Jump to content
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    Τα πρώτα βήματα της Τηλεματικής σε λεωφορεία της Αθήνας είναι γεγονός

    Sign in to follow this  

    H τηλεματική κάνει τα πρώτα της βήματα στους δρόμους της Αθήνας. Με το έργο της εγκατάστασης σε στάσεις και λεωφορεία να είναι σε εξέλιξη έχουμε και τα πρώτα απτά δείγματα των νέων δυνατοτήτων που δίνει το νέο αυτό σύστημα.

     

    Oι πρώτες 10 από το σύνολο των 1000 «έξυπνων στάσεων» δια χειρός Intrasoft International Intrakat (συνέστησαν την εταιρία ειδικού σκοπού Advanced Transport Telematics) έχουν ήδη σχεδόν τοποθετηθεί στη γραμμή 224 (Kαισαριανή-Eυελπίδων-Πολύγωνο) και αναμένεται να αρχίσει η πιλοτική λειτουργία τους.

     

    O αρχικός προϋπολογισμός ήταν 52 εκατ. και η συνολική αξία της σύμβασης στη 11ετία της παραχώρησης (μετά την οποία το έργο περνάει στον OAΣA) υπολογίζεται στα 27 εκατ. Πρόκειται για το πρώτο ΣΔIT νέας γενιάς (για έργα πληροφορικής) που συγχρηματοδοτείται από κοινοτικούς πόρους και έτσι τα 5,5 εκατ. προέρχονται από το EΣΠA, τα 4 από το ταμείο Jessica (μέσω ETE), ενώ 10 εκατ. είναι ίδια συμμετοχή και δάνειο από την Eθνική.

     

    Προβλέπεται η τοποθέτηση οθονών στις στάσεις (για την πληροφόρηση των επιβατών περί της πραγματικής ώρας διέλευσης των οχημάτων), η εγκατάσταση αντίστοιχου εξοπλισμού σε 1750 λεωφορεία και 250 τρόλεϊ και η δημιουργία κέντρου ελέγχου. O ορίζοντας ολοκλήρωσης είναι 18 μήνες (Iανουάριος 2016) και η ειδοποιός διαφορά είναι ότι ο ανάδοχος θα πληρώνεται με βάση συγκεκριμένες προδιαγραφές ποιότητας και αξιοπιστίας στη λειτουργία του συστήματος.

     

    ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗ ΠΑΝΤΟΥ

    Η τηλεματική δεν είναι κάτι νέο για την Αθήνα. Στο δίκτυο Μετρό η τηλεματική λειτουργεί εδώ και 12 χρόνια στις γραμμές 2 και 3 ενώ και η γραμμή 1 (πρώην ΗΣΑΠ) έχει σε λειτουργία την τηλεματική εδώ και περίπου 2 χρόνια.

     

    Τηλεματική από την πρώτη μέρα λειτουργίας έχουν τόσο το δίκτυο Τραμ, όσο και το δίκτυο του Προαστιακού της Αθήνας.

     

    Με την εγκατάσταση του συστήματος αναγγελίας δρομολογίων των λεωφορείων και τρολεϊ η Αθήνα καλύπτει πλήρως την λειτουργία τηλεματικής σε όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς που διαθέτει.

     

    Πηγή: http://www.ypodomes.com/index.php/astiki-anaptixi/sugkoinonies/item/27073-%CF%84%CE%B1-%CF%80%CF%81%CF%8E%CF%84%CE%B1-%CE%B2%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%84%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CF%83%CE%B5-%CE%BB%CE%B5%CF%89%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B5%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CE%B8%CE%AE%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%B3%CE%B5%CE%B3%CE%BF%CE%BD%CF%8C%CF%82


    Sign in to follow this  


    User Feedback




    Θα εξυπηρετήσει πολύ στις μικρές ιδίως διαδρομές το να ξέρεις αν αξίζει να περιμένεις ή να το πας με τα πόδια.

     

    Ένα άλλο που χρειάζεται βελτίωση είναι οι επικαλύψεις δρομολογίων. Πχ ένα λεωφορείο μόλις συναντά γραμμή μετρό θα πρέπει να τερματίζει και να γυρίζει πίσω στην αφετηρία να φέρει γρήγορα τους επόμενους. Μικρές διαδρομές που να τροφοδοτούν τους σταθμούς μετρό συνεχώς. Αυτό θα εξαλείψει και τις καθυστερήσεις μιας και το λεωφορείο δε θα διατρέχει μεγάλες αποστάσεις μέσα στην κίνηση ούτε θα διασχίζει τα δύσκολα σημεία του κέντρου..

    • Upvote 3

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Το θεμα είναι να συνεχισει να λειτουργει και όχι να γινει όπως το συστημα που ελεγε παλια τις στασεις και μετα γιοκ

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Το σύστημα που λέει τις στάσεις είναι δευτερεύον μπροστά στην έλλειψη της αφίσας (στα λεωφορεία) με τη σειρά των στάσεων που έχουν τα μετρό πάνω από κάθε πόρτα.

    • Upvote 2

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    νταξ όταν οι άλλοι θα έχουν ανακαλύψει την τηλεμεταφορά ανθρώπων εμείς θα έχουμε ολοκληρώσει την τηλεματική στις στάσεις....

    • Upvote 2

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Δεν ξέρω πως ακριβώς θα είναι αυτές οι νέες στάσεις με τα νέα ηλεκτρονικά συστήματα και τις οθόνες. Αλλά δυστυχώς φοβάμαι πως θα πέσουν θύματα βανδαλισμού, κλοπή καλωδίων κτλ.

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Την τηλεματική στο μετρό, τον ηλεκτρικό και τον προαστιακό γιατί μας την αναφέρει το άρθρο; Σαν επιτυχία; Σιγά το δύσκολο, μιας και τα τρία είναι σταθερής τροχιάς, μη διασταυρούμενης με άλλα οχήματα και με σχεδόν σταθερούς χρόνους επιβίβασης-αποβίβασης επιβατών (εκτός απροόπτου), οπότε και οι εκτιμώμενοι χρόνοι που εμφανίζονται ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Στις υπεραστικού τύπου "αστικές" λεωφορειακές γραμμές της Αθήνας, τι ποσοστά επιτυχούς πρόβλεψης θα έχει η τηλεματική; Θυμάμαι πως πριν κάτι χρόνια, το είχαν εφαρμόσει πιλοτικά σε κάποιες γραμμές (π.χ. 550, 440 (τωρινή 10 των τρόλεϊ)), όπου δεν υπήρχαν οθόνες στις στάσεις, αλλά ηχεία που ανακοίνωναν αφίξεις ...άλλα αντ' άλλων τόσο στους χρόνους όσο και στις γραμμές.

    Αν είναι να λειτουργεί και τώρα το σύστημα τόσο επιτυχώς, καλύτερα να τ' αφήσουν να μην μας τσαντίζουν παραπάνω.

     

    karavlaxos το σύστημα που λέει τις στάσεις, ακόμα και τώρα -στο μετρό τουλάχιστον- ώρες-ώρες τα μπουρδουκλώνει.

    Edited by panos-vicious

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Άραγε γίνεται υπολογιασμός του χρόνου ή βάζουν ότι προβλέπει το δρομολόγιο? Για να γίνει επιτόπου υπολογισμός χρειάζονται πομποί σε κάθε λεωφορείο που να δίνουν κάθε στιγμή τη θέση του και να εξάγεται συνεχώς νέα πρόβλεψη ανάλογα με την ταχύτητα που κινείται. 

     

    Καλύτερο θα ήταν αντί για το χρόνο άφιξης να μας λέγανε πού βρίσκεται το λεωφορείο κάθε στιγμή ώστε να κάνουμε τα κουμάντα μας.. 

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Mπα, οι οθόνες είναι μικρές και αναρτημένες σε σχετικά μεγάλο ύψος..

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

     

    Mπα, οι οθόνες είναι μικρές και αναρτημένες σε σχετικά μεγάλο ύψος..

    ηδη λειτουργουν στην Θεσσαλονικη

     

    ειναι "ψηλα" και εξυπηρετουν..

    tilematiki-300x181.jpg

     

     

    καλυτερα δεν γινεται...

    post-69876-0-65227900-1413128173_thumb.jpg

    Edited by DIMITRIS80

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites



    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By Engineer
      Σχεδόν το ένα τρίτο των κόκκινων λεωφορείων του Λονδίνου θα κινούνται με καύσιμα από ζωικό λίπος και απόβλητα μαγειρικών ελαίων από το Μάρτιο του 2016.
       
      Οι εταιρείες Stagecoach και Metroline έχουν ήδη υπογράψει συμφωνίες με την εταιρεία Argent Energy για την προμήθεια του «πράσινου» ντίζελ τύπου B20.
       
      Το καθαρότερο υγρό καύσιμο παράγεται από την ανάμειξη πετρελαίου κίνησης με ανανεώσιμο βιοντίζελ από οργανικά απόβλητα, όπως είναι το τηγανόλαδο και το λίπος που απορρίπτεται ως υποπροϊόν της επεξεργασίας του κρέατος. Εκτός, από την παραγωγή πράσινου καυσίμου, η χρήση τηγανέλαιου σε βιοκαύσιμα λεωφορείων θα συμβάλλει στην προστασία του αποχετευτικού συστήματος που φράσσεται από το λίπος.
       
      Η χρήση καθαρών καυσίμων στα λεωφορεία σύμβολα της βρετανικής πρωτεύουσας θα συμβάλλει στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα έως και κατά 21.000 τόνους ετησίως. Ακόμα 48.000 τόνοι εκπομπών CO2 είχαν εξοικονομηθεί το 2013 μετά την εισαγωγή των υβριδικών λεωφορείων.
       
      Μέχρι τον Μάρτιο του επόμενου έτους, περίπου 3.000 από τα 8.900 λεωφορεία του Λονδίνου θα τροφοδοτούνται από το υβριδικό καύσιμο ντίζελ-λίπους. Πάνω από 600 λεωφορεία της Stagecoach έχουν ήδη χρησιμοποιήσει το καύσιμο Β20 επί δύο μήνες σε δοκιμαστική βάση.
       
      «Ως παγκόσμια μητρόπολη, το Λονδίνο οφείλει να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στη μείωση των αερίων θερμοκηπίου και την ελαχιστοποίηση της συμβολής μας στην Κλιματική Αλλαγή», δήλωσε ο αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος της πόλης, Μάθιου Πέντσαρζ.
       
      «Αυτά τα λεωφορεία θα προστεθούν στον ήδη πιο πράσινο στόλο λεωφορείων στον κόσμο, που διαθέτει υβριδικά, εξολοκλήρου ηλεκτρικά και υδρογονοκίνητα οχήματα», πρόσθεσε.
       
      Η εταιρεία μεταφορών του Λονδίνου (TfL) ανακοίνωσε ότι το σύνολο του βιοντίζελ θα προέρχεται από απόβλητα και όχι από καλλιέργειες. Εκτιμάται ότι τα λεωφορεία που τροφοδοτούνται με βιοντίζελ αποβλήτων B20 εκπέμπουν 10% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα.
       
      Ο «πράσινος» στόλος των κόκκινων λεωφορείων του Λονδίνου περιλαμβάνει ήδη 1.500 υβριδικά και 15 εξολοκλήρου ηλεκτροκίνητα οχήματα.
       
      Στα τέλη του 2014, η πόλη του Μπρίστολ παρουσίασε το Bio-bus (ή βιολογικό λεωφορείο) που λειτουργεί με φυσικό αέριο βιομεθανίου προερχόμενο από την επεξεργασία ανθρώπινων περιττωμάτων και υπολειμμάτων φαγητού.
       
      Πηγή: http://www.econews.gr/2015/12/28/londino-leoforeia-biodiesel-127651/
    • By Engineer
      Σχεδόν το ένα τρίτο των κόκκινων λεωφορείων του Λονδίνου θα κινούνται με καύσιμα από ζωικό λίπος και απόβλητα μαγειρικών ελαίων από το Μάρτιο του 2016.
       
      Οι εταιρείες Stagecoach και Metroline έχουν ήδη υπογράψει συμφωνίες με την εταιρεία Argent Energy για την προμήθεια του «πράσινου» ντίζελ τύπου B20.
       
      Το καθαρότερο υγρό καύσιμο παράγεται από την ανάμειξη πετρελαίου κίνησης με ανανεώσιμο βιοντίζελ από οργανικά απόβλητα, όπως είναι το τηγανόλαδο και το λίπος που απορρίπτεται ως υποπροϊόν της επεξεργασίας του κρέατος. Εκτός, από την παραγωγή πράσινου καυσίμου, η χρήση τηγανέλαιου σε βιοκαύσιμα λεωφορείων θα συμβάλλει στην προστασία του αποχετευτικού συστήματος που φράσσεται από το λίπος.
       
      Η χρήση καθαρών καυσίμων στα λεωφορεία σύμβολα της βρετανικής πρωτεύουσας θα συμβάλλει στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα έως και κατά 21.000 τόνους ετησίως. Ακόμα 48.000 τόνοι εκπομπών CO2 είχαν εξοικονομηθεί το 2013 μετά την εισαγωγή των υβριδικών λεωφορείων.
       
      Μέχρι τον Μάρτιο του επόμενου έτους, περίπου 3.000 από τα 8.900 λεωφορεία του Λονδίνου θα τροφοδοτούνται από το υβριδικό καύσιμο ντίζελ-λίπους. Πάνω από 600 λεωφορεία της Stagecoach έχουν ήδη χρησιμοποιήσει το καύσιμο Β20 επί δύο μήνες σε δοκιμαστική βάση.
       
      «Ως παγκόσμια μητρόπολη, το Λονδίνο οφείλει να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στη μείωση των αερίων θερμοκηπίου και την ελαχιστοποίηση της συμβολής μας στην Κλιματική Αλλαγή», δήλωσε ο αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος της πόλης, Μάθιου Πέντσαρζ.
       
      «Αυτά τα λεωφορεία θα προστεθούν στον ήδη πιο πράσινο στόλο λεωφορείων στον κόσμο, που διαθέτει υβριδικά, εξολοκλήρου ηλεκτρικά και υδρογονοκίνητα οχήματα», πρόσθεσε.
       
      Η εταιρεία μεταφορών του Λονδίνου (TfL) ανακοίνωσε ότι το σύνολο του βιοντίζελ θα προέρχεται από απόβλητα και όχι από καλλιέργειες. Εκτιμάται ότι τα λεωφορεία που τροφοδοτούνται με βιοντίζελ αποβλήτων B20 εκπέμπουν 10% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα.
       
      Ο «πράσινος» στόλος των κόκκινων λεωφορείων του Λονδίνου περιλαμβάνει ήδη 1.500 υβριδικά και 15 εξολοκλήρου ηλεκτροκίνητα οχήματα.
       
      Στα τέλη του 2014, η πόλη του Μπρίστολ παρουσίασε το Bio-bus (ή βιολογικό λεωφορείο) που λειτουργεί με φυσικό αέριο βιομεθανίου προερχόμενο από την επεξεργασία ανθρώπινων περιττωμάτων και υπολειμμάτων φαγητού.
       
      Πηγή: http://www.econews.g...odiesel-127651/
       
      Click here to view the είδηση
    • By Engineer
      Ολοκληρώνεται σε λίγους μήνες το πρώτο μεγάλο έργο ΣΔΙΤ για τις Συγκοινωνίες Αθηνών και αφορά την εγκατάσταση Τηλεματικής σε λεωφορεία και τρόλεϊ, μία από τις φιλόδοξες κινήσεις του ΟΑΣΑ για την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους επιβάτες.
       
      Το ypodomes.com συνάντησε τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΑΣΑ ( ή Συγκοινωνίες Αθηνών αν προτιμάτε) Γρηγόρη Δημητριάδη και άντλησε πολύτιμές πληροφορίες για το έργο.
       
      Το έργο που υπεγράφη στις 30 Ιουνίου 2014 είχε χωριστεί σε 3 διακριτές φάσεις. Τώρα πλέον είμαστε στο τέλος της Β` φάσης και ουσιαστικά στην τελική ευθεία για την ολοκλήρωση του έργου.
       
      Όπως ενημερώθηκε το ypodomes το έργο της τηλεματικής προχωρά με γοργούς ρυθμούς αν και τα capital controls έφεραν κάποιες δυσκολίες. Για να αντιμετωπιστούν τυχόν καθυστερήσεις αποφασίστηκε να λειτουργήσουν ταυτόχρονα η Β και Γ φάση του έργου και να έχουμε λειτουργία του νέου συστήματος στις αρχές του 2017.
       
      Το έργο περιλαμβάνει την τοποθέτηση τηλεματικής σε 1.900 οχήματα (λεωφορεία και τρόλεϊ) και 1.000 από τις συνολικά 8.000 στάσεις που έχει η πρωτεύουσα.
       
      Η ΠΡΟΟΔΟΣ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ
      Σήμερα έχει εγκατασταθεί το σύστημα σε 10 αμαξοστάσια. Η Β` φάση ήταν προγραμματισμένη να ολοκληρωθεί μέχρι τις 31 Ιουλίου. Ολοκληρώθηκε η εγκατάσταση τηλεματικής σε 1.000 οχήματα και 100 στάσεις. Λόγω των capital controls υπήρξε μικρή καθυστέρηση στην εισαγωγή και τοποθέτηση των μηχανημάτων.
       
      Στην Γ` φάση που ήδη έχει ξεκινήσει προβλέπεται η τοποθέτηση στα υπόλοιπα 900 οχήματα και σε 900 ακόμα στάσεις.
       
      Το έργο είναι με τη μορφή ΣΔΙΤ και θα έχει διάρκεια 10 χρόνια. Σε αυτή τη διάρκεια ο ανάδοχος θα είναι υπεύθυνος για τη συντήρηση και λειτουργία του συστήματος.
       
      Ο επιβάτης θα μπορεί μέσω της τηλεματικής στη στάση να γνωρίζει σε πραγματικό χρόνο την άφιξη του λεωφορείου/τρόλεϊ και έτσι θα μπορεί να προγραμματίζει τη μετακίνηση του.
       
      Ακόμα μία καινοτομία που θα προστεθεί είναι μία νέα εφαρμογή διαθέσιμη για κινητά/tablets/pc θα δίνει τη δυνατότητα στον επιβάτη να ενημερώνεται από όπου βρίσκεται για την άφιξη του οχήματος που θα μετακινηθει.
       
      Έτσι για παράδειγμα κάποιος που εργάζεται 3 στενά από τη στάση που χρησιμοποιεί θα μπορεί να φεύγει λίγα λέπτα πριν έρθει το λεωφορείο του χωρίς να σπαταλά άσκοπο χρόνο αναμονής.
       
      Στα λεωφορεία ο επιβάτης θα ενημερώνεται για την επόμενη στάση καθώς και για το χρόνο άφιξης σε αυτή.
       
      Ο ΟΑΣΑ θα είναι υπεύθυνος σε περίπτωση βανδαλισμού των πυλώνων τηλεματικής αν και μέχρι σήμερα στο πιλοτικό σύστημα που λειτουργεί εδώ και μήνες μόνο μία φορά εντοπίστηκε τέτοια φαινόμενο.
       
      Η επίβλεψη του συστήματος θα γίνεται από το Κέντρο Διαχείρισης Οχήματος του ΟΑΣΑ. Να σημειώσουμε πως τηλεματική λειτουργεί τόσο στο δίκτυο των 3 γραμμών του Μετρό, όσο και στο δίκτυο Τραμ.
       
      Πηγή: http://www.ypodomes.com/index.php/astiki-anaptixi/sugkoinonies/item/31594-%CF%83%CF%85%CE%B3%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%89%CE%BD%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CE%B1%CE%B8%CE%AE%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%8E%CE%BD%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%83%CE%B5-1000-%CF%83%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%AD%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-2016-%CE%B7-%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%AF%CE%B1
    • By Engineer
      Ολοκληρώνεται σε λίγους μήνες το πρώτο μεγάλο έργο ΣΔΙΤ για τις Συγκοινωνίες Αθηνών και αφορά την εγκατάσταση Τηλεματικής σε λεωφορεία και τρόλεϊ, μία από τις φιλόδοξες κινήσεις του ΟΑΣΑ για την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους επιβάτες.
       
      Το ypodomes.com συνάντησε τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΑΣΑ ( ή Συγκοινωνίες Αθηνών αν προτιμάτε) Γρηγόρη Δημητριάδη και άντλησε πολύτιμές πληροφορίες για το έργο.
       
      Το έργο που υπεγράφη στις 30 Ιουνίου 2014 είχε χωριστεί σε 3 διακριτές φάσεις. Τώρα πλέον είμαστε στο τέλος της Β` φάσης και ουσιαστικά στην τελική ευθεία για την ολοκλήρωση του έργου.
       
      Όπως ενημερώθηκε το ypodomes το έργο της τηλεματικής προχωρά με γοργούς ρυθμούς αν και τα capital controls έφεραν κάποιες δυσκολίες. Για να αντιμετωπιστούν τυχόν καθυστερήσεις αποφασίστηκε να λειτουργήσουν ταυτόχρονα η Β και Γ φάση του έργου και να έχουμε λειτουργία του νέου συστήματος στις αρχές του 2017.
       
      Το έργο περιλαμβάνει την τοποθέτηση τηλεματικής σε 1.900 οχήματα (λεωφορεία και τρόλεϊ) και 1.000 από τις συνολικά 8.000 στάσεις που έχει η πρωτεύουσα.
       
      Η ΠΡΟΟΔΟΣ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ
      Σήμερα έχει εγκατασταθεί το σύστημα σε 10 αμαξοστάσια. Η Β` φάση ήταν προγραμματισμένη να ολοκληρωθεί μέχρι τις 31 Ιουλίου. Ολοκληρώθηκε η εγκατάσταση τηλεματικής σε 1.000 οχήματα και 100 στάσεις. Λόγω των capital controls υπήρξε μικρή καθυστέρηση στην εισαγωγή και τοποθέτηση των μηχανημάτων.
       
      Στην Γ` φάση που ήδη έχει ξεκινήσει προβλέπεται η τοποθέτηση στα υπόλοιπα 900 οχήματα και σε 900 ακόμα στάσεις.
       
      Το έργο είναι με τη μορφή ΣΔΙΤ και θα έχει διάρκεια 10 χρόνια. Σε αυτή τη διάρκεια ο ανάδοχος θα είναι υπεύθυνος για τη συντήρηση και λειτουργία του συστήματος.
       
      Ο επιβάτης θα μπορεί μέσω της τηλεματικής στη στάση να γνωρίζει σε πραγματικό χρόνο την άφιξη του λεωφορείου/τρόλεϊ και έτσι θα μπορεί να προγραμματίζει τη μετακίνηση του.
       
      Ακόμα μία καινοτομία που θα προστεθεί είναι μία νέα εφαρμογή διαθέσιμη για κινητά/tablets/pc θα δίνει τη δυνατότητα στον επιβάτη να ενημερώνεται από όπου βρίσκεται για την άφιξη του οχήματος που θα μετακινηθει.
       
      Έτσι για παράδειγμα κάποιος που εργάζεται 3 στενά από τη στάση που χρησιμοποιεί θα μπορεί να φεύγει λίγα λέπτα πριν έρθει το λεωφορείο του χωρίς να σπαταλά άσκοπο χρόνο αναμονής.
       
      Στα λεωφορεία ο επιβάτης θα ενημερώνεται για την επόμενη στάση καθώς και για το χρόνο άφιξης σε αυτή.
       
      Ο ΟΑΣΑ θα είναι υπεύθυνος σε περίπτωση βανδαλισμού των πυλώνων τηλεματικής αν και μέχρι σήμερα στο πιλοτικό σύστημα που λειτουργεί εδώ και μήνες μόνο μία φορά εντοπίστηκε τέτοια φαινόμενο.
       
      Η επίβλεψη του συστήματος θα γίνεται από το Κέντρο Διαχείρισης Οχήματος του ΟΑΣΑ. Να σημειώσουμε πως τηλεματική λειτουργεί τόσο στο δίκτυο των 3 γραμμών του Μετρό, όσο και στο δίκτυο Τραμ.
       
      Πηγή: http://www.ypodomes....
       
      Click here to view the είδηση
    • By Engineer
      Σε πλήρη εξέλιξη είναι τα 2 έργα ΣΔΙΤ που πραγματοποιούν οι Συγκοινωνίες Αθηνών. Τηλεματική και ηλεκτρονικό εισιτήριο-μπάρες στο Μετρό, φιλοδοξούν να ανεβάσουν επίπεδο στις παρεχόμενες υπηρεσίες των επιβατών των μέσων μαζικής μεταφοράς της πρωτεύουσας.
       
      Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές του ΟΑΣΑ στο ypodomes.com τα έργα της τηλεματικής έχουν περάσει πλέον σε σημαντικό βαθμό ωριμότητας.
       
      Μετά την πρώτη πιλοτική τοποθέτηση περίπου δέκα στύλων τηλεματικής στο κέντρο της πόλης, αυτή την εποχή τοποθετούνται οι στύλοι στα επιλεγμένα σημεία της πόλης.
       
      Ο αριθμός τους αγγίζει περίπου τους 100 ενώ στόχος είναι μέχρι τον Ιούνιο να έχουν φτάσει 300 και μέχρι το τέλος του έτους να έχουν τοποθετηθεί και οι 1.000 στύλοι στις επιλεγμένες στάσεις.
       
      Οι στύλοι που τοποθετούνται δεν διαθέτουν τα καντράν τα οποία αναμένεται να τοποθετηθούν μετά το καλοκαίρι. Την ίδια ώρα συνεχίζονται και τα τεχνικά έργα για τη λειτουργία της τηλεματικής στα αμαξοστάσια των Σ.Α.
       
      Σύμφωνα με την ίδια πηγή στα τέλη του έτους αναμένεται η ολοκλήρωση του έργου της τηλεματικής και στις αρχές του 2016 θα ξεκινήσει η λειτουργία.
       
      Χάρη στην τηλεματική οι επιβάτες θα μπορούν να πληροφορούνται με ακρίβεια (σε real time) την ώρα που θα έρθει το λεωφορείο της γραμμής που θα χρησιμοποιήσουν. Αυτό γίνεται εδώ και χρόνια στο δίκτυο του Μετρό της Αθήνας.
       
      ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ
       
      Το έργο για το ηλεκτρονικό εισιτήριο και τις μπάρες στο Μετρό βρίσκεται στην πρώτη από τις τρεις φάσεις του έργου. Σε αυτό το χρονικό στιγμιότυπο ετοιμάζονται οι μελέτες εφαρμογής και η τεχνική προετοιμασία λειτουργίας των μηχανημάτων.
       
      Όπως ανέφερε η ίδια πηγή στο ypodomes, το έργο παρά τα προβλήματα λόγω της γενικότερης κατάστασης τα πάει καλά και από τα μέσα του 2016 θα ξεκινήσει η εγκατάσταση των μηχανημάτων ενώ οι πρώτες μπάρες θα τοποθετηθούν στους σταθμούς του Μετρό στην Γ`φάση (και τελευταία) του έργου.
       
      Προς το παρόν δεν έχει αποφασιστεί ακόμα αν στους σταθμούς θα τοποθετηθουν απλά τουρνικέ (σαν εκείνα που υπάρχουν σε στάδια με εναλλασόμενες μεταλλικές δοκούς) ή πόρτες που θα ανοίγουν με τη λειτουργία φωτοκύτταρου καθώς αναμένονται οι προτάσεις του αναδόχου.
       
      Το έργο χρηματοδοτείται τόσο από το ΕΣΠΑ όσο και από το ΣΕΣ καθώς είνα έργο-γέφυρα.
       
      Πηγή: http://www.ypodomes.com/index.php/astiki-anaptixi/sugkoinonies/item/30365-%CF%83%CF%85%CE%B3%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%89%CE%BD%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CE%B1%CE%B8%CE%AE%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%AD%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-2016-%CF%83%CE%B5-%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%AF%CE%B1-%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%83%CF%84%CE%B9%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.