Όλη η δραστηριότητα
Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα
- Past hour
-
Τακτοποιηση υπερβασης ΡΓ ναι δεν γινεται αλλα το υπολοιπο συννομο τμημα θα μπορουσε να τακτοποιηθει ως προ του 1975 και να δοθει βεβαιωση μονο για το συννομο?
- Σήμερα
-
Σημαντικό το σχόλιο και σε ευχαριστώ πολύ. Η υφιστάμενη αγροτική οδός εμφανίζεται σε συμβόλαια που είναι προ του 1923, αν και τυπικά δεν έχει αναγνωριστεί με ΦΕΚ. Επί του ακινήτου άλλωστε έχει εκδοθεί το 2018, άρα προ του όλου χαμού, οικοδομική άδεια χωρίς κάποιο θέμα. Το τμήμα του ακινήτου προς τη θάλασσα τυπικά είναι χαρακτηρισμένο με ΦΕΚ ως ζώνη παραλίας, αλλά δεν έχει απαλλοτριωθεί και βάση εγκυκλίου 1/2009 έχει αυτοδίκαια αρθεί η πολεοδομική αυτή δέσμευση. Είναι όμως δική μου απορία, εάν πχ ολοκληρωθεί η απαλλοτρίωση ή εκχωρηθεί άνευ ανταλλάγματος η ζώνη αυτή από το νυν ιδιοκτήτη ως κοινόχρηστη, παρέχει δυνατότητα οικοδομησιμότητας σε περίπτωση κατάτμησης για το τμήμα των 10.000μ2 που θα έχει κυρίως πρόσωπο επί αυτής; Παρουσιάζω ένα υποθετικό - και προφανώς όχι εύκολο - σενάριο. Ο νυν ιδιοκτήτης ρυθμίζει μέσω παραχώρησης άνευ ανταλλάγματος την ζώνη παραλίας με συμβολαιογραφική πράξη η ο οποία βασίζεται στο ΦΕΚ του 1980) και άρα αυτή αποκτά κοινόχρηστο χαρακτήρα. Στην συνέχεια προχωράει σε μία κατάτμηση (ενδεικτική κίτρινη γραμμή) που επιτυγχάνει την αρτιότητα εμβαδού >10.000μ2 για κάθε ένα νέο γεωτεμάχιο και την αρτιότητα προσώπου - εφόσον βέβαια το πρόσωπο επί επίσης κοινόχρηστης παραλίας είναι το ίδιο ισχυρό με το πρόσωπο επί κοινόχρηστης οδού - >25μ. Το ένα νέο γεωτεμάχιο θα έχει π.χ. 43μ πρόσωπο στην κοινόχρηστη αγροτική οδό και το άλλο νέο γεωτεμάχιο θα έχει 5μ στην κοινόχρηστη αγροτική οδό + >70μ (ή όσο είναι) στην κοινόχρηστη παραλία. Κάθε σχόλιο ευπρόσδεκτο. ΥΓ. Ως υστερόγραφο, σαφώς και η αναμονή μίας συνολικής ρύθμισης για το θέμα των αναγνωρισμένων οδών μπορεί να θωρακίσει τη δική μας ευθύνη σε παρόμοιες περιπτώσεις υπό το πρίσμα της ταυτόχρονης ισχύος του Ν. 3212/2003 ΚΑΙ της απόφασης ΣτΕ 176/2023. Η απορία όμως στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν αφορά την αγροτική οδό, αλλά την επίτευξη του όρου οικοδομησιμότητας προσώπου σε κοινόχρηστο χώρο και όχι απαραίτητα σε κοινόχρηστη οδό.
-
FilitsaLymp joined the community
-
plokos7 joined the community
-
Στέκομαι στο μείζον που είναι η καταπάτηση κοινόχρηστου φωταγωγού από μια Ο.Ι. Αν η καταπάτηση έγινε στο χρόνο κατασκευής της οικοδομής (δηλαδή η πλάκα που τον έκλεισε εννοούμε) τότε μπορείς (με Υ.Δ ιδιοκτήτη) να κάνεις υπαγωγή. Για την μονομερή τροποποίηση ΠΣΟΙ κοίταξε την παρ. 7 άρ 98. Πιθανώς να γίνεται. Θα έρθεις σε συνεννόηση με συμβ/φο για την μονομερή και για την ΗΤΚ που θα χρειαστεί να εκδοθεί.
-
(Mεταφέρθηκε στο παρόν θέμα. Pavlos 33) Καλησέρα έχω μια οριζόντια ιδιοκτησία στην περιοχή του δήμου Αθηναίων που χρειάζεται έκδοση ηλεκτρονικής ταυτότητας για αγοραπωλησία, ένα τριώροφο, ισόγειο με δύο ορόφους, δυο οριζόντιες στον όροφο με δυο άδειες του 1966 η μια ισόγειο και πρώτος και η δεύτερη προσθήκη δευτέρου ορόφου ο φάκελος για την πρώτη άδεια υπάρχει ενώ ο φάκελος για την δεύτερη αδεια έχει χαθεί και γι αυτό έχω πάρει βεβαίωση απόλιας φακέλου. Η οριζόντια ιδιοκτησία μου βρίσκεται στον πρώτο όροφο, η κάτοψη της αδείας , η κάτοψη της σύστασει και η πραγματική κατάσταση διαφέρουν μεταξύ τους και των τριών θα χρειαστεί τακτοποίηση με τον Ν.4495/17 .Ένας φωταγωγός του κτιρίου κοινόχρηστος που ξεκινάει απο το δάπεδο του πρώτου ορόφου έχει τοποθετηθεί το λεβητοστάσειο πετρλαίου της οριζόντιας ιδιοκτησίας μου (αυτόνομο λεβητοστάσειο μόνο γι αυτήν την οριζόντια ιδιοκτησία) και υπάρχει πόρτα που βγαίνεις απο την οριζόντια ιδιοκτησία στον φωταγωγό που έχει το λεβητοστάσειο, μέσα στην οριζόντια ιδιοκτησία μου υπάρχει και μία δεξαμενή πετρελαίου που βρίσκεται μεσοτοιχεία με τον φωταγώγο που έχει το λεβητοστάσειο , θα ήθελα να ρωτήσω μπορεί σε αυτήν την περίπτωση να εκδοθεί ηλεκτρονική ταυτότητα ; Ευχαριστώ
-
Καλησπέρα. Σε ό,τι αφορά τη δυνατότητα κατάτμησης σωστά το αναφέρεις. Ελάχιστη επιφάνεια 10.000 τμ. Όμως δεν θα δημιουργήσεις οικοδομήσιμα. Πριν την κατάτμηση πρέπει να απασχολήσει το αν το γήπεδο είναι οικοδομήσιμο. Λόγω του μη αναγνωρισμένου δρόμου έχεις πρόβλημα (λόγω απόφασης ΣτΕ). Η γραμμή της παραλίας προκειμένου να λάβει τον κοινόχρηστο χαρακτήρα της και να συνδεθεί με υφιστάμενο οδικό δίκτυο θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μια διαδικασία ανάλογη πράξης αναλογισμού αποζημιώσεων όπως σε ένα οικόπεδο εντός Ρ.Σ (προ ν.1337). Άρα σήμερα, το γήπεδο αυτό δεν είναι οικοδομήσιμο. Επειδή κάποιοι θα ισχυριστούν ότι ο νόμος 3212/03 είναι σε ισχύ (και έτσι είναι) ας έρθει κάποιος τολμηρός να υπογράψει καθαρή δήλωση ότι είναι άρτιο και οικοδομήσιμο (ενώ γνωρίζουμε ότι σχεδόν το σύνολο των ΥΔΟΜ της χώρας δεν εκδίδουν Ο.Α σε τέτοια ακίνητα) και να τον τρέχουν μετά στα δικαστήρια για αποζημίωση χιλιάδων Ευρώ. Δυστυχώς συνάδελφε με τα ως τώρα δεδομένα την εκτός σχεδίου δόμηση (όπως την γνωρίσαμε) θα πρέπει να την ξεχάσουμε.
-
ioannis73 started following Αρτιότητα - οικοδομησιμότητα με πρόσωπο σε αιγιαλό - παραλία
-
Καλησπέρα. Παραθέτω πραγματικά δεδομένα σε μία παρόμοια περίπτωση και θα ήθελα τη γνώμη σας. Γεωτεμάχιο εμβαδού >20.000μ2 έχει πρόσωπο σε αγροτική οδό περίπου 48μ. Το γεωτεμάχιο είναι σε απόσταση >500μ από όρια οικισμού, εντός Ζώνης Natura, σε περιοχή χωρίς θεσμοθετημένο ΓΠΣ ή ΖΟΕ ή άλλο θεσμικό εργαλείο. Υπάρχει μία σκέψη για την κατάτμησή του σε δύο επιμέρους γεωτεμάχια όπου το κάθε ένα θα έχει εμβαδόν >10.000μ2 που είναι και το όριο Natura. Το θέμα είναι ότι με το υφιστάμενο πρόσωπο των 48μ, δεν μπορεί να γίνει, υποθέτω, η κατάτμηση λόγω των ισχυουσών διατάξεων για την ύπαρξη προσώπου >25μ σε κοινόχρηστη οδό. Με δεδομένο όμως ότι υπάρχει το γεωτεμάχιο ως έχει, έχει μεγάλο πρόσωπο στην παραλία που έχει καθορισθεί (με ΦΕΚ αρχών 1980) οριογραμμή αιγιαλού και παραλίας και ζώνη παραλίας, υπάρχει δυνατότητα χρήσης του προσώπου αυτή για να θεωρηθεί ότι καλύπτεται το >25μ σε κοινόχρηστο χώρο παρά το ότι δεν είναι κοινόχρηστη οδός; Εννοείται ότι η επίτευξη δουλείας διόδου για την σύνδεση της αγροτικής οδού με την παραλία είναι κάτι εύκολο να γίνει, όπως επίσης από το υφιστάμενο πρόσωπο των 48μ η όποια κατάτμηση θα διαχωρίσει το υφιστάμενο πρόσωπο και στα δύο νέα υπό σχεδιασμό τμήματα εκ των οποίων το ένα θα έχει σίγουρα >25μ πρόσωπο. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις όποιες σκέψεις ή προτάσεις από αντίστοιχη εμπειρία. Ανεβάζω και ένα σκαρίφημα για να έχετε μία άποψη. Στα ανατολικά με μπλε είναι η αγροτική οδός, ενώ στα δυτικά είναι η ζώνη παραλίας.
-
Σαφώς και κοιτάμε. Ο 8-1 ορίζει τη σεισμική δράση, από την οποία αντλεί στοιχεία ο 8-3. Λέει κάπου στον 8-3 ότι λαμβάνουμε τιμή συντελεστή σπουδαιότητας, ίση με μονάδα για όλες τις Σ.Ε.; Εάν όχι, τότε κατι τέτοιο οδηγεί σε διαφορετικά αποτελέσματα από τον εθνικό κανονισμό. Οπότε ναι, υπάρχει πρόβλημα εκεί. Εάν όμως κάπου το αναφέρει και μου έχει ξεφύγει, τότε πάω πάσο. Σε κάθε περίπτωση, έχω υποβάλει και ερώτημα στον ΟΑΣΠ. Με βάση αυτή τη θεώρηση, ένας μελετητής θα πρέπει να λαμβάνει γΙ ίσο με μονάδα, όταν λύνει με ΚΑΔΕΤ και ίσο με όσο ορίζεται από κάθε κατηγορία κατασκευής, όταν επιλύει με ΕΚ8-3. Σε ευχαριστώ για τον χρόνο που διέθεσες. Επισυνάπτω την ίδια ενότητα (4.4.2.1) του προτελευταίου σχεδίου του ΚΑΔΕΤ (2021), από την οποία φαίνεται ότι κάτι άλλαξε πριν λάβει την τελική του μορφή (καμία μνεία σε γΙ ίσο με μονάδα) :
-
Στο κείμενο που τόνισες το μόνο που θα μπορούσε να σε μπερδεύει είναι η άστοχη χρήση του "αντίστοιχα". Τα υπόλοιπα είναι σαφή. Στο θέμα του γΙ, επίσης τα πράγματα είναι σαφή. Δεν έχουμε νέα κατασκευή έχουμε έλεγχο υπάρχοντος. Οπότε δεν κοιτάμε 8-1 αλλά 8-3. Ακριβώς ίδια με τον ΚΑΔΕΤ είναι και η αντιμετώπιση των ελέγχων υπάρχοντος του ΦΕΚ 350Β/16. Παραθέτω και ένα απόσπασμα για τον σεισμό στον ΚΑΔΕΤ, του Χρονόπουλου (2016).
-
Καμπανάκι για τον καιρό και τον καύσωνα που επελαύνει την χώρα και θα παραμείνει έως και την Παρασκευή 27/6 όπου αναμένεται να κορυφωθεί, χτυπά ο μετεωρολόγος Θοδωρής Κολυδάς. Πότε είναι λανθασμένες οι μετρήσεις της θερμοκρασίας από τα αυτοκίνητα και πού μπορεί να φτάσει πραγματικά η ζέστη, εξηγεί με νέα ανάρτησή του ο πρώην διευθυντής της ΕΜΥ. Καύσωνας: 70°C στο ταμπλό – Τι δεν λένε τα θερμόμετρα αυτοκινήτου Σε περιόδους έντονου καύσωνα, οι θερμοκρασίες που καταγράφονται από τα αυτοκίνητα συχνά δίνουν μια παραπλανητική εικόνα της θερμικής κατάστασης του περιβάλλοντος, εξηγεί Θοδωρής Κολυδάς, επισημαίνοντας πως οι επίσημες μετρήσεις από τους μετεωρολογικούς σταθμούς γίνονται με αυστηρές προδιαγραφές: σε ύψος δύο μέτρων από το έδαφος, σε σκιερό και καλά αεριζόμενο περιβάλλον. Ωστόσο, η θερμική επιβάρυνση που βιώνει ο πολίτης, ειδικά στο αστικό περιβάλλον και ακόμη περισσότερο μέσα σε ένα όχημα, μπορεί να διαφέρει δραματικά. Η θερμότητα που παγιδεύεται και συσσωρεύεται σε μεταλλικές και γυάλινες επιφάνειες, η αντανάκλαση της ηλιακής ακτινοβολίας από την άσφαλτο και τα κτίρια, αλλά και το φαινόμενο της «αστικής θερμικής νησίδας», προκαλούν σημαντικές υπερβάσεις στις πραγματικές συνθήκες. Σε σχετικό του άρθρο ο Θεόδωρος Κολυδάς παραθέτει χαρακτηριστικό πίνακα. Πού φτάνει η θερμοκρασία όταν ο ήλιος χτυπά το αυτοκίνητο Χαρακτηριστικά, αν η επίσημη θερμοκρασία είναι 40°C, η πραγματική θερμοκρασία που μπορεί να μετρηθεί κοντά σε θερμαινόμενες επιφάνειες —όπως ένα παράθυρο αυτοκινήτου που βρίσκεται εκτεθειμένο στον ήλιο— ενδέχεται να φτάσει ή και να ξεπεράσει τους 60 με 70 βαθμούς Κελσίου. Όπως σημειώνει ο κ. Κολυδάς, πρόκειται για μια σημαντική διαφοροποίηση που δεν πρέπει να παραβλέπεται. View full είδηση
-
- καύσωνας
- θερμοκρασία
-
(and 2 more)
Με ετικέτα:
-
Καμπανάκι για τον καιρό και τον καύσωνα που επελαύνει την χώρα και θα παραμείνει έως και την Παρασκευή 27/6 όπου αναμένεται να κορυφωθεί, χτυπά ο μετεωρολόγος Θοδωρής Κολυδάς. Πότε είναι λανθασμένες οι μετρήσεις της θερμοκρασίας από τα αυτοκίνητα και πού μπορεί να φτάσει πραγματικά η ζέστη, εξηγεί με νέα ανάρτησή του ο πρώην διευθυντής της ΕΜΥ. Καύσωνας: 70°C στο ταμπλό – Τι δεν λένε τα θερμόμετρα αυτοκινήτου Σε περιόδους έντονου καύσωνα, οι θερμοκρασίες που καταγράφονται από τα αυτοκίνητα συχνά δίνουν μια παραπλανητική εικόνα της θερμικής κατάστασης του περιβάλλοντος, εξηγεί Θοδωρής Κολυδάς, επισημαίνοντας πως οι επίσημες μετρήσεις από τους μετεωρολογικούς σταθμούς γίνονται με αυστηρές προδιαγραφές: σε ύψος δύο μέτρων από το έδαφος, σε σκιερό και καλά αεριζόμενο περιβάλλον. Ωστόσο, η θερμική επιβάρυνση που βιώνει ο πολίτης, ειδικά στο αστικό περιβάλλον και ακόμη περισσότερο μέσα σε ένα όχημα, μπορεί να διαφέρει δραματικά. Η θερμότητα που παγιδεύεται και συσσωρεύεται σε μεταλλικές και γυάλινες επιφάνειες, η αντανάκλαση της ηλιακής ακτινοβολίας από την άσφαλτο και τα κτίρια, αλλά και το φαινόμενο της «αστικής θερμικής νησίδας», προκαλούν σημαντικές υπερβάσεις στις πραγματικές συνθήκες. Σε σχετικό του άρθρο ο Θεόδωρος Κολυδάς παραθέτει χαρακτηριστικό πίνακα. Πού φτάνει η θερμοκρασία όταν ο ήλιος χτυπά το αυτοκίνητο Χαρακτηριστικά, αν η επίσημη θερμοκρασία είναι 40°C, η πραγματική θερμοκρασία που μπορεί να μετρηθεί κοντά σε θερμαινόμενες επιφάνειες —όπως ένα παράθυρο αυτοκινήτου που βρίσκεται εκτεθειμένο στον ήλιο— ενδέχεται να φτάσει ή και να ξεπεράσει τους 60 με 70 βαθμούς Κελσίου. Όπως σημειώνει ο κ. Κολυδάς, πρόκειται για μια σημαντική διαφοροποίηση που δεν πρέπει να παραβλέπεται.
-
- καύσωνας
- θερμοκρασία
-
(and 2 more)
Με ετικέτα:
-
@Tim22 εδώ πέρα Θεσ/νίκη σε όσα υποκ/τα ΕΦΚΑ έχω πάει για κλείσιμο ζητάνε υπ. δήλωσεις ακόμα και αν έχουν πληρωθεί βάσε ΣΣΕ.
-
Υπολειπόμενος Χρόνος: 1 μήνας and 29 days
- ΠΩΛΗΣΗ
- ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ
Πωλείται επειδή έχω 2... Το GstarCAD είναι ένα γενικό πρόγραμμα δισδιάστατης και τρισδιάστατης ηλεκτρονικής σχεδίασης πλήρους συμβατότητας με το ACAD. Με 25 χρόνια συνεχούς ανάπτυξης και καινοτομίας, σήμερα το GstarCAD βρίσκεται στην κορυφή για τις επιδόσεις, τη συμβατότητα, τη σταθερότητα, την αξιοπιστία και την παραγωγικότητα, στοιχεία που το καθιστούν το πληρέστερο λογισμικό CAD στον κόσμο. Με τη χρήση μοναδικών και πρωτοποριακών τεχνολογιών όπως η “έξυπνη” εμφάνιση των αντικειμένων στην επιφάνεια εργασίας, η βέλτιστη διαχείριση της μνήμης καθώς και η προσαρμοστική συμπίεση των γραφικών δεδομένων ανάλογα με το μέγεθος του σχεδίου βελτιώνεται σημαντικά η ταχύτητα επεξεργασίας κυρίως των μεγάλων σχεδίων. Προβάλετε, διαχειριστείτε και μοιραστείτε σχέδια DWG από όποια συσκευή επιθυμείτε με ένα κλικ και απολαύστε την συνεργασία και την επικοινωνία μαζί με περισσότερους από 10.000.000 χρήστες DWG FastView σε όλο τον κόσμο. https://www.ace-hellas.gr/shop/product/gstarcad-professional/578 €
-
Ναι, και στα ημερομίσθα βάσει ΣΣΕ απαιτείται ΥΔ. Βέβαια κάποια υποκ/μα ΕΦΚΑ δεν ζητάνε απαραίτητα.
-
1.Το διάγραμμα είναι πρόσφατο 8 μηνών περίπου και έχει συνταχθεί από έμπειρο τοπογράφο της περιοχής 2. Θα προχωρήσω με βάσει αυτά που λέει ο συνάδελφος αλλά με βάσει το μπαχαλο που επικρατεί λόγο αλλοπροσαλλης νομοθεσίας όπως λέτε και εσείς θα ήθελα μια γνώμη από εσάς για να είμαι πιο προετοιμασμένος. 3. Η αμοιβή εννοείται πως θα δωθεί στον μελετητή 4. Ελπίζω να μην χρειαστεί να φτάσουμε έως εκεί Όπως και να έχει κάθε συμβουλή γνώμη εδώ στο φόρουμ από τους γνωρίζοντες θα βοηθούσε στην καλύτερη προετοιμασία και πορεία μου από εδώ και πέρα. Ευχαριστώ
-
Dimitrios Mazomenos joined the community
-
Μητρώο Απογραφής Ανελκυστήρων – Υποχρεωτική η καταγραφή τους- Η διαδικασία
GTnews posted μια είδηση in Επικαιρότητα
Η εύρυθμη λειτουργία των ανελκυστήρων αποτελεί σημαντικό θέμα ασφάλειας, αλλά και ποιότητας ζωής για τους πολίτες, τόσο σε ιδιωτικά όσο και σε δημόσια κτίρια. Ειδικά σε μία σεισμογενή χώρα, όπως είναι η Ελλάδα. Είναι προφανής, συνεπώς, η ανάγκη καταγραφής και πιστοποίησης των ανελκυστήρων σε ολόκληρη τη χώρα. Η επιτυχία της διαδικασίας καταγραφής και πιστοποίησης προϋποθέτει τη συνεργασία και την ενεργό συμμετοχή όλων των πολιτών. Για το σκοπό αυτό το Υπουργείο Ανάπτυξης προχωρά στη νομοθέτηση και δημιουργία Μητρώου Απογραφής Ανελκυστήρων. Η σχετική πλατφόρμα δήλωσης θα λειτουργήσει για χρονικό διάστημα από αρχές Ιουλίου (αμέσως μετά την ψήφιση του σχετικού νόμου) έως τις 30 Νοεμβρίου 2025, στη διεύθυνση https://elevator.mindev.gov.gr, με στόχο την απογραφή όλων των ανελκυστήρων ανεξαρτήτως σταδίου πιστοποίησης. Στη συνέχεια -και με βάση τα δεδομένα που θα έχουν συγκεντρωθεί- θα αποφασιστεί το χρονοδιάγραμμα για τα επόμενα βήματα, ώστε να διασφαλιστεί ο εκσυγχρονισμός και η αναβάθμιση των ανελκυστήρων, για τους οποίους θα κριθεί απαραίτητη αυτή η διαδικασία με σκοπό να πιστοποιηθούν για την ασφαλή λειτουργία τους. Η σύνδεση στην πλατφόρμα θα γίνεται με τους κωδικούς gov/taxis και η διαδικασία θα ολοκληρώνεται σε ελάχιστα λεπτά, καθώς έχει ληφθεί κάθε δυνατή πρόνοια ώστε να είναι ιδιαίτερα απλή για τη διευκόλυνση των πολιτών. Η διαδικασία είναι υποχρεωτική και μπορεί να γίνει από οποιονδήποτε κάτοικο ενός σπιτιού, μιας πολυκατοικίας –ιδιοκτήτη ή διαχειριστή- και τον υπεύθυνο λειτουργίας ενός δημόσιου κτιρίου. Επίσης, η διαδικασία καταχώρησης μπορεί να γίνει και από τους υπεύθυνους συντηρητές ή εγκαταστάτες. Τι θα περιλαμβάνει η απογραφή Η απογραφή θα περιλαμβάνει 7 υποχρεωτικά πεδία, που αποτελούν κοινή γνώση για τους υπόχρεους στην υποβολή της δήλωσης, τα οποία θα συμβάλλουν στην στατιστική επεξεργασία των δεδομένων από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου. Διεύθυνση και τοποθεσία εγκατάστασης – KAEK Ακινήτου (θα γίνεται αυτόματη συμπλήρωση των στοιχείων μέσω διαλειτουργικότητας ή χειροκίνητη εισαγωγή όπου δεν υπάρχει ΚΑΕΚ). Αριθμός ανελκυστήρων στην οικοδομή Έτος τοποθέτησης ανελκυστήρα. Αριθμός στάσεων ανελκυστήρα. Αν έχει σήμανση CE. Αν υπάρχει ενεργή ή παλαιότερη πιστοποίηση και η χρονική στιγμή αυτής. Στοιχεία Ιδιοκτήτη-Διαχειριστή/στοιχεία συντηρητή-εγκαταστάτη (τα οποία θα προκύπτουν από τη διαδικασία ταυτοποίησης). Οι διοικητικές κυρώσεις που προβλέπονταν από την ΚΥΑ 28425/2008 για μη καταχώριση παύουν να ισχύουν, προκειμένου να διευκολυνθεί η καθολική συμμετοχή. Η ασφάλεια των χρηστών και η αξιοπιστία των τεχνικών εγκαταστάσεων είναι ευθύνη όλων μας. Περισσότερες λεπτομέρειες θα υπάρξουν στο σχέδιο νόμου για την Εθνική Πολιτική Ποιότητας που θα κατατεθεί στη Βουλή τις ερχόμενες ημέρες.-
- ανελκυστήρας
- καταγραφή
-
(and 1 more)
Με ετικέτα:
-
Η εύρυθμη λειτουργία των ανελκυστήρων αποτελεί σημαντικό θέμα ασφάλειας, αλλά και ποιότητας ζωής για τους πολίτες, τόσο σε ιδιωτικά όσο και σε δημόσια κτίρια. Ειδικά σε μία σεισμογενή χώρα, όπως είναι η Ελλάδα. Είναι προφανής, συνεπώς, η ανάγκη καταγραφής και πιστοποίησης των ανελκυστήρων σε ολόκληρη τη χώρα. Η επιτυχία της διαδικασίας καταγραφής και πιστοποίησης προϋποθέτει τη συνεργασία και την ενεργό συμμετοχή όλων των πολιτών. Για το σκοπό αυτό το Υπουργείο Ανάπτυξης προχωρά στη νομοθέτηση και δημιουργία Μητρώου Απογραφής Ανελκυστήρων. Η σχετική πλατφόρμα δήλωσης θα λειτουργήσει για χρονικό διάστημα από αρχές Ιουλίου (αμέσως μετά την ψήφιση του σχετικού νόμου) έως τις 30 Νοεμβρίου 2025, στη διεύθυνση https://elevator.mindev.gov.gr, με στόχο την απογραφή όλων των ανελκυστήρων ανεξαρτήτως σταδίου πιστοποίησης. Στη συνέχεια -και με βάση τα δεδομένα που θα έχουν συγκεντρωθεί- θα αποφασιστεί το χρονοδιάγραμμα για τα επόμενα βήματα, ώστε να διασφαλιστεί ο εκσυγχρονισμός και η αναβάθμιση των ανελκυστήρων, για τους οποίους θα κριθεί απαραίτητη αυτή η διαδικασία με σκοπό να πιστοποιηθούν για την ασφαλή λειτουργία τους. Η σύνδεση στην πλατφόρμα θα γίνεται με τους κωδικούς gov/taxis και η διαδικασία θα ολοκληρώνεται σε ελάχιστα λεπτά, καθώς έχει ληφθεί κάθε δυνατή πρόνοια ώστε να είναι ιδιαίτερα απλή για τη διευκόλυνση των πολιτών. Η διαδικασία είναι υποχρεωτική και μπορεί να γίνει από οποιονδήποτε κάτοικο ενός σπιτιού, μιας πολυκατοικίας –ιδιοκτήτη ή διαχειριστή- και τον υπεύθυνο λειτουργίας ενός δημόσιου κτιρίου. Επίσης, η διαδικασία καταχώρησης μπορεί να γίνει και από τους υπεύθυνους συντηρητές ή εγκαταστάτες. Τι θα περιλαμβάνει η απογραφή Η απογραφή θα περιλαμβάνει 7 υποχρεωτικά πεδία, που αποτελούν κοινή γνώση για τους υπόχρεους στην υποβολή της δήλωσης, τα οποία θα συμβάλλουν στην στατιστική επεξεργασία των δεδομένων από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου. Διεύθυνση και τοποθεσία εγκατάστασης – KAEK Ακινήτου (θα γίνεται αυτόματη συμπλήρωση των στοιχείων μέσω διαλειτουργικότητας ή χειροκίνητη εισαγωγή όπου δεν υπάρχει ΚΑΕΚ). Αριθμός ανελκυστήρων στην οικοδομή Έτος τοποθέτησης ανελκυστήρα. Αριθμός στάσεων ανελκυστήρα. Αν έχει σήμανση CE. Αν υπάρχει ενεργή ή παλαιότερη πιστοποίηση και η χρονική στιγμή αυτής. Στοιχεία Ιδιοκτήτη-Διαχειριστή/στοιχεία συντηρητή-εγκαταστάτη (τα οποία θα προκύπτουν από τη διαδικασία ταυτοποίησης). Οι διοικητικές κυρώσεις που προβλέπονταν από την ΚΥΑ 28425/2008 για μη καταχώριση παύουν να ισχύουν, προκειμένου να διευκολυνθεί η καθολική συμμετοχή. Η ασφάλεια των χρηστών και η αξιοπιστία των τεχνικών εγκαταστάσεων είναι ευθύνη όλων μας. Περισσότερες λεπτομέρειες θα υπάρξουν στο σχέδιο νόμου για την Εθνική Πολιτική Ποιότητας που θα κατατεθεί στη Βουλή τις ερχόμενες ημέρες. View full είδηση
-
- ανελκυστήρας
- καταγραφή
-
(and 1 more)
Με ετικέτα:
-
1. Ανεξάρτητα από το τι αναφέρεται στο διάγραμμα, κι επειδή στην εκτός σχεδίου δόμηση επικρατεί μπάχαλο, χρειάζεται επανέλεγχος 2. Κάνε ό,τι σου λέει ο συνάδελφος. Όμως, η όποια απάντηση της Υ.ΔΟΜ. δεν είναι θέσφατο και θα πρέπει να ελέγχεται ως προς τη νομιμότητά της. Δυστυχώς, μερικές φορές, οι υπηρεσίες (και λόγω της αλλοπρόσαλλης νομοθεσίας) αδυνατούν να δώσουν τεκμηριωμένες απαντήσεις 3. Η όποια αμοιβή, θα καταβληθεί στο συνάδελφο που θα ασχοληθεί με το θέμα 4. Εάν απαιτηθεί πλήρως τεκμηριωμένη γνωμάτευση (η οποία μπορεί να μην είναι θετική για σένα), θα πρέπει να απευθυνθείς σε εξειδικευμένους επιστήμονες, τους οποίους θα πληρώσεις αδρά.
-
Δες στη πρώτη μου δημοσίευση, το κείμενο που είναι highlighted. Εν τω μεταξύ, γίνεται ένα εθνικό κείμενο (Κανονισμός) να μην συμμορφώνεται στην ευρωπαϊκή νομοθεσία (EC8-1 εν προκειμένω); Έστω δηλαδή, ότι ισχύει το σενάριο που λέει ότι παντού γΙ=1,0, γίνεται να λέει άλλα το μεν και άλλα το δε; Εδώ άλλα γράφει το draft του EC8-1 (δεύτερη γενιά Ευρωκωδίκων), στο οποίο μάλιστα, μετονομάζεται ο συντελεστής συμπεριφοράς σε συντελεστή επιτελεστικοτητας, με βάση την κατηγορία συνεπειών (πιο σωστός όρος ο δεύτερος, κατά τη γνώμη μου) :
- Χθες
-
Όχι, δεν εννοώ ναό, ούτε τεμενος (αν αυτό εννοείς με τον όρο «ναό»). Σε όσα αναφέρεις, συμφωνώ (και πώς θα μπορούσα διαφορετικά), αφού όπως είπες και εσύ η θεωρία είναι γνωστή και ο πίνακας ελάχιστων ανεκτών στάθμεων ΠΑ 2.1, δεδομένος στο σώμα του κανονισμού. Πάντως όχι, τίποτα εκ των τριών δεν ισχύει απ' όσα ανέφερες. Δεν γνωρίζω με τι «πάτε» γενικά (χωρίς κάποια υπόνοια ειρωνείας, για να μην παρεξηγηθώ), απλώς αυτό που αναφέρεις παραπάνω, με αυτό πού διατυπώνεται στον ΚΑΔΕΤ (και παρέθεσα νωρίτερα), έρχονται σε σύγκρουση. Για αυτό και το ερώτημά μου ήταν πολύ συγκεκριμένο. Παρεμπιπτόντως, εφόσον όλα πάνε με γΙ ίσο με ένα, ποιά η χρησιμότητα του πίνακα που αναφέρει τις κατηγορίες σπουδαιοτητας κατασκευών, στο σώμα του Κανονισμού; Μόνον για τον ορισμό των ελάχιστων ανεκτων στάθμεων;
-
@sdtopo Το "2" μας μπερδεύει λίγο. Υποθέτω ότι περιγράφει την περίπτωση οικοπέδου με μεγαλύτερο πρόσωπο από το απαιτούμενο για την κατά κανόνα αρτιότητα. Οπότε, επιτρέπεται να μην διαθέτει σε όλο το μήκος προσώπου πλήρως διανοιγμένο δρόμο, αλλά μόνο στο απαιτουμενο μήκος προσώπου και υπό την αίρεση ότι το μη διανοιγμένο θα είναι μικρότερο του 50%συνολικού μήκους. Να δώσω παράδειγμα. Έστω αρτιότητα κατά κανόνα 10/200. Οικόπεδο 300 τμ με πρόσωπο 15 μ. Δεν μπορεί να εφαρμοστεί το 2, καθώς το μισό των 15 μ είναι τα 7,5 μ και αν αφήσει αδιάνοιχτο δρόμο στα 7,50 μέτρα, σημαίνει ότι θα έχει διανοιγμένο στα υπόλοιπα 7,50, όπου τότε δεν θα έχει οικοδομησιμότητα καθώς το απαιτούμενο πρόσωπο είναι 10 μέτρα. Το έχω αντιληφθεί σωστά;
-
@ppanag καλησπέρα, αυτά είναι τα ελάχιστα αλλά έχω την αίσθηση ότι ακόμα ζητάνε υπ. δηλώσεις από τους εργαζόμενους όταν πας να κάνεις αποπεράτωση.