τελευταία χρόνια μας έδωσαν ώθηση να έχουμε ανάπτυξη την οποία εισπράττουμε τώρα σε μια δύσκολη χρονικά περίοδο και ευτυχώς αλλιώς θα είχαμε φύγει όλοι 

    • Upvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

    Το άρθρο αναφέρει:

     

    Την περίοδο 2004-2016 όλο το βάρος για νέα έργα μετατοπίστηκε στην κατασκευή των αυτοκινητόδρομων που θα καλύπτουν την Ηπειρωτική Ελλάδα, έργα που εκτελούνται ακόμα και σήμερα, ενώ εκατοντάδες, άλλα έργα είχαν ως στόχο η Περιφέρεια να πλησιάσει σε υποδομές την Αθήνα αλλά και άλλες Ευρωπαϊκές Περιφέρειες.
    Αυτός ο στόχος λίγο-πολύ έχει επιτευχθεί
    και απομένουν κάποια νέα συμπληρωματικά έργα και το κέντρο βάρους επιστρέφει κατά βάση στην Αθήνα.

     

    Σε αυτά που επισημαίνω στο απόσπασμα αναφέρθηκα νωρίτερα ότι "προσπαθεί να μας πείσει" το άρθρο...

    Δηλαδή λίγο πολύ η ελληνική περιφέρεια "έγινε Ευρώπη" και τώρα πάμε πίσω στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη που τις είχαμε παραμελήσει "τόσα χρόνια" τις κακόμοιρες!!!

    Ευτυχώς οι συνάδελφοι με τα σχόλια για το πού τα έργα αποδίδουν σε ψήφους, με κάλυψαν...

    Link to comment
    Share on other sites

    εξ άλλου οι ...... και οι πολιτικοί πρέπει να προσέχουν τις περιφέρειές τους

    και ο συριζα έχει εκλογική πελατεία στα αστικά κέντρα

    στην περιφέρεια δεν υπήρχε παλιά και δεν θα υπάρχει και στο μέλλον

    Link to comment
    Share on other sites

    ....

    στην περιφέρεια δεν υπήρχε παλιά και δεν θα υπάρχει και στο μέλλον

    Ναι αλλά με την πράσινη προίκα, απέκτησε κι εκεί ερείσματα. Και σοβαρά θα έλεγα, τη στιγμή που οι λοιποί κληρονόμοι αγωνίζονται για την επιβίωσή τους μέσα από ετερόκλητες, κι ενίοτε (ακατ)ανόητες συμμαχίες

    Link to comment
    Share on other sites

    Μίλησα για το πρακτικό και όχι για το τυπικό της υπόθεσης. Προφανώς μια μεσαία επιχείρηση, δεν μπορεί να αναλάβει κατασκευή π.χ. σήραγγας.

     

    Οχι, αλλα οι μεγαλες επιχειρησεις, μπορουν πλεον να αναλαβουν και μικρομεσαια εργα.

    Οποτε η απαντηση στην ερωτηση σου "που ειναι οι μικρομεσαιες επιχειρησεις" ειναι οτι η κυβερνηση δεν ενδιαφερεται για τους μικρομεσαιους. Τους θυμαται μονο οταν πρεπει να πληρωσουν φορους

    Edited by Paul_Mix
    Link to comment
    Share on other sites




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.