Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural


  • Τα πρώτα βήματα της Τηλεματικής σε λεωφορεία της Αθήνας είναι γεγονός


    H τηλεματική κάνει τα πρώτα της βήματα στους δρόμους της Αθήνας. Με το έργο της εγκατάστασης σε στάσεις και λεωφορεία να είναι σε εξέλιξη έχουμε και τα πρώτα απτά δείγματα των νέων δυνατοτήτων που δίνει το νέο αυτό σύστημα.

     

    Oι πρώτες 10 από το σύνολο των 1000 «έξυπνων στάσεων» δια χειρός Intrasoft International Intrakat (συνέστησαν την εταιρία ειδικού σκοπού Advanced Transport Telematics) έχουν ήδη σχεδόν τοποθετηθεί στη γραμμή 224 (Kαισαριανή-Eυελπίδων-Πολύγωνο) και αναμένεται να αρχίσει η πιλοτική λειτουργία τους.

     

    O αρχικός προϋπολογισμός ήταν 52 εκατ. και η συνολική αξία της σύμβασης στη 11ετία της παραχώρησης (μετά την οποία το έργο περνάει στον OAΣA) υπολογίζεται στα 27 εκατ. Πρόκειται για το πρώτο ΣΔIT νέας γενιάς (για έργα πληροφορικής) που συγχρηματοδοτείται από κοινοτικούς πόρους και έτσι τα 5,5 εκατ. προέρχονται από το EΣΠA, τα 4 από το ταμείο Jessica (μέσω ETE), ενώ 10 εκατ. είναι ίδια συμμετοχή και δάνειο από την Eθνική.

     

    Προβλέπεται η τοποθέτηση οθονών στις στάσεις (για την πληροφόρηση των επιβατών περί της πραγματικής ώρας διέλευσης των οχημάτων), η εγκατάσταση αντίστοιχου εξοπλισμού σε 1750 λεωφορεία και 250 τρόλεϊ και η δημιουργία κέντρου ελέγχου. O ορίζοντας ολοκλήρωσης είναι 18 μήνες (Iανουάριος 2016) και η ειδοποιός διαφορά είναι ότι ο ανάδοχος θα πληρώνεται με βάση συγκεκριμένες προδιαγραφές ποιότητας και αξιοπιστίας στη λειτουργία του συστήματος.

     

    ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗ ΠΑΝΤΟΥ

    Η τηλεματική δεν είναι κάτι νέο για την Αθήνα. Στο δίκτυο Μετρό η τηλεματική λειτουργεί εδώ και 12 χρόνια στις γραμμές 2 και 3 ενώ και η γραμμή 1 (πρώην ΗΣΑΠ) έχει σε λειτουργία την τηλεματική εδώ και περίπου 2 χρόνια.

     

    Τηλεματική από την πρώτη μέρα λειτουργίας έχουν τόσο το δίκτυο Τραμ, όσο και το δίκτυο του Προαστιακού της Αθήνας.

     

    Με την εγκατάσταση του συστήματος αναγγελίας δρομολογίων των λεωφορείων και τρολεϊ η Αθήνα καλύπτει πλήρως την λειτουργία τηλεματικής σε όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς που διαθέτει.

     

    Πηγή: http://www.ypodomes.com/index.php/astiki-anaptixi/sugkoinonies/item/27073-%CF%84%CE%B1-%CF%80%CF%81%CF%8E%CF%84%CE%B1-%CE%B2%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%84%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CF%83%CE%B5-%CE%BB%CE%B5%CF%89%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B5%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CE%B8%CE%AE%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%B3%CE%B5%CE%B3%CE%BF%CE%BD%CF%8C%CF%82





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    καλά, αυτό το λες εσύ που ίσως έχεις ακόμα δικά σου λεφτά! αν κάνουμε όμως ένα δημοψήφισμα θα κερδίσει η άλλη άποψη, αυτοί που τους καίει περισσότερο το 1.20/0.60 που πρέπει να χαλάνε σε κάθε μετακίνηση.

     

    Αν κάνουμε δημοψήφισμα ΟΛΟΙ θα θέλουνε να είναι ΟΛΑ τσάμπα και να τα πληρώνει το χρηματόδεντρο..!

     

    Ξαναλέω αν δεν έχεις να πληρώσεις ένα εισιτήριο...άλλα είναι τα προβλήματα σου. Τι πας στο κέντρο αν δεν σου περισσεύει το 1,20 ? 

    • Upvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

    Αν κάνουμε δημοψήφισμα ΟΛΟΙ θα θέλουνε να είναι ΟΛΑ τσάμπα και να τα πληρώνει το χρηματόδεντρο..!

     

    Δε γίνονται ακριβώς έτσι τα δημοψηφίσματα. Το ερώτημα δε περιορίζεται στο αν θα είναι τζάμπα αλλά κυρίως στο πού θα βρεθούν τα χρήματα ώστε να μπορεί να είναι τζάμπα. Δηλαδή αν τα έσοδα των εισητηρίων θα υποκατασταθούν από τέλη κυκλοφορίας στα ΙΧ, τέλη ακίνητης περιουσίας, αυξήσεις στα ενοίκια των δημόσιων χώρων από καφετέριες κλπ. Και πλέον το παιχνίδι θα κριθεί από τη σύνθεση των δημοτών. Γενικά στις κυκλοφοριακές μελέτες παίζει ρόλο η κατανομή των πολιτών σε ομάδες με αντικρουόμενα συμφέροντα.

     

    Ξαναλέω αν δεν έχεις να πληρώσεις ένα εισιτήριο...άλλα είναι τα προβλήματα σου. Τι πας στο κέντρο αν δεν σου περισσεύει το 1,20 ? 

     

    Τι ερώτηση είναι αυτή? Στη δουλειά σου πας! Και με τις αμοιβές 3 ευρώ την ώρα για δίωρες και τρίωρες εργασίες το 1.20 δε περισσεύει..

    Link to comment
    Share on other sites




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.