Jump to content
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    Αμοιβή μηχανικού 150 έως 200 ευρώ για κάθε διαμέρισμα για την ηλεκτρονική ταυτότητα των κτιρίων

    Μια νέα επιβάρυνση αναμένεται να έχουν σύντομα οι ιδιοκτήτες ακινήτων για τις ανάγκες συμπλήρωσης και ανανέωσης της ηλεκτρονικής ταυτότητας των κτιρίων.

     

    Όπως αναφέρει το «Εθνος», το Προεδρικό Διάταγμα του υπουργείου Περιβάλλοντος έχει ήδη σταλεί στο Συμβούλιο της Επικρατείας και εκτιμάται ότι μέσα στο 2014 θα ξεκινήσει η εφαρμογή του θεσμού ο οποίος προβλέπει την υποχρεωτική καταγραφή όλων των κτιρίων της χώρας, εντός μίας 10ετίας.

     

    Οι ιδιοκτήτες θα πρέπει να πληρώνουν οι ίδιοι για τη σύνταξη της ηλεκτρονικής ταυτότητας με την αμοιβή του μηχανικού να είναι από 150 έως 200 ευρώ για κάθε διαμέρισμα.

     

    Η ηλεκτρονική ταυτότητα προβλέπει την υποχρεωτική καταγραφή των κτιρίων μέσα σε μία δεκαετία ενώ όσα κτίρια δεν δηλωθούν θα χαρακτηρίζονται αυθαίρετα και θα υπάρχουν κυρώσεις.

     

    Επίσης σε περίπτωση λανθασμένων στοιχείων οι μηχανικοί θα κινδυνεύουν με πρόστιμα από 2.000 έως 20.000 ευρώ και αναστολή άδειας άσκησης επαγγέλματος για 2-24 μήνες.

     

    Σύμφωνα με την εφημερίδα στις πολιτικατοικίες μπορεί να γίνει καταγραφή στο σύνολο του κτιρίου είτε για κάθε διαμέρισμα ξεχωριστά. Οι ένοικοι μπορούν να συμφωνήσουν και να φτιάξουν την ταυτότητα του κτιρίου, αν όμως δεν συμφωνέι η πλειοψηφία μπορεί κάποιος ιδιοκτήτης στην έκδοση ταυτότητας μόνο για το διαμέρισμά του.

     

    Πηγή: http://www.newmoney.gr/article/46501/erhetai-neo-haratsi-150-eos-200-eyro-gia-kathe-diamerisma




    User Feedback




    Ακομα δεν τον ειδαμε, Γιαννη τον βαφτισαμε.

     

    Καθιστε να φτιαξουν το συστημα.

    Μεχρι τοτε, μπορει να μην εχουμε καν Ευρω για νομισμα.

    • Upvote 7

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Δεν πρεπει να ειναι μεσα το ΦΠΑ.

    Πρεπει να ειναι συν το ΦΠΑ.

    Edited by georgegaleos

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    150 ευρώ με 200 ευρώ για τι πράγμα. Μόνο για ηλεκτρονική δήλωση?

     

    Τέτοια δημοσιεύματα κάνουν κακό. Διαμορφώνουν κλίμα που μετά είναι δύσκολο να αντιστραφεί.

    Στο τέλος θα κάνουν τις δηλώσεις μόνο τα λαμόγια για 150 ευρώ και άμα βρεις σωστή δήλωση να ....

    • Upvote 4

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    xa xa xa έτσι να γίναμε κομμώτριες ...οι ανταύγιες τόσο πάνε....

    • Upvote 9

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Αν οι εφημεριδες λενε "150-200", αυτο σημαινει οτι ο πελατης θα ζητησει ΕΚΠΤΩΣΗ και φυσικα θα βρεθουν συναδελφοι με αμοιβη "99ευρω"...........

    Γιατι δεν πηγαινα να γινω ηλεκτρολογος ή υδραυλικος? 

    • Upvote 7

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    ... εγω το είπα με εμπνέετε ....

    post-2272-0-40417700-1396852723_thumb.jpg

    Edited by georgegaleos
    • Upvote 8

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Eγώ πάντως την αμοιβή την βλέπω περίπου όσο και των δηλώσεων 4178!!!! Κι ας λένε αυτοί ό,τι θέλουν.....

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites



    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By Engineer
      Σε πιλοτική εφαρμογή θέτει το υπουργείο Οικονομικών και η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων το μέτρο της ηλεκτρονικής τήρησης βιβλίων το τελευταίο τρίμηνο του 2019.
      Στόχος είναι από το 2020 το μέτρο να λειτουργεί πλήρως και όλες οι επιχειρήσεις και οι ελεύθεροι επαγγελματίες να συμπληρώνουν τα φορολογικά τους βιβλία με ηλεκτρονικό τρόπο και με άμεση σύνδεση με το Taxisnet.
      Το νέο σύστημα που στοχεύει στην απλοποίηση των διαδικασιών, τη μείωση της γραφειοκρατίας και τον περιορισμό της φοροδιαφυγής παρουσιάστηκε από τον υπουργό Οικονομικών Χρήστο Σταϊκούρα, τον υφυπουργό Οικονομικών, αρμόδιο για τη φορολογική πολιτική και τη δημόσια περιουσία, Απόστολο Βεσυρόπουλο, και τον Διοικητή της ΑΑΔΕ Γιώργο Πιτσιλή.
      Με τα ηλεκτρονικά βιβλία όπως δήλωσε ο Χ.Σταϊκούρας αυτοματοποιούνται οι διαδικασίες συμπλήρωσης και υποβολής δηλώσεων, μειώνεται το διαχειριστικό κόστος για τις επιχειρήσεις, καταργούνται οι συγκεντρωτικές καταστάσεις προμηθευτών -πελατών, επιταχύνονται οι επιστροφές φόρων στους συνεπείς ενώ ενισχύεται ο έλεγχος των υποθέσεων. Πρόκειται για ένα μέτρο που εντάσσεται στο πλαίσιο ηλεκτρονικοποίησης όλων των συναλλαγών που θα συμβάλει σημαντικά στον περιορισμό της φοροδιαφυγής.
      Τον τρόπο λειτουργίας του νέου συστήματος ηλεκτρονικής τήρησης βιβλίων το οποίο τίθεται σε δημόσια διαβούλευση στις αρχές Σεπτεμβρίου παρουσίασε αναλυτικά ο Γ.Πιτσιλής ο οποίος ο σημείωσε ότι δημιουργείται μία νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα με την ονομασία "My Data". Στην ηλεκτρονική πλατφόρμα κάθε επιχείρηση και επαγγελματίας θα αποκτά έναν μοναδικό αριθμό καταχώρησης ΜΑΡΚ. Μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας οι επιχειρήσεις και οι επαγγελματίες θα δηλώνουν τα τιμολόγια τους τα οποία θα καταχωρούνται αυτόματα στα ηλεκτρονικά βιβλία τους.
      Παράλληλα οι λήπτες των τιμολογίων θα βλέπουν στα δικά τους ηλεκτρονικά βιβλία τα τιμολόγια των εκδοτών. Ταυτόχρονα ενημερώνονται τα φορολογικά έντυπα των δηλώσεων εισοδήματος και ΦΠΑ με τα δεδομένα των βιβλίων με αποτέλεσμα οι δηλώσεις αυτές να είναι προσυμπληρωμένες και να επιτρέπουν την άμεση διασταύρωση όλων των δεδομένων.
       
      Εκτός από την μεγάλη συμβολή στον περιορισμό της φοροδιαφυγής και τη μείωση του διαχειριστικού κόστους που θα έχει το μέτρο αυτό για τις επιχειρήσεις θα βοηθά στο να λαμβάνουν γρήγορα επιστροφή φόρου οι συνεπείς επιχειρήσεις. Κάθε επιχείρηση και ελεύθερος επαγγελματίας θα πρέπει να καταχωρεί στα ηλεκτρονικά βιβλία τα δεδομένα των φορολογικών στοιχείων που εκδίδει το αργότερο μέχρι την 20η ημέρα του επόμενου μήνα από τη συμπλήρωση της τρίμηνης ή μηνιαίας περιόδου υποβολής δήλωσης ΦΠΑ.
      Το πλαίσιο λειτουργίας της ψηφιακής πλατφόρμας myDATA 
      Αναρτήθηκε για διαβούλευση στην ιστοσελίδα της Α.Α.Δ.Ε. το πλαίσιο λειτουργίας της ψηφιακής πλατφόρμας myDATA (Ηλεκτρονικά βιβλία). Σtο εισαγωγικό ενημερωτικό σημείωμά της που φιλοξενείται στην πρώτη σελίδα της εφαρμογής η ΑΑΔΕ καλεί όλους τους ενδιαφερόμενους να συμμετάσχουν στη διαβούλευση και αναφέρει ότι: «Το myDATA, δηλαδή my Digital Accounting and Tax Application είναι το όνομα της νέας ηλεκτρονικής πλατφόρμας, με την οποία η ΑΑΔΕ εισάγει τα ηλεκτρονικά βιβλία στην καθημερινότητα των επιχειρήσεων.
      Τα Ηλεκτρονικά Βιβλία ΑΑΔΕ αποτελούν ένα πολύ σημαντικό βήμα ψηφιακού μετασχηματισμού της Φορολογικής Διοίκησης και της σχέσης της με τις επιχειρήσεις. Στόχος μας είναι πρωτίστως να εξυπηρετήσουμε τις επιχειρήσεις, παρέχοντας μια πρωτοποριακή ψηφιακή πλατφόρμα για την εκπλήρωση των φορολογικών τους υποχρεώσεων, που θα οδηγήσει σε αυτοματοποίηση της συμπλήρωσης των φορολογικών δηλώσεων και θα τις απαλλάξει από υποχρεώσεις που έχουν σήμερα, όπως η υποβολή Καταστάσεων Πελατών - Προμηθευτών (ΜΥΦ).
      Μαζί με τη μείωση του διοικητικού κόστους των επιχειρήσεων, τα ηλεκτρονικά βιβλία ΑΑΔΕ ενισχύουν τη διαφάνεια των συναλλαγών, προσφέροντας ένα ψηφιακό περιβάλλον συνεργασίας των επιχειρήσεων για την τιμολόγηση των αγαθών και των υπηρεσιών. Επίσης, εδραιώνουν την αξιοπιστία στη σχέση της Φορολογικής Διοίκησης με τις επιχειρήσεις και λειτουργούν ως μηχανισμός οικειοθελούς συμμόρφωσης και πρόληψης της φοροδιαφυγής και του λαθρεμπορίου, αλλά και διευκόλυνσης των συνεπών επιχειρήσεων στηνεπιστροφή των φόρων που δικαιούνται.
      Η ηλεκτρονική πλατφόρμα myDATA παρέχει εύκολες λύσεις για όλους. Τόσο για τις επιχειρήσεις που διαθέτουν μηχανογραφημένα λογιστήρια και θα μπορούν να διαβιβάζουν μαζικά και αυτοματοποιημένα τα αναγκαία δεδομένα, όσο και για τις λοιπές επιχειρήσεις, που θα μπορούν να διαβιβάζουν τα δεδομένα με απλό τρόπο, μέσω ειδικής φόρμας καταχώρισης στην ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ. Με την εισαγωγή των ηλεκτρονικών βιβλίων ΑΑΔΕ δεν παύει η λογιστική παρακολούθηση από τις ίδιες τις επιχειρήσεις, ενώ κρίσιμος παραμένει και ο ρόλος του λογιστή για την ορθή απεικόνιση των συναλλαγών στην πλατφόρμα myDATA. Με αυτές τις σκέψεις θέτουμε τα Ηλεκτρονικά Βιβλία ΑΑΔΕ σε δημόσια διαβούλευση και περιμένουμε τις παρατηρήσεις σας μέχρι την 6/9/2019 στο [email protected]»
       

      View full είδηση
    • By Engineer
      Σε πιλοτική εφαρμογή θέτει το υπουργείο Οικονομικών και η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων το μέτρο της ηλεκτρονικής τήρησης βιβλίων το τελευταίο τρίμηνο του 2019.
      Στόχος είναι από το 2020 το μέτρο να λειτουργεί πλήρως και όλες οι επιχειρήσεις και οι ελεύθεροι επαγγελματίες να συμπληρώνουν τα φορολογικά τους βιβλία με ηλεκτρονικό τρόπο και με άμεση σύνδεση με το Taxisnet.
      Το νέο σύστημα που στοχεύει στην απλοποίηση των διαδικασιών, τη μείωση της γραφειοκρατίας και τον περιορισμό της φοροδιαφυγής παρουσιάστηκε από τον υπουργό Οικονομικών Χρήστο Σταϊκούρα, τον υφυπουργό Οικονομικών, αρμόδιο για τη φορολογική πολιτική και τη δημόσια περιουσία, Απόστολο Βεσυρόπουλο, και τον Διοικητή της ΑΑΔΕ Γιώργο Πιτσιλή.
      Με τα ηλεκτρονικά βιβλία όπως δήλωσε ο Χ.Σταϊκούρας αυτοματοποιούνται οι διαδικασίες συμπλήρωσης και υποβολής δηλώσεων, μειώνεται το διαχειριστικό κόστος για τις επιχειρήσεις, καταργούνται οι συγκεντρωτικές καταστάσεις προμηθευτών -πελατών, επιταχύνονται οι επιστροφές φόρων στους συνεπείς ενώ ενισχύεται ο έλεγχος των υποθέσεων. Πρόκειται για ένα μέτρο που εντάσσεται στο πλαίσιο ηλεκτρονικοποίησης όλων των συναλλαγών που θα συμβάλει σημαντικά στον περιορισμό της φοροδιαφυγής.
      Τον τρόπο λειτουργίας του νέου συστήματος ηλεκτρονικής τήρησης βιβλίων το οποίο τίθεται σε δημόσια διαβούλευση στις αρχές Σεπτεμβρίου παρουσίασε αναλυτικά ο Γ.Πιτσιλής ο οποίος ο σημείωσε ότι δημιουργείται μία νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα με την ονομασία "My Data". Στην ηλεκτρονική πλατφόρμα κάθε επιχείρηση και επαγγελματίας θα αποκτά έναν μοναδικό αριθμό καταχώρησης ΜΑΡΚ. Μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας οι επιχειρήσεις και οι επαγγελματίες θα δηλώνουν τα τιμολόγια τους τα οποία θα καταχωρούνται αυτόματα στα ηλεκτρονικά βιβλία τους.
      Παράλληλα οι λήπτες των τιμολογίων θα βλέπουν στα δικά τους ηλεκτρονικά βιβλία τα τιμολόγια των εκδοτών. Ταυτόχρονα ενημερώνονται τα φορολογικά έντυπα των δηλώσεων εισοδήματος και ΦΠΑ με τα δεδομένα των βιβλίων με αποτέλεσμα οι δηλώσεις αυτές να είναι προσυμπληρωμένες και να επιτρέπουν την άμεση διασταύρωση όλων των δεδομένων.
       
      Εκτός από την μεγάλη συμβολή στον περιορισμό της φοροδιαφυγής και τη μείωση του διαχειριστικού κόστους που θα έχει το μέτρο αυτό για τις επιχειρήσεις θα βοηθά στο να λαμβάνουν γρήγορα επιστροφή φόρου οι συνεπείς επιχειρήσεις. Κάθε επιχείρηση και ελεύθερος επαγγελματίας θα πρέπει να καταχωρεί στα ηλεκτρονικά βιβλία τα δεδομένα των φορολογικών στοιχείων που εκδίδει το αργότερο μέχρι την 20η ημέρα του επόμενου μήνα από τη συμπλήρωση της τρίμηνης ή μηνιαίας περιόδου υποβολής δήλωσης ΦΠΑ.
      Το πλαίσιο λειτουργίας της ψηφιακής πλατφόρμας myDATA 
      Αναρτήθηκε για διαβούλευση στην ιστοσελίδα της Α.Α.Δ.Ε. το πλαίσιο λειτουργίας της ψηφιακής πλατφόρμας myDATA (Ηλεκτρονικά βιβλία). Σtο εισαγωγικό ενημερωτικό σημείωμά της που φιλοξενείται στην πρώτη σελίδα της εφαρμογής η ΑΑΔΕ καλεί όλους τους ενδιαφερόμενους να συμμετάσχουν στη διαβούλευση και αναφέρει ότι: «Το myDATA, δηλαδή my Digital Accounting and Tax Application είναι το όνομα της νέας ηλεκτρονικής πλατφόρμας, με την οποία η ΑΑΔΕ εισάγει τα ηλεκτρονικά βιβλία στην καθημερινότητα των επιχειρήσεων.
      Τα Ηλεκτρονικά Βιβλία ΑΑΔΕ αποτελούν ένα πολύ σημαντικό βήμα ψηφιακού μετασχηματισμού της Φορολογικής Διοίκησης και της σχέσης της με τις επιχειρήσεις. Στόχος μας είναι πρωτίστως να εξυπηρετήσουμε τις επιχειρήσεις, παρέχοντας μια πρωτοποριακή ψηφιακή πλατφόρμα για την εκπλήρωση των φορολογικών τους υποχρεώσεων, που θα οδηγήσει σε αυτοματοποίηση της συμπλήρωσης των φορολογικών δηλώσεων και θα τις απαλλάξει από υποχρεώσεις που έχουν σήμερα, όπως η υποβολή Καταστάσεων Πελατών - Προμηθευτών (ΜΥΦ).
      Μαζί με τη μείωση του διοικητικού κόστους των επιχειρήσεων, τα ηλεκτρονικά βιβλία ΑΑΔΕ ενισχύουν τη διαφάνεια των συναλλαγών, προσφέροντας ένα ψηφιακό περιβάλλον συνεργασίας των επιχειρήσεων για την τιμολόγηση των αγαθών και των υπηρεσιών. Επίσης, εδραιώνουν την αξιοπιστία στη σχέση της Φορολογικής Διοίκησης με τις επιχειρήσεις και λειτουργούν ως μηχανισμός οικειοθελούς συμμόρφωσης και πρόληψης της φοροδιαφυγής και του λαθρεμπορίου, αλλά και διευκόλυνσης των συνεπών επιχειρήσεων στηνεπιστροφή των φόρων που δικαιούνται.
      Η ηλεκτρονική πλατφόρμα myDATA παρέχει εύκολες λύσεις για όλους. Τόσο για τις επιχειρήσεις που διαθέτουν μηχανογραφημένα λογιστήρια και θα μπορούν να διαβιβάζουν μαζικά και αυτοματοποιημένα τα αναγκαία δεδομένα, όσο και για τις λοιπές επιχειρήσεις, που θα μπορούν να διαβιβάζουν τα δεδομένα με απλό τρόπο, μέσω ειδικής φόρμας καταχώρισης στην ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ. Με την εισαγωγή των ηλεκτρονικών βιβλίων ΑΑΔΕ δεν παύει η λογιστική παρακολούθηση από τις ίδιες τις επιχειρήσεις, ενώ κρίσιμος παραμένει και ο ρόλος του λογιστή για την ορθή απεικόνιση των συναλλαγών στην πλατφόρμα myDATA. Με αυτές τις σκέψεις θέτουμε τα Ηλεκτρονικά Βιβλία ΑΑΔΕ σε δημόσια διαβούλευση και περιμένουμε τις παρατηρήσεις σας μέχρι την 6/9/2019 στο [email protected]»
       
    • By georgegaleos
      Το επόμενο στάδιο είναι να λειτουργεί η διαδικασία με την σκέψη.... προχωρημένο.
      Για το προηγούμενο όμως στάδιο ... που είναι υπό την σκέψη ... στο αποτέλεσμα του ο Ελληνας "να πατάει ένα κουμπί" .... και να βγαίνει ... τι;
      Το παρακάτω από ομιλία του Υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κ. Άδωνιδος Γεωργιάδη,  στην Ολομέλεια της Βουλής, κατά τη συζήτηση επί των προγραμματικών δηλώσεων της Kυβερνήσεως.
      "....Θέτουμε όμως και δύο μεγάλους πιο μακροπρόθεσμους στόχους. Ο πρώτος είναι η δημιουργία, σε μερικούς μήνες, ενός κεντρικού ηλεκτρονικού συστήματος αδειοδοτήσεων. Θέλουμε όποιος Έλληνας επιθυμεί να πάρει άδεια για οτιδήποτε θέλει να κάνει σε αυτή τη χώρα,  να πατάει ένα κουμπί, να μπαίνει σε μία βάση δεδομένων. Αυτή η βάση δεδομένων να ενώνεται με όλες τις βάσεις δεδομένων του ελληνικού κράτους, από το Υπουργείο Υποδομών, από τα Επιμελητήρια, από τις υπηρεσίες κοινής ωφελείας, από τα πάντα, και να ξέρει με ένα κουμπί πως θα παίρνει γρήγορα την άδεια που θέλει. Αυτό θα γίνει πολύ γρήγορα. Ξέρουμε πώς να το κάνουμε. Αυτό όμως θα έχει την οριστική του κατάληξη όπως πρέπει, για αυτό θα χρειαστούμε περίπου 2 χρόνια από σήμερα. Θα σχεδιαστεί από τώρα , σε συνεργασία με το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος, θα εφαρμοστεί πιλοτικά σε 5 πόλεις της Ελλάδας αν είναι δυνατόν και μέσα στο 2019. 

      Το πλήρες σύστημα θα είναι έτοιμο σε περίπου 2 χρόνια. Ποιο είναι αυτό;  Ο ενιαίος ψηφιακός χάρτης. Με το πάτημα ενός κουμπιού, όταν θα θέλει κάποιος να σκεφτεί αν θα αγοράσει ένα οικόπεδο για να κάνει μία επένδυση στο παραμικρό κομμάτι αυτής της χώρας, θα πατάει το κουμπί και θα βλέπει όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης, σχέδια πόλεων, ρυμοτομικές και οικοδομικές γραμμές, γεωτεμάχια κτηματολογίου, δάση και δασικές εκτάσεις, περιοχές του δικτύου Natura, ζώνες αιγιαλού, παραλίες, υδατορέματα, υγροτόπους, όχθες, αρχαιολογικούς χώρους, ιστορικούς τόπους, παραδοσιακούς οικισμούς και προστατευόμενους χώρους. Με ένα κουμπί θα ξέρει τι όρους παραλαμβάνει  για αυτό που θέλει να αγοράσει και να επενδύσει. Θα ξέρει πως θα παίρνει την άδεια. Θα ξέρει αμέσως τα προβλήματα που θα βρει μπροστά του και θα σταθμίσει ο ίδιος το επιχειρηματικό ρίσκο για το αν θέλει να προχωρήσει ή όχι. 
          
      Κάθε επενδυτής το πολύ σε δύο χρόνια από σήμερα, όταν θα φτάνει σε αυτή τη χώρα, θα ξέρει ακριβώς ποιο είναι το επιχειρηματικό περιβάλλον που δρα. Δεν θα έχει εκπλήξεις. Δεν θα τον ταλαιπωρεί η γραφειοκρατία. Αυτή είναι η κατεύθυνση που έχει δώσει το Υπουργείο μας, ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και αυτό σκοπεύουμε να κάνουμε. 
          
      Ολόκληρη η ομιλία στο ακόλουθο link
       
       

      View full είδηση
    • By georgegaleos
      Το επόμενο στάδιο είναι να λειτουργεί η διαδικασία με την σκέψη.... προχωρημένο.
      Για το προηγούμενο όμως στάδιο ... που είναι υπό την σκέψη ... στο αποτέλεσμα του ο Ελληνας "να πατάει ένα κουμπί" .... και να βγαίνει ... τι;
      Το παρακάτω από ομιλία του Υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κ. Άδωνιδος Γεωργιάδη,  στην Ολομέλεια της Βουλής, κατά τη συζήτηση επί των προγραμματικών δηλώσεων της Kυβερνήσεως.
      "....Θέτουμε όμως και δύο μεγάλους πιο μακροπρόθεσμους στόχους. Ο πρώτος είναι η δημιουργία, σε μερικούς μήνες, ενός κεντρικού ηλεκτρονικού συστήματος αδειοδοτήσεων. Θέλουμε όποιος Έλληνας επιθυμεί να πάρει άδεια για οτιδήποτε θέλει να κάνει σε αυτή τη χώρα,  να πατάει ένα κουμπί, να μπαίνει σε μία βάση δεδομένων. Αυτή η βάση δεδομένων να ενώνεται με όλες τις βάσεις δεδομένων του ελληνικού κράτους, από το Υπουργείο Υποδομών, από τα Επιμελητήρια, από τις υπηρεσίες κοινής ωφελείας, από τα πάντα, και να ξέρει με ένα κουμπί πως θα παίρνει γρήγορα την άδεια που θέλει. Αυτό θα γίνει πολύ γρήγορα. Ξέρουμε πώς να το κάνουμε. Αυτό όμως θα έχει την οριστική του κατάληξη όπως πρέπει, για αυτό θα χρειαστούμε περίπου 2 χρόνια από σήμερα. Θα σχεδιαστεί από τώρα , σε συνεργασία με το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος, θα εφαρμοστεί πιλοτικά σε 5 πόλεις της Ελλάδας αν είναι δυνατόν και μέσα στο 2019. 

      Το πλήρες σύστημα θα είναι έτοιμο σε περίπου 2 χρόνια. Ποιο είναι αυτό;  Ο ενιαίος ψηφιακός χάρτης. Με το πάτημα ενός κουμπιού, όταν θα θέλει κάποιος να σκεφτεί αν θα αγοράσει ένα οικόπεδο για να κάνει μία επένδυση στο παραμικρό κομμάτι αυτής της χώρας, θα πατάει το κουμπί και θα βλέπει όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης, σχέδια πόλεων, ρυμοτομικές και οικοδομικές γραμμές, γεωτεμάχια κτηματολογίου, δάση και δασικές εκτάσεις, περιοχές του δικτύου Natura, ζώνες αιγιαλού, παραλίες, υδατορέματα, υγροτόπους, όχθες, αρχαιολογικούς χώρους, ιστορικούς τόπους, παραδοσιακούς οικισμούς και προστατευόμενους χώρους. Με ένα κουμπί θα ξέρει τι όρους παραλαμβάνει  για αυτό που θέλει να αγοράσει και να επενδύσει. Θα ξέρει πως θα παίρνει την άδεια. Θα ξέρει αμέσως τα προβλήματα που θα βρει μπροστά του και θα σταθμίσει ο ίδιος το επιχειρηματικό ρίσκο για το αν θέλει να προχωρήσει ή όχι. 
          
      Κάθε επενδυτής το πολύ σε δύο χρόνια από σήμερα, όταν θα φτάνει σε αυτή τη χώρα, θα ξέρει ακριβώς ποιο είναι το επιχειρηματικό περιβάλλον που δρα. Δεν θα έχει εκπλήξεις. Δεν θα τον ταλαιπωρεί η γραφειοκρατία. Αυτή είναι η κατεύθυνση που έχει δώσει το Υπουργείο μας, ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και αυτό σκοπεύουμε να κάνουμε. 
          
      Ολόκληρη η ομιλία στο ακόλουθο link
       
       
    • By Engineer
      Δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ η απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Σταθάκη με την οποία καθορίζονται οι προεκτιμώμενες αμοιβές των μηχανικών για την εκπόνηση των Κύριων Μελετών των Τοπικών Χωρικών Σχεδίων, ως εξής:
      Α. 1. Η αμοιβή κάθε μελέτης προσδιορίζεται αρχικά σε επίπεδο δημοτικής ενότητας, και τελικά προκύπτει από το άθροισμα των αμοιβών όλων των δημοτικών ενοτήτων κάθε δήμου.
      2. Για τον προσδιορισμό των αμοιβών λαμβάνονται υπόψη σωρευτικά ο αριθμός και το μέγεθος των οικισμών, τα τυχόν ειδικά χαρακτηριστικά κάθε οικισμού (παραλιακός, παραδοσιακός, αξιόλογος), το εμβαδόν της δημοτικής ενότητας, ο χαρακτήρας κάθε δημοτικής ενότητας (αστικός, νησιωτικός), και η μελετητική ωριμότητα (ύπαρξη εγκεκριμένου ή σε εξέλιξη ΓΠΣ ή ΣΧΟΟΑΠ του ν. 2508/1997 στη δημοτική ενότητα).
      Β. Η αμοιβή της μελέτης προσδιορίζεται αναλυτικά κατά βήματα ως εξής:
      1.α. για οικισμούς με πληθυσμό
      - μέχρι 500 κατ., 2.500 ευρώ
      - από 501 έως 2.000, 5.000 ευρώ
      - από 2.001 έως 4.000, 20.000 ευρώ
      - από 4.001 έως 9.000, 50.000 ευρώ
      - από 9.001 έως 50.000, 86.800 ευρώ
      - από 50.001 έως 100.000, 117.200 ευρώ
      - από 100.001 έως 300.000, 183.200 ευρώ
      - από 300.001 έως 500.000, 217.200 ευρώ
      - μεγαλύτερους από 500.000, 427.200 ευρώ
      β. Οι αμοιβές της προηγούμενης παραγράφου (α) προσαυξάνονται κατά 20% σε περιπτώσεις οικισμών με πληθυσμό μικρότερο των 2.000 κατοίκων οι οποίοι συγκεντρώνουν ένα ή περισσότερα ειδικά χαρακτηριστικά (παραλιακοί, παραδοσιακοί, αξιόλογοι). Η προσαύξηση του προηγούμενου εδαφίου εφαρμόζεται άπαξ.
      2. για δημοτικές ενότητες με εμβαδόν
      - μέχρι 40 χιλ. στρέμματα, 23.200 ευρώ
      - από 40 ως 60 χιλ. στρέμματα, 32.700 ευρώ
      - από 60 ως 80 χιλ. στρέμματα, 40.800 ευρώ
      - από 80 ως 120 χιλ. στρέμματα, 57.000 ευρώ
      - από 120 ως 180 χιλ. στρέμματα, 79.200 ευρώ
      - από 180 ως 280 χιλ. στρέμματα, 113.400 ευρώ
      - από 280 ως 400 χιλ. στρέμματα, 148.000 ευρώ
      - από 400. ως 500 χιλ. στρέμματα, 167.500 ευρώ
      - μεγαλύτερο από 500 χιλ. στρέμματα, 240.000 ευρώ
      3.α. Η αμοιβή που διαμορφώνεται ανά δημοτική ενότητα με άθροιση των επιμέρους αμοιβών που προκύπτουν με βάση τα σημεία (1.α), (1.β), και (2) προσαυξάνεται κατά το ποσοστό του «συντελεστή αστικότητας» ΣΑ, ο οποίος προσδιορίζεται ως εξής:
      ΣΑ=20% επί το ποσοστό επί τοις εκατό (%) του συνολικού πληθυσμού της δημοτικής ενότητας που κατοικεί σε οικισμούς με πληθυσμό μεγαλύτερο των 9.000 κατοίκων.
      3.β. Η αμοιβή που διαμορφώνεται ανά δημοτική ενότητα με άθροιση των επιμέρους αμοιβών που προκύπτουν με βάση τα σημεία (1.α), (1.β), και (2) προσαυξάνεται κατά το ποσοστό του «συντελεστή νησιωτικότητας» ΣΝ, ο οποίος ισούται με 10% και εφαρμόζεται αν η δημοτική ενότητα περιλαμβάνει τουλάχιστον ένα κατοικούμενο νησί με πληθυσμό μικρότερο ή ίσο των 5.000 κατοίκων.B2Green
      4. Η αμοιβή που διαμορφώνεται ανά δημοτική ενότητα με άθροιση των επιμέρους αμοιβών που προκύπτουν με βάση τα σημεία (1.α), (1.β) και (2) και τις προσαυξήσεις των σημείων (3.α) και (3.β) μειώνεται συναρτήσει της ωριμότητας του σχεδιασμού ως εξής:
      - για δημοτικές ενότητες με εγκεκριμένο ΓΠΣ ή ΣΧΟΟΑΠ του ν. 2508/1997, κατά την τελευταία οκταετία από την ημερομηνία δημοσίευσης της διακήρυξης της διαγωνιστικής διαδικασίας για την ανάθεση μελέτης ΤΧΣ, κατά 30%
      - για δημοτικές ενότητες με μελέτη ΓΠΣ ή ΣΧΟΟΑΠ του ν. 2508/1997 της οποίας έχει παραληφθεί από τη Διευθύνουσα Υπηρεσία το στάδιο Β1 ή Β2, κατά την τελευταία οκταετία από την ημερομηνία δημοσίευσης της διακήρυξης της διαγωνιστικής διαδικασίας για την ανάθεση μελέτης ΤΧΣ, κατά 30%
      - για δημοτικές ενότητες με μελέτη ΓΠΣ ή ΣΧΟΟΑΠ του ν. 2508/1997 της οποίας έχει παραληφθεί από τη Διευθύνουσα Υπηρεσία το στάδιο Α, κατά την τελευταία οκταετία από την ημερομηνία δημοσίευσης της διακήρυξης της διαγωνιστικής διαδικασίας για την ανάθεση μελέτης ΤΧΣ, κατά 20%
      5. Η συνολική αμοιβή Α της Κύριας Μελέτης του ΤΧΣ ανά δήμο προσδιορίζεται από το άθροισμα των αμοιβών που προκύπτουν για τις δημοτικές ενότητες του δήμου, με βάση την πιο πάνω μέθοδο.
      6. Η ελάχιστη κατώτατη συνολική αμοιβή εκπόνησης Κύριας Μελέτης ΤΧΣ ανά δήμο ορίζεται σε 150.000 ευρώ.
      7. Η τελική προεκτιμώμενη αμοιβή Ατ της Κύριας Μελέτης του ΤΧΣ ανά δήμο που προκύπτει βάσει των σημείων (5) ή (6) πιο πάνω, αναπροσαρμόζεται βάσει του συντελεστή (τκ) που αναφέρεται στο άρθρο ΓΕΝ.3 του «Κανονισμού Προεκτιμώμενων Αμοιβών μελετών και παροχής τεχνικών και λοιπών συναφών επιστημονικών υπηρεσιών κατά τη διαδικασία της παρ. 8δ του άρθρου 53 του ν. 4412/2016», που εγκρίθηκε με την αριθμ. ΔΝΣγ/32129/ΦΝ466/16.5.2017 (Β΄ 2519) απόφαση του Υπουργού ΥΠΟ.ΜΕ. (όπως τροποποιήθηκε με την αριθμ. ΔΝΣγ/οικ.56023/ΦΝ466/2.8.17, Β΄ 2724).
      8. Η τελική προεκτιμώμενη αμοιβή Ατ της Κύριας Μελέτης του ΤΧΣ επιμερίζεται μεταξύ μελέτης κατηγορίας 01 (Χωροταξικές και Ρυθμιστικές Μελέτες) και μελέτης κατηγορίας 02 (Πολεοδομικές και Ρυμοτομικές Μελέτες) ως εξής:
      - για δήμους της Χωρικής Υποενότητας Αθήνας - Πειραιά (παρ. 2.α του άρθρου 8 του ν. 4277/2014 (ΦΕΚ 156 Α΄), δήμους που περιλαμβάνουν τουλάχιστον μια δημοτική ενότητα του πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης ή της περιαστικής ζώνης Θεσσαλονίκης των παρ. Α.1.3 και Α.1.4 του άρθρου 14 του πρώην ν. 1561/1985 (ΦΕΚ 148 Α΄), και άλλους δήμους που περιλαμβάνουν τουλάχιστον μια δημοτική ενότητα με συντελεστή αστικότητας της παρ. 3.α μεγαλύτερο ή ίσο του 0,8: μελέτη κατηγορίας 01 50%, μελέτη κατηγορίας 02 50%.B2Green
      - για άλλους δήμους με έδρα οικισμό με πληθυσμό μεγαλύτερο των 20.000 κατ.: μελέτη κατηγορίας 01 60%, μελέτη κατηγορίας 02 40%.
      - για άλλους δήμους με έδρα οικισμό με πληθυσμό μικρότερο ή ίσο των 20.000 κατ.: μελέτη κατηγορίας 01 70%, μελέτη κατηγορίας 02 30%.
      9. Η τελική προεκτιμώμενη αμοιβή Ατ της Κύριας Μελέτης του ΤΧΣ επιμερίζεται σε 50% για την Α’ φάση της μελέτης, 30% για τη Β’ φάση της μελέτης και 20% για τη Γ’ φάση της μελέτης. Η προκαταβολή αποσβένεται εξ ολοκλήρου με την παράδοση της Α’ φάσης.
      Γ. Η ισχύς της παρούσας απόφασης αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
      Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
      Μπορείτε να κατεβάσετε το ΦΕΚ από τη σελίδα του Εθνικού Τυπογραφείου, εδώ: http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wFqnM3eAbJzrXdtvSoClrL8RC-n_7hz1t3NZ8op6Z_wSuJInJ48_97uHrMts-zFzeyCiBSQOpYnTy36MacmUFCx2ppFvBej56Mmc8Qdb8ZfRJqZnsIAdk8Lv_e6czmhEembNmZCMxLMtXmSx3hiCu1ZMGsGsqEZe1I_8t6nzZZpAF8M9kb70fnr

      View full είδηση
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.