Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. Καμπανάκι για τον καιρό και τον καύσωνα που επελαύνει την χώρα και θα παραμείνει έως και την Παρασκευή 27/6 όπου αναμένεται να κορυφωθεί, χτυπά ο μετεωρολόγος Θοδωρής Κολυδάς. Πότε είναι λανθασμένες οι μετρήσεις της θερμοκρασίας από τα αυτοκίνητα και πού μπορεί να φτάσει πραγματικά η ζέστη, εξηγεί με νέα ανάρτησή του ο πρώην διευθυντής της ΕΜΥ. Καύσωνας: 70°C στο ταμπλό – Τι δεν λένε τα θερμόμετρα αυτοκινήτου Σε περιόδους έντονου καύσωνα, οι θερμοκρασίες που καταγράφονται από τα αυτοκίνητα συχνά δίνουν μια παραπλανητική εικόνα της θερμικής κατάστασης του περιβάλλοντος, εξηγεί Θοδωρής Κολυδάς, επισημαίνοντας πως οι επίσημες μετρήσεις από τους μετεωρολογικούς σταθμούς γίνονται με αυστηρές προδιαγραφές: σε ύψος δύο μέτρων από το έδαφος, σε σκιερό και καλά αεριζόμενο περιβάλλον. Ωστόσο, η θερμική επιβάρυνση που βιώνει ο πολίτης, ειδικά στο αστικό περιβάλλον και ακόμη περισσότερο μέσα σε ένα όχημα, μπορεί να διαφέρει δραματικά. Η θερμότητα που παγιδεύεται και συσσωρεύεται σε μεταλλικές και γυάλινες επιφάνειες, η αντανάκλαση της ηλιακής ακτινοβολίας από την άσφαλτο και τα κτίρια, αλλά και το φαινόμενο της «αστικής θερμικής νησίδας», προκαλούν σημαντικές υπερβάσεις στις πραγματικές συνθήκες. Σε σχετικό του άρθρο ο Θεόδωρος Κολυδάς παραθέτει χαρακτηριστικό πίνακα. Πού φτάνει η θερμοκρασία όταν ο ήλιος χτυπά το αυτοκίνητο Χαρακτηριστικά, αν η επίσημη θερμοκρασία είναι 40°C, η πραγματική θερμοκρασία που μπορεί να μετρηθεί κοντά σε θερμαινόμενες επιφάνειες —όπως ένα παράθυρο αυτοκινήτου που βρίσκεται εκτεθειμένο στον ήλιο— ενδέχεται να φτάσει ή και να ξεπεράσει τους 60 με 70 βαθμούς Κελσίου. Όπως σημειώνει ο κ. Κολυδάς, πρόκειται για μια σημαντική διαφοροποίηση που δεν πρέπει να παραβλέπεται. View full είδηση
  3. Καμπανάκι για τον καιρό και τον καύσωνα που επελαύνει την χώρα και θα παραμείνει έως και την Παρασκευή 27/6 όπου αναμένεται να κορυφωθεί, χτυπά ο μετεωρολόγος Θοδωρής Κολυδάς. Πότε είναι λανθασμένες οι μετρήσεις της θερμοκρασίας από τα αυτοκίνητα και πού μπορεί να φτάσει πραγματικά η ζέστη, εξηγεί με νέα ανάρτησή του ο πρώην διευθυντής της ΕΜΥ. Καύσωνας: 70°C στο ταμπλό – Τι δεν λένε τα θερμόμετρα αυτοκινήτου Σε περιόδους έντονου καύσωνα, οι θερμοκρασίες που καταγράφονται από τα αυτοκίνητα συχνά δίνουν μια παραπλανητική εικόνα της θερμικής κατάστασης του περιβάλλοντος, εξηγεί Θοδωρής Κολυδάς, επισημαίνοντας πως οι επίσημες μετρήσεις από τους μετεωρολογικούς σταθμούς γίνονται με αυστηρές προδιαγραφές: σε ύψος δύο μέτρων από το έδαφος, σε σκιερό και καλά αεριζόμενο περιβάλλον. Ωστόσο, η θερμική επιβάρυνση που βιώνει ο πολίτης, ειδικά στο αστικό περιβάλλον και ακόμη περισσότερο μέσα σε ένα όχημα, μπορεί να διαφέρει δραματικά. Η θερμότητα που παγιδεύεται και συσσωρεύεται σε μεταλλικές και γυάλινες επιφάνειες, η αντανάκλαση της ηλιακής ακτινοβολίας από την άσφαλτο και τα κτίρια, αλλά και το φαινόμενο της «αστικής θερμικής νησίδας», προκαλούν σημαντικές υπερβάσεις στις πραγματικές συνθήκες. Σε σχετικό του άρθρο ο Θεόδωρος Κολυδάς παραθέτει χαρακτηριστικό πίνακα. Πού φτάνει η θερμοκρασία όταν ο ήλιος χτυπά το αυτοκίνητο Χαρακτηριστικά, αν η επίσημη θερμοκρασία είναι 40°C, η πραγματική θερμοκρασία που μπορεί να μετρηθεί κοντά σε θερμαινόμενες επιφάνειες —όπως ένα παράθυρο αυτοκινήτου που βρίσκεται εκτεθειμένο στον ήλιο— ενδέχεται να φτάσει ή και να ξεπεράσει τους 60 με 70 βαθμούς Κελσίου. Όπως σημειώνει ο κ. Κολυδάς, πρόκειται για μια σημαντική διαφοροποίηση που δεν πρέπει να παραβλέπεται.
  4. @Tim22 εδώ πέρα Θεσ/νίκη σε όσα υποκ/τα ΕΦΚΑ έχω πάει για κλείσιμο ζητάνε υπ. δήλωσεις ακόμα και αν έχουν πληρωθεί βάσε ΣΣΕ.
  5. Υπολειπόμενος Χρόνος: 1 μήνας and 29 days

    • ΠΩΛΗΣΗ
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    Πωλείται επειδή έχω 2... Το GstarCAD είναι ένα γενικό πρόγραμμα δισδιάστατης και τρισδιάστατης ηλεκτρονικής σχεδίασης πλήρους συμβατότητας με το ACAD. Με 25 χρόνια συνεχούς ανάπτυξης και καινοτομίας, σήμερα το GstarCAD βρίσκεται στην κορυφή για τις επιδόσεις, τη συμβατότητα, τη σταθερότητα, την αξιοπιστία και την παραγωγικότητα, στοιχεία που το καθιστούν το πληρέστερο λογισμικό CAD στον κόσμο. Με τη χρήση μοναδικών και πρωτοποριακών τεχνολογιών όπως η “έξυπνη” εμφάνιση των αντικειμένων στην επιφάνεια εργασίας, η βέλτιστη διαχείριση της μνήμης καθώς και η προσαρμοστική συμπίεση των γραφικών δεδομένων ανάλογα με το μέγεθος του σχεδίου βελτιώνεται σημαντικά η ταχύτητα επεξεργασίας κυρίως των μεγάλων σχεδίων. Προβάλετε, διαχειριστείτε και μοιραστείτε σχέδια DWG από όποια συσκευή επιθυμείτε με ένα κλικ και απολαύστε την συνεργασία και την επικοινωνία μαζί με περισσότερους από 10.000.000 χρήστες DWG FastView σε όλο τον κόσμο. https://www.ace-hellas.gr/shop/product/gstarcad-professional/

    578 €

  6. Σήμερα
  7. Ναι, και στα ημερομίσθα βάσει ΣΣΕ απαιτείται ΥΔ. Βέβαια κάποια υποκ/μα ΕΦΚΑ δεν ζητάνε απαραίτητα.
  8. 1.Το διάγραμμα είναι πρόσφατο 8 μηνών περίπου και έχει συνταχθεί από έμπειρο τοπογράφο της περιοχής 2. Θα προχωρήσω με βάσει αυτά που λέει ο συνάδελφος αλλά με βάσει το μπαχαλο που επικρατεί λόγο αλλοπροσαλλης νομοθεσίας όπως λέτε και εσείς θα ήθελα μια γνώμη από εσάς για να είμαι πιο προετοιμασμένος. 3. Η αμοιβή εννοείται πως θα δωθεί στον μελετητή 4. Ελπίζω να μην χρειαστεί να φτάσουμε έως εκεί Όπως και να έχει κάθε συμβουλή γνώμη εδώ στο φόρουμ από τους γνωρίζοντες θα βοηθούσε στην καλύτερη προετοιμασία και πορεία μου από εδώ και πέρα. Ευχαριστώ
  9. Η εύρυθμη λειτουργία των ανελκυστήρων αποτελεί σημαντικό θέμα ασφάλειας, αλλά και ποιότητας ζωής για τους πολίτες, τόσο σε ιδιωτικά όσο και σε δημόσια κτίρια. Ειδικά σε μία σεισμογενή χώρα, όπως είναι η Ελλάδα. Είναι προφανής, συνεπώς, η ανάγκη καταγραφής και πιστοποίησης των ανελκυστήρων σε ολόκληρη τη χώρα. Η επιτυχία της διαδικασίας καταγραφής και πιστοποίησης προϋποθέτει τη συνεργασία και την ενεργό συμμετοχή όλων των πολιτών. Για το σκοπό αυτό το Υπουργείο Ανάπτυξης προχωρά στη νομοθέτηση και δημιουργία Μητρώου Απογραφής Ανελκυστήρων. Η σχετική πλατφόρμα δήλωσης θα λειτουργήσει για χρονικό διάστημα από αρχές Ιουλίου (αμέσως μετά την ψήφιση του σχετικού νόμου) έως τις 30 Νοεμβρίου 2025, στη διεύθυνση https://elevator.mindev.gov.gr, με στόχο την απογραφή όλων των ανελκυστήρων ανεξαρτήτως σταδίου πιστοποίησης. Στη συνέχεια -και με βάση τα δεδομένα που θα έχουν συγκεντρωθεί- θα αποφασιστεί το χρονοδιάγραμμα για τα επόμενα βήματα, ώστε να διασφαλιστεί ο εκσυγχρονισμός και η αναβάθμιση των ανελκυστήρων, για τους οποίους θα κριθεί απαραίτητη αυτή η διαδικασία με σκοπό να πιστοποιηθούν για την ασφαλή λειτουργία τους. Η σύνδεση στην πλατφόρμα θα γίνεται με τους κωδικούς gov/taxis και η διαδικασία θα ολοκληρώνεται σε ελάχιστα λεπτά, καθώς έχει ληφθεί κάθε δυνατή πρόνοια ώστε να είναι ιδιαίτερα απλή για τη διευκόλυνση των πολιτών. Η διαδικασία είναι υποχρεωτική και μπορεί να γίνει από οποιονδήποτε κάτοικο ενός σπιτιού, μιας πολυκατοικίας –ιδιοκτήτη ή διαχειριστή- και τον υπεύθυνο λειτουργίας ενός δημόσιου κτιρίου. Επίσης, η διαδικασία καταχώρησης μπορεί να γίνει και από τους υπεύθυνους συντηρητές ή εγκαταστάτες. Τι θα περιλαμβάνει η απογραφή Η απογραφή θα περιλαμβάνει 7 υποχρεωτικά πεδία, που αποτελούν κοινή γνώση για τους υπόχρεους στην υποβολή της δήλωσης, τα οποία θα συμβάλλουν στην στατιστική επεξεργασία των δεδομένων από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου. Διεύθυνση και τοποθεσία εγκατάστασης – KAEK Ακινήτου (θα γίνεται αυτόματη συμπλήρωση των στοιχείων μέσω διαλειτουργικότητας ή χειροκίνητη εισαγωγή όπου δεν υπάρχει ΚΑΕΚ). Αριθμός ανελκυστήρων στην οικοδομή Έτος τοποθέτησης ανελκυστήρα. Αριθμός στάσεων ανελκυστήρα. Αν έχει σήμανση CE. Αν υπάρχει ενεργή ή παλαιότερη πιστοποίηση και η χρονική στιγμή αυτής. Στοιχεία Ιδιοκτήτη-Διαχειριστή/στοιχεία συντηρητή-εγκαταστάτη (τα οποία θα προκύπτουν από τη διαδικασία ταυτοποίησης). Οι διοικητικές κυρώσεις που προβλέπονταν από την ΚΥΑ 28425/2008 για μη καταχώριση παύουν να ισχύουν, προκειμένου να διευκολυνθεί η καθολική συμμετοχή. Η ασφάλεια των χρηστών και η αξιοπιστία των τεχνικών εγκαταστάσεων είναι ευθύνη όλων μας. Περισσότερες λεπτομέρειες θα υπάρξουν στο σχέδιο νόμου για την Εθνική Πολιτική Ποιότητας που θα κατατεθεί στη Βουλή τις ερχόμενες ημέρες.
  10. Η εύρυθμη λειτουργία των ανελκυστήρων αποτελεί σημαντικό θέμα ασφάλειας, αλλά και ποιότητας ζωής για τους πολίτες, τόσο σε ιδιωτικά όσο και σε δημόσια κτίρια. Ειδικά σε μία σεισμογενή χώρα, όπως είναι η Ελλάδα. Είναι προφανής, συνεπώς, η ανάγκη καταγραφής και πιστοποίησης των ανελκυστήρων σε ολόκληρη τη χώρα. Η επιτυχία της διαδικασίας καταγραφής και πιστοποίησης προϋποθέτει τη συνεργασία και την ενεργό συμμετοχή όλων των πολιτών. Για το σκοπό αυτό το Υπουργείο Ανάπτυξης προχωρά στη νομοθέτηση και δημιουργία Μητρώου Απογραφής Ανελκυστήρων. Η σχετική πλατφόρμα δήλωσης θα λειτουργήσει για χρονικό διάστημα από αρχές Ιουλίου (αμέσως μετά την ψήφιση του σχετικού νόμου) έως τις 30 Νοεμβρίου 2025, στη διεύθυνση https://elevator.mindev.gov.gr, με στόχο την απογραφή όλων των ανελκυστήρων ανεξαρτήτως σταδίου πιστοποίησης. Στη συνέχεια -και με βάση τα δεδομένα που θα έχουν συγκεντρωθεί- θα αποφασιστεί το χρονοδιάγραμμα για τα επόμενα βήματα, ώστε να διασφαλιστεί ο εκσυγχρονισμός και η αναβάθμιση των ανελκυστήρων, για τους οποίους θα κριθεί απαραίτητη αυτή η διαδικασία με σκοπό να πιστοποιηθούν για την ασφαλή λειτουργία τους. Η σύνδεση στην πλατφόρμα θα γίνεται με τους κωδικούς gov/taxis και η διαδικασία θα ολοκληρώνεται σε ελάχιστα λεπτά, καθώς έχει ληφθεί κάθε δυνατή πρόνοια ώστε να είναι ιδιαίτερα απλή για τη διευκόλυνση των πολιτών. Η διαδικασία είναι υποχρεωτική και μπορεί να γίνει από οποιονδήποτε κάτοικο ενός σπιτιού, μιας πολυκατοικίας –ιδιοκτήτη ή διαχειριστή- και τον υπεύθυνο λειτουργίας ενός δημόσιου κτιρίου. Επίσης, η διαδικασία καταχώρησης μπορεί να γίνει και από τους υπεύθυνους συντηρητές ή εγκαταστάτες. Τι θα περιλαμβάνει η απογραφή Η απογραφή θα περιλαμβάνει 7 υποχρεωτικά πεδία, που αποτελούν κοινή γνώση για τους υπόχρεους στην υποβολή της δήλωσης, τα οποία θα συμβάλλουν στην στατιστική επεξεργασία των δεδομένων από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου. Διεύθυνση και τοποθεσία εγκατάστασης – KAEK Ακινήτου (θα γίνεται αυτόματη συμπλήρωση των στοιχείων μέσω διαλειτουργικότητας ή χειροκίνητη εισαγωγή όπου δεν υπάρχει ΚΑΕΚ). Αριθμός ανελκυστήρων στην οικοδομή Έτος τοποθέτησης ανελκυστήρα. Αριθμός στάσεων ανελκυστήρα. Αν έχει σήμανση CE. Αν υπάρχει ενεργή ή παλαιότερη πιστοποίηση και η χρονική στιγμή αυτής. Στοιχεία Ιδιοκτήτη-Διαχειριστή/στοιχεία συντηρητή-εγκαταστάτη (τα οποία θα προκύπτουν από τη διαδικασία ταυτοποίησης). Οι διοικητικές κυρώσεις που προβλέπονταν από την ΚΥΑ 28425/2008 για μη καταχώριση παύουν να ισχύουν, προκειμένου να διευκολυνθεί η καθολική συμμετοχή. Η ασφάλεια των χρηστών και η αξιοπιστία των τεχνικών εγκαταστάσεων είναι ευθύνη όλων μας. Περισσότερες λεπτομέρειες θα υπάρξουν στο σχέδιο νόμου για την Εθνική Πολιτική Ποιότητας που θα κατατεθεί στη Βουλή τις ερχόμενες ημέρες. View full είδηση
  11. 1. Ανεξάρτητα από το τι αναφέρεται στο διάγραμμα, κι επειδή στην εκτός σχεδίου δόμηση επικρατεί μπάχαλο, χρειάζεται επανέλεγχος 2. Κάνε ό,τι σου λέει ο συνάδελφος. Όμως, η όποια απάντηση της Υ.ΔΟΜ. δεν είναι θέσφατο και θα πρέπει να ελέγχεται ως προς τη νομιμότητά της. Δυστυχώς, μερικές φορές, οι υπηρεσίες (και λόγω της αλλοπρόσαλλης νομοθεσίας) αδυνατούν να δώσουν τεκμηριωμένες απαντήσεις 3. Η όποια αμοιβή, θα καταβληθεί στο συνάδελφο που θα ασχοληθεί με το θέμα 4. Εάν απαιτηθεί πλήρως τεκμηριωμένη γνωμάτευση (η οποία μπορεί να μην είναι θετική για σένα), θα πρέπει να απευθυνθείς σε εξειδικευμένους επιστήμονες, τους οποίους θα πληρώσεις αδρά.
  12. Δες στη πρώτη μου δημοσίευση, το κείμενο που είναι highlighted. Εν τω μεταξύ, γίνεται ένα εθνικό κείμενο να μην συμμορφώνεται ως προς την ευρωπαϊκή νομοθεσία (EC8-1 εν προκειμένω); Έστω δηλαδή, ότι ισχύει το σενάριο που λέει ότι παντού γΙ=1,0, γίνεται να λέει άλλα το μεν και άλλα το δε; Εδώ άλλα γράφει το draft του EC8-1 (δεύτερη γενιά Ευρωκωδίκων), στο οποίο μάλιστα, μετανομάζεται ο συντελεστής συμπεριφοράς σε συντελεστής επιτελεστικοτητας, με βάση την κατηγορία συνεπειών (πιο σωστός όρος ο δεύτερος, κατά τη γνώμη μου) :
  13. Χθες
  14. Στα δύο τελευταία... 1. Που βλέπεις τη σύγκρουση συγκεκριμένα ; 2. Ακριβώς αυτό.
  15. Όχι, δεν εννοώ ναό, ούτε τεμενος (αν αυτό εννοείς με τον όρο «ναό»). Σε όσα αναφέρεις, συμφωνώ (και πώς θα μπορούσα διαφορετικά), αφού όπως είπες και εσύ η θεωρία είναι γνωστή και ο πίνακας ελάχιστων ανεκτών στάθμεων ΠΑ 2.1, δεδομένος στο σώμα του κανονισμού. Πάντως όχι, τίποτα εκ των τριών δεν ισχύει απ' όσα ανέφερες. Δεν γνωρίζω με τι «πάτε» γενικά (χωρίς κάποια υπόνοια ειρωνείας, για να μην παρεξηγηθώ), απλώς αυτό που αναφέρεις παραπάνω, με αυτό πού διατυπώνεται στον ΚΑΔΕΤ (και παρέθεσα νωρίτερα), έρχονται σε σύγκρουση. Για αυτό και το ερώτημά μου ήταν πολύ συγκεκριμένο. Παρεμπιπτόντως, εφόσον όλα πάνε με γΙ ίσο με ένα, ποιά η χρησιμότητα του πίνακα που αναφέρει τις κατηγορίες σπουδαιοτητας κατασκευών, στο σώμα του Κανονισμού; Μόνον για τον ορισμό των ελάχιστων ανεκτων στάθμεων;
  16. @sdtopo Το "2" μας μπερδεύει λίγο. Υποθέτω ότι περιγράφει την περίπτωση οικοπέδου με μεγαλύτερο πρόσωπο από το απαιτούμενο για την κατά κανόνα αρτιότητα. Οπότε, επιτρέπεται να μην διαθέτει σε όλο το μήκος προσώπου πλήρως διανοιγμένο δρόμο, αλλά μόνο στο απαιτουμενο μήκος προσώπου και υπό την αίρεση ότι το μη διανοιγμένο θα είναι μικρότερο του 50%συνολικού μήκους. Να δώσω παράδειγμα. Έστω αρτιότητα κατά κανόνα 10/200. Οικόπεδο 300 τμ με πρόσωπο 15 μ. Δεν μπορεί να εφαρμοστεί το 2, καθώς το μισό των 15 μ είναι τα 7,5 μ και αν αφήσει αδιάνοιχτο δρόμο στα 7,50 μέτρα, σημαίνει ότι θα έχει διανοιγμένο στα υπόλοιπα 7,50, όπου τότε δεν θα έχει οικοδομησιμότητα καθώς το απαιτούμενο πρόσωπο είναι 10 μέτρα. Το έχω αντιληφθεί σωστά;
  17. @ppanag καλησπέρα, αυτά είναι τα ελάχιστα αλλά έχω την αίσθηση ότι ακόμα ζητάνε υπ. δηλώσεις από τους εργαζόμενους όταν πας να κάνεις αποπεράτωση.
  18. σόρυ για το οφφ τόπικ αλλά πέραν της όποιας επικινδυνότητα ... εγώ θα έλεγα γκρεμίστε το όλο να χαρούν τα μάτια σας από την άρση της οπτικής επικινδυνότητα που έχει αυτό το πράμα .....
  19. Με καλή διάθεση και πολύ πολύ υπομονή όλα γίνονται! Υ.Γ. Ξέρεις πόσο πρέπει να χρεώσεις για αυτή τη δουλειά;
  20. Αν εννοείς ναό (κατ. ΙΙΙ) η ελάχιστη στάθμη είναι Β1, αν πάλι είναι απλό κτήριο η ελάχιστη είναι Γ1. Αν πέρασε με Β3+ τα ενδεχόμενα είναι 3 : 1) υπάρχει απόφαση Δημόσιας αρχής γι' αυτό (το θεωρώ απίθανο), 2) είναι κατ. ΙΙ παλαιότητας προ 1995 ή 3) "κόπηκε το ρεύμα" στο Συμβούλιο την ώρα που το πέρναγαν και δεν το είδε κανείς. Σε κάθε περίπτωση στον ΚΑΔΕΤ, πάμε με γΙ=1 παντού (θεωρείται ότι έχει ενσωματωθεί στους συντελεστές που ορίζει η ελάχιστα ανεκτή στάθμη επιτελεστικότητας).
  21. Συνάδελφοι καλησπέρα, Έχει κάποιος εμπειρία από τον χρόνο που απαιτείται για την μεταγραφή κυρωμενης πράξης εφαρμογής στο Κτηματολόγιο; Νόμιζα ότι είναι υπόθεση εξαμήνου, αλλά βλέπω για παράδειγμα ότι η κάτω Μπαλάνα Παλλήνης που κυρώθηκε τον 3ο του 24, έχει εκτιμώμενο χρόνο ολοκλήρωσης της μεταγραφής εντός του 26 (στην εφαρμογή πληροφόρησης για την πρόοδο των πολεοδομικών μελετών του Δήμου Παλλήνης). Επειδή ακολουθούν οι κυρώσεις των πράξεών εφαρμογής των υπολοίπων πολεοδομικών ενοτήτων της Παλλήνης (και νομίζω ότι υπάρχουν σε εξέλιξη και κάποια σχέδια στη Ραφήνα), έχετε κάποια εκτίμηση για τον χρόνο που θα χρειάζεται για την μεταγραφή στο Κτηματολόγιο κυρωμενης πράξης εφαρμογής;
  22. @akis73 αυτά που αναφέρεις ισχύουν, αλλά είναι αυτά με τα οποία ΔΕΝ απαιτείται υπεύθυνη δήλωση ή σύμβαση για το ημερομίσθιο. Σωστά;
  23. 1.Το γήπεδο είναι οικοδομήσιμο βάσει τοπογραφικού που συντάχθηκε και βεβαίωσης του τοπογράφου. 2. Επισκέφθηκα μηχανικό και η απάντηση του ήταν ότι πρέπει να κάνουμε ερώτημα στην τοπική πολεοδομία. Για αυτό το λόγο πριν προχωρήσω σε ερώτημα στην πολεοδομία έκανα την ερώτηση στο φόρουμ. Γειά τα επιπλέων στοιχεία που χρειάζονται για να πάρω απάντηση από το φόρουμ μπορώ να τα ανεβάσω όταν μου πουν τι ακριβώς χρειάζεστε. Οι δρόμοι είναι χαρακτηρισμένοι αλλά όχι αναγνωρισμένοι με βάση το τοπογραφικό. Επίσης για την αμοιβή είμαι πρόθυμος να την δώσω αλλά σε ποιον;
  24. Συγνώμη που επανέρχομαι-αλλά η γραφειοκρατία για μένα δεν έχει τελειωμό! Είχα δήλωση 4178 πλήρως περαιωμένη (μάλιστα σύμφωνα με το Ν μπορούσα μέχρι 31-12-25 να ανεβάσω οτιδήποτε) για 5/όροφη οικοδομή με 10 διαμερίσματα και ένα κατάστημα Επειδή υπήρξε ενδιαφέρον για την αγορά 1 διαμερίσματος από το "σπίτι 2" συνάδελφος έκανε την Η.Τ.Κ για το διαμέρισμα ενός ορόφου το οποίο παρουσίαζε διαφορά εμβαδού λίγο παραπάνω από το 2%. Λόγω αυτής της διαφοράς απαιτείται μονομερής τροπ/ση Ο.Ι Κατά το ΤΕΕ στο οποίο απευθύνθηκα (λόγω διαφωνίας μου με την Συμβ/φο-επικαλούμενη το Σύλλογό της) απαιτείται (χωρίς περαιτέρω επεξηγήσεις) η μεταφορά της δήλωσης στον 4495/17 'Έκανα λοιπόν την μεταφορά και τώρα απαιτούνται: 1. όλα τα σχέδια να τα ξαναλλάξω-(να τα κάνω pdf και να τα υπογράψω ηλεκτρονικά)-2. να σβήσω τα παλιά παλιά 3. να τα ξανανεβάσω -4.να ξανασυντάξω Τ.Ε -5.να συντάξω Τ.Ε απαλλαγής-6. Να κάνω 9 ΠΕΑ - 7. να αρχειοθετήσω την Η.Τ.Κ του διαμερίσματος του συναδέλφου-8. να συντάξω 9. να συντάξω συμφωνητικά 10, Να συντάξω Υ.Δ 11. να συντάξω εξουσιοδοτήσεις ....
  25. Κρασπέδου ή πεζοδρομίου? Τακτοποίηση υπέρβασης ΡΓ δεν γίνεται. Πέραν του ότι τίθεται θέμα προσώπου του οικοπέδου. Πάντως, θα πρέπει να ελεγχθούν τόσο η παλαιότητα του κτίσματος όσο και του ρυμοτομικού σχεδίου. Για το λόγο αυτό, δεν μπορεί (επειδή λείπουν βασικά στοιχεία) να δοθεί απάντηση από το φόρουμ
  26. Η κότα ή τα αυγό?? Μα τα έχουν καταμπερδέψει όλα- σε σημείο που κανένας μας να μην γνωρίζει τι ισχύει! Και δεν φτάνει μόνο αυτό αλλά προβλέπω ότι θα τα μπερδέψουν ακόμη περισσότερο σύμφωνα με όσα κυκλοφορούν περί προσθήκης στο e-άδειες και άλλων περιπτώσεων έκδοσης Ο.Α Και όμως εγκύκλιος λέει ρητά και τονισμένα ΟΧΙ εγκυκλιοσ για προεγκρισεις και κατηγοριες αδειών 3-8-21.pdf
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.