Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. Καλησπέρα, ευχαριστώ για την απάντηση. Η δικαστική απόφαση έγινε το 2009 και κάνει λόγο για έκτατη χρησικτησία σε δύο διαιρετά τμήματα εμβαδού Ε=169,30 τ.μ. έκαστο (στην πρώτη άδεια το 1972 το εμβαδόν του οικοπέδου είναι Ε=507 τ.μ., στην δεύτερη το 1973 Ε=502 τ.μ., ενώ στην τρίτη το 1988 Ε=452,5 τ.μ.). Ως αποδεικτικό παρουσιάζεται ένα προσύμφωνο διανομής ακινήτων του 1972. Μπορώ να προχωρήσω με κατηγορία 5 για τις αυθαίρετες κατασκευές καθ' υπέρβαση των οικοδομικών αδειών;
  3. χωρίς ένα βασικό τουλάχιστον μάστερ πλαν, που και τι και πως, θα προβλέπει η ανάπλαση είναι δύσκολο να έχεις τελική εκτίμηση τι μελέτες θα απαιτηθούν .... Υ.Γ. Κι όταν αυτό εγκριθεί τότε θα μπορείς να δώσεις το σύνολο των μελετών και δοκιμαστικών που ενδεχόμενα απαιτηθούν
  4. Ωραία σε ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση. Δεν έχουν προχωρήσει σε σύνταξη πράξης εφαρμογής αυτό το γνωρίζω.
  5. Αφού η μελέτη είναι του 90, θα δεις αν έχει ολοκληρωθεί η Πράξη Εφαρμογής. Αν ναι, το ρυμοτομούμενο έχει περιέλθει στο Δήμο.
  6. Αν η κατασκευή των κτισμάτων έγινε πριν τη δικαστική απόφαση, η απόφαση πάσχει νομικά. Αν έγινε μετά, είναι όλα αυθαίρετα (χωρίς Ο.Α.), λόγω ψευδούς διαγράμματος
  7. Καλησπέρα, αν μπορεί κάποιος να μου λύσει και εμένα μια απορία καθότι νέος στον χώρο. Πελάτης ο οποίος έχει οικόπεδο 120τ.μ. Εγκρίνεται πολεοδομική μελέτη το 1990 και του γίνεται απαλλοτρίωση με αποτέλεσμα να του μένουν 80 τ.μ. Η απαλλοτρίωση δεν εφαρμόστηκε ποτέ και ο χώρος έχει μείνει όπως προϋπήρχε της έγκρισης. σε αυτή την περίπτωση εμπίπτει στον Ν.4759/2020 του άρθρου 88 αφού έχουν παρέλθει 15 έτη; Πρέπει να εμπλακεί δικηγόρος στην υπόθεση; Κάθε απάντηση ευπρόσδεκτη
  8. Καλησπέρα συνάδελφοι, Θα ήθελα να κάνω δύο ερωτήσεις σχετικά με τακτοποίηση σε γήπεδα που κατέστησαν μη άρτια και μη οικοδομήσιμα. Η πρώτη περίπτωση αφορά οικόπεδο που λόγω κατάτμησης με δικαστική απόφαση από το Ειρηνοδικείο, κατέστη μη άρτιο, δεν έχει δηλαδή το απαραίτητο εμβαδό κατά κανόνα ή κατά παρέκκλιση. Στον εν λόγω οικόπεδο έχουν βγει 3 οικοδομικές άδειες και έχουν χτιστεί 3 κτίρια. Στο τμήμα που μας ενδιαφέρει βρίσκεται κτίριο που ανεγέρθηκε με οικοδομική άδεια το 1972 και επεκτάθηκε με οικοδομική άδεια το 1988. Αυθαίρετες κατασκευές παρατηρούνται και στα δύο τμήματα του κτιρίου. Για την τακτοποίηση σύμφωνα με το παράρτημα Α του Ν.4495/2017, σελ 3242, όταν υπάρχει οικοδομική άδεια σε γήπεδο το οποίο μετά από την αιτιολόγηση της τεχνικής έκθεσης του μηχανικού προκύπτει ότι δεν είναι άρτιο και οικοδομήσιμο, παρά τα αντιθέτως αναφερόμενα στη σχετική οικοδομική άδεια, θεωρείται ότι δεν υπάρχει οικοδομική άδεια αποκλειστικά για τις αυθαίρετες κατασκευές που εκτελέστηκαν καθ' υπέρβαση της δόμησης, της κάλυψης, του ύψους και της θέσης των προβλεπόμενων να κατασκευαστούν στην οικοδομική άδεια. Επομένως είμαι κατηγορία 5 εφόσον η δεύτερη οικοδομική άδεια βγήκε το 1988; Αντίστοιχα σε τεμάχιο εκτός σχεδίου, με εβαδόν 5,5στρ. και πρόσωπο σε υφιστάμενο χωματόδρομο μη αναγνωρισμένο, βγήκε οικοδομική άδεια το 2003. Ωστόσο, το γήπεδο δεν έχει πρόσωπο σε χαρακτηρισμένο δρόμο με Φ.Ε.Κ., άρα σήμερα είναι και αυτό μη άρτιο. Επομένως σύμφωνα με το παραπάνω σκεπτικό, είναι και αυτό κατηγορία 5; Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
  9. Σήμερα
  10. Αν διαβάσεις προσεκτικά το άρθρο 153, θα βρεις την απάντηση. Για να σε βοηθήσω, στον τύπο ΔΤν = Τ * (Αn/Ao - 1) * (1-s), ζητάς το (1-s) s(ή σ) =σ1 +0,01 ν, όπου σ1=0,07 και ν ο αριθμός του προς αναθεώρηση τριμήνου Πρόσεξε όμως, με τη χρήση των προσωρινών συντελεστών, μήπως οι οριστικοί είναι μικρότεροι και αναγκαστείς να επιστρέψεις τη διαφορά Γιαυτό, συνεννοήσου πρώτα με την Υπηρεσία
  11. Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι διαδικασίες για το έργο της επέκτασης της γραμμής 2 του Μετρό προς Ίλιον Το έργο προκηρύχθηκε μαζί με την επέκταση του αμαξοστασίου του Ελαιώνα. Δεδομένου ότι η μελλοντική λειτουργία της επέκτασης, καθώς και οι λοιπές τρέχουσες ανάγκες της ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. καθιστούν παράλληλα αναγκαία την εξεύρεση και κατασκευή επιπλέον χώρων αμαξοστασίου για την εξυπηρέτηση των συρμών, θα προχωρήσει ταυτόχρονα και η επέκταση του Αμαξοστασίου του Ελαιώνα σε γειτονική όμορη περιοχή εμβαδού περίπου 20 στρεμμάτων. Με τη μελλοντική λειτουργία της επέκτασης καθίσταται αναγκαία και η αναβάθμιση/αντικατάσταση ορισμένων Η/Μ Συστημάτων σε μεγάλο τμήμα ή και στο σύνολο των Γραμμών 2 & 3 του Μετρό, χωρίς την οποία δεν θα είναι δυνατόν η περαιτέρω επέκτασή τους. Για το λόγο αυτό θα αναβαθμιστεί ή θα αντικατασταθεί το σύστημα ψηφιακής μετάδοσης δεδομένων στο σύνολο των σταθμών των Γραμμών 2 & 3. Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, όπως αναφέρει η Αττικό Μετρό οι τροποποιήσεις τα συγκεκριμένα συστήματα θα απαιτήσουν νέο εξοπλισμό και λογισμικό τόσο στο Κέντρο Ελέγχου στο Σύνταγμα όσο και τοπικά σε σταθμούς, φρέατια κλπ. Ωστόσο η σύνδεσή τους με τα σημερινά συστήματα έχει προβλεφθεί να γίνει χωρίς καμία διακοπή λειτουργίας των Γραμμών 2 και 3. Η επέκταση θα αφορά τη διαδρομή μετά τον Σταθμό «Ανθούπολη» προς την περιοχή του Ιλίου και Αγίου Νικολάου και περαιτέρω μελλοντικά προς τις Αχαρνές και έχει σχεδιασθεί με σκοπό: • Την εξυπηρέτηση πολλών πυκνοκατοικημένων περιοχών των δυτικών προαστίων. • Τη μελλοντική αύξηση της δικτύωσης των Γραμμών Μετρό με την πρόβλεψη ανταπόκρισης στον Σταθμό «Ίλιον» με τη μελλοντική επέκταση της Γραμμής 4 προς την Πετρούπολη. Η επέκταση της γραμμής 2 θα είναι συνολικού μήκους περίπου 4 χλμ με τρεις νέους Σταθμούς και τα αντίστοιχα Φρέατα Αερισμού τους. Οι Σταθμοί, οι οποίοι στο σύνολό τους θα έχουν πλευρικές αποβάθρες και θα διαθέτουν μία ή δύο εισόδους, θα έχουν μήκος 110 μ, θα είναι πλήρως προσβάσιμοι από ΑΜΕΑ και το βάθος τους θα κυμαίνεται περίπου από -22 έως -24 μ. Οι νέοι σταθμοί θα είναι οι εξής: • Σταθμός «Παλατιανή»: Χωροθετείται στη διασταύρωση των οδών Θηβών και Ανδρέα Παπανδρέου και διαθέτει δύο εισόδους εκατέρωθεν της οδού Θηβών. • Σταθμός «Ίλιον»: Χωροθετείται στη διασταύρωση των οδών Θηβών και Ελαιών, διαθέτει δύο εισόδους εκατέρωθεν της οδού Θηβών και πρόβλεψη σύνδεσης/μετεπιβίβασης επιβατών με τον ομώνυμο Σταθμό της μελλοντικής Επέκτασης της Γραμμής 4 προς Πετρούπολη. • Σταθμός «Άγιος Νικόλαος»: Χωροθετείται κάτω από τμήμα της ομώνυμης οδού και τμήμα του διαμορφωμένου χώρου πρασίνου που βρίσκεται μεταξύ των οδών Παραμυθιάς, Ολύνθου, Ζίτσης και Αγ. Νικολάου. Στην Παλατιανή θα κατασκευαστεί και ένας σταθμός μετεπιβίβασης σε παρακείμενο χώρο εφαπτόμενο στον Σταθμό «Παλατιανή» μεταξύ των οδών Ανδρέα Παπανδρέου και Ικονίου με υπόγειο χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων τριών επιπέδων και χωρητικότητας 150 ΙΧ, με άμεση σύνδεση με τον Σταθμό. Στην επιφάνεια, μετά την ολοκλήρωση κατασκευής του θα διαμορφωθεί Χώρος Μετεπιβίβασης Λεωφορείων. Το τμήμα αυτό της Γραμμής 2 μέχρι την περιοχή του Αγίου Νικολάου εκτιμάται ότι θα εξυπηρετεί τουλάχιστον 67.000 επιβάτες ημερησίως, ενώ ο αριθμός των κατοίκων της περιοχής που θα εξυπηρετούνται από τους 3 νέους σταθμούς σε ακτίνα 500 μέτρων από την κατοικία τους υπολογίζεται σε περίπου 42.000 και οι αντίστοιχες εξυπηρετούμενες θέσεις εργασίας σε περίπου 5.000. Προϋπολογισμός και χρόνος κατασκευής Ο προϋπολογισμός του έργου υπολογίζεται σε 550 εκατομμύρια ευρώ χωρίς τον ΦΠΑ, αλλά η τελική εκτιμώμενη αξία της σύμβασης θα καθοριστεί κατά το β΄ στάδιο της διαγωνιστικής διαδικασίας. Η συνολική προθεσμία εκτέλεσης του έργου ορίζεται σε 57 μήνες από την ημέρα που θα υπογραφεί η σύμβαση. Μελλοντικές επεκτάσεις σε Αττική και Θεσσαλονίκη Έχει διερευνηθεί σε προκαταρκτικό στάδιο στην Αττική η επέκταση της Γραμμής 2 νότια προς Γλυφάδα και η επέκταση του Μετρό προς Καλλιθέα, εξασφαλίζοντας τη σύνδεση του ΚΠΙΣΝ με το δίκτυο του Μετρό. Μελετάται η Επέκταση της Γραμμής 4 δυτικά, από το σταθμό «Άλσος Βεΐκου» προς το Δήμο Πετρούπολης, η οποία θα διέρχεται από τη Νέας Ιωνία και τη Νέα Φιλαδέλφεια. Ομοίως, η Επέκταση της Γραμμής 4 βόρεια, από το σταθμό «Κατεχάκη» προς Μαρούσι, Πεύκη και Λυκόβρυση. Διερευνάται παράλληλα η υπόγεια Επέκταση της Γραμμής 1 βόρεια, από το σταθμό «Κηφισιά», προς Ν. Ερυθραία και την Εθνική Οδό (κόμβος Βαρυμπόμπης). Στη Θεσσαλονίκη ολοκληρώθηκε η κυκλοφοριακή μελέτη στο ευρύτερο πολεοδομικό συγκρότημα, κάτι που είχε να γίνει από το 2000 στην πόλη. Tεκμηριώθηκε για την επόμενη 20ετία η αναγκαιότητα και οι προτεραιότητες όλων των μέσων μαζικής μεταφοράς και των επεκτάσεών τους, δεδομένου του πολύ υψηλότερου κόστους κατασκευής των έργων ΜΕΤΡΟ σε σχέση με τα οδικά έργα (δεκαπλάσιο έως εικοσαπλάσιο). Τα έργα που πρόκειται να γίνουν στο μέλλον είναι δυνατόν να διαμορφώσουν νέες συγκοινωνιακές συνθήκες και υπό προϋποθέσεις, να οδηγήσουν σε άλμα του ποσοστού της Δημόσιας Συγκοινωνίας από 15% σήμερα σε 50% στη Θεσσαλονίκη. Το Μετρό θα αναπτυχθεί δυτικά σε δύο κατευθύνσεις, η μία προς Εύοσμο ενώ η άλλη προς το Νοσοκομείο Παπανικολάου. Παράλληλα θα επεκταθεί και προς το αεροδρόμιο, ενώνοντας τη βασική γραμμή με το Mediterranean Cosmos, το Διαβαλκανικό, τη Γεωργική Σχολή και το αεροδρόμιο. View full είδηση
  12. Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι διαδικασίες για το έργο της επέκτασης της γραμμής 2 του Μετρό προς Ίλιον Το έργο προκηρύχθηκε μαζί με την επέκταση του αμαξοστασίου του Ελαιώνα. Δεδομένου ότι η μελλοντική λειτουργία της επέκτασης, καθώς και οι λοιπές τρέχουσες ανάγκες της ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. καθιστούν παράλληλα αναγκαία την εξεύρεση και κατασκευή επιπλέον χώρων αμαξοστασίου για την εξυπηρέτηση των συρμών, θα προχωρήσει ταυτόχρονα και η επέκταση του Αμαξοστασίου του Ελαιώνα σε γειτονική όμορη περιοχή εμβαδού περίπου 20 στρεμμάτων. Με τη μελλοντική λειτουργία της επέκτασης καθίσταται αναγκαία και η αναβάθμιση/αντικατάσταση ορισμένων Η/Μ Συστημάτων σε μεγάλο τμήμα ή και στο σύνολο των Γραμμών 2 & 3 του Μετρό, χωρίς την οποία δεν θα είναι δυνατόν η περαιτέρω επέκτασή τους. Για το λόγο αυτό θα αναβαθμιστεί ή θα αντικατασταθεί το σύστημα ψηφιακής μετάδοσης δεδομένων στο σύνολο των σταθμών των Γραμμών 2 & 3. Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, όπως αναφέρει η Αττικό Μετρό οι τροποποιήσεις τα συγκεκριμένα συστήματα θα απαιτήσουν νέο εξοπλισμό και λογισμικό τόσο στο Κέντρο Ελέγχου στο Σύνταγμα όσο και τοπικά σε σταθμούς, φρέατια κλπ. Ωστόσο η σύνδεσή τους με τα σημερινά συστήματα έχει προβλεφθεί να γίνει χωρίς καμία διακοπή λειτουργίας των Γραμμών 2 και 3. Η επέκταση θα αφορά τη διαδρομή μετά τον Σταθμό «Ανθούπολη» προς την περιοχή του Ιλίου και Αγίου Νικολάου και περαιτέρω μελλοντικά προς τις Αχαρνές και έχει σχεδιασθεί με σκοπό: • Την εξυπηρέτηση πολλών πυκνοκατοικημένων περιοχών των δυτικών προαστίων. • Τη μελλοντική αύξηση της δικτύωσης των Γραμμών Μετρό με την πρόβλεψη ανταπόκρισης στον Σταθμό «Ίλιον» με τη μελλοντική επέκταση της Γραμμής 4 προς την Πετρούπολη. Η επέκταση της γραμμής 2 θα είναι συνολικού μήκους περίπου 4 χλμ με τρεις νέους Σταθμούς και τα αντίστοιχα Φρέατα Αερισμού τους. Οι Σταθμοί, οι οποίοι στο σύνολό τους θα έχουν πλευρικές αποβάθρες και θα διαθέτουν μία ή δύο εισόδους, θα έχουν μήκος 110 μ, θα είναι πλήρως προσβάσιμοι από ΑΜΕΑ και το βάθος τους θα κυμαίνεται περίπου από -22 έως -24 μ. Οι νέοι σταθμοί θα είναι οι εξής: • Σταθμός «Παλατιανή»: Χωροθετείται στη διασταύρωση των οδών Θηβών και Ανδρέα Παπανδρέου και διαθέτει δύο εισόδους εκατέρωθεν της οδού Θηβών. • Σταθμός «Ίλιον»: Χωροθετείται στη διασταύρωση των οδών Θηβών και Ελαιών, διαθέτει δύο εισόδους εκατέρωθεν της οδού Θηβών και πρόβλεψη σύνδεσης/μετεπιβίβασης επιβατών με τον ομώνυμο Σταθμό της μελλοντικής Επέκτασης της Γραμμής 4 προς Πετρούπολη. • Σταθμός «Άγιος Νικόλαος»: Χωροθετείται κάτω από τμήμα της ομώνυμης οδού και τμήμα του διαμορφωμένου χώρου πρασίνου που βρίσκεται μεταξύ των οδών Παραμυθιάς, Ολύνθου, Ζίτσης και Αγ. Νικολάου. Στην Παλατιανή θα κατασκευαστεί και ένας σταθμός μετεπιβίβασης σε παρακείμενο χώρο εφαπτόμενο στον Σταθμό «Παλατιανή» μεταξύ των οδών Ανδρέα Παπανδρέου και Ικονίου με υπόγειο χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων τριών επιπέδων και χωρητικότητας 150 ΙΧ, με άμεση σύνδεση με τον Σταθμό. Στην επιφάνεια, μετά την ολοκλήρωση κατασκευής του θα διαμορφωθεί Χώρος Μετεπιβίβασης Λεωφορείων. Το τμήμα αυτό της Γραμμής 2 μέχρι την περιοχή του Αγίου Νικολάου εκτιμάται ότι θα εξυπηρετεί τουλάχιστον 67.000 επιβάτες ημερησίως, ενώ ο αριθμός των κατοίκων της περιοχής που θα εξυπηρετούνται από τους 3 νέους σταθμούς σε ακτίνα 500 μέτρων από την κατοικία τους υπολογίζεται σε περίπου 42.000 και οι αντίστοιχες εξυπηρετούμενες θέσεις εργασίας σε περίπου 5.000. Προϋπολογισμός και χρόνος κατασκευής Ο προϋπολογισμός του έργου υπολογίζεται σε 550 εκατομμύρια ευρώ χωρίς τον ΦΠΑ, αλλά η τελική εκτιμώμενη αξία της σύμβασης θα καθοριστεί κατά το β΄ στάδιο της διαγωνιστικής διαδικασίας. Η συνολική προθεσμία εκτέλεσης του έργου ορίζεται σε 57 μήνες από την ημέρα που θα υπογραφεί η σύμβαση. Μελλοντικές επεκτάσεις σε Αττική και Θεσσαλονίκη Έχει διερευνηθεί σε προκαταρκτικό στάδιο στην Αττική η επέκταση της Γραμμής 2 νότια προς Γλυφάδα και η επέκταση του Μετρό προς Καλλιθέα, εξασφαλίζοντας τη σύνδεση του ΚΠΙΣΝ με το δίκτυο του Μετρό. Μελετάται η Επέκταση της Γραμμής 4 δυτικά, από το σταθμό «Άλσος Βεΐκου» προς το Δήμο Πετρούπολης, η οποία θα διέρχεται από τη Νέας Ιωνία και τη Νέα Φιλαδέλφεια. Ομοίως, η Επέκταση της Γραμμής 4 βόρεια, από το σταθμό «Κατεχάκη» προς Μαρούσι, Πεύκη και Λυκόβρυση. Διερευνάται παράλληλα η υπόγεια Επέκταση της Γραμμής 1 βόρεια, από το σταθμό «Κηφισιά», προς Ν. Ερυθραία και την Εθνική Οδό (κόμβος Βαρυμπόμπης). Στη Θεσσαλονίκη ολοκληρώθηκε η κυκλοφοριακή μελέτη στο ευρύτερο πολεοδομικό συγκρότημα, κάτι που είχε να γίνει από το 2000 στην πόλη. Tεκμηριώθηκε για την επόμενη 20ετία η αναγκαιότητα και οι προτεραιότητες όλων των μέσων μαζικής μεταφοράς και των επεκτάσεών τους, δεδομένου του πολύ υψηλότερου κόστους κατασκευής των έργων ΜΕΤΡΟ σε σχέση με τα οδικά έργα (δεκαπλάσιο έως εικοσαπλάσιο). Τα έργα που πρόκειται να γίνουν στο μέλλον είναι δυνατόν να διαμορφώσουν νέες συγκοινωνιακές συνθήκες και υπό προϋποθέσεις, να οδηγήσουν σε άλμα του ποσοστού της Δημόσιας Συγκοινωνίας από 15% σήμερα σε 50% στη Θεσσαλονίκη. Το Μετρό θα αναπτυχθεί δυτικά σε δύο κατευθύνσεις, η μία προς Εύοσμο ενώ η άλλη προς το Νοσοκομείο Παπανικολάου. Παράλληλα θα επεκταθεί και προς το αεροδρόμιο, ενώνοντας τη βασική γραμμή με το Mediterranean Cosmos, το Διαβαλκανικό, τη Γεωργική Σχολή και το αεροδρόμιο.
  13. Θα εξηγήσεις στον πελάτη και τις δύο περιπτώσεις, και ό,τι αποφασίσει. Επί πλέον θα του πεις ότι, αν περιφράξει στο αρχικό όριο, όταν συντελεστεί η απαλλοτρίωση δεν θα αποζημιωθεί για την περίφραξη, μιας και αυτή δεν περιλαμβάνεται στον πίνακα επικειμένων. Κι επειδή έχουν δει πολλά τα μάτια μου, η ανωτέρω ενημέρωση θα πρέπει να καταγραφεί κατά τρόπο μη αμφισβητήσιμο (π.χ. με email).
  14. Καλησπέρα για δημόσιο έργο που δημοπρατήθηκε το Γ Τρίμηνο του 2023 θα χρησιμοποιήσω τους συντελεστές του Α2022 εφοσον δεν εχουν βγει καινουργοι. Η περιοδος εκκινησης ειναι η ημερομηνια δημοπρατησης? Και ο συντελεστης μείωσης πως υπολογιζεται?
  15. θεώρηση από την πολεοδομία 25-05-2007 (ΑΝ ΕΝΝΟΕΊΣ ΈΚΔΟΣΗ!) Τότε κατά το Άρθρο 52 Ν 4964/22 ΦΕΚ 150Α/30-7-2022 Παρατάσεις οικοδομικών αδειών Η ισχύς των οικοδομικών αδειών, των αδειών δόμησης και των τυχόν αναθεωρήσεων αυτών που προβλέπονται στις παρ. 5 και 6 του άρθρου 50 του ν. 4495/2017, καθώς και όσων εκδόθηκαν σύμφωνα με τον ν. 4030/2011 (Α’ 249) μετά την 31.12.2017 ή τον ν. 4495/2017 έως τις 30.12.2020, παρατείνεται από τη λήξη της έως τις 31.12.2024. Όπως τροποποιήθηκε με το Άρθρο 60 Νόμος 4964/2022 με ισχύ την 30/7/2022 ΑΡΘΡΟ 50 Ν 4495/17 ΠΑΡ 5 ΚΑΙ 6 5. Η ισχύς των οικοδομικών αδειών και τυχόν αναθεωρήσεών τους, οι οποίες δεν είχαν λήξει την 1.3.2011, καθώς και άδειες που εκδόθηκαν μετά την ανωτέρω ημερομηνία και έως την 1.3.2012 σύμφωνα με τις διατάξεις του από 8.7.1993 προεδρικού διατάγματος (Δ΄795/13.7.1993), παρατείνεται από την ημερομηνία λήξης τους έως τις 31.12.2020. 31.12.2024 Όπως προστέθηκε με την Παρ.3 Άρθρο 30 Νόμος 4513/2018 με ισχύ την 23/1/2018 Δες την εξέλιξη της παραγράφου 6. Η ισχύς των οικοδομικών αδειών, των αδειών δόμησης και τυχόν αναθεωρήσεών τους, που εκδόθηκαν σύμφωνα με το από 8.7.1993 π.δ. (Δ΄ 795) είτε σύμφωνα με τον ν. 4030/2011 (Α΄ 249) κατά το χρονικό διάστημα από 1.3.2012 έως 31.12.2017, παρατείνεται από την ημερομηνία λήξης τους έως 31.12.2021. 31.12.2024 ΑΡΘΡΟ 29 ΝΟΚ 6. Παρατείνεται η ισχύς των οικοδομικών αδειών που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής της περ. (α) της παρ. 3 του άρθρου 6 του από 8.7.1993 προεδρικού διατάγματος (Δ’ 795) έως την 31η Δεκεμβρίου 2024, προκειμένου να ολοκληρωθούν οι όψεις και η τυχόν στέγη του κτιρίου και να ενταχθούν στην περ. (γ) της παρ. 5 του άρθρου 42 του ν. 4495/2017 (Α’ 167). Για τις εργασίες αυτές δεν απαιτείται έκδοση αναθεώρησης οικοδομικής άδειας, παρά μόνον έγγραφη ενημέρωση της αρμόδιας Υπηρεσίας Δόμησης, η οποία συνοδεύεται από δήλωση ανάληψης επίβλεψης από αρμόδιο μηχανικό και γνωστοποιείται στο οικείο αστυνομικό τμήμα.
  16. Αν κατάλαβα σωστά φοβάσαι μήπως ανακληθεί η απαλλοτρίωση στο μέλλον και ο πελάτης έχει περιφράξει εσώτερα του σημερινού ορίου; Με τα ισχύοντα θα πρέπει να οριοθετήσει στην γραμμή ορίου απαλλοτρίωσης όπως έχουν προαναφέρει οι συνάδελφοι.
  17. Καλησπέρα σε όλους Προσπαθώ να κλείσω μια σύμβαση με ένα Δήμο για μια βιοκλιματική ανάπλαση πλατείας και των γύρω οδών. Μήπως μπορεί κάποιος να με βοηθήσει στο να καταλήξω τι μελέτες χρειάζονται συνολικά για αυτό το έργο, εκτός από αρχιτεκτονικά, Η/Μ, τοπογραφικό, μελέτη οδοποιίας και κυκλοφοριακή μελέτη;; Θα χρειαστεί μήπως και κάποια γεωτεχνική μελέτη ή ΜΠΕ;;; Ευχαριστώ πολυ
  18. Στο Κτηματογραφικό διάγραμμα που παρήγγειλες, τέρμα πάνω δεξιά έχει έναν κωδικάριθμο με τον οποίο κατεβάζεις τα περιγράμματα των ΚΑΕΚ σε dxf. Εκεί κόβεις το πολύγωνο του δρόμου κοντά στα όρια της περιοχής μελέτης σου (δημιουργώντας στην ουσία ένα νέο πολύγωνο) και δουλεύεις πάνω σε αυτό.
  19. Αν έχει ηλεκτροδοτηθεί το κτίριο, νομίζω ότι πρέπει να έγινε διακοπή....
  20. Αν δεν είχε λήξει η άδεια την 1/3/2011 (που λογικά δεν είχε λήξει, γιατί όπως λές εκδόθηκε την 25/5/2007 άρα έληγε 25/5/2011) είναι σε ισχύ. Τσεκάρεις και ειδικότερες διατάξεις, παραδοσιακού τυχόν οικισμού κλπ
  21. Καλησπέρα σας, θα ήθελα να ρωτήσω τη γνώμη σας για την εφαρμογή της παραγράφου θ του άρθρου 14 του ΝΟΚ σε οικόπεδο με σύσταση καθέτου: θ) σε οικόπεδα όπου κατασκευάζονται περισσότερα του ενός κτίρια, και όταν αυτά δεν εφάπτονται, η ελάχιστη απόσταση μεταξύ τους είναι δ Από το παραπάνω συμπεραίνω ότι τα κτίρια διαφορετικών καθέτων, μπορούν να είναι σε επαφή χωρίς να χρειάζεται η χρήση της παραγράφου ι του ίδιου άρθρου, οι οποίοι θέτει περιορισμούς σε σχέση με χαμηλά κτίρια. Στο ακίνητο που εξετάζω, η μία κάθετη έχει ήδη υφιστάμενο κτίριο και τα όρια της καθέτου ταυτίζονται με το όριο του κτιρίου. Εγώ θέλω να δω τι μπορεί να γίνει στην διπλανή της κάθετη και σαφώς με εξυπηρετεί να μπορώ να είμαι σε επαφή με το υφιστάμενο κτίριο(δεν έχει ανοίγματα στην πλευρά με την εξεταζόμενη κάθετη). Ποια είναι η γνώμη σας; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  22. καλησπερα συναδερφοι. μιας και πρεπει να προβω σε προεγκριση οικοδομικης αδειας , θα παρακαλουσα αν καποιος συναδελφος εχει καποιο δειγμα να δω, οσον αφορα στις δηλωσεις αναθεσης και αναληψης. σας ευχαριστω εκ των προτερων για το χρονο σας. Πρόσθεσε τονισμό στο κείμενο της δημοσίευσής σου. Επίλεξε "επεξεργασία" (3 τελείες άνω δεξιά) και διόρθωσέ το. Διάβασε προσεκτικά τους κανόνες συμμετοχής στο φόρουμ. akis73
  23. γεια σας, θα ήθελα να ρωτήσω: οικοδομική άδεια του 2007 εντός οικισμού, με αρ. πρωτόκολλου 1-2-2007 και θεώρηση από την πολεοδομία 25-05-2007 (διώροφο κτίριο κατάστημα - κατοικία) που είναι ήδη βαμμένο εξωτερικά, έχει υπόλοιπο ένσημων του ΙΚΑ για βαψίματα και έχει γίνει τακτοποίηση με το ν. 4495/2017. Για να στηθεί η σκαλωσιά χρειάζεται να πατήσει στο δρόμο. Για να βαφεί το κτίριο εξωτερικά με σκαλωσιές, ι) ισχύει η άδεια του 2007 αφού υπάρχουν διαθέσιμα ένσημα? ξεκινάω εργασίες χωρίς καμία διαδικασία? ιι) πρέπει να εκδοθεί άδεια μικρής κλίμακας? ή ιιι) μπορεί να γίνει κάτι άλλο? ευχαριστώ
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.