Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. Καλημέρα! Έχω αντίθετη γνώμη εδώ. Δεν είναι ψευδές το διάγραμμα. Είναι περίπτωση στην οποία εκ των υστέρω κρίθηκε ότι ισχύει κάτι διαφορετικό από αυτό που απεικονίζει. Αυτό δεν σημαίνει ότι εκ προθέσεως ο συντάξας απέκρυψε ένα δεδομένο την εποχή που το συνέταξε. Ειδικά όταν μιλάμε για χρησικτησία. Δεν θα μπορούσε να το στηρίξει με την ύπαρξη ενός απλού προσυμφώνου. Εσένα δηλαδή αν σου φέρουν ένα προσύμφωνο ή ένα άτυπο συμφωνητικό ως δικαιολογητικό θα το λάβεις υπ' όψιν όταν εξετάζεις αρτιότητα? Αν δεν είναι μεταγεγραμμένο, εγώ το γράφω στα τρυφερά μου προσωπικά. Αν λάμβανα υπ' όψιν άτυπα συμφωνητικά, τότε όλη η Ανατολική Αττική στα εξ' αδιαιρέτου εκτός σχεδίου θα έπρεπε να θεωρείται εν ισχύ στις κατατμήσεις με άτυπα συμφωνητικά. Γιατί βάσει της παραδοχής που κάνεις, τότε θα πρέπει να λάβω υπ' όψιν μου ότι σε 50 χρόνια από σήμερα ένας διπολικός δικαστής θα αποφασίσει ότι είναι έγκυρα όλα αυτά τα άτυπα χαρτάκια τελικά.
  3. Σήμερα
  4. @Σπύρος Γερολιόλιος 1. Αφού το δικαστήριο δέχτηκε ότι υπήρχε κατάτμηση από το 1972, οι άδειες θεωρούνται ως κακώς εκδοθείσες και είναι ανακλητέες λόγω ψευδούς διαγράμματος. 2. Για το εκτός σχεδίου, η άδεια έχει εκδοθεί νόμιμα, άρα, αν δεν υπάρχουν υπερβάσεις της, το κτίριο είναι νόμιμο
  5. Η Μεσόγειος παρά το γεγονός ότι αντιπροσωπεύει μόνο το 0,3% των παγκόσμιων θαλασσών, φιλοξενεί πάνω από το 10% των γνωστών θαλάσσιων ειδών. SOS για τα υδάτινα οικοσυστήματα της Μεσογείου εκπέμπει ο υπεύθυνος της εκστρατείας για τη θάλασσα του ελληνικού γραφείου Greenpeace, Αντώνης Μπούγιας. Η Μεσόγειος παρά το γεγονός ότι αντιπροσωπεύει μόνο το 0,3% των παγκόσμιων θαλασσών, φιλοξενεί πάνω από το 10% των γνωστών θαλάσσιων ειδών. «Αυτή η αναλογία είναι ενδεικτική της σημασίας που έχει ως θαλάσσιο οικοσύστημα» εξηγεί ο υπεύθυνος της εκστρατείας της οργάνωσης. Παράλληλα, οι Μεσογειακές ακτές αποτελούν τον τόπο κατοικίας και εργασίας του 6,7% του παγκόσμιου πληθυσμού. Ιδιαίτερα ανησυχητικά, όμως, είναι τα στοιχεία του προγράμματος των Ηνωμένων Εθνών για το Περιβάλλον (UNEP), σύμφωνα με τα οποία η Μεσόγειος έχει το μεγαλύτερο μερίδιο απειλούμενων θαλάσσιων οικοτόπων στην Ευρώπη. Ειδικότερα, το 32% από το σύνολο των οικοτόπων αυτών απειλείται και το 11% από αυτούς βρίσκεται στο χείλος της εξαφάνισης. Μάλιστα, όπως επισημαίνει ο κ. Μπούγιας «η λεκάνη της Μεσογείου επηρεάζεται από τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής με ταχύτερους ρυθμούς από άλλες περιοχές του πλανήτη». Ποια η σημασία των Ωκεανών για το περιβάλλον Αναφερόμενος στον τρόπο με τον οποίο η θάλασσα και οι ωκεανοί συμβάλλουν στην προστασία του περιβάλλοντος, ο υπεύθυνος τόνισε πως «αποτελούν ρυθμιστές του κλίματος στον πλανήτη μας, καθώς επιβραδύνουν τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής δεσμεύοντας ετησίως πάνω από το ένα τέταρτο των συνολικών ανθρωπογενών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα». Υπ’ αυτό το πρίσμα, η υγεία των θαλάσσιων οικοσυστημάτων είναι κλειδί για την επιτέλεση της παραπάνω λειτουργίας. Ωστόσο, όπως εξηγεί οι ραγδαίες αλλαγές στη θερμοκρασία και τη θαλάσσια βιοποικιλότητα και οι σημαντικές πιέσεις που δέχεται το θαλάσσιο οικοσύστημα από τις υπόλοιπες επιπτώσεις της κλιματικής κρίσης αλλά και από τις διάφορες κοινωνικό-οικονομικές συστημικές παραμέτρους, όπως παραδείγματος χάριν η χρήση πλαστικών, αυξάνονται με μη βιώσιμους ρυθμούς». Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι «οι ραγδαίες αλλαγές σε συγκεκριμένες παραμέτρους όπως είναι η θερμοκρασία ή η οξύτητα των ωκεανών έχουν συνδεθεί ιστορικά με τις πέντε περιόδους μαζικής εξαφάνισης ειδών». Ποια θαλάσσια είδη απειλούνται από την κλιματική κρίση στα ελληνικά νερά; Την ίδια ώρα, η θαλάσσια ρύπανση απειλεί πολλά είδη από τις επιπτώσεις της κλιματικής κρίσης. Μεταξύ αυτών, είναι οι φώκιες μονάχους-μονάχους οι οποίες ήδη επιβαρύνονται από τη θαλάσσια ρύπανση, τα δίχτυα και την έλλειψη τροφής και των οποίων. Παράλληλα τα μέρη στα οποία ζουν, όπως οι σπηλιές, φυσικές παράκτιες κοιλότητες και απομονωμένες ακτές θα εξαφανιστούν με την άνοδο της στάθμης της θάλασσας. Άλλο ένα είδος που βρίσκεται σε κίνδυνο εξαφάνισης είναι το κοινό δελφίνι καθώς η χημική ρύπανση που επιδρά στο ανοσοποιητικό και αναπαραγωγικό σύστημα των θηλαστικών και οι διαρκώς αυξανόμενες θερμοκρασίες του θαλάσσιου περιβάλλοντος αποτελούν σημαντικές και συνεχώς εντεινόμενες απειλές για το είδος. Αντίστοιχες απειλές αντιμετωπίζουν και είδη όπως οι πτεροφάλαινες, οι φυσητήρες και οι ζιφιοί της Ελληνικής Τάφρου καθώς και οι φώκαινες, γι’ αυτό και κρίνεται άκρως σημαντικό να προστατευθεί η περιοχή αυτή. Αντίστοιχα, στα όρια της εξαφάνισης παραμένει η χελώνα Καρέτα-Καρέτα, με τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής να καθιστούν ακόμα δυσκολότερη την προστασία της.
  6. Η Μεσόγειος παρά το γεγονός ότι αντιπροσωπεύει μόνο το 0,3% των παγκόσμιων θαλασσών, φιλοξενεί πάνω από το 10% των γνωστών θαλάσσιων ειδών. SOS για τα υδάτινα οικοσυστήματα της Μεσογείου εκπέμπει ο υπεύθυνος της εκστρατείας για τη θάλασσα του ελληνικού γραφείου Greenpeace, Αντώνης Μπούγιας. Η Μεσόγειος παρά το γεγονός ότι αντιπροσωπεύει μόνο το 0,3% των παγκόσμιων θαλασσών, φιλοξενεί πάνω από το 10% των γνωστών θαλάσσιων ειδών. «Αυτή η αναλογία είναι ενδεικτική της σημασίας που έχει ως θαλάσσιο οικοσύστημα» εξηγεί ο υπεύθυνος της εκστρατείας της οργάνωσης. Παράλληλα, οι Μεσογειακές ακτές αποτελούν τον τόπο κατοικίας και εργασίας του 6,7% του παγκόσμιου πληθυσμού. Ιδιαίτερα ανησυχητικά, όμως, είναι τα στοιχεία του προγράμματος των Ηνωμένων Εθνών για το Περιβάλλον (UNEP), σύμφωνα με τα οποία η Μεσόγειος έχει το μεγαλύτερο μερίδιο απειλούμενων θαλάσσιων οικοτόπων στην Ευρώπη. Ειδικότερα, το 32% από το σύνολο των οικοτόπων αυτών απειλείται και το 11% από αυτούς βρίσκεται στο χείλος της εξαφάνισης. Μάλιστα, όπως επισημαίνει ο κ. Μπούγιας «η λεκάνη της Μεσογείου επηρεάζεται από τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής με ταχύτερους ρυθμούς από άλλες περιοχές του πλανήτη». Ποια η σημασία των Ωκεανών για το περιβάλλον Αναφερόμενος στον τρόπο με τον οποίο η θάλασσα και οι ωκεανοί συμβάλλουν στην προστασία του περιβάλλοντος, ο υπεύθυνος τόνισε πως «αποτελούν ρυθμιστές του κλίματος στον πλανήτη μας, καθώς επιβραδύνουν τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής δεσμεύοντας ετησίως πάνω από το ένα τέταρτο των συνολικών ανθρωπογενών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα». Υπ’ αυτό το πρίσμα, η υγεία των θαλάσσιων οικοσυστημάτων είναι κλειδί για την επιτέλεση της παραπάνω λειτουργίας. Ωστόσο, όπως εξηγεί οι ραγδαίες αλλαγές στη θερμοκρασία και τη θαλάσσια βιοποικιλότητα και οι σημαντικές πιέσεις που δέχεται το θαλάσσιο οικοσύστημα από τις υπόλοιπες επιπτώσεις της κλιματικής κρίσης αλλά και από τις διάφορες κοινωνικό-οικονομικές συστημικές παραμέτρους, όπως παραδείγματος χάριν η χρήση πλαστικών, αυξάνονται με μη βιώσιμους ρυθμούς». Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι «οι ραγδαίες αλλαγές σε συγκεκριμένες παραμέτρους όπως είναι η θερμοκρασία ή η οξύτητα των ωκεανών έχουν συνδεθεί ιστορικά με τις πέντε περιόδους μαζικής εξαφάνισης ειδών». Ποια θαλάσσια είδη απειλούνται από την κλιματική κρίση στα ελληνικά νερά; Την ίδια ώρα, η θαλάσσια ρύπανση απειλεί πολλά είδη από τις επιπτώσεις της κλιματικής κρίσης. Μεταξύ αυτών, είναι οι φώκιες μονάχους-μονάχους οι οποίες ήδη επιβαρύνονται από τη θαλάσσια ρύπανση, τα δίχτυα και την έλλειψη τροφής και των οποίων. Παράλληλα τα μέρη στα οποία ζουν, όπως οι σπηλιές, φυσικές παράκτιες κοιλότητες και απομονωμένες ακτές θα εξαφανιστούν με την άνοδο της στάθμης της θάλασσας. Άλλο ένα είδος που βρίσκεται σε κίνδυνο εξαφάνισης είναι το κοινό δελφίνι καθώς η χημική ρύπανση που επιδρά στο ανοσοποιητικό και αναπαραγωγικό σύστημα των θηλαστικών και οι διαρκώς αυξανόμενες θερμοκρασίες του θαλάσσιου περιβάλλοντος αποτελούν σημαντικές και συνεχώς εντεινόμενες απειλές για το είδος. Αντίστοιχες απειλές αντιμετωπίζουν και είδη όπως οι πτεροφάλαινες, οι φυσητήρες και οι ζιφιοί της Ελληνικής Τάφρου καθώς και οι φώκαινες, γι’ αυτό και κρίνεται άκρως σημαντικό να προστατευθεί η περιοχή αυτή. Αντίστοιχα, στα όρια της εξαφάνισης παραμένει η χελώνα Καρέτα-Καρέτα, με τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής να καθιστούν ακόμα δυσκολότερη την προστασία της. View full είδηση
  7. Εκδόθηκε από το ΥΠΕΝ η απόφαση που αφορά την Έγκριση Υπαγωγής Ωφελούμενων Φορέων στο Υποέργο «Ενεργειακή αναβάθμιση κτιρίων του δημόσιου τομέα» της Δράσης «Ενεργειακή αναβάθμιση κτιρίων του δημόσιου τομέα και ενεργειακών υποδομών δημόσιων φορέων» με αναγνωριστικό 16876, ενταγμένης στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας με κωδικό ΟΠΣ ΤΑ 5165225. Για τα υπό υπαγωγή κτίρια ισχύουν οι κάτωθι γενικοοί και ειδικοί όροι η συνδρομή των οποίων βεβαιώνεται αρμοδίως από το Φορέα Ελέγχου: Α. Για το σύνολο των εγκεκριμένων αιτήσεων του Παραρτήματος της παρούσας: α) Δικαιολογείται η σκοπιμότητα του Έργου, καθώς παρέχεται επαρκής τεκμηρίωση της βελτίωσης της ενεργειακής απόδοσης του κτιρίου τουλάχιστον στην ενεργειακή κλάση Β, παράλληλα με την επίτευξη, κατ’ ελάχιστον, 30% εξοικονόμησης ετήσιας πρωτογενούς ενέργειας που απαιτείται για τις ανάγκες των τεχνικών συστημάτων που εξυπηρετούν το κτίριο και 30% μείωση των εκπομπών, ενώ παράλληλα διασφαλίζεται ότι δεν βλάπτονται σημαντικά οι περιβαλλοντικοί στόχοι. β) Προτείνονται έργα ολοκληρωμένου και λειτουργικού χαρακτήρα που εξασφαλίζουν: i. τον περιορισμό των ενεργειακών αναγκών και τη συμμόρφωση με τις ελάχιστες απαιτήσεις του ΚΕΝΑΚ ως προς το κέλυφος του κτιρίου, ii. τη συμμόρφωση ως προς τις ελάχιστες απαιτήσεις για τα τεχνικά συστήματα του κτιρίου και iii. την εγκατάσταση, επιτόπου, συστημάτων παραγωγής και αποθήκευσης ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, όπου αφορά. γ) Τεκμηριώνεται, με τεχνική επάρκεια, ο σχεδιασμός των παρεμβάσεων στο κέλυφος και στα τεχνικά συστήματα του κτιρίου. δ) Τεκμηριώνεται επαρκώς ο προϋπολογισμός, σύμφωνα με τα υποβαλλόμενα στο 1ο στάδιο. στ) Όπου ο Αιτών Φορέας έχει υποβάλει Σχέδιο Ενεργειακής Απόδοσης κατ’ άρθρο 7 παρ. 12 ν. 4342/2015, το προτεινόμενο κτίριο έχει προτεραιοποιηθεί, βάσει της βαθμολογίας του, προς λήψη μέτρων βελτίωσης της ενεργειακής του απόδοσης (το κριτήριο εφαρμόζεται μόνο για ΟΤΑ Α’ & Β’ Βαθμού). Β. Τα επιλέξιμα κτίρια: 1. Είναι νομίμως υφιστάμενα και λειτουργούν με την αντίστοιχη, πολεοδομικά, χρήση τους. 2. Ανήκουν στην ιδιοκτησία (κάθε μορφή ιδιοκτησίας) του υποψήφιου δικαιούχου ή φορέα της Γενικής Κυβέρνησης, όπως αυτοί ορίζονται στην παρ. 1 του άρθρου 14 του ν. 4270/2014 (Α' 143). Σε αντίθετη περίπτωση, απαιτείται η ύπαρξη εν ισχύ παραχωρητηρίου / μισθωτηρίου για όσο διάστημα απαιτείται προκειμένου να αποσβεστούν πλήρως (σύμφωνα με την φορολογική νομοθεσία) οι σχετικές ενισχύσεις από το πρόγραμμα και σε κάθε περίπτωση τουλάχιστον 12 ετών από την ημερομηνία ολοκλήρωσης του κάθε έργου και σχετική δήλωση του ιδιοκτήτη (βλέπε ενότητα 6, 1° Στάδιο Αίτησης – Δικαιολογητικά, στοιχείο με α/α 1). Επιπλέον, για αυτό το χρονικό διάστημα, δεν επιτρέπεται η αύξηση του μισθώματος/ανταλλάγματος για τη χρήση του κτιρίου λόγω της αύξησης της αξίας του που προκύπτει από την ενεργειακή του αναβάθμιση. 3. Κατατάσσονται στην υφιστάμενη κατάστασή τους σε κατηγορία ενεργειακής απόδοσης από Γ’ έως και Η’ [Γ’, Δ’, Ε’, Ζ’, Η’] του άρθρου 10 του ΚΕΝΑΚ. 4. Είναι κτίρια που δεν έχουν υποστεί ριζική ανακαίνιση. 5. Διαθέτουν «Δελτίο Πρωτοβάθμιου Προσεισμικού Ελέγχου», ή /και «Δείκτη Προτεραιότητας Ελέγχου λ» Δευτεροβάθμιου Προσεισμικού Ελέγχου, ή / και το τεύχος μελέτης Τριτοβάθμιου Προσεισμικού Ελέγχου σύμφωνα με τον κανονισμό επεμβάσεων (ΚΑΝΕΠΕ, 3η Αναθεώρηση, ΟΑΣΠ - ΦΕΚ Β΄ 3197, 21.6.2022). Στην Α’ Φάση αρκεί η υποβολή του δελτίου προσεισμικού ελέγχου στον ΟΑΣΠ. 6. Η επιδότηση αφορά σε επεμβάσεις σε ολόκληρα κτίρια και όχι σε κτιριακές μονάδες - τμήματα αυτών (εξαιρουμένων των μη θερμαινόμενων χώρων αυτών). Κατ’ εξαίρεση σε περιπτώσεις κτιρίων όπου υπάρχει συστέγαση του υποψήφιου Δικαιούχου με τρίτους, οι χρήσεις είναι λειτουργικά ανεξάρτητες και με διακριτά τεχνικά συστήματα. 7. Οι επεμβάσεις αφορούν σε κτίρια με ωφέλιμη επιφάνεια άνω των 450 m², ανά αίτηση στο Πρόγραμμα. Η απόφαση ένταξης: https://diavgeia.gov.gr/doc/6ΦΜΗ4653Π8-ΡΤΤ
  8. Εκδόθηκε από το ΥΠΕΝ η απόφαση που αφορά την Έγκριση Υπαγωγής Ωφελούμενων Φορέων στο Υποέργο «Ενεργειακή αναβάθμιση κτιρίων του δημόσιου τομέα» της Δράσης «Ενεργειακή αναβάθμιση κτιρίων του δημόσιου τομέα και ενεργειακών υποδομών δημόσιων φορέων» με αναγνωριστικό 16876, ενταγμένης στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας με κωδικό ΟΠΣ ΤΑ 5165225. Για τα υπό υπαγωγή κτίρια ισχύουν οι κάτωθι γενικοοί και ειδικοί όροι η συνδρομή των οποίων βεβαιώνεται αρμοδίως από το Φορέα Ελέγχου: Α. Για το σύνολο των εγκεκριμένων αιτήσεων του Παραρτήματος της παρούσας: α) Δικαιολογείται η σκοπιμότητα του Έργου, καθώς παρέχεται επαρκής τεκμηρίωση της βελτίωσης της ενεργειακής απόδοσης του κτιρίου τουλάχιστον στην ενεργειακή κλάση Β, παράλληλα με την επίτευξη, κατ’ ελάχιστον, 30% εξοικονόμησης ετήσιας πρωτογενούς ενέργειας που απαιτείται για τις ανάγκες των τεχνικών συστημάτων που εξυπηρετούν το κτίριο και 30% μείωση των εκπομπών, ενώ παράλληλα διασφαλίζεται ότι δεν βλάπτονται σημαντικά οι περιβαλλοντικοί στόχοι. β) Προτείνονται έργα ολοκληρωμένου και λειτουργικού χαρακτήρα που εξασφαλίζουν: i. τον περιορισμό των ενεργειακών αναγκών και τη συμμόρφωση με τις ελάχιστες απαιτήσεις του ΚΕΝΑΚ ως προς το κέλυφος του κτιρίου, ii. τη συμμόρφωση ως προς τις ελάχιστες απαιτήσεις για τα τεχνικά συστήματα του κτιρίου και iii. την εγκατάσταση, επιτόπου, συστημάτων παραγωγής και αποθήκευσης ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, όπου αφορά. γ) Τεκμηριώνεται, με τεχνική επάρκεια, ο σχεδιασμός των παρεμβάσεων στο κέλυφος και στα τεχνικά συστήματα του κτιρίου. δ) Τεκμηριώνεται επαρκώς ο προϋπολογισμός, σύμφωνα με τα υποβαλλόμενα στο 1ο στάδιο. στ) Όπου ο Αιτών Φορέας έχει υποβάλει Σχέδιο Ενεργειακής Απόδοσης κατ’ άρθρο 7 παρ. 12 ν. 4342/2015, το προτεινόμενο κτίριο έχει προτεραιοποιηθεί, βάσει της βαθμολογίας του, προς λήψη μέτρων βελτίωσης της ενεργειακής του απόδοσης (το κριτήριο εφαρμόζεται μόνο για ΟΤΑ Α’ & Β’ Βαθμού). Β. Τα επιλέξιμα κτίρια: 1. Είναι νομίμως υφιστάμενα και λειτουργούν με την αντίστοιχη, πολεοδομικά, χρήση τους. 2. Ανήκουν στην ιδιοκτησία (κάθε μορφή ιδιοκτησίας) του υποψήφιου δικαιούχου ή φορέα της Γενικής Κυβέρνησης, όπως αυτοί ορίζονται στην παρ. 1 του άρθρου 14 του ν. 4270/2014 (Α' 143). Σε αντίθετη περίπτωση, απαιτείται η ύπαρξη εν ισχύ παραχωρητηρίου / μισθωτηρίου για όσο διάστημα απαιτείται προκειμένου να αποσβεστούν πλήρως (σύμφωνα με την φορολογική νομοθεσία) οι σχετικές ενισχύσεις από το πρόγραμμα και σε κάθε περίπτωση τουλάχιστον 12 ετών από την ημερομηνία ολοκλήρωσης του κάθε έργου και σχετική δήλωση του ιδιοκτήτη (βλέπε ενότητα 6, 1° Στάδιο Αίτησης – Δικαιολογητικά, στοιχείο με α/α 1). Επιπλέον, για αυτό το χρονικό διάστημα, δεν επιτρέπεται η αύξηση του μισθώματος/ανταλλάγματος για τη χρήση του κτιρίου λόγω της αύξησης της αξίας του που προκύπτει από την ενεργειακή του αναβάθμιση. 3. Κατατάσσονται στην υφιστάμενη κατάστασή τους σε κατηγορία ενεργειακής απόδοσης από Γ’ έως και Η’ [Γ’, Δ’, Ε’, Ζ’, Η’] του άρθρου 10 του ΚΕΝΑΚ. 4. Είναι κτίρια που δεν έχουν υποστεί ριζική ανακαίνιση. 5. Διαθέτουν «Δελτίο Πρωτοβάθμιου Προσεισμικού Ελέγχου», ή /και «Δείκτη Προτεραιότητας Ελέγχου λ» Δευτεροβάθμιου Προσεισμικού Ελέγχου, ή / και το τεύχος μελέτης Τριτοβάθμιου Προσεισμικού Ελέγχου σύμφωνα με τον κανονισμό επεμβάσεων (ΚΑΝΕΠΕ, 3η Αναθεώρηση, ΟΑΣΠ - ΦΕΚ Β΄ 3197, 21.6.2022). Στην Α’ Φάση αρκεί η υποβολή του δελτίου προσεισμικού ελέγχου στον ΟΑΣΠ. 6. Η επιδότηση αφορά σε επεμβάσεις σε ολόκληρα κτίρια και όχι σε κτιριακές μονάδες - τμήματα αυτών (εξαιρουμένων των μη θερμαινόμενων χώρων αυτών). Κατ’ εξαίρεση σε περιπτώσεις κτιρίων όπου υπάρχει συστέγαση του υποψήφιου Δικαιούχου με τρίτους, οι χρήσεις είναι λειτουργικά ανεξάρτητες και με διακριτά τεχνικά συστήματα. 7. Οι επεμβάσεις αφορούν σε κτίρια με ωφέλιμη επιφάνεια άνω των 450 m², ανά αίτηση στο Πρόγραμμα. Η απόφαση ένταξης: https://diavgeia.gov.gr/doc/6ΦΜΗ4653Π8-ΡΤΤ View full είδηση
  9. Χθες
  10. Δεν βλέπω καμία "ανωτέρω έκθεση ΥΔΟΜ" για αυτά που ρωτάς δεν γνωρίζουμε καν τι έχεις κάνει για να σου πούμε τι να κάνεις. Αν και με περιγραφές φραστικές και λόγια χωρίς αυτοψία στο ακίνητο ως Μηχανικοί δεν μπορούμε να σχηματίσουμε σοβαρή άποψη. για εκδικάσεις και Δικαστήρια αρμόδιοι είναι οι δικηγόροι. Αν βρεις φόρουμ τους μπορείς να ρωτήσεις αν και η μοναδική λύση πάλι θα είναι ο δικηγόρος που εσύ θα αναθέσεις θα σε κατευθύνει. Για τα ζητήματα εχθρότητας με τους άλλους αρμόδιοι ψυχολόγοι, κοινωνιολόγοι κ.λ.π. καλά κουράγια ....
  11. δεν μας είπες όμως αν είσαι Μηχανικός και την ειδικότητα σου ακόμα
  12. Έχω από 2ετίας τις ανωτέρω δυο εκθέσεις της Πολεοδομίας του Δήμου και του ΤΕΕ τις οποίες προκάλεσα ως ιδιοκτήτης μετά από πτώση των σοβάδων από τα ταβάνια άμεσων μετά την πρώτη έντονη βροχόπτωση τον Οκτώβριο 2020 στην περιοχή μου. Οι 2 εκθέσεις συμπίπτουν απολύτως ως προς τα ευρήματα τις αιτίες και συμπεράσματα, της ζημιάς που εντοπίζονται, σε όλο τον όροφο καθώς και σε αλλά σημεία της οικοδομής( κοινόχρηστες προσόψεις, κολόνες ( αποκάλυψη οξειδωμένου οπλισμού, υδρορροές ομβρίων από ταράτσα και μπαλόνια μέσα στις κολόνες που τα οδηγούν στο αποχετευτικό) Η Ρηγμάτωση των στηθαίων περιμετρικά και της πλακόστρωσης σε όλη την επιφάνεια της ταράτσας, οι αμόνωτες ανοιχτές οπές αναμονής σύνδεσης Η/Θ και η απουσία υγρομόνωσης οι 2 εκθέσεις θεωρούν ως αιτίες. 30χρόνια αδιαφορία των συνιδιοκτητών για συγκέντρωση αποθεματικού για όποια συντήρηση. Η Πολεοδομία με καθυστέρηση έστειλε την έκθεση στην Εισαγγελέα και εκκρεμεί η εκδίκαση της. Επειδή προκάλεσα τους 2 ως άνω ελέγχους έγινα ο εχθρός όλων των συνιδιοκτητών που παρεμβαίνουν με διάφορα μέσα ώστε να με αναγκάσουν να υποκύψω και να πληρώσω εγώ γιατί είμαι κάτω από την ταράτσα και θέλω μετά από 4 χρόνια επιτέλους να μπω μέσα. Σημειώνω τέλος ότι τις επισκευές στα ταβάνια μου κ τα μπαλκόνια επισκεύασα με επίβλεψη ΠΜ και τις προβλεπόμενες τεχνικές και υλικά. Αυτο που ρωτώ είναι : 1) τι δεν έχω κάνει επιπλέον; 2) αν υπάρχει ανάλογη εμπειρία και τι πρέπει να προσέξω στην εκδίκαση της υπόθεσης ; 3) δεκτή κάθε συμβουλή!! Ευχαριστώ
  13. @Σπύρος Γερολιόλιος Για την πρώτη υπόθεση η δικαστική απόφαση γράφει στα τρυφερά της τον 690/48 αλλά δεν μας πέφτει λόγος καθώς αποφασίζει δικαστής. Δεν είναι η πρώτη φορά που λαμβάνονται τέτοιες αποφάσεις παρά τη νομοθεσία. Στη θέση σου εγώ δεν θα εξέταζα τη σημερινή αρτιότητα ως προς την τακτοποίηση, καθώς θεωρώ ότι η άδεια δεν εκδόθηκε με ψευδή στοιχεία. Άρα και θα προχωρούσα κανονικά στην τακτοποίηση. Στη δεύτερη υπόθεση το γήπεδο εφόσον προϋπάρχει του 1978 βάσει νομοθεσίας είναι άρτιο και οικοδομήσιμο χωρίς καμία άλλη προϋπόθεση. Ως μηχανικός στις τακτοποιήσεις έχεις το ελεύθερο να αγνοήσεις τη νομολογία και να τηρήσεις τη νομοθεσία. Οι υπάλληλοι της δημόσιας διοίκησης ωστόσο έχουν υποχρέωση από το σύνταγμα της χώρας να λαμβάνουν υπ' όψιν τους και τα 2, παρόλο που αυτή η υποχρέωση οδηγεί σε διπολικό σύνδρομο. Επομένως για τη δεύτερη περίπτωση, αν είσαι κατηγορία 4 βάσει νομοθεσίας, τότε όλα οκ, εκτός κ αν είσαι δημόσιος υπάλληλος, οπότε έχεις ανάγκη από ρισπεριδόνη. Αν οι υπερβάσεις λόγω μεγέθους σε οδηγούν κατηγορία 5, τότε δεν είναι οκ.
  14. Τα Χ,Ψ που έχεις είναι σε ΕΓΣΑ ή άλλο σύστημα ή τοπικό δίκτυο .... και φυσικά ισχύουν οι επισημάνσεις του @nbr
  15. Καλησπέρα σας

    πολυ ενδιαφέρον δημοσίευμα και αναρωτιέμαι αν η επαγγελόμενη αυτή νέα παραλλαγή των HP με την χρήση γλυκόλης θα μπορούσε να αντλεί το απαιτούμενο ενεργειακό απόθεμα από τον ήλιο ας πούμε - ήλιο θερμοσίφωνες (;)

  16. Κατ' αρχας, ακομα και εαν εχεις αποκλειστικη χρηση, την εχεις μεν για εκεινο το "τμημα", αλλα δεν εχεις δικαιωμα να αλλαξεις την μορφη του. Ως προς την προσθηκη ανελκυστηρα βλεπεις, - την παρ. "στ" του αρθρου 29, - και το αρθρο 3 και την πσρ. "στ" του αρθρου 4, του ΦΕΚ Β 1843/20 - και εδω https://diavgeia.gov.gr/search?query=q:" ΕΕΔΜΚ ανελκυστηρα"&page=0&sort=relative
  17. Και φυσικά όλα αυτά θα πρέπει να υπάρχουν στην μελέτη αποχέτευσης.
  18. κάτι δεν κατάλαβα καλά... χωρίς σύσταση οριζοντίου ιδιοκτησίας δεν μπορεί να υπάρχει συμβολαιογραφικά χώρος αποκλειστικής χρήσης. Όλα ανήκουν εξ αδιαιρέτου σε όλους. (ακόμα και τα διαμερίσματα) αν ισχύει το 1- ή οποιαδήποτε οικοδομική άδεια βγει την υπογράφουν όλοι ή δίνουν πλήρη εξουσιοδότηση σε έναν. Αλλά αυτό είναι θέμα που θα τους το λύσει δικηγόρος και όχι εσύ. Αν και όταν τα ανωτέρω αντιμετωπιστούν φρόντισε η όποια μελέτη θα κάνεις για τον ανελκυστήρα ή πιο καλά για εξωτερικό αναβατόριο χαμηλής ταχύτητας να απαιτηθεί η προβλεπόμενη για αυτές τις περιπτώσεις άδεια μικρής κλίμακας. Διότι αν υπάρξουν στηρίξεις στον φέροντα οργανισμό να απαιτηθεί και έλεγχος στατικής επάρκειας. Υ.Γ. Έβαλες το ερώτημα σου σε ενότητα για τους ιδιώτες παρ ότι Μηχανικός. Γενικά δεν σου το συνιστώ. Άλλο το επίπεδο απαντήσεων για τους ιδιώτες ώστε να μπορεί κάτι να γίνει κατανοητό κι άλλο για Μηχανικούς που υπάρχει μεγαλύτερη εξειδίκευση εξ ορισμού, ακόμα και για συναδέρφους στα πρώτα τους βήματα.
  19. Αν δεν είσαι μηχανικός ή κατά κάποιον τρόπο "σχετικός" με αυτά τα θέματα της γεωδαισίας καλά είναι να μην επιζητάς λύσεις μέσω "ίντερνετ". Θέλει πολύ μεγάλη προσοχή στη κατανόηση των διαφόρων Datum (συστημάτων συντεταγμένων) που υπάρχουν από την επίπεδη Τοπογραφία έως και την εφαρμοσμένη Γεωδαισία. Στις αναρτήσεις σου αναφέρεσαι σε συντεταγμένες χ, υ (??) κάποιου χάρτη (???) και στην δεύτερη ανάρτησή σου μιλάς για lat & lon {γεωγραφικό πλάτος και γεωγρ. μήκος (??)}. Για να σε απαντήσει κάποιος συνάδελφος θα πρέπει να μας γράψεις- παρουσιάσεις, με μεγάλη λεπτομέρεια , τι δουλειά θέλεις να κάνεις, τι δεδομένα έχεις, τι πρέπει να παρουσιάσεις και με τι ακρίβεια επιδιώκεις να έχεις στα αποτελέσματά που θα πάρεις κλπ, κλπ. Υγ. Εγώ πάντως δεν κατάλαβα τι δεδομένα έχεις μπροστά σου και τι επιδιώκεις να εξάγεις σαν αποτέλεσμα.
  20. 2 κύκλους με ακτίνα τις αποστάσεις που αναφέρεις. Το σημείο που τέμνονται οι κύκλο είναι το σημείο που "πέφτει" ο τοίχος που ψάχνεις.
  21. Καλησπέρα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Για να τα πάρουμε με τη σειρά, είναι δύο ξεχωριστές περιπτώσεις. 1. Στο οικόπεδο των 500τμ με 3 εκδοθείσες ΟΑ από 1972-1988 (χωρίς να έχουν ανακληθεί), βγαίνει δικαστική απόφαση το 2009 με την οποία (ισχυριζόμενοι χρησικτησία και διανεμητήριο του 1972) το χωρίζουν σε 3 διαιρετά αυτοτελή τμήματα, το καθένα από τα οποία περιέχει το εκάστοτε κτίριο. Στο κομμάτι που με ενδιαφέρει, έχω ΟΑ το 1972 και το 1988 και προφανώς υπάρχουν παραβάσεις που χρήζουν τακτοποίησης. Το ερώτημα είναι, ότι ενώ βγήκαν 2 ΟΑ και έχτισε σε τότε άρτιο και οικοδομήσιμο οικόπεδο, σήμερα λόγω της δικαστικής απόφασης, τα διαιρετά οικοπεδικά τμήματα που προέκυψαν από το αρχικό (άρτιο και οικοδομήσιμο), πλέον έχουν χάσει την αρτιότητά τους. Για την περιοχή ισχύει αρτιότητα 15-400, παρέκκλιση 12-200 για πρό του 1987 (ΦΕΚ Αναθεώρησης). 2. Για το γήπεδο των 5.5 στρ. (εκτός ΖΟΕ, εκτός ΓΠΣ) έχω συμβόλαιο αγοραπωλησίας του 1977 (μεταγεγραμμένο 05-1977) το οποίο αναφέρει πως πρόκειται για εκχερσωθείσα δασική έκταση (από το 1942) με οριστικό τίτλο κυριότητας από το αρμόδιο δασαρχείο το 1961 (επίσης μεταγεγραμένο). Σε αυτό το γήπεδο λοιπόν, εκδόθηκε ΟΑ τον 04-2003. Η ΟΑ δεν έχει ανακληθεί, χτίστηκε ως άρτιο και οικοδομήσιμο και διαθέτει πρόσωπο πολλαπλάσιο των 25μ. σε υφιστάμενο διανοιγμένο χωματόδρομο ο οποίος περιγράφεται και στο παραχωρητήριο του δασαρχείου (παρόλα αυτά μη αναγνωρισμένο). Είμαι ενήμερος για την κατάσταση με την εκτός σχεδίου. Η τοπική πολεοδομία δεν εκδίδει ΟΑ σε μη αναγνωρισμένους δρόμους εκτός σχεδίου ( η ειρωνεία είναι ότι «πάγωσε» και τους δρόμους διανομών πρόσφατα) και ως εκ τούτου σε σημερινό ΤΔ συμβολαίου το γήπεδο θα χαρακτηριζότανε ως μη άρτιο και οικοδομήσιμο. Καταληκτικά, σε περίπτωση που οι παραβάσεις και των δυο περιπτώσεων εμπίπτουν στην κατ. 4 τακτοποιώ αντιστοίχως ή λόγω ενδεχόμενης απώλειας αρτιότητας θεωρείται ότι δεν έχω ΟΑ και πάω κατ. 5;
  22. Κατ'αρχας να ευχαριστησω για την αμεση απαντηση κατα δευτερον αυτα τα link τα ειχα δει αλλα οταν δινω το αρχειο προς μετατροπη δεν εχω το επιθυμητο αποτελεσμα δηλαδη εχω τα χ και υ τα ειχα μετατρεψει το πρωι σε συντεταγμενες lat και lon. και τωρα μου τα ζητανε να τους τα στειλω σε μορφη kmz ή shp αρχειο που ενω βρισκω καποια link δεν εχω το επιθυμητο απαοτελεσμα,ψαχνω να βρω εναν απλο μετατροπεα ωστε να δωσω τις συντεταγμενες και να μου τις μεταφρασει σε ενα απο τα παραπανω αρχεια,ευχαριστω. Αν είσαι Μηχανικός βάλε την ειδικότητα στο προφίλ σου. Είναι υποχρεωτικό ο τονισμός στα κείμενα και στους τίτλους για να μη κλειδώσει το θέμα Didonis
  23. Ο χώρος στάθμευσης έχει οριοθετηθεί σωστά σε σχέση με το σχέδιο της άδειας; Μήπως έχει επεκταθεί αυθαίρετα σε χώρο ελιγμών ή άλλο κοινόχρηστο ή σε όμορη οριζόντια; Αν όχι τότε ισχύει το παραπάνω. Κατηγορία 3 δεν πάνε οι αλλαγές χρήσεων. Τα 337,5 Ευρώ προκύπτουν λόγω υπαγωγής μετά την 30/9./2020 (προσαύξηση προστίμου 35%)
  24. Υπόχρεος ουσιαστικά είναι αυτός που μεταβιβάζει. Αν όλοι μεταβιβάζουν, τότε όλοι είναι υπόχρεοι.
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.