Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural

  • Τεχνολογία

    Τεχνολογία

    831 ειδήσεις in this category

    1. Τεχνολογία

      Engineer

      Μια από τις πιο εμβληματικές εταιρείες του Διαδικτύου, η YouTube της Alphabet Inc (στην οποία μετασχηματίστηκε η Google), ανακοίνωσε ότι μέσα στους επόμενους μήνες θα προσφέρει ένα πακέτο συνδρομητικής τηλεόρασης στις ΗΠΑ το οποίο θα συμπεριλαμβάνει τα τέσσερα μεγάλα δίκτυα και δεκάδες καλωδιακά κανάλια.
       
      Η υπηρεσία θα ονομάζεται YouTube TV και θα κοστίζει 35 δολάρια τον μήνα για έξι λογαριασμούς, όπως διευκρίνισε η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας Σούζαν Ουοτζίσκι χθες, Τρίτη κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης η οποία –όπως θα περίμενε κανείς– μεταδόθηκε με live streaming.
       
      Οι συνδρομητές του πακέτου θα μπορούν να δουν πάνω από 40 τηλεοπτικά δίκτυα, συμπεριλαμβανομένου του ESPN της Walt Disney, αλλά και πρωτότυπες σειρές του YouTube, σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας.
       
      Το συνδρομητικό πακέτο αυτό θα ανταγωνίζεται παρόμοιες υπηρεσίες, όπως η Sling TV (της Dish Network Corp), η DirecTV Now (της AT&T) και η PlayStation Vue (της Sony). Πρόκειται για υπηρεσίες σχεδιασμένες προκειμένου να προσελκύσουν τηλεθεατές που είτε εγκαταλείπουν εταιρείες που προσφέρουν υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης, ή δεν είχαν τέτοιες συνδρομές.
       
      Οι χρήστες θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στην υπηρεσία από τις όλες τις συσκευές τους με συνδεσιμότητα («έξυπνες» συσκευές τηλεόρασης, υπολογιστές, ταμπλέτες, τηλέφωνα...) και θα μπορούν επίσης να αποθηκεύουν εκπομπές για να τις δουν αργότερα.
       
      Πηγή: http://www.huffingtonpost.gr/2017/03/01/tech-erxetai-synodromitiki-thleorasi-youtube-tv-4-megala-diktya-dekaedes-kanalia_n_15075444.html?utm_hp_ref=gr-tech
    2. Τεχνολογία

      Engineer

      Στην τελική ευθεία για να ανοίξει και εφέτος τις πύλες της βρίσκεται η μεγαλύτερη έκθεση ακινήτων που πραγματοποιείται κάθε χρόνο στις Κάννες.
       
      Περισσότερες από 500 πόλεις και τοπικές αρχές απ’ όλο τον κόσμο θα βρεθούν από 14 έως 17 Μαρτίου στη Γαλλία για να προωθήσουν τα νέα τους έργα και να προσελκύσουν διεθνείς επενδυτές και εταιρείες αξιοποίησης ακινήτων. Εφέτος η MIPIM θα παρουσιάσει μια μεγάλη γκάμα «έξυπνων πόλεων» που ενσωματώνουν νέες καινοτόμες, συχνά βιώσιμες λύσεις που ευνοούν την καλύτερη ποιότητα ζωής των κατοίκων τους πέρα από το «έξυπνο κτίριο». Η έκθεση θα φέρει «κοντά» με ουσιαστικό διάλογο το κράτος, τους πολίτες και τους ειδικούς σχετικά με τον πολεοδομικό σχεδιασμό των πόλεων καθώς και πρωτοποριακούς τρόπους για να γίνουν πιο… «έξυπνες».
       
      Οι βόρειες χώρες
       
      Το γεγονός ότι ο κλάδος των ακινήτων αλλά και όσοι έχουν την ευθύνη των αστικών υποδομών πρέπει να κοιτάξουν «βόρεια» στην αναζήτησή τους για πιο βιώσιμες λύσεις δεν αποτελεί έκπληξη. Όταν πρόκειται για τη ζωή στην πόλη οι Σκανδιναβικές πρωτεύουσες έχουν «αγκαλιάσει» το σύνθημα «αν θέλετε η πόλη σας να τρέξει πρώτα θα πρέπει να περπατήσει».
       
      «Πρωταγωνιστής» το Ην. Βασίλειο
       
      Στους φετινούς πρωταγωνιστές αδιαμφισβήτητα θα βρίσκεται το Ηνωμένο Βασίλειο όχι μόνο για τις λύσεις που θα παρουσιάσει αλλά και λόγω της απόφασης των Βρετανών να φύγουν από την Ευρωπαϊκή Ενωση που έχει φέρει τα «πάνω κάτω» στην αγορά ακινήτων της χώρας. Υπενθυμίζεται ότι το 2015 το έργο «CityVerve» στην πόλη του Μάντσεστερ κέρδισε £10 εκατ. σε κρατική χρηματοδότηση για την ανάπτυξη καλύτερων υπηρσιών με τη χρήση διαδικτύου. Τώρα δυο χρόνια μετά οι άνθρωποι που εμπλέκονται σε αυτό θα κάνουν στη MIPIM ένα απολογισμό για το πώς προχωρούν τα πράγματα στον τομέα αυτό.
       
      Μεγάλη παρουσία της Γαλλίας
       
      Πολλά ενδιαφέροντα project τόσο ιδιωτικού όσο και δημόσιου δικαίου αναπτύσσονται σήμερα στη Γαλλία που αντιμετωπίζει το θέμα των «έξυπνων πόλεων» στην πιο προοδευτική του μορφή. Η Fluicity είναι μια εφαρμογή (app) που λειτουργεί ως ένα δίκτυο πολιτών. Στόχος της εφαρμογής είναι να φέρει τους πολίτες σε επαφή με τα τοπικά συμβούλια με σκοπό την εκ νέου συμμετοχή τους στα τοπικά δρώμενα.
       
      Γερμανική «τεχνολογία»
       
      Η γερμανική νεοφυής εταιρεία NavVis θα παρουσιάσει για πρώτη φορά στην έκθεση (στο πλαίσιο του MIPIM Innovation Forum) μια συσκευή εσωτερικής χαρτογράφησης που θα επιτρέπει στις εταιρείες αξιοποίησης ακινήτων και τα τοπικά συμβούλια την ψηφιοποίηση των εσωτερικών χώρων των υφιστάμενων κτιρίων σε χρόνο ρεκόρ! Ένα ρομποτικό «τρόλεϊ» θα μπορεί να κινηθεί σε όλο τον όροφο του κτιρίου και να καταγράψει το σύνολο του χώρου. Με την ψηφιοποίηση των κτιρίων για αρχή θα μπορούν να ψηφιοποιηθούν και ολόκληρες πόλεις.
       
      Πηγή: http://www.ered.gr/el/content/Oi_%C2%ABexupnes_poleis%C2%BB_sti_MIPIM_2017/#.WLe-LW-LS70
    3. Τεχνολογία

      Engineer

      Η Eurobat, ευρωπαϊκός σύνδεσμος κατασκευαστών μπαταριών, απηύθυνε σήμερα κάλεσμα στην Ε.Ε. για την ανάπτυξη μιας στρατηγικής με ορίζοντα το 2030, η οποία τονίζει ότι θα βοηθήσει στη μείωση των εκπομπών ρύπων.
       
      Όπως υποστηρίζει, η τοποθέτηση των μπαταριών στο επίκεντρο του ευρωπαϊκού ενεργειακού δικτύου θα ωθήσει την ενεργειακή μετάβαση προς καθαρότερες κατευθύνσεις, καθώς θα επιτρέψει την περαιτέρω διείσδυση των ΑΠΕ στην ηλεκτροπαραγωγή και στις μεταφορές.
       
      Προσθέτει ότι ακόμη ένα σημαντικό στοιχείο προς μια τέτοια στρατηγική είναι η συνέχεια μεταξύ των διάφορων πολιτικών της Ε.Ε., ενώ η αποθήκευση ενέργειας θα δώσει ώθηση και στον εγχώριο κλάδο κατακευαστών, ο οποίος απασχολεί πάνω από 30.000 εργαζόμενους στην Ευρώπη.
       
      Πηγή: http://energypress.gr/news/kalesma-apo-tin-eurobat-gia-mia-eniaia-eyropaiki-stratigiki-stis-mpataries
    4. Τεχνολογία

      Engineer

      Στην εγκτάσταση 120 σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων σε επιλεγμένους δημόσιους χώρους στην Αττική προχωρά ο ΔΕΔΔΗΕ σε συνεργασία με την Περιφέρεια Αττικής.
       
      Αναλυτικότερα, όπως συμφωνήθηκε στην πρόσφατη συνάντηση που είχε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρίας Ν . Χατζηαργυρίου, με τον Αντιπεριφερειάρχη Βόρειου Τομέα Γ. Καραμέρο, η Περιφέρεια Αττικής, ο ΔΕΔΔΗΕ και το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, θα διεξάγουν από κοινού μελέτη προκειμένου να καθοριστούν τα σημεία που θα εγκατασταθούν οι σταθμοί φόρτισης από τον ΔΕΔΔΗΕ.
       
      Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της μελέτης, θα σχεδιαστεί η γενικότερη στρατηγική ανάπτυξης των δημόσιων υποδομών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων.
       
      Όπως χαρακτηριστικά τόνισε ο Ν. Χατζηαργυρίου, «η συνεργασία μας με την Περιφέρεια Αττικής είναι πολύ σημαντική, καθώς ο ΔΕΔΔΗΕ προτίθεται να αναλάβει ενεργό ρόλο στη δημιουργία υποδομών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων. Ο εν εξελίξει εξηλεκτρισμός του τομέα των οδικών μεταφορών, εισάγει νέο επιπρόσθετο και ευέλικτο φορτίο στο Δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας. Η σταδιακή αύξηση της διείσδυσης των ηλεκτρικών οχημάτων στη χώρα μας, θα επηρεάσει τη λειτουργία και τη διαχείριση των δικτύων διανομής ηλεκτρικής ενέργειας, γεγονός που καθιστά απαραίτητη την ενεργή συμμετοχή του Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής, για το σχεδιασμό και την εγκατάσταση των σταθμών φόρτισής τους.
       
      Ο ΔΕΔΔΗΕ, έχοντας ως πάγια στρατηγική την προώθηση των νέων φιλικότερων προς το περιβάλλον τεχνολογιών, θα στηρίξει ουσιαστικά όλες τις αντίστοιχες πρωτοβουλίες για την αύξηση της ηλεκτροκίνησης στη χώρα μας».
       
      Από την πλευρά του, ο Γ. Καραμέρος δήλωσε: «Η συνεργασία αυτή αποτελεί το πρώτο έμπρακτο βήμα προκειμένου να ενισχύσουμε τη χρήση καθαρών οχημάτων. Με τη συνδρομή καθ΄ύλην αρμόδιων φορέων, όπως είναι ο ΔΕΔΔΗΕ, πρόκειται να προσδιορίσουμε 120 τελικά σημεία φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στην Αττική και όχι 30 όπως αρχικά είχαμε σχεδιάσει. Καινοτομούμε στην προστασία του περιβάλλοντος και άμεσα θα επιδιώξουμε την εμπλοκή και άλλων φορέων στην πρωτοβουλία του ΔΕΔΔΗΕ και της Περιφέρειας».
       
      Πηγή: http://www.topontiki.gr/article/198094/attiki-egkatastasi-120-stathmon-fortisis-ilektrikon-ohimaton-apo-ton-deddie-kai-tin#.WE-jJHQk6LQ.facebook
    5. Τεχνολογία

      Engineer

      Η Smart, που όπως είναι γνωστό αποτελεί θυγατρική της Daimler (Mercedes-Benz) ανακοίνωσε πρόσφατα πως από το 2018, όλα τα οχήματα της που θα πωλούνται στην Β. Αμερική θα είναι ηλεκτρικά.
       
      Η δημοφιλής για τα ιδιαίτερα μικρά σε διαστάσεις οχήματά της έχει στόχο να διακόψει τις πωλήσεις των βενζινοκίνητων μοντέλων Fourtwo και Fourtwo Cabrio στις ΗΠΑ και στον Καναδά από τα τέλη του 2017. Όπως καταλαβαίνουμε πάντως από την ανακοίνωση της εταιρείας, οι λόγοι για την συγκεκριμένη απόφαση δεν σχετίζονται μόνο με την ευαισθησία της για το περιβάλλον.
       
      “Λόγω εξελίξεων στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων παρουσιάστηκαν ορισμένες προκλήσεις για το τρέχον προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της Smart” διαβάζουμε σε ανακοίνωση της εταιρείας που συνεχίζει: “Ως εκ τούτου η Smart θα διακόψει τις πωλήσεις των βενζινοκίνητων Smart Fourtwo και Fourtwo Cabrio στις αγορές των ΗΠΑ και του Καναδά μετά το 2017 (model year)”.
       
      Αν τα στοιχεία για τις πωλήσεις των μοντέλων Smart, αποτελούν οποιαδήποτε ένδειξη για την απόφαση της εταιρείας, μίας από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που έπρεπε να αντιμετωπίσει είναι η ζήτηση, που είναι πολύ μικρή για τέτοιου είδους αυτοκίνητα (στις συγκεκριμένες αγορές). Μεταξύ των χαμηλών τιμών βενζίνης και της συντριπτικής προτίμησης των Αμερικανών για… φορτηγά, crossovers και άλλου τέτοιου τύπου μεγάλα αυτοκίνητα, οι πωλήσεις της Smart ήταν μόλις 6000 οχήματα για το 2016. To 2008, που αποτελεί χρονιά ρεκόρ, η Smart είχε πουλήσει 24622 οχήματα, το 30% των οποίων ήταν ηλεκτροκίνητα.
       
      Παρόλα αυτά, αυξάνεται σιγά, σιγά το ενδιαφέρον των Αμερικανών για τα ηλεκτρικά οχήματα, και ενδεχομένως αυτό να αποτελεί ευκαιρία για την Smart να βρει μία αξιόλογη θέση στην αγορά. Αποτελεί ερωτηματικό πάντως το αν τα μικρά οχήματα της Smart μπορούν να γίνουν ελκυστικά και έξω από τις πόλεις ως δευτερεύοντα οχήματα. Πάντως, η ικανότητα του ηλεκτρικού κινητήρα στο να προσφέρει μεγάλες ποσότητες ροπής με αποτέλεσμα την εξαιρετική επιτάχυνση του Fourtwo ενδεχομένως να δελεάσει κάποιους. Από την άλλη, η αυτονομία των 122 χιλιομέτρων περίπου που προσφέρει ενδέχεται να απομακρύνει άλλους, αφού περιορίζει δραματικά την χρησιμότητα του αυτοκινήτου στους ανοιχτούς δρόμους.
       
      Πηγή: http://www.insomnia.gr/_/articles/%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B1/cars/h-smart-%CE%B8%CE%B1-%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%AC%CE%B5%CE%B9-%CE%BC%CF%8C%CE%BD%CE%BF-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%B1-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA-r13544
    6. Τεχνολογία

      Engineer

      Στο μέλλον όταν περπατάτε κολλημένοι στην οθόνη του κινητού σας τηλεφώνου, δεν θα χρειάζεται καν να σηκώσετε τα μάτια για να δείτε αν μπορείτε να διασχίσετε τον δρόμο.
       
      Η ολλανδική πόλη Μποντεγκράβεν ήδη δοκιμάζει ένα νέο σύστημα, που έρχεται να συμπληρώσει τους παραδοσιακούς φωτεινούς σηματοδότες. Πρόκειται για μια λεπτή φωτεινή λωρίδα από φώτα LED που τοποθετείται στο πεζοδρόμιο και, ανάλογα με το χρώμα της (πράσινο ή κόκκινο), δείχνει στον πεζό αν είναι ασφαλές να περάσει απέναντι.
       
      Το πρόγραμμα με την ονομασία "+Light Line" υλοποιείται από την ολλανδική εταιρεία HIG Traffic Systems, σύμφωνα με το BBC και το New Scientist.
       
      Όπως δήλωσε εκπρόσωπος της τοπικής αυτοδιοίκησης, «οι άνθρωποι όλο και συχνότερα είναι αφηρημένοι με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα βιντεοπαιχνίδια, το WhatsApp και τη μουσική, σε βάρος της προσοχής τους για την κυκλοφορία των οχημάτων». Εκπρόσωπος της εταιρείας HIG επεσήμανε ότι «η χρήση έξυπνων κινητών τηλεφώνων από πεζούς και ποδηλάτες αποτελεί σοβαρό πρόβλημα. Τα τραμ συχνά αναγκάζονται να κάνουν σταματούν απότομα, επειδή κάποιος κοιτά το κινητό του αντί για την κυκλοφορία».
       

       
      Προς το παρόν, οι φωτεινές λωρίδες έχουν τοποθετηθεί σε πεζοδρόμια κοντά σε σχολεία, αλλά σύντομα θα επεκταθούν και σε άλλα μέρη της ολλανδικής πόλης. Παρόμοια φωτεινά πεζοδρόμια δοκιμάζονται και στη γερμανική πόλη 'Αουγκσμπουργκ. Υπάρχουν πάντως και οι σκεπτικιστές που δεν συμφωνούν με την ιδέα, θεωρώντας ότι απλώς βοηθά τους ανθρώπους να γίνονται «ζόμπι του κινητού» τους.
       
      Πηγή: http://www.ered.gr/el/content/Ta_prota_pezodromia_-_foteinoi_simatodotes/#.WKf1E2997Dc
    7. Τεχνολογία

      Engineer

      Στο πλαίσιο ημερίδας τεχνολογίας που πραγματοποιήθηκε στην έδρα της φίρμας, στο Anseog της Κορέας όπου τον πρώτο λόγο έχουν οι ιδέες και η έρευνα των εργαζομένων για νέες υλοποιήσιμες τεχνολογίες η SsangYong παρουσίασε το πρώτο παράθυρο με σύστημα αφής το οποίο και οι ιθύνοντες της κορεατικής φίρμας επέλεξαν να οδηγηθεί σταδιακά στην παραγωγή.
       
      Το λεγόμενο ως «παράθυρο με σύστημα αφής» αποτελεί μια νέα τεχνολογική εφαρμογή που δίνει στους επιβάτες τη δυνατότητα να χειρίζονται τα παράθυρα του αυτοκινήτου απλά και μόνο αγγίζοντάς τα.
       
      Όπως μάλιστα επιβεβαίωσε υψηλόβαθμο στελέχος της εταιρείας παραδέχτηκε η νέα τεχνολογία πρόκειται να κάνει το ντεμπούτο της σε κάποια διεθνή έκθεση του 2017 σε κάποιο πρωτότυπο μοντέλο της SsangYong.
       
      Ο CEO της εταιρείας κ. Johng-sik Choi σχολίασε ότι: «Η R&D Tech-Day αναμένεται να λειτουργήσει ως κίνητρο για τους ταλαντούχους εργαζομένους, προκειμένου αυτοί να επιδιώκουν διαρκώς καινοτόμες ιδέες οι οποίες μπορούν να εφαρμοστούν κιόλας στα αυτοκίνητα παραγωγής. Άλλωστε η SsangYong σκοπεύει να συνεχίσει να εξελίσσει προϊόντα επόμενης γενιάς, ικανά να εξυπηρετούν τις ανάγκες των πελατών, και να δίνει ώθηση στις δημιουργικές ιδέες και την καινοτόμο εξέλιξη».
       
      Πηγή: http://auto.in.gr/news/world/article/?aid=1500129385
    8. Τεχνολογία

      Engineer

      Η Samsung λάνσαρε την υπηρεσία Samsung Pay για ανέπαφες πληρωμές με τη χρήση κινητού, και από τότε δουλεύει με τράπεζες και επιχειρήσεις για να την υιοθετήσουν. Φυσικά, παράλληλα δουλεύει για να ενσωματώνει νέα χαρακτηριστικά ώστε να την κάνει πιο ελκυστική στους καταναλωτές.
       
      Τώρα, σε μια προσπάθεια να κάνει την υπηρεσία της κυρίαρχη στην πλατφόρμα του Android, θα λανσάρει το Samsung Pay Mini. Ουσιαστικά η mini έκδοση θα κυκλοφορήσει σε όλες τις Android συσκευές που τρέχουν το Lollipop (5.0) ή νεότερη έκδοση και έχουν HD ανάλυση οθόνης (1280×720) ή μεγαλύτερη.
       
      Όσοι κατεβάσουν το Samsung Pay Mini θα αποκτήσουν πρόσβαση στις υπηρεσίες μεταφοράς, μελών και lifestyle του Samsung Pay. Υπάρχει επίσης ένα νέο χαρακτηριστικό που ονομάζεται Shopping το οποίο επιτρέπει στους χρήστες να συνδεθούν απευθείας με τοπικές online υπηρεσίες αγορών που έχουν συνεργαστεί με τη Samsung. Το Shopping θα γίνει διαθέσιμο και στη “πλήρη” έκδοση του Pay.
       
      Η διαφορά του Pay Mini με του “κανονικού” Pay είναι ότι οι χρήστες δεν μπορούν να κάνουν πληρωμές σε καταστήματα χωρίς πρόσβαση στο Διαδίκτυο.
       
      Το Samsung Pay Mini θα κυκλοφορήσει σε beta έκδοση στις 6 Φεβρουαρίου, και για το πρώτο τρίμηνο θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά στη Νότια Κορέα.
       
      Πηγή: http://www.xblog.gr/samsung-pay-mini-launch/
    9. Τεχνολογία

      Engineer

      Οι νικητές στους Ολυμπιακοί Αγώνες του Τόκιο το 2020 θα βραβευτούν με μετάλλια κατασκευασμένα από μέταλλα που ανακτήθηκαν από παλιά κινητά τηλέφωνα.
       
      «Τα μετάλλια των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων του 2020 θα κατασκευαστούν μέσα από τις σκέψεις και την εκτίμηση των ανθρώπων για την αποφυγή των αποβλήτων. Πιστεύω ότι υπάρχει ένα σημαντικό μήνυμα σε αυτό για τις μελλοντικές γενιές», δήλωσε ο τρις χρυσός ολυμπιονίκης της γυμναστικής, Κόχεϊ Ουτσιμούρα.
       
      Η οργανωτική επιτροπή ανακοίνωσε την Τετάρτη την επίσημη έναρξη μιας εκστρατείας για να ενθαρρύνει τους πολίτες να ανακυκλώσουν τα παλιά κινητά τους, ώστε να χρησιμοποιηθούν τα μέταλλα στο εσωτερικό των συσκευών για την κατασκευή των μεταλλίων. Πολλές συσκευές περιέχουν μικρές ποσότητες πολύτιμων και σπάνιων μετάλλων, όπως χρυσό, ασήμι, λευκόχρυσο και νικέλιο.
       
      Ο στόχος είναι να συγκεντρωθούν τουλάχιστον οκτώ τόνοι μετάλλου από παλιά κινητά τηλέφωνα, σύμφωνα με τα τοπικά μέσα. Εκατομμύρια κινητές συσκευές απαιτούνται, προκειμένου να συγκεντρωθεί αρκετό υλικό για τα περίπου 5.000 μετάλλια που αναμένεται να απονεμηθούν.
       
      Ενώ σε πρόσφατους Ολυμπιακούς Αγώνες χρησιμοποιήθηκαν επίσης ανακυκλωμένα ηλεκτρονικά απόβλητα για τα μετάλλια, οι Ιάπωνες υποστηρίζουν ότι το 2020 θα είναι η πρώτη φορά όπου όλα τα χρυσά μετάλλια θα είναι κατασκευασμένα εξ ολοκλήρου από ανακτημένα μέταλλα.
       
      Οι διοργανωτές θα εγκαταστήσουν περισσότερα από 2.400 σημεία συλλογής παλαιών συσκευών σε όλη τη χώρα.
       
      Η Ιαπωνία δεν διαθέτει πολλούς φυσικούς πόρους, αν και ο χρυσός και το ασήμι που βρίσκονται μέσα στα ηλεκτρονικά ήδη ευρείας κατανάλωσης της ισοδυναμεί με το 16-22% των συνολικών αποθεμάτων του κόσμου, σύμφωνα με περσινή έκθεση του Nikkei.
       
      Πηγή: http://www.naftemporiki.gr/story/1201024/ta-metallia-stous-olumpiakous-agones-tou-tokio-to-2020-tha-einai-kataskeuasmena-apo-anakuklomena-kinita-tilefona
    10. Τεχνολογία

      Engineer

      Η ανάπτυξη φθηνών συνθετικών υπερ-υδρόφοβων επιφανειών, που θα μπορούν να συλλέγουν νερό από την ομίχλη, ιδίως σε περιοχές με ξηρασία, είναι ο στόχος ενός ερευνητή του ΕΜΠ, του επίκουρου καθηγητή Αθανάσιου Παπαθανασίου της Σχολής Χημικών Μηχανικών.
       
      Καθώς οι βροχοπτώσεις στη Μεσόγειο εμφανίζουν ετήσια μείωση έως 100 χιλιοστά μετά το 1950, πολλές χώρες -και η Ελλάδα- αναζητούν καινοτομίες που θα τους επιτρέψουν να συλλέγουν το πολύτιμο νερό σε άνυδρες περιοχές. Η ερευνητική ομάδα του κ. Παπαθανασίου, εδώ και χρόνια, έχει εστιάσει την έρευνά της σε χρήσιμα υδρόφοβα υλικά, με επιχορήγηση του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Έρευνας (ERC).
       
      Η αρχή είχε γίνει το 2009 με το πενταετές πρόγραμμα Hydrofakir (Υδροφακίρης), που αφορούσε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση επιφανειών με πλήρως ελεγχόμενη διαβρεκτικότητα, οι οποίες συμπεριφέρονται άλλοτε ως υδρόφοβες και άλλοτε ως υδρόφιλες. Χρησιμοποιώντας ως πρότυπο την επιφανειακή μορφολογία των φύλλων του λωτού, δημιουργούνται κατάλληλες μικρο-ακίδες, έτσι ώστε οι σταγόνες του νερού να μην απορροφώνται, αλλά να «κάθονται», όπως ένας φακίρης πάνω σε κρεβάτι με καρφιά.
       
      Τώρα το ERC ανακοίνωσε ότι θα επιχορηγήσει με €150.000 για το επόμενο ενάμισι έτος το νέο καινοτόμο πρόγραμμα Hydropho-Cheap, το οποίο επεκτείνει τα ερευνητικά αποτελέσματα του «Υδροφακίρη», ώστε να αξιοποιηθούν εμπορικά.
       
      Όπως δήλωσε στο Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο κ. Παπαθανασίου, στόχος του Hydropho-Cheap είναι, είτε η δημιουργία ενός μηχανήματος που θα παράγει τέτοιες υπερ-υδρόφοβες ή υπερ-υδατοαπωθητικές επιφάνειες, είτε η κατά παραγγελία δημιουργία τέτοιων επιφανειών για τρίτους. Στόχος του ίδιου είναι να κατοχυρώσει τη σχετική τεχνολογική πατέντα και τα ερευνητικά αποτελέσματα να αξιοποιηθούν σε εμπορικό επίπεδο, πιθανώς σε συνεργασία με κάποιες εταιρείες της Ελλάδας ή του εξωτερικού.
       
      Πηγή: http://www.ered.gr/el/content/Neo_uliko_tha_sullegei_nero_apo_tin_omichli/#.WJRTcVWLTZ4
    11. Τεχνολογία

      Engineer

      Οι ιδρυτές της εταιρείας, επιστήμονες πληροφορικής, από το Πανεπιστήμιο της Κρήτης, κατάφεραν να κατασκευάσουν μια συσκευή που εντοπίζει τη θέση σκαφών μέσω του δορυφορικού συστήματος Iridium και των GPS, GALILEO, με σχεδόν απόλυτη κάλυψη ακόμα και στα πιο δυσπρόσιτα μέρη.
       
      Στους 25 semifinalists του διαγωνισμού MITEF Greece Startup Competition 2017 πέρασε η OpenIchnos, με έδρα το Ηράκλειο της Κρήτης, μετά από την κατάκτηση του βραβείου στο Bluegrowth.
       
      Οι ιδρυτές της εταιρείας, επιστήμονες πληροφορικής, από το Πανεπιστήμιο της Κρήτης, κατάφεραν να κατασκευάσουν μια συσκευή που εντοπίζει τη θέση σκαφών μέσω του δορυφορικού συστήματος Iridium και των GPS, GALILEO, με σχεδόν απόλυτη κάλυψη ακόμα και στα πιο δυσπρόσιτα μέρη, με τη συσκευή να μπορεί να λειτουργήσει 60 ημέρες χωρίς ηλιοφάνεια.
       
      Ο Γιώργος Κούτρας, επικεφαλής της OpenIchnos, με αφορμή την επιλογή της από το MITEF επισημαίνει ότι το προϊόν της εταιρείας έχει σχεδιαστεί και θα παραχθεί εξ ολοκλήρου στην Ελλάδα.
       
      Αναφορικά με το πρόγραμμα της δεύτερης φάσης του MITEF Greece Startup Competition, ξεκινά από τις 27 Ιανουαρίου και θα λήξει στις 2 Μαΐου.
       
      H τελετή λήξης και απονομής του διαγωνισμού θα πραγματοποιηθεί στις αρχές Ιουλίου, 2017, στην Αθήνα, όπου οι 10 finalists θα παρουσιάσουν την επιχειρηματική τους πρόταση μπροστά στο κοινό και η κριτική επιτροπή θα επιλέξει τις 3 νικήτριες ομάδες.
       
      Οι νικητές θα έχουν την ευκαιρία να προβληθούν μέσα από το MITEF Global, το διεθνές μη κερδοσκοπικό δίκτυο, που ασχολείται με την καινοτομία και την τεχνολογική επιχειρηματικότητα.
       
      Πηγή: http://www.protothema.gr/technology/article/650242/kritiki-startup-kataskeuazei-suskeui-pou-edopizei-skafi-sta-pio-dusprosita-meri/
    12. Τεχνολογία

      Engineer

      Την παροχή τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών με υπηρεσίες Internet of Things (IoT) για τη λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου αναλαμβάνει η Vodafone Ελλάδας, η οποία αναδείχθηκε ανάδοχος του σχετικού διαγωνισμού, στο πλαίσιο του έργου «Μελέτη, Χρηματοδότηση, Εγκατάσταση, Υποστήριξη Λειτουργίας, Συντήρηση και Τεχνική Διαχείριση ενός Ενιαίου Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου για τις Εταιρείες του Ομίλου ΟΑΣΑ με ΣΔΙΤ».
       
      Πρόκειται για ένα έργο Σύμπραξης Δημοσίου & Ιδιωτικού Τομέα, γνωστότερο ως «ηλεκτρονικό εισιτήριο», στο πλαίσιο του οποίου η Vodafone Ελλάδας θα αναλάβει να προσφέρει ολοκληρωμένες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες που περιλαμβάνουν δίκτυα οπτικών ινών και υπερσύγχρονες mobile εφαρμογές, όπως το IoT.
       
      Με την υπηρεσία Vodafone IoT προσφέρεται η δυνατότητα άμεσης ασύρματης διασύνδεσης κάθε είδους συσκευών και εφαρμογών IoT χωρίς την ανάγκη ύπαρξης ενσύρματου δικτύου και ο χρήστης της υπηρεσίας μπορεί να συνδέσει τις συσκευές ή τις εφαρμογές του για αποστολή δεδομένων ή έλεγχο εξ αποστάσεως.
       
      «Η Vodafone Ελλάδος προσφέρει τεχνολογίες αιχμής και μέσα από καινοτόμες λύσεις, παρέχει στην κοινωνία υποδομές για καλύτερες υπηρεσίες και ποιότητα ζωής. Έχοντας δημιουργήσει τις κατάλληλες υποδομές και διαθέτοντας εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό, η Vodafone είναι ένας από τους ηγέτες στην παροχή καινοτόμων λύσεων και εφαρμογών IoT σε παγκόσμιο επίπεδο.
       
      Το Internet of Things βρίσκεται στον πυρήνα του οράματος της Vodafone για την κοινωνία των Gigabit, καθώς υπόσχεται βελτίωση της ανταγωνιστικότητας για όλες τις επιχειρήσεις.
       
      Μέσα από επενδύσεις και συνεχείς βελτιώσεις, είμαστε δεσμευμένοι να παρέχουμε σύγχρονες και ποιοτικές υπηρεσίες ποιότητας οι οποίες φέρνουν τις ελληνικές επιχειρήσεις στον 21ο αιώνα» δήλωσε η κυρία Κάτια Σταθάκη, εμπορική διευθύντρια Εταιρικών Πελατών της Vodafone Ελλάδας.
       
      Πηγή: http://www.dealnews.gr/roi/item/195385-%CE%A3%CF%84%CE%B7-Vodafone-%CF%84%CE%BF-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%B9%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%BF-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%9F%CE%91%CE%A3%CE%91#.WJF-wVOLS70
    13. Τεχνολογία

      Engineer

      Τεχνολογία, Media, Τηλεπικοινωνίες στην υπηρεσία αντιμετώπισης καθημερινών προβλημάτων.
       
      Το 2017 είναι η χρονιά της ΤΜΤ’s επανάστασης (Τεχνολογία, Media, Τηλεπικοινωνίες), σύμφωνα με την Deloitte. Αν και η λέξη «επανάσταση» μπορεί για κάποιους να θεωρείται κλισέ, είναι όμως γεγονός πως αρέσει πολύ στους ανθρώπους της τεχνολογίας. Οι συσκευές εμπλουτίζονται με ανθρώπινη ευφυΐα με στόχο την αντιμετώπιση καθημερινών προβλημάτων και κινδύνων, προκειμένου ο άνθρωπος να ασχοληθεί με άλλα πιο σύνθετα ζητήματα.
       
      Σύμφωνα με τον Paul Sallomi, Deloitte Global TMT Industry Leader, «το 2017 η τεχνολογία, τα μέσα ενημέρωσης και οι τηλεπικοινωνίες πρόκειται να γίνουν ακόμα πιο φορητά και σε συνδυασμό με εξυπνότερες και γρηγορότερες ικανότητες, αυτές οι καινοτομίες θα αναγκάσουν επιχειρήσεις, κυβερνήσεις και καταναλωτές να εξελίξουν τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν και δημιουργούν ευκαιρίες για ευρείας κλίμακας μετασχηματισμό σε όλους τους κλάδους».
       
      Απρόβλεπτες νέες τεχνολογίες
       
      Αυτές οι ικανότητες είναι πιθανό να είναι διαθέσιμες και σε εκατομμύρια drones, tablets, αυτοκίνητα, συσκευές εικονικής ή επαυξημένης πραγματικότητας, ιατρικά εργαλεία, συσκευές Internet of Things (IoT) και απρόβλεπτες νέες τεχνολογίες. «Οι δυνατότητες εκμάθησης των μηχανών πρόκειται να φέρουν την επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο εκτελούμε απλές ενέργειες, όπως μια μετάφραση περιεχομένου, ενώ παράλληλα επιφέρουν σημαντικές αλλαγές στην ασφάλεια και την υγεία που μπορούν να βελτιώσουν την κοινωνία» επισημαίνει η Deloitte.
       
      Η αυτόματη πέδηση
       
      Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται η αυτόνομη πέδηση, που εκτιμάται ότι θα είναι κυρίαρχη τεχνολογία από τώρα μέχρι και το 2022, χρονιά υποχρεωτικής χρήσης της, με στόχο τον περιορισμό των τροχαίων ατυχημάτων. Περισσότερα από 300 εκατομμύρια smartphones ή περισσότερες από το ένα πέμπτο των συσκευών που πρόκειται να πωληθούν το 2017, θα έχουν ενσωματωμένες δυνατότητες εκμάθησης (machine learning). Οι δαπάνες σχετικά με το IT-as-a-Service για κέντρα δεδομένων, λογισμικό και υπηρεσίες θα ανέλθουν περίπου στα 550 δισ. δολ. παγκοσμίως, από τα 361 δισ. δολ. το 2016. Επίσης η χρήση των αισθητήρων αυξάνει ραγδαία, με κάθε ενεργό αισθητήρα να χρησιμοποιείται κατά μέσο όρο 30 φορές την ημέρα, που σημαίνει πάνω από 10 τρισεκατομμύρια συνολικά χτυπήματα σε παγκόσμιο επίπεδο στη διάρκεια του 2017.
       
      Μετασχηματισμός της επιχείρησης
       
      Στο περιβάλλον αυτό οι επιχειρήσεις καλούνται να εφαρμόσουν τις τεχνολογίες που θα συμβάλουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό τους με σκοπό να γίνουν περισσότερο καινοτόμες, ανταγωνιστικές και αποτελεσματικές. Οι βασικές τεχνολογικές τάσεις που παρατηρούνται στην εποχή του Digital Transformation, όπως τονίζει στη «Ν» ο Θοδωρής Πούλιας, Business Solutions Department Manager, Uni Systems, αφορούν τη βέλτιστη εμπειρία του χρήστη-πελάτη και την ικανοποίηση των αναγκών του με στόχο τη διατήρηση της συνεργασίας (Customer Experience).
       
      Επίσης αφορά την αξιοποίηση της συσχέτισης δομημένων και αδόμητων δεδομένων και την υιοθέτηση νέων μοντέλων προβλέψεων και αλγορίθμων για την ανάλυση συμπεριφορών των πελατών πριν από την πραγματοποίηση μιας αγοράς, την πιθανότητα απώλειας πελατών ή τη μέτρηση και πρόβλεψη της αποτελεσματικότητας στοχευμένων ενεργειών προώθησης marketing κ.ά.
       
      Σημαντική θέση στον ψηφιακό μετασχηματισμό μιας επιχείρησης έχει η χάραξη της στρατηγικής επιλογής του Cloud, Private, Public ή Hybrid Cloud. Βασικό συστατικό επιτυχίας για την υιοθέτηση cloud τεχνολογιών είναι η αυτοματοποίηση των IT λειτουργιών με σκοπό το ΙΤ της επιχείρησης να μπορεί να λειτουργεί ενιαία τόσο σε ομαλές όσο και σε αυξημένου φόρτου συνθήκες με κατά το δυνατόν περισσότερο βιομηχανοποιημένο τρόπο σε επαναλαμβανόμενες διαδικασίες (Industrialized IT). Σε τεχνολογικό επίπεδο, οι νέες τεχνολογίες όπως Augmented Reality και Artificial Intelligence θα ενισχύσουν σημαντικά την εμπειρία του χρήστη και την αλληλεπίδρασή του με προϊόντα και υπηρεσίες δημιουργώντας τις έξυπνες εφαρμογές επόμενης γενιάς.
       
      Τα τελευταία χρόνια ολοένα και περισσότερο οι mobile τεχνολογίες υιοθετούνται σε enterprise επίπεδο ως βασικό κανάλι επικοινωνίας και διαχείρισης των πελατών.
       
      Το 2017 τα mobile apps download θα ξεπεράσουν τα 268 εκατομμύρια με έσοδα 77 δισ. δολάρια για εφαρμογές που καλύπτουν διάφορους τομείς. Η εποχή όπου η χρήση του API αφορούσε αποκλειστικά την επικοινωνία μεταξύ συστημάτων, έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Οι επιχειρήσεις σήμερα το αξιοποιούν προκειμένου να επικοινωνούν ολοκληρωμένα, αυτοματοποιημένα και με μετρήσιμα αποτελέσματα, τα οποία οδηγούν σε νέους τρόπους λειτουργίας και νέες πηγές εισοδήματος.
       
      Πηγή: http://www.naftemporiki.gr/story/1199984/
    14. Τεχνολογία

      Engineer

      Οι Καταλανοί είναι πρωτοπόροι. Σε πολλά. Ιδιαίτερα, σε θέματα που αφορούν τον διάλογο του παλαιού με το νέο στον αστικό πολεοδομικό ιστό.
       
      Δεν είναι τυχαίο ότι η πρώτη – στον κόσμο – πεζογέφυρα από τρισδιάστατο εκτυπωτή κατασκευάστηκε από το IAAC, το ινστιτούτο εξελιγμένης αρχιτεκτονικής της Καταλονίας.
       
      Η πεζογέφυρα κοσμεί πλέον το αστικό πάρκο της Καστίγια-Λα Μάντσα, στην αραιοκατοικημένη περιοχή Alcobendas, στην Μαδρίτη. Έχει μήκος 12 μέτρα και πλάτος 1,5 μέτρα. Φιλοδοξεί να καταδείξει ότι η τρισδιάστατη εκτύπωση μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε κατασκευές για μη οικιακή χρήση.
       
      Ο σχεδιασμός ανταποκρίνεται στις προκλήσεις που θέτει η νομοθεσία που έχει να κάνει με δημόσιο χώρο: ο καθένας μπορεί να διασχίσει τη γέφυρα, η οποία, ως αστική υποδομή, ενσωματώνεται στο φυσικό περιβάλλον του πάρκου. Δίκαια, οι Alexandre Dubor, Areti Makropoulou και Rodrigo Aguirre φωτογραφίζονται με υπερηφάνεια, κρατώντας το μοντέλο της πεζογέφυρας.
       
      Πηγή: http://www.ered.gr/el/content/Stin_Madriti_i_proti_pezogefura_apo_3D_printer/#.WIr8AVOLS70
       

       

       

       

       

       

       

    15. Τεχνολογία

      Engineer

      Στην εξαγορά μίας από τις πιο ισχυρές ελληνικές startups των τελευταίων ετών, του Taxibeat, προχώρησε ο γερμανικός κολοσσός της αυτοκίνησης Daimler, εταιρεία η οποία παράγει και εμπορεύεται το σήμα της Mercedez Benz παγκοσμίως, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες που έχει στη διάθεσή του το newsbeast.gr.
       
      Γράφει ο Γιώργος Λαμπίρης
       
      Σημειώνεται ότι ήδη η Daimler διαθέτει εφαρμογή μέσω της οποίας ο κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να εντοπίσει το πλησιέστερο σε εκείνον όχημα. Η συγκεκριμένη εφαρμογή έχει μέχρι στιγμής περισσότερα από 10.000.000 downloads και πάνω από 45.000 συνεργαζόμενα ταξί με εξάπλωση σε περισσότερες από σαράντα πόλεις σε έξι χώρες.
       
      Επίσης διατηρεί μία ακόμα υπηρεσία μετακίνησης με την ονομασία car2go, η οποία προσφέρει τη δυνατότητα σε κάποιον, να εντοπίζει ένα αυτοκίνητο μάρκας Smart μέσα στην πόλη, και να μπορεί μέσω της ειδικής εφαρμογής να το νοικιάσει με ωρομίσθωση. Η συγκεκριμένη υπηρεσία παρέχεται σε 29 τοποθεσίες 8 ευρωπαϊκών και νοτιοαμερικανικών χωρών με συμμετοχή κατά 75% της Daimler και κατά 25% της Europcar.
       
      Σε ό,τι αφορά στα οικονομικά μεγέθη του ομίλου Daimler τα έσοδα για το 2015 ανήλθαν στα 149 δισ. ευρώ με τα καθαρά κέρδη του να αγγίζουν τα 8,7 δισ. ευρώ. Συνολικά απασχολεί περισσότερους από 280.000 εργαζόμενους. Εκτός από θεσμικούς επενδυτές οι οποίοι κατέχουν το 73,7% των μετοχών, στη σύνθεση συμμετέχουν ιδιώτες επενδυτές με 16,4%, καθώς και το Kuwait Investment Authority, ανεξάρτητος επενδυτικός φορέας του κράτους του Κουβέιτ. Στο μετοχικό σχήμα συμμετέχουν επίσης η Renault με ποσοστό 1,54% καθώς και η Nissan με επίσης 1,54%.
       
      Σε ό,τι αφορά στο Taxibeat, το οποίο ιδρύθηκε το 2011 από το Νίκο Δανδράκη με τη συμμετοχή του investor, Απόστολου Αποστολάκη, καθώς ήταν ένας εκ των οποίων ενίσχυσε οικονομικά την προσπάθεια του επιχειρηματία από την Εύβοια. Σημειώνεται ότι το taxibeat έκανε παλαιότερα, απόπειρες εισόδου σε αγορές όπως αυτές της Βραζιλίας, της Ρουμανίας, της Σκανδιναβίας και του Παρισιού ωστόσο στη συνέχεια δεν κατάφερε να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις που παρουσίασαν με αποτέλεσμα να αποσυρθεί. Ακολούθησε η δυναμική είσοδος στη Λίμα του Περού, όπου αυτή τη στιγμή είναι η δεύτερη χώρα στην οποία δραστηριοποιείται η επιχείρηση, κατέχοντας ηγετική θέση όπως άλλωστε και στη χώρα μας.
       
      Το taxibeat κατάφερε στη διάρκεια της πορείας του εκτός από την αρχική χρηματοδότηση που έλαβε από το Openfund να αποσπάσει μία ακόμα μεγάλη χρηματοδότηση ύψους 2,93 εκατομμυρίων ευρώ το 2013 από το επενδυτικό κεφάλαιο Hummingbird, έχοντας λάβει συνολικά περισσότερα από 5,5 εκατ. ευρώ.
       
      Αυτή τη στιγμή οι εγγεγραμμένοι χρήστες στο taxibeat υπερβαίνουν τους 800.000 και αριθμοί περισσότερους από 15.000 συνεργαζόμενους οδηγούς.
       
      Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουμε στη διάθεσή μας το τίμημα της εξαγοράς υπερέβη τα 40 εκατομμύρια ευρώ, ενώ οι επίσημες ανακοινώσεις αναμένονται εντός των προσεχών ημερών.
       
      Πηγή: http://www.newsbeast.gr/financial/arthro/.WInmLE3hBjk.facebook
    16. Τεχνολογία

      Ροδοπουλος

      Canvas is a first-of-its kind application for home improvement. Canvas makes it easy to capture a scale-accurate 3D model of your home in minutes — all on an iPad. Canvas lets you create professional-grade, layered CAD models of your home that can be used with programs like SketchUp, AutoCAD, and Revit.
       

       
      Κατεβάστε την εφαρμογή από εδώ: https://itunes.apple.com/us/app/canvas-by-occipital/id1169235377?mt=8
       
      Δείτε περισσότερα στον ιστότοπο της εφαρμογής: https://canvas.io/
    17. Τεχνολογία

      Engineer

      Το 49% των Ελλήνων συνδεόταν στο Ίντερνετ μέσω του κινητού του σε καθημερινή βάση, στα τέλη του 3ου τριμήνου του 2016, σύμφωνα με στοιχεία της Focus Bari («Focus on Tech Life tips») . Μάλιστα, το ανδρικό κοινό ήταν αυξημένο κατά 20,6% το 3ο τρίμηνο του 2016.
       
      Όπως αναφέρεται σε ανάρτηση στην ιστοσελίδα του ΣΕΠΕ, βάσει των στοιχείων της Focus Bari, από τα τέλη του περασμένου Οκτωβρίου, περισσότεροι από έξι στους δέκα Έλληνες (το 66,6%) είναι κάτοχοι smartphone, ενώ πάνω από τέσσερα στα έξι ελληνικά νοικοκυριά (το 69,5%) έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο, με το 68,2% να έχει σταθερή σύνδεση στο Ίντερνετ.
       
      Στα τέλη του Οκτωβρίου 2016, η μέση διάρκεια παραμονής στο Internet ήταν 196 λεπτά, από 188 λεπτά στα τέλη Ιουνίου 2016.
       
      Περισσότερο χρόνο αφιερώνουν στο Διαδίκτυο οι ηλικίες 18-24 ετών, με μέσο χρόνο παραμονής τα 264 λεπτά. Επίσης, όπως δείχνουν τα στοιχεία, στα τέλη του τρίτου τριμήνου, το 78,6% των Ελλήνων (76,5% ένα τρίμηνο νωρίτερα) δήλωναν ότι σερφάρουν στο Ίντερνετ με οποιαδήποτε συχνότητα, με το 70,6% (65,7% τον Ιούνιο του 2016) να το πράττει καθημερινά. Το 30,1% χρησιμποιούν καθημερινά social media.
       
      Όσον αφορά στις παιδικές ηλικίες, η μεγαλύτερη χρήση του Ίντερνετ γίνεται από την ηλικιακή ομάδα 10-12 ετών (86,2%). Ακόμη, ένα στα έξι παιδιά, ηλικίας 6-12 ετών διαθέτει κινητό τηλέφωνο.
       
      Πηγή: http://www.naftemporiki.gr/story/1196804/kathimerini-sundesi-sto-internet-meso-kinitou-gia-to-49-ton-ellinon
    18. Τεχνολογία

      Engineer

      Βοηθηθείτε στις μετακινήσεις σας όπου και αν τύχει να βρεθείτε μέσω της υπηρεσίας Google Maps, που πλέον αξιοποιεί με τον καλύτερο τρόπο τα δεδομένα που συγκεντρώνει και προσθέτει συνεχώς νέες επιλογές. Έτσι, μετά την εμφάνιση της κίνησης στους δρόμους σε πραγματικό χρόνο, η υπηρεσία θα σας δείχνει το κατά πόσο είναι εύκολο να βρείτε θέση στάθμευσης κοντά στον τελικό προορισμό της πλοήγησης που έχετε ορίσει κατά την έναρξη λειτουργίας των χαρτών.
       
      Όταν ορίσετε έναν τελικό προορισμό όπου θέλετε να κατευθυνθείτε, τότε η εφαρμογή θα εμφανίσει κάτω από τον υπολογιζόμενο χρόνο το σύμβολο σήμα του P (Parking) το οποίο συνοδεύεται από ένδειξη για τις συνθήκες εύρεσης θέσης στάθμευσης. Θα υπάρχουν 3 ενδείξεις: «εύκολο», «μέση δυσκολία» και «περιορισμένη» για τις περιοχές που είναι δύσκολο να βρείτε χώρο στάθμευσης για το όχημά σας. Κατά την διάρκεια της οδήγησής σας, έχετε την επιλογή να δείτε οδηγίες πλοήγησης για μια πιο λεπτομερή εικόνα που επικρατεί όσον αφορά το θέμα παρκαρίσματος στο μέρος όπου θέλετε να φτάσετε. Όλα αυτά δεν στηρίζονται σε κάποια δεδομένα που φτάνουν στην υπηρεσία σε πραγματικό χρόνο αλλά εμπειρικά ανάλογα με τα στοιχεία που έχει συγκεντρώσει η Google σε ένα μεγάλο χρονικό διάστημα.
       
      Προσωρινά τουλάχιστον από ότι φαίνεται, οι πληροφορίες στάθμευσης αφορούν δημόσια μέρη όπως εμπορικά κέντρα και αεροδρόμια. Δεν υπάρχει αναφορά για το πόσοι χρήστες έχουν ήδη από αυτή την στιγμή πρόσβαση σε αυτό το νέο χαρακτηριστικό.
       
      Πηγή: http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=446624
    19. Τεχνολογία

      ted78

      Λίγες εβδομάδες μετά την επίσημη ενεργοποίηση του ευρωπαϊκού συστήματος δορυφορικής πλοήγησης Galileo, αρκετοί δορυφόροι του αστερισμού παρουσίασαν σοβαρή δυσλειτουργία στα ατομικά ρολόγια τους.
       
      Προς το παρόν η βλάβη δεν έχει επηρεάσει τη λειτουργία του Galileo, δεδομένου ότι υπάρχουν εφεδρικά ατομικά ρολόγια. Ωστόσο η εξέλιξη δημιουργεί ανησυχία ενόψει της εκτόξευσης κι άλλων δορυφόρων.
       
      Μέχρι σήμερα έχουν εκτοξευτεί 18 δορυφόροι του συστήματος Galileo, το οποίο υπόσχεται να δεκαπλασιάσει την ακρίβεια που προσφέρει το GPS του αμερικανικού στρατού.
       
      Κάθε δορυφόρος τέσσερα ατομικά ρολόγια (δύο ρουβιδίου και δύο υδρογόνου) ώστε να μπορεί να συνεχίσει να λειτουργεί ακόμη κι αν υπάρξει τεχνικό πρόβλημα σε κάποιο ρολόι. Συνολικά 9 ρολόγια έχουν σταματήσει να λειτουργούν και ένας από τους δορυφόρους έχει ξεμείνει με μόνο δύο.
       
      Τώρα, ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Διαστήματος (ESA) πρέπει να αποφασίσει αν θα προχωρήσει κανονικά στις επόμενες εκτοξεύσεις. Στην τελική του μορφή, ο αστερισμός του Galileo θα περιλαμβάνει 24 δορυφόρους.
       
      «Όλοι αναρωτιούνται αν πρέπει να αναβάλουμε την επόμενη εκτόξευση, έως ότου βρούμε την αιτία του προβλήματος» δήλωσε ο γενικός διευθυντής της ESA, Γιαν Βέρνερ.
       
      Οι τεχνικοί της ESA στην Ολλανδία προσπαθούν να εντοπίσουν το πρόβλημα και να καταλάβουν κατά πόσο είναι συστημικό. Μέχρι στιγμής φέρονται έχουν καταφέρει να επαναφέρουν ένα ρολόι μέιζερ υδρογόνου.
       
      Τα ρολόγια του Galileo, τα ακριβέστερα που έχουν εκτοξευτεί ποτέ, χάνουν μόλις ένα δισεκατομμυριοστό του δευτερολέπτου τη μέρα ή ένα δευτερόλεπτο κάθε τρία εκατομμύρια χρόνια. Αυτή η ακρίβεια επιτρέπει τον γεωγραφικό εντοπισμό θέσης με περιθώριο λάθους μόνο ενός μέτρου, συγκριτικά με περίπου 10 μέτρα στο GPS.
       
      Πηγή: http://news.in.gr/science-technology/article/?aid=1500125707
    20. Τεχνολογία

      Engineer

      Μια καινοτομία που βοηθά στην ασφάλεια των πεζών που διασχίζουν τη νύχτα τις διαβάσεις!
       
      Το σχέδιο που έγινε από την εταιρεία Lighted Zebra Crossing έχει εγκατασταθεί σε διασταυρώσεις σε πόλεις της Ολλανδίας, κοντά σε σχολεία, καταστήματα ή γηροκομεία.
       
      Οι λωρίδες έχουν διαστάσεις 2 μέτρα επί 30 εκατοστά και κάτω από αυτές, σε βάθος 10 εκατοστών, έχουν τοποθετηθεί λαμπτήρες LED, οι οποίοι ανάβουν όταν πατούν επάνω τους οι πεζοί.
       
      Οι λωρίδες που χρησιμοποιούν φωτισμό LED, μπορούν να συνδεθούν και με τα φανάρια στους δρόμους και τα πεζοδρόμια, και ανάβουν μόλις ανάψουν και αυτά, ενώ έχουν δοκιμαστεί για να αντέχουν τη διέλευση, περίπου, 2.500.000 εκατομμυρίων αυτοκινήτων.
       
      (με πληροφορίες και εικόνες από Urdesign και Lighted Zebra Crossing)
       

       

       

       
      Πηγή: https://snoopit24.com/2017/01/16/diavash-pezwn-me-fwtismo/
       

    21. Τεχνολογία

      Engineer

      Η ανάπτυξη εκτυπωμένων ηλεκτρονικών 4ης γενιάς, μια παγκόσμια πρωτοτυπία με... ελληνική σφραγίδα, δημιουργήθηκε μέσω του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Smartonics.
       
      Στο πλαίσιο του έργου που ολοκληρώθηκε στις 31 Δεκεμβρίου 2016, κατασκευάστηκε η 4η γενιά Εύκαμπτων Οργανικών Φωτοβολταϊκών Συστημάτων, τα οποία δημιουργούν ένα μεγάλο εύρος από νέες εμπορικές εφαρμογές, έχουν υψηλή απόδοση, χαμηλό κόστος παραγωγής και ποικιλία χρωμάτων και διαφάνειας. Μάλιστα για πρώτη φορά διεθνώς, αυτού του τύπου τα Φωτοβολταικά που δημιουργήθηκαν στο πλαίσιο του Smartonics, ενσωματώθηκαν σε εμπορικά αυτοκίνητα της FIAT.
       
      Το έργο Smartonics, που πρέπει να σημειωθεί πως είναι ένα από τα μεγαλύτερα ευρωπαϊκά προγράμματα που εξελίχθηκαν τα τελευταία χρόνια στην ΕΕ με την συμμετοχή 18 ερευνητικών και βιομηχανικών φορέων, συντονίζεται από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και συγκεκριμένα από το Εργαστήριο Νανοτεχνολογίας LTFN. Στο έργο συμμετείχαν και άλλοι πέντε ελληνικοί φορείς, το Πανεπιστήμιο της Πάτρας, το Πανεπιστήμιο των Ιωαννίνων καθώς επίσης και οι εταιρείες ΟΕΤ (Organic Electronic Technologies), Αdvent (Advanced Energy Technologies AE) και Compucon. Παράλληλα, κατασκευάστηκαν και εγκαταστάθηκαν στη Θεσσαλονίκη δυο μοναδικές παγκοσμίως πιλοτικές γραμμές παραγωγής Οργανικών Ηλεκτρονικών, βασισμένες σε δυο νέες τεχνολογίες, για βιομηχανική παραγωγή.
       
      Στην ερευνητική αυτή προσπάθεια που βρισκόταν σε εξέλιξη εδώ και τέσσερα χρόνια, το ρόλο του συντονιστή όπως αναφέρθηκε είχε το Εργαστήριο Νανοτεχνολογίας LTFN του ΑΠΘ, ενώ συμμετείχαν ακόμη ερευνητικοί φορείς από χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, το Πανεπιστήμιο του Surrey, το Πανεπιστήμιο της Στουτγάρδης, η Πολυτεχνική Σχολή (Εcole Polytechnique) με το Κέντρο CNRS στο Παρίσι, τέσσερα Γερμανικά Ινστιτούτα Fraunhoher, το Γερμανικό Ερευνητικό Κέντρο HZB στο Βερολίνο, και οι Ευρωπαϊκές εταιρείες: Horiba Jobin Yvon, AIXTRON, CESM, Oxford Lasers, Coatema, FIAT.
       
      «Σε ορισμένους τομείς της τεχνολογίας και καινοτομίας πηγαίνουμε ιδιαίτερα καλά και όχι απλώς συναγωνιζόμαστε αλλά καθοδηγούμε την έρευνα και την τεχνολογική ανάπτυξη στην Ευρώπη και διεθνώς. Αυτό που χρειάζεται τώρα είναι να αξιοποιηθούν οι πιλοτικές γραμμές οργανικών ηλεκτρονικών και οι υποδομές που έχουν εγκατασταθεί στο Εργαστήριο Νανοτεχνολογίας LTFN καθώς επίσης και η τεχνογνωσία που αποκτήθηκε, να δημιουργηθούν αναπτυξιακά έργα επίδειξης των πολλαπλών νέων εφαρμογών, να γίνουν επενδυτικές πρωτοβουλίες όχι μόνον από τους παραγωγικούς φορείς που συμμετείχαν στο έργο αλλά κυρίως από άλλα επενδυτικά σχήματα, ώστε να μετατρέψουν τα καινοτομικά προϊόντα του έργου σε χρήσιμα τελικά προϊόντα», εξηγεί ο επικεφαλής του έργου και Διευθυντής του Εργαστηρίου Νανοτεχνολογίας του ΑΠΘ καθηγητής Στέργιος Λογοθετίδης.
       
      Αξίζει να σημειωθεί ότι στο πλαίσιο της τετραετούς έρευνας για την ανάπτυξη των οργανικών και εκτυπωμένων ηλεκτρονικών αναπτύχθηκαν νέα υλικά, και τεχνολογίες εκτύπωσης, όργανα και εργαλεία εγχάραξης, μέτρησης και εκτύπωσης για την παραγωγή των υλικών σε πραγματικό χρόνο, γεγονός που συνέβη για πρώτη φορά διεθνώς.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.