Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural


  • Τον υποβίβασε ο Σπίρτζης γιατί «έκλεισε» μπάρες


    Στoν υποβιβασμό του διευθυντή του υπουργείου Υποδομών που ζήτησε να κλείσουν οι μπάρες μπροστά από παράνομα συνδεδεμένο με την εθνική οδό εστιατόριο προχώρησε ο αναπλ. υπουργός Χρήστος Σπίρτζης. Μόνο που ο συγκεκριμένος διευθυντής, ο οποίος υποβιβάστηκε από τον κ. Σπίρτζη σε τμηματάρχη... προσπαθούσε να εφαρμόσει δύο αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας για τη συγκεκριμένη περίπτωση, μία υπουργική απόφαση, δύο νόμους και, τελευταία, μια απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Θήβας που δεν άφηναν κανένα περιθώριο υπέρ της διατήρησης της παράνομης σύνδεσης.

     

    Ο κ. Γεράσιμος Κόκλας υπηρετεί 33 χρόνια στο υπουργείο Υποδομών και ορίστηκε (έπειτα από διαδικασία κρίσεων) διευθυντής Λειτουργίας, Συντήρησης και Εκμετάλλευσης Υποδομών με σύμβαση παραχώρησης από την έναρξη λειτουργίας της συγκεκριμένης διεύθυνσης, το 2008. Με την εκδικητικού (όπως όλα δείχνουν) χαρακτήρα απόφαση του κ. Χρήστου Σπίρτζη υποβιβάστηκε σε τμηματάρχη έργων ύδρευσης, αποχέτευσης και επεξεργασίας λυμάτων.

     

    Ποιο ήταν το «αμάρτημα» του κ. Κόκλα; Οτι κίνησε τη διαδικασία για να κλείσει η παράνομη σύνδεση της επιχείρησης «Ενενήντα ΑΕΒΕ» (στο 90ό χλμ. της εθνικής οδού Αθηνών - Λαμίας, στη Βοιωτία) με μπάρες ασφαλείας. Ο διευθυντής της υπηρεσίας δεν είχε και πολλά περιθώρια να κινηθεί διαφορετικά, αν ήθελε να πράξει το καθήκον του: το κλείσιμο των παράνομων συνδέσεων με την εθνική οδό ορίστηκε με υπουργική απόφαση το 2001. Οι θιγόμενοι επιχειρηματίες προσέφυγαν κατά της απόφασης στο Δ΄ Τμήμα του ΣτΕ, το οποίο το 2008 απέρριψε όλα τα επιχειρήματά τους και διέταξε το κλείσιμο των παράνομων συνδέσεων (αποφάσεις 1086 και 1087/2008).

     

    Το κλείσιμο όλων των παράνομων συνδέσεων προβλέφθηκε ως όρος στη σύμβαση παραχώρησης του άξονα προς τη Νέα Οδό (το 2007) και σχετική υποχρέωση επαναδιατυπώθηκε στον ν. 4313/2014, ο οποίος έδωσε προθεσμία μέχρι τον Μάρτιο του 2015. Οι θιγόμενοι επιχειρηματίες είχαν κερδίσει το 2010 ασφαλιστικά μέτρα από το Πρωτοδικείο Θήβας, πετυχαίνοντας την προσωρινή διατήρηση της σύνδεσης. Ομως το Πολυμελές Πρωτοδικείο Θηβών (απόφαση 16/2015) απέρριψε και πάλι όλα τα επιχειρήματα των προσφευγόντων, ζητώντας να κλείσουν οι μπάρες.

     

    Υπενθυμίζεται ότι κατά το (ενώπιον τηλεοπτικών συνεργείων) «άνοιγμα» της μπάρας, ο κ. Σπίρτζης δεν δίστασε να απειλήσει δημόσια... τον υπάλληλο που εφάρμοσε τον νόμο και τελικά, ένα μήνα μετά, τον υποβίβασε. Ο κ. Κόκλας, πάντως, έχει καταθέσει αίτηση θεραπείας, ζητώντας να αναιρεθεί η απόφαση.

     

    Πηγή: http://www.b2green.gr/main.php?pID=17&nID=27475&lang=el#





    stayros

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    Καθήστε ρε παιδιά. Επί της ουσίας. Για 50+ χιλιόμετρα που λέει, υπάρχει σταθμός για να σταματήσει κάποιος οδηγός ? Εγώ νομίζω ότι δεν υπάρχει. Μήπως λοιπόν έχει εν μέρει δίκαιο ?

     

    Περιμένω απάντηση επί της ουσίας και όχι έκθεση.

     

    ΕΑΝ δεν υπαρχει σταθμος , τοτε να γινει ενας με βαση ολες τις νομιμες διαδικασιες , κανονισμους και νομους. Ολα τα υπολοιπα ειναι να χαμε να λεγαμε

    • Upvote 3
    Link to comment
    Share on other sites

    Και αν δεν υπαρχει, πρεπει να διατηρουμε και να μονοπωλει την περιοχη ενας παρανομα υφισταμενος σταθμος, επειδη εχει φτηνη βενζινη και καλο φαι?

     

    Τι λογικη ειναι αυτη δεν καταλαβαινω...

     

    Αν δεν υπαρχει ΣΕΑ για καποια Χ χιλιομετρα, ειτε να κατασκευαστει βασει των ισχυοντων κανονισμων ειτε να συμμορφωθει ο υφισταμενος. Δεν καταλαβαινω γιατι τετοια απροκαλυπτη ασυλια....

    Η μαλλον καταλαβαινω αλλα ας μην επεκταθω...

    • Upvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

    κατ' αρχας,  το θεμα αυτο ειναι γνωστο απο διμηνου

     

    σε  αυτη τη συζητηση

     

    http://www.michanikos.gr/topic/43797-Ρύθμιση-για-λειτουργία-καταστημάτων-κατά-μήκο/?p=797618

     

    Το επανεφεραν οι υποδομες, διανθιζοντάς το με τον "καημενο πτωχο πλην τιμιο υπαλληλο",

    οστις αδικηθηκε επειδη "επραξε τον καθηκον του"...

     

    Μια και δεν ξερουμε ολες τις λεπτομερειες - και το τι κρυβεται πισω απο το "ενδιαφερον" του  δημοσιογραφου για τον "αδικηθεντα"..-

    ερχονται  και εκλογες...μαλλον θελουν να υποβαθμισουν αυτο που εκανε τοτε ο σπιρτζης

     

    και  αρχισαν  την σπιρτζιαδα...

     

    Θα δουμε και αλλα τετοια δημοσιευματα...που θα εξ-υπηρετουν διαφορα συμφεροντα...

     

    αντιγραφω απο εκει΅:

     

    θα  πω οτι

    "καλα εκανε ο Σπιρτζης και ανοιξε τις μπαριερες.."

     

    [ακομα κι αν γεμισω αρνητικες..]

     

    και να ζητησει την καταπτωση των εγγυητικων για οσες εταιριες  τις κατακυρωθηκε η δημοπροασια,

    αλλα  μετα ειδαν οτι "δεν βγαινουν"....και τα παρατησαν...

    και να μην συνεχισει τα περιεργα του Τσακλιδη, του Χρυσοχοιδη και του Μαγκριωτη..

    ---------------------------------

    και οπως  ελεγαν οι αρχαιοι ημων..

     

    "παταξον μέ,  άκουσον δέν"

    Edited by dimitris GM
    • Upvote 3
    Link to comment
    Share on other sites

    Το θέμα Δημήτρη καταλήγει στο εξής ουσιώδες ερώτημα:

    Θέλουμε μια χώρα ευνομούμενη ή μια χώρα >.

     

    Δεν μας κάνει ένας νόμος ή είναι προβληματικός;

    Τον διορθώνουμε ή τον καταργούμε και φτιάχνουμε έναν άλλο.

    Απολύτως κανένας όμως δεν έχει το δικαίωμα είτε να τον παίρνει στα χέρια του κατά το δοκούν ή να πράττει παράνομα.

    Για κανέναν απολύτως λόγο.

     

    Θα πάω να ξαναδιαβάσω την >.

    200 χρόνια πέρασαν κι ακόμα επίκαιρο είναι.

    • Upvote 2
    Link to comment
    Share on other sites

     υποβιβάστηκε σε τμηματάρχη έργων ύδρευσης, αποχέτευσης και επεξεργασίας λυμάτων.

     

     

    Το ρεζουμέ είναι ότι, στην Ελλάδα όποιος πάει να εφαρμόσει τους νόμους κ κάποιες δικαστικές αποφάσεις θα καταλήξει στα....... σκατα

    • Upvote 3
    Link to comment
    Share on other sites

    Δε μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό κάποιων να δικαιολογούν τέτοια κατάντια. Επειδή είναι ο Σπίρτζης δικαιολογείται; Ή επειδή είναι του ΣΥΡΙΖΑ; Αυτο είναι φασισμός, δε το καταλαβαίνεται και το δικαιολογείται; Όπως είπε και ο προλαλήσαντας θέλουμε μία χώρα ευνομούμενη ή μπάχαλο που ο κάθε Σπίρτζης θα γράφει νόμους και δικαστικές αποφάσεις στα φρύδια του;

     

    Αν δώσουμε πάτημα στο κάθε Σπίρτζη να καταπάταει νόμους και δικαστικές αποφάσεις για μία επιχείρηση και να τιμωρεί τον δημόσιο υπάλληλο επειδή δεν έγινε συνένοχος του, τι μας λέει ότι θα σταματήσει εκεί; Κάποια πράγματα/νοοτροπίες αν δε τα ξεριζώσεις άμεσα μετά δύσκολα τα ξεφορτώνεσε... 

    • Upvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

    Τα στηθαία ασφαλείας τοποθετήθηκαν και αποξηλώθηκαν κατόπιν εντολής του υπουτγού απευθείας. Ηρθαν διάφοροι πολιτικοί-βουλευτες Βοιωτίας στο σημείο αναφέροντας ότι η κυβερνηση (ΣΥΡΙΖΑ τοτε) δεν θα το επιτρέψει. Ο εισαγγελέας ανεφερε ορθά να εφαρμοστεί φυσικά η εντολή του ΣΤΕ.

    Ομως οι πραγματικές αιτίες είναι:

     

    α) Αποφυγή διόδίων μετωπικών Θήβας. Οι χρήστες δηλαδή μέσω του κεφε 90 βγαινουν από τον αυτοκινητόδρομο αποφευγοντας τα διόδια και ξαναπμαίνουν πληρώνοντας περί το 50% στα πλευρικά Θήβας. Οικονομικοί λόγοι-λαϊκισμός.

     

    β)Μη ασφαλής σύνδεση της εν λόγω επιχείρισης με αυτοκινητόδρομο με κατάλληλες λωρίδες επιτάχυνσης, επιβράδυνσης. Ειδικά τα συρόμενα, όταν εισέρχονται στον αυτοκινητόδρομο, μπαινουν απευθείας στη δεξιά λωρίδα, εξαιρετικά επικίνδυνο. Κυκλοφοριακοί λόγοι-ασφαλείας

     

    γ) Ορθά, ο χώρος (έκταση) που λειτουργεί η επιχείριση δεν έχει συμπεριληφθεί στην Παραχώρηση οπότε και πρέπει να βρεθεί κάποια λύση.

    • Upvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

    Το θέμα Δημήτρη καταλήγει στο εξής ουσιώδες ερώτημα:

    Θέλουμε μια χώρα ευνομούμενη ή μια χώρα <<αν μπορώ ότι γουστάρω κάνω>>.

     

    Δεν μας κάνει ένας νόμος ή είναι προβληματικός;

    Τον διορθώνουμε ή τον καταργούμε και φτιάχνουμε έναν άλλο.

    Απολύτως κανένας όμως δεν έχει το δικαίωμα είτε να τον παίρνει στα χέρια του κατά το δοκούν ή να πράττει παράνομα.

    Για κανέναν απολύτως λόγο.

     

    Θα πάω να ξαναδιαβάσω την <<Ελληνική Νομαρχία>>.

    200 χρόνια πέρασαν κι ακόμα επίκαιρο είναι.

     

     

    Τα στηθαία ασφαλείας τοποθετήθηκαν και αποξηλώθηκαν κατόπιν εντολής του υπουτγού απευθείας. Ηρθαν διάφοροι πολιτικοί-βουλευτες Βοιωτίας στο σημείο αναφέροντας ότι η κυβερνηση (ΣΥΡΙΖΑ τοτε) δεν θα το επιτρέψει. Ο εισαγγελέας ανεφερε ορθά να εφαρμοστεί φυσικά η εντολή του ΣΤΕ.

    Ομως οι πραγματικές αιτίες είναι:

     

    α) Αποφυγή διόδίων μετωπικών Θήβας. Οι χρήστες δηλαδή μέσω του κεφε 90 βγαινουν από τον αυτοκινητόδρομο αποφευγοντας τα διόδια και ξαναπμαίνουν πληρώνοντας περί το 50% στα πλευρικά Θήβας. Οικονομικοί λόγοι-λαϊκισμός.

     

    β)Μη ασφαλής σύνδεση της εν λόγω επιχείρισης με αυτοκινητόδρομο με κατάλληλες λωρίδες επιτάχυνσης, επιβράδυνσης. Ειδικά τα συρόμενα, όταν εισέρχονται στον αυτοκινητόδρομο, μπαινουν απευθείας στη δεξιά λωρίδα, εξαιρετικά επικίνδυνο. Κυκλοφοριακοί λόγοι-ασφαλείας

     

    γ) Ορθά, ο χώρος (έκταση) που λειτουργεί η επιχείριση δεν έχει συμπεριληφθεί στην Παραχώρηση οπότε και πρέπει να βρεθεί κάποια λύση. Ομως μήπως ο εν λόγω επιχειρηματίας θα παραλάβει κάποιο ΣΕΑ που βρίσκεται υπό κατασκευή (ΧΘ117 ή Αρκίτσας).

    Το γνωρίζει κάποιος αυτό;

     

    η συζητηση μας  ηταν η "νομιμοτητα" των πρaξεων Σπιρτζη και η αντιδραση του σε μια κατασταση  την οποια  θεωρησε "μη συννομη"

    Προφανως δεν   ειναι θεμα "μας" και δεν συζηταμε τα -υποτιθέμενα -  συμφεροντα του  καθε επιχειρηματια.

     

     

     

     

    φιλε hkamp,

    Κανενας δεν διαφωνει οτι ευνομουμενη ειναι η Πολιτεια που εχει -και τηρει - νομους.

    Πλην οι "αδικοι" ή  "χαριστικοι" νομοι ειναι για να καταπολεμουνται με οποιονδηποτε τροπο...

    Αυτη την μορφη ειχε το κινημα "δεν πληρωνω",  που ηταν μεν "παρανομο" αλλά ηταν "δικαιο"   [προσοχη στα εισαγωγικα]

    καθως και ολη η αμφισβητηση  των συμβασεων παραχωρησης για τις διαφορες "οδους"...

    Βεβαια, κανενας μας δεν εχει διαβασει  αυτες τις 500 σελιδες των συμβασεων παραχωρησης του 2005/2006 [????]

    Απλα, στηριζομαστε σε "δημοσιευματα"  και  "πληροφοριες"  που αναπαραγονται με καταιγιστικο ρυθμο στο διαδικτυο...

    Και, επειδη ειναι προεκλογικη περιοδος και επειδη παιζονται πολλά "παιχνιδια", καλο θα ηταν να ειμαστε προσεκτικοι  σε  οσα διαβαζουμε -και θα διαβασουμε πολλά  περισσοτερα - αυτες τις μερες...

     

    [και να υπενθυμιζω αυτη την δημοσιευση   η οποια φαινεται οτι  ειχε   ηδη επιλυσει -εν μερει-το ολο θεμα..

    αρα το θεμα "αναμοχλευθηκε" για άλλους  λογους...]

     

    12/8/2015

    Σημαντικές μειώσεις ή  και απαλλαγές από την υποχρέωση καταβολής διοδίων στον αυτοκινητόδρομο «Νέα Οδός» (Αθηνών–Λαμίας), ύστερα  από συμφωνία την εταιρεία που κατασκευάζει με σύμβαση παραχώρησης την Ιόνια Οδό και τον Ε 65 ανακοίνωσε ο αναπληρωτής Υπουργός  Υποδομών Χρ. Σπίρτζης, κατά  την επίσκεψη του Α. Τσίπρα στο υπουργείο του.

     

    Συγκεκριμένα, ύστερα από την συμφωνία με την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ:

     

    -Δεν θα καταβάλουν διόδια οι κάτοικοι των Δήμων Ωρωπού, Θηβαιών και Ορχομενού, όταν χρησιμοποιούν τους πλευρικούς σταθμούς διοδίων για μετακινήσεις εντός του δήμου τους και δεν υπάρχει εναλλακτική διέλευση.

    - Δεν θα πληρώνουν διόδια σε όλο το μήκος των δυο οδικών αξόνων τα άτομα με ειδικές ανάγκες.

    - Θα παρέχονται  εκπτώσεις στα άτομα που χρησιμοποιούν καθημερινά τα διόδια και τουλάχιστον 5 από τις 40 διελεύσεις το μήνα θα είναι δωρεάν.

    - Προχωρά άμεσα η υλοποίηση μελέτης για την εφαρμογή χιλιομετρικού συστήματος χρέωσης.

    - Αναβάλλεται για το 2018 η λειτουργία των πλευρικών σταθμών διοδίων σε Βαρυμπόμπη και Αγ. Στέφανο που είχε προγραμματισθεί να λειτουργήσουν φέτος και του χρόνου. Οι κάτοικοι των γειτονικών δήμων Αχαρνών , Κηφισιάς και Διονύσου δεν θα πληρώνουν διόδια.

    - Οι παραχωρησιούχοι των δυο οδικών αξόνων θα πληρώνουν δημοτικά τέλη μόνο αν οι δήμοι παρέχουν τις σχετικές υπηρεσίες.

    - Παρατείνεται κατά 17 μήνες η ολοκλήρωση της κατασκευής της Ιονίας Οδού και κατά 18 μήνες του Ε65, η οποία είχε προσδιορισθεί αρχικά για τα τέλη του 2015, αλλά  αποδείχθηκε τεχνικά  αδύνατο.

    - Οι παραχωρησιούχες εταιρείες εκμετάλλευσης των αυτοκινητοδρόμων  θα αποσύρουν τις αγωγές κατά των πολιτών που συμμετείχαν στο κίνημα «Δεν πληρώνω».

     

    Όπως είπε ο κ. Σπίρτζης, σε συνεννόηση με την ΕΕ και τις τράπεζες εξετάζεται η ολοκλήρωση του Ε65 (Λαμία-Εγνατία Οδός) με την κατασκευή και του βόρειου και του Νότιου τμήματος που είχαν εξαιρεθεί από τη σύμβαση παραχώρησης.

     

    Δημοσίευση: 12.08.2015 - 16.46

    Edited by dimitris GM
    • Upvote 4
    Link to comment
    Share on other sites

    Από "μόνος του" λέει ο Διευθυντής! Ε ναι ρε παιδιά! Έπρεπε να το κάνει σωστά το πράγμα, να απασχολήσει δηλαδή 2-3 μηχανικούς της υπηρεσίας να συντάξουν ένα έγγραφο μετά να δωθεί στη γραμματεία, στη διαύγεια, στον Σπίρτζη , στον επιχειρηματία, στην εταιρία κατασκευής και στο τέλος (μετά απο ~ 2 μήνες)να το υπογράψει ο Δ/ντής και να εφαρμοστεί η απόφαση του σε άλλους ~2 μήνες έχοντας πετάξει κάποιες λίγες εργατοώρες !

     

    εφαρμοστεί = Ασφαλιστικά μέτρα απο τον επιχειρηματία και πάμε πίσω άλλους ~ 2 μήνες !

     

    NO HOPE !!!!!!!!

     

     

    ΥΓ. Κε Σπίρτζη. Σε κάτι βραχάκια στην Αθήνα (στην ακρόπολη ντε) δεν υπάρχει ούτε ένα περίπτερο να αγοράσει κάποιος ένα νεράκι! Να βάλω ένα πάγκο μέσα στο Παρθενώνα; Αφού δεν υπάρχει ΣΕΑ και πρέπει να εξυπηρετήσω τον κόσμο!!!

     

    εξυπηρετήσω =  Σαν τους ταρίφες, δε παίρνω 4πλή κούρσα για τα λεφτά, για να εξυπηρετήσω τον κόσμο το κάνω!!!

    Edited by cve20126
    Link to comment
    Share on other sites




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.