Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. pirsogiannis

    pirsogiannis

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.742


  2. Konstantinos IB

    Konstantinos IB

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      857


  3. steve aris

    steve aris

    Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      128


  4. spoulopoulos

    spoulopoulos

    Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      5


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 13/06/2020 in Δημοσιεύσεις

  1. Δεν βλέπω πώς θα αρκέσουν τα 5cm γέμισμα. Για την απορροή του νερού θέλεις 2% κλίση, να δεχτώ ότι στην πράξη το ρίχνουμε πολλές φορές και στο 1,5%. Σε μια διάσταση κτιρίου 10μ , μιλάμε για 15εκ. Οκ, δεν είπα ότι θα γεμίσει παντού 15εκ, και σίγουρα το "μεγάλο" γέμισμα θα είναι τοπικά, αλλά τα 5εκ είναι πολύ λίγα για να σου δώσουν σωστή απορροή. Τα γεμίσματα αυτά συνήθως ξεκινάνε με ένα μέσο πάχος 8-10εκ. Άρα μιλάμε για 0.08*2100kgr/m2 = 168kgr/m2. Πολύ υψηλό κατά την γνώμη μου. Υπάρχουν και ελαφροσκυροδέματα/περλιτοδέματα που διατείνονται ότι έχουν το μισό ειδικό βάρος, άρα πέφτουμε στα περίπου 80kgr/m2, μόνον το γέμισμα εξομάλυνσης ξαναλέω. Επίσης ένα μεγάλο μειονέκτημα που έχουν αυτά τα κονιάματα είναι ότι για να πιάσουν το επιθυμητό 4% σχ.υγρασίας κάνουν πολύ καιρό, μελέτες έχουν δείξει έως και 90 ημέρες...Περιμένει κανείς τόσο? Όχι δυστυχώς, γι'αυτό και εγκλωβίζονται υγρασίες, εκεί ακριβώς που δεν θέλαμε να πάνε. Υπάρχει κάτι που είναι αρκετά ελκυστικό κατά την γνώμη μου, αν και παραμένει τσουχτερό δυστυχώς ακόμη, αλλά που θα πάει θα πέσει.. Πλάκες θερμομονωτικές μεταβαλλόμενου πάχους που δίνουν αυτές τις κλίσεις. Το υλοποιεί μεγάλη εταιρεία του χώρου των μονωτικών, έχει ξανασυζητηθεί στο φόρουμ.
    1 point
  2. Αυτή τη στιγμή νομικά έχεις 2 οριζόντιες ιδιοκτησίες. Δεν έχει κάποια σημασία σε νομικό επίπεδο το ότι είναι λειτουργικά συνενωμένες εκτός αν έχει υπάρξει και τροποποίηση της σύστασης. Άρα θα πρέπει να κάνεις 2 δηλώσεις αν πας κατηγορία 1 (δηλ. 2χ250=500). Δες και το άρθρο 96 και την εγκύκλιο 2 (σελ. 16). Απο κει και πέρα όμως θα πρέπει εκ του νόμου να καταγράψεις όλες τις αυθαιρεσίες που έχουν συμβεί (ασχέτως του standard προστίμου των 250) και αυτό γίνεται μόνο με την σύγκριση μεταξύ οικοδομικής άδειας και υφιστάμενης κατάστασης, όπως σου έγραψε και η danaikaterina . Εσύ τι αυθαιρεσίες θα καταγράψεις και θα αναφέρεις αφού δεν έχεις σχέδια αδείας? Ούτε καν η λειτουργική συνένωση τεκμαίρεται αφού δεν έχεις σχέδια αδείας που να τις δείχνει χωριστές. Το ότι τις δείχνει χωριστές το σχέδιο της σύστασης -όπως έγραψε και η συνάδερφος- δεν λέει κάτι.... Ο νόμος λέει παράβολο 250 ευρώ και τέρμα, αλλά αυτό δεν σε απαλλάσσει από την υποχρέωση να καταγράψεις όλες τις αυθαιρεσίες στην τεχνική έκθεση σου και στα φύλλα καταγραφής και βέβαια να αποδείξεις το προ 75. Εσύ τι θα πεις? Εκτός αν το τερματίσεις και "θάψεις" την ύπαρξη οικοδομικής αδείας (που κανονικά την αναφέρεις στο ηλ. σύστημα), που δεν σου το συστήνω γιατί υπάρχει στέλεχος αδείας που επιβεβαιώνει την ύπαρξη αδείας και σε ενδεχόμενο έλεγχο.......... too risky για μένα. Εν κατακλείδι το πιο ορθόδοξο είναι η ανασύσταση που δεν έχεις λόγους να την φοβάσαι......
    1 point
  3. To συγκρίνω με την δωρεάν δίαθεση των ελληνικών κανονισμών και με το επίσης δωρεάν και νόμιμο έντυπο υλικό που έχω στη διάθεση μου για να εργάζομαι (βιβλία κλπ) και δυσκολεύομαι να καταλάβω γιατί πρέπει να δώσω 1000 ευρώ για 10 pdf για τα οποία όπως αναφέρει ο συνάδελφος pirsogiannis κάποιοι εργάστηκαν και πληρώθηκαν για να γραφτούν (με τα λεφτά μας, όχι του Bill Gates, όχι του Νιάρχου, όχι του Elon Mask κλπ). Γιατί κερδοσκοπεί ο ΕΛΟΤ; Εσύ με τι το συγκρίνεις και δεν σου φαίνεται μεγάλο;
    1 point
  4. Θα είχε ενδιαφέρον να μας πει κάποιος αν οι ελληνικές επιτροπές που ασχολήθηκαν με τα εθνικά προσαρτήματα, αμείφθηκαν και με τί ποσά, και από πού καλύφθηκαν αυτά τα ποσά.Και μετά μπορεί να ανοίξει η συζήτηση αν πρέπει να πωλούνται οι ευρωκώδικες που είναι και νόμοι του κράτους, και ποια είναι μια λογική τιμή για να πωλούνται.Πρώτα όμως αυτή είναι η ερώτηση που πρέπει να απαντηθεί. Για να συνεχίσω λίγο το σκεπτικό μου: υπάρχει στην σημερινή κοινωνία η απαίτηση προστασίας της ζωής, όλα τα κοινωνικά σύνολα βασίζονται σε αυτή την απαίτηση, θεωρείται αγαθό ύψιστο που δεν πρέπει να τίθεται εν αμφιβόλω, συμφωνεί ή διαφωνεί κανείς αυτή είναι η βάση που γεννάει την απαίτηση για ασφαλείς κατασκευές. Για να υπάρξουν ασφαλείς κατασκευές, θα πρέπει να έχουν υλοποιηθεί με τα πλέον σύγχρονα και αυστηρά πρότυπα που διέπουν υλικά και τεχνικές. Τί κάνουμε λοιπόν? Υποτίθεται συναποφασίζουμε, σε επίπεδο κράτους, ευρωπαικής ένωσης κλπ, κάποιοι "σοφοί" να φτιάξουν αυτά τα πρότυπα. Οι σοφοί πρέπει να ζήσουν, και η δουλειά τους είναι να δημιουργούν αυτούς τους κανονισμούς. Να αμειφθούν λοιπόν. Να μας πεί όμως κάποιος πόσο είναι αυτή η αμοιβή, ποιος την καταβάλει, πχ οι πολίτες άμεσα?έμμεσα μέσω φόρων?διοδίων σε ότι αφορά έργα οδοποιίας? περιβαλλοντικών τελών σε ότι αφορά έργα κτιριακά κλπ κλπ? Να μας πουν λοιπόν όλη την παραπάνω πορεία επίσημα, και μετά συζητάμε αν το κόστος των ευρωκωδίκων είναι μεγάλο ή μικρό. Γιατί οι πρόγονοι μας έλεγαν μεταξύ πολλών άλλων σοφών, ότι τα "δημόσια γενόμενα, δημόσια πρέπει να κρίνονται"....
    1 point
  5. Ερώτηση για το ακριβώς "ανάποδο" θέμα. Έστω ότι εγώ σαν μηχανικός βρίσκω μέσω της πλατφόρμας upwork κάποιον να μου ετοιμάσει σχέδια στο archicad βάσει αποτυπώσεών μου. Τον πληρώνω και είμαστε και οι δύο ευχαριστημένοι. Τι γίνεται με το κομμάτι της φορολογίας? Αυτό το "έξοδο" από την μεριά μου μπορώ να το βάλω στα λογιστικά έξοδα και αν ναι με τι τιμολόγια? Πλατφόρμες τύπου upwork σε συνδέουν απλά με τον freelancer ή τελικά παίρνεις απόδειξη πληρωμής από την πλατφόρμα? Πληρώνεις στην πλατφόρμα ή κατευθείαν στον freelancer. Αν το ποσό είναι σωρευτικα μεγάλο τότε αξίζει τον κόπο να το περάσεις στα έξοδα. Αλλά και στην περίπτωση που είναι μικρό το ποσό μήπως έτσι κι αλλιώς πρέπει να το δηλώσω κάπου? Αν ο freelancer δεν είναι νόμιμος φορολογικά στη χώρα του υπάρχει περίπτωση να έχω συνέπειες και εγώ? Το γεγονός ότι θα έχω "συναλλαγή" με το εξωτερικό σημαίνει επιπλέον δηλώσεις και χαρτούρα κτλ κτλ?
    1 point
  6. Δεν το λες και παραδοσιακό... Κάτι ανάλογο στα καθ΄ημάς θα ήταν, μπάντα τσολιάδων να παίζει τα "κύματα του Δουνάβεως" με χροιά καλαματιανού... εδώ το αυθεντικό
    1 point
  7. Καλησπέρα σας, Το 2014 έγινε τακτοποίηση αυθαίρετης κατασκευής 2 δωμάτιων με τον 4178/13 στον ακάλυπτο χώρο του ισογείου διαμερίσματος. Μετά την αγορά, ο πελάτης μου γκρέμισε το 2019 το ένα δωμάτιο όπως φαίνεται και στη φωτογραφία με την κάτοψη για να έχει περισσότερο χώρο στον ακάλυπτο. Καλούμε τώρα να δώσω βεβαίωση για μεταβίβαση όμως το ένα δωμάτιο δεν υπάρχει πια. Γνωρίζει κάποιος πως το χειριζόμαστε;
    1 point
  8. Είναι κατά διαστήματα υψηλότερη η πίεση του δικτύου πόλης. Συνήθως αυτή ανεβαίνει κατά τις νυκτερινές και τις πρώτες πρωινές ώρες, που οι περισσότερες καταναλώσεις είναι κλειστές. Όταν ανοίξεις και μία άλλη βρύση μέσα στο σπίτι, η παροχή μοιράζεται και σταματάει ο θόρυβος του φλοτεροδιακόπτη. Το φαινόμενο αυτό καθεαυτό δεν είναι επικίνδυνο για την εγκατάστασή σου. Η εξωτερική πίεση όμως που ίσως να το προκαλεί είναι επικίνδυνη. Ρώτα τους ενοίκους των κάτω ορόφων και αν έχουν κι αυτοί προβλήματα (θορύβους, στάξιμο βρυσών, υπερβολική παροχή κλπ) τότε πρέπει να μετρήσεις την πίεση του δικτύου σου και αν χρειαστεί να βάλεις μειωτή πίεσης. Αν δεις ότι δεν έχουν προβλήματα οι από κάτω, άλλαξε τον φλοτεροδιακόπτη σου και τέλος.
    1 point
  9. Μέχρι τον Αύγουστο του 2014 μπορούσες να κάνεις αίτηση για έγκριση τύπου, πλέον χρειάζεται έγκριση τύπου από το εργοστάσιο εκτός αν έχουν δώσει κάποια παράταση. Εθνική νομοθεσία για έγκριση τύπου http://www.opengov.gr/yme/?p=2691 Λογικά όμως θα έχει έγκριση τύπου, για τα Ευρωπαϊκά οχήματα θα πρέπει να επικοινωνήσεις με το εργοστάσιο παραγωγής ή με τον εισαγωγέα στην ΕΕ αν ο κατασκευαστής είναι εκτός ΕΕ. http://www.yme.gr/index.php?tid=1436 http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/ALL/?uri=CELEX:32007L0046
    1 point
  10. Διότι, YIMAN, καλώς η κακώς οι μηχανικοί εφαρμόζουν την πολυδαίδαλη, πολλαπλών περιπτώσεων, αλληλοαναιρούμενη απο αποφάσεις ΣτΕ, εγκυκλίους, γνωμοδοτήσεις ΝΣΚ κλπ, κλπ..... πολεοδομική νομοθεσία. Πχ σε ένα συμβόλαιο έχεις δει το συμβολαιογράφο να παίρνει θέση.... Οχι!! Απλά γράφει..... "σύμφωνα με τη δήλωση του 651/77 του Αγρονόμου και Τοπογράφου Μηχανικού Τρεχαγυρευόπουλου.... το οικόπεδο/αγροτεμάχιο είναι άρτιο οικοδομήσιμο κλπ κλπ." Κι αν ο άμοιρος μηχανικός είναι νέος και δεν πρόσεξε κάποια πράγματα ας πούμε ότι το οικόπεδο έχει προέλθει από παράνομη κατάτμηση ή τόσες άλλες περιπτώσεις ...... ενώ ο συμβολαιογράφος το κατάλαβε.... ακύρωσε τη σύνταξη του συμβολαίου??? Εγώ λέω ΌΧΙ. Απλά συνέταξε το συμβολαιο.... πήρε την αμοιβή του που είναι ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ και ...... ΠΕΤΑΞΕ ΤΟ ΜΠΑΛΛΑΚΙ ΤΩΝ ΕΥΘΥΝΩΝ στο συντάξαντα της δήλωσης 651 που συνοδεύει το τοπογραφικό ο οποίος πήρε ως αμοιβή ΚΛΑΣΜΑ ΤΗΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΑΜΟΙΒΗΣ.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.