Jump to content
  • Novatron

  • Ισθμός της Κορίνθου: Οι πυρετώδεις εργασίες αποκατάστασης και επαναδιάνοιξης της διώρυγας

     Share


    Οι εργασίες για την αποκατάσταση μέρους της Διώρυγας του Ισθμού της Κορίνθου, το οποίο είχε καταρρεύσει, προχωρούν με πυρετώδεις ρυθμούς.

    Δεκάδες εργάτες, βαριά μηχανήματα και ειδικοί επιστήμονες εργάζονται νυχθημερόν προκειμένου να ολοκληρωθούν το ταχύτερο δυνατό οι εργασίες επαναδιάνοιξης της διώρυγας.

    Σε μια χρονιά που τα καύσιμα έχουν πάρει φωτιά θεωρείται κομβικής σημασίας η επαναλειτουργία της διώρυγας του Ισθμού της Κορίνθου που σημειωτέον παραμένει κλειστή ουσιαστικά δύο χρόνια τώρα.
    Έτσι οι ιδιοκτήτες και οι ενοικιαστές σκαφών αναψυχής, αλλά και τα εμπορικά πλοία που πληρούν τις προδιαγραφές, θα μπορούν να διαπερνούν τον Ισθμό και να αποφεύγεται ο γύρος της Πελοποννήσου προκειμένου να βρεθούν από τον Σαρωνικό στον Κορινθιακό και εν συνεχεία στο Ιόνιο πέλαγος και το αντίστροφο, με πολύ χαμηλότερο οικονομικό κόστος λόγο της εξοικονόμησης καυσίμων.

    Αξίζει να αναφερθεί πως σκοπός τόσο των αρμόδιων υπηρεσιών όσο και της τεχνικής εταιρείας, που έχει αναλάβει το δύσκολο αυτό έργο, είναι ο Ισθμός της Κορίνθου να ανοίξει σε πρώτη φάση στα μέσα Ιουνίου, για να εξυπηρετηθεί ο τεράστιος όγκος των πλεούμενων που τον διασχίζει κάθε καλοκαίρι και στη συνέχεια να κλείσει και πάλι, προκειμένου μέσα στον χειμώνα να ολοκληρωθούν εάν είναι δυνατόν και οι υπόλοιπες εργασίες συντήρησης, που πρέπει να πραγματοποιηθούν.

    Οι εικόνες από το πιο εντυπωσιακό εργοτάξιο της χώρας μας είναι καθηλωτικές και τόσο το μέγεθος του έργου, όσο και ο βαθμός δυσκολίας είναι εμφανής, με μια πρώτη ματιά πραγματικά εντυπωσιάζουν.


    Face2Face

    Engineer
     Share


    User Feedback

    Recommended Comments

    Επειδή είμαστε σε φόρουμ μηχανικών και, όσο να 'ναι, κάτι σκαμπάζουμε από έργα, εκφράσεις του στιλ "Οι εικόνες από το πιο εντυπωσιακό εργοτάξιο της χώρας μας είναι καθηλωτικές και τόσο το μέγεθος του έργου, όσο και ο βαθμός δυσκολίας είναι εμφανής, με μια πρώτη ματιά πραγματικά εντυπωσιάζουν." καλό είναι να φιλτράρονται και να αποδίδονται σωστά

    Κατά τα λοιπά, σε δυο χρονάκια (άνευ απροόπτου) θα δοθεί το κανάλι στην κυκλοφορία

    Link to comment
    Share on other sites

    34 λεπτά πριν, tetris said:

    Επειδή είμαστε σε φόρουμ μηχανικών και, όσο να 'ναι, κάτι σκαμπάζουμε από έργα, εκφράσεις του στιλ "Οι εικόνες από το πιο εντυπωσιακό εργοτάξιο της χώρας μας είναι καθηλωτικές και τόσο το μέγεθος του έργου, όσο και ο βαθμός δυσκολίας είναι εμφανής, με μια πρώτη ματιά πραγματικά εντυπωσιάζουν." καλό είναι να φιλτράρονται και να αποδίδονται σωστά

    Κατά τα λοιπά, σε δυο χρονάκια (άνευ απροόπτου) θα δοθεί το κανάλι στην κυκλοφορία

    Θα χαιρομουν πολυ, συνάδελφε, να σε ξεναγήσω από κοντά στο έργο. Αν βρεις λίγο χρόνο το επόμενο διάστημα, θα μπορούσες να έρθεις και να δεις από κοντά το βαθμό δυσκολίας και την πρόοδο του έργου. Και επειδή είσαι μηχανικός και όχι μπακάλης και κάτι σκαμπαζεις από έργα, καλό θα ήταν αφού έρθεις να ανασκευάσεις και αυτό που έγραψες.

    Ακόμα και αν δεν έρθεις από το εργοτάξιο, θα ήταν πολύ εντυπωσιακό αν 1/7/2022 κανονιζες μια εκδρομή με σκάφος ώστε να κάνεις τη διέλευση του καναλιού. Όχι σε 2 χρόνια. Αλλά σε ένα μήνα.

    Link to comment
    Share on other sites

    1. Στην περιοχή  έχω "ξεναγηθεί" πλειστάκις, ιδία πρωτοβουλία. Συνεπώς τη γνωρίζω πολύ καλά, τόσο από γεωλογική όσο και από τεχνική άποψη. Επίσης, γνωρίζω πολύ καλά την Ιστορία της διώρυγας. Σχετικά πρόσφατα, επισκέφθηκα το εργοτάξιο. Όπως επίσης, έχω επισκεφθεί και εργοτάξια άλλων σημαντικών έργων, π.χ. ζεύξη Ρίου-Αντιρρίου (καμία σχέση με το συγκεκριμένο), και έχω άποψη για το βαθμό δυσκολίας ενός εκάστου. Κι επειδή έχω πολύχρονη εμπειρία στον κατασκευαστικό τομέα, μπορώ να ξεχωρίζω τις όποιες υπερβολές. Σαφώς και το συγκεκριμένο δεν είναι "εύκολο" έργο. Δεν αποτελεί όμως και την κορωνίδα της δυσκολίας (όπως παρουσιάζεται στο θέμα). Και είναι λογικό, ότι κάποιος με μικρή ή ελάχιστη εμπειρία μπορεί να εντυπωσιαστεί από το άρθρο. 

    2. Το ότι θα παραδοθεί σε προσωρινή χρήση (για 2-3 μήνες) και μόνο για μικρά σκάφη, είναι γνωστό. Αναφέρθηκα στην οριστική παράδοση η οποία, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, τοποθετείται στο 2024. Εάν οι πληροφορίες μου δεν είναι σωστές, κάνε τον κόπο να ανεβάσεις το χρονοδιάγραμμα ώστε να μην παραπλανώμαστε . 

    3. Μιας και με προσφωνείς "συνάδελφο" θεωρώ ότι είσαι μηχανικός (παρότι στο προφίλ σου γράφεις "ιδιώτης"). Η ζέση όμως, με την οποία υπερασπίζεις το έργο (το περιεχόμενο του θέματος, βασικά) μου δημιουργεί την εντύπωση ότι κατέχεις κάποια υψηλόβαθμη θέση. Αν όχι, σου το εύχομαι το ταχύτερο δυνατό. Και φρόντισε (αν περνάει από χέρι σου), το επόμενο βίντεο, πέραν του μάρκετινγκ,  να περιέχει τεχνικές πληροφορίες. Θα ήταν πολύτιμο για το φόρουμ

    Link to comment
    Share on other sites



    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.