Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. hkamp

    hkamp

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      2.678


  2. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      9.156


  3. dib

    dib

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      5.021


  4. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      7.487


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 01/02/2024 in Δημοσιεύσεις

  1. Επίσης επειδή είναι δύο διαφορετικά κτίρια χωρίς επαφή θα έπρεπε να μελετηθούν ως δύο διαφορετικά κτίρια και να εκδοθούν δύο διαφορετικά ΠΕΑ ακόμη κι αν είχαν την ίδια χρήση.
    3 points
  2. 1. Οχι. Σαφέστατα όχι. Το εμβαδόν που θα βάλεις είναι αυτό που προκύπτει απ την ενεργειακή επιθεώρηση και τις ΤΟΤΕΕ. Τα 7 τμ αφορούν (αφορούσαν) τα προγράμματα εξοικονομώ και μόνο. 2. Η Μελέτη είναι μία αλλά πρέπει (έπρεπε) να εξετάζει ξεχωριστά τις δύο χρήσεις. Δηλ. δύο διαφορετικά xml και δύο διαφορετικές ενεργειακές αξιολογήσεις. Αν έβγαλε ένα xml με μία ενεργειακή αξιολόγηση τότε είναι λάθος. Εσύ δεν μπορείς να το επαναλάβεις. Θα πρέπει να βγάλεις δύο ΠΕΑ, ένα για κάθε χρήση.
    3 points
  3. Μήπως τα έχεις μπερδέψει λίγο? Στην 7β δεν αναφέρεται σε εκσκαφή αλλά σε ύψος (1.50 μ) τοιχίων αντιστήριξης και σε μέγιστο καθαρό πλάτος (1.50 μ) διαμόρφωσης εισόδων και για του λόγου το αληθές: "Τοιχία για την αντιστήριξη πρανών, διαχωριστικοί τοίχοι μέγιστου ύψους 1,50 μ., τοίχοι ελεύθερης διάταξης που συμβάλλουν στη διαμόρφωση του περιβάλλοντα χώρου μέγιστου ύψους 1,50 μ., πεζούλια, βεράντες,διαμορφώσεις εισόδων (αυλόθυρες - πορτοσιές), φυτεύσεις, κουρ ανγκλαίζ (cours anglaises) συνολικού μήκους μικρότερου ή ίσου του 1/2 της όψης στην οποία αντιστοιχεί και μέχρι καθαρού πλάτους 1,50 μ., καθώς και στοιχεία εξυπηρέτησης, όπως πάγκοι, τραπέζια, άθλησης και παιχνιδότοπων. ...
    2 points
  4. Γειά και πάλι, τεχνικά δεν ισχύει αυτό που σου είπαν γιατί οι τιμές στο συγκεκριμένο δεν είναι του 2016. Μπορεί όμως με τις αναποσαρμογές που έχει, κάποιες να είναι σωστές και κάποιες όχι. Γενικά αν δεν το ψάξεις χειροκίνητα από το σάιτ του Υπουργείου, δύσκολα θα βρεις άκρη. Άλλοι επίσης κοιτάνε τον ΕΝΦΙΑ της αντίστοιχης χρονιάς και παίρνουνε την ΤΖ από εκεί.
    2 points
  5. http://www.nomoskopio.gr/nsk_402_02.php?toc=0&printWindow&
    1 point
  6. Εάν βρίσκεται εντός σχεδίου η εντός οικισμού δεν υπολογίζεται για την εύρεση της Κατηγορίας.
    1 point
  7. Τι ακριβώς αναφέρει η σύσταση δουλείας? Μήπως υπάρχει θέμα με το καθαρό ύψος? Πάντως, μου κάνει εντύπωση ότι προβλέπεται δουλεία, ενώ συνήθως η δίοδος διέλευσης ορίζεται ως κοινόχρηστος χώρος υποχρεωτικά ακάλυπτος
    1 point
  8. Καλησπέρα, έτσι είναι, αν ο χώρος έχει μετρήσει σε κάλυψη/δόμηση τότε χρεώνεις μια ΛΠ για την αλλαγή χρήσης και το ξεμπάζωμα. Εννοείται ότι όλα να έχουν γίνει πριν το '11. Η επέκταση του χώρου εκτός νόμιμου περιγράμματος χρέωνεται με υπέρβαση δόμησης, υπ. κάλυψης και έλεγχο για ενδεχόμενη παραβίαση του Δ, και θα τα έβαζα με μειωτικό 0,50.
    1 point
  9. σωστα λεει ο ακις.. Κανουν λαθος. Δεν ισχυουν αυτα που σου ειπαν. Για τα αυθαιρετα, με βαση το αρθρο 100 του ν. 4495, ισχυουν οι τιμες οπως ισχυαν το 2016. οι οποιες ομως υπαρχουν απο το 2007 και το 2011. Ολες οι μετεπειτα απο το 2016, αυξησεις και ενταξεις δεν αφορουν την ΤΖ αυθαιρετων, αλλα υποθεσεις "Κεφαλαιου". Εδω, οι σχετικες αναφορες https://www.notarius.gr/encyclical/objective_values/
    1 point
  10. Γειά σου, ναι έτσι είναι και λογικά θα σου έχει μη ενεργή την συγκεκριμένη επιλογή.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
      Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.
      • 0 απαντήσεις
    • Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
      Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.