Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      9

    • Περιεχόμενα

      6.350


  2. lefterism

    lefterism

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      386


  3. KF

    KF

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      2.236


  4. CAPRICE_

    CAPRICE_

    Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      160


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 05/04/2020 in Δημοσιεύσεις

  1. Ιδιαίτερη προσοχή στην ημερομηνία 10/4/2020 διότι επειδή το Πάσχα των Καθολικών είναι στις 12/4 άρα η Μ.Παρασκευή των Καθολικών είναι στις 10/4 και μάλλον είναι Τραπεζική Αργία. Οπότε καλό είναι η όποιοι θέλουν να εκμεταλλευτούν τα μειωμένα ποσά να πράξουν τα δέοντα ημερολογιακά. Διότι στις τραπεζικές αργίες "... Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι πληρωμές οφειλών και τα εμβάσματα που θα καταχωρούνται την Παρασκευή 10 Απριλίου και τη Δευτέρα 13 Απριλίου, να εκτελεστούν την Τρίτη 14 Απριλίου που θεωρείται ως η επόμενη εργάσιμη. ..."
    4 points
  2. Επικουρικά στα παραπάνω... τα παρακάτω:
    3 points
  3. αναθεωρώ την επιλογή μου να μην παρακολουθήσω σεμινάρια. πιστευω σαν ηλεκτρολόγος μηχανικός αυτό το θεμα με τις τελευταίες εξελίξεις στις λοιμώξεις ή αυτό με το gdpr είναι απαραίτητα για μελέτες / κατασκευές ΗΜ
    2 points
  4. Σχετικά με το αν η μειωμένη εισφορά αφορά και το ΕΤΕΑΕΠ (Φεβρ και Μαρτ 2020) η απάντηση είναι ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΝΑΙ. Το πως θα εφαρμοσθεί είναι ένα θέμα ..... Μην ξεχνάμε ΕΤΕΑΕΠ είναι αυτό .... Το "ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΝΑΙ" σύμφωνα με την Δ.15/Δ΄/οικ.13994/ 339/3-4-2020 "2. Η μείωση της παρ. 1 αφορά στις τρέχουσες ασφαλιστικές εισφορές των ανωτέρω μηνών για το σύνολο των κλάδων ασφάλισης (κύριας ασφάλισης, υγειονομικής περίθαλψης, επικουρικής ασφάλισης, εφάπαξ παροχής) στους οποίους έχουν υποχρέωση καταβολής ασφαλιστικών εισφορών τα πρόσωπα της παρ. 1, καθώς και την εισφορά του άρθρου 44 παρ. 2 του ν.3986/2011 (Α ? 12), όπως ισχύει, υπέρ του Ειδικού Λογαριασμού Ανεργίας υπέρ των Αυτοτελώς και Ανεξάρτητα Απασχολούμενων του ΟΑΕΔ."
    1 point
  5. Το ζητημα ειναι αρκετα πολυπλοκο και κυριως με αρκετες ανακριβειες στο τελικο αποτελεσμα .Πιθανοτατα θα εχετε τριβες με το λατομειο. Μια λυση (την εχουμε εφαρμοσει εδω και πολλα-πολλα χρονια στη ΜΟΜΑ οταν κατασκευαζαμε το αεροδρομιο Λημνου με 3Α που ερχοταν απο Αλεξανδρουπολη και Καβαλα) ειναι να πληρωνετε και να επιμετρατε ασυμπυκνωτο ογκο ως εξης. 1) Κυβιζετε την καροτσα των φορτηγων που θα μεταφερουν το υλικο . 2) Ζητατε να ερχεται το υλικο επιπεδωμενο στην καροτσα ή βαζετε εσεις ανθρωπους να το επιπεδωνουν 3) Μετρατε το ογκο που προκυπτει μετα την επιπεδωση 4) Κοβετε ενα δελτιο με τον ογκο που μετρησατε και υπογραφετε εσεις και ο οδηγος.Κρατατε απο ενα αντιγραφο Με αυτον τον τροπο (αν βεβαια συμφωνει το λατομειο σας) παραλαβαμε 120000 μ3 3Α για την κατασκευη μας . Τωρα για την παραγγελια θα εφαρμοσεις ενα συντελεστη (υπηρχε στις παλιες ΠΤΕΟ ) της ταξης του 1.35 . Για αναγωγη σε βαρος απο τη δικη μου εμπειρια : 3Α περιπου =1.60 tn/m3 σε ασυμπυκνωτο με μικροαποκλισεις.. Ετσι για βαση συμπυκνωμενη π.χ 10 εκατ. 16000 μ2 * 0.1 μ = 1600 μ3 συμπυκν. * 1.35 = 2160 μ3 επι αυτ. * 1.6 τν/μ3 = 3456 περιπου 3500 τονους.παραγγελια Για το συντελεστη συμπυκνωσης μπορεις να κανεις μια δοκιμη επι τοπου .
    1 point
  6. Καλησπέρα φίλε Η απάντηση μου ήταν στα πλαίσια διερεύνησης της σχετικότητας σου με το θέμα. Τα gps αυτά έχουν ακρίβεια 3μέτρα, πιθανόν και 4 μέτρα λόγω μετασχηματισμών. Οπότε η χρήση τους δεν προβλέπεται για καμία εργασία πλήν ψυχαγωγικούς σκοπούς και πλοήγησης. Και ένα γενικότερο σχόλιο, δεν είναι λίγοι οι ιδιοκτήτες και μη που έχουν "χαθεί" λόγω κτηματικών διαφορών κτλ, επομένως θα συμβούλευα τουλάχιστον στους μη κατέχοντες δικαίωμα σύνταξης εξ. τοπογραφικών να μην μπαίνουν στο κόπο, καθώς τα τ.δ. κατά την γνώμη μου θα έχουν την ίδια αξία με το χαρτί υγείας που πουλάνε τα supermarket.
    1 point
  7. Δοκίμασε το loxeal 55-14, l;ynei m;ono me z;estama.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
      Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.
      • 0 απαντήσεις
    • Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
      Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.