Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. Σε κτίρια με επικρατούσα χρήση κατοικία, πάσης φύσεως αυθαιρεσίες που έγιναν πριν από τις 09/06/1975 υπάγονται στην κατηγορία 1. Το 2% ισχύει και για το ύψος.
  3. Σήμερα
  4. Οι νέες κάμερες καταγραφής παραβάσεων μπήκαν για τα καλά στην καθημερινότητα των οδηγών της Αττικής και ήδη «γράφουν». Το εκτεταμένο δίκτυο που τέθηκε σε λειτουργία παρακολουθεί κρίσιμους κόμβους και κεντρικές αρτηρίες. Οι συσκευές αυτές καταγράφουν την παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, την υπερβολική ταχύτητα, την οδήγηση χωρίς ζώνη ασφαλείας ή κράνος, αλλά και τη χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση. Σημεία όπως η λεωφόρος Κηφισού, η Αλεξάνδρας, η Βασιλίσσης Σοφίας, η Κατεχάκη, η Πειραιώς, η Αθηνών και δεκάδες ακόμη κομβικά σημεία στο λεκανοπέδιο βρίσκονται πλέον υπό διαρκή επιτήρηση, σε όλες τις κατευθύνσεις και στα περισσότερα ρεύματα κυκλοφορίας. Πρακτικά, για τον οδηγό οι νέες κάμερες σημαίνουν ότι κάθε παράβαση καταγράφεται αυτόματα και μετατρέπεται σε ηλεκτρονικό φάκελο, ο οποίος φτάνει απευθείας στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και στη συνέχεια στον ιδιοκτήτη του οχήματος. Δεν υπάρχει πλέον περιθώριο «να γλιτώσεις» επειδή δεν σε σταμάτησε η Τροχαία επιτόπου, αφού το πρόστιμο θα αποστέλλεται στο σπίτι ή θα αναρτάται στο ηλεκτρονικό προφίλ του κατόχου. Σύντομα θα λαμβάνει και SMS. Αν πρόκειται για παραβίαση κόκκινου σηματοδότη ή για υπερβολική ταχύτητα, το σύστημα καταγράφει φωτογραφία και βίντεο, τα οποία αποθηκεύονται ως αποδεικτικά στοιχεία. Αντίστοιχα, η μη χρήση ζώνης ή κράνους, αλλά και η χρήση κινητού τηλεφώνου, εντοπίζονται μέσω εξελιγμένων αισθητήρων και λογισμικών που αναγνωρίζουν τις κινήσεις του οδηγού. Η διαδικασία είναι πλήρως αυτοματοποιημένη: οι κάμερες συλλέγουν το υλικό, τα δεδομένα ελέγχονται από το Κέντρο Διαχείρισης και στη συνέχεια βεβαιώνονται τα πρόστιμα. Σε περίπτωση που ο ιδιοκτήτης του οχήματος δεν ήταν ο οδηγός, μπορεί να δηλώσει υπεύθυνα το πρόσωπο που οδηγούσε, ώστε να μεταφερθεί σε αυτόν η παράβαση. Η αλλαγή αυτή φέρνει μεγαλύτερη αυστηρότητα στην εφαρμογή του ΚΟΚ. Οι οδηγοί που μέχρι τώρα θεωρούσαν ότι μπορούσαν να ξεφύγουν με μια «παραβίαση της στιγμής», θα έρθουν αντιμέτωποι με ένα σύστημα που δεν έχει ανοχές και λειτουργεί 24 ώρες το εικοσιτετράωρο. Ουσιαστικά, οι δρόμοι της Αττικής μπαίνουν σε μια εποχή απόλυτης ηλεκτρονικής επιτήρησης, όπου κάθε λάθος πίσω από το τιμόνι έχει και το ανάλογο κόστος. Αναλυτικά έχουν τοποθετηθεί μέχρι σήμερα: Σημείο Κατεύθυνση Ακτή Κονδύλη & Αιγάλεω Σε όλα τα ρεύματα Λ. Κατεχάκη & οδός Πίνδου Προς όλες τις κατευθύνσεις Λ. ΝΑΤΟ & Λ. Μεγαρίδος Σε όλα τα ρεύματα Λ. ΝΑΤΟ & οδός Γκορυτσάς Σε όλα τα ρεύματα Λ. ΝΑΤΟ & οδός Τραπεζούντος Σε όλα τα ρεύματα ΠΕΟ Αθηνών – Κορίνθου & Μίνωα / Πάχης Σε όλα τα ρεύματα Λ. Αθηνών & Γ. Παπανδρέου / Κύπρου (Χαϊδάρι) Σε όλα τα ρεύματα Λ. Κηφισού & οδός Κωνσταντινουπόλεως (Περιστέρι) Προς Αθήνα & στον παράδρομο Λ. Αμφιθέας & Λ. Αγ. Βαρβάρας (Άλιμος) Προς Αγ. Βαρβάρας Ταξιαρχών & Καλαμακίου (Άλιμος) — Λ. Κηφισίας & Πεντέλης (Μαρούσι) Σε όλα τα ρεύματα Λ. Παπαναστασίου & Σοφοκλή Βενιζέλου (Άγ. Δημήτριος) Προς Βουλιαγμένης Λ. Θησέως & Καλυψούς (Καλλιθέα) Σε όλα τα ρεύματα Λ. Θησέως & Συνταγματάρχη Δαβάκη (Καλλιθέα) Σε όλα τα ρεύματα Χαροκόπου & Δοϊράνης (Καλλιθέα) Σε όλα τα ρεύματα Θησέως / Ποσειδώνος (Καλλιθέα) 2 ρεύματα: προς Φάληρο & προς Εθνάρχου Μακαρίου Πειραιώς & Χαμοστέρνας (Μοσχάτο) Σε όλα τα ρεύματα Πειραιώς & Χρ. Σμύρνης Σε όλα τα ρεύματα Π. Ράλλη & Αγ. Άννης (Ταύρος) Σε όλα τα ρεύματα Γρ. Λαμπράκη & Σολωμού (Κορυδαλλός) Σε όλα τα ρεύματα Λ. Σχιστού – Σκαραμαγκά & Γρ. Λαμπράκη (Δραπετσώνα) — Δημοκρατίας & Γρ. Λαμπράκη (Κερατσίνι) Σε όλα τα ρεύματα Α. Παπανδρέου & Λ. Θηβών (Ίλιον) Σε όλα τα ρεύματα Λ. Παπαναστασίου & Αλεξανδρείας (Άγ. Δημήτριος) Προς Π. Φάληρο Λ. Δημοκρατίας & Τριπόλεως (Πέραμα) Προς Κερατσίνι
  5. Οι νέες κάμερες καταγραφής παραβάσεων μπήκαν για τα καλά στην καθημερινότητα των οδηγών της Αττικής και ήδη «γράφουν». Το εκτεταμένο δίκτυο που τέθηκε σε λειτουργία παρακολουθεί κρίσιμους κόμβους και κεντρικές αρτηρίες. Οι συσκευές αυτές καταγράφουν την παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, την υπερβολική ταχύτητα, την οδήγηση χωρίς ζώνη ασφαλείας ή κράνος, αλλά και τη χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση. Σημεία όπως η λεωφόρος Κηφισού, η Αλεξάνδρας, η Βασιλίσσης Σοφίας, η Κατεχάκη, η Πειραιώς, η Αθηνών και δεκάδες ακόμη κομβικά σημεία στο λεκανοπέδιο βρίσκονται πλέον υπό διαρκή επιτήρηση, σε όλες τις κατευθύνσεις και στα περισσότερα ρεύματα κυκλοφορίας. Πρακτικά, για τον οδηγό οι νέες κάμερες σημαίνουν ότι κάθε παράβαση καταγράφεται αυτόματα και μετατρέπεται σε ηλεκτρονικό φάκελο, ο οποίος φτάνει απευθείας στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και στη συνέχεια στον ιδιοκτήτη του οχήματος. Δεν υπάρχει πλέον περιθώριο «να γλιτώσεις» επειδή δεν σε σταμάτησε η Τροχαία επιτόπου, αφού το πρόστιμο θα αποστέλλεται στο σπίτι ή θα αναρτάται στο ηλεκτρονικό προφίλ του κατόχου. Σύντομα θα λαμβάνει και SMS. Αν πρόκειται για παραβίαση κόκκινου σηματοδότη ή για υπερβολική ταχύτητα, το σύστημα καταγράφει φωτογραφία και βίντεο, τα οποία αποθηκεύονται ως αποδεικτικά στοιχεία. Αντίστοιχα, η μη χρήση ζώνης ή κράνους, αλλά και η χρήση κινητού τηλεφώνου, εντοπίζονται μέσω εξελιγμένων αισθητήρων και λογισμικών που αναγνωρίζουν τις κινήσεις του οδηγού. Η διαδικασία είναι πλήρως αυτοματοποιημένη: οι κάμερες συλλέγουν το υλικό, τα δεδομένα ελέγχονται από το Κέντρο Διαχείρισης και στη συνέχεια βεβαιώνονται τα πρόστιμα. Σε περίπτωση που ο ιδιοκτήτης του οχήματος δεν ήταν ο οδηγός, μπορεί να δηλώσει υπεύθυνα το πρόσωπο που οδηγούσε, ώστε να μεταφερθεί σε αυτόν η παράβαση. Η αλλαγή αυτή φέρνει μεγαλύτερη αυστηρότητα στην εφαρμογή του ΚΟΚ. Οι οδηγοί που μέχρι τώρα θεωρούσαν ότι μπορούσαν να ξεφύγουν με μια «παραβίαση της στιγμής», θα έρθουν αντιμέτωποι με ένα σύστημα που δεν έχει ανοχές και λειτουργεί 24 ώρες το εικοσιτετράωρο. Ουσιαστικά, οι δρόμοι της Αττικής μπαίνουν σε μια εποχή απόλυτης ηλεκτρονικής επιτήρησης, όπου κάθε λάθος πίσω από το τιμόνι έχει και το ανάλογο κόστος. Αναλυτικά έχουν τοποθετηθεί μέχρι σήμερα: Σημείο Κατεύθυνση Ακτή Κονδύλη & Αιγάλεω Σε όλα τα ρεύματα Λ. Κατεχάκη & οδός Πίνδου Προς όλες τις κατευθύνσεις Λ. ΝΑΤΟ & Λ. Μεγαρίδος Σε όλα τα ρεύματα Λ. ΝΑΤΟ & οδός Γκορυτσάς Σε όλα τα ρεύματα Λ. ΝΑΤΟ & οδός Τραπεζούντος Σε όλα τα ρεύματα ΠΕΟ Αθηνών – Κορίνθου & Μίνωα / Πάχης Σε όλα τα ρεύματα Λ. Αθηνών & Γ. Παπανδρέου / Κύπρου (Χαϊδάρι) Σε όλα τα ρεύματα Λ. Κηφισού & οδός Κωνσταντινουπόλεως (Περιστέρι) Προς Αθήνα & στον παράδρομο Λ. Αμφιθέας & Λ. Αγ. Βαρβάρας (Άλιμος) Προς Αγ. Βαρβάρας Ταξιαρχών & Καλαμακίου (Άλιμος) — Λ. Κηφισίας & Πεντέλης (Μαρούσι) Σε όλα τα ρεύματα Λ. Παπαναστασίου & Σοφοκλή Βενιζέλου (Άγ. Δημήτριος) Προς Βουλιαγμένης Λ. Θησέως & Καλυψούς (Καλλιθέα) Σε όλα τα ρεύματα Λ. Θησέως & Συνταγματάρχη Δαβάκη (Καλλιθέα) Σε όλα τα ρεύματα Χαροκόπου & Δοϊράνης (Καλλιθέα) Σε όλα τα ρεύματα Θησέως / Ποσειδώνος (Καλλιθέα) 2 ρεύματα: προς Φάληρο & προς Εθνάρχου Μακαρίου Πειραιώς & Χαμοστέρνας (Μοσχάτο) Σε όλα τα ρεύματα Πειραιώς & Χρ. Σμύρνης Σε όλα τα ρεύματα Π. Ράλλη & Αγ. Άννης (Ταύρος) Σε όλα τα ρεύματα Γρ. Λαμπράκη & Σολωμού (Κορυδαλλός) Σε όλα τα ρεύματα Λ. Σχιστού – Σκαραμαγκά & Γρ. Λαμπράκη (Δραπετσώνα) — Δημοκρατίας & Γρ. Λαμπράκη (Κερατσίνι) Σε όλα τα ρεύματα Α. Παπανδρέου & Λ. Θηβών (Ίλιον) Σε όλα τα ρεύματα Λ. Παπαναστασίου & Αλεξανδρείας (Άγ. Δημήτριος) Προς Π. Φάληρο Λ. Δημοκρατίας & Τριπόλεως (Πέραμα) Προς Κερατσίνι View full είδηση
  6. Προσωπικά διαφωνώ με την θέση του ΤΕΕ και τα ευρήματα συνηγορούν στο ότι κάποια "απατεωνιά" έχει συμβεί. Η ΥΔΟΜ στην καλύτερη των περιπτώσεων να σου χορηγήσει βεβαίωση απώλειας με την μοναδική ευκολία που έχει το δημόσιο να αποποιείται τις ευθύνες του (χωρίς συνέπειες) Από κει και πέρα, το ότι κάποιος έγραψε μια φράση "υφιστάμενο/ρυθμισμένο βάσει του ν. 720/77" χωρίς αυτό να μπορεί να επιβεβαιωθεί, θεωρώ ότι η καλύτερη και ασφαλέστερη επιλογή είναι η ρύθμιση του χώρου. Προσωπικά δεν θα το δεχόμουν ως νόμιμο.
  7. Αν και θα πρέπει να παραδεχθούμε ότι η εγκατάσταση εξοπλισμού μετρήσεων για μετεωρολογικό σταθμό αφορά εγκαταστάσεις και όχι κτίριο (εκτός αν υπάρχει και τέτοια απαίτηση) και θα έπρεπε να έχει ενσωματωθεί στις εργασίες του άρθρου 30 ή έστω να αναφέρεται κάπου ότι δεν απαιτείται καμία έγκριση, θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί ότι αφού μια τέτοια εργασία δεν εμπίπτει ούτε στις εργασίες ΕΕΔΜΚ και δεν αναγράφεται σε αυτές του άρθρου 30, απαιτείται οικοδομική άδεια. Άρθρο 29 Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών 1. Οικοδομική άδεια απαιτείται για την εκτέλεση οποιασδήποτε εργασίας δόμησης, η οποία δεν εμπίπτει στις εργασίες δόμησης μικρής κλίμακας και αφορά ιδίως (σ.σ αναφέρεται ενδεικτικά στις ακόλουθες περιπτώσεις και όχι περιοριστικά) : α) ανέγερση, προσθήκη και επισκευή κτιρίων, β) κατεδάφιση κατασκευών εξαιρουμένων των περιπτώσεων της παραγράφου 4, γ) εκσκαφές ή επιχώσεις μεγαλύτερες του συν/πλην 0,80 μέτρα, καθώς και επιστρώσεις, διαμορφώσεις οικοπέδων και γηπέδων με σκοπό τη δόμηση, δ) κατασκευή πισίνας, ε) αλλαγή χρήσης, αν επέρχεται αλλαγή προς το δυσμενέστερο, στα στοιχεία του διαγράμματος κάλυψης ή στα φορτία σχεδιασμού της στατικής μελέτης ή αλλαγή μηχανολογικών εγκαταστάσεων ως προς τις διελεύσεις τους από άλλους ορόφους ή κοινόχρηστους χώρους, στ) κατασκευή τοίχων αντιστήριξης, καθώς και περιτοιχίσεων και περιφράξεων που δεν καλύπτονται από την έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας, ζ) κατασκευή υπόγειων δεξαμενών, η) εργασίες τοποθέτησης υπόγειων, προκατασκευασμένων δεξαμενών υγρών και αερίων καυσίμων σε πρατήρια καυσίμων, θ) εργασίες της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου, προϋπολογισμού άνω των είκοσι πέντε χιλιάδων (25.000) ευρώ, υπολογιζόμενου σύμφωνα με το Παράρτημα Β του νόμου 4495/2017, ανά οριζόντια ή κάθετη ιδιοκτησία με την επιφύλαξη των οριζόμενων στο προτελευταίο εδάφιο αυτής, ι) νομιμοποίηση κάθε εκτελεσθείσας εργασίας για την οποία απαιτείται η έκδοση οικοδομικής άδειας.
  8. Στην πολεοδομία μου είπαν ότι δεν έχουν κάτι άλλο, ούτε βιβλίο καταχωρίσεων. Στο φάκελο της οικοδομικής άδειας που είδα σήμερα δεν εμπεριέχεται τέτοιο έγγραφο. Στο τμήμα αυθαιρέτων που συζήτησα το θέμα αλλά και σε τηλεφωνική επικοινωνία με το ΤΕΕ, μου πρότειναν να βάλω ως έγγραφο εξαιρεσης την οικοδομική άδεια της προσθήκης του 1990, με την ευκολία και τη βαρύτητα βέβαια του προφορικού λόγου και όχι του γραπτού...
  9. Ναι αυτό θα κάνω καθώς έχω μπερδευτεί λίγο. Ευχαριστώ πολύ.
  10. Ευχαριστώ πολύ. Κι εγω αυτό απάντησα χωρίς να είμαι βέβαιη τί κάνουμε με τις περιπτώσεις που δεν περιγράφονται πουθενά.
  11. Οι χιλιάδες πολίτες που επισκέπτονται καθημερινά το ΟΑΚΑ έχουν ήδη αντιληφθεί την αλλαγή. Περίπου 21 χρόνια μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες και πολύ περισσότερα μετά την εποχή που κατασκευάστηκαν τα επιμέρους κτίρια και γήπεδα, σε ολόκληρο το συγκρότημα βρίσκεται σε εξέλιξη ένα εκτεταμένο πρόγραμμα συντήρησης, επισκευής και αναβάθμισης των εγκαταστάσεων. Eνα πρόγραμμα που δεν αφορά μόνο το γηπεδικό – αθλητικό σκέλος, αλλά και το ΟΑΚΑ ως αυτό που είναι, δηλαδή ένας από τους σημαντικότερους και πιο αγαπητούς δημόσιους χώρους της Αθήνας. Το χρονοδιάγραμμα Την περίοδο αυτή, λοιπόν, το ΟΑΚΑ έχει γεμίσει με δεκάδες εργοτάξια που δουλεύουν σε διπλή βάρδια. Κάποια συνεργεία αποσπούν κομμάτι κομμάτι τη μεταλλική κατασκευή της Αγοράς, για να συντηρηθεί και να επανατοποθετηθεί. Αρκετά εργάζονται μέσα στα κτίρια του κολυμβητηρίου και του ποδηλατοδρομίου, ενώ άλλα ετοιμάζονται να ξεκινήσουν τους ελέγχους και τις επεμβάσεις στο «στέγαστρο Καλατράβα» στο Ολυμπιακό Στάδιο. Η χρηματοδότηση των έργων από το Ταμείο Ανάκαμψης δεσμεύει την ολοκλήρωση των εργασιών έως το επόμενο καλοκαίρι (Ιούλιος 2026) και συνεπώς τα χρονοδιαγράμματα είναι πλέον ανελαστικά. Χαρακτηριστικό είναι ότι η τελευταία από τις συμβάσεις για την ανακαίνιση του ΟΑΚΑ, αυτή που αφορά τους εξωτερικούς χώρους, υπεγράφη μόλις τον Αύγουστο και επομένως ο εργολάβος γνωρίζει ότι έχει στη διάθεσή του λιγότερο από τον συμβατικό χρόνο (δηλαδή 11 αντί για 14 μήνες). «Δυστυχώς, για πολλά χρόνια δεν είχε ασχοληθεί κανείς σοβαρά με το ΟΑΚΑ, δεν υπήρχε όραμα», εκτιμά ο συντονιστής γενικός διευθυντής του ΟΑΚΑ Κωνσταντίνος Χαλιορής. «Η εγκατάσταση καταλαμβάνει περισσότερα από 1.000 στρέμματα σε ένα εξαιρετικά κομβικό σημείο, ανάμεσα σε μεγάλες λεωφόρους, εμπορικά κέντρα, περιοχές κατοικίας. Έχει πολύ σημαντικές αθλητικές εγκαταστάσεις. Έχει μια απίστευτη δυναμική που για χρόνια παρέμενε αναξιοποίητη». «Η εγκατάσταση έχει απίστευτη δυναμική, που για χρόνια παρέμενε αναξιοποίητη», επισημαίνει ο γενικός διευθυντής του ΟΑΚΑ Κωνσταντίνος Χαλιορής. [ΝΙΚΟΣ ΚΟΚΚΑΛΙΑΣ] Ο κ. Χαλιορής, ο οποίος υπηρετεί σε αυτή τη θέση από την άνοιξη του 2020, έχει πολλές ιστορίες να διηγηθεί για την κατάσταση στην οποία είχε περιέλθει το συγκρότημα. «Ένα από τα πρώτα σοκ που δέχθηκα λίγο καιρό μετά την τοποθέτησή μου ήταν η επίσκεψη στον χώρο όπου βρισκόταν το εστιατόριο των αθλητών στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Εκεί υπήρχαν σε παλέτες, στοιβαγμένα σε πέντε επίπεδα ληγμένα νερά, αναψυκτικά και υλικά του εστιατορίου. Δεν βρέθηκε ένας άνθρωπος μετά τους Αγώνες να τα δώσει σε ένα ίδρυμα, έστω να τα μοιράσει δωρεάν στα σχολεία για να μην πάνε χαμένα. Ανοίξαμε αποθήκες στις οποίες βρήκαμε στοιβαγμένους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, που βεβαίως ήταν πια άχρηστοι, 20 χρόνια μετά, έπιπλα –άλλα σε καλή κατάσταση και άλλα κατεστραμμένα–, καθίσματα και ό,τι μπορείτε να φανταστείτε. Τους δε υπαλλήλους του ΟΑΚΑ –οι περισσότεροι δεν ήταν εδώ στους Ολυμπιακούς Αγώνες– τους είχαν μεταφέρει αλλού. Ως αποτέλεσμα, την επόμενη ημέρα τους έδωσαν τα κλειδιά και έφυγαν και οι υπάλληλοι δεν ήξεραν από πού ανάβουν τα φώτα. Καθώς τα χρόνια περνούσαν, οι υπάλληλοι έστελναν άπειρα έγγραφα στην πολιτεία, εξηγούσαν τι συνέβαινε, ζητούσαν να παρέμβει, να γίνει ένα σοβαρό πρόγραμμα συντήρησης, αλλά τους αγνοούσαν. Oταν ήρθα, βρήκα τους υπαλλήλους των τεχνικών υπηρεσιών… να κάνουν χειροτεχνίες για να περάσει η ώρα, αφού είχαν μείνει χωρίς αντικείμενο. Τώρα δουλεύουν όλοι με ενθουσιασμό στη συντήρηση των εγκαταστάσεων». [ΝΙΚΟΣ ΚΟΚΚΑΛΙΑΣ] Επτά έργα Τα επτά έργα που βρίσκονται σήμερα σε εξέλιξη αφορούν το σύνολο του ΟΑΚΑ. Oπως εξηγούν στην «Κ» ο Γιάννης Σπέρτος, διευθυντής Τεχνικών Υπηρεσιών και η Ελένη Μαλανδράκη, τμηματάρχης Δομικών Έργων στο ΟΑΚΑ: Το πρώτο έργο αφορά την ενεργειακή αναβάθμιση όλου του ΟΑΚΑ. Στο πλαίσιο της εργολαβίας ήδη άλλαξαν όλα τα περιμετρικά κουφώματα του κεντρικού γηπέδου με ενεργειακά, βελτιώθηκαν ο φωτισμός των εσωτερικών χώρων και ο αγωνιστικός φωτισμός, αντικαταστάθηκαν τα κλιματιστικά στα γραφεία και στα βοηθητικά κτίρια (πλην του κεντρικού σταδίου, όπου εξακολουθεί να λειτουργεί το σύστημα κλιματισμού που είχε εξαρχής, δηλαδή από το 1982). Είναι χαρακτηριστικό ότι στο πλαίσιο των εργασιών θα απομακρυνθούν έως 120 τόνοι μετάλλων (σκραπ). [ΝΙΚΟΣ ΚΟΚΚΑΛΙΑΣ] Το δεύτερο έργο αφορά τη συντήρηση και επισκευή του μεταλλικού στεγάστρου στο Ολυμπιακό Στάδιο και στο ποδηλατοδρόμιο. Κάτι πολύ ενδιαφέρον είναι ότι στο πλαίσιο του έργου θα αποξηλωθεί η «αράχνη», δηλαδή τα τεράστια συρματόσκοινα (με τις μεταλλικές κολόνες που τα συγκρατούν) τα οποία χρησιμοποιήθηκαν μόνο στις τελετές έναρξης και λήξης των Ολυμπιακών Αγώνων για να υποστηρίξουν τεχνικά το θέαμα – και θα έπρεπε να είχαν απομακρυνθεί στα τέλη του 2004. «Hδη έχουν αποξηλωθεί 5.000 πολυκαρβονικά φύλλα από το στέγαστρο και θα τοποθετηθούν νέα γιατί αυτά έκλεισαν τον κύκλο ζωής τους», εξηγεί ο κ. Σπέρτος. «Oσον αφορά το στέγαστρο του κεντρικού σταδίου, θα καθαριστεί από σκουριές, θα αντικατασταθούν καλώδια όπου χρειαστεί και θα τανυστούν (τεντωθούν) για ομοιόμορφη κατανομή του φορτίου, θα ελεγχθούν κοχλίες (σ.σ. βίδες) και εφέδρανα (κατασκευές για την απορρόφηση της σεισμικής ενέργειας)». [ΝΙΚΟΣ ΚΟΚΚΑΛΙΑΣ] «Στιβαρή κατασκευή» Ο κ. Σπέρτος εκπροσώπησε το Δημόσιο στην εταιρεία που ανέλαβε την επίβλεψη όλων των έργων των Ολυμπιακών Αγώνων. «Δυστυχώς έχουν γραφτεί τέρατα, ότι δεν υπήρχαν εγχειρίδια συντήρησης, ότι δεν υπήρχε στατική μελέτη, ότι το στέγαστρο ήταν επικίνδυνο. Κατά τη γνώμη μου, το στέγαστρο είναι μια πολύ καλή και στιβαρή κατασκευή. Οι εταιρείες που το κατασκεύασαν είναι από τις μεγαλύτερες στον κόσμο. Δεν υπήρχε περίπτωση να πέσει, ούτε όλα αυτά τα εξωφρενικά που ακούστηκαν εκείνη την περίοδο από ανθρώπους άσχετους με το έργο». Όπως εξηγεί ο κ. Σπέρτος, το στέγαστρο θα συντηρηθεί με τη βοήθεια γερανών που ήδη στήνονται γύρω από το γήπεδο και εναεριτών. «Για τις ανάγκες της συντήρησης θα κλείσουν για ένα διάστημα οι κερκίδες στη νοτιοδυτική πλευρά και κατόπιν στη βορειοανατολική, ώστε να μην εμποδιστεί η παράλληλη χρήση του ως γηπέδου ποδοσφαίρου». [ΝΙΚΟΣ ΚΟΚΚΑΛΙΑΣ] Ένα τρίτο έργο αφορά τις «μικρές» μεταλλικές κατασκευές, την Αγορά, τις δύο πύλες, το «Τείχος των Εθνών». «Το τείχος θα συντηρηθεί και θα σταθεροποιηθεί αλλά δεν θα λειτουργεί, καθώς αυτό θα απαιτούσε την αντικατάσταση των μοτέρ που βρίσκονται σε καθένα από τα τμήματά του. Iσως σε μια επόμενη φάση», εξηγεί ο κ. Σπέρτος. Το τέταρτο έργο αφορά την αναβάθμιση του κολυμβητηρίου, το πέμπτο το εσωτερικό του ποδηλατοδρομίου. Το έκτο έργο αφορά την τοποθέτηση 100 επιταχυνσιογράφων στα στέγαστρα και τη δημιουργία ενός ψηφιακού μοντέλου συνεχούς παρακολούθησης των ταλαντώσεών τους και γενικά της «δομοστατικής υγείας» τους. Τέλος, το έβδομο έργο αφορά τους υπαίθριους χώρους. Όπως εξηγεί ο κ. Σπέρτος, το έργο περιλαμβάνει τη φύτευση 8.000 δέντρων, την αλλαγή περίφραξης σε όλο το ΟΑΚΑ, την κατασκευή δύο τοίχων αναρρίχησης ολυμπιακών προδιαγραφών, την επισκευή των περιπτέρων (που παραμένουν κλειστά), των λιμνών, των δαπέδων κ.ο.κ. Μια ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια είναι ότι τα επιδαπέδια φωτιστικά στοιχεία θα αφαιρεθούν, καθώς είχαν σε μεγάλο βαθμό καταστραφεί. Επίσης, τα στοιχεία που είχαν ψηφίδες θα συντηρηθούν και θα αποκατασταθούν. «Η μελέτη του Καλατράβα περιελάμβανε πολύ πράσινο αλλά δεν υπήρχε ο χρόνος να υλοποιηθεί», λέει η κ. Μαλανδράκη. «Είναι χαρακτηριστικό ότι ανακαλύψαμε εκ των υστέρων πως τα πλατάνια είχαν μπει στο έδαφος… με τις γλάστρες τους, με αποτέλεσμα σταδιακά να ξεραθούν όλα». Εκτός από τα έργα του Ταμείου Ανάκαμψης, στο ΟΑΚΑ αυτή την περίοδο υλοποιούνται και άλλα έργα, όπως η αντικατάσταση των ταρτάν του κεντρικού και των βοηθητικών σταδίων και η μόνωση του κλειστού κολυμβητηρίου με πόρους της Περιφέρειας Αττικής, καθώς και άλλα μικρότερα έργα. «Για εμένα αυτό που είναι αξιοθαύμαστο είναι ότι όλο αυτό το τεράστιο πρόγραμμα συντήρησης γίνεται με το ΟΑΚΑ σε λειτουργία, με αγώνες, συναυλίες, εκδηλώσεις και καθημερινή κίνηση κόσμου. Είναι ένα τιτάνιο έργο», καταλήγει ο κ. Σπέρτος. «Το όραμα είναι το ΟΑΚΑ να πάρει και πάλι τη θέση που του αξίζει: ως ένα αθλητικό κέντρο που θα καλύπτει ανάγκες υψηλού επιπέδου. Ένας χώρος άθλησης και προπόνησης. Αλλά και ένα ολυμπιακό πάρκο, ελεύθερος χώρος περιπάτου και αναψυχής για όλους τους πολίτες στην καρδιά της πρωτεύουσας», προσθέτει ο κ. Χαλιορής. «Ο χώρος αυτός είναι ένα διαμάντι που θα αναδειχθεί για πρώτη φορά μετά το 2004». View full είδηση
  12. Οι χιλιάδες πολίτες που επισκέπτονται καθημερινά το ΟΑΚΑ έχουν ήδη αντιληφθεί την αλλαγή. Περίπου 21 χρόνια μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες και πολύ περισσότερα μετά την εποχή που κατασκευάστηκαν τα επιμέρους κτίρια και γήπεδα, σε ολόκληρο το συγκρότημα βρίσκεται σε εξέλιξη ένα εκτεταμένο πρόγραμμα συντήρησης, επισκευής και αναβάθμισης των εγκαταστάσεων. Eνα πρόγραμμα που δεν αφορά μόνο το γηπεδικό – αθλητικό σκέλος, αλλά και το ΟΑΚΑ ως αυτό που είναι, δηλαδή ένας από τους σημαντικότερους και πιο αγαπητούς δημόσιους χώρους της Αθήνας. Το χρονοδιάγραμμα Την περίοδο αυτή, λοιπόν, το ΟΑΚΑ έχει γεμίσει με δεκάδες εργοτάξια που δουλεύουν σε διπλή βάρδια. Κάποια συνεργεία αποσπούν κομμάτι κομμάτι τη μεταλλική κατασκευή της Αγοράς, για να συντηρηθεί και να επανατοποθετηθεί. Αρκετά εργάζονται μέσα στα κτίρια του κολυμβητηρίου και του ποδηλατοδρομίου, ενώ άλλα ετοιμάζονται να ξεκινήσουν τους ελέγχους και τις επεμβάσεις στο «στέγαστρο Καλατράβα» στο Ολυμπιακό Στάδιο. Η χρηματοδότηση των έργων από το Ταμείο Ανάκαμψης δεσμεύει την ολοκλήρωση των εργασιών έως το επόμενο καλοκαίρι (Ιούλιος 2026) και συνεπώς τα χρονοδιαγράμματα είναι πλέον ανελαστικά. Χαρακτηριστικό είναι ότι η τελευταία από τις συμβάσεις για την ανακαίνιση του ΟΑΚΑ, αυτή που αφορά τους εξωτερικούς χώρους, υπεγράφη μόλις τον Αύγουστο και επομένως ο εργολάβος γνωρίζει ότι έχει στη διάθεσή του λιγότερο από τον συμβατικό χρόνο (δηλαδή 11 αντί για 14 μήνες). «Δυστυχώς, για πολλά χρόνια δεν είχε ασχοληθεί κανείς σοβαρά με το ΟΑΚΑ, δεν υπήρχε όραμα», εκτιμά ο συντονιστής γενικός διευθυντής του ΟΑΚΑ Κωνσταντίνος Χαλιορής. «Η εγκατάσταση καταλαμβάνει περισσότερα από 1.000 στρέμματα σε ένα εξαιρετικά κομβικό σημείο, ανάμεσα σε μεγάλες λεωφόρους, εμπορικά κέντρα, περιοχές κατοικίας. Έχει πολύ σημαντικές αθλητικές εγκαταστάσεις. Έχει μια απίστευτη δυναμική που για χρόνια παρέμενε αναξιοποίητη». «Η εγκατάσταση έχει απίστευτη δυναμική, που για χρόνια παρέμενε αναξιοποίητη», επισημαίνει ο γενικός διευθυντής του ΟΑΚΑ Κωνσταντίνος Χαλιορής. [ΝΙΚΟΣ ΚΟΚΚΑΛΙΑΣ] Ο κ. Χαλιορής, ο οποίος υπηρετεί σε αυτή τη θέση από την άνοιξη του 2020, έχει πολλές ιστορίες να διηγηθεί για την κατάσταση στην οποία είχε περιέλθει το συγκρότημα. «Ένα από τα πρώτα σοκ που δέχθηκα λίγο καιρό μετά την τοποθέτησή μου ήταν η επίσκεψη στον χώρο όπου βρισκόταν το εστιατόριο των αθλητών στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Εκεί υπήρχαν σε παλέτες, στοιβαγμένα σε πέντε επίπεδα ληγμένα νερά, αναψυκτικά και υλικά του εστιατορίου. Δεν βρέθηκε ένας άνθρωπος μετά τους Αγώνες να τα δώσει σε ένα ίδρυμα, έστω να τα μοιράσει δωρεάν στα σχολεία για να μην πάνε χαμένα. Ανοίξαμε αποθήκες στις οποίες βρήκαμε στοιβαγμένους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, που βεβαίως ήταν πια άχρηστοι, 20 χρόνια μετά, έπιπλα –άλλα σε καλή κατάσταση και άλλα κατεστραμμένα–, καθίσματα και ό,τι μπορείτε να φανταστείτε. Τους δε υπαλλήλους του ΟΑΚΑ –οι περισσότεροι δεν ήταν εδώ στους Ολυμπιακούς Αγώνες– τους είχαν μεταφέρει αλλού. Ως αποτέλεσμα, την επόμενη ημέρα τους έδωσαν τα κλειδιά και έφυγαν και οι υπάλληλοι δεν ήξεραν από πού ανάβουν τα φώτα. Καθώς τα χρόνια περνούσαν, οι υπάλληλοι έστελναν άπειρα έγγραφα στην πολιτεία, εξηγούσαν τι συνέβαινε, ζητούσαν να παρέμβει, να γίνει ένα σοβαρό πρόγραμμα συντήρησης, αλλά τους αγνοούσαν. Oταν ήρθα, βρήκα τους υπαλλήλους των τεχνικών υπηρεσιών… να κάνουν χειροτεχνίες για να περάσει η ώρα, αφού είχαν μείνει χωρίς αντικείμενο. Τώρα δουλεύουν όλοι με ενθουσιασμό στη συντήρηση των εγκαταστάσεων». [ΝΙΚΟΣ ΚΟΚΚΑΛΙΑΣ] Επτά έργα Τα επτά έργα που βρίσκονται σήμερα σε εξέλιξη αφορούν το σύνολο του ΟΑΚΑ. Oπως εξηγούν στην «Κ» ο Γιάννης Σπέρτος, διευθυντής Τεχνικών Υπηρεσιών και η Ελένη Μαλανδράκη, τμηματάρχης Δομικών Έργων στο ΟΑΚΑ: Το πρώτο έργο αφορά την ενεργειακή αναβάθμιση όλου του ΟΑΚΑ. Στο πλαίσιο της εργολαβίας ήδη άλλαξαν όλα τα περιμετρικά κουφώματα του κεντρικού γηπέδου με ενεργειακά, βελτιώθηκαν ο φωτισμός των εσωτερικών χώρων και ο αγωνιστικός φωτισμός, αντικαταστάθηκαν τα κλιματιστικά στα γραφεία και στα βοηθητικά κτίρια (πλην του κεντρικού σταδίου, όπου εξακολουθεί να λειτουργεί το σύστημα κλιματισμού που είχε εξαρχής, δηλαδή από το 1982). Είναι χαρακτηριστικό ότι στο πλαίσιο των εργασιών θα απομακρυνθούν έως 120 τόνοι μετάλλων (σκραπ). [ΝΙΚΟΣ ΚΟΚΚΑΛΙΑΣ] Το δεύτερο έργο αφορά τη συντήρηση και επισκευή του μεταλλικού στεγάστρου στο Ολυμπιακό Στάδιο και στο ποδηλατοδρόμιο. Κάτι πολύ ενδιαφέρον είναι ότι στο πλαίσιο του έργου θα αποξηλωθεί η «αράχνη», δηλαδή τα τεράστια συρματόσκοινα (με τις μεταλλικές κολόνες που τα συγκρατούν) τα οποία χρησιμοποιήθηκαν μόνο στις τελετές έναρξης και λήξης των Ολυμπιακών Αγώνων για να υποστηρίξουν τεχνικά το θέαμα – και θα έπρεπε να είχαν απομακρυνθεί στα τέλη του 2004. «Hδη έχουν αποξηλωθεί 5.000 πολυκαρβονικά φύλλα από το στέγαστρο και θα τοποθετηθούν νέα γιατί αυτά έκλεισαν τον κύκλο ζωής τους», εξηγεί ο κ. Σπέρτος. «Oσον αφορά το στέγαστρο του κεντρικού σταδίου, θα καθαριστεί από σκουριές, θα αντικατασταθούν καλώδια όπου χρειαστεί και θα τανυστούν (τεντωθούν) για ομοιόμορφη κατανομή του φορτίου, θα ελεγχθούν κοχλίες (σ.σ. βίδες) και εφέδρανα (κατασκευές για την απορρόφηση της σεισμικής ενέργειας)». [ΝΙΚΟΣ ΚΟΚΚΑΛΙΑΣ] «Στιβαρή κατασκευή» Ο κ. Σπέρτος εκπροσώπησε το Δημόσιο στην εταιρεία που ανέλαβε την επίβλεψη όλων των έργων των Ολυμπιακών Αγώνων. «Δυστυχώς έχουν γραφτεί τέρατα, ότι δεν υπήρχαν εγχειρίδια συντήρησης, ότι δεν υπήρχε στατική μελέτη, ότι το στέγαστρο ήταν επικίνδυνο. Κατά τη γνώμη μου, το στέγαστρο είναι μια πολύ καλή και στιβαρή κατασκευή. Οι εταιρείες που το κατασκεύασαν είναι από τις μεγαλύτερες στον κόσμο. Δεν υπήρχε περίπτωση να πέσει, ούτε όλα αυτά τα εξωφρενικά που ακούστηκαν εκείνη την περίοδο από ανθρώπους άσχετους με το έργο». Όπως εξηγεί ο κ. Σπέρτος, το στέγαστρο θα συντηρηθεί με τη βοήθεια γερανών που ήδη στήνονται γύρω από το γήπεδο και εναεριτών. «Για τις ανάγκες της συντήρησης θα κλείσουν για ένα διάστημα οι κερκίδες στη νοτιοδυτική πλευρά και κατόπιν στη βορειοανατολική, ώστε να μην εμποδιστεί η παράλληλη χρήση του ως γηπέδου ποδοσφαίρου». [ΝΙΚΟΣ ΚΟΚΚΑΛΙΑΣ] Ένα τρίτο έργο αφορά τις «μικρές» μεταλλικές κατασκευές, την Αγορά, τις δύο πύλες, το «Τείχος των Εθνών». «Το τείχος θα συντηρηθεί και θα σταθεροποιηθεί αλλά δεν θα λειτουργεί, καθώς αυτό θα απαιτούσε την αντικατάσταση των μοτέρ που βρίσκονται σε καθένα από τα τμήματά του. Iσως σε μια επόμενη φάση», εξηγεί ο κ. Σπέρτος. Το τέταρτο έργο αφορά την αναβάθμιση του κολυμβητηρίου, το πέμπτο το εσωτερικό του ποδηλατοδρομίου. Το έκτο έργο αφορά την τοποθέτηση 100 επιταχυνσιογράφων στα στέγαστρα και τη δημιουργία ενός ψηφιακού μοντέλου συνεχούς παρακολούθησης των ταλαντώσεών τους και γενικά της «δομοστατικής υγείας» τους. Τέλος, το έβδομο έργο αφορά τους υπαίθριους χώρους. Όπως εξηγεί ο κ. Σπέρτος, το έργο περιλαμβάνει τη φύτευση 8.000 δέντρων, την αλλαγή περίφραξης σε όλο το ΟΑΚΑ, την κατασκευή δύο τοίχων αναρρίχησης ολυμπιακών προδιαγραφών, την επισκευή των περιπτέρων (που παραμένουν κλειστά), των λιμνών, των δαπέδων κ.ο.κ. Μια ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια είναι ότι τα επιδαπέδια φωτιστικά στοιχεία θα αφαιρεθούν, καθώς είχαν σε μεγάλο βαθμό καταστραφεί. Επίσης, τα στοιχεία που είχαν ψηφίδες θα συντηρηθούν και θα αποκατασταθούν. «Η μελέτη του Καλατράβα περιελάμβανε πολύ πράσινο αλλά δεν υπήρχε ο χρόνος να υλοποιηθεί», λέει η κ. Μαλανδράκη. «Είναι χαρακτηριστικό ότι ανακαλύψαμε εκ των υστέρων πως τα πλατάνια είχαν μπει στο έδαφος… με τις γλάστρες τους, με αποτέλεσμα σταδιακά να ξεραθούν όλα». Εκτός από τα έργα του Ταμείου Ανάκαμψης, στο ΟΑΚΑ αυτή την περίοδο υλοποιούνται και άλλα έργα, όπως η αντικατάσταση των ταρτάν του κεντρικού και των βοηθητικών σταδίων και η μόνωση του κλειστού κολυμβητηρίου με πόρους της Περιφέρειας Αττικής, καθώς και άλλα μικρότερα έργα. «Για εμένα αυτό που είναι αξιοθαύμαστο είναι ότι όλο αυτό το τεράστιο πρόγραμμα συντήρησης γίνεται με το ΟΑΚΑ σε λειτουργία, με αγώνες, συναυλίες, εκδηλώσεις και καθημερινή κίνηση κόσμου. Είναι ένα τιτάνιο έργο», καταλήγει ο κ. Σπέρτος. «Το όραμα είναι το ΟΑΚΑ να πάρει και πάλι τη θέση που του αξίζει: ως ένα αθλητικό κέντρο που θα καλύπτει ανάγκες υψηλού επιπέδου. Ένας χώρος άθλησης και προπόνησης. Αλλά και ένα ολυμπιακό πάρκο, ελεύθερος χώρος περιπάτου και αναψυχής για όλους τους πολίτες στην καρδιά της πρωτεύουσας», προσθέτει ο κ. Χαλιορής. «Ο χώρος αυτός είναι ένα διαμάντι που θα αναδειχθεί για πρώτη φορά μετά το 2004».
  13. @Kyriakos Koutsos δεν ξέρω την πηγή του αρχείου που παραθέτεις. Σου δίνω τα επίσημα links από το Υπουργείο: https://minfin.gov.gr/wp-content/uploads/2024/01/antikim_ax_ak_2016.pdf https://minfin.gov.gr/oikonomiki-politiki/ektimiseis-kai-prosdiorismos-axion-akiniton-atepaa/psifiakes-ypiresies/pinakes-timon-zonon-kai-synteleston-systimatos-apaa/
  14. Κατά τη γνώμη μου θα πρέπει πρώτα να ακολουθηθεί η παραπάνω διαδικασία.
  15. Η γραμμή δόμησης ορίζεται από το ΠΔ 209/98 και στην περίπτωση που ο δρόμος έχει χαρακτηριστεί ως κύριος δημοτικός η ελάχιστη απόσταση γραμμής δόμησης είναι 3 μέτρα από το όριο του δρόμου (όπως αυτό ορίζεται από το Π.Δ 209). Αν ο δρόμος δεν είναι κύριος δημοτικός, θα αναζητήσεις νομαρχιακή απόφαση για την απαιτούμενη απόσταση γραμμής δόμησης (μπορεί π.χ να έχει οριστεί στα δυο μέτρα) και ένα ακόμη ενδεχόμενο είναι σε έναν οικισμό λόγω γραμμικής ποικνότητας κατοικιών να ακολουθείται-επιβάλλεται-η διαμορφωμένη γραμμή δόμησης, δηλαδή όλα τα κτίρια επί της οριογραμμής του δρόμου. Μελέτησε τον οικισμό σου σε συνεργασία με τον τοπογράφο σου.
  16. Ευχαριστώ για την απάντηση, οπότε ούτε εσυ βλέπεις τρόπο με τον οποίο θα μπορούσε να μεταβιβαστει η οριζόντια ιδιοκτησία χωρίς την κατασκευή του μεσότοιχου
  17. Ισχύει βρίσκομαι στην κυκλική τιμή (Ζώνη Ζ, οδός Μεγαλουπολέως & Κων/πόλεως) είχε 1150 και πλέον τη βρίσκω 950 . Πάντα συγκρίνω τις απαντήσεις σας με τους Πίνακες του συγκεκριμένου αρχείου προς επιβεβαίωση και αποφυγή λαθών και πάντα οι τιμές που μου δίνατε εσείς με τις τιμές που έπαιρνα από τους Πίνακες ταυτίζονταν .Πρώτη φορά βρίσκω ανακολουθία και γι αυτό επανήλθα . Για του λόγου το αληθές επισυνάπτω φωτο του Πίνακα . Τι να πω μήπως τελικά παίρνω στοιχεία από λάθος αρχείο-Πίνακες? Ευχαριστώ και πάλι για τον χρόνο σας
  18. @Kyriakos Koutsos καλησπέρα, το ξαναείδα. Η Φαίδωνος είναι σε κυκλική τιμή (Ζώνη Ζ) και είχε 1150 άρα με την μείωση 1000. Αν θες ξαναδές το και τα λέμε εκ νέου.
  19. Καλημέρα, σε οικόπεδο 110 τμ αφαιρώντας το προκήπιο του οικοπέδου, το οικοδομήσιμο τμήμα του έχει διαστάσεις 4x13 και εγγράφει κάτοψη κτιρίου 52 τ.μ. Πρέπει και οι 2 πλευρές του κτιρίου να είναι κατ' ελάχιστο 5μ ή αφού η μία είναι πάνω από 5μ είμαι ΟΚ;
  20. Κατάλαβα, με βοήθησες πολύ! Σε ευχαριστώ πολύ!
  21. Καλησπέρα σας Σε συνέχεια απάντηση σας γαι το συγκεκριμένο ακίνητο στον Άγιο Δημήτριο Αττικής βρίσκω σε Πίνακα Τιμών ζώνης με αναπροσαρμογή του 2016 , πως στη συγκεκριμένη ζώνη η τιμή είναι 950ευρώ και όχι 1000ευρώ. Πρός επιβεβαίωση θα ήθελα την γνώμη σας .. Ευχαριστώ και πάλι
  22. Η στάθμευση θέλει έρευνα καθώς έχουν εκδοθεί νόμοι, ΠΔ και πολλές νομαρχιακές αποφάσεις. Η βασική σου νομοθεσία ξεκινάει από τον Ν-960/79 (ΦΕΚ-194/Α/25-8-79), Ν-1221/81 (ΦΕΚ-292/Α), ΠΔ-92/82 (ΦΕΚ-12/Α/2-2-82), ΠΔ 350/96 (ΦΕΚ-230/Α/17-9-96), Εγκ-18331/9026/35/14-9-02 (εξαγορά θέσεων κλπ) και ενδεχομένως να έχω παραλείψει και άλλα Π.Δ ή νόμους. Οπωσδήποτε θα πας να ρωτήσεις στην Πολεοδομία.
  23. Αυτός που το συνέταξε κάπου άκουσε ή κάτι άλλο κατάλαβε και έγραψε για το άρθρο 30. Σε αυτό δεν υπάρχει τέτοια διακριτή εργασία. Εκτιμώ ότι η πιο κοντινή εργασία σε αυτό αναφέρεται στο άρθρο 29 για εγκατάσταση κεραιών.
  24. Καλημέρα σε όλους. Θέλω να ρωτήσω αν γνωρίζετε η τοποθέτηση μετεωρολογικού σταθμού σε κτίριο ή οικόπεδο αν χρειάζεται μικρής κλίμακας ή άρθρο 30. Πρόκειται για ερευνητικό πρόγραμμα που για καποιο διάστημα θα εγκαταστήσει μετεωρολογικούς σταθμούς σε 5 επιλεγμένα σημεία. Ζητάει αυτό: "Ηλεκτρονική βεβαίωση αρμόδιου μηχανικού, που εκδίδεται από πληροφοριακό σύστημα του Τ.Ε.Ε., ότι στις εν λόγω περιοχές εγκατάστασης του εξοπλισμού και στις εργασίες που διενεργηθήκαν στους ιδίους χώρους (άρθρου 30 του ν. 4495/2017) δεν απαιτείται έγκριση από κάποιον φορέα." Μπορεί να βοηθήσει κάποιος;
  25. @fontas Καλημέρα. Στο σκέλος της νομιμότητας θα πρέπει να ρυθμιστεί η καθαίρεση της μεσοτοιχίας. Στο ιδιοκτησιακό σκέλος τώρα, έχουμε μια διαφοροποίηση ανάμεσα στον τίτλο και στο τι σημαίνει διηρημένη και ανεξάρτητη ιδιοκτησία σε σχέση με την υφιστάμενη κατάσταση. Με άλλα λόγια τα όρια της κάθε Ο.Ι δεν είναι υλοποιημένα στο να χαρακτηριστούν αυτοτελείς και διηρημένες. Κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να γίνει το εξής. Ρύθμιση για την αυθαίρετη καθαίρεση μεσότοιχου (1 λπ) και στη συνέχεια έκδοση ΕΕΔΜΚ για εκ νέου διαχωρισμό των Ο.Ι. Εν συνεχεία, μετά το χτίσιμο του μεσότοιχου, οι ιδιοκτησίες έχουν υλοποιημένα όρια και μπορούν να μεταβιβαστούν αυτοτελώς.
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.