Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. antloukidis

    antloukidis

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      3.821


  2. *olga*

    *olga*

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      434


  3. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      6.350


  4. salpigoal

    salpigoal

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      1.653


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 28/07/2019 in Δημοσιεύσεις

  1. Βρε να μη προλάβω.....!!!! Τουλάχιστον τα αναδρομικά μέχρι τώρα λέτε να τα πάρω???? (24.000 x 22 = 528.000 €) Δεν' κακό!
    2 points
  2. Τιποτα προχωρας με τον Μαστρομητσο που χεις βρει κι ολα καλα....
    1 point
  3. Γεια σου συνάδελφε, Κατέβασε το έγγραφο του παρακάτω link και ρίξε μία ματιά στις σελίδες 8 και 9. https://www.ice.org.uk/my-ice/membership-documents/recognition-of-eu-qualifications-guidance
    1 point
  4. ο επόμενος είναι αυτός που ζητάει άμμεση αποχώρηση. Και ανεξαρτήτως πόσο χρόνια εργάζεσαι φεύγεις όποτε θέλεις. Ανάλογα τις ευθύνες που έχεις στην εταιρεία είναι στη διακριτική σου ευκαιρία αν θα τους διαθέσεις περίοδο προετοιμασίας. Υποχρεώσεις έχουν οι εταιρείες προς τους εργαζόμενους (σε αυτό το θέμα) και όχι το αντίστροφο. Μη φθάσουμε στο σημεί ονα τις λυπόμαστε κιόλας. ΥΓ προσωπικώς με έχει απολύσει εταιρεία ενημερώνοντάς με ότι έχω απολυθεί από την προηγούμενη εβδομάδα.....
    1 point
  5. Το πρόγραμμα σου λέει ότι σε μονοκατοικία πρέπει να βάλεις λέβητα μικρότερο από 20Kw. Αυτό το κάνει γιατί αν υπερδιαστασιολογήσεις ένα λέβητα τότε θα έχεις μειωμένη απόδοση. Οι μόνες περιπτώσεις που σου λέει ότι θα δεχτεί να βάλεις λέβητα μεγαλύτερο από 20kw είναι: Εάν το Pgen βγει μεγαλύτερο ή εάν η μελέτη θέρμανσης δείχνει ισχύ μεγαλύτερη. Συνήθως αυτά δεν βγαίνουν μεγαλύτερα από 20kw οπότε κ πρέπει να μπει λέβητας μικρότερος από 20kw αλλιώς θα κριθεί μη επιλέξιμη η παρέμβαση. Δεν συμφωνώ με την άποψη του nick_61 ότι ένας λέβητας 30Kw που θα ρυθμιστεί για παράδειγμα στα 19Kw είναι αποδεκτός από το πρόγραμμα. Δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο από το πρόγραμμα.
    1 point
  6. Ουδέν νεώτερον από το μέτωπο.......... (τηλέφωνα δεν απαντούν και ....βαρέθηκα να πηγαίνω ΤΣΜΕΔΕ, κανείς να μη ξέρει τίποτα, και να με στέλνουν από το 2ο στον 1ο και από κει στο ισόγειο και ξανά μετά στον 2ο.........) Επειδή έχω και ζάχαρο....θεωρώ ότι το μη άγχος και η υγεία μου υπερέχει, και το παίζω "στωικά" Ιώβ......
    1 point
  7. Υπάρχουν διάφορες εναλλακτικές. Εξαρτάται από την συμφωνία πελάτη κ εργολάβου. Μπορεί για παράδειγμα να πληρώσει τα ένσημα ο ιδιοκτήτης κ την μισθοδοσία ο εργολάβος ή κ τα δύο ο εργολάβος ή κ τα δύο ο ιδιοκτήτης. Όλα είναι σωστά. Αν πληρώσει τα ένσημα ο ωφελούμενος τότε ο εργολάβος κόβει 11.200 σύμφωνα με το παράδειγμα σου κ ανεβάζεις τις απδ για τα 800€ μέρος των οποίων επιστρέφονται στον ωφελούμενο. Αν τα πληρώσει ο εργολάβος κόβει παραστατικό για 12.000 κ δεν ανεβάζεις καθόλου απδ.
    1 point
  8. Οτι αναγράφεται στον πίνακα της φορολογικής αναμορφώσεως σε σχέση με το Ε3 ΑΠΟΤΕΛΕΊ ΜΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ και δε μεταφέρεται αυτόματα στους κωδικούς του Ε3. Για να αυξηθεί (ή αναλόγως του προσήμου μειωθεί) ΤΟ ΛΟΓΙΣΤΙΚΌ ΑΠΟΤΈΛΕΣΜΑ (το οποίο κατά προσδιορίζεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από τα έσοδα και έξοδα του πίνακα Ζ αναγράφουμε στον πίνακα ΣΤ τόσα τα ποσά από τις διαφορές των βάσεων , όσο και αυτά που αναφέρονται στην κατάσταση φορολογικής αναμορφώσεως. Στη δεύτερη σελίδα του Ε2 γίνεται απλώς μια ανακατάταξη των δαπανών προκειμένου να προσδιοριστεί το μεικτό αποτέλεσμα , το κόστος πωληθέντων , κόστος παροχής υπηρεσίας . Το καθαρό λογιστικό αποτέλεσμα έχει ήδη προσδιοριστεί από την αντιπαράθεση των κονδυλίων του πίνακα Ζ και δεν πρόκειται να αλλάξει) . Επί ατομικών επιχειρήσεων ΤΟ ΦΟΡΟΛΟΓΗΤΕΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ προκύπτει από τον πίνακα ΣΤ , στον οποίο γίνονται οι προσαρμογές του λογιστικού αποτελέσματος.
    1 point
  9. Θεωρώ πως διαμερισμάτωση είναι η αλλαγή σε σχέση με τα όρια των Ο.Ι. συγκρίνοντας την κάτοψη της πολεοδομίας με την πραγματική κατάσταση. Την κάτοψη της σύστασης την εξετάζουμε για τη συναίνεση. Δεν θεωρώ πως αν τα σχέδια της πολεοδομίας και τα σχέδια της σύστασης ταυτίζονται μεταξύ τους αλλά όχι με την πραγματική κατάσταση, τότε δεν έχουμε αυθαιρεσία. Ο νόμος αναφέρει πως η σύγκριση θα γίνετε ανάμεσα στην πραγματική κατάσταση και στα σχέδια της πολεοδομίας για τον εντοπισμών των αυθαιρεσιών.
    1 point
  10. Θα κάνω μια προσπάθεια να απαντήσω (με ότι βάρος έχει η απάντησή μου, ως μηχανικού) και θα κουράσω γιατί θεωρώ ότι πρέπει να τα γράψω όπως θα τα έλεγα προφορικά, αναλυτικά για να γίνουν (υποθέτω) κατανοητά. 1) ΛΒ εισφορών έτους 20ΧΧ = Άθροισμα απαιτήσεων ασφαλιστικών εισφορών έτους 20ΧΧ με βάση τα ειδοποιητήρια που αντιστοιχούν στους μήνες από και Ιαν 20ΧΧ έως και ΔΕΚ 20ΧΧ συν το αποτέλεσμα της εκκαθάρισης των ασφαλιστικών εισφορών του έτους 20ΧΧ (ήτοι συν αν είναι χρεωστικό, πλην αν είναι πιστωτικό, μηδέν αν είναι μηδενικό) ΦΒ εισφορών έτους 20ΧΧ = Άθροισμα ταμειακών καταβολών το χρονικό διάστημα από 1/1/20ΧΧ έως και 31/12/20ΧΧ ανεξάρτητα ποιο έτος αφορούν (και οι οποίες ταμειακές καταβολές δεν έχουν εκπέσει σε προηγούμενο έτος) και χωρίς να εξετάζεται αν έχουν καταβληθεί εμπρόθεσμα ή εκπρόθεσμα. 1α) Ένα παράδειγμα υποθέτοντας ότι είσαι τυπικότατος στις πληρωμές, δηλαδή αντιστοιχεί: μηνιαία απαίτηση ειδοποιητηρίου = ταμειακή καταβολή. --Στο έτος 2018 έχουν εκδοθεί τα ειδοποιητήρια που αντιστοιχούν στις εισφορές των μηνών από ΔΕΚ 2017 έως και ΝΟΕ 2018 καθώς και η (υποθετικά χρεωστικό) το ποσό της εκκαθάρισης των εισφορών του έτους 2017 . --Στο έτος 2019 έχουν εκδοθεί τα ειδοποιητήρια που αντιστοιχούν στις εισφορές των μηνών από ΔΕΚ 2018 έως και ΝΟΕ 2019 και (υποθετικά χρεωστικό) το ποσό της εκκαθάρισης των εισφορών του έτους 2018. ΛΒ έτους 2018 = απαιτήσεις ειδοποιητηρίων που αντιστοιχούν στις εισφορές του έτους 2018 ήτοι των μηνών από και ΙΑΝ 2018 έως και ΔΕΚ 2018 συν το αποτέλεσμα της εκκαθάρισης των εισφορών του έτους 2018 (το οποίο δεν έχει γίνει ακόμη) ΦΒ έτους 2018 = ταμειακές καταβολές ειδοποιητηρίων που αντιστοιχούν στις εισφορές του έτους 2017 (εν μέρη) και 2018 (εν μέρη), ήτοι των μηνών από και ΔΕΚ 2017 έως και ΝΟΕ 2018 (οι οποίες ταμειακές καταβολές δεν έχουν εκπέσει σε προηγούμενο έτος) συν τις ταμειακές καταβολές που αφορούν στο χρεωστικό ποσό της εκκαθάρισης των εισφορών του έτους 2017 (οι οποίες ταμειακές καταβολές δεν έχουν εκπέσει σε προηγούμενο έτος) χωρίς να εξετάζεται όλες οι παραπάνω καταβολές αν έχουν καταβληθεί εμπρόθεσμα ή εκπρόθεσμα. [Ο ΔΕΚ'18 (που εκδόθηκε τον Ιαν'19) εφόσον πληρωθεί στο 2019 θα εκπέσει στην ΦΒ του 2019, όπως και η εκκαθάριση των εισφορών του έτους 2018 που θα εκδοθεί το 2019 εφόσον πληρωθεί στο 2019. Σε κάθε περίπτωση θα εκπέσουν φορολογικά στο έτος που ταμειακά καταβληθούν] 2) Ένα παράδειγμα για το πως αντιστρέφεται η (προσωρινή) διαφορά. Δεδομένα/Παραδοχές: (για να γίνει όσο τον δυνατόν απλό το παράδειγμα). i) Έστω ότι οι απαιτήσεις για ασφαλιστικές εισφορές για το 2018 [ήτοι απαιτήσεις των ειδοποιητηρίων μηνών από και ΙΑΝ 2018 έως και ΔΕΚ 2018 σύν το αποτέλεσμα της εκκαθάρισης των εισφορών του έτους 2018, το οποίο δεν έχει γίνει ακόμη, αλλά να υποθέσουμε για λόγους ευκολίας ότι θα εκδοθεί πριν την υπογραφή των χρηματοοικονομικών καταστάσεων και πριν την υποβολή της φορολογικής δήλωσης)] είναι 8.300€ ii) Έστω (για λόγους απλούστευσης) ότι δεν θα εκδοθούν για το 2019 ειδοποιητήρια εισφορών για αυτό το έτος (το 2019) . iii) Έστω ότι ότι οι ταμειακές καταβολές από 1/1/2018-31/12/2018 είναι 5.500€ iv) Έστω ότι δεν είχαμε προσωρινές διαφορές από το έτος 2017. Αποτέλεσμα: Στο φορολογικό έτος 2018, στα λογιστικά αρχεία (βιβλία), βάσει της αρχής του δουλευμένου, θα εμφανισθεί το σύνολο της δαπάνης ύψους 8.300,00€. Στο φορολογικό έτος 2018, από τα ακαθάριστα έσοδα του φορολογικού έτους θα εκπέσει το ποσό των 5.500€. Στο φορολογικό έτος 2018, η διαφορά (8.300-5.500) = 2.800€ είναι προσωρινή διαφορά λογιστικής και φορολογικής βάσης και θα εμφανισθεί στον Πίν. Ε’ του εντύπου Ε3 και θα μεταφερθεί στον κωδ. ΣΤ(441) = "Πλέον : προσωρινές διαφορές μεταξύ ΕΛΠ - Φορολογικής βάσης" Άρα, τα 2.800€ αναγνωρίζονται λογιστικά στο φορολογικό έτος 2018 αλλά θα εκπέσουν για σκοπούς φορολογίας εισοδήματος στο φορολογικό έτος 2019. Άρα το λογιστικό αποτέλεσμα του φορολογικού έτους 2018 είναι μικρότερο κατά 2.800,00€ σε σχέση με το φορολογικό αποτέλεσμα του ιδίου έτους, ενώ στο φορολογικό έτος 2019 θα συμβεί το αντίστροφο. (δες την συνημμένη εικόνα) (δες και την Λογιστική Οδηγία εφαρμογής του νόμου 4308/2014 «Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα, συναφείς ρυθμίσεις και άλλες διατάξεις» που έχει εκδόσει η ΕΛΤΕ, εδάφιο 3.5.2) 3) Στον πίν.Ε πάνε οι προσωρινές διαφορές (αυτές δηλαδή που στο μέλλον αντιστρέφονται) Στον πιν. Αναμόρφωσης πάνε οι μόνιμες (αυτές που δεν αντιστρέφονται) π.χ. τόκοι, πρόστιμα, προσαυξήσεις εισφορών. (δες και την Λογιστική Οδηγία εφαρμογής του νόμου 4308/2014 «Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα, συναφείς ρυθμίσεις και άλλες διατάξεις», που έχει εκδόσει η ΕΛΤΕ, εδάφιο 3.5.3) edit: Είδα ότι κυκλοφορεί σήμερα και ο Σωτήρης (την καλησπέρα μου Σωτήρη, ελπίζοντας να μην γράφω @@... περιμένω σχόλια... καλή συνέχεια) .
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
      Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.
      • 0 απαντήσεις
    • Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
      Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.