Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural

  • Τεχνολογία

    Τεχνολογία

    830 ειδήσεις in this category

    1. Τεχνολογία

      basgoud

      Το ευρωπαϊκό σύστημα δορυφορικής πλοήγησης Galileo, το οποίο θα προσφέρει μακράν πιο ακριβές γεωγραφικό στίγμα σε σχέση με το GPS του αμερικανικού στρατού, θα είναι έτοιμο να αρχίσει να προσφέρει τις πρώτες υπηρεσίες μετά την εκτόξευση τεσσάρων ακόμα δορυφόρων το απόγευμα της Πέμπτης.
       
      Τα τέσσερα σκάφη εκτοξεύτηκαν στις 15.06 ώρα Ελλάδας από το ευρωπαϊκό διαστημικό κέντρο στο Κουρού της Γαλλικής Γουιάνας, κοντά στον ισημερινό.
       
      Είναι μάλιστα η πρώτη φορά που χρησιμοποιείται σε εκτόξευση του Galileo ο νέος ευρωπαϊκός πύραυλος «βαρέων βαρών» Ariane 5 -μέχρι σήμερα οι δορυφόροι του συστήματος εκτοξεύονταν με ρωσικά Soyuz, δύο κάθε φορά.
       
      Στην τελική του μορφή, ο αστερισμός του Galileo θα αποτελείται από 30 δορυφόρους (Πηγή: Galileo)
       
      Με την ενεργοποίηση των νέων δορυφόρων, ο αστερισμός του Galileo θα περιλαμβάνει 18 σκάφη. Στην τελική του μορφή, το σύστημα θα περιλαμβάνει 24 πρωτεύοντες δορυφόρους, μοιρασμένους σε τρία τροχιακά επίπεδα στον ουρανό, καθώς και τουλάχιστον 6 εφεδρικούς δορυφόρους.
       
      Οι δορυφόροι που έχουν εκτοξευτεί ως σήμερα είναι ωστόσο αρκετοί προκειμένου να αρχίσει το Galileo να προσφέρει τις πρώτες υπηρεσίες του τις επόμενες εβδομάδες.
       
      Ακρίβεια ενός μέτρου
       
      Έξυπνα κινητά και άλλες συμβατές συσκευές θα μπορούν έτσι να λαμβάνουν το σήμα του Galileo, το οποίο θα προσφέρει τελικά ακρίβεια στίγματος μικρότερη από ένα μέτρο -συγκριτικά με περίπου δέκα μέτρα στο αμερικανικό GPS.
       
      Το ευρωπαϊκό και το αμερικανικό σύστημα είναι πάντως συμβατά μεταξύ τους ώστε να προσφέρουν τη μέγιστη δυνατή ακρίβεια. Τσιπ δορυφορικής πλοήγησης που λαμβάνουν σήματα και από τα δύο συστήματα διατίθενται ήδη στην αγορά.
       
      Το Galileo, κόστους άνω των 7 δισ. ευρώ, ανήκει επισήμως στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, με την ευρωπαϊκή διαστημική υπηρεσία ESA να παίζει ρόλο εργολάβου και τεχνικού συμβούλου.
       
      Σε αντίθεση με το σύστημα GPS, το οποίο ανήκει επίσημα στον αμερικανικό στρατό, το Galileo έχει αμιγώς πολιτικό χαρακτήρα.
       
      Θα προσφέρει εξειδικευμένες υπηρεσίες για τις μεταφορές και τα σωστικά συνεργεία, καθώς και δωρεάν υπηρεσίες για το ευρύ κοινό.
       
      Η Ρωσία, στο μεταξύ, αναπτύσσει το δικό της αντίστοιχο σύστημα Glonass, ενώ στην Κίνα λειτουργεί ήδη το σύστημα Beidυ.
       
      Πηγή: http://www.tovima.gr/science/physics-space/article/?aid=845156
       

    2. Τεχνολογία

      Engineer

      Από τα τέλη της επόμενης χρονιάς, θα κάνουν την εμφάνισή τους στους δρόμους της Βρετανίας μικρά κομβόι από ημιαυτόνομα φορτηγά.
       
      Ο δρόμος για την έναρξη των σχετικών δοκιμών άνοιξε με την υπογραφή της αντίστοιχης σύμβασης ανάμεσα στην αγγλική κυβέρνηση και το Transport Research Laboratory (TRL), το οποίο θα τις πραγματοποιήσει.
       
      Τα κομβόι θα αποτελούνται από έως τρία φορτηγά, με το προπορευόμενο όχημα να ελέγχεται πλήρως από οδηγό. Στα φορτηγά που θα ακολουθούν, ο οδηγός θα ελέγχει μόνο το τιμόνι (και επομένως την κατεύθυνση κίνησης), αφού θα επιταχύνονται και θα “κόβουν” ταχύτητα αυτόματα, ώστε να παραμένουν συνεχώς σε σταθερή απόσταση από την νταλίκα που θα βρίσκεται μπροστά τους.
       

       
      Καθώς αυτή η απόσταση θα είναι μικρή, η κίνηση του προπορευόμενου οχήματος θα μειώνει την αεροδυναμική αντίσταση στα φορτηγά που θα το ακολουθούν. Έτσι, αυτά θα εξοικονομούν καύσιμα και προκαλούν μικρότερες εκπομπές ρύπων.
       
      Το TRL θα ξεκινήσει αρχικά δοκιμές σε ειδικές πίστες, πριν επεκτείνει τα τεστ σε δημόσιους δρόμους. Πάντως, σύμφωνα με τον Βρετανό υπουργό Μεταφορών Paul Maynard, αν η ιδέα αποδειχθεί πως λειτουργεί χωρίς προβλήματα και με απόλυτη ασφάλεια, είναι πιθανό στο μέλλον να εφαρμοσθεί και σε επιβατηγά οχήματα.
       
      Πηγή: http://www.insomnia.gr/_/articles/%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B1/cars/%CE%B4%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BC%CE%AD%CF%82-%CE%BA%CE%BF%CE%BC%CE%B2%CF%8C%CE%B9-%CE%B7%CE%BC%CE%B9%CE%B1%CF%85%CF%84%CF%8C%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CF%89%CE%BD-%CF%86%CE%BF%CF%81%CF%84%CE%B7%CE%B3%CF%8E%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B2%CF%81-r14758
    3. Τεχνολογία

      basgoud

      Όχι μόνο οι δύο ισχυρότεροι υπερυπολογιστές στον κόσμο είναι κινεζικοί, αλλά η Κίνα για πρώτη φορά ξεπέρασε τις ΗΠΑ και έχει τα περισσότερα υπερυπολογιστικά συστήματα (202 έναντι 143) στον κατάλογο Top 500 με τους 500 μεγαλύτερους υπερυπολογιστές διεθνώς.
       
      Πριν από έξι μόλις μήνες, οι ΗΠΑ προηγούνταν, καθώς είχαν 169 υπερυπολογιστές στο Top 500, έναντι 160 της Κίνας, η οποία όμως αυξάνει συνεχώς τις επενδύσεις της στην έρευνα και τεχνολογία.
       
      Σύμφωνα με τη νέα λίστα που μόλις δημοσιοποιήθηκε (η κατάταξη ξεκίνησε πριν 25 χρόνια και ανανεώνεται ανά εξάμηνο), στην κορυφή για τέταρτο συνεχόμενο εξάμην- βρίσκεται ο κινεζικός Sunway TaihuLight με επεξεργαστική ισχύ 93 petaflops/sec (χίλια τρισεκατομμύρια υπολογισμοί ανά δευτερόλεπτο).
       
      Ακολουθούν ο, επίσης, κινεζικός Tianhe-2 (33,9 petaflop/sec), ο ελβετικός Piz Daint (19,6 petaflop/sec, που είναι και ο πιο ισχυρός ευρωπαϊκός υπερυπολογιστής), ο ιαπωνικός Gyoukou (19,1 petaflop/sec) και ο αμερικανικός Titan (17,6 petaflop/sec).
       
      Στο νέο Top 500, μετά την Κίνα και τις ΗΠΑ, η Ιαπωνία διαθέτει 35 υπερυπολογιστές, η Γερμανία 20, η Γαλλία 18 και η Βρετανία 15. Για πρώτη φορά και οι δέκα ισχυρότεροι υπερυπολογιστές έχουν ο καθένας ισχύ άνω των 10 petaflops.
       
      H συνολική ισχύς των 500 ισχυρότερων συστημάτων έχει φθάσει πια τα 845 petaflops έναντι 749 petaflops πριν έξι μήνες και 672 petaflops πριν ένα έτος. Από αυτή τη συνολική ισχύ, το 35,4% ανήκει στην Κίνα και το 29,6% στις ΗΠΑ. To όριο για να συμπεριληφθεί ένας υπερυπολογιστής στο Top 500, έχει αυξηθεί πλέον στα 548 teraflops από 432 teraflops τον Ιούνιο.
       
      Στον συμπληρωματικό κατάλογο Top Green 500 με τους πιο «πράσινους» και λιγότερο ενεργοβόρους υπερυπολογιστές προηγούνται τρεις από την Ιαπωνία. Όσον αφορά τον πιο «ψηλό» υπολογιστή, αυτός βρίσκεται εγκατεστημένος στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό.
       
      Οι υπερυπολογιστές έχουν ποικιλία εφαρμογών: μελέτη και πρόβλεψη του κλίματος και του καιρού, προσομοίωση πυρηνικών και άλλων όπλων, έρευνες για πετρέλαιο, ανάλυση DNA κ.α.
       
      Πηγή: tovima.gr
    4. Τεχνολογία

      Engineer

      Ισχνή η φετινή ελληνική παρουσία στην διεθνή έκθεση Τεχνολογιών Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών CeBIT στο Ανόβερο -γεγονός που καταδεικνύει ότι η εξωστρέφεια αποτελεί άμεση προϋπόθεση για την επιβίωση των ελληνικών επιχειρήσεων.
       
      Στην φετινή CeBIT, περί τις 3.300 επιχειρήσεις από 70 χώρες παρουσιάζουν προϊόντα τους και υπηρεσίες . Μεταξύ αυτών και οι ελληνικές εταιρείες Software Competitiveness International Ltd., Metis. S.A. και το Ερευνητικό Κέντρο Αθηνά).
       
      Digital Economy
       
      Όπως καταδεικνύει και ο τίτλος του φετινού κεντρικού θέματος της CeBIT, Digital Economy, η πορεία σε παγκόσμιο επίπεδο προς την ψηφιοποίηση σχεδόν όλων των οικονομικών δραστηριοτήτων δεν μπορεί παρά να επηρεάσει συνολικά τις κοινωνικές δράσεις. Στο πλαίσιο αυτό, ο επιχειρηματικός κόσμος καλείται να αξιοποιήσει λειτουργικά τα πλεονεκτήματα που παρέχει η ψηφιακή οικονομία, όχι μόνο στην δικτύωση αλλά και στην εφαρμογή της τεχνολογίας, ως προϋποθέσεις για την ανάπτυξη.
       
      Οι επιστήμονες επιστήμονες του Ερευνητικού Κέντρου Αθηνά, το οποίο έδωσε το «παρών» στην CeBIT 2015 με σαφή στόχο τη διεύρυνση του δικτύου συνεργασιών που διαθέτει στο εξωτερικό, επεσήμαιναν τις αυξημένες απαιτήσεις ενός διαρκώς εξελισσόμενου τεχνολογικού περιβάλλοντος.
       
      Όπως υπογράμμισε, μιλώντας στην Deutsche Welle, o ερευνητής του ΕΚ Αθηνά Γεώργιος Βαρδαξόγλου: «Είναι σχεδόν μονόδρομος για εμάς η εξωστρέφεια. Έχουμε πολύ καλές συνεργασίες και στην Ελλάδα -πάντα μία συνεργασία έχει κάτι να σου δώσει- αλλά αυτό που έχει να μας δώσει ακόμη περισσότερα και στο οποίο μπορούμε κι εμείς να δώσουμε πολύ περισσότερα είναι οι συνεργασίες μας με οργανισμούς και φορείς του εξωτερικού».
       
      Ο Έλληνας επιστήμονας επισήμανε ότι το ΕΚ Αθηνά επιχειρεί -μεταξύ άλλων- να συνδέσει τα ερευνητικά αποτελέσματα με την Αγορά επιδιώκοντας την εμπορική τους αξιοποίηση. Για τον σκοπό αυτό δημιουργεί εταιρείες - τεχνοβλαστούς (spin-off) όπως η innoetics, που παρουσίασε στους επισκέπτες της CeBIT ένα λογισμικό σύνθεσης φωνής από κείμενο, το οποίο έχει λάβει μάλιστα σημαντικές διεθνείς διακρίσεις.
       
      «Παρέχουμε προϊόντα και λύσεις που ενσωματώνουν αυτήν την τεχνολογία. Από ειδικά βοηθήματα για άτομα με προβλήματα όρασης μέχρι υπηρεσίες για εκδοτικούς οίκους, για online portals ειδήσεων, όπως είναι για παράδειγμα το in.gr, και για μεγάλους φορείς τηλεπικοινωνιών», είπε στο μικρόφωνο της Deutsche Welle o Αιμίλιος Χαλαμανδάρης, διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της εταιρείας innoetics.
       
      Δυστυχώς όμως, παρά τις όποιες ελληνικές διακρίσεις, οι επιδόσεις της Ελλάδας στο πεδίο της ψηφιακής ανάπτυξης τη φέρνουν μόλις στην 26η θέση στην ΕΕ των «28», σύμφωνα με το Δείκτη Ψηφιακής Οικονομίας και Κοινωνίας -ένα νέο εργαλείο αξιολόγησης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
       
      Τεχνολογία - Πληροφορική: Φτωχή η συμμετοχή σε επενδύσεις
       
      Η ανυπαρξία πόρων και η επενδυτική «αφλογιστία» στην Ελλάδα της κρίσης επηρεάζουν αρνητικά και τον χώρο των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Αυτό επεσήμανε και ο Κώστας Καραμάνης, σύμβουλος μεταφοράς τεχνολογίας του δικτύου Πράξη: «Όλο αυτό το οικοσύστημα, που ήταν βασισμένο στην κρατική χρηματοδότηση, έχει πρόβλημα. Ένας άλλος παράγοντας είναι ότι οι ελληνικές εταιρείες πιάστηκαν λίγο στον ύπνο, δηλαδή δεν είχαν ασχοληθεί σοβαρά με την εξωστρέφειά τους».
       
      Το δίκτυο Πράξη, που υπάγεται στο Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας, βρέθηκε στο Ανόβερο ως συνδιοργανωτής της δράσης Future Match, που εξελίσσεται παράλληλα με την CeBIT υπό την αιγίδα του Enterprise Europe Network και έχει στόχο τη δικτύωση και συνεργασία των επιχειρήσεων που συμμετέχουν.
       
      Μία από τις εννέα ελληνικές επιχειρήσεις που δίνουν το «παρών» στην εκδήλωση Future Match είναι η Telesto. Η εταιρεία δραστηριοποιείται στον χώρο της καινοτομίας και του internet, αναπτύσσοντας λύσεις που «πατάνε» στη σύνδεση των αισθητήρων και των πραγμάτων με τους ανθρώπους - χρήστες. Στη βάση αυτής της διάδρασης εξάγουμε συμπεράσματα», εξήγησε στην Deutsche Welle ο Δημήτρης Δρακούλης, διευθυντής της Telesto. Όπως σημείωσε, το «παρών» της εταιρείας του στο Ανόβερο αποτελεί ευκαιρία παρουσίασης μιας δραστηριότητας της Telesto, που αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Evacuate. «Είναι η χρήση μιας πολύ καινούργιας τεχνολογίας που λέγεται Βeacons, Bluetooth Low Energy, για να βρίσκουμε τη θέση ανθρώπων σε κλειστούς χώρους και να τους βοηθάμε να εκκενώσουν αυτούς τους χώρους», σημείωσε ο κ. Δρακούλης.
       
      «Ανοικτή πληγή» η μετανάστευση στο εξωτερικό ικανού δυναμικού
       
      Στην ελληνική Αγορά το μέλλον του τεχνολογικού κλάδου θεωρείται αβέβαιο -διαπίστωση που ωθεί τις εταιρείες να στραφούν σε σύναψη συνεργασιών με άλλες του εξωτερικού. Οι διεθνείς συνεργασίες θα αποδειχθούν σωτήριες για την εξέλιξη αυτών των επιχειρήσεων, πολλές φορές δε και για την επιβίωσή τους.
       
      Τέτοια είναι και η στρατηγική επιλογή της Software Competitiveness International, που παρέχει υπηρεσίες ανάπτυξης λογισμικού σε επιχειρήσεις προηγμένων τεχνολογικά χωρών της Κεντρικής Ευρώπης, σε πολύ πιο ανταγωνιστικές τιμές, όπως τονίζει η Τζοάννα Αικατερινίδη, διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας με έδρα τη Σητεία της Κρήτης.
       
      Σύμφωνα με την κ. Αικατερινίδη, ένα ισχυρό πλήγμα για τον κλάδο της Πληροφορικής στην Ελλάδα είναι η μαζική έξοδος εξειδικευμένου προσωπικού στο εξωτερικό. Όπως υπογραμμίζει, «πιστεύω ακράδαντα ότι οι Έλληνες μηχανικοί λογισμικού είναι πάρα πολύ ικανοί και δεν χρειάζεται σώνει και καλά να μεταναστεύουν για να βρουν δουλειά. Μπορούμε κάλλιστα να κάνουμε αυτό το πράγμα από την Ελλάδα, δεδομένου ότι μέσω ίντερνετ εκμηδενίζονται οι αποστάσεις και έχοντας μια σωστή οργάνωση και βασισμένοι σε διαδικασίες και σε ποιότητα δεν διαφέρουμε καθόλου από μία άλλη εταιρεία που είναι στην Κεντρική Ευρώπη».
       
      Πηγή: http://www.dealnews.gr/roi/item/136123-%CE%9F-%CE%B4%CF%8D%CF%83%CE%BA%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CF%82-%CE%B4%CF%81%CF%8C%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-Digital-Economy#.VQ0SMY7kd3E
    5. Τεχνολογία

      ted78

      Η Wi-Fi Alliance, η μη κερδοσκοπική οργάνωση που πιστοποιεί προϊόντα με δυνατότητα Wi-Fi, εξέδωσε μια νέα σειρά κατευθυντήριων γραμμών για τα ασύρματα δίκτυα στην εποχή των έξυπνων κατοικιών.
       
      Παραδοσιακά, δεν υπάρχουν καθιερωμένα πρότυπα για την ενσωμάτωση ενός ασύρματου δικτύου απευθείας στον σχεδιασμό μιας κατοικίας, σε αντίθεση με τα άλλα βασικά δίκτυα, όπως οι υδραυλικές και ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις. Αλλά καθώς τα σπίτια μας αρχίζουν να γεμίζουν με συσκευές IoT που εξαρτώνται από το διαδίκτυο, ένα ισχυρό σήμα ασύρματου δικτύου γίνεται όλο και πιο σημαντικό.

      Ο οργανισμός Wi-Fi Alliance εξέδωσε μια νέα σειρά κατευθυντήριων γραμμών για να ακολουθήσουν οι κατασκευαστές οικοδομών, ώστε να συμπεριλάβουν τα ασύρματα δίκτυα στα σχέδιά ώστε να συμβαδίζουν οι νέες κατοικίες με τις μελλοντικές ανάγκες για ασύρματη δικτύωση. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Wi-Fi Alliance:
       
      «Οι κατευθύνσεις λαμβάνουν υπόψιν τους τον αυξανόμενο αριθμό συσκευών έξυπνων οικιακών συσκευών που αναμένονται στα σπίτια κατά την επόμενη δεκαετία και την αυξανόμενη ζήτηση για χρήσεις όπως η εικονική πραγματικότητα και οι ταυτόχρονες ροές βίντεο 4K. Το Wi-Fi Home Design θα κλιμακωθεί για να ικανοποιήσει τόσο την ανάπτυξη συσκευών Wi-Fi όσο και εφαρμογών μεγάλου εύρους ζώνης.»
       
      Η πρώτη εταιρεία οικοδόμησης που θα χρησιμοποιεί τη πιστοποίηση, είναι η κατασκευαστική Lennar με έδρα τη Νότια Φλόριντα, που θα συνεργαστεί με το Alexa του Amazon στο πλαίσιο του έργου.

      Η συνολική κάλυψη θα είναι εφικτή μέσω στρατηγικά τοποθετημένων σημείων πρόσβασης στο διαδίκτυο (AP) σε ολόκληρο τον όροφο, βάσει των οδηγιών της Wi-Fi Alliance, οι οποίες θα παρέχουν ένα ισχυρό ασύρματο δίκτυο σε ολόκληρο το σπίτι και ακόμη και έξω από αυτό, στα γκαράζ.
       
      Πηγή άρθρου: http://mashable.com
      -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      Πηγή: https://openstandards.ellak.gr/2017/08/29/nees-odigies-apo-tin-wi-fi-alliance-gia-to-schediasmo-katikion-me-kaliteri-asirmati-diktiosi/
       
      Κάποια στιγμή θα έρθει η ώρα που θα πρέπει να σκεφτόμαστε και τέτοια ζητήματα, κατά τον σχεδιασμό κτιρίων.
      Κάποια στιγμή θα έρθει η ώρα που θα πρέπει να σκεφτόμαστε και τέτοια ζητήματα, κατά τον σχεδιασμό κτιρίων.
    6. Τεχνολογία

      dsts

      Οι μεγαλύτερες εταιρείες τεχνολογίας ένωσαν τις δυνάμεις τους, δημιουργώντας μία πρωτοβουλία που θα επιχειρήσει να αποτρέψει την εμφάνιση νέου κενού ασφαλείας, όπως ήταν το πρόσφατο Heartbleed.
       
      Πιο συγκεκριμένα, οι Amazon, Cisco, Dell, Facebook,Fujitsu, Google, IBM, Intel, Microsoft, NetApp, Qualcomm, Rockspace και VMware δημιούργησαν το «Core Infrastructure Initiative», μία πρωτοβουλία που θα αναλάβει τη χρηματοδότηση και υποστήριξη δημιουργών λογισμικού ανοικτού κώδικα.
       
      Η ανακοίνωση της πρωτοβουλίας έγινε από το μη κερδοσκοπικό Linux Foundation, το οποίο ανέλαβε και την οργάνωσή της. Το ποσό που θα συνεισφέρει ο κάθε ένας από τους συμμετέχοντες δεν ανακοινώθηκε, ωστόσο σε δημοσίευμά του το Reuters ορίζει το ποσό που θα διαθέσει η κάθε εταιρεία στα 300.000 δολάρια.
       
      Με τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν θα υποστηριχθεί η ανάπτυξη ασφαλούς λογισμικού ανοικτού κώδικα, το οποίο αποτελεί βασικό συστατικό στοιχείο του Διαδικτύου και της τεχνολογικής εξέλιξης.
       
      Όπως σημειώνει ο Jim Zemlin, εκτελεστικός διευθυντής του Linux Foundation, αρκετοί από τους δημιουργούς τέτοιων εφαρμογών δεν έχουν την απαραίτητη χρηματοδότηση για να υποστηρίξουν τη δουλειά τους.
       
      Αξίζει να σημειωθεί ότι το Heartbleed ήταν ένα από τα μεγαλύτερα κενά ασφαλείας στην ιστορία του Διαδικτύου. Το πρόβλημα δημιουργήθηκε από μία γραμμή κώδικα στο ανοικτής αρχιτεκτονικής λογισμικό OpenSSL, στο οποίο βασίζεται ένα ποσοστό 66% των web servers για την κρυπτογράφηση δεδομένων.
       
      Το κενό ασφαλείας στο OpenSSL ουσιαστικά σήμαινε ότι τα κρυπτογραφικά κλειδιά, τα οποία διασφαλίζουν ότι όλοι οι «μυστικοί» κωδικοί και τα passwords των χρηστών μεταδίδονται ασφαλώς, θα μπορούσαν να υποκλαπούν από έναν web server, χωρίς να γίνει αντιληπτό. Το Heartbleed bug υπήρχε στο OpenSSL για περισσότερα από δύο χρόνια, πριν γίνει αντιληπτό και ανακοινωθεί δημόσια.
       
      Πηγή: http://www.naftemporiki.gr/story/799409/protoboulia-gia-tin-apofugi-tou-epomenou-heartbleed
       
      Επιπλέον πληροφορίες για το θέμα στο: The Heartbleed Bug
    7. Τεχνολογία

      Engineer

      Κατά 42% μεγαλύτερη είναι η πραγματική κατανάλωση καυσίμων από ό,τι δηλώνουν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων, όπως προκύπτει από νέα έρευνα που ξεσκεπάζει άλλη μια αθέμιτη πρακτική του κλάδου.
       
      Η απόσταση που χωρίζει την πραγματική κατανάλωση καυσίμων από όσα δηλώνουν επισήμως οι μεγάλοι κατασκευαστές αυτοκινήτων είναι «μεγαλύτερη από ποτέ». Αυτό προκύπτει από νέα έρευνα που εκπόνησε το Διεθνές Συμβούλιο Καθαρών Μεταφορών (ICCT) από κοινού με την ολλανδική Οργάνωση Εφαρμοσμένων Επιστημονικών Ερευνών. Ειδικότερα, σύμφωνα με μετρήσεις, η πραγματική κατανάλωση καυσίμου ανά αυτοκίνητο ξεπέρασε το 2015 τα όσα αναγράφονται στις προδιαγραφές των μοντέλων που δίνονται στην κυκλοφορία κατά 42% (κατά μέσο όρο). Πριν από δέκα χρόνια η εν λόγω απόκλιση κυμαινόταν γύρω στο 15%, ενώ το 2013 στο 25%.
       
      Σε μεγάλο βαθμό η σκανδαλώδης απόκλιση μεταξύ πραγματικής κατανάλωσης και τυπικών προδιαγραφών οφείλεται στο γεγονός ότι οι κατασκευαστές τείνουν να «εκμεταλλεύονται συστηματικά τα κενά που υπάρχουν στην υφιστάμενη νομοθεσία», επισημαίνει ο Πέτερ Μοκ, επικεφαλής της επίμαχης έρευνας. Ο ίδιος αναφέρει ότι οι μεγαλύτερες αποκλίσεις εντοπίζονται στην κατηγορία των premium μοντέλων, όπου μάλιστα η σχετική απόκλιση μπορεί να φθάνει έως και το 50%.
       
      Ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα, επτά ευρωπαϊκές χώρες
       
       
      Η αποκαλυπτική έρευνα βασίστηκε σε στοιχεία που συλλέχτηκαν από περίπου ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα σε επτά ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ των οποίων η Γερμανία, η Γαλλία και η Μεγάλη Βρετανία. Όπως σημειώνεται, παρά τις επιμέρους συνήθειες του κάθε οδηγού, η τάση που καταγράφεται είναι γενική και αφορά κυρίως τα νέα μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά.
       
      Οι ερευνητές εργάζονται ήδη πάνω σε ένα νέο μοντέλο τεχνικού ελέγχου που αναμένεται να είναι έτοιμο το 2017. Χωρίς ένα τέτοιο σύστημα ελέγχου εκτιμούν ότι η επίμαχη απόκλιση θα εκτοξευθεί στο 50% το 2020. Ωστόσο επισημαίνουν ότι ακόμη κι αν οι έλεγχοι ενταθούν, οι κατασκευαστές ενδέχεται και πάλι να βρουν «παραθυράκια» στη νομοθεσία. Σε κάθε περίπτωση οι ειδικοί θεωρούν ότι οι σχετικοί δειγματοληπτικοί έλεγχοι σε διάφορα μοντέλα αυτοκινήτων πρέπει να γίνονται απροειδοποίητα, όπως και στις ΗΠΑ.
       
      Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί ότι το Διεθνές Συμβούλιο Καθαρών Μεταφορών είναι ο φορέας που αποκάλυψε πέρυσι το μεγάλο σκάνδαλο με τις παραποιημένες τιμές εκπομπών ρύπων από τη γερμανική Volkswagen.
       
      Πηγή: http://www.dw.com/el/%CE%B7-%CE%B2%CE%B9%CE%BF%CE%BC%CE%B7%CF%87%CE%B1%CE%BD%CE%AF%CE%B1-%CE%BA%CF%81%CF%8D%CE%B2%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CE%BB%CE%AE%CE%B8%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7-%CE%B2%CE%B5%CE%BD%CE%B6%CE%AF%CE%BD%CE%B7/a-36422109
    8. Τεχνολογία

      Engineer

      Δύο αδέρφια από τη Λάρισα, ο αρχιτέκτονας Δημήτρης Πετρωτός και ο software engineer Μάριος-Ερμής Πετρωτός, δημιούργησαν το καινοτόμο αναπηρικό αμαξίδιο Laddroller. H πρωτοπορία του είναι η δυνατότητα που δίνεται στο χρήστη να λαμβάνει με πολύ απλό τρόπο την όρθια στάση! Η ιδέα του σχεδιασμού του Laddroller προέκυψε όταν, πριν από πέντε χρόνια, ζητήθηκε από το Δημήτρη να ανακαινίσει πλήρως την κατοικία μιας οικογένειας της οποίας ένα μέλος, εξαιτίας ενός ατυχήματος, χρησιμοποιούσε αποκλειστικά αναπηρικό αμαξίδιο στην καθημερινότητα του.
       
      «Σιγά-σιγά το νέο σπίτι έπαιρνε μορφή. Η εσωτερική αναβαθμίδα εξαλείφθηκε, οι πάγκοι στην κουζίνα μπορούσαν να αυξομειώσουν το ύψος τους, τα ερμάρια μπορούσαν να πλησιάσουν κι εκείνα χαμηλά, τα ρούχα στις ντουλάπες να έρχονται πιο κοντά, τα μπάνια έγιναν πιο φιλικά. Κάτι όμως εξακολουθούσε να μην λειτουργεί όπως το θέλαμε. Αυτό φάνηκε γρήγορα όταν τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας δυσκολευόντουσαν εν μέρει να λειτουργήσουν στο ίδιο σπίτι μετά τις αλλαγές. Για το ίδιο δε το άτομο με την αναπηρία, όταν έβγαινε εκτός σπιτιού, όλα εξακολουθούσαν να είναι περίπλοκα. Έτσι λοιπόν, παρατηρώντας το δομημένο περιβάλλον και τις ειδικότερες απαιτήσεις των ατόμων με κινητικά προβλήματα, τολμήσαμε να αντιστρέψουμε το ζητούμενο και αντί να προσπαθούμε να κατεβάσουμε όσα περισσότερα πράγματα μπορούσαμε στο ύψος των καθήμενων χρηστών των αναπηρικών αμαξιδίων σκεφτήκαμε να ανεβάσουμε τους ίδιους στο ύψος της καθημερινότητας.»
       
      Το Laddroller βρέθηκε μεταξύ των δέκα καλύτερων στον διαγωνισμό επιχειρηματικότητας που διοργάνωσε πέρυσι το αμερικανικό ίδρυμα τεχνολογίας ΜΙΤ της Μασσαχουσέτης, αλλά και ανάμεσα στις 12 μόνο ομάδες παγκοσμίως, στην κατηγορία των ηλεκτροκίνητων αναπηρικών αμαξιδίων, που πληρούσαν τις απαιτήσεις για τη συμμετοχή στο Cybathlon, τους πρώτους βιονικούς Ολυμπιακούς αγώνες που οργανώθηκαν από το ΕΤΗ, το Ομοσπονδιακό Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Ζυρίχης τον περασμένο Οκτώβριο. Αυτό το διάστημα, η ομάδα του Laddroller συμμετέχει στο CHIVAS VENTURE, παγκόσμιο διαγωνισμό κοινωνικής επιχειρηματικότητας που έχει ως σκοπό τη διάκριση επιχειρήσεων και εφευρέσεων με σημαντικό θετικό κοινωνικό αντίκτυπο.
       
      Η Laddroller είναι η ελληνική συμμετοχή μεταξύ 30 επιχειρήσεων από ισάριθμες χώρες και αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην τέταρτη θέση. Μέσω μιας ψήφου κάθε εβδομάδα ως τις 12 Ιουνίου από κάθένα χρήστη του facebook, η ελληνική συμμετοχή μπορεί να στηριχτεί και να διεκδικήσει τμήμα του συνολικού διαθέσιμου χρηματικού επάθλου. Στις 13 Ιουλίου η ομάδα θα βρίσκεται στο Los Angeles για τον τελικό του διαγωνισμού, όπου θα γίνει και αναλυτική παρουσίαση του Laddroller.
       
      Χρειάστηκαν 5 χρόνια έρευνας και μελέτης ώστε να καταλήξουν στο σχέδιο του Laddroller. Kάνοντας δική τους έρευνα πάνω στα ανθρωπομετρικά δεδομένα ατόμων με αναπηρία αλλά και στις ανάγκες τους μέσα στο αστικό περιβάλλον, συνεργάστηκαν με εξειδικευμένα άτομα στον τομέα της μηχατρονικής και της ιατρικής. Παράλληλα, η διαφορετική επαγγελματική προέλευση των κύριων μελών της laddroller, τους έδωσε τη δυνατότητα να δούνε ένα σημαντικό πρόβλημα με εντελώς διαφοροποιημένη προσέγγιση. «Κάνοντας χρήση όλων των τεχνολογιών που έχουμε πλέον στη διάθεσή μας, οι οποίες δεν είναι ως επί το πλείστον παραδοσιακές στη βιομηχανία των αναπηρικών αμαξιδίων, είμαστε σε θέση να παράξουμε ένα καινοτόμο, εύχρηστο και σημαντικά οικονομικότερο προϊόν απο τον υπάρχοντα ανταγωνισμό.»
       
      Το laddroller είναι ένα ηλεκτροκίνητο αναπηρικό αμαξίδιο το οποίο δίνει στους χρήστες του τη δυνατότητα να λαμβάνουν με πολύ απλό τρόπο την όρθια στάση. Να σηκώνονται όρθιοι αλλά και να κινούνται από την όρθια θέση. Η ορθοστάτηση είναι απαραίτητη γιατί με το τρόπο αυτό προλαμβάνεται μια πληθώρα προβλημάτων υγείας που δημιουργούνται, εξαιτίας της καθιστικής ζωής. Προβλήματα, τα οποία μπορούν και να αποβούν μοιραία, όπως για παράδειγμα η μόλυνση ενός απλού έλκους κατάκλισης. Η αμεσότητα με την οποία ο χρήστης του laddroller μπορεί να σηκώνεται όρθιος τον βοηθά να μένει υγιής αφενός και αφετέρου να μην αναγκάζεται να κάνει συνεχείς φυσιοθεραπείες, να μην χρειάζεται να τροποποιεί το σπίτι του, εξοικονομώντας σημαντικά και σε οικονομικό επίπεδο.
       
      «Πέρα από τα πλεονεκτήματα σε σχέση με την υγεία, η ικανότητα κάποιου να σηκώνεται όρθιος του δίνει και τη δυνατότητα να εργάζεται, να διασκεδάζει, να χρησιμοποιεί τις διάφορες δομές και να αλληλεπιδρά με τους συνανθρώπους του στο ίδιο επίπεδο βελτιώνοντας και απλοποιώντας έτσι την καθημερινότητά του. Το laddroller όμως δεν είναι μόνο ένας απλός ορθοστάτης. Η εφεύρεσή μας, η οποία προστατεύεται διεθνώς, δίνει στον χρήστη της την ικανότητα να ξεπερνά εμπόδια, κράσπεδα και κενά με πολύ μεγάλη ευκολία. Έτσι, δε μένει ποτέ κολλημένος και απελπισμένος στην αστική ζούγκλα. Η επιλεκτική τετρακίνηση, η δυνατότητα μεταφοράς στο χώρο αποσκευών ενός αυτοκινήτου αλλά και η δυνατότητα να χρησιμοποιείται ακόμη και με χειροκίνητη προώθηση κάνουν το laddroller τόσο ολοκληρωμένο».
       
      Στα μελλοντικά τους σχέδια περιλαμβάνεται η επίτευξη συνεργασιών με υφιστάμενες επιχειρήσεις του κλάδου, με σκοπό την παραγωγή και την διάθεση του laddroller. «Δεν υπάρχουν χώρες που θα ήθελε η εταιρεία μας να αναπτυχθεί και χώρες αδιάφορες. Σίγουρα όμως, η εξέλιξη της πορείας μας πρέπει να γίνει με σίγουρα βήματα κάθε φορά και η ανάπτυξη να είναι προοδευτική βάσει του στρατηγικού σχεδιασμού που έχει γίνει και ήδη έχει αρχίσει να υλοποιείται, ξεκινώντας από τις χώρες όπου έχει ήδη εκδηλωθεί ενδιαφέρον για την εφεύρεσή μας απο κατασκευαστές και διανομείς με τους οποίους ήδη έχουμε έρθει σε επαφή κυρίως μετά την παρουσία μας σε εκθέσεις του κλάδου».
       

       

       

       
      Πηγή: http://popaganda.gr/laddroller/
    9. Τεχνολογία

      Engineer

      Αναβαθμισμένη εφαρμογή της ΔΕΗ για κινητά τηλέφωνα και tablets είναι διαθέσιμη από σήμερα στους καταναλωτές, για συσκευές με λειτουργικό σύστημα iOS και Android.
       
      Η νέα εφαρμογή παρέχει πρόσβαση σε όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της ΔΕΗ, όπως:
       
      - Υπηρεσία e-bill info, που δίνει τη δυνατότητα διαχείρισης λογαριασμών του τελευταίου 12μήνου για όλα τα ακίνητα των πελατών. Επιπλέον, ο πελάτης ενημερώνεται με τον τρόπο που θα επιλέξει (SMS, push notification ή mail) ταυτόχρονα με την έκδοση του λογαριασμού του για τα βασικά στοιχεία, όπως το ποσό και η ημερομηνία πληρωμής.
       
      - Δυνατότητα αλλαγής της διεύθυνσης αποστολής του λογαριασμού και γρήγορη πρόσβαση στα συστήματα των τραπεζών που υποστηρίζουν την ηλεκτρονική πληρωμή των λογαριασμών ΔΕΗ με e-banking.
       
      - Εύρεση μέσω Google maps των πλησιέστερων σημείων για την εξόφληση των λογαριασμών και των σημείων εξυπηρέτησης ΔΕΗ.
       
      - Ηλεκτρονική ή τηλεφωνική επικοινωνία με τη ΔΕΗ.
       
      - Πρόσβαση στα επίσημα κανάλια της ΔΕΗ στα κοινωνικά δίκτυα.
       
      - Σύνδεση με τον ΔΕΔΔΗΕ για ενημέρωση σχετικά με τις προγραμματισμένες διακοπές ρεύματος και τηλεφωνική επικοινωνία με το κέντρο βλαβών κάθε περιοχής.
       
      Πηγή: http://www.topontiki.gr/article/146305/nea-efarmogi-tis-dei-gia-kinita-kai-tablets
       
      Κατεβάστε την εφαρμογή:
       
      - Για android: https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.dei
       
      - Για iOS: https://itunes.apple.com/us/app/dee/id978348079?mt=8
    10. Τεχνολογία

      Engineer

      Η τεχνολογία είναι ο σημαντικότερος φορέας αλλαγών στο σύγχρονο κόσμο. Technology is perhaps the greatest agent of change in the modern world.
       
      Ενέχοντας πάντα κάποιο κίνδυνο όλα τα τεχνολογικά επιτεύγματα υπόσχονται καινοτόμες λύσεις στις πιο πιεστικές προκλήσεις που δεχόμαστε στη σύγχρονη πραγματικότητα όπως χαρακτηριστικά σημειώνει το World Economic Forum σε πρόσφατη μελέτη του. Από μπαταρίες που μπορούν να παρέχουν ενέργεια σε ολόκληρα χωριά μέχρι μικροτσίπ που μπορούν να αντικαταστήσουν ζωτικά όργανα του σώματός μας στην ιατρική έρευνα, φτιάχνεται μια δεκάδα σημαντικών τεχνολογικών καινοτομιών που αναδεικνύονται στις μέρες μας και υπόσχονται να ανατρέψουν τη ζωή μας στο άμεσο μέλλον. Η λίστα του World Economic Forum’s Meta-Council παρακάτω, συγκεντρώνει τα επιτεύγματα που αναμένεται να αλλάξουν τη βιομηχανική παραγωγή και να βελτιώσουν τη καθημερινότητά.
       
      1. Νανο-αισθητήρες και το Δίκτυο νανο-πραγμάτων, μικροσκοπικοί αισθητήρες μπορούν να μας εξασφαλίζουν σύνδεση στο διαδίκτυο
      2. Μπαταρίες Νέας Γενιάς, οι μπαταρίες αυτές θα κάνουν πραγματικότητα τη δυνατότητα αποθήκευσης ενέργειας σε πολύ μεγάλη κλίμακα από τη σημερινή
      3. Το Blockchain, ένα επαναστατικό σύστημα αποκεντρωμένης εμπιστοσύνης
      4. Τα δισδιάστατα υλικά, αυτά τα «υλικά θαύματα» όλο και πιο γρήγορα αποκτούν χαμηλότερο και πιο ανεκτό κόστος. Είναι μια νέα κλάση υλικών που αποτελούνται από ένα μοναδικό επίπεδο ατόμων.
      5. Αυτόνομα οχήματα, τα αυτοκίνητα που οδηγούνται μόνα τους έρχονται πιο γρήγορα από ότι αναμενόταν στη παγκόσμια αγορά
      6. Ζωτικά όργανα πάνω σε μικροκυκλώματα (τσιπς), χρήση μικροκυκλωμάτων στην ιατρική έρευνα αντί ζωτικών οργάνων
      7. Ηλιακά πάνελ από περοβσκίτη (ο περοβσκίτης είναι ορυκτό οξείδιο του ασβεστίου και του τιτανίου), η χρήση περοβσκίτη θα διευρύνει αισθητά τη χρήση ηλιακή ενέργειας νέα γενιάς
      8. Ανοικτό Οικοσύστημα Τεχνητής Νοημοσύνης, από τη τεχνητή νοημοσύνη θα περάσουμε σύντομα στη νοημοσύνη περιεχομένου (contextual intelligence)
      9. Οπτογενετική, χρήση του φωτός με στόχο τη γενετική τροποποίηση ζωντανών κυττάρων και νευρώνων
      10. Συστήματα Μεταβολικής Μηχανικής, χημικά νέας γενιάς θα προκύπτουν από τη χρήση ανανεώσιμων πηγών μικροοργανισμών
       
      Πηγή: http://www.ered.gr/el/content/10_nees_technologies_allazoun_ton_kosmo/
    11. Τεχνολογία

      Engineer

      Βοηθηθείτε στις μετακινήσεις σας όπου και αν τύχει να βρεθείτε μέσω της υπηρεσίας Google Maps, που πλέον αξιοποιεί με τον καλύτερο τρόπο τα δεδομένα που συγκεντρώνει και προσθέτει συνεχώς νέες επιλογές. Έτσι, μετά την εμφάνιση της κίνησης στους δρόμους σε πραγματικό χρόνο, η υπηρεσία θα σας δείχνει το κατά πόσο είναι εύκολο να βρείτε θέση στάθμευσης κοντά στον τελικό προορισμό της πλοήγησης που έχετε ορίσει κατά την έναρξη λειτουργίας των χαρτών.
       
      Όταν ορίσετε έναν τελικό προορισμό όπου θέλετε να κατευθυνθείτε, τότε η εφαρμογή θα εμφανίσει κάτω από τον υπολογιζόμενο χρόνο το σύμβολο σήμα του P (Parking) το οποίο συνοδεύεται από ένδειξη για τις συνθήκες εύρεσης θέσης στάθμευσης. Θα υπάρχουν 3 ενδείξεις: «εύκολο», «μέση δυσκολία» και «περιορισμένη» για τις περιοχές που είναι δύσκολο να βρείτε χώρο στάθμευσης για το όχημά σας. Κατά την διάρκεια της οδήγησής σας, έχετε την επιλογή να δείτε οδηγίες πλοήγησης για μια πιο λεπτομερή εικόνα που επικρατεί όσον αφορά το θέμα παρκαρίσματος στο μέρος όπου θέλετε να φτάσετε. Όλα αυτά δεν στηρίζονται σε κάποια δεδομένα που φτάνουν στην υπηρεσία σε πραγματικό χρόνο αλλά εμπειρικά ανάλογα με τα στοιχεία που έχει συγκεντρώσει η Google σε ένα μεγάλο χρονικό διάστημα.
       
      Προσωρινά τουλάχιστον από ότι φαίνεται, οι πληροφορίες στάθμευσης αφορούν δημόσια μέρη όπως εμπορικά κέντρα και αεροδρόμια. Δεν υπάρχει αναφορά για το πόσοι χρήστες έχουν ήδη από αυτή την στιγμή πρόσβαση σε αυτό το νέο χαρακτηριστικό.
       
      Πηγή: http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=446624
    12. Τεχνολογία

      Engineer

      Η Ισλανδία είναι αντιμέτωπη με μια δραματική αύξηση της «εξόρυξης» Bitcoins (mining- η διαδικασία δημιουργίας νέων νομισμάτων), δραστηριότητα η οποία «καταβροχθίζει» ενεργειακούς πόρους, δήλωσε εκπρόσωπος της ισλανδικής εταιρείας ενέργειας HS Orka.
       
      Όπως αναφέρει το BBC, φέτος η ποσότητα ηλεκτρισμού που χρησιμοποιείται στα Bitcoin mining data centres πιθανότατα θα ξεπεράσει αυτήν που αντιστοιχεί σε όλα τα σπίτια της Ισλανδίας, σύμφωνα με τον Γιόχαν Σνόρι Σίγκουρμπεργκσον, ο οποίος πρόσθεσε ότι πολλοί δυνάμει πελάτες ανυπομονούν να επιδοθούν σε αυτή τη δραστηριότητα.
       
      «Εάν όλα αυτά τα projects υλοποιηθούν, δεν θα έχουμε αρκετή ενέργεια» είπε στο BBC. Τις εκτιμήσεις του Σίγκουρμπεργκσον είχε αναφέρει πρώτο το Associated Press.
       
      H Ισλανδία έχει έναν μικρό πληθυσμό, μόλις 340.000 ανθρώπων, ωστόσο τα τελευταία χρόνια η χώρα έχει δει σημαντική αύξηση των νέων data centres, που συχνά κατασκευάζονται από εταιρείες που θέλουν να επιδείξου τον «πράσινο» χαρακτήρα τους. Σημειώνεται ότι σχεδόν το 100% της ενέργειας στη Φινλανδία προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές.
       
      Η «εξόρυξη» (mining) είναι στην ουσία η διαδικασία επίλυσης πολύπλοκων μαθηματικών πράξεων/ προβλημάτων που απαιτούνται για την επικύρωση συναλλαγών με κρυπτονομίσματα- μια διαδικασία για την οποία αυτοί που διαθέτουν τους υπολογιστές τους ανταμείβονται με νέα νομίσματα.
       
      Σύμφωνα με τον Σίγκουρμπεργκσον, οι επιχειρήσεις εξόρυξης Bitcoins θα χρησιμοποιούν περίπου 840 γιγαβατώρες ηλεκτρισμού για τους σκοπούς λειτουργίας των υπολογιστών των data centres και των συστημάτων ψύξης τους. Κατ'αντιστοιχεία, τα σπίτια της χώρας χρησιμοποιούν περίπου 700 γιγαβατώρες κάθε χρόνο.
       
      «Δεν το βλέπω να σταματά σύντομα...λαμβάνω πολλές κλήσεις, επισκέψεις από πιθανούς επενδυτές ή εταιρείες που θέλουν να φτιάξουν data centres στην Ισλανδία» σημείωσε, συμπληρώνοντας ότι είναι τόσες πολλές οι προτάσεις που δεν θα είναι δυνατή η παροχή ενέργειας σε όλα τα data centres. Όπως τόνισε, η εταιρεία του ενδιαφέρεται περισσότερο για τις εταιρείες που είναι πρόθυμες να προβούν σε μακροχρόνιες δεσμεύσεις, μερικών ετών ή παραπάνω.
       
      Πηγή: http://www.naftemporiki.gr/story/1320400/islandia-i-xrisi-energeias-giabitcoinstha-uperbei-auti-sta-spitia
    13. Τεχνολογία

      Ροδοπουλος

      The Institute of Civil Engineers (ICE) in UK has recently published an amazing video (watch above) to celebrate London Underground’s 150 years.
       
      The Institute of Civil Engineers (ICE) in UK has recently published an amazing video (watch above) to celebrate London Underground’s 150 years.
      On 10 January 1863 the first train travelled from Farringdon to Paddington and today London’s Tube apart from being the oldest metro system in the world, it’s also one of the biggest.
       
      Its construction started many decades before “Quality Management” was even invented.
       
      Engineering, Design and Construction of large infrastructure projects like LU was a completely different story those days.
       
      Περισσότερα: http://www.qualityinconstruction.com/building-london-underground-glimpse-to-a-simpler-era/?goback=%2Egmr_4836433%2Egde_4836433_member_5811201593843945474#%21
       

       
      And probably a much simpler one.- See more at: http://www.qualityinconstruction.com/building-london-underground-glimpse-to-a-simpler-era/?goback=%2Egmr_4836433%2Egde_4836433_member_5811201593843945474#%21
       
      Πηγή: http://www.qualityinconstruction.com/building-london-underground-glimpse-to-a-simpler-era/?goback=.gmr_4836433.gde_4836433_member_5811201593843945474#!
       
      Το βασικό είναι ότι έγινε χωρίς την χρήση computer.
    14. Τεχνολογία

      Engineer

      Η Εταιρεία Ελεύθερου Λογισμικού / Λογισμικού Ανοικτού Κώδικα (ΕΕΛ/ΛΑΚ) στο πλαίσιο των δράσεών της απέστειλε ανοιχτή επιστολή στα κόμματα προσβλέποντας στην κινητοποίησή τους για την υλοποίηση του ελληνικού σχεδίου δράσης για την Ανοιχτή Διακυβέρνηση (2014-2016).
       
      Το σχέδιο αυτό καταρτίστηκε στο πλαίσιο της παγκόσμιας πρωτοβουλίας για την Ανοικτή Διακυβέρνηση (Open Government Partnership -www.opengovpartnership.org), στην οποία συμμετέχει η Ελλάδα ήδη από το 2012, με σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας της διακυβέρνησης, αυξάνοντας την ανοικτότητά της.
       
      Παρόλα αυτά, η υλοποίηση του ελληνικού σχεδίου φαίνεται να χωλαίνει ιδιαίτερα, καθώς – παρά την εναρμόνιση της εθνικής νομοθεσίας με τις επιταγές του σχεδίου - δεν φαίνεται να υλοποιούνται οι πιο πολλές από τις δεσμεύσεις που ανέλαβε η χώρα μας για το 2012 και 2013 σχετικά με το άνοιγμα των δημόσιων δεδομένων και την ανοικτή διακυβέρνηση γιατί δεν εκδίδονται οι απαραίτητες διοικητικές πράξεις και δεν υλοποιούνται τα έργα που είχαν προβλεφθεί.
       
      Αντίθετα, μολονότι η προώθηση πολιτικών ανοικτής διακυβέρνησης συμβάλλει στη αντιμετώπιση παθογενειών του πολιτικού μας συστήματος, όπως η κρίση εμπιστοσύνης στους θεσμούς, η διαφθορά, το πελατειακό σύστημα και, παρά το γεγονός της συμμετοχής της χώρας μας στο OGP, ουσιαστικά δεν υπάρχει πολιτική συζήτηση για τα θέματα που προκύπτουν από τις δεσμεύσεις του σχεδίου δράσης.
       
      Επιπλέον, σύμφωνα με ανάλυση των δεδομένων για την υλοποίηση των έως τώρα δεσμεύσεων, η Ελλάδα κατατάσσεται, μαζί με την Εσθονία και τη Ρουμανία, στις χώρες που αναλαμβάνουν φιλόδοξες δεσμεύσεις, τις οποίες όμως αποτυγχάνουν να υλοποιήσουν!
       
      Για τον λόγο αυτό, η συμβολή των ελληνικών πολιτικών κομμάτων με κριτική, θέσεις και προτάσεις στην υλοποίηση του εθνικού σχεδίου δράσης για την Ανοιχτή Διακυβέρνηση, την προώθηση πολιτικών διαφάνειας, λογοδοσίας και συνεργατικότητας, την ενθάρρυνση της συμμετοχής των πολιτών στη διαμόρφωση και λήψη αποφάσεων και την καταπολέμηση της διαφθοράς, κρίνεται επιτακτική.
       
      Η ανοικτή διακυβέρνηση δεν αποτελεί ένα τεχνικό ζήτημα που αφορά λίγους επιστήμονες, τη δημόσια διοίκηση ή κάποιους τεχνοκράτες.
       
      Η ανοικτή διακυβέρνηση αφορά όλους μας.
       
      Αφορά τον πολίτη που θέλει να γνωρίζει πώς αξιοποιούνται οι φόροι του, αφορά τον μαθητή που θέλει να βλέπει τα δρομολόγια του λεωφορείου στο κινητό του, αφορά τον επαγγελματία που έχει ανάγκη την ανοικτή πρόσβαση σε δημόσια συστήματα που του επιτρέπουν να ελέγξει τυχόν πλαστότητα τιμολογίων κοκ.
       
      Θεωρώντας μάλλον δεδομένη τη μειωμένη εμπιστοσύνη της κοινωνίας στα πολιτικά κόμματα, η συμμετοχή της Ελλάδας στην Πρωτοβουλία για την Ανοικτή Διακυβέρνηση είναι μία ευκαιρία για τα ελληνικά πολιτικά κόμματα να ανατρέψουν αυτήν την εικόνα. Να συμβάλουν με συγκεκριμένο προγραμματικό και πολιτικό λόγο στον συνεχή διάλογο μεταξύ δημόσιας διοίκησης και κοινωνίας των πολιτών για την πορεία υλοποίησης των εθνικών δεσμεύσεων, για τις κατευθύνσεις που οφείλουν να ακολουθήσουν οι δεσμεύσεις του νέου σχεδίου δράσης, για την έμπρακτη – επιτέλους – εφαρμογή του.
       
      Αναλυτικά ολόκληρη η επιστολή της ΕΕΛ/ΛΑΚ υπάρχει διαθέσιμη εδώ.
       
      Πηγή: https://ellak.gr/2014/09/anichti-epistoli-apo-tin-eellak-sta-kommata-gia-tin-anikti-diakivernisi/
    15. Τεχνολογία

      Engineer

      Μια απίστευτη δυνατότητα προσφέρει το FlightRadar24, ο ιστότοπος που καταγράφει σε πραγματικό χρόνο το στίγμα όλων των πτήσεων που πραγματοποιούνται παγκοσμίως.
       
      Επιλέγοντας την πτήση για την οποία ενδιαφέρεστε και πατώντας την επιλογή 3D μπορείτε να μεταφερθείτε στους… αιθέρες, παρακολουθώντας ένα μοντέλο του αεροσκάφους να πετάει στις πραγματικές συντεταγμένες στις οποίες κινείται.
       
      Στρέφοντας με το ποντίκι το μοντέλο μπορείτε να «πετάξετε» παράλληλα με το αεροπλάνο, να δείτε από ψηλά τις περιοχές τις οποίες διασχίζει ή να μπείτε στη θέση των πιλότων και να πάρετε μια «γεύση» από την θέα που απολαμβάνουν οι πιλότοι.
       
      Δείτε όλες αυτές τις απίστευτες δυνατότητες στο FlightRadar24.com
       
      Πηγή: http://www.topontiki.gr/article/165449/apisteyto-mporeis-na-deis-opoiadipote-ptisi-se-3d-se-pragmatiko-hrono-taxidi-se-ola
    16. Τεχνολογία

      Engineer

      Οι ευρωβουλευτές συμφώνησαν χθες (29 Μαΐου) να διαθέσουν 120 εκατ. Ευρώ για την παροχή δωρεάν ασύρματου δικτύου έως το 2020 σε έως και 8.000 δήμους στην ΕΕ οι οποίοι βρίσκονται σε περιοχές που δεν έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο.
       
      Η πρωτοβουλία θα χρηματοδοτηθεί από τον τρέχοντα προϋπολογισμό της ΕΕ ύψους ενός τρισεκατομμυρίου ευρώ, ο οποίος θα διαρκέσει από το 2014 έως το 2020. Οι πόλεις θα πρέπει να υποβάλουν αίτηση για να λάβουν τα κεφάλαια «κατ ‘αρχήν βάσει προτεραιότητας», αν και θα αναζητηθεί κάποια γεωγραφική ισορροπία μεταξύ των 28 κρατών μελών της ΕΕ, δήλωσε η Μαλτέζικη Προεδρία της ΕΕ, η οποία διαμεσολάβησε στη συμφωνία. Το πρόγραμμα θα είναι ανοικτό σε οποιαδήποτε τοπική οντότητα με δημόσια χαρακτήρα – συνήθως τοπικές κοινότητες, αλλά και βιβλιοθήκες ή κέντρα υγείας – για τη χρηματοδότηση του κόστους εξοπλισμού και εγκατάστασης, εξήγησε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
       
      Στόχος της πρωτοβουλίας είναι να χρηματοδοτήσει δωρεάν Wi-Fi «σε πλατείες, πάρκα, νοσοκομεία και άλλους εσωτερικούς ή εξωτερικούς δημόσιους χώρους», δήλωσε η Κομισιόν. Η πρωτοβουλία WiFi4EU θα συμβάλει στο όραμα της ύπαρξης «κάθε ευρωπαϊκού χωριού και κάθε πόλης με δωρεάν ασύρματη πρόσβαση στο Internet γύρω από τα κύρια κέντρα δημόσιας ζωής έως το 2020», δήλωσε ο Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Γιούνκερ όταν ξεκίνησε την πρωτοβουλία πέρυσι .
       
       
      Τα τρία θεσμικά όργανα της ΕΕ – το Συμβούλιο, το Κοινοβούλιο και η Επιτροπή – αποφάσισαν ότι τα κονδύλια για την πρωτοβουλία για δωρεάν Wi-Fi θα προκύψουν από περιορισμένη αναθεώρηση του επταετούς προϋπολογισμού της ΕΕ. Ο πολιτικός συμβιβασμός της Δευτέρας θα πρέπει να ακολουθηθεί από μια τεχνική συμφωνία για τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να χρησιμοποιηθούν οι πόροι του προϋπολογισμού της ΕΕ για τη χρηματοδότηση του νέου σχεδίου. Ο προϋπολογισμός της ΕΕ δεν μπορεί να αυξηθεί, αλλά τα κονδύλια μπορούν να μεταφερθούν εν μέρει. Νέοι πόροι θα μπορούσαν επίσης να προέρχονται από πρόστιμα σε επιχειρήσεις ή από άλλα εφάπαξ έσοδα.
       
      «Ο στόχος είναι να συμφωνηθεί ο προϋπολογισμός του προγράμματος και να οριστικοποιηθεί εγκαίρως το τεχνικό έργο για να τεθεί σε ισχύ το πρόγραμμα μέχρι τα τέλη του 2017», δήλωσε η Μαλτέζικη Προεδρία της ΕΕ. Ο Andrus Ansip, αντιπρόεδρος της Επιτροπής για την Ψηφιακή Ενιαία Αγορά, δήλωσε ότι η συμφωνία WiFi4EU ήταν «ένα ευπρόσδεκτο πρώτο βήμα» προς την κατεύθυνση της καλύτερης σύνδεσης στην Ευρώπη.
       
      Πρόσθεσε όμως ότι «πρέπει να γίνουν πολύ περισσότερα για τη διασύνδεση υψηλής ταχύτητας σε ολόκληρη την επικράτεια της ΕΕ – όπως η βελτίωση του συντονισμού σε ευρωπαϊκό επίπεδο του ραδιοφάσματος και η τόνωση των επενδύσεων με σκοπό τη δημιουργία δικτύων μεγάλης χωρητικότητας που χρειάζεται η Ευρώπη. »
       
      Πηγή: http://www.euractiv.gr/section/oikonomia/news/dorean-wi-fi-apo-tin-ee-se-polis-choris-prosvasi-sto-diadiktyo/
    17. Τεχνολογία

      Engineer

      Στη δημιουργία του πρώτου εθνικού υπερυπολογιστικού συστήματος υψηλών επιδόσεων για την υποστήριξη επιστημονικών εφαρμογών μεγάλης κλίμακας, προχωρά το Εθνικό Δίκτυο Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΔΕΤ). Η ολοκλήρωση της εγκατάστασης του συστήματος και η έναρξη της παραγωγικής λειτουργίας του αναμένεται στο τέλος του 2014.
      Όπως ανακοινώθηκε, την προμήθεια και εγκατάσταση του νέου συστήματος, ανέλαβε η COSMOS Business Systems Α.Ε.Β.Ε., σε συνεργασία με την ΙΒΜ, έπειτα από ανοικτό διεθνή διαγωνισμό που διενήργησε η ΕΔΕΤ Α.Ε. Η νέα υποδομή αναμένεται να παίξει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη και προαγωγή της επιστημονικής έρευνας στη χώρα μας και γενικότερα στη Νοτιανατολική Ευρώπη.
      Η νέα υποδομή, θα ενσωματωθεί στο ευρωπαϊκό "οικοσύστημα" υπερυπολογιστών, φιλοδοξώντας να συμπεριληφθεί στους 500 ισχυρότερους υπολογιστές του κόσμου και να ενισχύσει τη συμμετοχή της Ελλάδας στην πανευρωπαϊκή υποδομή PRACE (Partnership for Advanced Computing in Europe).
      Η εθνική υπερυπολογιστική υποδομή, αναπτύσσεται στο πλαίσιο του έργου «PRACE-GR - Ανάπτυξη Εθνικής Υπερυπολογιστικής Υποδομής και Παροχής Συναφών Υπηρεσιών στην Ελληνική Ερευνητική και Ακαδημαϊκή Κοινότητα», το οποίο συγχρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Αττική», και το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ).
      Το νέο εθνικό υπερυπολογιστικό σύστημα θα συμβάλει στην ενίσχυση της ελληνικής επιστημονικής κοινότητας, καλύπτοντας τις ανάγκες των Ελλήνων χρηστών σε πολλαπλές επιστημονικές ειδικότητες, βελτιώνοντας την πρόσβασή τους στην πανευρωπαϊκή υποδομή του PRACE. Η Υπολογιστική Χημεία, η Φυσική, η Βιολογία, η Βιοϊατρική, η Μετεωρολογία, η Σεισμολογία, η Υπολογιστική Μηχανή και οι Επιστήμες Υλικών είναι ενδεικτικά ορισμένες επιστημονικές ειδικότητες που στηρίζονται σε μεγάλο βαθμό στην αξιοποίηση των σύγχρονων υπερυπολογιστικών υποδομών.
      Το ελληνικό σύστημα, θα βασίζεται στην πλατφόρμα NeXtScale της ΙΒΜ, θα ενσωματώνει την τελευταία γενιά επεξεργαστών Intel Xeon E5 v2 τεχνολογίας Ivy Bridge και θα προσφέρει υπολογιστική ισχύ που αγγίζει τα 180TFlops (τρισεκατομμύρια πράξεις κινητής υποδιαστολής ανά δευτερόλεπτο).
      Διαθέτοντας 426 υπολογιστικούς κόμβους, θα προσφέρει συνολικά πάνω από 8.500 επεξεργαστικούς πυρήνες (CPU cores) διασυνδεμένους σε δίκτυο FDR Infiniband, μια τεχνολογία διασύνδεσης που προσφέρει πολύ χαμηλή καθυστέρηση και υψηλό εύρος ζώνης. Επιπλέον, θα προσφέρει αποθηκευτικό χώρο υψηλών επιδόσεων, μεγέθους περίπου 1 Petabyte (τετράκις εκατομμύρια bytes).
      Το σύστημα θα διαθέτει επίσης λογισμικό για την ανάπτυξη εφαρμογών όπως μεταγλωττιστές, επιστημονικές βιβλιοθήκες και δημοφιλείς "σουίτες" επιστημονικών εφαρμογών.
      Πηγή: http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=64032225
    18. Τεχνολογία

      Engineer

      Ένα εντυπωσιακό βήμα στον χώρο της Εικονικής Πραγματικότητας (VR) έκανε η Google, φέρνοντας τη διάσημη υπηρεσία της Google Earth στο VR, μέσα στο VR.
       
      «Δέκα χρόνια πριν, το Google Earth άρχισε ως μια προσπάθεια να βοηθήσουμε τους ανθρώπους οπουδήποτε να εξερευνήσουν τον πλανήτη μας. Και τώρα, με πάνω από δύο δισεκατομμύρια downloads, πολλοί το έχουν κάνει. Σήμερα παρουσιάζουμε το Google Earth VR, ως το επόμενο βήμα μας για να βοηθήσουμε τον κόσμο να δει τον κόσμο. Με το Earth VR, μπορείτε να πετάξετε πάνω από μια πόλη, να σταθείτε στην κορυφή των υψηλότερων κορυφών και ακόμη και να πετάξετε στο διάστημα» αναφέρεται σε blogpost στο επίσημο blog της εταιρείας, που τιτλοφορείται «φέρνοντας ολόκληρο τον κόσμο στην Εικονική Πραγματικότητα».
       
      Η εταιρεία αναγνωρίζει πως ο κόσμος είναι...τεράστιος, οπότε «κάναμε εύκολο να βρείτε εξαιρετικά μέρη για να επισκεφθείτε. Το Earth VR έρχεται με κινηματογραφικά tour και επιλεγμένους προορισμούς που θα σας στείλουν στον Αμαζόνιο, στον ορίζοντα του Μανχάταν, στο Γκραν Κάνιον, στις ελβετικές Άλπεις και αλλού».
       

       
       
      Το download του Google Earth VR είναι δυνατόν δωρεάν στο Steam Store. Σε πρώτη φάση, είναι διαθέσιμο αρχικά στο HTC Vive.
      Ήδη οι κριτικές ανά το διαδίκτυο είναι ενθουσιώδεις, με πολλούς να επισημαίνουν ότι ενδεχομένως να πρόκειται για μια εφαρμογή που «θα κάνει τη διαφορά» για τις VR συσκευές, καθιστώντας τις επιτέλους δημοφιλείς στο ευρύ κοινό και όχι απλά θεωρούμενες «συσκευές για τους λίγους», για τις οποίες η εύρεση συμβατού λογισμικού (κυρίως games) είναι κάτι περίπλοκο.
       
      Σημειώνεται πως ήδη έχουν αρχίσει να κυκλοφορούν εδώ και μήνες (πχ στο Steam Store) παιχνίδια με ένδειξη «VR», σε συγκεκριμένη κατηγορία.
       
      Πηγή: http://www.naftemporiki.gr/story/1172597/google-earth-vr-otan-to-google-earth-sunantise-tin-eikoniki-pragmatikotita
    19. Τεχνολογία

      Engineer

      Όσοι εγγραφούν στο νέο online σεμινάριο για την αρχαία Ρώμη, που διοργανώνει το πανεπιστήμιο του Reading, θα έχουν τη δυνατότητα να «επισκεφθούν» τα μνημεία και τους ναούς, αλλά και να περιηγηθούν στους δρόμους της πόλης, μέσω του πιο λεπτομερούς ψηφιακού μοντέλου της πρωτεύουσας της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας που έγινε ποτέ.
      Το μοντέλο δημιουργήθηκε από τον Matthew Nicholls, λέκτορα στο τμήμα κλασικών σπουδών του πανεπιστημίου, ο οποίος χρειάσθηκε 10 χρόνια για να το δημιουργήσει.
       
      Ο Nicholls είναι και ο υπεύθυνος του σεμιναρίου, το οποίο όπως λέει απευθύνεται σε οποιονδήποτε ενδιαφέρεται για την αρχαία Ρώμη – από αρχαιολόγους και φοιτητές ιστορίας, μέχρι υπεύθυνους τουριστικών πρακτορείων.
       
      Στην αναπαράσταση εμφανίζεται η πόλη όπως ήταν το 315 π.Χ., ενώ σε αυτήν φαίνονται στα σημαντικότερα αξιοθέατα της εποχής, σε διαφορετικές ώρες της ημέρας. Έτσι, ανάμεσα σε άλλα, ο «επισκέπτης» μπορεί να θαυμάσει το Κολοσσαίο τόσο από το θεωρείο του αυτοκράτορα, όσο και από τις πιο «ταπεινές» ξύλινες κερκίδες.
       

       
      Πηγή: http://www.insomnia.gr/_/articles/%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B1/variousgadgets/%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE%CE%BC%CE%B9%CE%BF-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%86%CE%AD%CF%81%CE%B5%CE%B9-%CE%B4%CF%89%CF%81%CE%B5%CE%AC%CE%BD-%CE%B5%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%AE%CE%B3-r13700
    20. Τεχνολογία

      SIRADRAB

      Πράσινο φως για το Galileo, ένα σύστημα δορυφορικής πλοήγησης που θα ανταγωνιστεί το αμερικανικό GPS, έδωσε την περασμένη εβδομάδα το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.
       
      Οι ευρωβουλευτές αποφάσισαν πώς θα κατανεμηθούν τα 6,3 δισ. ευρώ που θα διατεθούν για το Galileo έως το 2020, φροντίζοντας να διατεθούν επαρκή κονδύλια και για την ανάπτυξη εφαρμογών που θα καθιστούσαν το σύστημα κερδοφόρο.
       
      Εφόσον δεν υπάρξουν νέα απρόοπτα, το Galileo θα τεθεί επίσημα σε λειτουργία το 2014 με καθυστέρηση αρκετών ετών, λόγω ασυμφωνιών για τη χρηματοδότηση του έργου. Μέχρι τότε προβλέπεται να έχουν εκτοξευτεί συνολικά δέκα λειτουργικοί δορυφόροι.
       
      Το παρακάτω βίντεο από την Τηλεόραση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου εξηγεί πού εστιάστηκε η συζήτηση και ποιες επιφυλάξεις παραμένουν
       
      Από το in.gr
    21. Τεχνολογία

      Engineer

      Με χρονικό ορίζοντα το 2020, η Ευρωπαϊκή Ένωση ανακοίνωσε την πρόθεσή της να εγκαταστήσει τον απαραίτητο εξοπλισμό σε δημόσιους χώρους όλων των χωρών μελών, προκειμένου να είναι εφικτή η δωρεάν ασύρματη πρόσβαση στο Internet.
       
      Στην καθιερωμένη ετήσια ομιλία του για την κατάσταση της Ένωσης, ο Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ζαν Κλοντ Γιούνκερ, δήλωσε μεταξύ άλλων την αναμόρφωση του νόμου περί πνευματικών δικαιωμάτων αλλά και την προώθηση επενδύσεων που έχουν σχέση με έργα συνδεσιμότητας.
       
      Σε ότι αφορά την επιλογή δημόσιων χώρων, θα δοθεί προτεραιότητα σε πάρκα, πλατείες, βιβλιοθήκες και δημόσια κτίρια, με την Ε.Ε να επιθυμεί αυτό να γίνει «σε κάθε πόλη και χωριό της Ευρώπης που υπάρχουν γύρω από τα κεντρικά αστικά κέντρα». Το προβλεπόμενο κόστος για το όλο εγχείρημα φτάνει τα 120 εκατομμύρια ευρώ, με τους κατά τόπους φορείς να αναλαμβάνουν στη συνέχεια τα κόστη συνδρομών και συντήρησης.
       
      Ίσως πιο σημαντική είναι η εξαγγελία για ελάχιστη ταχύτητα download 100 Mbps για όλα τα ευρωπαϊκά νοικοκυριά, και 1GBps για νοσοκομεία και δημόσιες υπηρεσίες, έως το 2025. Επιπλέον ο κ. Γιούνκερ ενημέρωσε ότι το πρότυπο δικτύου 5G δεν θα είναι έτοιμο μέχρι το 2018, με την αρχική πρόσβαση από συμβατές συσκευές να είναι περιορισμένη τουλάχιστον μέχρι το 2020. Στα σχέδια της Ε.Ε είναι η ύπαρξη 5G δικτύου τουλάχιστον σε μία πόλη κάθε μέλους μέχρι το 2020 και αλματώδη ανάπτυξη για τα επόμενα 5 χρόνια με την παρουσία 5G σε όλους τους μεγάλους οδικούς και σιδηροδρομικούς άξονες.
       
      Πηγή: http://www.insomnia.gr/_/articles/hardware/wifi/%CE%B4%CF%89%CF%81%CE%B5%CE%AC%CE%BD-wi-fi-%CF%83%CE%B5-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CF%8C%CF%83%CE%B9%CE%BF%CF%85%CF%82-%CF%87%CF%8E%CF%81%CE%BF%CF%85%CF%82-%CF%85%CF%80%CF%8C%CF%83%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-e-r12631
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.